» »

Folija za vinjeto

Folija za vinjeto

1
2
3

energetik ::

1. Če bi obstojale prenosljive vinjete bi verjetno stale par tisoč evrov. Ker si dejal da se smučaš, potem so ti poznane cene prenosljivih smučarskih kart.
2. Če imaš denar za 2 avtomobila, 2x zavarovanje, 2x servis, 2x tehnični pregled, 2x cestni sklad. Potem bo vinjeta dobesedno pljunek v morje. KAJNE?
3. Pot ki jo letno opraviš, te pride ceneje in prideš hitreje kot je bila v času cestninskih hišic.
4. Če že imaš 2 avtomobila, ter opraviš parkrat pot po slovenskih avtocestah, a ni hudič, da se ne moreš peljati pač takrat z avtomobilom ki premore vinjeto.
5. Se pelji po stari cesti. KAJ JE PROBLEM ČE SE PELJEŠ PO STARI CESTI? Ne jamri, imaš na voljo dovolj cest ki te pripeljejo do željenega cilja.
Bi se rad peljal komot, KUPI VINJETO IN NE BLUZI.


1. Verjetno.
2. Ne, ni pljunek. Osebno imam samo enega, ampak v gospodinjstvu imamo 2. In skupaj sta avta vredna mogoče 2000€. Je samo še dodaten strošek, ki ga pred tem nismo imeli oz. je bil bistveno nižji, ko je bila cestnina.
3. Ne, letna pot, ki jo opravim me pride dražje. Mogoče pridem 5% hitreje kot prej.
4. Ne, ker velikokrat nanese tako, da je treba z obema hkrati na AC.
5. Kaj je problem? Da pridem veliko počasneje na cilj, in da je vožnja relativno bolj nevarna. Poleg tega ponekod ni dobre alternative v regionalkah in magistralkah, ampak je alternativa ena ozka cestica po rovtah.
Poleg tega mi nekako ne paše subvencionirati vsakodnevne vozače, ki z vinjeto praktično zastonj prevozijo ogromne razdalje po AC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Dr_M ::

Poleg tega mi nekako ne paše subvencionirati vsakodnevne vozače, ki z vinjeto praktično zastonj prevozijo ogromne razdalje po AC.


Sej te nihce ne sili.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

energetik ::

Da me ne sili? Če se hočem toliko in na tak način kot pred uvedbo vinjet vozit po AC, moram kupiti letno vinjeto. Sicer sem obsojen na regionalke. Ker z tedenskimi in mesečnimi pride le še dražje.

Mah, sej je brez veze karkoli pisat. Itak ne bomo prišli skupaj.

Dr_M ::

Ce hoces oz noces, je tvoja stvar, ne stvar tistega, ki vsak dan naredi 100km po AC.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

barakus ::

Dokler je vecina zadovoljna, ste tisti ki jokate najebali. Tko je pac v demokraciji.

root987 ::

Za parkrat na leto lahko kupiš tedensko vinjeto? Ali pa si ravno eden izmed tistih, ki bi za tedenske čez leto odšteli 80e?

Kaj je problem? Da pridem veliko počasneje na cilj, in da je vožnja relativno bolj nevarna. Poleg tega ponekod ni dobre alternative v regionalkah in magistralkah, ampak je alternativa ena ozka cestica po rovtah.

Kje točno imaš na izbiro samo avtocesto ali ozko cestico po rovtah? Sploh pa, če avtocesto tako redko uporabljaš, ti tistih nekaj ur, ki jih letno porabiš za vožnjo po magistralkah ne bo tako bolečih. Da so pa regionalke manj varne... jah, torej se lahko mi rovtarji pobijemo, medtem ko se bo gospoda vozila po najnovejših avtocestah (za katere se tako ali tako ne sme zaračunati centa), denarja za prepotrebno obnovo regionalnih in lokalnih cest pa ni?

Sicer pa se mi osebno po eni strani zdi DARS prav bogi - pri cestninjenju se je folk pizdil kako drage so cestnine in koliko denarja potrošijo za le-te in kako so vinjete the way to go, ko pa se končno slednje uvedejo, se pojavi jokanje druge strani - kako morajo za uporabo avtoceste 2x na leto plačati ohoho denarja.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

bosmla ::

A lahko zahtevam nazaj moj denar (preko proracuna, jamstev za kredite,..), ki je oz bo sel za avtoceste (in se nekaj hitrih) po katerih se ne vozim oz. jih ne smem uporabljat (nimam vinjete)?

šernk ::

a kdo ve koliko vinjet je DARS prodal do danes? Ker nazadnje kar sm bral je bila številka krepko manjša od lani.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BigWhale ::

energetik je izjavil:


Poleg tega mi nekako ne paše subvencionirati vsakodnevne vozače, ki z vinjeto praktično zastonj prevozijo ogromne razdalje po AC.


Pred vinjetami sem pa jaz tebe subvencioniral. A tisto je blo pa ok? :)

WarpedGone ::

energetik:
Mah, sej je brez veze karkoli pisat. Itak ne bomo prišli skupaj.

Itak da ne, ker ne dojameš, da je stanje glede regionalnih cest še vsaj 2x hujše. Cestnina za regionalke je pavšal in me košta dvakratnik letne vinjete - pa kdaj zapeljem na regionalko ali pa nikoli. In nihče me sploh ne vpraša a mam mogoče AC do hiše al ne, a se bom sploh kam peljal in ali bom delal po 200km na dan al pa na leto. Vadi 200 EUR na sunce za regionalke.

Za vinjeto imam pa izbiro - al jo hočem al nočem. Ampak nekateri bi se radi enostavno zastonj fural po "nadstandardu". V tvojih obljubljenih časih, ko se bo obračunavalo po prevoženem kilometru, boš otrokom razlagal kako je blo včasih fajn in pocen se po AC furat. Ja, zelo bo fajn, ko boš za 100km po AC plačal tolk, kot danes za tedensko vinjeto. Predvsem zaradi dodatne režije.

Od kje ti mislš da bojo prišle milijarde za plačilo satelitskega sistema? Vinjete koštajo po par milijonov na leto. Beat that.
Zbogom in hvala za vse ribe

hemp12 ::

pred vinjetam je vsak sebe subvencioniral!! zdej smo pa manjsi uporabniki pac najebal. razumem da je za vecino ta sistem cist fajn, zame pa za energetika pa se za ene par pa pac ni. to ne pomeni da nekaj ne dojemamo al da smo neumni al da je kdorkoli neumen! vsak sistem nekomu ne pase, manj kot je teh nekaterih, boljsi je sistem(ocitno je ta kr dobr, ce ste vsi tako navduseni) in ne glede na to kaksen avto furam, kam, od kod, kako pogosto, kaj ob tem poslusam, koga mam u avtu in na koga mislim, DOBRO VEM DA ME TA SISTEM PLJACKA IN GA PREZIRAM IZ DNA DUSE, vsaj dokler ne dobim sluzbe do katere se bom vozil 40km po AC neovirano. potem bom prestopil v vaso ekipo, bom pa se zmeraj razumel "une ta druge"

BigWhale ::

hemp12 je izjavil:

pred vinjetam je vsak sebe subvencioniral!!


Zato, ker ti nekaj narobe ves, si sedaj jezen na vinjete.

No, pred vinjetami NI vsak samega sebe subvencioniral. Temvec so tisti, ki so se bolj pogosto vozili subvencionirali vas, ki ste se vozili enkrat ali pa dvakrat letno.

Ljubljanski obroc je bil ne placljiv ostale avto ceste so bile pa placljive. Vecina tranzita po avtocesti je bilo obcasnega takih rednih voznikov je pa procentualno manj.

Cena uporabe avtoceste pa mora biti sprejemljiva za cim vecji procent ljudi, zato s(m)o tisti, ki s(m)o se prej bolj pogosto vozili, placevali se za vas turiste. Od katerih se jih je vecina tako ali tako cestninskim postajam izogibala.

Najbolj pravicen in ekonomsko sprejemljiv sistem cestninjenja? Cestnina v bencinu. Pavsalno, za vse ceste.

Steinkauz ::

Ni, ker ti ne bo noben turist tankal tle...

BigWhale ::

Steinkauz je izjavil:

Ni, ker ti ne bo noben turist tankal tle...


Dej ne bluzi, tistih par centov se ne bi nikomur poznalo. Poleg tega pa, ce ima lahko cela evropa satelitski sistem cestninjenja, bencinskega ne more imeti?

Izvedba taksnega sistema je mnogokrat cenejsa kot pa satelitsko cestninjenje. In verjetno prinese vec denarja v proracu kot katerakoli druga oblika cestninjenja.

Steinkauz ::

Tovornjaku z 200 litrškem tankom se bo kr poznalo.

WarpedGone ::

Dej ne bluzi, tistih par centov se ne bi nikomur poznalo.

Seveda da ne, ker z enim tankom prideš iz nemčije do grčije.

Enostavno smo premajhni, da bi šli na cestnino v gorivu. Privat tranzit nam navrže cca 40 milijonov EUR cestnin (po spominu). To je skorajda polovica celotnega zneska pobranih cestnin od privat prometa. Daj cestnino v gorivo in bomo teh 40 milijonov morali turistom, ki grejo na hrvaško na morje, plačat mi, ki se furamo lokalno. Vsako leto znova vsak domačin časti 40 EUR za turiste, da se lahko furajo zastonj po naših AC. Bravo.

Cestnina v gorivu bi lahko funkcionirala v Rusiji, ko moraš 10x tankat, da prideš na drug konec države, ne pa pri nas ko celo državo 5x prevoziš po dolgem al počez brez da bi enkrat moral tankat. Dodaj še, da ostale države nimajo takega principa in si z nujno opazno višjo ceno goriva avtomatsko še v večjem minusu.

Od kje taka ljubezen do lastnih idej, ki imajo take logične luknje, da lahko skozi njih pelje šlepar? Če sanjaš, da bo cela evropa uvedla isti sistem pa ... wake up, time so shine.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Če sanjaš, da bo cela evropa uvedla isti sistem pa ... wake up, time so shine.


Do sedaj sem bil preprican, da bo satelitsko cestninjenje obvezno za vse clanice EU. Mar ne bo?

WarpedGone ::

Upam da ne, bojim se da ja.
Cene goriva pa so zaenkrat in trenutno še v pristojnosti posamezne države.
Tvoj predlog to pristojnost prenaša na EU.
Zbogom in hvala za vse ribe

barakus ::

Na obali bi potem preprosto vsi sli tankat v Italijo, itak je blizu pa vedno gres kaj cez mejo...

Invictus ::

Ko bodo uvedli cestinjenje po prevoženih kilometrih, se bo vsem kolcalo po vinjetih, tudi tistim ki pljuvajo po njih.

Ker napravca sama bo najbrž stala tam okoli 300 EUR, imeti boš moral svojo mobilno številko da bo lahko pošiljala podatke v bazo, pa še kak strošek se bo našel.

Da ne govorim o koncu zasebnosti, kje in kdaj se voziš. To se sicer da rešit tehnično, ampak vedno je človeški faktor vmes, pa bodo nekatri brskali po tem.

Sam bi predlagal cestnino na madžarski način. Nič nalepk, plačaš, shraniš račun in pustiš da ti registrsko vpišejo v bazo vinjet. Meni se to zdi najboljši način ...

LP I.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

BlackHole ::

energetik je izjavil:


4. Ne, ker velikokrat nanese tako, da je treba z obema hkrati na AC.

In kaj bi ti v takem primeru koristila prenosna vinjeta?
LP Marko

Hanzi77 ::

BigWhale je izjavil:

hemp12 je izjavil:

pred vinjetam je vsak sebe subvencioniral!!


Cena uporabe avtoceste pa mora biti sprejemljiva za cim vecji procent ljudi, zato s(m)o tisti, ki s(m)o se prej bolj pogosto vozili, placevali se za vas turiste. Od katerih se jih je vecina tako ali tako cestninskim postajam izogibala.

Najbolj pravicen in ekonomsko sprejemljiv sistem cestninjenja? Cestnina v bencinu. Pavsalno, za vse ceste.


Veš kaj:če ne bi bilo tistih ki se vsak dan 100 km daleč vozijo na šiht po Ac in ki vozijo solato iz španije na poljsko ac sploh ne bi rabil.

Se pa definitivno strinjam s tem da cestnino (pa co2 davek tudi!) obesit na bencin in to v celi evropi- Tako bi se težje švercali s poceni bencinom.
Nekdo naredil letno s 2,5 motorjem 5 kkm od tega 500 km po ljubljanski obovznici pa bo plačal 300 evrov za ceste (vinjeta + cestna taksa ob reg.).
Nekdko ki naredi 10x toliko km s cliotom 1.2 bo plačal pol manj.
Najbrž tisti s cliotom spusti v zrak čez leto manj co2 in manj uniči cesto.

WamPIRe- ::

Zeberdee je izjavil:

Odstranitev vinjete gre v pogretem avtomobilu s strgalom za steklokeramično ploščo v 12 sekundah.

Meni je uspelo v 11 !! :D

Zeberdee ::

Šeenkrat.

Če bo digitalno cestninjenje (recimo da 3-4 EUR na 100 km), bom jaz v enem mesecu plačal 150-200 EUR samo za slovenske cestnine. Ta denar mi bo nekdo moral povrniti.

Če bo to v moji firmi, bom moral cene dvigniti vsaj za 10%, obiske na lokacijah po Sloveniji bom planiral skupaj in postal še bolj neprilagodljiv.

Torej bom postal nekonkurenčen. Začaran krog, pa to.

Jaz sem z veseljem plačal vinjeto. Plačal bi vinjeto, ki bi bila tudi dvakrat ali trikrat dražja.

Ampak digitalno cestninjenje nas bo pa ubilo. Ljudje se vozijo na delo iz Jesenic, Celja, Novega Mesta, tudi Kopra v Ljubljano, mnogo pa je tudi takih, ki se vozijo recimo iz Ljubljane v Kranj ali še višje gor na Gorenjsko. Poznam človeka, ki se je vsakodnevno skorajda eno leto vozil iz Čateža na Bled. Za vse te ljudi bo to katastrofalno. Če si sedaj v eni uri na morju, greš na kavo v Portorož, pokliče te poslovni partner, če bi se lahko dobila čez 4 ure v Murski Soboti se greš lahko še skopat vmes. Vse to bo, če ne bodo cene za tako cestninjenje res nizke, okoli 1EUR, postalo... luksuz. Prevelik luksuz.

Na koncu bo pa, poleg državljanov, najbolj najebala država, ker kljub večjim cenam bodo denarni tokovi manjši...

energetik ::

Zeberdee je izjavil:



Jaz sem z veseljem plačal vinjeto. Plačal bi vinjeto, ki bi bila tudi dvakrat ali trikrat dražja.
No, jaz je pa nisem z veseljem. A je to težko razumet, da je veliko ljudi, ki malo ampak naključno skozi celo leto uporabljamo AC?

Tudi ne vem, zakaj mislite, da bo satelitsko cestninjenje tako drago/km. Če bo tako, se bo promet preselil na navadne ceste in DARS bo imel še hujši izpad dohodka. Zato si IMHO tega ne bo dovolil. Po mojem bodo cene nekako v takem rangu, kot so bile pred vinjetami. Kako ste se pa takrat vozili v službe?

WarpedGone ::

Vse to bo, če ne bodo cene za tako cestninjenje res nizke, okoli 1EUR

Nizke cene so neuresničljive sanje.

Tiste satelite nad Evropo bo treba plačat, prav tako bo treba plačat delovanje zbirnih in obračunskih centrov ipd. To so desetine milijard EUR.
Un obvezen GPS sprejemnik za v avtomobil bo še najmanjši strošek in problem pri celi zadevi.

Milijon domačih voznikov v povprečju dela po kakih 10.000 km letno, to je 10 milijard prefuranih kilometrov letno. 4 milijone tranzita s po kakih 200km po naših AC navrže dodatno milijardo prefuranih km torej skupaj 11 milijard km. Mi nucamo na leto vsaj 100 milijonov EUR za AC plus kakih 100 milijonov za vzdrževanje regionalk. Simpl račun ti da 200 milijonov EUR / 11 milijard km = 2 centa za prevožen km.

Torej smo na 2 EUR / 100km, da se priskrbi dovolj sredstev za vzdrževanje in poplačilo kreditov za ceste, obračun je pa brezplačen.

Ker obračun ne bo brezplačen, moramo dodat še del amortizacije satelitov, unih črnih škatljic, plus birokracijo (kontrolni centri, zbirni centri, nadzor nad škatljicam, štemplanje škatljic da delajo OK, servis ipd) in počasi plezaš proti 3 EUR / 100km ali še čez. Vemo da je birokracija draga reč. To v praksi pomeni, da če imate zelo varčen avtomobil, se vam bo poraba nenadoma podvojila.

10.000 prevoženih km = 300 EUR
40.000 prevoženih km = 1200 EUR

Ta račun predvideva, da se bo tudi regionalke obračunavalo po istem principu in ceni. Ker temu ne bo tako bodo nekateri še na slabšem, drugi pa malo na boljšem od prikazanega.

Če bo obračun regionalk slučajno ostal na pavšalu in bodo le AC na satelitu, pa se bo cela amortizacija sistema obračuna prevalila na km AC, katerih je bistveno manj. Posledično bo cena prevoženega km AC še toliko višja (daleč nad 2EUR/100km), in smiselnost njihove uporabe še toliko nižji.

Posledica? Prazne AC in gužva na regionalka. Plosk, plosk, plosk.
Zbogom in hvala za vse ribe

Spajky ::

Ja, ko bo sat cestninjenje, bo pa treba napravo kot "svizec čokolado" v staniol zavit >:D
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

JanezekNovak ::

BTW še en problem je glede tega satelitskega cestninjenja.

Policaju sploh ne bo treba več zmeriti človeka na radar.

Sistem bo lahko praktično sam pogledal ta in ta oseba je na tem odseku kjer je omejitev 100 km/h vozila 115 km/h, torej avtomatično kazen.

Polega tega bo DARS (država) preko GPS sprejemnikov avtomatično vedel lokacijo posameznega vozila.

Pa še nekaj, zaenkrat je vinjeta potrebna več ali manj samo za AC in obvoznice.

Satelitsko cestninjenje je pa mišljeno, da bo vsak meter cest plačljiv (od regionalne ceste, AC, obvoznice do vaškega kolovoza)
http://www.euroairsoft.com/

WarpedGone ::

Polega tega bo DARS (država) preko GPS sprejemnikov avtomatično vedel lokacijo posameznega vozila.

Resnici na ljubo, tole ni nujno res. Tko bo, če bojo tapocen škatlce, kjer bo samo oddajnik pozicije in tvojga IDja, zbiranje podatkov o prevoženi poti se bo vršilo v obračunskih centrih. V tem primeru ti bodo dobesedno nonstop sledili.

Če bojo pa dražje škatlice, pa bojo prevoženo pot hranile interno in v center sporočale samo kumulativne podatke tolk pa tolk km po cesti tega pa tega ranga (cena). Al bojo pa morda tut tarife interno hranjene in bo v center sporočila samo "točke", ki se direkt pretvorijo v številko na položnici.

Kolikor mi je znano, se uradno in javno še niso odločili kako točno bo.

Satelitsko cestninjenje je pa mišljeno, da bo vsak meter cest plačljiv (od regionalne ceste, AC, obvoznice do vaškega kolovoza)

Ja, po različnih tarifah.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

Sam samo upam, da bodo vinjete zdržale dokler ne končam faksa. Namreč vsak petek, soboto in še kdaj med tednom moram iz LJ v MB in nazaj, ta da sem z vinjeto prišparal ogromno. En prevoz v mb in nazaj je stal 14 evrov. Teh 95 evrov za vinjeto sem odslužil že v prvih treh tednih tega leta.

Hvala nekomu, da se je spomnil vinjete, saj sedaj samo še šparam na njih.

koyotee ::

i ja
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

DMouse ::

Eno vprašanje: če si odlepil staro (zeleno ali oranžno) vinjeto, se je odstranila ena plast barve, tako da se je pokazal napis NEVELJAVNO. Ali je že kdo odlepil kako tedensko/mesečno, da bi povedal če je še vedno taka zaščita?

Ted ::

V drugem razpisu za izdelavo novih vinjet so bili enaki kriteriji kot pri prvem, tako da so te vinjete enake prejšnjim.
Mah...

MarkoMan ::

Za mene se je avtocesta podražila za 1900% ... kar se mi zdi velik in mal piham čez nos, ker je vrednost vinjete cca. 30% avtomobila (hyundai accent l.97). Tko da sam molim, da se kdo nebi spravil na sprednjo šipo al vinjeto. Uporabljam Lj. obvoznico in sem jo kupil, da ne kompliciram.

Bi si pa upal trditi, da je uvedba vinjet pripomogla k varnosti v prometu in mislim, da imajo vinjete kar veliko zaslugo pri upadu smrtnih zrtev v prometu. Tko da vinjete podpiram, čeprov so bile uvedene kot politični bombonček...mhh
vsak zacetek in zacetnik je tezek

root987 ::

Uporabljam Lj. obvoznico in sem jo kupil, da ne kompliciram.

To, da je predhodno celotna Slovenija financirala ljubljančane in vse, ki živijo v radiju 30(?) kilometrov, ker ni bilo nikakršnih cestninskih postaj, je bil tako ali tako svojevrsten fenomen.
Bi si pa upal trditi, da je uvedba vinjet pripomogla k varnosti v prometu in mislim, da imajo vinjete kar veliko zaslugo pri upadu smrtnih zrtev v prometu.

Erm, dej razloži to korelacijo? Prej so ljudje dejansko morali ustaviti na cestninski postaji (oz. v primeru ABCja pošteno zavreti), sedaj pa nekateri kljub predpisanim 40km/h peljejo skozi cestninsko postajo precej več.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

Bor H ::

Obstaja teorija, da se je povečalo število avtov na AC in s tem posledično zmanjšalo število žrtev saj so AC varnejše kot regionalne ceste.

darkolord ::

Prej so ljudje dejansko morali ustaviti na cestninski postaji (oz. v primeru ABCja pošteno zavreti), sedaj pa nekateri kljub predpisanim 40km/h peljejo skozi cestninsko postajo precej več.
Resnici na ljubo se je zelo malo hudih (če sploh kakšna) nesreč zgodilo na cestninskih postajah.

root987 ::

Obstaja teorija, da se je povečalo število avtov na AC in s tem posledično zmanjšalo število žrtev saj so AC varnejše kot regionalne ceste.

Makes sense, je pa verjetno mal jeba to potrdit zarad variabilnosti števila tranzitnega prometa.
Resnici na ljubo se je zelo malo hudih (če sploh kakšna) nesreč zgodilo na cestninskih postajah.

Hm, no, to je pa tudi res (čeprav mislim, da sem za nekaj primerov vseeno slišu, ampak ja, bolj malo).
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

WarpedGone ::

Nesreče na cestninskih postajah so precej pogoste. Poleti skoraj ni minil teden, ko nebi na radiju slišal obvestila, da je na tej in tej cestninski postaji oviran promet zaradi prometne nesreče. Na srečo so hitrosti nižje in je samo pleh spigan. Če tut postaj nebi bilo, nebi bilo niti spiganega pleha.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Bor H je izjavil:

Obstaja teorija, da se je povečalo število avtov na AC in s tem posledično zmanjšalo število žrtev saj so AC varnejše kot regionalne ceste.

Z lahkoto se lahko tudi reče, da je vsako leto povprečen avto bolj varen, kot leto prej - torej če bi bilo popolnoma enako avtomobilov s popolnoma enakimi nesrečami, bi moglo število žrtev počasi iti dol.

Se pa strinjam, tudi po mojem so AC načeloma bolj varne, če gledamo relativno (število žrtev per Km in število žrtev per število avtomobilov na cesti).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Bor H ::

ALIEn3001: seveda je to le teorija in jo je zelo težko potrdit, ker je tako kot si rekel razlika v kvaliteti avtov in sama variacijo po dneh/letih je verjetno večja kot razlika v letih

pegaso ::

Dr_M je izjavil:

Prvo kot prvo, zahtevajo drugi konec vinjete (folijo + nalepka ki ostane) + racun. Ce tega nimas, te lahko ze kaznuje.


Tole moram do neke mere demantirat.
V uredbi O cestninskih cestah in cestnini piše v 1.odstavku 11. člena sledeče:

11. člen

(oblika vinjete)

(1) Vinjeta je pravokotne oblike dimenzij 77 mm x 85 mm in sestavljena iz zgornjega dela, ki se nalepi na vozilo, in spodnjega dela, ki velja kot potrdilo o nakupu vinjete – kupon. Cestninski zavezanec hrani kupon za čas veljavnosti vinjete.


Torej zavezanec hrani kupon za čas veljavnosti vinjete.
In to je to. Kje ga hraniš pa ni določeno. Jaz ga imam doma, ker v avtu ti ga lahko ukradejo. Če hočejo, da jim ga predložim, mi bodo pač povedali naslov, kamor ga jim pošlješ.
Glede računa pa je ena kategorija vozil, za katero ga rabiš in še celo registrsko številko ti morajo napisati na račun - beri spodaj.
14. člen

(uporaba vinjete na vozilih, na katera se ne da namestiti, in vozilih s kovinskimi preizkusnimi registrskimi tablicami)

(1) Cestninski zavezanci, ki uporabljajo vozila brez vetrobranskega stekla, lahko uporabljajo vinjeto, ne da bi jo namestili na vozilo. Enako velja za vozila, za katera je proizvajalec izdal tehnično potrdilo, da se na njihovo vetrobransko steklo vinjeta ne sme nalepiti.

(2) Cestninski zavezanec mora imeti v primerih iz prejšnjega odstavka poleg vinjete v vozilu tudi izvirnik potrdila o nakupu vinjete, ki ga je izdal upravljavec. Na potrdilu mora biti vpisana registrska številka vozila, za katero je bila vinjeta kupljena.

(3) Proizvajalci vozil in znanstvene institucije, ki opravljajo testiranje vozil in imajo dovoljenje upravne enote za uporabo kovinskih preizkusnih tablic, lahko uporabljajo vinjeto, ne da bi jo namestili na vozilo.

(4) Cestninski zavezanec mora imeti v primeru iz prejšnjega odstavka poleg vinjete v vozilu tudi izvirnik potrdila, ki ga je izdal upravljavec. Na potrdilu mora biti vpisana registrska številka vozila in serijska številka vinjete.

lp pegaso

BigWhale ::

Tole s hranjenjem tistega kupona je traparija. Zakaj samo vinjeta ni dovolj?

Dr_M ::

Kako bos dokazal, da ni ponarejena?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Bor H ::

Naj dokažejo da je

Dr_M ::

Bos moral prej ti dokazat, da ni. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Bor H ::

a ne velja v pravu, da si nedolžen dokler ni dokazano kontra?

bosmla ::

Kak se pustite kot kaksne ostrizene ovce. Prvo kupite vinjeto in jo po ukazih nalepite pol pa lepo hranite ostanke kot relikvije, "ker so tako ukazali"...

Dr_M ::

a ne velja v pravu, da si nedolžen dokler ni dokazano kontra?


Seveda velja, ampak ce je predpisano, da moras tist listek imet, te lahko kaznuje, ce ga nimas. Si kriv, mar ne?


Kak se pustite kot kaksne ostrizene ovce.


Tako se dela v civilizaciji.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Bor H ::

a kje piše da ga moraš imeti pri sebi?
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21953547 (46122) jalovec09
»

Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12222529 (20022) sirotka
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14324087 (20211) MrBrdo
»

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
55638770 (24678) moowy123
»

Trenja: Cestnina na SLO avtocestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15014427 (10254) Pyr0Beast

Več podobnih tem