Forum » Loža » Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti?
Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti?
kixs ::
Mislim, da brez 2.0 masine nimas kaj delat na AC Se posebej, ker je povprecna vsaj 130km/h
Ko se js vozim po AC, je povprecna na voznem pasu malo pod 100km/h - direkt za tovornjaki 90km/h, na prehitevalnem pa mogoce 110km/h. Torej, kaj ti nuca turbo V6 in 200+ konjicev
Ko se js vozim po AC, je povprecna na voznem pasu malo pod 100km/h - direkt za tovornjaki 90km/h, na prehitevalnem pa mogoce 110km/h. Torej, kaj ti nuca turbo V6 in 200+ konjicev
;-) ::
Če maš slabe izkušnje z avtami, vzameš japonca npr. hondo ni občutljiva na servise pa nič pa še gre.
kak VTI ;) Nora zadeva.
kak VTI ;) Nora zadeva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
IceIceBaby ::
Torej, kaj ti nuca turbo V6 in 200+ konjicev
Lahko se pelješ po prehitevalnem lepo 140 do 150, da normalno prehitiš vse na voznem pasu pa še vseeno se ni treba umikat vsakemu. Vse to pri nizkih obratih, brez napora. Tudi na prehitevalni pas se lahko vključiš normalno, brez predpriprav in šaltanja v tretjo.
Skratka...bolj udobno je.
kixs ::
Seveda je udobno, ampak ne pod zgoraj opisanimi pogoji!
Torej, ko je guzva in kolona na obeh pasovih.
lp
Ko se js vozim po AC, je povprecna na voznem pasu malo pod 100km/h - direkt za tovornjaki 90km/h, na prehitevalnem pa mogoce 110km/h.
Torej, ko je guzva in kolona na obeh pasovih.
lp
energetik ::
Lej, velikokrat vozim našega Pola s 60KM. Mlinček skratka. A glej ga zlomka, nikoli nimam nobenih problemov na AC. Pred kratkim sem peljal LJ-KP-LJ, ves čas 140 po števcu. Prehitelo me je mogoče vse skupi 5 avtov. Tako da ne govort, da se ne da normalno peljat z mlinčkom. Saj se ne matram jaz, ko ga tiščim na 4000rpm+.Torej, kaj ti nuca turbo V6 in 200+ konjicev
Lahko se pelješ po prehitevalnem lepo 140 do 150, da normalno prehitiš vse na voznem pasu pa še vseeno se ni treba umikat vsakemu. Vse to pri nizkih obratih, brez napora. Tudi na prehitevalni pas se lahko vključiš normalno, brez predpriprav in šaltanja v tretjo.
Skratka...bolj udobno je.
IceIceBaby ::
energetik, ne pravim, da se ne da normalno vozit. Je pa z večjim in močnejšim avtom dosti bolj udobno.
Mašina je glasna če ne drugega.
Saj se ne matram jaz, ko ga tiščim na 4000rpm+.
Mašina je glasna če ne drugega.
Utk ::
In kaj potem če rabi 17s ? Pa tut če je končna 170 ali manj ? Kupiš ga in ga voziš forever z porabo 3E na 100km in stroški popravil 0E ( Razn redni servisi).
Boš ti videl kako poceni se boš vozil s SDI-jem, ko nam uvedejo davek na nepremičnine :)
Pa niti ni največ problem SDI-ja, da ne gre nikamur, večji problem je, da ga večinoma vozijo ljudje, ki "vejo", da golf dizel "leti kot strela", zato si nikdar ne upajo pritisnit več kot pol gasa. Tisti za njimi so pa vsi norci, ker si upajo tudi z drugimi avti vozit tako hitro, in celo kdaj pa kdaj prehitet.
Buggy ::
CrniE: he he...super povedano. Tisti, ki se vozijo na cvicek in se potem se hvalijo s tem so pa lahko res ponosni nase...sploh kako so pametni, da se lahko kaj takega na njihovi zeljni glavi zaraste. Fenomenalci skratka.
Sami ::
Imam dva avta, ljubiteljsko imam Yuga 45 (kot nov), po AC z njim vozim 85-105km/h, poraba do max 6L (seveda motor vzdrževan in servisiran). Drugi avto pa je Corsa 1.2 16V, največkrat z njim vozim po ac 120-130km/h (tempomat), poraba je okoli 5-6L, obratomer pa 3200-3500rpm, tudi pri višjih hitrostih (140-160km/h) je poraba v mejah normale (do 8L).
Tole pa je oslovska, dobro poznam SDI-ja, ga ima kolega, pospeške ima popolnoma primerljive z mojim Yugom 45, končna pa je okoli 160km/h.
Tisti podatki so za en drek merodavni. Ulaufan motor gre včasih tudi 30-40kmh več kot je tovarniško napisano.Jaz mam g3 z 47kw tovarniško(50KW z odstrnitev katalizatorja),g4 SDI ima mal boljšo bosch črpalko in ta bi stisnil ene 55kw brez katalizatorja z primernim izpušnim lončkom po meri.Se grem stavit da je precej ulaufanih sdi mašincah ki so zmožne 200kmh stisnit.
Moj g3 1.9d gre preverjeno 180kmh,po mojem števcu in po stričevim iz njegovega scenica 3 leta starega.
Tole pa je oslovska, dobro poznam SDI-ja, ga ima kolega, pospeške ima popolnoma primerljive z mojim Yugom 45, končna pa je okoli 160km/h.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
Zheegec ::
predlagam primerjalni test, ker bi res rad videl SDI ki leti. Že TDI v Golf4 mi je bil počasen in neodziven, ampak SDI je pa sploh katastrofa.
Če praviš, da gre 200 lahko sprobava, samo preko 240/h ne it ker me boš pustil zadaj. Pa zakaj bi vzel slabo mašino in se hvalil da gre 200? Fora SDI je nizka poraba, pri 200 boš imel porabo ravno 2x večjo kot jaz pri 200...
Če praviš, da gre 200 lahko sprobava, samo preko 240/h ne it ker me boš pustil zadaj. Pa zakaj bi vzel slabo mašino in se hvalil da gre 200? Fora SDI je nizka poraba, pri 200 boš imel porabo ravno 2x večjo kot jaz pri 200...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Utk ::
Sej morda gre res SDI 180. Samo se grem stavit, da grem jaz pred njim s cliotom 160, pa me ne bo NIKDAR dohitel :)
Valvoline ::
Ok,men je 1.9d več kot dovolj.Gre lepo 180kmh pa vi verjel ali ne. Za naslednji avto mam namerjenega prav g4 SDI. Zaenkrat mi je škoda 3jko menjat saj je še vedno k nov in je najmanj še 200tkm na njem za naredit
Ne rabim turbine,čimmanj elektronskega dreka tem boljš,men je najbolj pomembna zanesljivost in to da si tu pa tam sam šravfam in sam naredim servise.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
tiga325 ::
Torej, kaj ti nuca turbo V6 in 200+ konjicev
Lahko se pelješ po prehitevalnem lepo 140 do 150, da normalno prehitiš vse na voznem pasu pa še vseeno se ni treba umikat vsakemu. Vse to pri nizkih obratih, brez napora. Tudi na prehitevalni pas se lahko vključiš normalno, brez predpriprav in šaltanja v tretjo.
Skratka...bolj udobno je.
Se ti vidi, da si še mlad. In samski, da maš denar za vzdrževanje takega motorja, zavarovanja in
registracijo...in seveda futrat ga je treba z 10 litri/100 km ali pa 18 litri, če je turbo...ampak
sam da je komot in da ma človek 100 konjev viška, da se lahko pohvali.
Po dolgoletnih izkušnjah ti povem, da lahko brez napora na naših avtocestah prehitevaš in normalno voziš
po prehitevalnem pasu tudi z 1.8 120 konjskim motorjem, 1.9 TDIje ali pa z 1.6 motorjem. In ne moreš verjet,
celo s prižgano klimo! In za tretjino stroškov, kot bi jih imel ti z V6 200+ konji.
Problem nastane edino, ko se mi tak Fitipaldi prilepi pri 140 na prehitevalnem čisto za rit...takrat pa
se moram hitro umaknit, da ne zboli na živcih po nekaj sekundah...
;-) ::
Ok,men je 1.9d več kot dovolj.Gre lepo 180kmh pa vi verjel ali ne. Za naslednji avto mam namerjenega prav g4 SDI. Zaenkrat mi je škoda 3jko menjat saj je še vedno k nov in je najmanj še 200tkm na njem za naredit
Ne rabim turbine,čimmanj elektronskega dreka tem boljš,men je najbolj pomembna zanesljivost in to da si tu pa tam sam šravfam in sam naredim servise.
Najbolj smešen je tvoj link na katerem 1.4 prehiti 1.9
IceIceBaby ::
tiga325, 27 sem star pa nisem ravno samski :) Pa kakšno vezo ima sploh to?
Če bi prebral moj prvi post bi videl kakšno je stanje. Z 250 konjskim avtom imam po avtocesti porabo podobno kot s 100 konjskim. Mogoče je kak liter višja, je pa zato vožnja neprimerno bolj udobna. Tudi sicer poraba ni niti blizu 18 litrom ampak okoli 11. Pri mojih pribljižno cca 30kkm letno to ni tak grozen strošek.
Ne trdim, da s 100, 120 konji ni možno normalno voziti. Je pa zaloga moči zelo dobrodošla, še posebej na avtocesti. Moje izkušnje so pač take, da se veliko bolj umirjeno peljem z močnejšim avtom.
Če bi prebral moj prvi post bi videl kakšno je stanje. Z 250 konjskim avtom imam po avtocesti porabo podobno kot s 100 konjskim. Mogoče je kak liter višja, je pa zato vožnja neprimerno bolj udobna. Tudi sicer poraba ni niti blizu 18 litrom ampak okoli 11. Pri mojih pribljižno cca 30kkm letno to ni tak grozen strošek.
Ne trdim, da s 100, 120 konji ni možno normalno voziti. Je pa zaloga moči zelo dobrodošla, še posebej na avtocesti. Moje izkušnje so pač take, da se veliko bolj umirjeno peljem z močnejšim avtom.
Valvoline ::
@:)
Sej,sam neke velke opazne razlike ni. Če gledaš tam proti koncu dizel je že potegnu in je tam-tam. Ni važn.Link sem dal tko za foro.
Vsakemu je jasno da navadni D ali SDI ni štartni tko k bencinar.Ko pa pride prvi klanec ali zahaklaš prikolico in naložiš 1 tono se bencinc skrije.
Sej,sam neke velke opazne razlike ni. Če gledaš tam proti koncu dizel je že potegnu in je tam-tam. Ni važn.Link sem dal tko za foro.
Vsakemu je jasno da navadni D ali SDI ni štartni tko k bencinar.Ko pa pride prvi klanec ali zahaklaš prikolico in naložiš 1 tono se bencinc skrije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
tiga325 ::
Kst, saj ti ne branim takega avta in udobja ki ga nudi...tudi sam sem vozil svojčas 200+ konjskega BMWja in
zagovarjal takrat tiste konje...z argumenti takratne perspektive.
Dejstvo pa je, da samo že stroški servisov, registracije in ostalih malenkosti postanejo dvojno ali pa
trojno breme in si ga lažje privoščiš, če živiš pri mami in imaš punco s katero hodiš na kavo in na morje. Prav tako je kar lepa razlika med porabo 11 lit, kot si omenil in porabo 6-7 lit, kot
jo ima "neudoben" avto. To je 5EUR razlike na 100 km. Kar posledično pomeni pri 30.000 km letno cca
1500 eur ali dve povprečni plači. Zate mogoče to res ni tak grozen strošek, za marsikoga pa je.
Vendar je avtor teme spraševal po avtu, ki ga bo letno koštal čimmanj glede na veliko količino kilometrov...
Tukaj pa tvoja teorija ne vzdrži vode... Je komot, ni pa poceni.
Brez zamere.
Lp.
zagovarjal takrat tiste konje...z argumenti takratne perspektive.
Dejstvo pa je, da samo že stroški servisov, registracije in ostalih malenkosti postanejo dvojno ali pa
trojno breme in si ga lažje privoščiš, če živiš pri mami in imaš punco s katero hodiš na kavo in na morje. Prav tako je kar lepa razlika med porabo 11 lit, kot si omenil in porabo 6-7 lit, kot
jo ima "neudoben" avto. To je 5EUR razlike na 100 km. Kar posledično pomeni pri 30.000 km letno cca
1500 eur ali dve povprečni plači. Zate mogoče to res ni tak grozen strošek, za marsikoga pa je.
Vendar je avtor teme spraševal po avtu, ki ga bo letno koštal čimmanj glede na veliko količino kilometrov...
Tukaj pa tvoja teorija ne vzdrži vode... Je komot, ni pa poceni.
Brez zamere.
Lp.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tiga325 ()
IceIceBaby ::
tiga, ne živim pri mami :)
Avtor teme je spraševal kakšen avto porabi manj pri vožnji po avtocesti. Jaz sem lepo napisal svoje izkušnje. 2,5x močnejši avto pri zmerni vožnji porabi enako ali malenkost več. Twingo mi je po avtocesti pri 130 porabil skoraj enako 8 do 9 litrov.
Dejstvo je, da mestni avtomobili z majhnim motorjem na avtocesti niso ravno varčni. 130 je že blizu njihovi vmax in poraba je temu primerna. Če se voziš po avtocesti se bolj splača kupiti nek soliden avto z 1,8 ali 2.0 mašino. Take limuzine srednjega razreda so danes že napol zastonj.
Udobje, ki ga omenjam je pa samo plus, ki ga nudi večji in močnejši avto.
Avtor teme je spraševal kakšen avto porabi manj pri vožnji po avtocesti. Jaz sem lepo napisal svoje izkušnje. 2,5x močnejši avto pri zmerni vožnji porabi enako ali malenkost več. Twingo mi je po avtocesti pri 130 porabil skoraj enako 8 do 9 litrov.
Dejstvo je, da mestni avtomobili z majhnim motorjem na avtocesti niso ravno varčni. 130 je že blizu njihovi vmax in poraba je temu primerna. Če se voziš po avtocesti se bolj splača kupiti nek soliden avto z 1,8 ali 2.0 mašino. Take limuzine srednjega razreda so danes že napol zastonj.
Udobje, ki ga omenjam je pa samo plus, ki ga nudi večji in močnejši avto.
Valvoline ::
Dejstvo je da price-performance-vzdrževanje-poraba golf3 in golf4 1.9d ali sdi nima konkurence. Pika. Enostavno mašina ki se ne kvari.
Valvoline ::
Price/performance formula za golf SDI ni kul. Deljenje z nulo ne gre skozi :)
Speaking nekdo ki dizla verjetno nikol ni sprobal. Zato se folk kar tepe za VW dizel,ker so zanič.
Utk ::
Pri avtu je še kaj drugega kot mašina. Golf dizel je vsaj 2 jurja dražji kot drugi primerljivi avti, tudi dizli (če ni glih 18 let star). Ta 2 jurja imaš pa dost za dodatne servise (ki jih pri golfu recimo da ne bi blo) za vsaj 8 let, z malo sreče tudi več. Zakaj torej ne bi dal 2 jurja manj za avto in upal, da boš profitiral, kot pa da kupiš dražjega, za katerga veš, da ne boš profitiral. Pa še zmeraj se lahko kaj pokvari in si dvojno v minusu.
tiga325 ::
Kst...živi in pusti živeti.
Eni se raje normalno in nekomot peljemo, pa otroke vozmo v šolo v švoh avtih, pa nam nič ne manjka,
tut če je treba do nemčije skočit.
Eni pa raje sponzorirajo OMVje in Petrole pa zavarovalnice in servisne delavnice...ter avtopralnice,
da se značka in napis sveti. Vsakemu svoje. (o:
Eni se raje normalno in nekomot peljemo, pa otroke vozmo v šolo v švoh avtih, pa nam nič ne manjka,
tut če je treba do nemčije skočit.
Eni pa raje sponzorirajo OMVje in Petrole pa zavarovalnice in servisne delavnice...ter avtopralnice,
da se značka in napis sveti. Vsakemu svoje. (o:
Utk ::
Zato se folk kar tepe za VW dizel,ker so zanič.
Večini ljudi res prihaja ko zaslišijo VW dizel. Ampak po drugi strani, večina ljudi dela za 500 evrov in voli Pahorja. Morda pa večina ni tako strašno pametna...
IceIceBaby ::
Speaking nekdo ki dizla verjetno nikol ni sprobal. Zato se folk kar tepe za VW dizel,ker so zanič.
Seveda ga je...enkrat sem se celo z SDI peljal cca 100km. Najdaljše 3 ure mojega življenja :)
tiga325, nikomur ne vsiljujem. Samo povem, da avto z velikim motorjem na avtocesti lahko porabi manj kot majhen mlinček, ki mu pri 130 že počasi zmanjkuje sape. Naštel sem ti 3 avtomobile, ki sem jih imel in pri katerih sem spremljal porabo. 60 konjev, 102 konja in 250 konjev...vsi trije imajo na AC pri podobni vožnji skoraj enako porabo.
V čem kdo otroke vozi pa koliko da kdo za avtopralnico mi je pa vseeno. Jaz avta ne perem sploh :) Za to pa mamo dež.
Valvoline ::
Kst...živi in pusti živeti.
Eni se raje normalno in nekomot peljemo, pa otroke vozmo v šolo v švoh avtih, pa nam nič ne manjka,
tut če je treba do nemčije skočit.
Eni pa raje sponzorirajo OMVje in Petrole pa zavarovalnice in servisne delavnice...ter avtopralnice,
da se značka in napis sveti. Vsakemu svoje. (o:
Svaka čast,lepo napisano,dodal bi še sponzorirajo državne parazite in lenuhe.
Valvoline ::
Pri avtu je še kaj drugega kot mašina. Golf dizel je vsaj 2 jurja dražji kot drugi primerljivi avti, tudi dizli (če ni glih 18 let star). Ta 2 jurja imaš pa dost za dodatne servise (ki jih pri golfu recimo da ne bi blo) za vsaj 8 let, z malo sreče tudi več. Zakaj torej ne bi dal 2 jurja manj za avto in upal, da boš profitiral, kot pa da kupiš dražjega, za katerga veš, da ne boš profitiral. Pa še zmeraj se lahko kaj pokvari in si dvojno v minusu.
Kupiš ga dražje,pelješ ga 500tkm,zbiješ števec in ga spet prodaš 2x dražje kot ostali avti.
K sem svojega ex Audi 80 1.9tdi prodajal pred leti se mi je telefon skoraj pokvaril zarad preveč klicev
Valvoline ::
Sej. Ampak če so nekateri tako neumni, da so te klicali, ne pomeni, da smo vsi.
Niso neumni.Folk že ve kaj kupuje.In verjetno kupec mojga audija še danes ga veselo pelje,saj je bil k nov čeprav je mel 340tkm prevoženih.
tiga325 ::
Eni pa raje sponzorirajo OMVje in Petrole
Povej koliko tvoj avto porabi?
Sem že...malčk višje v tej temi...
Corolla 1.4 VVTi - 6.8 / 100
Twingo 1.1 - 6 / 100
Oba bencinarja.
Prej sem mel pa
Chrysler Voyager 2.5 TD - 9 / 100
Audi A3 1.8 - 8.5 / 100
BMW 325ci - 11 / 100
Fiat Bravo 1.6 - 8 / 100
Tolk se spomnim zdej iz glave...itak pa številke povejo svoje.
M-XXXX ::
In kako lahko trdiš da sponzoriramo petrol, glede na to da recimo vsaj moj (130HP) avto porabi opazno manj goriva kot tvoj? Kar pomeni, da ti za isto razdaljo zmečeš več denarja...?
tiga325 ::
In kako lahko trdiš da sponzoriramo petrol, glede na to da recimo vsaj moj (130HP) avto porabi opazno manj goriva kot tvoj? Kar pomeni, da ti za isto razdaljo zmečeš več denarja...?
Če se nebi kar sredi teme lotil brat in usajat...bi verjetno vedel o čem govorim.
Če pa si se po neki neverjetno močni želji hotel pohvalit, kako je tvoj avto fajn, potem pa si
najbrž dosegel svoj namen.
Aja, še to...bodimo konkretni...
Tvoj fajni avto je?
In opazno nižja poraba je?
Kakšna je ta povprečna poraba? Moja je kombinirana.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tiga325 ()
M-XXXX ::
Če se nebi kar sredi teme lotil brat in usajat...bi verjetno vedel o čem govorim.
Ubistvu temo spremljam od čistega začetka, le tukaj na koncu malo manj (ni več tako zanimiva).
Saj ubistvu je vseeno kater avto je, ker tako ali tako nima kaj veliko veze, važen je motor (gre se za Renault diesel 1.9 motor (130HP).
In opazno nižja poraba je?
Je zelo odvisna od vožnje. Kombinirana umirjena vožnja je okoli 6l, povprečje na hitri cesti je okoli 3.5L, na avtocesti pri 140km (tempomat) je krepko pod 5L. Point je, da močan avto niti približno ne pomeni večja poraba, ubistvu je ravno obratno: zelo švoh avto ponavadi pri neki normalni vožnji porabi presenetljivo veliko...
M-XXXX ::
Tale slika je pomoje na mestu :)
Ni problema, bom z veseljem slikal (ko grem naslednič proti NM, ker proti LJ je le kašen dober km hitre ceste, kar bo najbrž premalo?... To pa naredi 6 prestava in 1500 obratov...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
tiga325 ::
torej...tista moja replika je bila na 200+ konjske motorje, če bi bral bi vedel.
No...če potegneva črto in pri 19 letih najbrž še nimaš blaznega bonusa pri zavarovalnici.
V tem primeru okvirno plačaš že pri zavarovalnici in cestnini 240EUR več. Kar posledično pomeni
da sem jaz s twingotom v prednosti za 240 litrov...in če tudi bi že imel liter nižjo
porabo na 100...se najdeva šele po 24.000 km prevoženih letno.
vmes pa sta 2 servisa...in tako dalje.
1.9 dizel z 130 konji pa malo jutri porabi 5 litrov pri kombinirani vožnji s 140 po AC.
To lahko razlagaš kakšni blond prijateljici...
No...če potegneva črto in pri 19 letih najbrž še nimaš blaznega bonusa pri zavarovalnici.
V tem primeru okvirno plačaš že pri zavarovalnici in cestnini 240EUR več. Kar posledično pomeni
da sem jaz s twingotom v prednosti za 240 litrov...in če tudi bi že imel liter nižjo
porabo na 100...se najdeva šele po 24.000 km prevoženih letno.
vmes pa sta 2 servisa...in tako dalje.
1.9 dizel z 130 konji pa malo jutri porabi 5 litrov pri kombinirani vožnji s 140 po AC.
To lahko razlagaš kakšni blond prijateljici...
šernk ::
@kst: ti trdiš da na AC porabijo skoraj vsi avti enako...tvoj rabi 11l/100km (si sam rekel)
vendar oprosti, sam svoje 1.6 alfe na avtocesti ne spravim nad 8 litrov pa če vozim v četrti...resno poraba pri cca 140km/h se giblje okoli 7l, spustil sem jo pa pri 130km/h + klima na neverjetnih 5,4l/100km (praktično prazna cesta od nove gorice do novega mesta, ko sem tankal spet doma nisem mogel verjeti svojim očem aja in to pri stalinh obratih nad 4200/min!!!) nad 10 litrov je pa nisem uspel spravit niti ob izredno agresivni vožnji v klanec po ovinkih. torej razlika proti 200+ konjskemu avtu je očitna
vendar oprosti, sam svoje 1.6 alfe na avtocesti ne spravim nad 8 litrov pa če vozim v četrti...resno poraba pri cca 140km/h se giblje okoli 7l, spustil sem jo pa pri 130km/h + klima na neverjetnih 5,4l/100km (praktično prazna cesta od nove gorice do novega mesta, ko sem tankal spet doma nisem mogel verjeti svojim očem aja in to pri stalinh obratih nad 4200/min!!!) nad 10 litrov je pa nisem uspel spravit niti ob izredno agresivni vožnji v klanec po ovinkih. torej razlika proti 200+ konjskemu avtu je očitna
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
M-XXXX ::
vendar oprosti, sam svoje 1.6 alfe na avtocesti ne spravim nad 8 litrov pa če vozim v četrti..
Le kako to da ima frend z 1.4 Corso 7.9 do 8.2 povprečne?
Valvoline ::
Lastniki bencincev sami seb zavajajo. No ok na AC in regionalki ni panike,k pa prideš v mesto,gneča,zastoji,bencinar je takrat katastrofa. Edini bencinc ki sem ga imel je bil huyndai accent 1.3,pa je itak šparovček za bencinca,AC 6-7l,mestna vožnja 12.
G3D AC 5l,mestna 7l(enaki pogoji k accent). razlika AC 1-2l,razlika mestna vožnja 5l.
Jaz pač nimam poslansko plačo in mi vsak pršparan evro nekaj pomeni,saj si lahk še kaj pametnega privoščim namest da futram državni proračun.
G3D AC 5l,mestna 7l(enaki pogoji k accent). razlika AC 1-2l,razlika mestna vožnja 5l.
Zato se folk kar tepe za VW dizel,ker so zanič.
Večini ljudi res prihaja ko zaslišijo VW dizel. Ampak po drugi strani, večina ljudi dela za 500 evrov in voli Pahorja. Morda pa večina ni tako strašno pametna...
Jaz pač nimam poslansko plačo in mi vsak pršparan evro nekaj pomeni,saj si lahk še kaj pametnega privoščim namest da futram državni proračun.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
IceIceBaby ::
@kst: ti trdiš da na AC porabijo skoraj vsi avti enako...tvoj rabi 11l/100km (si sam rekel)
vendar oprosti, sam svoje 1.6 alfe na avtocesti ne spravim nad 8 litrov pa če vozim v četrti...resno poraba pri cca 140km/h se giblje okoli 7l, spustil sem jo pa pri 130km/h + klima na neverjetnih 5,4l/100km (praktično prazna cesta od nove gorice do novega mesta, ko sem tankal spet doma nisem mogel verjeti svojim očem aja in to pri stalinh obratih nad 4200/min!!!) nad 10 litrov je pa nisem uspel spravit niti ob izredno agresivni vožnji v klanec po ovinkih. torej razlika proti 200+ konjskemu avtu je očitna
Meni porabi povprečno okoli 11 (mogoče še kak liter več, ne spremljam redno porabe) ker se dosti vozim po regionalkah in po mestu. Na avtocesti je poraba okoli 9 litrov. Zelo podobno kot mi je prej porabil 100 konjski swift.
Tvoj drugi odstavek potrdi mojo tezo, da majhni mlinčki porabijo več na AC kot malo močnejši avtomobili.
To, da ti ne rata 1,6 alfe spraviti nad 10 litrov ti pa enostavno ne verjamem.
Zheegec ::
Valvoline koliko ti porabi ta tvoj odličen dizel pri 130Km/h? Najbrž imaš več nafte notri po par urah vožnje, kot pa preden spelješ? Pa kako to meriš, najbrž ti ne kaže sprotne porabe?
Mnja, še dizelco se da, pri 200Km/h v minimalen klanec je cca 10 l/100Km v šesti če se prav spomnim. Moram še kdaj sprobat Samo takrat ponavadi ravno ne gledaš preveč porabe. SDI pa ima mislim da nekje 4 l/100Km pri 200Km/h.
To, da ti ne rata 1,6 alfe spraviti nad 10 litrov ti pa enostavno ne verjamem.
Mnja, še dizelco se da, pri 200Km/h v minimalen klanec je cca 10 l/100Km v šesti če se prav spomnim. Moram še kdaj sprobat Samo takrat ponavadi ravno ne gledaš preveč porabe. SDI pa ima mislim da nekje 4 l/100Km pri 200Km/h.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Sami ::
sam svoje 1.6 alfe na avtocesti ne spravim nad 8 litrov pa če vozim v četrti...
Kakšne bedarije, ne zanašaj se tako slepo na BC. Daj ga meni, ga v četrti spravim na več kot 15L porabe;-)
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
energetik ::
Tvoj drugi odstavek potrdi mojo tezo, da majhni mlinčki porabijo več na AC kot malo močnejši avtomobili.Od neke hitrosti naprej, sigurno. Ampak mislim, da to ni pri 100km/h, ampak višje. Pri neki hitrosti porabijo enako, pri malih obremenitvah pa sigurno mlinčki porabijo manj. Če gledamo recimo 1,0 in 2,0 mašino.
Zato se pa kupuje avto glede na namen - če ga kupiš za počasno mestno in primestno vožnjo, je najboljši nakup 1,0 mašinca, za dolga AC potovanja pa 1,8 in več, po možnosti turbo.
Pa ne vem, zakaj notri mešate dizle - te itak po defoltu porabijo manj zaradi boljšega izkoristka dizel procesa in zaradi večje energijske vrednosti goriva. Vprašanje teme bi moralo biti zastavljeno za enak tip mašine, samo z različno močjo.
;-) ::
Sej. Ampak če so nekateri tako neumni, da so te klicali, ne pomeni, da smo vsi.
Niso neumni.Folk že ve kaj kupuje.In verjetno kupec mojga audija še danes ga veselo pelje,saj je bil k nov čeprav je mel 340tkm prevoženih.
Prej pa si rekel da zbijaš kilometre. Torej folk neve kaj kupuje!
Valvoline ::
Sej. Ampak če so nekateri tako neumni, da so te klicali, ne pomeni, da smo vsi.
Niso neumni.Folk že ve kaj kupuje.In verjetno kupec mojga audija še danes ga veselo pelje,saj je bil k nov čeprav je mel 340tkm prevoženih.
Prej pa si rekel da zbijaš kilometre. Torej folk neve kaj kupuje!
Nisem nič zbijal. Prodal sem ga z 340tkm na števcu.
Valvoline ::
Valvoline koliko ti porabi ta tvoj odličen dizel pri 130Km/h? Najbrž imaš več nafte notri po par urah vožnje, kot pa preden spelješ? Pa kako to meriš, najbrž ti ne kaže sprotne porabe?
To, da ti ne rata 1,6 alfe spraviti nad 10 litrov ti pa enostavno ne verjamem.
Mnja, še dizelco se da, pri 200Km/h v minimalen klanec je cca 10 l/100Km v šesti če se prav spomnim. Moram še kdaj sprobat Samo takrat ponavadi ravno ne gledaš preveč porabe. SDI pa ima mislim da nekje 4 l/100Km pri 200Km/h.
130kmh nekje 5.2-5.3l na 100km jaz in 2 sopotnika noter + nekaj prtljage
Z 40l prevozil 750km
P.S.
Meril sem pa takole,doma natankal golfa do vrha,naredil 750km in sem na bencinsko spet natankal do vrha.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Binji ::
No kje je meja kompromisa moč/udobje in cena je itak zelo odvisno od samega človeka ;)
Jaz vozim 2.4 turbo dizla pa mi se kar malo manjka poskočnosti, sestra je pa čisto zadovoljna z 1.9 SDI. Je pa tudi res, da delam manj km kot pa ona - razlika v porabi je nekako 6,7 proti 4,7...
Če bi imel finančne zmožnosti bi si pa itak nabavil V6 in ga predelal na plin. Volk sit, koza cela :)
Jaz vozim 2.4 turbo dizla pa mi se kar malo manjka poskočnosti, sestra je pa čisto zadovoljna z 1.9 SDI. Je pa tudi res, da delam manj km kot pa ona - razlika v porabi je nekako 6,7 proti 4,7...
Če bi imel finančne zmožnosti bi si pa itak nabavil V6 in ga predelal na plin. Volk sit, koza cela :)
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Binji ()
Zheegec ::
130kmh nekje 5.2-5.3l na 100km jaz in 2 sopotnika noter + nekaj prtljage
Torej nekje en liter manj, kot moj tono pa pol težak avto s 4 sopotniki pa klimo in polnim prtljažnikom in pa mojo malo bolj težko nogo s 150 konji, hitrost je bila 140 po števcu, 135 po GPS. Tvojih 130 je pa ekvivalent nekje 120 realno.
Kje je že tukaj SDI posebno varčen za po avtocesti? S staro Alfo 145 JTD 105HP sem pa naredil s 50l 1000Km - od Slovenije do Črne Gore pa še nekaj 100Km nazaj z enim tankom.
Torej je SDI za AC jajc - nikamor ne gre, pa še poraba ni nič posebnega.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28488 (24290) | krneki0001 |
» | Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23586 (20569) | rajc123 |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 52651 (49532) | Matwic |
» | mercedes cdi in kurilno olje (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 55574 (48199) | T0RN4D0 |
» | Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 39420 (29535) | energetik |