» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
24 / 38
»»

Dr_M ::

Sriple Tix je izjavil:

Če šteješ Maldonada za prvokategornika, potem prav.



Ce ze nisi razumel mojga posta, to vsaj obdrzi zase.

PrimozR ::

fantasycamp je izjavil:

Noben ne omenja da je Scumacher naredil to kar Senna ali katerikoli drug vrhunski voznik nikoli ni in to je da je prišel v razpadajoč Ferrari in leta vztrajal ter kasneje dobil to kar je hotel.

Te neomejeni proračuni niso veljali za Mclaren? Kako so potem zmagovali?

Bodimo realni, vsi so kekci proti njemu. Sam je zgradil team okoli sebe zahteval Blitzkrieg taktiko in obnašanje moštva ki je postalo prej nemško po disciplini kot italijansko.

Alonso očitno ni drugega kot voznik, nima mentalitete organizatorja in setup menagerja kot je bil Schumi.

Schumacher je dobil posebne privilegije šele ko se je dokazal tako da gume niso razlog njegovega uspeha.
Pa tudi motorji so bili puščeni neomejenemu razvoju tako da je Illmor in sploh Mclaren z boljšo aero pokazal Ferrariju kako se gre.
Ko je začel se je Ferrari praktično razpadal pa je še vedno kazal znake neverjetnega talenta in koncentracije.

Ja, itak, ker sploh ni bil Ferrari edini, ki je dal frezati blok motorja iz enega kosa titana eni izmed dveh firm na svetu, ki se ukvarjata s tem (seveda obe sicer delata za ameriško vojsko) ter FIA tega sploh ni po hitrem postopku prepovedala... To so seveda počeli vsi! :P

Sriple Tix ::

DrM, v svojih odgovorih ne glede na tvoja modrovanja še nadvse prijazen. Lepo prosim, naj debata ostane na neki dostojni ravni. OK?

Dr_M ::

Seveda lahko najprej pred svojim pragom pometes.

fantasycamp ::

PrimozR je izjavil:

fantasycamp je izjavil:

Noben ne omenja da je Scumacher naredil to kar Senna ali katerikoli drug vrhunski voznik nikoli ni in to je da je prišel v razpadajoč Ferrari in leta vztrajal ter kasneje dobil to kar je hotel.

Te neomejeni proračuni niso veljali za Mclaren? Kako so potem zmagovali?

Bodimo realni, vsi so kekci proti njemu. Sam je zgradil team okoli sebe zahteval Blitzkrieg taktiko in obnašanje moštva ki je postalo prej nemško po disciplini kot italijansko.

Alonso očitno ni drugega kot voznik, nima mentalitete organizatorja in setup menagerja kot je bil Schumi.

Schumacher je dobil posebne privilegije šele ko se je dokazal tako da gume niso razlog njegovega uspeha.
Pa tudi motorji so bili puščeni neomejenemu razvoju tako da je Illmor in sploh Mclaren z boljšo aero pokazal Ferrariju kako se gre.
Ko je začel se je Ferrari praktično razpadal pa je še vedno kazal znake neverjetnega talenta in koncentracije.

Ja, itak, ker sploh ni bil Ferrari edini, ki je dal frezati blok motorja iz enega kosa titana eni izmed dveh firm na svetu, ki se ukvarjata s tem (seveda obe sicer delata za ameriško vojsko) ter FIA tega sploh ni po hitrem postopku prepovedala... To so seveda počeli vsi! :P



kaj ti pomaga to če je bil illmor tehnično boljši proizvajalec motorja in je naredil močnejši motor.
če resnično lahko rečemo kdaj je Ferrari imel vrhunski motor je to 2003-2005. Pred tem ga je pa Renault,Mercedes in BMW šibal po moči.

PrimozR ::

Ciljla sem bolj na neomejen razvoj/proračun. Ja, Illmor je prav tako delal divje scene (razne keramične obloge v cilindrih in podobne zadeve), sam frezanje bloka motorja iz enega kosa titana je pa naravnost noro :P

Super Sonic ::

In to ni bila sreča, ker pole in zmaga nista naključje.

Čista sreča in čisto naključje. En dober vikend, vreme in zadet setup. Tisto sezono je imel 6 odstopov, pa tudi nekaj dobrih uvrstitev v stilu 5 in 6 mest. Pa kaj pol. Dež je padal še večkrat tisto leto, pa tudi ostali dirkači so bili večkrat dobri (ali boljši) v mlajših kategorijah ;). Če pogledamo samo kaj je Alonso lani počel v dežju s tisto kanto, ga je presegel nekajkrat; pa ne mislim zagovarjat Alonsa.

Da ga pregledamo:


Samo fan Vettla bo trdil, da je to neka jaka statistika. Je dobra, ni pa nič posebnega (če gledamo svet pred Neweyem). Se ne mislim kregat al karkoli, samo zdi se mi da je jasno da je avtomobil tisti, ki mu je dal krila.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Following the failures in Sunday's race at Silverstone, Pirelli have announced that Kevlar-belted tyres - as tested in Canada recently - will be used throughout this weekend's German Grand Prix. A new range of tyres will then be introduced from the following round in Hungary.



Pirelli se zagovarja:

However, Pirelli stressed that their standard 2013 steel-belted tyres are not unsafe and claimed that teams deliberately using them incorrectly - for example by running low pressures and mounting rear tyres the wrong way round - had been among the main causes of the problems.


vir: formula1.com

No, pa je Pirelli končno udaril po mizi...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Ta z obrnjeno gumo je fenomenalna fora:
http://digital.motorsportmonday.com/lau...

Ne vem kaj kokodakajo s tem pritiskom in vsem, smo že imel to situacijo, mislim, da v Monzi, ko je RB preveč nagibal pnevmatike pa so potem posegli notri. Tudi v članku Scarbsa je lepo napisano, da "so Pirelli napisi zunaj samo za info in da moštvom ni predpisano v katero smer se pnevmatika MORA vrtet".

Kam smo prišli s tem gumam... :/

Sicer sem pa pogledal - v nedeljo je bilo menjanjih 76 kompletov gum (304 komadi) vsegaskupaj, počle so pa 4 gume.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

GnuceLee ::

driver_x je izjavil:

Manj znano je, da ja Šumaher tudi izvrsten nevrokirurg in jedrski fizik. Nekoč je celo sam rešil potapljajočo križarko na Tihem oceanu.


Ti se kar zafrkavaj, kaj pa praviš na tole?

WarpedGone ::

Sicer sem pa pogledal - v nedeljo je bilo menjanjih 76 kompletov gum (304 komadi) vsegaskupaj, počle so pa 4 gume.

Počile so samo 4 gume ker so vsi zagnali totalno paniko potem ko je šla že tretja in spremenili tlak v gumah ter začel zaklinjat naj se zaboga nehajo furat po robnikih (kar so precej ignoriral). Pa vsi so šli na tršo varianto, pokala je IIRC mehka.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

Počile so samo 4 gume ker so vsi zagnali totalno paniko potem ko je šla že tretja in spremenili tlak v gumah

Ravno to kaže na to, da so imela moštva prste vmes; če hočeš tko pogledat. Ampak to po drugi strani pomeni, da ni maneverskega prostora za dirkanje, ampak jajcanje.

Ravno to hočem povedat, da temu prepucavanju ne bo konca in več strani bo imeli prav. Zam je kriva FIA s tem debilnim "ne testiranjem" in dirigiranjem kakšne morjo bit gume. RB ima proračun preko 250 miljnov $ - del tega tako zagonjo v alternativo fizičnim testom, kar je popolna neumnost.

ps
Uporaba zmesi/postanki:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Ravno to kaže na to, da so imela moštva prste vmes; če hočeš tko pogledat. Ampak to po drugi strani pomeni, da ni maneverskega prostora za dirkanje, ampak jajcanje.

Seveda in seveda.
Ampak to smo trdili še pred to dirko in to smo trdili že lani, ko so začel s to burlesko o "načrtno hitri obrabi pnevmatik". Fuck this shit.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

MA najbolj glupo je, da jim bodo za anslednje leto omejili wind tunnel teste in CFD. Tehnologije, ki bi jih z več uporabe in bolj točno kalibracijo lahko vedno bolj uporabljali tudi za ne-motošportne namene bodo omejevali, namesto da bi jih vzpodbujali. In zraven dali še možnost običajnih testov, da bi lažje ujeli korelacijo med simulacijami in dejanskim stanjem.

Sicer je popolnoma res, da od razvoja aerodinamike širši svet nima kaj bistveno veliko, ampak CFD in simulacije so pa eno področje, kjer uporabnost JE. Navsezadnje bi tako lahko stestiral avto, tovornjak, avion oz. bilokaj še preden bi kupil prvi vijak za fizično sestavo prvega modela tega vozila. In seveda dobil reprezentativne rezultate, na osnovi katerih bi potem ukrepal. Idioti...

Jst ::

To, z obrnjenimi gumami, ni za performance, ampak za ohranjevanje iz kvalifikacij.

>Ravno to kaže na to, da so imela moštva prste vmes; če hočeš tko pogledat.

Seveda. Krivda je na vseh straneh. Dirkači so se vozili po zelo ostrem robniku v zavoju 4, moštva so gume premalo napumpala in šla v skrajnost, FIA filozofsko diktira, kako se morajo gume obnašati, ne da bi v praksi *pogledali*, kaj se zares dogaja, Pirelli jih pa slepo izdeluje, čeprav ve*, da niso varne.

*sem 99.9%, da so vedeli, kakšne probleme bodo lahko imeli.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

Se ne mislim kregat al karkoli, samo zdi se mi da je jasno da je avtomobil tisti, ki mu je dal krila.


Kregat nikakor, samo debatirat, klepetat če hočeš, ker itak je nemogoče izbrat zmagovalca. Čeprav tudi jaz bi dal svoj denar na Alonsa, ampak Vetel ne dela napak in je hiter. Je Alonso boljši? Verjetno, ampak ne bomo nikoli bili 100%. Mogoče jih moremo vse skupaj poslat na Top Gear. :)

Imamo pa srečo da trenutno je neverjetno število izjemnih voznikov, kaj takega ni bilo že dosti časa.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

driver_x ::

Super Sonic je izjavil:

Se ne mislim kregat al karkoli, samo zdi se mi da je jasno da je avtomobil tisti, ki mu je dal krila.


Vedno se gre za kombinacijo vsega. Koliko % prinese avto in koliko dirkač pa ni mogoče izračunati. Kljub temu pa še tako dober dirkač ne more nadoknaditi prevelike razlike zaradi počasnega avta, hiter avto pa je potrebno voziti zanesljivo in hitro. Ne zagovarjam Vettla, vendar menim, da je k njegovim naslovom avto pripomogel ravno toliko, kot pri naslovih ostalih dirkačev.

fantasycamp ::

Zanimivo kako Kimi sploh ni omenjen, moj nasvet Ferrariju je vzami ga nazaj, dej Masso stran. Vem da Alonsa ne dajo ker prinaša še sponzorje drugače mislim da bi bila realna zamenjava za človeka ki je z Ferrarijem že zmagal.

Ni dobro da gre Kimi v red Bull, tam mu bodo isto naredil kot Webbru,parkrat mu bodo avto naštimal in bo mislil da je počasnejši pol bo pa moral celo sezono vozit za njim in poslušat da se mora umikat.

ttommy ::

Saj bi tudi pri Ferrariju favorizirali še Alonsa, razen, če bi Kimi dosegal drastično boljše rezultate kot Alonso.
Kimi naj kar lepo v Lotusu ostane- kot sam pravi, se tam super počuti. Malo še morajo na avtu poštimat, pa bo peljal vse po vrsti scat.
Gamer

fantasycamp ::

ttommy je izjavil:

Saj bi tudi pri Ferrariju favorizirali še Alonsa, razen, če bi Kimi dosegal drastično boljše rezultate kot Alonso.
Kimi naj kar lepo v Lotusu ostane- kot sam pravi, se tam super počuti. Malo še morajo na avtu poštimat, pa bo peljal vse po vrsti scat.


težko če še inženirjev ne morejo obdržat...

krispe ::

fantasycamp je izjavil:

Zanimivo kako Kimi sploh ni omenjen, moj nasvet Ferrariju je vzami ga nazaj, dej Masso stran. Vem da Alonsa ne dajo ker prinaša še sponzorje drugače mislim da bi bila realna zamenjava za človeka ki je z Ferrarijem že zmagal.

Ni dobro da gre Kimi v red Bull, tam mu bodo isto naredil kot Webbru,parkrat mu bodo avto naštimal in bo mislil da je počasnejši pol bo pa moral celo sezono vozit za njim in poslušat da se mora umikat.


Nope

En komentar z YT:
Faster than Alonso despite having very little running in practice. Absolutely unfair that his tyre exploded. Ferrari are surely going to extend his contract now.

Če mu nebi počila guma bi definitivno bil v igri za najvišja mesta!
Letos mu res privoščim čim več uvrstitev med top 3 in tudi kakšno zmago!


Zanimivo bo tudi spremljat kateremu moštvu bodo najbolje odgovarjale nove Pirellijeve gume. Lahko se zgodi, da bo Mercedes neulovljiv, glede na to da imajo letos najhitrejši dirkalnik, le poraba gum jim dela težave (čeprav zdaj zadnje dirke to več niti ni tako velik problem)
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

ABX ::

Ker so imeli nelegalen 1000km test.

Čaki da gre skozi naslednji test, kjer Mercedes ne sme sodelovat in boš videl kako bojo spet zaostajali.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Daedalus ::

Zanimivo bo tudi spremljat kateremu moštvu bodo najbolje odgovarjale nove Pirellijeve gume. Lahko se zgodi, da bo Mercedes neulovljiv, glede na to da imajo letos najhitrejši dirkalnik, le poraba gum jim dela težave (čeprav zdaj zadnje dirke to več niti ni tako velik problem)


Mercedes bo zdaj fasal dvojno prednost. Verjetno bojo updejtane gume bolj podobne testirani specifikaciji, kot pa obstoječi. To, da so po tistem testu naenkrat konkurenčni, ni naključje. Se splača biti umazan goljuf, očitno (no ja, Brawn je to tem itak na Briatore nivoju). FIA pa so tudi kup pudlov. Za tist nelegalen test... minimalno pobrat moštvene točke in prepoved nastopa na dveh dirkah. Ne pa neka opozorila izdajat.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

FIA pa so tudi kup pudlov. Za tist nelegalen test... minimalno pobrat moštvene točke in prepoved nastopa na dveh dirkah.

To bi bilo zelo nevarno, ker:
1. MB ni ničesar testiral (nosilec testa je bil Pirelli, ampak on ni zavezan členom FIA),
2. imeli so podpisan dokument Charilija Whitninga (zaposlen v FIA in pristojen za testiranja), da lahko testirajo,
3. Pirelliju so ponudili šasijo iz leta 2011 - a bili zavrnjeni (enako velja za testnega voznika vs dirkalna voznika),
4. testirali niso ničesar drugega kot blind test Pirellijevih pnevmatik.

Ker je šlo očitno za luknjo v sistemu (za kar je Brawn legenda) bi bilo daleč najbolj smotrno to, kar se bo sedaj zgodilo - da bodo testirali vsi ostali. Ampak ne, treba je bit rahlo omejen pri odločitvah in talat tiste kazni kot krompir, mimo vsake logike. Ampak bistvo - na to kazen bi MB imel možnosti civilnih tožb, ki bi zdržale, saj oni, konkretno MB, NI NIČESAR TESTIRAL. Ni bil organizator, niti pobudnik; + imeli so podpis Charlija.

Če so dobil prednost? Težko rečeš. Resnično. Hitri so bili že prej, težave bi pa lahko rešili tako ali drugače - še enkrat, oni so testiral pnevmatike neznane snovi in konstrukcije.

Sedaj bodo seveda lahko ostala moštva testirala še en dan več kot oni. Ampak Pirelli bo vse zajebal in naredil po svoje:
1. Ta vikend bodo pripeljali gume s kevlarskim obročem testirane na VN Kanade, ampak samo zadnje (sprednje bodo enake kot so bile).
2. Za naslednjo dirko bodo pripravili povsem nove mešanice.

Med vrsticami pa to pomeni: nove gume bodo lahko bistveno bolj obremenjene kot do sedaj, ali še drugače: kako se bo RB/Vettel zapeljal do 4 naslova z levo roko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Jaz sem tudi mnenja, po celemu kupu člankov, ki sem jih prebral, da je MB kriv samo spleta okoliščin. Če je res, da so test ponudili vsem ekipam, odzval se je pa samo MB,... nima FIA kaj jokati, saj so vedeli, da poteka test.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

krispe je izjavil:

fantasycamp je izjavil:

Zanimivo kako Kimi sploh ni omenjen, moj nasvet Ferrariju je vzami ga nazaj, dej Masso stran. Vem da Alonsa ne dajo ker prinaša še sponzorje drugače mislim da bi bila realna zamenjava za človeka ki je z Ferrarijem že zmagal.

Ni dobro da gre Kimi v red Bull, tam mu bodo isto naredil kot Webbru,parkrat mu bodo avto naštimal in bo mislil da je počasnejši pol bo pa moral celo sezono vozit za njim in poslušat da se mora umikat.


Nope

En komentar z YT:
Faster than Alonso despite having very little running in practice. Absolutely unfair that his tyre exploded. Ferrari are surely going to extend his contract now.

Če mu nebi počila guma bi definitivno bil v igri za najvišja mesta!
Letos mu res privoščim čim več uvrstitev med top 3 in tudi kakšno zmago!


Zanimivo bo tudi spremljat kateremu moštvu bodo najbolje odgovarjale nove Pirellijeve gume. Lahko se zgodi, da bo Mercedes neulovljiv, glede na to da imajo letos najhitrejši dirkalnik, le poraba gum jim dela težave (čeprav zdaj zadnje dirke to več niti ni tako velik problem)

Če že zdaj pregrevajo gume so potem odpisani. Kevlarske imajo namreč temperaturno okno nižje, Merc jih pa pregreva.

TribesMan ::

Mislim da je hec v tem da se notranja struktura jeklenih bolj segreva ob deformacijah gume kot pa kevlarska, kar pripomore k pregrevanju.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

CMpunk ::

Mislim da kimi trenutno nima konkurence.

BT52 ::

Hec je v različni akumulaciji toplote med jeklenim, ter kevlarskim vezivom.

Zmesi bosta enaki v obeh primerih, torej optimalno temperaturno okno bo ostalo enako!!!

Razlika je samo v tem, da boš pri kevlarskih mogel za dosego te optimalne temperature (optimalno delovno območje) vložit veliko večjo silo, kot pri jeklenih. Akumulacija toplote jeklene gume je veliko večja, kot pri kevlarju. Po domače povedano prej se pregreje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

http://sports.howzit.msn.com/f1/pirelli...

while the operating temperature of the tyre is reduced by about 10C, which could affect competitiveness between cars.


...

Daedalus ::

To bi bilo zelo nevarno, ker:
1. MB ni ničesar testiral (nosilec testa je bil Pirelli, ampak on ni zavezan členom FIA),
2. imeli so podpisan dokument Charilija Whitninga (zaposlen v FIA in pristojen za testiranja), da lahko testirajo,
3. Pirelliju so ponudili šasijo iz leta 2011 - a bili zavrnjeni (enako velja za testnega voznika vs dirkalna voznika),
4. testirali niso ničesar drugega kot blind test Pirellijevih pnevmatik.


Pod 1. ni kaj za komentirat. Potemtakem lahko eno moštvo ponudi Pirreliju nekaj keša, oni organizirajo test in je moštvo off the hook.
Charlie Whiting ne more odobriti testa. Lahko pa poda neobveujoče mnenje, kar je tudi storil.
3. Uporaba trenutne šasije je za in season teste (tudi pnevmatik) eksplicitno prepovedana. MB bi tule lahko rekel samo - sorry buyz, šasija letnik 2011, al pa nič.
4. Ker so bile gume neoznačene, ne veš, kaj so testirali.

AD k vsemu temu - zakaj so med testom uporabili redna dirkača? In zakaj sta le-ta uporabljala neoznačene čelade, ne pa lastnih? Sorry, Ross Brawn does it again. Grda goljufija, ki jo je FIA prikrila, ker noče tvegati spora z MB in Pirrelijem. MB je tako čisto lepo nelegalno prišel do ekstra 1000 kilometrov testa z dirkačema in Pirreli gumami. To je prednost glede na vse ostale. Zato so pa sedaj dovolili moštvom na YDT pripeljat dirkače, MB pa benali iz testa - da se ta razlika poskusi pofixat. Zadeva je pač tipičen F1 politični mess.

Mislim da je hec v tem da se notranja struktura jeklenih bolj segreva ob deformacijah gume kot pa kevlarska, kar pripomore k pregrevanju.


Jeklo precej boljše zadrži temperaturo, kot kevlar. In ko enkrat začneš tako gumo pregrevat, je ne ohladiš več nazaj. To je glavna razlika, ki bo MB podarila še dodatno prednost. Oni namreč na veliko pregrevajo zadnje gume.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

http://sports.howzit.msn.com/f1/pirelli...

while the operating temperature of the tyre is reduced by about 10C, which could affect competitiveness between cars.


...


Ja hvala za popravek.

Našel sem še članek in blog od sky-a na katerem so to potrdili!

Moja napaka! Ni čudno, da so še mene malo zmedli s toliko spremembami pri odločitvah. Pirelli se veliko obrača po vetru in niti ne ve kaj naj stori...

Potem pa res ne vem zakaj bi padla delovna temperatura, če je Pirelli rekel, da ostaja zmes enaka letošnjim? Tukaj mi nekaj ne gre v račun? Če se spremeni vezivo se na podlagi lepila in postopka vulkanizacije avtomatsko zgodijo kaki kemični procesi, ki spremenijo končno sestavo, da temperatura drastično pade? Zmes se bi morala spremeniti! Ali se morda motim...

Aha zdaj sem našel odgovor:

“We’re introducing a revised version of our hard tyre in Spain, which is closer in characteristics to the 2012 tyre. This new tyre gives us a wider working temperature window, although it delivers a little bit less in terms of pure performance


Na teh gumah prototipnih gumah, ki so jih že nameravali uporabiti v Španiji, ter jih nazadnje ponudili moštvom v poizkus na prostih treningih (SPA, CAN, GBR) so razširili optimalno temperaturno okno delovanja. Omenili pa niso, da so s tem znižali tisto absolutno optimalno temperaturo delovanja! Torej so vendarle spremenili zmesi, prav nasprotno v kar sem bil prepričan.

Kaj pa bo zdaj? Hoteli so obdržat staro konstrukcijo gum in zmesi pa jim se ta poizkus z lepilo ni izšel. Ne vem po moje bi mogel Pirelli, da bi vsaj nekako omilil favoriziranje nekaterih ekip narediti povsem novo gumo z lanski dizajnom notranjega plašča, ter posebno zmes, ki zagotovila podobne pogoje, kot ta letošnja jeklena izvedba.

The tire make said it also intends to redesign the range of tires to be used the remainder of the season to incorporate a symmetrical structure — based on the 2012 construction but using the 2013-spec compounds.


Upam, da bodo tovrstne besede uresničili, saj v drugem pomenu, bodo ekipe ala Ferrari, Lotus, India veliko izgubila!
Pa ne zato, ker ne bi znala izkoristiti dodatnih 3 dnevnih testiranja za mlade dirkače ampak zato, ker se konstrukcija dirkalnik za naslednjo revolucionarno sezono bliža v ključno zaključno fazo. Ekipe morajo zdaj že skoraj imeti pripravljen monokok, ter ohišje menjalnika, saj je izdelava le teh dolga (3 mesece + crash testi itd.) in ne bodo mogle učinkovito resneje ukrepat in POPOLNOMA spremenit filozofijo delovanja (predvsem aerodinamike) dirkalnika, ki so si jo zastavila pred to sezono.


Dober članek Marck Hughesa, kjer razloži vpliv gum na dosedanji letošnji potek sezone:
http://www1.skysports.com/formula-1/new...

Če zna kdo, kaj več o Pirellijevih namenih kostrukcije novih pnevmatik v katero smer se bodo obrnili pa prosim, naj pove, ker me res zanima.

Zanimivo pa še predvsem bo to katero ekipo bo izbrala FIA/Pirelli za še 2 dodatni privatni testiranji? Ferrari vemo, da je že lobiral pred 1 tednom za podoben test ala Mercedes Potem je tu nedvomno RB za kateremo, da mu je šlo to močno v nos in bo prav-tako močno lobiral za prisotnost na testih. Ostala moštva predvsem tukaj apeliram na Lotus in Indio pa nisem prepričan, če so tako "žleht" oz. celo finančno sposobni, da bodo šli v tako tveganje. Kajti če boš opravil ta test, boš pravgotovo primoran izkoristit podatke in malo poseč v žep, da boš lahko upravičil vloženo in ter z tem namenom celo rahlo posegel dizajn ali pa v samo simulacijo novega setupa. V vsakem primeru gre za vlaganje sredi sezone, ki so dvorezen meč še posebaj za tako finančno nestabilna moštva. Namreč vemo da ravno razvoj sredi sezone stane do 10 krat več, kot sam razvoj novega dirkalnika pred sezono.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

mn ::

To bi bilo zelo nevarno, ker:
1. MB ni ničesar testiral (nosilec testa je bil Pirelli, ampak on ni zavezan členom FIA),


Why a former F1 mechanic believes Mercedes’ secret test “was a huge advantage”

Super Sonic ::

Elvis je fizični radnik (bil) se pravi je opravljal dela tipa Wheel On, Wheel Off, Wheel Gunner, Front Jack, Rear Jack, Refueller, Nose On in Nose Off Man. Še vedno dovolj da se ga vzame kot realno zasnovan članek; pa vendar - tudi on pojma nima kaj se je dejansko dogajalo tam.

Brawn je priracal na zaslišanje v Paris z Andyem Shovlinom, ki je imel, tako trdijo viri, goro dokazov v roki kaj so testiral. Tudi glupo bi blo, tle iz stola ven povedan, da se zmuzneš pravno čez ta test, potem ga pa zajebeš, ker gor tišiš nove dele. Čiste špekulacije.

Edino kar bi bilo za vzet v razmislek je vse kar je tam napisano pod "Investigating driving styles". S tistim se strinjam v celoti, sicer pa ne. Treba je razumet, da za letošnjim razvojem W04, za spremembo od prvih 3 vozil, sedi Aldo Costa. Prej bi rekel, da je on tisti, ki je z znanjem (tudi iz Ferrarija) prinesel nekaj zraven, kot pa ta test.

Pa mislim si, da tudi ni važno, ker bodo sedaj tudi ostali testirali.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::



Če koga zanima (fajn intervju).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

clix ::

zakon, tnx

Jst ::

Alonso je v paddocku kolega z Webbrom, Masso, Grosjeanom in Raikonnenom. Zanimiva druščina. Za Grosjeana ne vem kakšen je, ampak Alonso in Kimi? kolega? Ne gresta mi skupaj. :) (To sem zvedel iz enega intervjuja z Alonsom.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Pod 1. ni kaj za komentirat. Potemtakem lahko eno moštvo ponudi Pirreliju nekaj keša, oni organizirajo test in je moštvo off the hook.

Sej to se dela načeloma, ampak je Pirelli trden. Predvsem Ferrari je ponujal (spet govorice) lepe vsote za test že z 2011 dirkalnikom. Hvala bogu, da je tako naneslo, da so šli to pri Pirelliju izpeljat z MBjem, ki nima veze z njimi na nobeni osnovi. Torej čista špekulacija, se pa takoj strinjam, da je stvar debilno zastavljena. Celo po tem, sedaj že uradnem 3 dnevnem testu za mlade in redne dirkače, je FIA dovolila, da Pirelli izbere dve moštvi še za dodatnih 1000 km z lanskim dirkalnikom (ki pa ni več tako daleč od tega letos). Kdo bo to, na kakšni osnovi bodo to počel - pojma nima noben. Kakor koli se obrneš je sranje vedno v pravilniku in FIA.

Charlie Whiting ne more odobriti testa. Lahko pa poda neobveujoče mnenje, kar je tudi storil.

Mercedes' defence is to include an email from FIA race director and safety delegate Charlie Whiting which, it is alleged, granted permission for the W04 to be used as Pirelli attempted to get to grips with both a spate of tyre failures and preparations for 2014.
Kdo pa je sploh pristojen za to, da daje zeleno luč za teste? FIA, in njen delegat je večkrat povprašan o teh stvareh. Vse stvari se redno končajo pri Charlieju - med dirko, kot tudi po dirkah za testiranja. Gre za neke vrste poslovne uzance kako moštva poslujejo s FIA. Fia sicer ima možnost stopit ven in rečt, da Charlie nima teh pristojnosti (ker jih verjetno res nima), ampak če ti je prav on dal zeleno luč za prejšnih 200 testiranj boš težko špilu glumca na nevtralnem sodišču, da to mnenje ni nič vredno.

3. Uporaba trenutne šasije je za in season teste (tudi pnevmatik) eksplicitno prepovedana. MB bi tule lahko rekel samo - sorry buyz, šasija letnik 2011, al pa nič.

To ni čist res. Dovoljen je ravninski test in še enkrat - MB ni ničesar testiral, ampak je dal ekipo v najem Pirelliju. Testiral niso ničesar zase, kar je Andy Shovlin dokazoval z goro podatki (telemetrija, fotografije, izjave prič, ipd). Pirelli pa ni zavezan tem zakonom, ker ni Pirelli F1 moštvo in je do sedaj lahko testiral karkoli je želel. Po domač povedan - ostala moštva niso imela jajc to naredit, MB je pa šel v to.

4. Ker so bile gume neoznačene, ne veš, kaj so testirali.

Je Pirelli obrazložil da MB ni vedel kaj ima nameščeno na dirkalniku. Spet so dokazoval stvari s papirji, če so jih ponaredil pa noben ne ve. Čista špekulacija, so ali niso; uradno stojijo za tem, da MB ničesar ni vedel in za to so predstavili svoje podatke.

zakaj so med testom uporabili redna dirkača? In zakaj sta le-ta uporabljala neoznačene čelade, ne pa lastnih? Sorry, Ross Brawn does it again.

Očitno je, da je imel Pirelli do tega testa poln kufer dirkalnikov iz leta -2011 in nekih testnih dirkačev, ampak da je hotel vse aktualno. Se pravi avto in dirkača. Se poveže v kontekst tega kar so tehnično iskali. Kar se tiče čelad so hotel, po moji oceni, imet predvsem mir in test do konca odpeljat če bi slučajno kdo kaj opazil - Pirelli je testiral na privatnem testu in ta ni odprt za javnost tko in tko. Uradno so rekli da so bile čelade ravno tam in so tiste vzeli, kar je LOL. Ampak očitno je, da so hoteli imet mir v primeru da bi kdorkoli kaj videl, lahko pa da se motim.

Zato so pa sedaj dovolili moštvom na YDT pripeljat dirkače, MB pa benali iz testa - da se ta razlika poskusi pofixat. Zadeva je pač tipičen F1 politični mess.

Dovolil so jim to predvsem iz varnostnih razlogov, uradna kazen je bila samo ban iz YDT testa, kar je po svoje hujši udarec, ampak malo ljudi to vidi. To je priznal tudi McLaren, recimo. Tam so km neomejeni in že res da testirajo mladinci, ampak uporabljajo se tudi povsem novi deli na dirkalniku, česar MB ni počel. Sedaj bo pa tako, da bodo lahko moštva počela vse to + še 1 dan z dirkalnimi vozniki neomejeno testiranje. Kazen za MB bo po vsej tej žlubudri čist dost visoka, čeprav, v realnem, si kazni ne zaslužijo. Izkoristili so le tisto, česar ostali niso upal, nekako enako kot 2009 z dvojnim difuzorjem.

In še en, povsem upravičeno zastavljen pogled je: a je res čar, da rečem 4 letnih kroničnih težav z pnevamatikami, v omejenem 1000 km dolgem testu? Če je, vsa čast za tako hitro progresivno reševanje težav s tako malo podatki, ampak mislim, da je še večji keč v Aldu Costi, ki je v Ferrariju v letu 2011 čisto spodobno razumel trik tega in je tudi prvi razvojnik W04. Da pa tak test vseeno prinese nekaj plusa v ekipo pa ni nobena skrivnost. Ampak to je nagrada za tveganje, ki so ga ostala moštva niso hotela.

ampak Alonso in Kimi?

Zakaj ne? Sej tako ali tako ne govorimo o kakšnih blaznih prijateljstvih. V Monacu je celo sedel ob Maldonadu in sta prav lepo čvekala (vsaj tko je blo videt). ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

In še en, povsem upravičeno zastavljen pogled je: a je res čar, da rečem 4 letnih kroničnih težav z pnevamatikami, v omejenem 1000 km dolgem testu? Če je, vsa čast za tako hitro progresivno reševanje težav s tako malo podatki, ampak mislim, da je še večji keč v Aldu Costi, ki je v Ferrariju v letu 2011 čisto spodobno razumel trik tega in je tudi prvi razvojnik W04. Da pa tak test vseeno prinese nekaj plusa v ekipo pa ni nobena skrivnost. Ampak to je nagrada za tveganje, ki so ga ostala moštva niso hotela.


Sej tu se strinjama. Vseeno se mi pa zdi, da daješ premalo vrednosti v 1000km privaten test z obema dirkačema. Sej konec koncev se je tudi spremenila forma MB-ja na dirkah... pa verjetno ne po naključju. Pri tako omejenem testiranju, kot je v F1, je taka kilometrina (skoraj 3 polne dirke kilometrine) vredna hudo veliko.

Pa še vedno ostaja tista... če je blo vse super in po pravilih, zakaj so se pol skrivali ;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Pa še vedno ostaja tista... če je blo vse super in po pravilih, zakaj so se pol skrivali

Ker so hoteli izpeljat ta test brez zapletov? Če bi kdorkoli iz dirkališča videl po kakšen slučaju Hamiltona v čeladi in bi to javil v FIA, bi test bil zagotovo prekinjen takoj. Samo to jim na sodišču ne morš v faco povedat, pa nabijaš nebuloze. Na dirkališču dela toliko in toliko ljudi; vsem ne morš zaupat, čeprav so se tokrat vsi "izkazal", še toliko manj pa lahko zaupaš kakšnemu pocen paparacu kakšnega kilometra stran s čim takšnim zunaj steze: http://www.foto-klik.si/objektivi-za-ni...

Vseeno se mi pa zdi, da daješ premalo vrednosti v 1000km privaten test z obema dirkačema.

Z razvojnimi pnevmatikami za leto 2014 vsekakor ne bi to povezal v marginalno prednost tekočega dirkalnika z gumami 2013. Lahko pa da je bila laž in da so testiral te pnevmatike, samo vseeno je treba zaupat tistemu kar so privlekli na sodišče.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Če se bo takole nadaljevalo, bo IMHO kr zabavno tale vikend.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

z3ro ::

Izzidi kvalifikacij:

1. Lewis Hamilton (VBr/Mercedes) 1:29,398
2. Sebastian Vettel (Nem/Red Bull-Renault) 1:29,501
3. Mark Webber (Avs/Red Bull-Renault) 1:29,608
4. Kimi Räikkönen (Fin/Lotus-Renault) 1:29,892
5. Romain Grosjean (Fra/Lotus-Renault) 1:29,959
6. Daniel Ricciardo (Avs/Toro Rosso-Ferrari) 1:30,528
7. Felipe Massa (Bra/Ferrari) 1:31,126
8. Fernando Alonso (Špa/Ferrari) 1:31,209
9. Jenson Button (VBr/McLaren-Mercedes)
10. Nico Hülkenberg (Nem/Sauber-Ferrari)
11. Nico Rosberg (Nem/Mercedes) 1:30,326
12. Paul di Resta (VBr/Force India-Mercedes) 1:30,697
13. Sergio Perez (Meh/McLaren-Mercedes) 1:30,933
14. Esteban Gutierrez (Meh/Sauber-Ferrari) 1:31,010
15. Adrian Sutil (Nem/Force India-Mercedes) 1:31,010
16. Jean-Eric Vergne (Fra/Toro Rosso-Ferrari) 1:31,104
17. Valtteri Bottas (Fin/Williams-Renault) 1:31,693
18. Pastor Maldonado (Ven/Williams-Renault) 1:31,707
19. Charles Pic (Fra/Caterham-Renault) 1:32,937
20. Jules Bianchi (Fra/Marussia-Cosworth) 1:33,063
21. Giedo van der Garde (Niz/Caterham-Renault) 1:33,734
22. Max Chilton (VBr/Marussia-Cosworth) 1:34,098

BT52 ::

Še dirkaške hitrosti, ki so jih prikazali dirkači v Petek..
 Dirkaške hitrosti, graf

Dirkaške hitrosti, graf



Vir slike: F1_inteligent

Ps. baje naj bi se jutri obetalo še toplejše vreme. Temp. asfalta okoli 40°C. Mogoče je ravno to dejstvo botrovalo k odločitvi Ferrarija, da poizkusi strategijo Medium, Medium, Soft
Ostali pa verjetno tudi podobno samo obrnjeno, ker bodo z polno posodo goriva začeli na trših (Soft). Mercedes pa je rahlo skrival formo in bodo šli verjetno celo na 3 postanke. Bomo videli obeta se dobra dirka. Sam bi dal denar na Lotus...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

fantasycamp ::

Kaj se je zgodil z Rosbergom? Napaka al so ga Webbrali?

BT52 ::

fantasycamp je izjavil:

Kaj se je zgodil z Rosbergom? Napaka al so ga Webbrali?


Precenitev doseženega časa...

Es war natürlich Strategiefehler von uns
Niki Lauda


Več v novici

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Sriple Tix ::

Vem, da ni F1, ampak na Red Bull Ringu je bilo danes prav zabavno. Prvi trije krogi Truck Race Trophy serije in nekaj akcije pokala Suzuki Swift.



Aja, enega izmed Swiftov vozi "veliki" Herman Maier.

Zgodovina sprememb…

connel ::

Tole pa je dirka :)

z3ro ::

haha pozabil ročno zategnit :D

Dr_M ::

Kaj se je na zacetku dogajalo? Zacel sele pri 19 krogu gledat.
Heh, runaway car :>

Boobiz ::

Kaj je zdej s tistim kameramanom, ki ga je zadela webbrova nepritrjena guma? A je vredu? 8-O
I'm drunk, what's your excuse?
««
24 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430384254 (239849) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664287385 (182853) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146137417 (96166) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186161 (149406) WarpedGone

Več podobnih tem