Prijavi se z GoogleID

» »

Adijo vinjete?

Adijo vinjete?

strani: 1 2 3 »

Ziga Dolhar ::

kot je reku warpedone in mnogi pred njim, če nočeš na AC ne it, če ti je škoda za dvakrat letno ko greš na morje dat 100EUR (verjetno bi itak to lahko pokril s polletno ali dvakrat tedensko al kaj že mamo) boš šel po regionalni


... in v takšnem primeru je na slabšem še država.

Kaj bi država dosegla, če bi ponudila, recimo enodnevne vinjete za bagatelni 1 EUR?

a) Razbremenila bi lokalne ceste in promet spravla na AC, in
b) Pokasirala 1 EUR.

Če pa država ne ponudi zlobnim tranziterjem in škrtim lokalcem enodnevne vinjete za 1 EUR, bo imela več prometa na lokalnih cestah, in NE bo pokasirala NITI 1 evra.

Well, you lose. Zrd "principa"!
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Bor H ::

Če bi ponudila dnevne vinjete za 1EUR (in upoštevamo da ni upravnih stroškov z njimi) bi bila na slabšem, vsi ki se vozijo manj kot dvakrat na teden bi kupovali dnevne

pomoje se dnevne pod 5EUR ne bi splačal delat

borchi ::

to sem že v tisti prvi temi o vinjetah povedal, WarpedOne je tu še enkrat povedal, pa bo treba očitno še enkrat.

vinjete so BOLJ pravične kot plačevanje na kilometer. niso najbolj pravičen način plačevanja, so pa hudo učinkovit (poceni) način pobiranja cestnine.

Kaj bi država dosegla, če bi ponudila, recimo enodnevne vinjete za bagatelni 1 EUR?

vsi bi se vozili brez vinjete. :D

(a ti lahko naložijo kazen 10.000 eur, če povzročiš "škodo" za 1 EUR?)
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

Ziga Dolhar ::

vinjete so BOLJ pravične kot plačevanje na kilometer.


I beg to differ.

Proporcionalne vinjete SO kul.

Neproporcionalne vinjete (letna-only; letna + tedenska za 1/4 cene letne ipd) NISO kul.

Neproporcionalne vinjete so kot regresivni davki, pavšal (letna-only vinjeta) pa kot glavarina. So pa hudičevo "učinkovite" in preproste za administracijo, ja ...
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Zheegec ::

ziga - tedenska vinjeta je osnova, ostale pa imajo popust na "količino" oziroma na "trajanje". Z davki se lahko primerja, če so obvezne za vse. Ampak niso, so obvezne samo za tiste lastnike vozil, ki se vozijo po AC.

Je pa zame največji problem satelitskega cestninjenja to, da bo vzdrževanje tega sistema dražje, kot je sedaj dobičkov od vinjet. Tukaj pa lahko govorimo o pravičnosti...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

borchi ::

Neproporcionalne vinjete so kot regresivni davki

točno tako. in točno tako deluje ekonomija pri AC.

predstavljaj si da si sam v sloveniji in si želiš voziti po AC imaš pa problem, da še ni zgrajena. nič, zavihaš rokave in zgradiš AC.

- pelješ se iz KR v LJ. koliko te pride 1 kilometer?
- pelješ se iz KR v LJ, od tam v KP in iz KP v MB. potem iz MB v MS itd. koliko te pride 1 kilometer?

manj kot uporabljaš AC, dražje te pride 1 km. nikoli pa te ne pride kumulativni strošek, če malo uporabljaš AC, dražje kot, če jo uporabljaš veliko. v tem primeru imamo samo enega voznika in je vseeno, koliko se vozi, sfinancirat mora celotno AC sam. ko imaš miljone uporabnikov se lahko zamegli ta princip in se kar naenkrat zdi, kot da je najbolj pravično plačevanje po km. pa ni!
l'jga

kopernik ::

>Je pa zame največji problem satelitskega cestninjenja to, da bo vzdrževanje tega sistema dražje, kot je sedaj dobičkov od vinjet

Kar praviš + sledenje povsod (regionalke, mestne ulice, tujina). Hvala, ampak ne hvala. Če se zahteva pravičnost, naj nadgradijo bivši abc, da se odstrani cestninske postaje, predvsem pa mora biti tako, da ne bodo znova celotni odseki odprti (kot je bilo pred vinjetami) in se bodo šoferji na veliko izogibali kontrolnim točkam.

ahac ::

Kdo te pa sili na AC?


Kdo te pa sili na internet? Kdo te pa sili na vlak? Kdo te pa sili, da živiš?

Primerjava z internetom ni nič boljša od primerjave z smučarskimi kartami ali primerjave z busi in vlaki.
Če tega ne vidite in silite naprej primerjavo, ki vam paše... na vse ostale pa odgovorite z "kdo te pa sili?" potem z vami niti nima smisla debatirat.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Bor H ::

Hec je ker maš izbiro, AC ni življensko pomembna, je uporabna ampak je ne rabiš, internet je že obvezen za skorej vsako stvar, AC ne, sploh ker imaš dokaj dobro alternativo na voljo.
Matematika je simpl: na voljo imaš regionalno "zastonj" ali pa AC z vinjeto, noben ti ne bo povedal kaj izbrat.

ahac ::

Ja, internet je skoraj obvezen, ja... povej to moji (ali katerikoli) stari mami. :))


ps. btw, jaz ne pravim, da so vinjete čisto brezveze. Pravim samo, da je primerjava z internetom (in hkrati ignoriranje ostalih možnih primerjav) butasta.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

WarpedOne ::

Borchi, hvala za tole. Te bom citiral, zato ker bolje sam ne znam razložit:
>> Neproporcionalne vinjete so kot regresivni davki

točno tako. in točno tako deluje ekonomija pri AC.

predstavljaj si da si sam v sloveniji in si želiš voziti po AC imaš pa problem, da še ni zgrajena. nič, zavihaš rokave in zgradiš AC.

- pelješ se iz KR v LJ. koliko te pride 1 kilometer?
- pelješ se iz KR v LJ, od tam v KP in iz KP v MB. potem iz MB v MS itd. koliko te pride 1 kilometer?

manj kot uporabljaš AC, dražje te pride 1 km. nikoli pa te ne pride kumulativni strošek, če malo uporabljaš AC, dražje kot, če jo uporabljaš veliko. v tem primeru imamo samo enega voznika in je vseeno, koliko se vozi, sfinancirat mora celotno AC sam. ko imaš miljone uporabnikov se lahko zamegli ta princip in se kar naenkrat zdi, kot da je najbolj pravično plačevanje po km. pa ni!


Js sm višje zgoraj to omenjal kot "ceno razpoložljivosti". To, da imaš možnost sploh zapeljat na AC ne more in ne sme bit brezplačno. Kdor zahteva "plačilo po kilometru" pravzaprav zahteva brezplačno izgradnjo in je pripravljen plačat le obrabo, katero bo povzročil z vožnjo.

Zato mora bit tut relativna cena za tujce višja kot za domačine oz. cena za tiste, ki se vozijo malo mora bit višja kot za tiste, ki se vozijo veliko.

Ker razpoložljivost naj se plača enkrat, obrabnino pa potem sproti.
Do you know what you don't know?

Ziga Dolhar ::

Zheegec je izjavil:

ziga - tedenska vinjeta je osnova, ostale pa imajo popust na "količino" oziroma na "trajanje". Z davki se lahko primerja, če so obvezne za vse. Ampak niso, so obvezne samo za tiste lastnike vozil, ki se vozijo po AC.


Težava je "le", da so (avto)ceste javna infrastruktura oz. z Zakonom o cestah opredeljene celo kot "javno dobro".

To pomeni, da ni mogoče omejevanja dostopa do njih utemeljevati z zasebnopravnimi koncepti (kar je npr. možno pri smučiščih, kopališčih ... pa celo tam so zasebniki ugotovili, da se očitno splača imeti več različnih "paketov", ki z nagrajevanjem masovne porabe vseeno omogočajo dostop tudi manjšim porabnikom), pač pa ustavnimi instituti javnega prava, kot so npr. načelo socialne države, indiskriminatorne splošne in posebne rabe javnega dobra, prepovedi diskriminacije.

Da je osnova "tedenska" vinjeta, bi se še strinjal, če ne bi pri nas najprej uvedli letnih in polletnih, krajših so se na vso moč branili, dokler ni začela (po mojem mnenju upravičeno) morit Komisija.

Zato mora bit tut relativna cena za tujce višja kot za domačine oz. cena za tiste, ki se vozijo malo mora bit višja kot za tiste, ki se vozijo veliko.


In cena za Ljubljančane, ki se vozijo po tržiških cestah, mora biti relativno višja kot za Tržičane.

(Glede tujcev in domačinov - bohnedej, da bi kako tako izjavo dal kak predstavnik oblasti in bi prišla na uho Komisiji. Enkraten avgotol za Slovenijo.)
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Zgodovina sprememb…

borchi ::

In cena za Ljubljančane, ki se vozijo po tržiških cestah, mora biti relativno višja kot za Tržičane.

že zdaj je. ljubljančani plačajo več cestnine, če si tržičani omislijo še neke ceste (recimo, da bi imel tržič toliko cest kot ljubljana).

(Glede tujcev in domačinov - bohnedej, da bi kako tako izjavo dal kak predstavnik oblasti in bi prišla na uho Komisiji. Enkraten avgotol za Slovenijo.)

temu ušesu Komisije je samo potrebno še prišepnit, da naj končno enega ekonomista zaposlijo... ni nobene razlike med tujci in domačimi. razen, da pozitivno diskriminiramo na regionalkah.

(ampak jim tega ne bomo pod nos metali, dokler tudi oni pustijo nam vozit po njihovi regionalkah)
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

borchi ::

Težava je "le", da so (avto)ceste javna infrastruktura oz. z Zakonom o cestah opredeljene celo kot "javno dobro".

to je tudi podlaga, da komot VSI državljani plačajo enako ceno. tako kot imajo nemci. mi pač malo več plačevanja za "javno dobro" prevalimo na tiste, ki to javno dobro bolj uporabljajo.
l'jga

Ziga Dolhar ::

temu ušesu Komisije je samo potrebno še prišepnit, da naj končno enega ekonomista zaposlijo... ni nobene razlike med tujci in domačimi. razen, da pozitivno diskriminiramo na regionalkah.


Pravno res ni razlike, dejansko pa je. (In pravo zanima predvsem prikrita dejanska diskriminacija.) Se pa EU ne more ukvarjat z diskriminacijo oz. omejitvam gibanja, ki nima čezmejnih učinkov (torej mali vs. veliki uporabniki), tako da se je primorana oklepati dejstva, da [v sistemu zgolj letnih in polletnih vinjet] te težje zadajeno tujce kot domačine.

že zdaj je. tržičani plačajo enako cestnine, imajo pa manj cest.


Ma, Tržičani plačamo isto cestnine, uporabljamo pa ceste več, ker se vsak dan vozimo v Ljubljano :P.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

borchi ::

tako da se je primorana oklepati dejstva, da [v sistemu zgolj letnih in polletnih vinjet] te težje zadajeno tujce kot domačine

potem jim ne bo problem plačevat tudi stroškov, ki domačine bolj prizadanejo kot tujce? nekak dvomim, da jih bo fejst brigal darsov dolg, ki ga bomo pokrivali SAMO domačini...
l'jga

ahac ::

Praviš, da EU ne da nič denarja za "naše" AC?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

:roketa> ::

predstavljaj si da si sam v sloveniji in si želiš voziti po AC imaš pa problem, da še ni zgrajena. nič, zavihaš rokave in zgradiš AC.

- pelješ se iz KR v LJ. koliko te pride 1 kilometer?
- pelješ se iz KR v LJ, od tam v KP in iz KP v MB. potem iz MB v MS itd. koliko te pride 1 kilometer?

manj kot uporabljaš AC, dražje te pride 1 km. nikoli pa te ne pride kumulativni strošek, če malo uporabljaš AC, dražje kot, če jo uporabljaš veliko. v tem primeru imamo samo enega voznika in je vseeno, koliko se vozi, sfinancirat mora celotno AC sam. ko imaš miljone uporabnikov se lahko zamegli ta princip in se kar naenkrat zdi, kot da je najbolj pravično plačevanje po km. pa ni!


Nekdo, ki se vsak dan vozi v službo po AC ima veliko korist in je pripravljen veliko plačati za to korist, mogoče celo 500€ na leto. Nekdo drug se ne vozi tako pogosto, ima manjšo korist od avtoceste in je pripravljen plačati samo 100€ za vinjeto. Tretji je pripravljen plačati 50€ na leto, zato vinjete, ki stane 90€ sploh ne kupi.

Če ti trije hočejo zgraditi avtocesto, ki stane 300€ je z vinjetnim sistemom pri ceni vinjete 100 € ne morejo. Lahko jo zgradijo pri ceni vinjete 300 evrov. Samo potem se dva ne moreta vozit po avtocesti, eden jo pa drago plača. Lahko pa se zmenijo, da plačajo vsak v skladu s svojimi koristmi, kar je za vse najugodnejši razplet.

Najboljši kazalec koristi avtoceste za posameznika pa je število prevoženih kilometrov.

borchi ::

Praviš, da EU ne da nič denarja za "naše" AC?

da. amapk takoj, ko jim kaj ne paše, zaprejo pipco. ok, ni problema. ko bomo imeli zgrajene AC, bodo tujci žvižgali tako kot bomo mi vinjete tiskali. fair enough!

Najboljši kazalec koristi avtoceste za posameznika pa je število prevoženih kilometrov.

ni. daleč od tega. korist lahko zmeriš tako, da imaš mehanizem, ki izmeri koliko je posameznik še pripravljen plačati za AC. tista zadnja cena, zadnji cent povišanja, ko uporabnik reče 'fuck off pa AC, grem na regionalko' - tako lahko zmeriš uporabnikovo korist (v denarju).
l'jga

:roketa> ::

ni. daleč od tega. korist lahko zmeriš tako, da imaš mehanizem, ki izmeri koliko je posameznik še pripravljen plačati za AC. tista zadnja cena, zadnji cent povišanja, ko uporabnik reče 'fuck off pa AC, grem na regionalko' - tako lahko zmeriš uporabnikovo korist (v denarju).


Ne. Na ta način ne zmeriš koristi posameznika, ampak samo kolikšen del populacije spada nad mejo in kolikšen pod mejo.

dzinks63 ::

Sicer pa po uvedbi satelitskega cestninjenja lahko pričakujemo še kaj zraven. Znajo nam kaj kmalu zaračunat še dodatno vstop v center večjih mest. Vsako mesto bo določilo "cono" v kateri se bo zaračunaval vstop. Za Lj recimo, vse kar je znotraj obroča. Domačini bodo imeli popust, vendar se bo tudi od njih nabrala ogromna cifra. Po Slo je kar precej večjih mest katera bodo pobirala takšne prispevke (na pamet 30+ mest). Potem se bo pa še kdo spomnil, da se bodo zaračunavale še regionlake, katere so prav tako v zelo slabem stanju. Po teh "starih" časih in vseh sistemih katere smo imeli do sedaj, se nam bo še pošteno kolcalo. Satelitsko cestninjenje nas bo "pošteno" in pravično olupilo, kar si želi veliko ljudi, tako, da ti ne bodo imeli nič proti.

Ramon dekers ::

dzinks63 je izjavil:

Sicer pa po uvedbi satelitskega cestninjenja lahko pričakujemo še kaj zraven. Znajo nam kaj kmalu zaračunat še dodatno vstop v center večjih mest. Vsako mesto bo določilo "cono" v kateri se bo zaračunaval vstop. Za Lj recimo, vse kar je znotraj obroča. Domačini bodo imeli popust, vendar se bo tudi od njih nabrala ogromna cifra. Po Slo je kar precej večjih mest katera bodo pobirala takšne prispevke (na pamet 30+ mest). Potem se bo pa še kdo spomnil, da se bodo zaračunavale še regionlake, katere so prav tako v zelo slabem stanju. Po teh "starih" časih in vseh sistemih katere smo imeli do sedaj, se nam bo še pošteno kolcalo. Satelitsko cestninjenje nas bo "pošteno" in pravično olupilo, kar si želi veliko ljudi, tako, da ti ne bodo imeli nič proti.



ne ga srat satelitsko cestninjenje nebo prišlo nikoli v poštev!en razlog je ta da je to v nasprotju z ustavo (sledijo ti povsod) druga stvar pa je vožnja po cesti ki so zasebna last, kaj bo tu?bodo vožnjo po zasebni lasti tudi obračunali, tretja stvar pa je da sploh nimajo primernega satelita preko katerga bi zadeva delovala.kam se bo zadeva sploh lahko priključila.

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

druga stvar pa je vožnja po cesti ki so zasebna last, kaj bo tu?

Nič ni nemogoče, lastnina je "sveta", za to ni nobenih ovir, satelit bo delal tisto, kar se mu bo ukazalo. Če si bo lastnik privatne ceste to sledenje in plačilo izboril, ga bo tudi dobil.

StratOS ::

Jaz pa mislim, da so vinjete bile uvedene samo za to, da se opehari narod in vrnejo krediti.Kod prvo je bilo potrebno odplačati kredite, nič lažjega z vinjetami dobiš na enkrat velik priliv, potem ko bo satelitsko cestninjenje bodo pa spet fajn kasirali nekateri na račun države in uspostavitve sistema samega in gradbenih izvedb.Kaj se more, država ne gleda in ne deluje racionalno.
Kar se tiče satelitskega cestninjenja bo preteklo še kar veliko časa seveda tako sam mislim.
"Multitasking - ability to f##k up several things at once."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."

Ramon dekers ::

ja veš da cela evropa bo pa prikljloplena na ameriški satelit!

Bor H ::

Če s tem misliš na GPS se ne preveč bat, GPS dela tko da mu je vseen kolk je uporabnikov, približn tko k je radijskemu odajniku vseen kolk ljudi ga posluša.

Ramon dekers ::

Bor H je izjavil:

Če s tem misliš na GPS se ne preveč bat, GPS dela tko da mu je vseen kolk je uporabnikov, približn tko k je radijskemu odajniku vseen kolk ljudi ga posluša.




radijo samo prenaša tu pa je zahteva bo obdelavi podatkov

Invictus ::

Sistem vinjet je podoben kot sistem zdravstvenega zavarovanja.

Vsi plačujejo, bolni koristijo. Sam plačam kar nekaj keša na leto zato da koristim nič ... oz. zelo malo.

Isto je z avtocestami. Narejene so, plačajo naj pa vsi pavšal. Pa naj se vozijo veliko ali malo.

Ko imaš enkrat sistem pobiranja denarja, ga izkoristiš. Ampak pri vinjetah imaš vsaj izbiro. je pač ne kupiš in ne koristiš avtocest oz. voziš brez.

Sam veliko koristim avtocesto, pa se mi splača. Ampak vinjeto bi kupil v vsakem primeru, ker je sedaj Gorenjska dobro povezava z vsemi drugimi avtocestami na štajersko/Primorsko/Dolenjsko, pa se zaradi varnosti raje peljem po avtocesti ...

Švica ima samo letno vinjeto, pa se nobeden ne buni ...

http://www.amzs.si/default.asp?podrocje...

Seveda je cenejša, ampak pri nas sos se bunili tudi ko so morali plačati 55 EUR.

Nekateri pač tudi z zastonjakrskim ne bi bili zadovoljni ... Stavim da se tukaj najbolj bunijo Ljubljančani in Dolenjci (sploh grosupeljčani), ki so se včasih lahko zastonj vozili >:D. Če vam je pa 95 EUR/leto veliko, pa malo razmislite o svojih plačah oz. zapravljanju ...

LP I.

Bor H ::

Moris: podatki se bodo zbirala v sprejemniku "GPSu" v avtu, tako da je ubistvu neodvisno od tega kaj je v luftu.

WarpedOne ::

Sistem vinjet je podoben kot sistem zdravstvenega zavarovanja.

Je podoben ampak z bistveno razliko. V ceste je potrebno vložit ogromne denarje, da se jih sezida. Samo vzdrževanje je nato v primerjavi z začetno investicijo relativno nizko (milijarde : milijoni). Zdravstveni sistem ima pa relativno nizke začetne stroške (izobrazba osebja in nekaj opreme) in zelo visoke "obratovalne" stroške (plače osebja in potrošnega materiala, dodatna izobraževanja, ...).

"Sprotno" plačevanje zdravnikov bi si tako še lahko privoščili, sprotnega plačevanja cest si pač ne moremo. Če bi ljudje manj hodili k zdravnikom in posledično manj plačevali, se lahko odvečno osebje odpusti in "zmanjša" sistem. Ko uvedeš plačilo AC po prevoženem kilometru, ljudje začno šparat na prevoženi razdalji, posledično ti padejo prihodki in moraš dvignit ceno (ker je tarifa, kolk morš pobrat, pač fiksna - vsaj 200 milijonov letno). Ob višji ceni folk še bol špara => še manj pobranega. Na koncu imaš prazne avtoceste, absurdno ceno na km, in 200 milijonov kredita, katerega je potrebno sedaj odplačat iz proračuna. Proračun se pa fila iz davkov -> posledično boš prisiljen plačat tudi za AC, kljub temu da nisi nikoli nanjo zapeljal.

Da citiram samega sebe:
plosk, plosk, plosk
Do you know what you don't know?

fosil ::

Vinjete imajo še eno drugo slabo lastnost. In to je, da spodbujajo vožnjo z avtomobilom, ker več se voziš manj plačaš na km.

Če to pogledamo malo širše in bolj dolgoročno in vključimo tudi varovanje okolja in kjotski sporazum in plačevanje za izpuste CO2, ugotovimo da so vinjete popolnoma zgrešena politika.

Namesto da bi se spodbujalo javni prevoz in mastno zaračunavalo vožnjo z avtomobilom, se pri nas počne ravno obratno. Vožnja z avtom je poceni, javni prevoz pa drag in slab.

Ampak kratkovidnost je seveda običajna praksa pri nas.
Tako je!

Utk ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Zheegec je izjavil:

ziga - tedenska vinjeta je osnova, ostale pa imajo popust na "količino" oziroma na "trajanje". Z davki se lahko primerja, če so obvezne za vse. Ampak niso, so obvezne samo za tiste lastnike vozil, ki se vozijo po AC.


Težava je "le", da so (avto)ceste javna infrastruktura oz. z Zakonom o cestah opredeljene celo kot "javno dobro".

Za te tvoje ceste, ki so javno dobro, že zdaj pri registraciji plačaš cestnino (btw., ta se sploh ne porabi cela za ceste, ampak se 25 procentov zgubi za druge stvari), in plačaš čisto enako kot nekdo, ki naredi trikrat več kilometrov, in enako kot nekdo, ki naredi trikrat manj kilometrov. Zakaj je tak strašen kriminal, če je za avtoceste podobno? Samo da imaš pri avtocestah možnost kupit tudi tedensko, za navadno cesto pa ne. Ker se drugje kot po cesti z njim niti ne moreš vozit.

Legend(SLO) ::

vsaj 200 milijonov letno). Ob višji ceni folk še bol špara => še manj pobranega. Na koncu imaš prazne avtoceste, absurdno ceno na km, in 200 milijonov kredita, katerega je potrebno sedaj odplačat iz proračuna. Proračun se pa fila iz davkov -> posledično boš prisiljen plačat tudi za AC, kljub temu da nisi nikoli nanjo zapeljal.


In kaj je bolš če končaš z absurdno ceno vinjete? Pač na začetku so ble normalno ocenjene in smo jih plačal normalno tudi tisti, ki redko zapeljemo na avtoceste, ker strošek an eno vožnjo ni bil tako visok pa še obvoznco je bilo nujno vključit (Bi bil drugače pač izpad dohodka absolutno prevelik). Jah nč ne sej nov moto Slovenije:"Ves promet čez center!!!"

Mogoče še kšen napis čez Slovensko I feel Slovenia za vse, ki stojijo v vrsti ob 4h?
krneki

TESKAn ::

Legend(SLO) je izjavil:

vsaj 200 milijonov letno). Ob višji ceni folk še bol špara => še manj pobranega. Na koncu imaš prazne avtoceste, absurdno ceno na km, in 200 milijonov kredita, katerega je potrebno sedaj odplačat iz proračuna. Proračun se pa fila iz davkov -> posledično boš prisiljen plačat tudi za AC, kljub temu da nisi nikoli nanjo zapeljal.


In kaj je bolš če končaš z absurdno ceno vinjete? Pač na začetku so ble normalno ocenjene in smo jih plačal normalno tudi tisti, ki redko zapeljemo na avtoceste, ker strošek an eno vožnjo ni bil tako visok pa še obvoznco je bilo nujno vključit (Bi bil drugače pač izpad dohodka absolutno prevelik). Jah nč ne sej nov moto Slovenije:"Ves promet čez center!!!"

Mogoče še kšen napis čez Slovensko I feel Slovenia za vse, ki stojijo v vrsti ob 4h?


Maš tedensko vinjeto za vse tiste, ki "gredo enkrat ali dvakrat letno na AC".
So smešni nekateri, sveto zatrjujejo, da gredo na AC dvakrat letno in da je trenutna letna vinjeta absolutno predraga. Sej imaš tedensko, dve te prideta ceneje kot prej celoletna. Samo potem težko bemtiš čez vlado zaradi vinjet, ki jih je Janševa vlada močno podcenila.
Nadalnje, cena je šla gor x2, vinjeto pa bo _zagotovo_ kupila vsaj polovica ljudi, ki je kupila letno lani. Ker se 95€ vinjeta še vedno splača vsakomur, ki se dnevno vozi v službo po AC. Razen seveda tistim, ki so v preteklosti šli lepo okrog cestninske hišice in so se izognili plačevanju cestnine, verjamem, da se takim zdi vsakršna vinjeta predraga.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

ahac ::

Sej imaš tedensko, dve te prideta ceneje kot prej celoletna.

Ja, ampak za celo leto naprej ne načrtuješ voženj po AC. Kaj pa, če bi namesto 2x šel 4x?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

TESKAn ::

ahac je izjavil:

Sej imaš tedensko, dve te prideta ceneje kot prej celoletna.

Ja, ampak za celo leto naprej ne načrtuješ voženj po AC. Kaj pa, če bi namesto 2x šel 4x?


Sej tedenske vinjete ti ni treba kupovat vnaprej. In govorimo o "majstrih, ki AC uporabljajo samo parkrat na leto".
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

ahac ::

Recimo moj fotr je že tak "majstr". Pač... na začetku leta ne ve a se bo peljal 2x al 4x al 6x po AC. Zato je vseeno vzel letno.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Legend(SLO) ::

Samo potem težko bemtiš čez vlado zaradi vinjet, ki jih je Janševa vlada močno podcenila.


Jah Janševa vlada je vinjete sprejela in jih ocenila na normalno vsoto. Mislm podcenjene so ble klub temu, da o bile primerjljive z vinjetami drugih držav. Zdej so pa mnogo dražje so pa OK in en precenjene? Enim tut osnove očitno niso jasne.
krneki

Bor H ::

Podcenjene so bile v smislu da so že takrat izračunali da ni šans da prinesejo toliko denarja kot stari sistem.

M-XXXX ::

Eno malo offtopic vprašanje: država uvede satelitsko cestninjenje, mi nabavimo motilce GPS signalov:D Kaj se v takem primeru lahko naredi?

borchi ::

če te dobi kontrola in te takrat ni na satelitu, ti vzamejo avto, ga prodajo in iz tega naslova malenkost znižajo ceno za prevoženi kilometer? :D
l'jga

Tear_DR0P ::

Razen seveda tistim, ki so v preteklosti šli lepo okrog cestninske hišice in so se izognili plačevanju cestnine

men je kljub temu da sem se prej izogibal cestnini, sedaj ceneje
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Ted ::

Jaz bi po starem sistemu cestnine plačal manj izključno zato, ker na moji relaciji v službo ni cestninske postaje. Sistem kot je bil prej, je bil zato nepravičen. Nekateri so plačevali nekaj kilometrov zaradi postavljenih cestninskih postaj, drugi so se vozili zastonj. Sedaj mora vsak plačati dovoljenje da se pelje po avtocesti.
Najslabše bo pa elektronsko cestninjenje, takrat bomo pa vsi plačevali največ - sistem bo tako fer in hkrati drag, da bomo opustili vožnjo po avtocestah :).
Mah...

MrBrdo ::

borchi je izjavil:

če te dobi kontrola in te takrat ni na satelitu

on/off switch za motilec gps signala? :)
MrBrdo
strani: 1 2 3 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10624957 (22119) pegaso
»

Vinjeta - jo že imate? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
81247969 (17971) Mare2
»

Vinjete 2009 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
715864 (3848) Buggy
»

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
55628731 (14639) moowy123
»

Trenja: Cestnina na SLO avtocestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15010509 (6336) Pyr0Beast

Več podobnih tem