» »

Mini rendering farma

Mini rendering farma

black ice ::

Kako imajo podjetja, ki se ukvarjajo s 3D modeliranjem, rešene stvari glede renderiranja? Imajo vso opremo v lasti ali imajo najete podizvajalce? Je v Sloveniji sploh toliko podjetij na tem področju, da bi se splačalo zagnati eno mini rendering farmo?

black ice ::

Res nihče na celem slo-techu ne dela v tem področju?

nejcek74 ::

Mogoče, ti bo pri postavljanju morebitnega poslovnega modela pomagalo moje razmišljanje ob reševanju problemov končnega renderiranja. Jaz sem se letos spet lotil renderiranja v lastni režiji po več letih. Gre za arhitekturne renderje za uporabo znotraj lastne firme. Se pravi mala količina, nismo profesionalni renderisti. Jasno, da sem imel v zadnjih dnevih pred oddajo gužvo, zato sem se po oddaji lotil brskanja za obstoječimi rešitvami. Imamo 1 licenco za 3ds maxa 2010, uporabljamo mental ray renderer.

1. renderiranje na online render farmah
preizkusil sem dve, kjer je bilo možno opraviti zastonj preizkus.
rebus
renderrocket
sploh prvi je odlično delal, iz maxa je poslal direktno na njihov server itd. Problem je bil bolj cena. Po njihovem kalkulatorju naj bi bila cena za en render cca 10 evrov, v finalnem izračunu pa je bila pri obeh skoraj 4x več. V takem primeru bi imel letne stroške cca. 400 ojrov na prjekt, cca 8 projektov letno = 3.600 ojrov.
2. lastna redner farma prvič.
Vmes sem naletel na dva članka:
klik 1
klik 2
in začel preračunavati za možnosti postavitve lastne mini farme z nakupom rabljenih server računalnikov.
Kar nekaj časa sem porabil za študij distribucijskega softwera in ugotovil da so open source rešitve zame pretežavne, plačljive so sicer za malenkost bolše, ampak še vedno ne simple kot burek. Npr.:
butterfly
Problemi nastajo tudi ker max ne more laufat na linuxu itd, kar pomeni spet dodatne stroške za nakupe licenc za OS.
3. lasta render farma drugič
potem sem ugotovil da lahko max preko distributet buckets renderira mental ray še na osmih računalnikih brez dodatnih licenc. Ker imam tri računalčike nezasedene, sem začel razmišljati v smeri njhive nadgradnje in psremembe v redner računalik. Projekt je ternutno ustavljen zaradi obilice dela in razmišljanja o tem ali se računalinke sploh splača nadgrajevati.

v glavnem, jaz osebno bi tako farmo poterboval za:
- doseganja oddajnih rokov (kar je težko ipolnit če si vezan na zadnjih 24 ur pred oddajo in je farmica zasedena)
- nižjo ceno, kar je pa očitno tudi težko dosegljivo.
je pa res, da jaz zaradi nizke produkcije nisem ravno tvoja stranka.

black ice ::

Nejcek hvala za odgovor.

Članka, ki si ju omenil, sem preletel že pred nekaj časa in sta se mi oba dokaj dopadla (sploh članek na tom´s hardware). Kar se tiče online render farm opažam, da imajo razvit lasten program za distribucijo datotek do njihovega ftpja.

Če pravilno razumem zadevo je "manager" program namenjen slednjemu: registraciji uporabnikov (neregistriranim je uporaba onemogočena), izbiri možnosti renderiranja, dodajanju datotek in konec koncev plačilu storitev.

Na kakšen način farme izračunajo kolikšna je posamezna vrednost renderja? Recimo če je en frame ali več frame-ov, glede na ločljivost posameznega frame-a... Kako vedo, da bo pri ločjivosti a x b in n efektih njihov cluster renderiral točno toliko in toliko časa?

bluefish ::

Kako vedo, da bo pri ločjivosti a x b in n efektih njihov cluster renderiral točno toliko in toliko časa?
Pri oceni stroškov pred samim rendiranjem ne vedo, vse skupaj je le približna ocena časa (ugibam, da na podlagi povprečja preteklih renderjev). Ko pa je enkrat datoteka pri njih, pa seveda tega ni problem določiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

nejcek74 ::

imajo nekak kalkulator, kjer vpišeš svoj čas renderiranja, potem pa oni preračunajo koliko GHz ur procesorskega časa bojo oni porabili. Ravno tukaj je bilo meni čudno, da so toliko sfalili, ker sem sam imel testno datoteko, ki se je pri meni renderiral 7h41min, ma pri takih cajtih pa že ne moreš imeti 400% napake. Vsi imajo te kalkulatorje in vsi trdijo, da so na 10% točni.
Ma rebus ima v bistvu plugin za 3ds max, tam notri stisneš redner to rebus in potem vse sam uštima, pobere render nastavitve in pošlje vse texture itd. Pri onem drugem pa moraš sam nalagat fajle na FTP server. Tako da glede tega je bil tale Rebus čudovit. Pri onem drugem pa sem porabil eno uro časa samo da sem poslal vse datoteke (ker sem moral med drugim tudi vstavljati _ namesto presledka v imena datotek).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Zvok in slika
589176824 (17089) Machete
»

Rendering PC

Oddelek: Kaj kupiti
9839 (543) pegasus
»

Render workstation konfiguracija (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
12417434 (11974) Machete
»

DX 9 vs. DX 10 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
926490 (5528) kobilica
»

Renderiranje filmov v realnem času?

Oddelek: Novice / Grafične kartice
111921 (1921) darh

Več podobnih tem