Forum » Loža » SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP?
SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP?
jest10 ::
Drugega tira sploh ne potrebujemo. Naj poštimajo napajanje, ne pa da tako kot sedaj, ko v klanec nad Koprom ena 6000kW lokomotiva zbije napetost mreže na spodnjo mejo. Dobro napajanje, pa bodo lahko magari 3 lokomotive terale na polno moč in vlekle občutno daljše kompozicije kot sedaj.
Invictus ::
Dvojni post, beri zgoraj.
Glede cene kart, že zdaj je javni prevoz v Sloveniji za REDNE uporabnike BISTVENO predrag. Če pa upoštevaš še njegovo kakovost, bi moral biti pa praktično zastonj ali pa se ga lahko kar ukine, če ga ne mislijo razvijati.
Javni prevoz je povsod po tujini drag, pa še vedno ga je treba subvencionirat.
Je pa še vedno ceneje kot pa lastništvo avta.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
trancer01 ::
To je sicer res, vendar pa je v tujini vsaj kvalitetnejši.
Naj navedem konkreten primer. Originalno sem iz Krškega in delam v Ljubljani. Ker imam totalno nemogoč delovnik(troizmenski z začetkom jutranje izmene ob 6h) in še delovno mesto daleč iz centra, ni sicer nobene teoretične možnosti, da bi lahko z javnim prevozom iz rodnega kraja do delovnega mesta prišel pravočasno v jutranjo izmeno. V najboljšem primeru lahko z javnim prevozom pridem ob 7:16, če grem po sledečem itinerariju(google maps):
05.03 - 07.16 (2 h 13 min)
05.03
Prešernova cesta X
8270 Krško, Slovenija
Pojdite peš Sprehodite se do Krško
Približno 4 min , 350 m
05.07
Krško
06.42
Vlak RG proti Ljubljana
1 h 35 min (Št. postaj: 11)
06.47
Ljubljana
Vlak LP proti Kamnik Graben
10 min (Št. postaj: 3)
06.57
Ljubljana Črnuče
Pojdite peš Sprehodite se do Kolodvor Črnuče
Približno 1 min
07.03
Kolodvor Črnuče
Avtobus 21 proti Beričevo
10 min (Št. postaj: 8)
07.13
Nadgorica
Pojdite peš Sprehodite se do Brnčičeva ulica X
Približno 3 min , 300 m
07.16
Brnčičeva ulica X
1231 Ljubljana - Črnuče, Slovenija
Z javnim prevozom torej zjutraj porabim dve uri in četrt od vrat do vrat. Z avtom pa je po google maps od vrat do vrat 1 ura in 7 minut za 101 km razdalje, od tega 75% po avtocesti.
Cena? No, tu se pa še lepo vidi blišč in beda slovenskega tarifnega sistema javnega prevoza. Za uporabo te najhitrejše, a še vedno od avta dvakrat počasnejše jutranje povezave z javnim prevozom, bi moral imeti mesečno vozovnico za vlak KK-LJ, ki za 2. razred IC pride 258,24 EUR, letna karta za vlak pa 2582,4 EUR(SŽ za dva meseca 'šenkajo' prevoz, če kupiš letno vozovnico), potem pa bi rabil še mesečno vozovnico za LPP za prvo cono, ki stane 37 EUR. LPP ne daje popustov za polletne in letne karte kot SŽ. Dodatno bi moral za koriščenje vlaka do Črnuč povprečno petkrat mesečno, ko delam zjutraj, kupiti še enosmerno vozovnico do Črnuč, ki stane 1,28 EUR. Privzemimo, da bi enosmerno vozovnico za vlak lahko kupil v železniškem podhodu, na glavnih blagajnah mi časovno ne bi uspelo in bi jo moral kupiti pri sprevodniku za trikrat višjo ceno. :D To je v primeru, če bi hotel uporabiti najhitrejšo povezavo. Seveda bi zaradi nezanesljivosti povezav moral kdaj uporabiti tudi taksi od Vilharjeve od Brnčičeve, kar je dobrih 7 km v eno smer oz. vsaj 7 EUR za najcenejši taksi v LJ. Recimo, da bi zaradi zamud v javnem prevozu najmanj petkrat mesečno moral vsaj v eno smer koristiti taksi, kar bi zneslo še najmanj dodatnih 35 EUR na mesec. Skupni mesečni strošek prevoza na delo z javnim prevozom na relaciji KK-LJ Črnuče bi bil torej 293,6 EUR. Ker pa delam troizmensko, bi moral še večkrat koristiti taksi, hkrati pa bi mi moral šef odobriti predčasne odhode z delovnega mesta, oz. povsem specifičen urnik, za kar praktično itak ni realnih možnosti, tako da je to le teoretični izračun, ki bi bolj veljal za običajna delovna mesta na naši firmi, za katera velja fleksibilen delovni čas. Jaz bi v praksi vedno moral koristiti taksi, včasih od/do glavne železniške postaje, včasih pa od/do železniške postaje LJ-Polje, saj bi v nasprotnem primeru commuting trajal povsem nesprejemljivo dolgo. Če bi se s kakšno taksi službo dogovoril za flat rate tarifo na teh relacijah za, recimo 150 EUR mesečno, bi lahko skenslal LPP in vlak do Črnuč ter prišel v službo z javnim prevozom celo prej kot v dveh urah, neverjetno! Bi me pa ta luksuz mesečno koštal ca. 365 EUR, spet pod pogojem, da bi se uspel s taksistom dogovoriti za flat rate taxi tarifo 150 EUR/mesec. Kljub razmeroma nizki kakovosti storitve in razmeroma visokemu mesečnemu strošku javnega prevoza, bi bila vožnja z avtom stroškovno gledano, če zanemarimo čas potovanja, še bolj potratna kot vlak+bus/taksi. Je pa oboje čisto neekonomično, javni prevoz pa je v mojem primeru tudi časovno prepotraten in bi se za ta denar(v praksi z avtom strošek 500+ EUR ali vlak+taksi okoli 365 EUR mesečno) bolj splačalo najeti stanovanje v bližini delovnega mesta ter hoditi v službo peš ter ure za commuting uporabiti bolj produktivno. Z javnim prevozom bi v najboljšem primeru izgubil malce manj kot polovico svojega prostega časa, z avtom pa približno četrtino, v vsakem primeru za moj okus bistveno preveč. Edini plus je, da bi lahko na vlaku zjutraj uro in pol spal dokaj udobno(regionalec s kupeji), to je pa tudi to.
No, roko na srce, če bi delal npr. v javni upravi nekje blizu železniške postaje v centru, bi se tehtnica prevesila malce bolj v prid javnemu prevozu, še vedno pa bi izgubil dnevno najmanj tri ure za pot z vlakom... Ni veliko ljudi, ki jim je 3+ ure dnevno na vlaku vsak delovnik sprejemljivo za prevoz na delo. :)
Naj navedem konkreten primer. Originalno sem iz Krškega in delam v Ljubljani. Ker imam totalno nemogoč delovnik(troizmenski z začetkom jutranje izmene ob 6h) in še delovno mesto daleč iz centra, ni sicer nobene teoretične možnosti, da bi lahko z javnim prevozom iz rodnega kraja do delovnega mesta prišel pravočasno v jutranjo izmeno. V najboljšem primeru lahko z javnim prevozom pridem ob 7:16, če grem po sledečem itinerariju(google maps):
05.03 - 07.16 (2 h 13 min)
05.03
Prešernova cesta X
8270 Krško, Slovenija
Pojdite peš Sprehodite se do Krško
Približno 4 min , 350 m
05.07
Krško
06.42
Vlak RG proti Ljubljana
1 h 35 min (Št. postaj: 11)
06.47
Ljubljana
Vlak LP proti Kamnik Graben
10 min (Št. postaj: 3)
06.57
Ljubljana Črnuče
Pojdite peš Sprehodite se do Kolodvor Črnuče
Približno 1 min
07.03
Kolodvor Črnuče
Avtobus 21 proti Beričevo
10 min (Št. postaj: 8)
07.13
Nadgorica
Pojdite peš Sprehodite se do Brnčičeva ulica X
Približno 3 min , 300 m
07.16
Brnčičeva ulica X
1231 Ljubljana - Črnuče, Slovenija
Z javnim prevozom torej zjutraj porabim dve uri in četrt od vrat do vrat. Z avtom pa je po google maps od vrat do vrat 1 ura in 7 minut za 101 km razdalje, od tega 75% po avtocesti.
Cena? No, tu se pa še lepo vidi blišč in beda slovenskega tarifnega sistema javnega prevoza. Za uporabo te najhitrejše, a še vedno od avta dvakrat počasnejše jutranje povezave z javnim prevozom, bi moral imeti mesečno vozovnico za vlak KK-LJ, ki za 2. razred IC pride 258,24 EUR, letna karta za vlak pa 2582,4 EUR(SŽ za dva meseca 'šenkajo' prevoz, če kupiš letno vozovnico), potem pa bi rabil še mesečno vozovnico za LPP za prvo cono, ki stane 37 EUR. LPP ne daje popustov za polletne in letne karte kot SŽ. Dodatno bi moral za koriščenje vlaka do Črnuč povprečno petkrat mesečno, ko delam zjutraj, kupiti še enosmerno vozovnico do Črnuč, ki stane 1,28 EUR. Privzemimo, da bi enosmerno vozovnico za vlak lahko kupil v železniškem podhodu, na glavnih blagajnah mi časovno ne bi uspelo in bi jo moral kupiti pri sprevodniku za trikrat višjo ceno. :D To je v primeru, če bi hotel uporabiti najhitrejšo povezavo. Seveda bi zaradi nezanesljivosti povezav moral kdaj uporabiti tudi taksi od Vilharjeve od Brnčičeve, kar je dobrih 7 km v eno smer oz. vsaj 7 EUR za najcenejši taksi v LJ. Recimo, da bi zaradi zamud v javnem prevozu najmanj petkrat mesečno moral vsaj v eno smer koristiti taksi, kar bi zneslo še najmanj dodatnih 35 EUR na mesec. Skupni mesečni strošek prevoza na delo z javnim prevozom na relaciji KK-LJ Črnuče bi bil torej 293,6 EUR. Ker pa delam troizmensko, bi moral še večkrat koristiti taksi, hkrati pa bi mi moral šef odobriti predčasne odhode z delovnega mesta, oz. povsem specifičen urnik, za kar praktično itak ni realnih možnosti, tako da je to le teoretični izračun, ki bi bolj veljal za običajna delovna mesta na naši firmi, za katera velja fleksibilen delovni čas. Jaz bi v praksi vedno moral koristiti taksi, včasih od/do glavne železniške postaje, včasih pa od/do železniške postaje LJ-Polje, saj bi v nasprotnem primeru commuting trajal povsem nesprejemljivo dolgo. Če bi se s kakšno taksi službo dogovoril za flat rate tarifo na teh relacijah za, recimo 150 EUR mesečno, bi lahko skenslal LPP in vlak do Črnuč ter prišel v službo z javnim prevozom celo prej kot v dveh urah, neverjetno! Bi me pa ta luksuz mesečno koštal ca. 365 EUR, spet pod pogojem, da bi se uspel s taksistom dogovoriti za flat rate taxi tarifo 150 EUR/mesec. Kljub razmeroma nizki kakovosti storitve in razmeroma visokemu mesečnemu strošku javnega prevoza, bi bila vožnja z avtom stroškovno gledano, če zanemarimo čas potovanja, še bolj potratna kot vlak+bus/taksi. Je pa oboje čisto neekonomično, javni prevoz pa je v mojem primeru tudi časovno prepotraten in bi se za ta denar(v praksi z avtom strošek 500+ EUR ali vlak+taksi okoli 365 EUR mesečno) bolj splačalo najeti stanovanje v bližini delovnega mesta ter hoditi v službo peš ter ure za commuting uporabiti bolj produktivno. Z javnim prevozom bi v najboljšem primeru izgubil malce manj kot polovico svojega prostega časa, z avtom pa približno četrtino, v vsakem primeru za moj okus bistveno preveč. Edini plus je, da bi lahko na vlaku zjutraj uro in pol spal dokaj udobno(regionalec s kupeji), to je pa tudi to.
No, roko na srce, če bi delal npr. v javni upravi nekje blizu železniške postaje v centru, bi se tehtnica prevesila malce bolj v prid javnemu prevozu, še vedno pa bi izgubil dnevno najmanj tri ure za pot z vlakom... Ni veliko ljudi, ki jim je 3+ ure dnevno na vlaku vsak delovnik sprejemljivo za prevoz na delo. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trancer01 ()
Mr.B ::
fosil,
Hm a se še vedno izvaja potniški promet "železnice" z avtobusi ? Še.
Proge slovenskih železnic, nimajo nosilnosti "tirov", da bi lahko pripeljala več prometa na en vagon. To pomeni, da je potrebno zaradi že splošnega flikanja ...
fosil,
in osnova za zagon gopodarstva rabiš urejan javni prevoz. Če pa imaš težave z mijardo, se pa zamisli :
Ljudje, ki so brezposleni, in živijo v teh regijah, kjer je brezposlenost v višavah, bodo zaradi neobstojege javnega prevoza ostali nezaposlivlji. Cena na račun socialnih trasferjev, ne samo vezana na : nadomestilo, socialna podpora, dokladi, subvencije tu in ono, stanejo verjetno državo dodatne mijarde, kot bi rekel keks. Ni idijota, ki bi se z javnim prevozom vozil vsak dan v Ljubljano in nazaj, recimo s kakšne nove gorice, pa če tudi imel garantirano službo. Zamisli si samo Kočevje, tam sploh nimajo železnice, pa rabiš za 60km do ljubljane več kot uro.
Nihče se ni drgnil, recimo še relacije Kamnik-Lj, verjetno zato, ker so vsi presedlali na Avte...
Tako fosil, smatram da je tvoje razmišljanje, nič dalše od politikov, ki jih voliš....
Resno, zato da bo eno podjetje malo povečalo dobiček, naj bi davkoplačevalci plačali milijarde?
Hm a se še vedno izvaja potniški promet "železnice" z avtobusi ? Še.
Proge slovenskih železnic, nimajo nosilnosti "tirov", da bi lahko pripeljala več prometa na en vagon. To pomeni, da je potrebno zaradi že splošnega flikanja ...
fosil,
in osnova za zagon gopodarstva rabiš urejan javni prevoz. Če pa imaš težave z mijardo, se pa zamisli :
Ljudje, ki so brezposleni, in živijo v teh regijah, kjer je brezposlenost v višavah, bodo zaradi neobstojege javnega prevoza ostali nezaposlivlji. Cena na račun socialnih trasferjev, ne samo vezana na : nadomestilo, socialna podpora, dokladi, subvencije tu in ono, stanejo verjetno državo dodatne mijarde, kot bi rekel keks. Ni idijota, ki bi se z javnim prevozom vozil vsak dan v Ljubljano in nazaj, recimo s kakšne nove gorice, pa če tudi imel garantirano službo. Zamisli si samo Kočevje, tam sploh nimajo železnice, pa rabiš za 60km do ljubljane več kot uro.
Nihče se ni drgnil, recimo še relacije Kamnik-Lj, verjetno zato, ker so vsi presedlali na Avte...
Tako fosil, smatram da je tvoje razmišljanje, nič dalše od politikov, ki jih voliš....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
trancer01 ::
Ma, fosil ima neka oklestena butalska neoliberalna prepričanja, da si mora vsak državljan vse plačati sam, država nima kaj financirati cest, železnic, še prav posebej pa ne javnega prevoza. O sinergijskih učinkih urejene infrastrukture na gospodarstvo, podobno kot večina desničarjev, nima pojma.
s6c-gEL ::
Ja sej, če maš pa železne ceste v takem stanju kot so... kaj drugega pač ni za pričakovati.Žalostno je to, da bo čez nekaj časa verjetno postalo podobno še s cestami.
mihaf,
redno se vozim med Munchnom in Gothingem. Tam Nemec pizdi, ko vlak zamuja 5 minut. Pa govorim, da cela pot traja cca 4 ure v eno smer...
Odkar so DB privatizirali, si lahko nemško natančnost nekam vtakneš.Bo potrebno iti na Japonsko, kjer čas zamud merijo v sekundah.
ot
Če nebi bilo Avstro-Ogrske in Marije Terezije, tudi železniške proge nebi bilo.Od takrat dalje se stanje na Slo železnicah ni veliko spremenilo.
Okapi ::
še vedno pa bi izgubil dnevno najmanj tri ure za pot z vlakom... Ni veliko ljudi, ki jim je 3+ ure dnevno na vlaku vsak delovnik sprejemljivo za prevoz na delo.Odvisno, kako se organiziraš (in kakšno delo imaš). 3+ ure na vlaku je lahko precej boljša izbira, kar se izkoristka časa in stresa tiče, kot 2 uri v avtu.
Če nebi bilo Avstro-Ogrske in Marije Terezije, tudi železniške proge nebi bilo.Od takrat dalje se stanje na Slo železnicah ni veliko spremenilo.Malo bo treba znanje zgodovine obnoviti. Marija Terezija je umrla več kot pol stoletja pred prvo železnico pri nas. Na drugi strani pa smo prvo železnico dobili 20 let pred nastankom Avstro-Ogrske.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
s6c-gEL ::
Se posipam s pepelom, nekako oboje (MT in AO) uvrstil v času preveč naprej.
Ni bila AO, temveč Avstrijsko cesarstvo, z Južno železnico leta 1857 (odsek proge Dunaj-Trst).
Razlika med AC in AO je Bosna, ki je bila priključena AO.
Slika:KaisertumOsterreich.png @ Wikipedia
Slika:Austria-Hungary-sl.png @ Wikipedia
Moj point je, da brez Avstrijcev bi bili na ravni pastirjev ovac v Albaniji.
Ni bila AO, temveč Avstrijsko cesarstvo, z Južno železnico leta 1857 (odsek proge Dunaj-Trst).
Razlika med AC in AO je Bosna, ki je bila priključena AO.
Slika:KaisertumOsterreich.png @ Wikipedia
Slika:Austria-Hungary-sl.png @ Wikipedia
Moj point je, da brez Avstrijcev bi bili na ravni pastirjev ovac v Albaniji.
trancer01 ::
še vedno pa bi izgubil dnevno najmanj tri ure za pot z vlakom... Ni veliko ljudi, ki jim je 3+ ure dnevno na vlaku vsak delovnik sprejemljivo za prevoz na delo.Odvisno, kako se organiziraš (in kakšno delo imaš). 3+ ure na vlaku je lahko precej boljša izbira, kar se izkoristka časa in stresa tiče, kot 2 uri v avtu.
O.
Ja, tu se že strinjam s tabo, a vsaj med tretjo in pol peto popoldan, ko se vračaš nazaj domov, boš od LJ do ZM bolj težko na vlaku kaj uporabnega naredil, ker moraš imeti srečo, da sploh sedež dobiš. Vlaki so na zasavski progi v popoldanski konici vsaj do Trbovelj včasih prav nečloveško nabasani... Zjutraj je malo bolje, če vstopiš že pred Zidanim Mostom, vsaj sedež dobiš.
s6c-gEL ::
Vlaki so na zasavski progi v popoldanski konici vsaj do Trbovelj včasih prav nečloveško nabasani
Od ZM dalje (smer Dobova) je vlak praktično prazen.
Mr.B ::
Okapi,
Tri ure na vlaku ???
Službo imaš "ako srečen, ker ni industrije v Ljubljani" ob 8:00 torej ustaneš ob 4.00, se oblečeš zrihtaš, poješ.... pa se tako ali drugače pripelješ do postaje, s srečo da ti ni potrebno plačati parkirnine... V upanju da imaš službo blizu železnice, si tam ob 8:00. Potem si do petih v službi , če imaš srečo ujameš ob 17:00 vlak, in se pelješ naslednje tri ure do do doma,... teko da si relano ob 21:00 ravno pravšenj, da se umiješ in greš spat.
Torej dan gre nekako tako : 30m da se zrihtaš, poješ... če si blizu imaš 15 minut do postaje...+plačilo parkiranja.. 3h vožnje v LJ + 30m da prideš do delovnega mesta + odelaš 8h + 30m če imaš podaljšano maljico na 1h..... 30m do postaje + 3h vožnje + 15m vožnje do doma... Realno gledano je tak človek z minimalcem za državo neuporaben, saj skoraj toliko časa kot dela, porabi na vožnji...
Sedaj si pa zamisli nekoga iz Nove gorece, pa bi imel recimo 2k€ Bruto plače : Nova Gorica - Jesenice - ljubljana WTF
Realno za LJ....
Ko sem jaz živel v LJ, sem imel od centra mesta do službe na viču cca na dober dan 30m z javnim prevozom na slab dan, ko je bil dež, ali pa prvi sneg tudi 1h. V bistvu sem dostikrat prišel domov peš hitreje, kot z Avtobusom...
Tri ure na vlaku ???
Službo imaš "ako srečen, ker ni industrije v Ljubljani" ob 8:00 torej ustaneš ob 4.00, se oblečeš zrihtaš, poješ.... pa se tako ali drugače pripelješ do postaje, s srečo da ti ni potrebno plačati parkirnine... V upanju da imaš službo blizu železnice, si tam ob 8:00. Potem si do petih v službi , če imaš srečo ujameš ob 17:00 vlak, in se pelješ naslednje tri ure do do doma,... teko da si relano ob 21:00 ravno pravšenj, da se umiješ in greš spat.
Torej dan gre nekako tako : 30m da se zrihtaš, poješ... če si blizu imaš 15 minut do postaje...+plačilo parkiranja.. 3h vožnje v LJ + 30m da prideš do delovnega mesta + odelaš 8h + 30m če imaš podaljšano maljico na 1h..... 30m do postaje + 3h vožnje + 15m vožnje do doma... Realno gledano je tak človek z minimalcem za državo neuporaben, saj skoraj toliko časa kot dela, porabi na vožnji...
Sedaj si pa zamisli nekoga iz Nove gorece, pa bi imel recimo 2k€ Bruto plače : Nova Gorica - Jesenice - ljubljana WTF
Realno za LJ....
Ko sem jaz živel v LJ, sem imel od centra mesta do službe na viču cca na dober dan 30m z javnim prevozom na slab dan, ko je bil dež, ali pa prvi sneg tudi 1h. V bistvu sem dostikrat prišel domov peš hitreje, kot z Avtobusom...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
fosil ::
Ma, fosil ima neka oklestena butalska neoliberalna prepričanja, da si mora vsak državljan vse plačati sam, država nima kaj financirati cest, železnic, še prav posebej pa ne javnega prevoza. O sinergijskih učinkih urejene infrastrukture na gospodarstvo, podobno kot večina desničarjev, nima pojma.
Torej, če človek ne želi metati denarja v luknje brez dna se takoj znajde pod točo žalitev.
Drugi tir se rabi za potrebe luke Koper. Za potniški promet je obstoječi tir dovolj.
Naj se raje uredi obstoječe tire.
Ampak pri tem je seveda mnogo manj zaslužka in manj provizij.
fosil,
in osnova za zagon gopodarstva rabiš urejan javni prevoz. Če pa imaš težave z mijardo, se pa zamisli :
Ljudje, ki so brezposleni, in živijo v teh regijah, kjer je brezposlenost v višavah, bodo zaradi neobstojege javnega prevoza ostali nezaposlivlji. Cena na račun socialnih trasferjev, ne samo vezana na : nadomestilo, socialna podpora, dokladi, subvencije tu in ono, stanejo verjetno državo dodatne mijarde, kot bi rekel keks. Ni idijota, ki bi se z javnim prevozom vozil vsak dan v Ljubljano in nazaj, recimo s kakšne nove gorice, pa če tudi imel garantirano službo. Zamisli si samo Kočevje, tam sploh nimajo železnice, pa rabiš za 60km do ljubljane več kot uro.
Nihče se ni drgnil, recimo še relacije Kamnik-Lj, verjetno zato, ker so vsi presedlali na Avte...
Tako fosil, smatram da je tvoje razmišljanje, nič dalše od politikov, ki jih voliš....
Mr. B osnova za debato na forumu je da dejansko prebereš kaj drugi napišejo, če tega nisi sposoben, potem raje ne piši neumnosti.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
šernk ::
@Mr.B: še huje je. Dodaj da če začneš z delom ob 7ih v LJ vlaka sploh nimaš. Prvi pride iz NG v LJ ob 6:45 zjutraj, kar je mnogo prepozno če ne delaš ravno nasproti železniške postaje. Če začneš z delom ob 8 imaš spet vlak, ki pride ob 7:40 na postajo, torej prepozno in moraš ujeti tistega, ki pride ob 6:45, slednji pa štarta iz Nove Gorice ob 3:20.
večinoma so urniki od 8 do 17 kar pomeni da greš iz LJ komaj ob 17:50, ob 21 prideš v Novo Gorico. Če greš takoj spat imaš samo še 5 in pol ur spanja pred seboj.
vsekakor vrhunski javni prevoz. 6 ur in pol na vlaku, brez upoštevanja avtobusov in zamud. Z avtom je od centra Nove Gorice do Ljubljanske obvoznice točnih 60min po omejitvah cel čas.
večinoma so urniki od 8 do 17 kar pomeni da greš iz LJ komaj ob 17:50, ob 21 prideš v Novo Gorico. Če greš takoj spat imaš samo še 5 in pol ur spanja pred seboj.
vsekakor vrhunski javni prevoz. 6 ur in pol na vlaku, brez upoštevanja avtobusov in zamud. Z avtom je od centra Nove Gorice do Ljubljanske obvoznice točnih 60min po omejitvah cel čas.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Okapi ::
Ja, tu se že strinjam s tabo, a vsaj med tretjo in pol peto popoldan, ko se vračaš nazaj domov, boš od LJ do ZM bolj težko na vlaku kaj uporabnega naredil, ker moraš imeti srečo, da sploh sedež dobiš.To pomeni, da ljudje vseeno kar dosti uporabljajo vlak. Očitno bi morali dodati par vagonov.
Kar sem hotel povedati, je teorija, v primeru, da javni prevoz deluje OK. Na Nizozemskem je recimo nekaj povsem običajnega, da se pelješ v službo v Amsterdam ali Rotterdam iz 50+ km oddaljenih krajev z vlakom, v mestu pa greš na bicikel ali metro ali bus.
Je pa tu en zanimiv paradoks. Marsikatera razvita država (recimo ZDA, če omenim samo eno), ima marsikje zelo slab javni prevoz, ker imajo vsi avte. Razen v velemestih s podzemsko je tam stanje v glavnem zelo bogo. Da prepričaš lastnike avtomobilov, da gredo na javni prevoz, mora biti ta zelo dober (udoben, hiter, ne predrag ...). V manj razvitih državah, kjer ljudje nimajo toliko avtov, je javni prevoz marsikje bolje urejen, vsaj kar se tiče povezav in cene, če že ne kar se hitrosti in udobnosti tiče.
Tri ure na vlaku ???Malo spremljaj debato. Mišljeno je na dan, v obe smeri skupaj.
In, mimogrede, pri stroškovno/časovnih primerjavah je veliko odvisno od parkirnega prostora. Eno je, če imaš brezplačno parkirišče zraven službe, precej drugače pa, če moraš recimo plačevati 8+ ur parkirne hiše vsak dan. Taksi v Ljubljani je razmeroma poceni, pod evro na km pride, če si redna stranka vsak dan, se pa lahko zmeniš še za dodaten popust.
O.
Invictus ::
Če se voziš iz Nove Gorice v Ljubljano v službo, si raje zamisli če je to normalno ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pithlit ::
Sedaj si pa zamisli nekoga iz Nove gorece, pa bi imel recimo 2k€ Bruto plače : Nova Gorica - Jesenice - ljubljana WTF
Z NG nimaš kaj delat na vlaku za LJ. Če že se usedeš na bus. Sicer vožnja vseeno traja 2uri 15min do 2uri pa pol (no, Arriva te prepelje celo v manj kot dveh urah). Pa stane te ~10.5€. Tko da neke grozne računice spet ni. Dobra ura z avtom... po CPP (če pa mar 'raztegneš' ta pravila... lahko pa tudi pod uro spraviš). Z nafto pa armortizacijo avta (vključno z letno vinjeto - pri 12kkm letno (odvisno sicer od avta, zavarovanja, itd...)) te 'round trip' stane ~50€. Če sta dva v avtu si tako že tam-tam z avtobusom (cenovno).
Če se voziš iz Nove Gorice v Ljubljano v službo, si raje zamisli če je to normalno ...
Dobrih 100km. Ura z avtom... nič pretresljivega. Ogromno folka se iz zgornjega posočja vozi v NG in Idrijo. Je sicer skoraj pol manj km, časovno pa tam-tam.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
trancer01 ::
Taksi v LJ je dejansko dokaj poceni, najcenejši precej pod 1€/km, a vseeno kar nanese, če se veliko voziš z njim. Je pa tako, dokler ni bilo avtocest, se je veliko več ljudi vozilo z vlaki, saj so bili dokaj konkurenčni takratnim avtom po lokalnih cestah čez naselja in hribe. Danes imamo avtoceste in še vinjete pa se je folk že malo razvadil. Pred 20 in več leti se je iz MB v LJ vsak dan z avtom v službo vozil komaj kdo, pametni so se preselili bližje službi ali so se pač cjazili več kot dve uri z vlakom v vsako smer, saj z avtom ni bilo nič hitreje, raje še (precej) počasneje, da varnosti sploh na omenjam.
Mr.B ::
fosil,
Brez argumentov, hm ja značilna žalitev ljudi, katerih pridiga o pravljici, ni usklajena z realnim stanjem...
Ljudje, ki nimajo dela, in ga zaradi ne-povezljivosti z regijo kjer je, stanejo državo direktno koliko mijonov na leto (1). Koliko je tu še povezanih socialnih transferjev (2), koliko je tu povezanih manjših prihodkov iz pobranega DDV (3). Ljudje ki imajo sedaj denar, izkazujejo dodatne storitve, kar pomeni dodatne zaposlitve v lokalni skupnosti, direktno pomeni dodatne pozitivne učinke pod točko (1),(2),(3), in zaradi boljšega "prijaznejšega" okolja pomeni dodatne migracije .... Ti fosil, in tebi podobni, tudi tega ne bodo pisali v volilnih programih, ker potem zgubijo svojo volilno bazo...., ki kot kaže res ne vidi dlje od lastnega Onega. In da fosil, verjetno boš prvi ko boš imel polen gobec ob prodajanju železnic,...
šernk & Pithlit,
hotel sem pokazati point. Da bi "če bi imel" realno časovno urejeno železarniško povezavo do recimo ljubljane, kamor bi prišel v cca 1h, bi lahko bilo veliko manjša socialna bomba....
Torej, če človek ne želi metati denarja v luknje brez dna se takoj znajde pod točo žalitev.
Brez argumentov, hm ja značilna žalitev ljudi, katerih pridiga o pravljici, ni usklajena z realnim stanjem...
Ljudje, ki nimajo dela, in ga zaradi ne-povezljivosti z regijo kjer je, stanejo državo direktno koliko mijonov na leto (1). Koliko je tu še povezanih socialnih transferjev (2), koliko je tu povezanih manjših prihodkov iz pobranega DDV (3). Ljudje ki imajo sedaj denar, izkazujejo dodatne storitve, kar pomeni dodatne zaposlitve v lokalni skupnosti, direktno pomeni dodatne pozitivne učinke pod točko (1),(2),(3), in zaradi boljšega "prijaznejšega" okolja pomeni dodatne migracije .... Ti fosil, in tebi podobni, tudi tega ne bodo pisali v volilnih programih, ker potem zgubijo svojo volilno bazo...., ki kot kaže res ne vidi dlje od lastnega Onega. In da fosil, verjetno boš prvi ko boš imel polen gobec ob prodajanju železnic,...
šernk & Pithlit,
hotel sem pokazati point. Da bi "če bi imel" realno časovno urejeno železarniško povezavo do recimo ljubljane, kamor bi prišel v cca 1h, bi lahko bilo veliko manjša socialna bomba....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
fosil ::
fosil,
Torej, če človek ne želi metati denarja v luknje brez dna se takoj znajde pod točo žalitev.
Brez argumentov, hm ja značilna žalitev ljudi, katerih pridiga o pravljici, ni usklajena z realnim stanjem...
Ljudje, ki nimajo dela, in ga zaradi ne-povezljivosti z regijo kjer je, stanejo državo direktno koliko mijonov na leto (1). Koliko je tu še povezanih socialnih transferjev (2), koliko je tu povezanih manjših prihodkov iz pobranega DDV (3). Ljudje ki imajo sedaj denar, izkazujejo dodatne storitve, kar pomeni dodatne zaposlitve v lokalni skupnosti, direktno pomeni dodatne pozitivne učinke pod točko (1),(2),(3), in zaradi boljšega "prijaznejšega" okolja pomeni dodatne migracije .... Ti fosil, in tebi podobni, tudi tega ne bodo pisali v volilnih programih, ker potem zgubijo svojo volilno bazo...., ki kot kaže res ne vidi dlje od lastnega Onega. In da fosil, verjetno boš prvi ko boš imel polen gobec ob prodajanju železnic,...
A ti sploh bereš kaj drugi pišejo ali ne?
Je pa za ljudi brez argumentov značilno da začnejo zraven vleči še druge teme, kot ti na primer politiko, volitve, DDV, socialne transferje in vem kaj še.
Tema je o železnicah, za druge teme, lahko pišeš v drugih temah.
Dejstvo je, da je drugi tir Koper-Divača potreben samo za luko Koper, pa še to ni nujno, bi se dalo marsikaj narediti tudi brez, kar je že bilo omenjeno v tej temi.
Za potniški promet ni potreben, ustrezna posodobitev proge bi bila čisto dovolj.
Tako je!
Mr.B ::
fosil,
TVOJE IZRAŽENO DEJSTVO JE :BEZ VEZE INVESTIRATI MIJARDO V... Ostalo pa, no si sam povedal.
TVOJE IZRAŽENO DEJSTVO JE :BEZ VEZE INVESTIRATI MIJARDO V... Ostalo pa, no si sam povedal.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
trancer01 ::
V bistvu je ravno obratno od tega res, kar trdi fosil. Drugi tir v takšni obliki, kot ga nameravajo zgraditi, bi najbolj koristil potnikom. Zdajšnja trasa ni niti ekološka, niti geometrijsko ustrezna za posodobitev za višje hitrosti. Zgolj za tovorni promet bi se dalo še en tir potegniti ob obstoječem, in čeravno bi bilo to ceneje zgraditi kot povsem novo progo v predorih, je tudi tu vprašanje, če bi ARSO dal soglasje, v bistvu je bil že zdajšnji tir na silo zgrajen, trasa je daleč od optimalne, za potniški promet pa je povsem neprimerna. Če bomo s takšnimi predlogi posodabljali naše železnice, bomo zmetali veliko denarja, hitrosti vlakov pa bodo ostale enake današnjim. Industrijski tir KP-Divača je dejansko gorska proga in tudi štroma štroma gre kar precej, da se vlak pricjazi do Divače. Obratovalni stroški vlakov na novi progi bi bili nižji. Samo tega desničarskim opranoglavcem ne moreš pojasniti.
Mr.B ::
trancer01,
problem je da verjetno po "100" letih ne resnega investiranja v železniško infrastrukturo, nas bo le ta stala toliko kot so nas stale "realno" AC.
Poleg tega imaš tudi prov, kar si rekel za štrom. Trenutno ta proga nima virov, ki bi lahko napajali dva nasproti vozeča vlaga,če bi se tam gradil drugi tir. Zato je cena le te temu primerno velika, saj moraš še štrom pripeljati...
Ker ne moremo imeti polno naloženih vagonov, zaradi nosilnosti tirov, moramo položiti tire na novo. Ker položimo nove tire, lahko vlečemo večje in težje tovore, kar avtomatično pomeni nove žice, ki bi pripeljale potreben štrom..
Pa pustimo, še naše BIO-EKO mojstre, ki imajo težave že s ptiči, ki se "zaletavajo" v vetrnice, itd...
Druga resnica je tudi ta, da slovenija nima EUREUREUR, da bi izpeljala kakršno koli resno posodobitev železniške infrastrukture. Nimamo denarja, niti da bi sanirali posledice žleda. To pa pomeni da bo potrebno "partnestvo" s tujci. Ne NE Ne, nacionalni interesi..
problem je da verjetno po "100" letih ne resnega investiranja v železniško infrastrukturo, nas bo le ta stala toliko kot so nas stale "realno" AC.
Poleg tega imaš tudi prov, kar si rekel za štrom. Trenutno ta proga nima virov, ki bi lahko napajali dva nasproti vozeča vlaga,če bi se tam gradil drugi tir. Zato je cena le te temu primerno velika, saj moraš še štrom pripeljati...
Ker ne moremo imeti polno naloženih vagonov, zaradi nosilnosti tirov, moramo položiti tire na novo. Ker položimo nove tire, lahko vlečemo večje in težje tovore, kar avtomatično pomeni nove žice, ki bi pripeljale potreben štrom..
Pa pustimo, še naše BIO-EKO mojstre, ki imajo težave že s ptiči, ki se "zaletavajo" v vetrnice, itd...
Druga resnica je tudi ta, da slovenija nima EUREUREUR, da bi izpeljala kakršno koli resno posodobitev železniške infrastrukture. Nimamo denarja, niti da bi sanirali posledice žleda. To pa pomeni da bo potrebno "partnestvo" s tujci. Ne NE Ne, nacionalni interesi..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
one too many ::
Spet, kakor je meni znano, če nimam prav naj me kdo popravi.
Drugi tir:
Tudi po enem tiru se da spraviti veliko prometa, dokaz je trenutna situacija, tako da ne potrebuješ za normalni promet nujno dva tira. Mislim, da LJ-NM proga krasno deluje, jasno pa da nima veliko prometa kot iz Kopra.
Križanja imaš tudi pri dvotirni progi - npr. hitri IC vlak prehiti tovornega ali pa potniškega.
Trenutno situacijo rešujejo z gradnjo zaviralnega tira v Kopru - vlak se dolgo ustavlja in med tem zapre edini tir.
Kot že rečeno, dobro je imeti rezervno traso. Kraški rob je med drugim precej ogrožen od požarov (nekaj jih povzroči prav železnica). Tudi LJ-ZM ima alternativno traso: LJ-Trebnje-Sevnica.
@fosil:
Kakor razumem je trenutno ozko grlo KP-Divača (če ne upoštevamo žleda). Ti nič ne pomagajo super tiri, ker količino tovora omejuje ravno ta del.
@trancer01:
Morda veš kje gre 2. tir? Preko Trsta? Trst tudi ni ne vem kako pametno povezan.
Reševati z dodatnim napajanjem je bolj gašenje požara. Problem je predvsem v 3kV DC napetosti. Zamenjati jo pa ne gre kar tako, saj so samo (ugibam) nove vlečne lokomitive večsistemske (torej DC in AC različnih napetosti)
@pithlit in ???:
Problem je pomojem v infrastrukturi in tudi v lokomotivah. Edini spodobni potniški vlaki so desiroji in pendolini, ki pa se oboji očitno radi kvarijo. Dizelski motorni potniški vlaki so obupno počasni. Tudi nekateri kupeji so omejeni na 120 km/h.
Glej dizelske lokomotive, na nekaterih progah so nujne (Hodoš, NM) pa se še vedno uporabljajo 40 let stare in več.
@Mr.B:
O vplivu infrastrukture na socialo tudi sam razmišljam. Če bi recimo imeli normalne vlake, bi se lahko veliko ljudi iz MB vozilo na delo v LJ, kjer je pač več priložnosti za delo (in tudi drugje). Tako so pa ljudje ujeti v svojih neperspektivnih krajih.
Ekspresna železnica ala TGV:
Hitra železnica (+250km/h ali celo manj) ima ponavadi posebej tire. En razlog je preprosto v tem, da vlak ne more voziti 250km/h, če ostali vlaki pred njim vozijo 160km/h. Potem morajo ostali vlaki samo stati na postajah zaradi prehitevanj.
Izgraditi nove proge po celi Sloveniji? To pač ne gre - ne samo zaradi €€€, temveč tudi zaradi rentabilnosti.
Drugo pa je povezanost Slovenije s tujino. Če pač ne bomo šli na hitro železnico in Brnik propade (zakaj bi?), bomo postali odrezani od ostalih centrov moči. Problem je, ker smo nekako na robu in ne bi imeli tranzitnega prometa - Balkan je še v slabšem stanju kot mi (predvidevam, da kakega velikega interesa za *-LJ-Zagreb-Beograd ni?)
Vseeno, hitrosti bi se dalo in moralo precej dvignti. V prvi fazi na 160 km/h. Če bi recimo spravili LJ-MB na 1h30min bi bil vlak še kako konkurenčen pa je to povprečna hitrost 100km/h. Tukaj je problem, da hitrost precej znižajo postanki. Pravim pa, da vlaka, ki bi se ustavil LJ-Celje-MB ne potrebujemo, razen če bi vozil naprej do Dunaja.
Drugi tir:
Tudi po enem tiru se da spraviti veliko prometa, dokaz je trenutna situacija, tako da ne potrebuješ za normalni promet nujno dva tira. Mislim, da LJ-NM proga krasno deluje, jasno pa da nima veliko prometa kot iz Kopra.
Križanja imaš tudi pri dvotirni progi - npr. hitri IC vlak prehiti tovornega ali pa potniškega.
Trenutno situacijo rešujejo z gradnjo zaviralnega tira v Kopru - vlak se dolgo ustavlja in med tem zapre edini tir.
Kot že rečeno, dobro je imeti rezervno traso. Kraški rob je med drugim precej ogrožen od požarov (nekaj jih povzroči prav železnica). Tudi LJ-ZM ima alternativno traso: LJ-Trebnje-Sevnica.
@fosil:
Kakor razumem je trenutno ozko grlo KP-Divača (če ne upoštevamo žleda). Ti nič ne pomagajo super tiri, ker količino tovora omejuje ravno ta del.
@trancer01:
Morda veš kje gre 2. tir? Preko Trsta? Trst tudi ni ne vem kako pametno povezan.
Reševati z dodatnim napajanjem je bolj gašenje požara. Problem je predvsem v 3kV DC napetosti. Zamenjati jo pa ne gre kar tako, saj so samo (ugibam) nove vlečne lokomitive večsistemske (torej DC in AC različnih napetosti)
@pithlit in ???:
Problem je pomojem v infrastrukturi in tudi v lokomotivah. Edini spodobni potniški vlaki so desiroji in pendolini, ki pa se oboji očitno radi kvarijo. Dizelski motorni potniški vlaki so obupno počasni. Tudi nekateri kupeji so omejeni na 120 km/h.
Glej dizelske lokomotive, na nekaterih progah so nujne (Hodoš, NM) pa se še vedno uporabljajo 40 let stare in več.
@Mr.B:
O vplivu infrastrukture na socialo tudi sam razmišljam. Če bi recimo imeli normalne vlake, bi se lahko veliko ljudi iz MB vozilo na delo v LJ, kjer je pač več priložnosti za delo (in tudi drugje). Tako so pa ljudje ujeti v svojih neperspektivnih krajih.
Ekspresna železnica ala TGV:
Hitra železnica (+250km/h ali celo manj) ima ponavadi posebej tire. En razlog je preprosto v tem, da vlak ne more voziti 250km/h, če ostali vlaki pred njim vozijo 160km/h. Potem morajo ostali vlaki samo stati na postajah zaradi prehitevanj.
Izgraditi nove proge po celi Sloveniji? To pač ne gre - ne samo zaradi €€€, temveč tudi zaradi rentabilnosti.
Drugo pa je povezanost Slovenije s tujino. Če pač ne bomo šli na hitro železnico in Brnik propade (zakaj bi?), bomo postali odrezani od ostalih centrov moči. Problem je, ker smo nekako na robu in ne bi imeli tranzitnega prometa - Balkan je še v slabšem stanju kot mi (predvidevam, da kakega velikega interesa za *-LJ-Zagreb-Beograd ni?)
Vseeno, hitrosti bi se dalo in moralo precej dvignti. V prvi fazi na 160 km/h. Če bi recimo spravili LJ-MB na 1h30min bi bil vlak še kako konkurenčen pa je to povprečna hitrost 100km/h. Tukaj je problem, da hitrost precej znižajo postanki. Pravim pa, da vlaka, ki bi se ustavil LJ-Celje-MB ne potrebujemo, razen če bi vozil naprej do Dunaja.
DuleKrtola ::
Drugo pa je povezanost Slovenije s tujino. Če pač ne bomo šli na hitro železnico in Brnik propade (zakaj bi?), bomo postali odrezani od ostalih centrov moči. Problem je, ker smo nekako na robu in ne bi imeli tranzitnega prometa - Balkan je še v slabšem stanju kot mi (predvidevam, da kakega velikega interesa za *-LJ-Zagreb-Beograd ni?)
Mja, kle vsi ugotavljajo, kako za hitre vlake rabimo nove tire, ki si jih ne mormo privoščit. Zase res ne, ampak predstavljajte si vlak tipa TGV na relaciji Benetke - Ljubljana - Dunaj, po možnosti še LJ - Munich. Še en plus povezave z Benetkami je, da lahko zapremo Brnik in z njim jamo brez dna - Adrio! :)
Mr.B ::
DuleKrtola,
če še nisi opazil. DB ima avtobusno povezavo ZG-LJ-Munchen. Oglaševali so 10€. Verjetno je potreba. PRav tako obstaja BUS povezava LJ-Celovec letališče, saj je tam đžabe. Frankfurt po 100€, pri nas 400€. Pa še kateri.
če še nisi opazil. DB ima avtobusno povezavo ZG-LJ-Munchen. Oglaševali so 10€. Verjetno je potreba. PRav tako obstaja BUS povezava LJ-Celovec letališče, saj je tam đžabe. Frankfurt po 100€, pri nas 400€. Pa še kateri.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
one too many ::
@dulekrtola:
AdriaAirways != Aerodrom Ljubljana
Kako posluje Aerodrom LJ ne vem, vem pa da je Adria ustvarila 3 milijona izgube pri, mislim, 160 milijonih prometa, kar je pač praktično nič. Naslednje leto načrtuje dobiček
Iz istega razloga kot hitro železnico do sosednjih velikih mest potrebujemo tudi Brnik in verjetno tudi Adrio. Mesto, kjer se moraš najprej voziti 2 uri z vlakom do letališča je v bistvu odrezano od sveta.
Verjamem pa, da lahko dopustniki pametujejo kako sploh ni problema se zapeljati do Benetk ali Dunaja na letališče in da Brnika ne rabimo. Problem je, če se moraš to voziti 1x na teden.
@Mr.B:
Tale DB bus ima pomojem dumpinško ceno ali pa da krije minus s povezavami v Munchnu. Avtobus pomojem žre vsaj 20 L na 100 km, tako da te že dizel ZG-Munchen pride 150€, torej 1/3 celotega pobranega denarja. Potem pa še cestnine: Avstrija ??? + Karavanke: 10.50 € + SVN: 37,90 € + CRO: 1.5 € = 50++ €. Torej sam prevoz te že pride 200-250 €, pobereš pa pri ~45 sedežih in če upoštevaš, da se še kdo vozi LJ-ZG maksimalno do 500 €, minus davek in si nekje na 450 €. Z ene 200 € pa ne pokriješ niti plače voznika.
AdriaAirways != Aerodrom Ljubljana
Kako posluje Aerodrom LJ ne vem, vem pa da je Adria ustvarila 3 milijona izgube pri, mislim, 160 milijonih prometa, kar je pač praktično nič. Naslednje leto načrtuje dobiček
Iz istega razloga kot hitro železnico do sosednjih velikih mest potrebujemo tudi Brnik in verjetno tudi Adrio. Mesto, kjer se moraš najprej voziti 2 uri z vlakom do letališča je v bistvu odrezano od sveta.
Verjamem pa, da lahko dopustniki pametujejo kako sploh ni problema se zapeljati do Benetk ali Dunaja na letališče in da Brnika ne rabimo. Problem je, če se moraš to voziti 1x na teden.
@Mr.B:
Tale DB bus ima pomojem dumpinško ceno ali pa da krije minus s povezavami v Munchnu. Avtobus pomojem žre vsaj 20 L na 100 km, tako da te že dizel ZG-Munchen pride 150€, torej 1/3 celotega pobranega denarja. Potem pa še cestnine: Avstrija ??? + Karavanke: 10.50 € + SVN: 37,90 € + CRO: 1.5 € = 50++ €. Torej sam prevoz te že pride 200-250 €, pobereš pa pri ~45 sedežih in če upoštevaš, da se še kdo vozi LJ-ZG maksimalno do 500 €, minus davek in si nekje na 450 €. Z ene 200 € pa ne pokriješ niti plače voznika.
DuleKrtola ::
če še nisi opazil. DB ima avtobusno povezavo ZG-LJ-Munchen. Oglaševali so 10€
Sem ja, karto sm dobil za 20€. Na bus je celo wifi, sam se Karavanke je treba zrihtat, da bo malo manj trajalo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 24378 (18875) | 111111111111 |
» | ICS še vozi?Oddelek: Loža | 9053 (7272) | Spajky |
» | Japonski brzovlak presegel 600 kilometrov na uro (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21611 (17857) | Okapi |
» | Predavanje - Hitri vlak skozi Ljubljano: "ne, hvala" ali "ja, super"Oddelek: Novice / Ostalo | 15521 (12526) | thramos |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42575 (31953) | jest10 |