» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
36 / 74
»»

krispe ::

PrimozR je izjavil:

Kriv je Maldonado. Sem že govoril, pa bom še enkrat. Glede na (nenapisana?) pravila naj bi prehitevajoči voznik imel pravico do proste izbire linije, ko ima pol dolžine avta prednosti pred drugim voznikom. Tukaj je bil, ko se je zaletel, Maldonado celo ZA Hamiltonom. Okej, ponavadi se v takih primerih ljudje umikajo, ker imajo v mislih višje cilje - dokončanje dirke, zbiranje točk, prvenstva, itd. Ampak ko se udarita dva ega, kar Hamilton definitivno je, glede na telih par komentarjev pa tudi Maldonado, je rezultat takšen, kot smo ga videli.

Škoda za Lewisa, pike bi mu nedvomno prišle prav, pa magari če za 4. ali 5. mesto.


Nedvomno je krivec MALDONADO. Hamilton je bil na idealni liniji, Maldonado pa se je dobesedno vrinil nazaj na stezo in se zaletel v Hamiltona.
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

-valvoline- ::

krispe je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Kriv je Maldonado. Sem že govoril, pa bom še enkrat. Glede na (nenapisana?) pravila naj bi prehitevajoči voznik imel pravico do proste izbire linije, ko ima pol dolžine avta prednosti pred drugim voznikom. Tukaj je bil, ko se je zaletel, Maldonado celo ZA Hamiltonom. Okej, ponavadi se v takih primerih ljudje umikajo, ker imajo v mislih višje cilje - dokončanje dirke, zbiranje točk, prvenstva, itd. Ampak ko se udarita dva ega, kar Hamilton definitivno je, glede na telih par komentarjev pa tudi Maldonado, je rezultat takšen, kot smo ga videli.

Škoda za Lewisa, pike bi mu nedvomno prišle prav, pa magari če za 4. ali 5. mesto.


Nedvomno je krivec MALDONADO. Hamilton je bil na idealni liniji, Maldonado pa se je dobesedno vrinil nazaj na stezo in se zaletel v Hamiltona.

Ni bil,vsaj pri prvem ovinku ne,ker ga je Maldonado že ujel pred prvim ovinkom idealna linija ne velja več,mogu bi se držat desno,tak da bi oba hkrati en poleg drugega šli mimo ovinka.

clix ::

Ne. Ni hamilton's fault.

-valvoline- ::

Lanski gp monaco 2011



Lahko da je danes šlo za payback.
XD

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

pomoje niti ne maldonaldotova hamilton je mel en mejčkeno placa maldonaldo pa dokaj konstantno linijo. sam ..
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

noraguta ::

Je pa alonso presenetu s hamilton stilom danes v ozadju zanimivo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

onitam ::

noraguta je izjavil:

nč tacga , dirkaška nesreča, nek podobno kot je mel alonso z grosejanom. nihče ni kriv.


Edini post, ki sem ga prebral, s katerim bi se popolnoma strinjal. Takih incidentov pogrešam zadnja leta. Vsi so že postali skoraj ''softiči''.
Kimi mi je deloval nekako nevoljno, saj ni napadal ducat krogov Hamiltona, pa še z DRS mu je komaj sledil. Pa zadnje kroge sem pogrešal silovitost lotusa. Mogoče par krogov prekratka dirka/predolgo SC zunaj. Se mi pa zdi butasto ,da ko je SC zunaj,da se morajo za krog zaostali dirkčai vrniti na konec repa. Brez tega pravila bi morebiti lotus danes slavil.
bleh

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: onitam ()

Super Sonic ::


Tole je bil payback za tisti Monaco, kjer je bil dejansko Lewis kriv. Ampak v sezoni 2011 je bil Lewis bolj mental od Maldonada. Letos se mu pa rola na polno, to kar je naredil v Monacu proti Sauberju.. in tole dans - totalna kastrofa.

Sicer je Pastor dobil tudi kazen, +20s.

Takih incidentov pogrešam zadnja leta. Vsi so že postali skoraj ''softiči''.

F1 se vozi tako, da moraš biti softič. To je pač najhitrejša pot ob vseh teh pospeških, čim manj nemiren volan in skoraj v rokavičkah šibanje s +250km/h čez ovinke. Sili tega gledat te nihče.

Pa zadnje kroge sem pogrešal silovitost lotusa.

Gume preveč trpijo če voziš v zavetrju. Torej moraš mimo takoj ali pa nazaj in na koncu napast. Pastor je Kimija nevarno zapiral, tako da se je videlo, da je bil Kimi konktretno ob gume.

Se mi pa zdi butasto ,da ko je SC zunaj,da se morajo za krog zaostali dirkčai vrniti na konec repa. Brez tega pravila bi morebiti lotus danes slavil.

Če bi Vettel ostal v dirki, bi bilo to pravilo še bolj bedno. Tisti, ki so kroge zadaj naj se umanknejo nazaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

ja zlo mozno daj vetlu hlajenje pod sc "pošlo", desegn na meji. sam bog ve dej itak privlečejo vsi na dirko izboljšane pakete.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Super Sonic ::

ja zlo mozno daj vetlu hlajenje pod sc "pošlo", desegn na meji. sam bog ve dej itak privlečejo vsi na dirko izboljšane pakete.


To je v bistvu zelo dobra iztočnica za pogovor. Webber je danes dobil +15 mest, Vettel jim je pa v prvem stintu naredil +20s. Predno bi delali zaključke, da se je RedBull odcepil naprej in da bomo gledali dolgočasno prvenstvo, kjer bo Vettel postal tretjič prvak, bi počakal še na Silverstone.

Vsekakor je občutek da je RB šel konkretno naprej, s tisto cevjo pod izpuhom, bojda. Morm še mal prečitat za kaj gre.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Good Guy ::

In zakaj tak folk sploh fura F1?

Celo dirko so se zaletaval kot bi furale babice stare 90 let
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

black ice ::

GG: Misliš, da bi se bolje odrezal?

Icematxyz ::

Alonso, kje drugje danes začeti, kot seveda pri Alonsu. V moštvu uživa popolno zaupanje in to je naravno gorivo za njegovo željo se dokazati. Trepljanje s strani Montezemola po čeladi, vpenjanje na vseh področjih v celotno bit moštva, dejanje občutka, da je moštvu pomemben in pa seveda povratna informacija, da ga upoštevajo je naravno gorivo za Alonsa. Tukaj se verjetno skriva tista dodatna agresivnost, ki jo je pokazal danes in tista zvitost, kako še iz tako nemogoče situacije potegniti največ. V moštvih, kjer takšnega statusa ni imel je Alonso trpel in verjamem, da v tem trenutku čuti Ferrari in Ferrari čuti njega.

Massa in njegove trenutne predstave je verjetno s tega vidika dosti lažje razumeti in za to po Massi ne bom "tolkel", kvečjemu bi mu želel, da najde motivacijo in še enkrat premeša štrene s dobrimi predstavami, ker je verjetno njemu v tem moštvu težje.

Raikkonen ne vem kako se počuti v moštvu in glede na to da je povratnik letos niza dobre uspehe. Verjetno bi zanj bilo dobro, če bi se za visoke pozicije še nekaj časa moral truditi tako s tekmeci, kot tudi torej s moštvenim voznikom, potem pač bo kako pač bo in naj zmaga boljši.

Hamilton, kaj torej reči? Mu očitati danes to, da je naprej pomagal Vettlu, potem Alonsu in na koncu celo Schumacherju? Ne, menim da nima smisla mu tega očitati, kvečjemu bi mu lahko očitali, če se ne bi krčevito boril za svojo pozicijo, ker počel je torej le to.

V nesrečo se pa nisem poglabljal.

Sama dirka je bila en takšen manjši biser in upam, da bo še tako tudi naprej.

Michael, kaj reči danes o Michaelu Schumacherju. Po kot kaže uspešni odpravi vzroka težave, ki je pestila le njegov bolid je bilo breme dokazovanja na njemu. Ledeno hladno je breme za dosežen neuspeh na kvalifikacijah prevzel nase, ampak ni se vdal.

Njegovo mojstrovino danes bi razdelil na tri dele:

1. del, kjer je iz ozadja mojstrsko pomagal svojemu moštvenem kolegu, kateri se je lahko osredotočil na dirkanje in varčeval z gumami.

2. del, kjer je se uspešno kosal s in tudi prehiteval dirkače pri vrhu.

3. del, kjer je pokazal zobe in se iz ozadja prebil na tretje mesto pri čemer je ga nenehno ogrožal Webber v mnogo boljšem bolidu in priti je moral mimo mladih talentiranih dirkačev v ospredju, ki so letos že dosegali odmevne rezultate, kar je počel brez večjih težav.

Taktika moštva je tudi bila vrhunska. Se pravi to je torej tisto, kar potrebuje Michael in prej, kot mu moštvo to da prej bodo imeli svetovnega prvaka! Michael je vozil danes v svojem zanesljivem Mercedesu, kot nekakšen talentiran mladenič, ki ima ogromno željo in znanje se dokazovati in res je, tudi dokazal se je. Čestitke skratka za osvojene stopničke in letvica po osvojenem pole in danes skupnem tretjem mestu je spet pomaknjena višje!

Michael Schumacher



Michael daj na gas, še znaš!

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Icematxyz ()

Yugos ::

hejterji takoj rečejo da je stopničke dobil ko so imeli tako veliko odstopov.

Ko pa ni imel sreče z motorjem v Monacu in je na začetku fasal kolo, so bili pa tiho, takrat je isto kao pole dobil zaradi sreče aneda, niso vozniške sposobnosti tiste ki so ga zalužile?

hejtrz kip hejtin

Super Sonic ::

hejterji takoj rečejo da je stopničke dobil ko so imeli tako veliko odstopov.

Sej je imel srečo dans, lol! Ravno to mu je manjkalo prejšnje dirke.

Ko pa ni imel sreče z motorjem v Monacu in je na začetku fasal kolo, so bili pa tiho, takrat je isto kao pole dobil zaradi sreče aneda, niso vozniške sposobnosti tiste ki so ga zalužile?

Vseskupaj je veliko premalo za enega resnega voznika v smislu Alonsa, Vettla, Hamiltona, ipd, pa vendar si je tole dans zaslužil. To je pa tudi vse.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Yugos ::

Super Sonic je izjavil:

hejterji takoj rečejo da je stopničke dobil ko so imeli tako veliko odstopov.

Sej je imel srečo dans, lol! Ravno to mu je manjkalo prejšnje dirke.

Ko pa ni imel sreče z motorjem v Monacu in je na začetku fasal kolo, so bili pa tiho, takrat je isto kao pole dobil zaradi sreče aneda, niso vozniške sposobnosti tiste ki so ga zalužile?

Vseskupaj je veliko premalo za enega resnega voznika v smislu Alonsa, Vettla, Hamiltona, ipd, pa vendar si je tole dans zaslužil. To je pa tudi vse.


ti si pa resen?
Se hecaš al trolling mode?

Schumija se primerja drugače!

Prvo osvojiš 7 komadov, potem ko so tvoji favoriti toliko stari in pridejo nazaj in dobijo avto ki se razpada in so še vedno optimistični, jih lahko primerjaš!

Drugače bodi tiho in pokaži spoštovanje človeku ki v teh letih lahko konkurira 20 let mlajšim!

To pove vse o njemu! Če bi on zdaj bil 20 let mlajši in imel spodoben avto, bi dominiral kot tudi je...

Super Sonic ::

Schumija se primerja drugače!

Ja, mogu bi bit v pokoju.

Prvo osvojiš 7 komadov, potem ko so tvoji favoriti toliko stari in pridejo nazaj in dobijo avto ki se razpada in so še vedno optimistični, jih lahko primerjaš!

Upam, da bodo moji favoriti manj "attention whore" pri teh letih in bodo počeli kaj drugega kot zasedali mesto v dirkalniku F1.

Drugače bodi tiho in pokaži spoštovanje človeku ki v teh letih lahko konkurira 20 let mlajšim!

Sej ne more konkurerat. V 50 dirkah (po povratku) je prišel 1x na štenge. Slabo, ne?

To pove vse o njemu! Če bi on zdaj bil 20 let mlajši in imel spodoben avto, bi dominiral kot tudi je...

Forumi so v svoji zasnovi troll zadeve, ampak takšne izjave so pa smetana. ;) Pa brez zamere.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Yugos ::

Super Sonic je izjavil:

Schumija se primerja drugače!

Ja, mogu bi bit v pokoju.

Prvo osvojiš 7 komadov, potem ko so tvoji favoriti toliko stari in pridejo nazaj in dobijo avto ki se razpada in so še vedno optimistični, jih lahko primerjaš!

Upam, da bodo moji favoriti manj "attention whore" pri teh letih in bodo počeli kaj drugega kot zasedali mesto v dirkalniku F1.

Drugače bodi tiho in pokaži spoštovanje človeku ki v teh letih lahko konkurira 20 let mlajšim!

Sej ne more konkurerat. V 50 dirkah (po povratku) je prišel 1x na štenge. Slabo, ne?

To pove vse o njemu! Če bi on zdaj bil 20 let mlajši in imel spodoben avto, bi dominiral kot tudi je...

Forumi so v svoji zasnovi troll zadeve, ampak takšne izjave so pa smetana. ;) Pa brez zamere.


tvoji argumenti so mnenja, in to pristranska, ne realna razmišljanja!

Dejstvo je da Schumi ni po vrnitvi prišel v RB,Ferrari ali Mclaren.
Gleden nato kako se mu avto lomi je res presenetljivo da kaj naredi!

Edino kar je v tvojih postih realno je negativno naravnanje do MS in seveda neobjektivno razmišljanje.
Ti gledaš nato kot da je to tek na 100m in da tehnika ni pomembna.
Daj naslednjič kaj argumentov ne pa samo mišljenja, boš veliko bolj verodostojen.
Ne zamerim ti, nisi napisal nič kar lahko karkoli negira...kaj šele da bi žalil...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Yugos ()

Super Sonic ::

Dejstvo je da Schumi ni po vrnitvi prišel v RB,Ferrari ali Mclaren.

Prišel je v moštvo prvakov iz leta 2009. Po njegovih besedah pa sodeluje z najboljšimi ljudmi iz foha, pri čemer Andy Shovlina uvršča za najboljšega dirkalnega inžernirja, ki ga je kdaj imel. Res ni Ferrari, ali pa Mclaren, ampak ni slabo, tolk slabo kokr hočeš ti prikazat. Ostalo pa no comment!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

noraguta ::

Icematxyz je izjavil:

Alonso, kje drugje danes začeti, kot seveda pri Alonsu. V moštvu uživa popolno zaupanje in to je naravno gorivo za njegovo željo se dokazati. Trepljanje s strani Montezemola po čeladi, vpenjanje na vseh področjih v celotno bit moštva, dejanje občutka, da je moštvu pomemben in pa seveda povratna informacija, da ga upoštevajo je naravno gorivo za Alonsa. Tukaj se verjetno skriva tista dodatna agresivnost, ki jo je pokazal danes in tista zvitost, kako še iz tako nemogoče situacije potegniti največ. V moštvih, kjer takšnega statusa ni imel je Alonso trpel in verjamem, da v tem trenutku čuti Ferrari in Ferrari čuti njega.

Massa in njegove trenutne predstave je verjetno s tega vidika dosti lažje razumeti in za to po Massi ne bom "tolkel", kvečjemu bi mu želel, da najde motivacijo in še enkrat premeša štrene s dobrimi predstavami, ker je verjetno njemu v tem moštvu težje.

Raikkonen ne vem kako se počuti v moštvu in glede na to da je povratnik letos niza dobre uspehe. Verjetno bi zanj bilo dobro, če bi se za visoke pozicije še nekaj časa moral truditi tako s tekmeci, kot tudi torej s moštvenim voznikom, potem pač bo kako pač bo in naj zmaga boljši.

Hamilton, kaj torej reči? Mu očitati danes to, da je naprej pomagal Vettlu, potem Alonsu in na koncu celo Schumacherju? Ne, menim da nima smisla mu tega očitati, kvečjemu bi mu lahko očitali, če se ne bi krčevito boril za svojo pozicijo, ker počel je torej le to.

V nesrečo se pa nisem poglabljal.

Sama dirka je bila en takšen manjši biser in upam, da bo še tako tudi naprej.

Michael, kaj reči danes o Michaelu Schumacherju. Po kot kaže uspešni odpravi vzroka težave, ki je pestila le njegov bolid je bilo breme dokazovanja na njemu. Ledeno hladno je breme za dosežen neuspeh na kvalifikacijah prevzel nase, ampak ni se vdal.

Njegovo mojstrovino danes bi razdelil na tri dele:

1. del, kjer je iz ozadja mojstrsko pomagal svojemu moštvenem kolegu, kateri se je lahko osredotočil na dirkanje in varčeval z gumami.

2. del, kjer je se uspešno kosal s in tudi prehiteval dirkače pri vrhu.

3. del, kjer je pokazal zobe in se iz ozadja prebil na tretje mesto pri čemer je ga nenehno ogrožal Webber v mnogo boljšem bolidu in priti je moral mimo mladih talentiranih dirkačev v ospredju, ki so letos že dosegali odmevne rezultate, kar je počel brez večjih težav.

Taktika moštva je tudi bila vrhunska. Se pravi to je torej tisto, kar potrebuje Michael in prej, kot mu moštvo to da prej bodo imeli svetovnega prvaka! Michael je vozil danes v svojem zanesljivem Mercedesu, kot nekakšen talentiran mladenič, ki ima ogromno željo in znanje se dokazovati in res je, tudi dokazal se je. Čestitke skratka za osvojene stopničke in letvica po osvojenem pole in danes skupnem tretjem mestu je spet pomaknjena višje!

Michael Schumacher



Michael daj na gas, še znaš!

mikele kaj reči usral se mu je, kot vsem na prvih trek mestih. gasa pa ne zna vec tišat.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Super Sonic ::

mikele kaj reči usral se mu je, kot vsem na prvih trek mestih. gasa pa ne zna vec tišat.

Alonsu se je še najmanj usral, ker on je bil na trših gumah dans zelo konkurenčen. Vozil je pa fanatično, preko zmožnosti, pa že tako ali tako velja za najboljšega voznika na svetu. Kimi in MS sta druga zgodba, čeprav taka F1 je. Včasih ti da, včasih vzame, samo zraven morš bit. In dans sta bla, tko da štenge so za vse zaslužene, tko al pa drugač.

MB je tudi dokazal, da MS ni koristil DRS krilca med zastavami ob koncu dirke, tako da ni kazni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

@Super Sonic

Tu so tvoji argumenti:

 Michael Schumacher

Michael Schumacher



In pa ne "smole" se ne da odpraviti v garažah, po kakšni uvedeni preiskavi, odpravi pa se lahko kakšen bolj konkreten vzrok.

Na ostale nebuloze pa danes ne bom odgovarjal, ker tokrat ne vidim po tem potrebe. Ti je danes že odgovoril Michael Schumacher torej že kar sam!

@noraguta

I rest my case!

PrimozR ::

-valvoline- je izjavil:

krispe je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Kriv je Maldonado. Sem že govoril, pa bom še enkrat. Glede na (nenapisana?) pravila naj bi prehitevajoči voznik imel pravico do proste izbire linije, ko ima pol dolžine avta prednosti pred drugim voznikom. Tukaj je bil, ko se je zaletel, Maldonado celo ZA Hamiltonom. Okej, ponavadi se v takih primerih ljudje umikajo, ker imajo v mislih višje cilje - dokončanje dirke, zbiranje točk, prvenstva, itd. Ampak ko se udarita dva ega, kar Hamilton definitivno je, glede na telih par komentarjev pa tudi Maldonado, je rezultat takšen, kot smo ga videli.

Škoda za Lewisa, pike bi mu nedvomno prišle prav, pa magari če za 4. ali 5. mesto.


Nedvomno je krivec MALDONADO. Hamilton je bil na idealni liniji, Maldonado pa se je dobesedno vrinil nazaj na stezo in se zaletel v Hamiltona.

Ni bil,vsaj pri prvem ovinku ne,ker ga je Maldonado že ujel pred prvim ovinkom idealna linija ne velja več,mogu bi se držat desno,tak da bi oba hkrati en poleg drugega šli mimo ovinka.

Hamilton je bil ves čas spredaj oz. manj kot pol avta zadaj. Možnost izbire linije FTW!

EDIT: teehee, koliko entuzijazma okrog Šumaherja... Yugos tvoji posti pa niso pristranska mnenja, temveč dejstva, kajne? :D

EDIT2: SS: http://www.f1technical.net/development/...

EDIT3: u lej, Red Bull za CAD razvoj uporablja Siemensov NX & Co. Good to know :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Dr_M ::

Evo sem reku, Hamilton je dobil, kar si je zasluzil. :)
Cist prav mu je.

ABX ::

Maldonado vs Hamilton
Oba sta kriva ker sta trmasta. Hamilton je spet neumno branil pozicijo ki je že bila zgubljena. Zakaj sploh zgubljat čas z defenzivnimi manevrami, ko je očitno da so mu šle gume in bi zgubil samo še več pozicij? Očitno si je našel novo "Masso" za se zaletavat.

Ko ga je Maldonado dohitel je bil 3 sekunde hitrejši na krog, kaj je res mislil da ga bo držav zdaj še 2 kroga?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

WarpedGone ::

Je neki na temle, ja - z glavo skozi zid. To se zelo redko konča drugače kot z obtolčeno glavo.

Ja, pokazal je vroč karakter in željo. In tudi pomanjkanje pameti oz. taktičnosti.
Maldonado ma vsaj tega aduta v rokah, da je bil očitno hitrejši in s tem nekak "uporavičen" do rinjenja naprej.
Kolk je pa to počel po pameti in taktičnosti je pa tut očitno :)
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Enako je Hamilton lani naredil Massi in ste vsi rekli, da je Massa kriv. Ce je bil takrat Massa, je zdej Hamilton.

Daedalus ::

Kimi mi je deloval nekako nevoljno, saj ni napadal ducat krogov Hamiltona, pa še z DRS mu je komaj sledil. Pa zadnje kroge sem pogrešal silovitost lotusa.


Hja, Lotus je bil po zavitem delu vedno lepo hitrejši od McLarna... pol mu je pa ta pobegnil na ravnini naprej. Vsaj tako je meni to zgledalo. Plus, agresivna vožnja ti pomalca gume in pol maš resen problem na koncu dirke.

Je neki na temle, ja - z glavo skozi zid. To se zelo redko konča drugače kot z obtolčeno glavo.


Točno to sem tudi jaz pomislil. Kje je poanta preagresivno braniti pozicijo, ki je izgubljena? Ni je. Sam očitno ma Hamilton težave z brain fade momenti, ko vidi pol ovinka naprej, namesto da bi vidal zaključek dirke (in s tem povezane točke). Tisto pozicijo proti Maldonadu bi izgubil v naslednjem ovinku, al pa dva ovinka naprej. Tako je pa malo preveč izzival in ostal brez vsega. Precej neumno, IMHO. Glede krivde pa, 50:50. Hamma, ker je očitno preagresivno branil izgubljeno pozicijo in Maldonada izrinis s steze, Maldonado pa, ker je neumno rinil nazaj, namesto da bi malo popustil, pa se odpeljal mimo par metrov kasneje. Usijane glave al kak je že tisti izraz... Kaznoval pa ne bi posebej za to.

Kaj lahko Alonso kar tako ustavi avto?


Jah, ima dvoje na izbiro. Ustavi (kar lahko) in počaka, da ga pride kdo pobrat, al pa odpelje v parc ferme in ima manj kot 1.5 litra (za tole količino nisem čisto prepričan) goriva v avtu. Kar je premalo za vzorec za testiranje in je diskvalificiran. Go figure:)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

galimim ::

 hehe

hehe

Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

dëych ::

galimim je izjavil:

 hehe

hehe



Slika ni čisto točna, ker je bil Schumacher takrat drugi, Raikkonen pa tretji.
http://www.formula1.com/results/season/...

Nazadnje so bli prvi trije leta 2005 razvrščeni po dirki enako kot na tej dirki v Valenciji:
http://www.formula1.com/results/season/...

Zanimivi so datumi:
12.
3.
2006

24.
6.
2012
:P

Super Sonic ::

Jaz se nikakor ne bom strinjal, da je za to nesrečo kakorkoli kriv Hamilton. On je enostavno branil svojo pozicijo in prav je tako. Tam mu ni pustil odprtih vrat in Maldonado bi moral stopiti iz pedalke za plin, pa počakat na nov napad. Imel je bistveno boljše gume in bi ga dobil tako ali tako. Tako je pa samo še 1x več pokazal, da dirka z zelo malo inteligence.

Slika 1:

Poglejte si položaj volana in položaj naslednjega ovinka. Moraš bit res maksimalno čustveno v igri, da to počneš, ali pa brez možganov. Glede nato, da je Maldonado v F3000 pred leti v Monacu zaradi neupoštevanja rumenih zastav skoraj ubil človeka (rešila ga je polna denarnica fotra), res ne vem kaj od tega pri njem je.

Slika 2:

Tu za Maldonada ni prostora.

Vse kar je Maldonado dobil v tem primeru je bilo zaviranje v ovinek po DRS coni, ampak na njegovo žalost je šel ovinek v desno, kar pomeni, da je bil na zunanji liniji. Če bi zavrl oz. sekal ovinek, pa počakal par zavojev, bi naredil vse, tako ni pa naredil nič.

Pa še nekaj, po pravilih FIA mora dirkač ovinek odpeljati vsaj s 3 kolesi na šikani oz. na stezi. Maldonado je imel v določenem momentu celo samo 1 kolo v igri, kar pomeni da je sekal ovinek tako ali drugače po pravilnih. To ločuje tiste najboljše dirkače od takšnih dirkačev, ki jim očkati plačujejo sedeže in kariere v F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Hockey ::

Super Sonic je izjavil:

Jaz se nikakor ne bom strinjal, da je za to nesrečo kakorkoli kriv Hamilton. On je enostavno branil svojo pozicijo in prav je tako. Tam mu ni pustil odprtih vrat in Maldonado bi moral stopiti iz pedalke za plin, pa počakat na nov napad. Imel je bistveno boljše gume in bi ga dobil tako ali tako. Tako je pa samo še 1x več pokazal, da dirka z zelo malo inteligence.

Slika 1:

Poglejte si položaj volana in položaj naslednjega ovinka. Moraš bit res maksimalno čustveno v igri, da to počneš, ali pa brez možganov. Glede nato, da je Maldonado v F3000 pred leti v Monacu zaradi neupoštevanja rumenih zastav skoraj ubil človeka (rešila ga je polna denarnica fotra), res ne vem kaj od tega pri njem je.

Slika 2:

Tu za Maldonada ni prostora.

Vse kar je Maldonado dobil v tem primeru je bilo zaviranje v ovinek po DRS coni, ampak na njegovo žalost je šel ovinek v desno, kar pomeni, da je bil na zunanji liniji. Če bi zavrl oz. sekal ovinek, pa počakal par zavojev, bi naredil vse, tako ni pa naredil nič.

Pa še nekaj, po pravilih FIA mora dirkač ovinek odpeljati vsaj s 3 kolesi na šikani oz. na stezi. Maldonado je imel v določenem momentu celo samo 1 kolo v igri, kar pomeni da je sekal ovinek tako ali drugače po pravilnih. To ločuje tiste najboljše dirkače od takšnih dirkačev, ki jim očkati plačujejo sedeže in kariere v F1.


Hamilton je imel zanič gume, ni pa hotel prepustiti pozicije hitrejšemu. Če ne bi bilo nesreče z Maldonadom, bi zelo verjetno bila z naslednjim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Hockey ()

ABX ::

To da Maldonado nima vseh čistih je jasno. Ampak zakaj se je Hamilton dal v to situacijo? Manjka mu dirkaška inteligenca da bi bil prava legenda F1.

Tretje mesto je bilo zgubljeno, v takem primeru voziš na čas in upaš da te čim manj avtov dohiti, ker glede na čase je kazalo da bo zgubil več kot eno pozicijo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

To da Maldonado nima vseh čistih je jasno. Ampak zakaj se je Hamilton dal v to situacijo? Manjka mu dirkaška inteligenca da bi bil prava legenda F1.

Tak pač je. Mislim, o tem je bilo dans že veliko napisanega, da Ayrton Senna v teh časih ne bi nikoli uspel - v smislu, kot je v tistih časih. Hamilton se vedno bori, dostikrat naredi napake, ampak tale ni bila njegova. Lahko mu jih pripišemo 10 drugih, ampak te ne, tu ni bil nič kriv. To da se pa bori, tudi za voljo trka je pa njegova odločitev.

Hamilton je imel zanič gume, ni pa hotel prepustiti pozicije hitrejšemu. Če ne bi bilo nesreče z Maldonadom, bi zelo verjetno bila z naslednjim.

Videlo se je, da je Kimija "spustil" naprej, Maldonada pa ne bo. Ampak Maldonado je imel 1,5 kroga pred seboj in občutno boljše gume, tako, da en inteligenten dirkač (recimo Alonso) bi zato potreboval en cik-cak, pa 3 ovinke, brez da bi koga nabijal. In Hamilton je že lani povedal, da so ti dirkači, ki si sami kupujejo sedeže problematični, ker ne razumejo 5% dirkaške logike, ampak samo bildajo ime.

ps
Zadnje zveni tako, da morajo vsi, ki imajo slabše gume se umakniti na stran in spuščat ljudi naprej. Ni res, vsi dirkajo in prav je v tej situaciji, če je cilj pred nosom, da se boriš. Ampak v osnovi rabiš 24 vrhunskih dirkačev zato, tko jih ima pa f1 trenutno kvečjemu 15, 16. In takoj lahko fašeš en T-bone v zid.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Hockey ::

Super Sonic je izjavil:

To da Maldonado nima vseh čistih je jasno. Ampak zakaj se je Hamilton dal v to situacijo? Manjka mu dirkaška inteligenca da bi bil prava legenda F1.

Tak pač je. Mislim, o tem je bilo dans že veliko napisanega, da Ayrton Senna v teh časih ne bi nikoli uspel - v smislu, kot je v tistih časih. Hamilton se vedno bori, dostikrat naredi napake, ampak tale ni bila njegova. Lahko mu jih pripišemo 10 drugih, ampak te ne, tu ni bil nič kriv. To da se pa bori, tudi za voljo trka je pa njegova odločitev.

Hamilton je imel zanič gume, ni pa hotel prepustiti pozicije hitrejšemu. Če ne bi bilo nesreče z Maldonadom, bi zelo verjetno bila z naslednjim.

Videlo se je, da je Kimija "spustil" naprej, Maldonada pa ne bo. Ampak Maldonado je imel 1,5 kroga pred seboj in občutno boljše gume, tako, da en inteligenten dirkač (recimo Alonso) bi zato potreboval en cik-cak, pa 3 ovinke, brez da bi koga nabijal. In Hamilton je že lani povedal, da so ti dirkači, ki si sami kupujejo sedeže problematični, ker ne razumejo 5% dirkaške logike, ampak samo bildajo ime.

ps
Zadnje zveni tako, da morajo vsi, ki imajo slabše gume se umakniti na stran in spuščat ljudi naprej. Ni res, vsi dirkajo in prav je v tej situaciji, če je cilj pred nosom, da se boriš. Ampak v osnovi rabiš 24 vrhunskih dirkačev zato, tko jih ima pa f1 trenutno kvečjemu 15, 16. In takoj lahko fašeš en T-bone v zid.


Lepo, da se strinjava. Hamilton je želel preveč in nesreča je bila le vprašanje časa.

-valvoline- ::

Super Sonic je izjavil:

To da Maldonado nima vseh čistih je jasno. Ampak zakaj se je Hamilton dal v to situacijo? Manjka mu dirkaška inteligenca da bi bil prava legenda F1.

Tak pač je. Mislim, o tem je bilo dans že veliko napisanega, da Ayrton Senna v teh časih ne bi nikoli uspel - v smislu, kot je v tistih časih. Hamilton se vedno bori, dostikrat naredi napake, ampak tale ni bila njegova. Lahko mu jih pripišemo 10 drugih, ampak te ne, tu ni bil nič kriv. To da se pa bori, tudi za voljo trka je pa njegova odločitev.

Hamilton je imel zanič gume, ni pa hotel prepustiti pozicije hitrejšemu. Če ne bi bilo nesreče z Maldonadom, bi zelo verjetno bila z naslednjim.

Videlo se je, da je Kimija "spustil" naprej, Maldonada pa ne bo. Ampak Maldonado je imel 1,5 kroga pred seboj in občutno boljše gume, tako, da en inteligenten dirkač (recimo Alonso) bi zato potreboval en cik-cak, pa 3 ovinke, brez da bi koga nabijal. In Hamilton je že lani povedal, da so ti dirkači, ki si sami kupujejo sedeže problematični, ker ne razumejo 5% dirkaške logike, ampak samo bildajo ime.

ps
Zadnje zveni tako, da morajo vsi, ki imajo slabše gume se umakniti na stran in spuščat ljudi naprej. Ni res, vsi dirkajo in prav je v tej situaciji, če je cilj pred nosom, da se boriš. Ampak v osnovi rabiš 24 vrhunskih dirkačev zato, tko jih ima pa f1 trenutno kvečjemu 15, 16. In takoj lahko fašeš en T-bone v zid.


Nikakor,še Kimiju je vsaj 2x nedovoljeno zapr pot,ampak Kimi je ohranil trezno glavo in živce. Po eni strani je Hamilton kar lepo dobil po pi*čki,pa upamo da je naučil svojo lekcijo.Še vedno trdim da je nedovoljeno zapr pot Maldonadu pri prvem ovinku.
:D

ABX ::

Nešportna, mogoče? Nedovoljena, vsekakor ne. Avto ki je šel prvi v ovinek ima po trenutnem pravilniku F1 pravico porinit drugega ven iz ovinka. Sicer to meni ni všeč, ampak takšen je trenutni pravilnik.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Lepo, da se strinjava. Hamilton je želel preveč in nesreča je bila le vprašanje časa.

Lahko se strinjava, da je ob Maldonadu, ki je povsem nezrel in nestabilen osebek, hotel preveč. Sicer je pa pošteno branil svojo pozicijo.

Nikakor,še Kimiju je vsaj 2x nedovoljeno zapr pot,ampak Kimi je ohranil trezno glavo in živce.

MIslim, da je imel Kimi precej več povedati na račun Maldonada in njegovega zapiranja v prvem ovinku zaradi katerega je izgubil ogromno mest in tudi boj za zmago. Ti še vedno ne ločiš, da dirkalna linija dirkača v Monacu zgleda precej drugače od tiste v Monzi, zato misliš, da vsako tako šviganje med ovinki nedovoljeno. Na ravnini je Hamilton vedno bil korekten.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Maldonado penalised over Hamilton clash
http://www.formula1.com/news/headlines/...

Williams' Pastor Maldonado has had 20 seconds added to his race time by the European Grand Prix stewards after colliding with McLaren's Lewis Hamilton on the penultimate lap in Valencia. As a result of the penalty, Maldonado drops from 10th to 12th in the final classification.

The Venezuelan was penalised for 'failing to rejoin the track in a safe manner' after he ran off the circuit while attempting to pass Hamilton for third place. Their subsequent coming together put the Briton into the wall and out of the race.

Maldonado's penalty promotes team mate Bruno Senna to 10th in the race results, handing the Brazilian a championship point, while Toro Rosso's Daniel Ricciardo moves up from 12th to 11th.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Še vedno trdim da je nedovoljeno zapr pot Maldonadu pri prvem ovinku.


Kljub temu, da je dobil kazen samo Maldonado, kljub vsemu povedanemu in kljub sliki, ki jo prilagam, kjer se jasno vidi, da Maldonado ni bil v prednosti v ovinku, trobiš svoje zaradi lastne omejenosti in čustvene prizadetosti, ko je govora o Hamiltonu na sploh. Da o tem, da pravil F1 sploh ne poznaš, raje niti ne govorim. Trololo. ;)

Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Kdo proizvaja alternatorje za Renault motorje, Italijani? :)

Christian Horner, Red Bull team principal
"It was a bitterly disappointing race for Sebastian who had done everything right. He looked to be in comfortable control of the race until unfortunately during the safety car period we had a suspected issue with the alternator, which caused him to retire. We need to get the car back to fully understand the failure which we will work through with Renault, as it looked similar to the one that Grosjean had today.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Ta z alternatorji je pa zanimiva, predvsem zato, ker se je zgodila skoraj prvič in zato, ker sta odstopila dva dirkača iz različnih moštev. Sedaj vabim vse, ki so specializirani za zarote na tem forumu, da mal obrazložijo za kaj gre in koga vse je treba odpustit. (sarkazem off)

Bodo razdrli in pogledal, bo pa še toliko bolj zanimivo, če bo v obeh primerih vzrok odpovedi enak.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Po zadnji predstavi je Vettel favorit in Lotus je naredil majhen korak naprej. MB je naredil korak nazaj, ampak MS je ulovil Nikota. Mislim da je to prvič od kar se je vrnil v F1.

Winner
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 3.50
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 4.50
Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 5.00
Romain Grosjean (FRA/Lotus) 11.00
Kimi Räikkönen (FIN/Lotus) 12.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 15.00
Michael Schumacher (GER/Mercedes) 17.00
Jenson Button (GBR/McLaren) 17.00
Nico Rosberg (GER/Mercedes) 17.00
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Če bo na dirkah tako vroče kot je bilo ta vikend, je Lotus dobra stava. Webber je trenutno drugi, pa ima 15.00 ;). Drugače se je pa znal RB odlepit, ampak trenutno imajo za Alonsom kar zaostanek. Če se bo dobro držal zadaj in tišal tisto kanto do konca, zraven pa naredil niti ene napake, ima tudi on možnosti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

To kar dela Alonso s to rdečo kanto je neverjetno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Dr_M ::

Super Sonic: Tebi more bit pa Hamilton blazno usec, da po skoraj vseh ostalih zelo pljuvas, njega pa kujes v zvezde.
:|

Super Sonic ::

Super Sonic: Tebi more bit pa Hamilton blazno usec, da po skoraj vseh ostalih zelo pljuvas, njega pa kujes v zvezde.

Sploh ne, ga cenim kot dobrega powerlapista (se pravi - prepričan sem, da je on trenutno najhitrejši dirkač na svetu, ko se postavlja čas na 1 krog), ampak kot voznik mi pa ni ok. Ga pa spoštujem, zaradi njegove zgodbe, ki ga je peljala v F1 in konec koncev če dirko odpelje na nivoju, kar jo redko, je to Fernadotov nivo.

Bi pa rad izpostavil, da je F1 šla v najbolj njemu v zelje s temi super mehkimi gumami, ker ravno on je spreminjal svoj slog vožnje največ.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Se enkrat sem si pogledal ucerajsnji in lanski posnetek iz Indije, ko sta imela enako nesreco z Masso. Takrat je Hamilton enako nabil Masso, kot je Maldonado zdej Hamiltona.
Ampak, takrat je bil baje kriv Massa, zdej Maldonado, Hamilton pa nedolzen angelcek.

I don't think so.

Sicer mu pa nic ne pomaga, ce je na prazni progi najhitrejsi, ce se ne znajde na dirki.

PrimozR ::

-valvoline- je izjavil:

Nikakor,še Kimiju je vsaj 2x nedovoljeno zapr pot,ampak Kimi je ohranil trezno glavo in živce. Po eni strani je Hamilton kar lepo dobil po pi*čki,pa upamo da je naučil svojo lekcijo.Še vedno trdim da je nedovoljeno zapr pot Maldonadu pri prvem ovinku.
:D

Še vedno trdiš narobe...

Urlpls za lansko nesrečo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Super Sonic ::

Ampak, takrat je bil baje kriv Massa, zdej Maldonado, Hamilton pa nedolzen angelcek.

Baje to ti slabo razumeš, ker padeš v kategorijo tistih, ki slabo razume F1 dirkanje in še slabše pozna pravila. Pa brez zamere, samo točno tako je. Oba, tako Massa in Maldonado, nosita 100% krivdo za obe nesreči. Sicer pa vidim, da si zelo nesrečen ob tem tipu, pa ti lahko pomagam, ker lani je za 60% vseh nesreč bil kriv Hamilton sam.

Sicer mu pa nic ne pomaga, ce je na prazni progi najhitrejsi, ce se ne znajde na dirki.

Čar vsega tega je, da on to ve in se uči. Blazno gara in se prilagaja, tisti, ki smo pa v tej zadeve neobremenjeni pa lahko povemo, da ga je letos dostikrat pustilo na cedilu tudi moštvo. To se vse sešteva in na koncu kariere bo videl kako uspešen bo. Ni pa nikakor slab dirkač.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
36 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430363312 (218907) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899233759 (139585) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130386 (89135) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177099 (140344) WarpedGone

Več podobnih tem