» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
6 / 38
»»

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

PrimozR ::

Blinder je izjavil:

šernk je izjavil:

Če bi bilo št. gum neomejeno, bi bile vsaj slabše ekipe na prostih treningih verjetno ves čas zunaj in testirale novosti (še več kot zdaj), na kvalifikacijah pa isto.


cena za en komplet gum se giblje okoli 5.000€


eh komplet gum jih pride morda 100€.
Morda res da kdo pirelliju 5000€ za komplet, ampak ima pirelli od tega ogromno maržo. V tem primeru pirelli kasira nekaj denarja že s temi maržami. Če nebi kasiral s maržami bi pol želel nekje drugje dobit denar notri. Proizvodnja gum ni bogvekaj

Mja, razvoj je pa zastonj, tako kot za vse stvari.

SuperSOnic morda kaj veš, je v F1 ekipah zaposlenih kaj slovencev?

šernk je izjavil:

Katera ekipa ima potem letni proračun 20 mio USD? Z 20 mio mogoče voziš LMP2 proti koncu štartne vrste ali kaj podobnega, ne pa F1 ekipo. Tudi najslabše ne.


ok, nisem preveril 35-40 mio je imela pa res marusia mislim da. Pa minardi se je v nekdanjih časih mislim da skozi sezone prebijal s pičlih 30 mio dolarjev, medtem ko je imela toyota na drugi strani proračun 400 mio dolarjev (ali celo 450 mio).

eh komplet gum jih pride morda 100€.
Morda res da kdo pirelliju 5000€ za komplet, ampak ima pirelli od tega ogromno maržo.


100€ za komplet gum? Haha, matr saj jih grem na avto sedaj montirat. Še na avtu dam 260€ za komplet gum, pa so praktično najbolj ugodna mera na tržišču.

sicer pa točnih podatkov je nemogoče dobit. najpogosteje se vrtijo cene po 3500€ za komplet gum, drugi rečejo 4500€ za komplet, tretji so izbrskali, da je pogodba med FIA in pirelijem 1M eur na moštvo (kjer je spet nemogoče priti do končne cene za komplet, saj ne vemo kaj pogodba vsebuje, če vsebuje pogodba vsa testiranja in vse pride to nekje 1000 eur na komplet), edina stvar ki niža ceno je ta, da ni konkurence, od prej pa vsi poznamo jokanje bridgestona, da gre strošek razvoja gum v nebo.

Ja, sem pogledal tist link z ocenami proračunov. Precejšne razlike so med prvimi in zadnjimi mesti... Pride Audi in Toyoto dražje LMP program, kot pa da bi se vozili zadaj v F1. Ampak je pa res, da je voziti se spredaj z marketinškega stališča toliko več vredno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Blinder ::

stroški razvoja ne vplivajo na stroške ene dodatne proizvedene enote. sej je isto pri procesorjih, stroški izdelave 2€, prodajajo jih miljon v povprečju po 100€ pa vseeno si lahko nakopljejo izgubo z njimi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ABX ::

b3D_950 je izjavil:



Zelo zelo čudno, sploh ker imajo varnostne mehanizme da gume ne zapusti avta.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

WarpedGone ::

Nič čudnega, kolo se je lepo odšraufal, še matica se vidi kako jo odstreli stran.
Varnostni mehanizmi poskrbijo, da ne odpade celo kolo, če se polomijo obese.
Zbogom in hvala za vse ribe

ABX ::

Nisem opazil.

P.S: Hamilton je bil zelo hiter, čeprav ta testiranja ne povejo nič glede realnega stanja.
http://www.formula1.com/news/headlines/...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

fantasycamp ::

kmalu bo

PrimozR ::

Blinder je izjavil:

stroški razvoja ne vplivajo na stroške ene dodatne proizvedene enote. sej je isto pri procesorjih, stroški izdelave 2€, prodajajo jih miljon v povprečju po 100€ pa vseeno si lahko nakopljejo izgubo z njimi.

Imaš prav, popolnoma logična razlaga, zakaj lahko odpišemo miljonske stroške razvoja.

krispe ::

Vettel je povedal, da je obnašanje gum nepredvidljivo :|
Gume bi morale biti kvalitetnejše in nebi smele predstavljati ovire, letos se obeta spet ena podobna loterija kot lani (komu bodo gume zdržale dlje, bo zmagal). Alonso je lani v Canadi predvsem zaradi gum izgubil zmago ;((
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

JC Denton ::

Alonso in Ferrari so lani v Montrealu gemblali, in izgubili. Če bi šli v bokse pa bi bili morda drugi, najverjetneje tretji.

Dobivam občutek, da FIA in Pirelli namerno zavirata F1 lani in letos, zato ker bodo avti naslednje leto veliko počasnejši in hočejo umilit šok, tako pri navijačih kot pri moštvih. Skoraj upam stavit, da bodo gume naslednjo sezono zelo dobre.

Super Sonic ::

Glede stroškov gum: letni strošek za pnevmatike v F1 je nekje med 2,5 in 4,5 miljona € na moštvo. Vsak dirkač porabi nekje do 18 setov na dirkaški vikend (18*4(gume)=72*2(dirkača)=144*20(dirk)=2880 gum na moštvo. Brez testiranja in še česa zraven, torej recimo da moštvo porabi 3000 gum na sezono in ob predpostavki da je cifra za plačilo 3 miljone € je to jurja € na gumo. To so seveda neuradne številke, je pa iz uradnih objav je zaznati, da vsa moštva plačujejo enako za pnevmatike.

Ob vsem razvoju in stroški, ki jih Pirelli rabi, bi rekel, da je ta cena močno subvencinirana, ampak sej je ta reklama, da si v F1, pač tako pomembna za marketing.

SuperSOnic morda kaj veš, je v F1 ekipah zaposlenih kaj slovencev?

Niti ne vem oz. sem pozabil, tudi sicer se zelo malo zanimam zato, mogoče kdo drug več ve.

Hamilton je bil zelo hiter, čeprav ta testiranja ne povejo nič glede realnega stanja.

Ne, letos je še bolj vseskupaj v megli. Nove pnevmatike (sestava gum je že bila podana v tej temi) so verjetno najbolj radikalne do sedaj; razlika med prvim in drugim krogom je lahko tudi več kot sekundo v performansi, torej sklepam, da bo dirkačem na voljo le EN hiter krog, drugi bo že bistveno slabši zaradi padca oprijema. Torej, spet je tu ponovno guma pred aero zmogljivostjo, vsaj nekaj dirk bo tako in tako se ne da oceniti realnega stanja. Moštva so konkretno v temi kar se tiče kdo kje je, skupna ocena vseh pa je, da je po časih v Barceloni okoli 5 moštev v 4 desetinkah. Sicer je bil pa Rosberg še hitrejši in Hamiltona.

Tu zraven tudi velika zgodba - Paddy Lowe se je odločil zapustiti McLaren in se bo pridružil Hamiltonu v Mercedesu, ko se sprosti pogodba. Trenutno namreč še ne sme delati uradno za Mercedes, ker ve preveč o McLarnovem razvoju. Tam pa zadnje čase raste zgodba, da se Honda vrača.


Dobivam občutek, da FIA in Pirelli namerno zavirata F1 lani in letos, zato ker bodo avti naslednje leto veliko počasnejši in hočejo umilit šok, tako pri navijačih kot pri moštvih. Skoraj upam stavit, da bodo gume naslednjo sezono zelo dobre.


Letošnji najhitrejši čas na testiranjih v Barceloni:
Rosberg 1m20.130s

Lani: Raikkonen 1:22.030s

Impresivno koliko hitreje (skoraj 2s) zmorejo (ob približno enaki konfiguraciji), glede nato, da je uporaba DRS krilca omejena in da je razlika le v dodelanem Coanda izpuhu (pojavlja se ti. tyre squirt - http://somersf1.blogspot.com/2012/05/re..., ko se skuša izpuh usmeriti med gumo in zadnje krilce) in pnevmatikah. Ampak kot že rečeno - po enem hitrem krogu perfomansa pade nenormalno, obraba pa je izjemna.

Glede nato, da bo Pirelli privlekel v Avstralijo SS in S gumo (SS guma ni bila nikoli prisotna na tej dirki), je prva dirka čist gamble.

ps
Še vprašanje - kaj zavraga se je zgodilo s poročanjem Hitregakroga preko MMCja na RTVju? ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

šernk ::

Nimam pojma, enostavno so zadevo izbrisali. Tudi spletna stran od ališiča je že lep čas nedosegljiva.

Sedaj se lahko vprašamo, če sploh bodo prenosi pri nas?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

b3D_950 ::

šernk je izjavil:

Sedaj se lahko vprašamo, če sploh bodo prenosi pri nas?


Prenosov verjetno ne bo: RTV ukinja številne oddaje, jutranja poročila in formulo ena.

motorc ::

Spletna stran meni dela normalno, samo prestavili so jo na drug naslov: http://www.hitrikrog.si/formula-1.html

Jst ::

Na začetku te teme, sem prilepil odgovor RTVSLO-ja, ki pravi, da letos BODO prenašali dirke F1.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Hm, SS zanimivo tole o Hondi, tudi dobrodošlo. Ampak če bi bilo na tem res nekaj, bi zdaj verjetno že vedeli kaj o motorju, vsja če bi ga pripravljali za 2014. 2014 je pa itak najbolj logičen vstop za novinca, ker bodo takrat vse ekipe na 'equal footing', že leto kasneje bodo stari znanci vedeli precej več. Kaj fejst se pa tudi ne morejo zanašati na stare izkušnje, ker turbo dirkalnih motorjev Honda praktično ne izdeluje? (LMP Acura je bila AFAIK N/A V8), stara turbo era je bila pa itak popolnoma drug svet.

Okej, je opcija, da imajo totalen black ops, sam cmon, take stvari bi se ziher že izvedele do zdaj, vsaj to, da nekaj razvijajo.

Aja, morda ve kdo če že kater izmed treh izdelovalcev motorjev cilja na Le Mans po letu 2014? Pravila naj bi bila kao precej izenačena v F1 in LMP1. Če bi dobili še vsaj customer program kake Lole ali česa podobnega (Lola je ITAK IIRC v stečaju?) z enim izmed F1 motorjev bi to znalo biti zanimivo, sploh ob vložku proizvajalca. Za 2014 se namreč vrača Porsche, Toyota itak ostaja, vprašanje je le Audi, ki je v zadnjih 13 Le Mansih pobral VSE, razen ene zmage (okej, enkrat je zmagal Bentley, ampak to je bila pač stara, predelana šasija z Audijevim motorjem in vodstvom iz Audijeve tovarniške ekipe).

Super Sonic ::

Ampak če bi bilo na tem res nekaj, bi zdaj verjetno že vedeli kaj o motorju, vsja če bi ga pripravljali za 2014.

Takanobu Ito je potrdil, da Honda premetava idejo o vrnitvi v F1. Če sešteješ 1+1 in rečeš, da je McLaren eno res odlično moštvo, ki bo garantirano naredilo vsaj konkurenčen dirkalnik vsako leto in si želi dolgoročnega sodelovanja, potem stvar ni tako mimo usekana. Mercedes ni več prva izbira McLarna, to bo kar tovarniško moštvo. Se pa predvideva da se pogovarjajo za leto 2015, seveda.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Honda nazaj k McLarnu? Me zanima, kakšne barve bi/bo bil? Spet rdeče/bel?


--

Menda z Mercedesom nimajo več dobrih odnosov - veže jih pogodba in je "pobeg" čisto možen in logičen. Lani se je govorilo tudi, da Mercedesov motor najbolj obrablja gume...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Ja, da z Mercedesom ne špila se ve že dolgo. Navsezadnje, tam imaš SLR McLarna, potem pa MP4-12C, ki uporablja lasten motor. Že pred koncem proizvodnje SLR-a naj bi šel ta odnos po vodi.

O McLaren Hondi namesto Merca se pa prav tako govori že kar kako leto.

Alexius Heristalski ::

Jst je izjavil:

Honda nazaj k McLarnu? Me zanima, kakšne barve bi/bo bil? Spet rdeče/bel?

Ja, pa glavni sponzor Marlboro. :D Torej ne.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Jst ::

Bi moral dodati na koncu še ":)".

Ker takrat so meni bili pa res grdi. (Barvna kombinacija.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

WarpedGone ::

Honda nazaj k McLarnu? Me zanima, kakšne barve bi/bo bil? Spet rdeče/bel?

Rdeče bela barva je bla zarad generalnega pokrovitelja Marlbora. Cigareti so sedaj out of F1, tko da bogsigavedi.
Če hočeš uganit barvo morš pogruntat, kdo bo ekipi vrgu največ denarja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

Rdeče bela barva je bla zarad generalnega pokrovitelja Marlbora. Cigareti so sedaj out of F1, tko da bogsigavedi.

Odvisno, ker bi bila zelo dobra marketinška poteza, da bi za eno sezono naredil takšne barve. Folk pomoje pokupi vse, sponzorji pa promovirajo samo napise v črnih napisih. Recimo vzor Lotusa, ki je lani imel izjemno marketinško sezono.

Je pa res, da že od nekdaj štriha avtomobile sponzor, samo Ferrari je uspel nekako s to rdečo čez vsa leta, ampak zato rabiš pa lasten denar. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alexius Heristalski ::

Še Ferrari je spremenil odtenek IIRC.

Jst je izjavil:

Bi moral dodati na koncu še ":)".

Ker takrat so meni bili pa res grdi. (Barvna kombinacija.)

Pa Bruna Senno in Nicolasa Prosta za volan. :)
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Honda nazaj k McLarnu? Me zanima, kakšne barve bi/bo bil? Spet rdeče/bel?

Rdeče bela barva je bla zarad generalnega pokrovitelja Marlbora. Cigareti so sedaj out of F1, tko da bogsigavedi.
Če hočeš uganit barvo morš pogruntat, kdo bo ekipi vrgu največ denarja.

Telmex? :)

WarpedGone ::

Ni ravno huda lepota:


:)
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Livery al oblika avta? :P

innerspace ::

Ha! RTV ima ocitno dovolj cekinov za novo sezono F1:

http://www.rtvslo.si/sport/formula-1/sp...
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

ttommy ::

Super!!
Gamer

motorc ::

Novica na hitrikrog: Mar Red Bullu res manjkata dve sekundi?

Mislite, da je res ali gre za taktiziranje? Bo RB letos lovil ostale in bosta v ospredju Ferrari in Mercedes? V luči tega se zdaj zdi, da Hamiltonov prestop morda niti ni bila tako slaba odločitev.

Zanimivo bo.

Alexius Heristalski ::

innerspace je izjavil:

Ha! RTV ima ocitno dovolj cekinov za novo sezono F1:

http://www.rtvslo.si/sport/formula-1/sp...

Kaj pa jim ostane? Se že ponavljam, ampak pogodbo je sforsiralo prejšnje vodstvo, velja tri leta, to leto je zadnje. Predčasna odpoved ali preprodaja pravic se jim očitno ni splačala. Potem ni druge, kot stisniti zobe in oddelati do konca.

motorc je izjavil:

Mislite, da je res ali gre za taktiziranje?

Edino, kar je res je, da se Ališičevi "novinarji" gredo senzacionalizem in da se ti tega portala ne splača brati.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

motorc ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Edino, kar je res je, da se Ališičevi "novinarji" gredo senzacionalizem in da se ti tega portala ne splača brati.


Katerega se pa splača? Kaj priporočaš?

Daedalus ::

http://www.autosport.com/. Za par €/mesec dobiš dostop še do razširjenih vsebin. Beats Ališič in kompanijo anytime.

Kar se pa tiče onih dveh sekund... RB bo v Avstraliji spredaj. Pravila so v veliki meri nespremenjena in ne gre lih pričakovat, da bojo kake hude razlike med dirkalniki. Sekunda med prvimi petimi, šestimi in nič več.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Modri dirkač ::

autosport se pa res ne splača, to kar tam ekskluzivnega prebereš, lahko vse najdeš na drugih straneh.
Revijo pa lahko dobiš vsak teden v "trafiki" na travniku.
Everybody lies!

JC Denton ::

Daedalus je izjavil:

http://www.autosport.com/. Za par €/mesec dobiš dostop še do razširjenih vsebin. Beats Ališič in kompanijo anytime.

Kar se pa tiče onih dveh sekund... RB bo v Avstraliji spredaj. Pravila so v veliki meri nespremenjena in ne gre lih pričakovat, da bojo kake hude razlike med dirkalniki. Sekunda med prvimi petimi, šestimi in nič več.


Pomoje bodo še bolj skup. Prvih deset v manj kot sekundi me sploh nebi presenetilo, sploh če pogledaš kak skup so se vozili leta 2008, potem ko so nekaj let pravila stagnirala.

fantasycamp ::

Daedalus je izjavil:

http://www.autosport.com/. Za par €/mesec dobiš dostop še do razširjenih vsebin. Beats Ališič in kompanijo anytime.

Kar se pa tiče onih dveh sekund... RB bo v Avstraliji spredaj. Pravila so v veliki meri nespremenjena in ne gre lih pričakovat, da bojo kake hude razlike med dirkalniki. Sekunda med prvimi petimi, šestimi in nič več.


se strinjam, to je 2sekundi z polnom tankom, mal konkurenci dajejo lažno upanje...

ABX ::

Too close to call - the 2013 Season Preview Part One
http://www.formula1.com/news/features/2...

Ter seveda napoved bwin-a za prvo dirko.
https://sports.bwin.com/en/sports#event...

Ne vem kaj tej novinarji kadijo, ampak bi lahko kaj ponudili.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

Glede teh dveh sekund: mogoče je pa fora v tem, da bodo 2 sekundi počasneje končali prvo dirko, kot so predvidevali in je tisti novinar malo narobe razumel (ali pa so poskrbeli, da je "narobe" razumel). :)

No, jaz mislim, da bodo Ferrari in RB ZELO skupaj. Glede McLarna, ki je spremenil cel koncept (drugi so v bistvu delali samo evolucijo 2012 bolida), sem previden, ampak bi tudi lahko bil na vrhu.

Za Mercedes si sploh ne upam nič predvidevati, glede na to, da so v treh letih naredili skoraj nič.

Upam pa, da je Lotus naredil malo večji korak naprej in da se bo Kimi vozil pri/na vrhu.

Najbolj pa v bistvu upam na to, da ne bo kakšno moštvo imelo že od začetka kakšno polsekundno premoč.

---

Vse in še več čez teden dni... :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Kar se pa tiče onih dveh sekund...

Je treba razumet, da je Rosberg uporabljal krilce DRS po celi stezi, torej tudi tam, kjer ga ne bo smel naslednjo sobota in nedeljo. Je pa vseeno dober čas.

Tudi če bi RB bil zadaj 3s to ne pomeni kaj dosti, Ferrari je lani na prvi dirki zaostajal +1s (Alonso) in +2s (Massa), pa je v Braziliji po prvem krogu kazalo, da bo Alonso prvak. Torej - razvoj med sezono, ne prva dirka. To šteje.

Naslednji vikend pa tudi sam komaj čakam in sem tudi prepričan, da so dirkalniki zelo skupaj, pri čemer je največje vprašanje kaj je z gumami.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Modri dirkač ::

Super Sonic je izjavil:

Kar se pa tiče onih dveh sekund...

Je treba razumet, da je Rosberg uporabljal krilce DRS po celi stezi, torej tudi tam, kjer ga ne bo smel naslednjo sobota in nedeljo. Je pa vseeno dober čas.

Tudi če bi RB bil zadaj 3s to ne pomeni kaj dosti, Ferrari je lani na prvi dirki zaostajal +1s (Alonso) in +2s (Massa), pa je v Braziliji po prvem krogu kazalo, da bo Alonso prvak. Torej - razvoj med sezono, ne prva dirka. To šteje.

Naslednji vikend pa tudi sam komaj čakam in sem tudi prepričan, da so dirkalniki zelo skupaj, pri čemer je največje vprašanje kaj je z gumami.

Lej, to ni res, amus je preveril govorice pri moštvih in v Barceloni je bilo tehnično nemogoče uporabit DRS kjerkoli drugje kot na dveh označenih odsekih.
Res ne gre verjeti SkyItalia oz. SkyEspagna vseh budalaštin.
Everybody lies!

Jst ::

>Torej - razvoj med sezono, ne prva dirka. To šteje.

Se absolutno strinjam. Ampak če ti ena ekipa pride na prvo dirko z konstantno prednostjo pol sekunde na krog, je to v F1 svetu ogromno. Vse konkurenčne ekipe bi seveda takoj razvoj prestavili iz maximum-ultra na out-of-this-world stopnjo razvoja. Pridobiti pol sekunde je kar kruta situacija.

Kot BrawnGP. Do polovice sezone so imeli neverjetno prednost (zakaj vemo), potem so pa samo še nabirali točke. Proti koncu sezone so jih seveda ujeli, ampak treba je upoštevati tudi to, da BrawnGP ni več intenzivno razvijal bolida.

Obstaja pa še ena opcija: da bodo različni dirkalniki na različnih progah toliko bolje izkoriščali gume, da bo loterija, kdo bo imel prednost. Tega si pa tudi ne želim.

Upam, da bo stanje kolikor-tolikor stabilno, ko pride F1 v Evropo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Lej, to ni res, amus je preveril govorice pri moštvih in v Barceloni je bilo tehnično nemogoče uporabit DRS kjerkoli drugje kot na dveh označenih odsekih.

Nisem gledal sedajle nekaj dni vsega in je res kar si napisal (hvala). Vendar se hkrati ugiba tudi o Fernandovem krogu (neoznačene gume in baje brez DRSa). Pa še vedno, čist brezveze vseskupaj. Par let nazaj je človek še nekaj dal na ta testiranja, mislim, da po zadnjih dveh sezonah je to brezveze. Treba bo počakat vsaj do EU dirke, da se vidi kdo bo šel v boj za naslov.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Modri dirkač ::

Ne vem zakaj vsi delajo neko znanost okoli neoznačenih gum.
Neoznačene gume so iste kot označene, le da so narejene v backup tovarni v Romuniji, glavna tovana je v Turčiji.
Vse kar dela Pirelli z njimi je quality control.
Edini šmorn, ki se je pripetil je to, da je Hembery v petek izjavil, da so vse neoznačene gume medium, kar pa ni bilo res, nekdo mu je na listek napisal napačno informacijo. Zato je v soboto preko twitterja pojasnil, da so bile vse neoznačene gume na zadnjem testu hard in soft.
Vsi hitri krogi LH so bili tako na mehkih gumah, tudi tisti famozni čas 1:20:8, za katerega so vsi zaradi Hemberyjeve napake v petek mislili, da je na medium gumah.
Everybody lies!

Daedalus ::

autosport se pa res ne splača, to kar tam ekskluzivnega prebereš, lahko vse najdeš na drugih straneh.
Revijo pa lahko dobiš vsak teden v "trafiki" na travniku.


Spodobno novinarsko delo z veseljem nagradim. Pa prispevkov, ki spadajo po A+, ne dobiš na drugih novičarskih straneh. Lahko pa seveda tudi kosiš po travnikih, to je pač tvoja izbira.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BT52 ::

Kak se vam zdi izjemno inovativna Williamsova rešitev votle prednje osi, za ustvarjanje vrtinca (podobno pricip delovanja, kot je lani poizkušal RB z tistimi luknjami na pestu)...

 Odprite sliko, ter poglejte na večje, kjer se lepo  vidi zanimiva oblika izhodnega ustja karbonskega tulca znotraj polosi

Odprite sliko, ter poglejte na večje, kjer se lepo vidi zanimiva oblika izhodnega ustja karbonskega tulca znotraj polosi



Meni je tovrstna rešitev z stališča same statike/dinamike materiala izjemno zanimiva interpretacija na robu pravil. V ta namen so tudi zraven "scoopless" brake ducta naredili razširitveno zajemalko posebej namenjeno za dodaten tok izključno za potrebe tega kanala.

Potem zanimivo je to, da so ti. tunelni izpuh poizkusile izključno ekipe, katere motorje jim dobavlja Renault. Prvo seveda RB, potem lani tudi že Caterham, samo oni se niso še odločili ga uporabiti na dirki (možni vzroki: pomanjkanje osebja + €), potem imamo letos Lotus, slednji bodo pravgotovo to verzijo uporabili na dirki v AUS. Nazadnje pa je tu Williams, kateri se bodo besedah Coughlana tekom treninga odločili katera verzija izpuha (coanda ali tunel) bo primernejša za dirko (zanimivo bo če se bo ta trend nadaljeval skozi sezono). Kot lahko že iz posnetkov testov na yt, ki ste tudi tukaj že videli se lahko z lahkoto opazi večji trend hladnega/toplega pisanja skozi izpuh na "prazno" ob zaviranju (Blown efect) izključno pri Renault mašinah. Zato se pojavlja logično vprašanje, da te ekipe za ceno nekaj več upora skušajo maksimalizirati učinek "zapiranja" difuzorja (+++ downforce). Zanimivi kompromisi in pomisleki...

Za Ferrari pa pravijo, da jih še vedno muči mehanski oprijem bv. izjemno delo na zadku (izjemno počiščenje pred starting motor hole), ter prednjim delom dirkalnika (visok vitek nos dirkalnika, ter tudi hkrati pretkano uporabljena laminatna plošča). Aja pa kaj pravite za tisti "shark mouth" luknje pod prednjim nosom jaz menim, da gre za: Hladilna reža za KERS baterije + lepi stranski efekt čiščenja laminarnega toku, ki pospeši zrak (manj površinskega upora) pod nosom dirkalnika podobno že uporabljajo Lotus, RB, Sauber...

Potem RB se baje drži steze, kot pribit in njih tudi jaz pričakujem v ospredju oni bodo nekako kontrolna skupina po kateri se bomo lahko tekom sezono prav gotovo orientirali kdo je kje. Mcl je kar presenetljivo radikalneje spremenil kar večino dirkalnika (mogoče se želijo nezavedno tudi pripraviti na nizke nose za leto 14 => prednji pullrod). Škoda za Paddya, ker gre od njih toda hkrati je odlični + za Merc. Potema tukaj naj še dodam, da bo Paddy še vedno deloval v Mcl, ker pa bo deloval na normalnih razvojih smernicah letošnjega dirkalnika in tako ne bo imel nikakršnega stika z razvojem bolida 2014.

PrimozR ::

Zakaj je pa votla os zanimiva s stališča statike/dinamike materiala?

A maš kak link za luknjo Ferrarija? Če je na nosu je skoraj zagotovo za hlajenje dirkača oz. za flow conditioning, KERS se ziher hladi drugače (v nosu bi morali zračnik speljati ob/pod dirkačem, daleč je, itd.).

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Zakaj je pa votla os zanimiva s stališča statike/dinamike materiala?

A maš kak link za luknjo Ferrarija? Če je na nosu je skoraj zagotovo za hlajenje dirkača oz. za flow conditioning, KERS se ziher hladi drugače (v nosu bi morali zračnik speljati ob/pod dirkačem, daleč je, itd.).


1. točka:
Kako le zanimivo? Enostavno za razumevanje trdnosti materiala je tole tanjšanje stene prednje osi izjemno zahtevno optimizirati, ter zagotoviti določeno mero zanesljivot in ustreznost. Skratka zanimivo je videt v kake ekstreme gredo v F1 inženirji, ter v kako smer se razvijajo določene stvari. Pred leti mi ne bi na kraj pameti prišlo, da bodo delali v ta namen luknje po pestu in osi...

2. točka:
 Luknja1

Luknja1



 Luknja2

Luknja2



 Hehe nekaj sem še brskal pa sem našel še tole sliko[:)

Hehe nekaj sem še brskal pa sem našel še tole sliko[:)



Glede na obseg luknje gre tukaj več, kot samo za ti. "flow conditioning", ker če so podatki pravilni je velikost boudary levela tukaj samo nekje do 2mm, kar pa veliko manj od same velikosti luknje. Zato mislim, da ta luknja opravlja multifukcijsko vlogo, hlajenje Kers baterije, ki je pod dirkačevo zadnjico pri splitterju (AC-DC pretvornik + visoko goste baterije potrebujejo za optimalno delovanje veliko hlajenja), potem opravlja ti. "flow conditiong" ("prijeten stranski efekt"), ter še mogoče delno hlajenje dirkača, kjer so za ta namen verjetno dodali neki manjhen usmerjevalnik do dirkača, ter tudi možno do pullrod elementov, ter prednje elektronike, ki pravtako potrebuje nekaj hlajenja; F2012 je imel tukaj spodaj tudi luknjo za hlajenje tih dveh ampak v veliko manjšem obsegu (lahko dam sliko). Plus če se spomnite so tole luknje pri Ferrariju prvič "razkrili" na zadnjem dnevu testov v Jerezu, ko je vozil Pedro de la Rosa in se je že takoj na začetku po prvem stintu že ustavil v plamenih. Ferrari je takrat za javnost vrgel kost češ, da je šlo za okvaro menjalnika, čeprav se je lepo videlo ožganine sredi dirkanika. No če nekako povežem točke meni osebno se to zdi več kot le luknja za hlajenje dirkača... Pa po prvih v Jerezu je Masa sumljivo podajal izjave, da mu je v kokpitu vroče, češ da naj mislimo, da gre za lunkjo hlajenje dirkača, sam osebno mislim, da so blefirali in tukaj gre za malo bolj pomembno funkcijo...

3 točka:
Kaj pa menite glede DRD sistema, ki ga so testirali Lotus, Sauber ter Rb (baje slednjitudi še čarajo nekaj z beamwing stalom, za tole nisem osebno prepričan, ker so tole le špekucacije z F1 tehnical)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

DODATEK k prejšnjemu postu:

ter prednje elektronike, ki pravtako potrebuje nekaj hlajenja; F2012 je imel tukaj spodaj tudi luknjo za hlajenje tih dveh ampak v veliko manjšem obsegu (lahko dam sliko)



 Evo tukaj sem komaj našel sliko z foruma F1 teh no tukaj kot kaže še vedno na F138 (desno) uporabjajo manjhno odprtino, tako da so obdržali enako hlajenje prednje elektronike, ter dirkača, kot so imeli na lanskem dirkaniku (levo)

Evo tukaj sem komaj našel sliko z foruma F1 teh no tukaj kot kaže še vedno na F138 (desno) uporabjajo manjhno odprtino, tako da so obdržali enako hlajenje prednje elektronike, ter dirkača, kot so imeli na lanskem dirkaniku (levo)

PrimozR ::

Trdnost materiala je đabe, problem je bolj razumevanje obremenitev. Pa tudi te imajo verjetno precej dobro popisane, če razvijajo vzmetenje. Rešitev je super, ne me narobe razumet, le konstrukcijsko se mi ne zdi kaj prida zahtevna. Bolj z vidika pravilnika, ker so lani RB skenslali, tale legalna rešitev pa odstrani špico za montažo matice. Pri tehle natempiranih postankih bi lahko še imeli probleme.

Zračnike bom pogledal doma. Ne vem no, v veliki večini so baterije pod tankom za bencin. Koliko pa mclarnov SECU sploh potrebuje hlajenja? Amortizerji ga bolj ali manj ne (ni to trophy truck s pol metra hoda), razen secuja pa spredaj (oz. v avtu sploh) neke elektronike itak sploh ni? Mogoče je pa vse, če je mercedes vlekel iz zadnjega v sprednje krilca...

BT52 ::

Se strinjam, da ni taki problem, če imajo itak veliko znanja o tem. No kakorkoli Zdaj sem ravno videl prve slike iz Melbourna (f1 tehnical) in baje naj bi Ferrari že imel kopijo sistema pripravljeno na teste...

Za tisto elektronikko pa se ne gre za SECU ampak za obvezno hlajenje pretvornika in baterije. No kakorkoli tole področje bom mao podrobneje skušal spremljat, ker zadeva vsaj po moje mi tako enostavna, kot se zdi... :D
««
6 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430364248 (219843) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272792 (168260) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130668 (89417) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177387 (140632) WarpedGone

Več podobnih tem