» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
5 / 38
»»

Daedalus ::



:))
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

MaterVola ::

Dobra. Hitri so.

McMallar ::

Odlicna :))
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: McMallar ()

ttommy ::

Ne pa tako, kot Redbull- oglašuje bika, poganja jih pa konjska moč.....:)
Gamer

z3ro ::

Offtopic: je kdo gledal včerajšnji Top gear? Hamilton je izboljšal čas Vettla za 1,1s če se ne motim. Se pa sprašujem če so tisti časi čist takšni kot so:)

black ice ::

z3ro je izjavil:

Offtopic: je kdo gledal včerajšnji Top gear? Hamilton je izboljšal čas Vettla za 1,1s če se ne motim. Se pa sprašujem če so tisti časi čist takšni kot so:)

Jup, gledal. Tudi sam sem se isto spraševal.
Tole je eden izmed 'večnih' misterijev, mogoče so realni časi, mogoče pa je zrežirano. Nihče od nas nima (z)možnosti tega preveriti.

Alexius Heristalski ::

 Gospodje, lepo prosim! Bi vam ta obraz lagal?

Gospodje, lepo prosim! Bi vam ta obraz lagal?

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

connel ::

V končni fazi bi prej ali slej nekdo izdal, če bi goljufali oz. prirejali čase.

Daedalus ::

Tisti časi so zaradi različnosti pogojev na stezi, itak neprimerljivi med seboj. Par stopinj razlike v temp. asfalta, pa si čudežno hitrejši za kako sekundo. Top Gear je pač šov za mase.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Se pa sprašujem če so tisti časi čist takšni kot so:)

Pomoje je zadeva obsolutno kredibilna na štoparci, so pa druge stvari, ki potem odločajo. Ve se, to je bilo povedano tudi javno večkrat, da je bil ta avtomobil že mnogokrat popravljan (nove zavore, pnevmatike, sklopka, deli motorja, ipd) in da je Hamilton peljal dvakrat po tej stezi (oz. je dobil več krogov). Je pa čas vzporeden, saj je bil že na mokrem zelo hiter in je bilo logično, da bo postavil tak čas v suhem. Kljub vsemu mislim, da je ta čas izjemno hiter.

Dirkanje z avtombili ni v nobenem smislu podobno dirkanju v F1. Je pa dober šov in Hamilton je zelo tekmovalen tip človeka. Pomoje ima Seb sedaj žogico na svoji strani in gre nazaj po še en čas. Ne vem, če je kdo opazil - poleg pedrov in ročnih zavor, ter žensk, je bila glavna izjava tega intervuja, da je ima Vettel najboljši avtomobil (bog ve koliko časa že) in sledil je prikrit napad "da mu je treba pokazat, da zaradi tega ne spada na vrh tiste table".

To je pač ta logika, ki vlada v Padoku, glavna protagonista pa Hamilton in Alonso: "Congratulations Adrian Newey for your world championship, you deserve it."

Mislim, da nas čaka letos še kar nekaj tega rumenega tiska.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

http://www.williamsf1.com/Team/Media/Ph...

Evo, novi Williams je zunaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Dirkanje z avtombili ni v nobenem smislu podobno dirkanju v F1. Je pa dober šov in Hamilton je zelo tekmovalen tip človeka. Pomoje ima Seb sedaj žogico na svoji strani in gre nazaj po še en čas. Ne vem, če je kdo opazil - poleg pedrov in ročnih zavor, ter žensk, je bila glavna izjava tega intervuja, da je ima Vettel najboljši avtomobil (bog ve koliko časa že) in sledil je prikrit napad "da mu je treba pokazat, da zaradi tega ne spada na vrh tiste table".


Itak da bojo Angleži za Hamiltona našli vse izgovore, kar jih je možno najti... Rumeni tisk, pač. Oziroma, v tem primeru, rumeni TV. Ne vidim smisla v merjenju k*rca na nekem zrežiranem šovu. Vettel bi IMHo izpadel precej smešno, če se bo šal zdaj tja nazaj dokazovat. 3x naslov prvaka v F1 je pač vedno boljše od magari 100x rekorda na Top Gearu.

To je pač ta logika, ki vlada v Padoku, glavna protagonista pa Hamilton in Alonso: "Congratulations Adrian Newey for your world championship, you deserve it."


Sore loosers, pač.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ABX ::

Bilo katerega voznika v F1 vprašaš ti bo odgovoril da je on najhitrejši in to resno verjamejo. Pač takšen ego imajo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Vettel bi IMHo izpadel precej smešno, če se bo šal zdaj tja nazaj dokazovat.


Ni tako enostavno. Moraš vzeti v kontekst, da Vettel živi v nekem precej omejenem krogu, ki se mu reče paddock. Važno je kaj se tam govori, ne kaj se govori v Nemčiji. Je Hamilton lepo povedal kaj je Rubens naredil z majcami, ko je prehitel Stiga. In vse to vpliva na takšne odločitve, ker tole je bil direkten napad na Vettla, pa kakor koli obrneš.

Nikakor si pa ne mislit, da ima Vettel kaj manjši ego od, npr, Hamiltona ali Alonsa. Nismo še Vettla dobil po porazu - že tretjič zapored je bilo njemu vse fino in fajn, življenje pa jasno ne gre vedno tako, jaz sem okoli njega še naprej precej neopredeljen. Predvsem zato, ker vsakič, ko jim gre za nohte vedno znova pokažejo, da moštvo funkcionira analogno po vzoru Ferrarija, Vettel pa po vzoru omenjenih dveh luzerjev.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Sicer pa da se ne bomo zaplezali, danes so se začela druga testiranja. Vozijo:
Fernando Alonso (Ferrari), Sebastian Vettel (Red Bull), Sergio Perez (McLaren), Kimi Raikkonen (Lotus), Nico Rosberg (Mercedes), Esteban Gutierrez (Sauber), Paul di Resta (Force India), Daniel Ricciardo (Toro Rosso), Charles Pic (Caterham) in Max Chilton (Marussia).

Force India je še vedno brez drugega dirkača, medsebojni dvoboj na teh testiranjih pa bosta imela Ferrarijev Jules Bianchi in stari znanec FI, Sutil.

Stran za spremljanje rezultatov:
http://f1tests.info/2013.php?rev=on
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Ni tako enostavno. Moraš vzeti v kontekst, da Vettel živi v nekem precej omejenem krogu, ki se mu reče paddock. Važno je kaj se tam govori, ne kaj se govori v Nemčiji.


V bistvu je. Samo problem sodobnih mulcev v F1 je, da se jim zdi smiselno meril lulčke za vsako malenkost. Pol pa so čisto paf, ko jim ne gre kaj po planu, pa mečejo igračke iz peskovnika. 3x WDC > 1x WDC. Ostali pa pač zavistno gledajo, ker je njihov tehnični team pa nesposoben tekmovati na nivoju RB. Itak se pa od nekdaj ve, da za uspeh rabiš avto in voznika. Če bi bil sam avto... bi mogo tud Webber kdaj kak WDC odnest, pa ne prenese pritiska v tej smeri.

Sej bojo odrasli enkrat... mogoče>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Daedalus je izjavil:

Dirkanje z avtombili ni v nobenem smislu podobno dirkanju v F1. Je pa dober šov in Hamilton je zelo tekmovalen tip človeka. Pomoje ima Seb sedaj žogico na svoji strani in gre nazaj po še en čas. Ne vem, če je kdo opazil - poleg pedrov in ročnih zavor, ter žensk, je bila glavna izjava tega intervuja, da je ima Vettel najboljši avtomobil (bog ve koliko časa že) in sledil je prikrit napad "da mu je treba pokazat, da zaradi tega ne spada na vrh tiste table".


Itak da bojo Angleži za Hamiltona našli vse izgovore, kar jih je možno najti... Rumeni tisk, pač. Oziroma, v tem primeru, rumeni TV. Ne vidim smisla v merjenju k*rca na nekem zrežiranem šovu. Vettel bi IMHo izpadel precej smešno, če se bo šal zdaj tja nazaj dokazovat. 3x naslov prvaka v F1 je pač vedno boljše od magari 100x rekorda na Top Gearu.

To je pač ta logika, ki vlada v Padoku, glavna protagonista pa Hamilton in Alonso: "Congratulations Adrian Newey for your world championship, you deserve it."


Sore loosers, pač.

No ja, pogoji so na Top Gearu bolj izenačeni, kot v F1. Recimo :)

Daedalus je izjavil:

Ni tako enostavno. Moraš vzeti v kontekst, da Vettel živi v nekem precej omejenem krogu, ki se mu reče paddock. Važno je kaj se tam govori, ne kaj se govori v Nemčiji.


V bistvu je. Samo problem sodobnih mulcev v F1 je, da se jim zdi smiselno meril lulčke za vsako malenkost. Pol pa so čisto paf, ko jim ne gre kaj po planu, pa mečejo igračke iz peskovnika. 3x WDC > 1x WDC. Ostali pa pač zavistno gledajo, ker je njihov tehnični team pa nesposoben tekmovati na nivoju RB. Itak se pa od nekdaj ve, da za uspeh rabiš avto in voznika. Če bi bil sam avto... bi mogo tud Webber kdaj kak WDC odnest, pa ne prenese pritiska v tej smeri.

Sej bojo odrasli enkrat... mogoče>:D

Ja ampak najboljši avto še ne pomeni najboljšega voznika. Po tej logiki je Schumacher the greatest of them all, celo z velikim naskokom. Realnost pa vemo, kakšna je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

šernk ::

No ja, pogoji so na Top Gearu bolj izenačeni, kot v F1. Recimo :)


seveda, eden vozi v suhem, drugi v mokrem, tretji pri +10°C, četrti pri +20°C in to so bolj izenačeni pogoji, Top Gear je zame tako skomercializirana oddaja, da je ne premorem več gledat, ker ponavadi v 5ih minutah pove toliko shita, da tudi res ni.

če že so kje izenačeni bolj so na dirki prvakov (ali kako je že tisto, ko grejo na izpadanje?) tam jih pa ena samcata napaka izloči iz boja za naprej.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ABX ::

Najbolj fer so igrice, tam so pogoji identični za vse. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Daedalus ::

Ja ampak najboljši avto še ne pomeni najboljšega voznika. Po tej logiki je Schumacher the greatest of them all, celo z velikim naskokom. Realnost pa vemo, kakšna je.


Šumaher je definitivno one of the greatest. Samo eni tega nikakor ne morejo prebolet>:D Obstaja simpl dejstvo, da za dosegat izjemne rezultate, pač rabiš dober avto in dobrega voznika. Če ena od teh dveh zadev ne štima (no, pa še nekaj sreče poleg), ne boš dosegel lih veliko. Dober avto bo sicer naredil videz boljšega voznika, ajd. Samo zgolj povprečni vozniki ne osvojijo WDC večkrat. In v luči tega je nabijanje Hamiltona in Alonsa, navaden bullshit. Vettel je izvrsten voznik.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Seveda je one of. Ampak a je THE greatest? Število zmag, pole positionov, naslovov prvaka pravi da definitivno ja, z velikim naskokom. Pa je temu tako? Ni nikogar drugega, ki bi bil v 1 na 1 boju z enakimi pogoji boljši? ;)

WarpedGone ::

Tega ne moreš nikol vedet 'zagotovo' oz. objektivno tega sploh definirat ne moreš.
Najbliže pride enostavno štetje zmag, polov, prvenstev, najhitrejših časov. Druge zadeve preidejo v mehko cono kdo kaj mara in koga ne.

MS je brez dvoma dosegel največ, da mu je to uspelo je pač moral bit v sami špici. Kar je dokazoval že z garami od ferrarija, ko je prestopil k tej takratni bandi.

Ampak a je THE greatest?

Odgovor na to je vedno nujno subjektiven.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Je res, da je subjektiven. Ampak ko ti cel paddock reče, da je bil najboljši Senna, ti to da misliti. Ko gledaš njegove predstave, ko poslušaš ves svet.

WarpedGone ::

Sigurno. Hec je le, da bi en dan pred sennovim koncem dobil v tem istem paddocku mal drugačno sliko. Ne bi bli 180stopinj kontra, bi bila pa 'veličina' senne za nekaj stopnic manjša.
Ko junaka pobere, je nenadoma dvakrat večji heroj, kot pa je bil, ko je bil še živ.
Zbogom in hvala za vse ribe

Daedalus ::

Ko junaka pobere, je nenadoma dvakrat večji heroj, kot pa je bil, ko je bil še živ.


This.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Je res, ampak njegovih sposobnosti ne gre zanikati. Navsezadnje, 1,5 sekunde Prostu, profesorju, v Monacu v enakem avtu. To je stvar legend.

ABX ::

Ampak voznika se ne meri samo po njegovi hitrosti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Po čem pa še? Race craftu? Ni dovolj, da je prišel s 5. na 1. mesto v enem krogu Donningtona? Tehničnih zmožnosti? Hakkinen je dejal, da je imel ogromno inputa pri razvoju avta. Še kaj? :)

ABX ::

Ne delat napak, v temu je Prost blestel. In predvsem se znat vedno motivirat.

Pravijo da Senna ni bil več isti ko se je Prost upokojil.

Senna je bil risk taker, vedno vozil čez mejo, Hamilton spominja na njega, vendar na koncu sezone štejejo le točke in določene poteze enostavno niso vredne tveganja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Večina je mislila, da je bil Jerez zaradi asfalta neprizanesljiv do pnevmatik, vendar je stanje na trenutnih testiranjih še hujše, kot so vsi mislili, da bo:
http://www.f1fanatic.co.uk/2013/02/20/d...

Moštva se soočajo z izjemno obrabo pnevmatik, praktično nobena guma ne zdrži več kot par krogov.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Onlyx ::

ttommy ::

Si je Kimi najbrž mislil- a se ti malo norca z mene delaš, al kaj?
Gamer

Super Sonic ::

Dans je "tekma" med Bianchijem in Sutilom za sedež. Bianchi opravlja odlično delo, sedajle je odpeljal serijo (sedmih) krogov v dežju, prvi je bil 1:46.364s, zadnji pa 1:46.388s. Sploh ne švoh!

Je pa Webber vmes letel z 1:40.395s...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

SebaR ::

 Lotusov inženir s svojim iPhonom :D

Lotusov inženir s svojim iPhonom :D

Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

JC Denton ::

Znajdi se. RedBull bi si mogoče želel, da bi lahko še na testiranjih prepovedal fotografiranje in snemanje. :(

Blinder ::

Kje vidiš kakega lotusovega inženirja na fotki?

italjani jamrajo, da je redbull kopiral tisto odprtino spredaj od ferrarija
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ttommy ::

Se je Button (če je on) zaustavil pred Lotusovo garažo najbrž.
Gamer

ABX ::

Povzetek testiranja do zdaj.
http://www.formula1.com/news/features/2...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

In še mnenje Pirellija
http://www.formula1.com/news/headlines/...

Pirelli say that the data from race simulations indicates that they are on target to reach their objective of two to three pit stops per race in 2013.

Torej gume se bojo letos bolj obrabljale. Upam samo da ne bo situacija ista ali slabša kot lani v Q3, kjer določeni vozniki ne gredo ven postavit časa.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

A je kakšen dober razlog, da nimajo neomejene količine gum?

ABX ::

Stroški za Pirelli?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

šernk ::

Omejitev stroškov za moštva pa res.

to je že precej let omejeno, najprej mislim da je bilo 11 kompletov na vikend, potem so zmanjšali na 7 kompletov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PrimozR ::

Ja, s tem pa tudi lepo zmanjšujejo akcijo na dirkališču. Glede na ostale stroške so gume en prdec v morje, tistih nekaj litrov bencina več pa prav tako. Če bi bilo št. gum neomejeno, bi bile vsaj slabše ekipe na prostih treningih verjetno ves čas zunaj in testirale novosti (še več kot zdaj), na kvalifikacijah pa isto.

šernk ::

Če bi bilo št. gum neomejeno, bi bile vsaj slabše ekipe na prostih treningih verjetno ves čas zunaj in testirale novosti (še več kot zdaj), na kvalifikacijah pa isto.


jah, vendar velike ekipe bi imele spet boljše pogoje tako kot v preteklosti, komlet gum le ni zanemarljiv strošek, cena za en komplet gum se giblje okoli 5.000€ in za ekipo ki ima letni proračun recimo 20M $ to ni tako malo, saj znese 1M $ samo za 7 kompletov gum na dirko letno.

morali bi jim dati omejena sredstva za dirkanje, če boš z denarjem odpeljal le 17 od 19 dirk in raje 2 dirki izpustil in več testiral pač naj tako bo. Če ti zmanjka za gorivo na zadnji dirki, naj ti pač zmanjka.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ABX ::

Problem je ker stroškov ne moreš nadzirat da bi bilo fer.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

šernk je izjavil:

Če bi bilo št. gum neomejeno, bi bile vsaj slabše ekipe na prostih treningih verjetno ves čas zunaj in testirale novosti (še več kot zdaj), na kvalifikacijah pa isto.


jah, vendar velike ekipe bi imele spet boljše pogoje tako kot v preteklosti, komlet gum le ni zanemarljiv strošek, cena za en komplet gum se giblje okoli 5.000€ in za ekipo ki ima letni proračun recimo 20M $ to ni tako malo, saj znese 1M $ samo za 7 kompletov gum na dirko letno.

morali bi jim dati omejena sredstva za dirkanje, če boš z denarjem odpeljal le 17 od 19 dirk in raje 2 dirki izpustil in več testiral pač naj tako bo. Če ti zmanjka za gorivo na zadnji dirki, naj ti pač zmanjka.

Some top teams are not keen on the proposal to cap their total annual spend to US $250 million, but the sport's chief executive is nonetheless confident it could work.

Katera ekipa ima potem letni proračun 20 mio USD? Z 20 mio mogoče voziš LMP2 proti koncu štartne vrste ali kaj podobnega, ne pa F1 ekipo. Tudi najslabše ne.

ABX ::

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Blinder ::

šernk je izjavil:

Če bi bilo št. gum neomejeno, bi bile vsaj slabše ekipe na prostih treningih verjetno ves čas zunaj in testirale novosti (še več kot zdaj), na kvalifikacijah pa isto.


cena za en komplet gum se giblje okoli 5.000€


eh komplet gum jih pride morda 100€.
Morda res da kdo pirelliju 5000€ za komplet, ampak ima pirelli od tega ogromno maržo. V tem primeru pirelli kasira nekaj denarja že s temi maržami. Če nebi kasiral s maržami bi pol želel nekje drugje dobit denar notri. Proizvodnja gum ni bogvekaj
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

šernk ::

Katera ekipa ima potem letni proračun 20 mio USD? Z 20 mio mogoče voziš LMP2 proti koncu štartne vrste ali kaj podobnega, ne pa F1 ekipo. Tudi najslabše ne.


ok, nisem preveril 35-40 mio je imela pa res marusia mislim da. Pa minardi se je v nekdanjih časih mislim da skozi sezone prebijal s pičlih 30 mio dolarjev, medtem ko je imela toyota na drugi strani proračun 400 mio dolarjev (ali celo 450 mio).

eh komplet gum jih pride morda 100€.
Morda res da kdo pirelliju 5000€ za komplet, ampak ima pirelli od tega ogromno maržo.


100€ za komplet gum? Haha, matr saj jih grem na avto sedaj montirat. Še na avtu dam 260€ za komplet gum, pa so praktično najbolj ugodna mera na tržišču.

sicer pa točnih podatkov je nemogoče dobit. najpogosteje se vrtijo cene po 3500€ za komplet gum, drugi rečejo 4500€ za komplet, tretji so izbrskali, da je pogodba med FIA in pirelijem 1M eur na moštvo (kjer je spet nemogoče priti do končne cene za komplet, saj ne vemo kaj pogodba vsebuje, če vsebuje pogodba vsa testiranja in vse pride to nekje 1000 eur na komplet), edina stvar ki niža ceno je ta, da ni konkurence, od prej pa vsi poznamo jokanje bridgestona, da gre strošek razvoja gum v nebo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Blinder ::

260€. Od tega 160 gre proizvajalcu in delarjem. 50€ gre državi. Ostane 50€ za pokrit stroške izdelave gum. Gume za F1 izdelujejo v manjših količinah, tko da naj jim bo, da so x2 drage kot za avto.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
««
5 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430365562 (221157) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664273590 (169058) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146131080 (89829) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177868 (141113) WarpedGone

Več podobnih tem