» »

mercedes cdi in kurilno olje

mercedes cdi in kurilno olje

««
«
1 / 6
»»

epson ::

Lep pozdrav vsem!
...vem da ni dovoljeno in v primeru, da me dobijo je kazen preko 200€, vendarle pozabimo za trenutek na to in če kdo ve mi naj prosim svetuje oz. odgovori :).
Imam zgoraj omenjen avtomobil mercedes e200 z cdi motorjem (avto je letnik 2000). Zanima me ali lahko v ta avto tankam kurilno olje ? Vem da lahko pride do zamašitve oz. da se šobe zapacajo, vendar sem nekje na netu našel razno razne izdelke, ki naj bi jih dodali vsakih cca.10.000km v tank in naj bi očistilo to barve/šobe... ? Koliko je resncie v tem?
Naj povem da znanec že toči v ta motor cvička, vendar je naredil šele cca.10.000km....motor za enkrat dela normalno...

Predvsem me zanima ali te razno razne tekočine, ki dodam vsake toliko km v tank dejansko očistijo umazinijo iz šob-ali je edina rešitev samo obnova oz. čiščenje šob pri avtomehaniku (če ve kdo za tak kakšen dober izdelek naj mi da prosim link) ?

Hvala ter lep pozdrav, Sašo!

amigo_no1 ::

Vi niste normalni, MB CDI in "cvičk" ? Ni to Golf 2 (TAS) z atmosferskim dizlom. Nove šobe za vbrizg stanejo olala.
Natoči ga v čisto kanto/posodo (10 l) počakaj dan ali dva in poglej kaj se je nabralo spodaj.
Če se spustim na tvoj nivo razmišljanja bi ti rekel da vsake toliko nalij v tank 1 dcl Mr. Muscola, bo sigurno šobe odmašil.

Zgodovina sprememb…

black ice ::

Resno, raje si nabavi manjši in cenejši avto za vzdrževanje. Tako samo rineš z glavo skozi zid.

zee ::

Kazen ni 200 EUR, ampak je v območju >1000 EUR.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Pyr0Beast ::

Delalo bo, samo boš s takim ravnanjem uničil bosch pumpo, katera pa stane mnogo več od morebitnega prihranka.
Kurilc ima notri še neko železovo packarijo da lepše gori. Pa tudi več žvepla ima in slabše gori v motorju.

Če nimaš denarja, da furaš tak avto ga prodaj.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Kurilc ni nič drugega kot standardna visokokakovostna nafta z malo rdečega barvila noter.Drugače bi vsako zimo imel vsepovsod pokvarjenih naftnih gorilnikov za centralno,ki so tut zakomplicirani,še posebej novejšega letnika.CRD crknejo tut če je standard nafta.
P.S.
Zato se pa kupi navadni D ali SDI pa sam gas :D

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Zdej sem se spomnu,šef v službi je imel par let kombija MB Vito,menda tut CDI,šel na alternativo skoz brez težav.

djordjevic ::

Carji, nimaš kaj.
No grave is deep enough to keep us in chains.

amigo_no1 ::

Pri navadnem D ali SDI ti kaj drugega kot opeka na desni stopalki niti ne preostane da te golobi ne zamenjajo za spomenik.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

amigo_no1 je izjavil:

Pri navadnem D ali SDI ti kaj drugega kot opeka na desni stopalki niti ne preostane da te golobi ne zamenjajo za spomenik.

Kot da si ti sprobal peljat D ali SDI.Kdor pravi da 60-70ks pod pokrovom ni zadost je speedfreak in nevarnost na cestah.

djordjevic ::

Kdor tanka kurilca, pri tem pa ima vsakega zaposlenega v javni upravi za parazita, pa je svetohlinec.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

djordjevic je izjavil:

Kdor tanka kurilca, pri tem pa ima vsakega zaposlenega v javni upravi za parazita, pa je svetohlinec.

Khm... Grčija....ring a bell ??
Dol z upravo i državnimi paraziti.

amigo_no1 ::

Z VW Golf IV SDI sem res naredil nekaj kilometrov, pretežno tam, kjer je omejitev 90 km/h (okoli 500 km).Potem je bilo dovolj heca.

djordjevic ::

Jah, izogibanje plačevanju trošarin na račun tankanja fakin' kurilca tudi ni ravno hvalevredno. Ali v tvojem svetu nemara je? >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Eh, že Golf 5 TDI je bil precej lena zadeva na cesti (teža se kar pozna), ima nekaj čez 100HP. Hvala bogu za Alfo :) SDI še nisem peljal, samo hitrejši od TDI najbrž ni? No, Valvoline bo seveda povedal, da je.
Aynway, dizel ima še aditive (sploh pozimi) in pa je bolj čist. Večini lavfa tudi na kurilca brez težav, upam da bo tebi crknilo vse!! Tankaj navaden dizel, zamenjaj avto za takšnega za katerega imaš denar za vzdrževati, ali pa se poberi s ceste. Tako pač to gre.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

flipflop ::

Sicer je nekoliko off topic, pa vendar - Golf SDI je nepremičnina. Glih nevarn ni, edino če se spraviš kaj prehitevat. Že kak novejši traktor zna bit problem brez zaleta. :(

Dr_M ::

Eh, že Golf 5 TDI je bil precej lena zadeva na cesti (teža se kar pozna), ima nekaj čez 100HP. Hvala bogu za Alfo :)


Sicer sem pristas CR dizlov (pravzaprav sem pristas bencinarjev, ce ze mora bit dizel, naj bo CR), ampak je PD dizel pri enaki moci kot CR precej bolj poskocen in to opazno.
Lep primer je 2.0TDI, PD s 103kw precej bolje vlece in je hitrejsi, kot primerljiv CR s 105kw, pa se nizjo porabo ima.
Je pa hudicevo glasen in se precej kadi. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

T0RN4D0 ::

Kaj pa mašina ve kaj je kurilc in kaj nafta. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Isotropic ::

nek se vidi luxsus:D
drgac pa pac kupi tiste aditive pa probaj sam.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Dr_M je izjavil:

Eh, že Golf 5 TDI je bil precej lena zadeva na cesti (teža se kar pozna), ima nekaj čez 100HP. Hvala bogu za Alfo :)


Sicer sem pristas CR dizlov (pravzaprav sem pristas bencinarjev, ce ze mora bit dizel, naj bo CR), ampak je PD dizel pri enaki moci kot CR precej bolj poskocen in to opazno.
Lep primer je 2.0TDI, PD s 103kw precej bolje vlece in je hitrejsi, kot primerljiv CR s 105kw, pa se nizjo porabo ima.
Je pa hudicevo glasen in se precej kadi. :)

Za dobrim konjem se vedno kadi
:)):D

Pyr0Beast ::

Tisti aditivi ne pomagajo nič.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

epson ::

Pyr0Beast je izjavil:

Tisti aditivi ne pomagajo nič.


To se pravi.. najbolje če hočem sčistiti šobe je da grem prav strokovnjaku, da mi z rentgneo očisti ?

jRk0 ::

ja smrdi s tem drekom po celem mestu, glavno pa da mas mecko. omfg no...
You fuck up once, you loose two teeth.

AngelOfDeath ::

zee je izjavil:

Kazen ni 200 EUR, ampak je v območju >1000 EUR.



Prvič
edit: Slovnica

Dr_M ::

Za dobrim konjem se vedno kadi
:)):D


Samo ne tako, kot da bo ravnokar umru :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Avenger ::

Valvoline je izjavil:


Kot da si ti sprobal peljat D ali SDI.Kdor pravi da 60-70ks pod pokrovom ni zadost je speedfreak in nevarnost na cestah.


Hehehe, o kako velikem avtu pa govoriš? Ker če misliš na karkoli večjega od Smarta/Fieste/Corse si se pošteno zmotil. Če bo mel golf 60 konjev bo bolj podhranjen kot otroci v Iranski sirotišnici, v klanec in ob pospeševanju bo pa pokuril več kot 90-110 konjski bratje.

Poleg tega, odvisno kak tip človeka si, jaz mam pač rad to, da če hočem da gre avto hitrej, da me uboga takoj, ne čez pet minut.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

DOOM_er ::

ha spet en šmeker z meco pol pa jamra ko mu use crkuje, upam da ti bo crknu ko boš razkazoval pred kafano :))
Robots will steal your job. But that's OK

Isotropic ::

18-letnik + mercedes serije c = tale tema

Machete ::

ja če nimaš za dizel na pumpi da bi normalno tanku, si kupi cliota al pa kolo

Fizikalko ::

V CR dizle sam ne bi nikoli tankal cvička. Nikoli.

Vikking ::

Kurilno olje vsebuje indikator ter veliko žvepla. Vsekakor kurilno olje glede na diezelsko gorivo, vsebuje vsaj 10x več nečistoč.

Kar se tiče pa odstranjevanje indikatorja pa to počnejo z žvepleno kislino in apnom. Indikator se pa izloči kot črna mastna usedlina.

Stari avtomobili so brez težav požirali kurilca, novejši pa so preveč občutljivi s svojimi šobami za vbrizg goriva + cena za zamenjavo, da se ne splača tvegat.

Valvoline ::

Vikking je izjavil:

Kurilno olje vsebuje indikator ter veliko žvepla. Vsekakor kurilno olje glede na diezelsko gorivo, vsebuje vsaj 10x več nečistoč.

Kar se tiče pa odstranjevanje indikatorja pa to počnejo z žvepleno kislino in apnom. Indikator se pa izloči kot črna mastna usedlina.

Stari avtomobili so brez težav požirali kurilca, novejši pa so preveč občutljivi s svojimi šobami za vbrizg goriva + cena za zamenjavo, da se ne splača tvegat.

Ni nobene razlike med kurilcem in nafto razen to da na eno 20t cisterno dodajo 2-3deci barve noter.

Vanadium ::

flipflop je izjavil:

Sicer je nekoliko off topic, pa vendar - Golf SDI je nepremičnina. Glih nevarn ni, edino če se spraviš kaj prehitevat. Že kak novejši traktor zna bit problem brez zaleta. :(


Glede nato da imam štirko SDI in sem prej vozil in benz in TDI itd z 100+kw ... vam povem da SDI ni taka nepremičnina kakor se trobi. Sam treba jo znat vozit sploh u klanc je treba mal več zaleta pa leti... v pijavo goriški klanec (tisti ki se peljete po kočevki vete kateri je) grem vedno b.p 100 gor v klanec, po avto cesti pa tudi grem vedno b.p. lahko 130 kakor je zakonska omejitev.

Vikking ::

Ni nobene razlike med kurilcem in nafto razen to da na eno 20t cisterno dodajo 2-3deci barve noter.

Ampak barva je samo zaradi vizualnega. Ko opravljajo kontrolo iščejo indikator (markirni indikator), ki je brezbarven, in ga s posebnim testom določijo če ga gorivo vsebuje. Markirni indikator dodajo preden se distribuira končnim uporabnikom.

Kot sem dejal so nečistoče ter večja vsebnost žvepla, ki je razlika med kurilnim oljem in dieselskim gorivom. Za EL kurilno olje je recimo vsebnost žvepla max 0,20% m/m, medtem ko za dieselsko gorivo 0,05% m/m, poleg tega je tudi dovoljena večja vsebnost vode, kot pri dieselskim gorivom.

Ni samo razlika v 2dc barvi. Saj sta tudi dva popolnoma različna evropska standarda ki ugotavljata oz. zagotavljata po zakonu ustreznost in kvaliteto goriva.

EN 590 za dizelsko gorivo,
SIS 1011 za kurilno olje EL

D3m ::

Heh, vozim službenega VW Caddy 2.0 SDI ti povem, da gre v klanec normalno ali bolj, kot pa keri bencinar.
|HP EliteBook|R5 6650U|

T0RN4D0 ::

Standardi katerim mora zadeva ustrezat je eno, kaj se toči v cisterne je pa drugo. In ni nikjer standarda da kurilc pa ne sme bit enako čist kot dizl. Pri nas gre kar za isto brozgo. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Valvoline ::

D3m je izjavil:

Heh, vozim službenega VW Caddy 2.0 SDI ti povem, da gre v klanec normalno ali bolj, kot pa keri bencinar.

Heh videš,to pa nekaterim braniakom enostavno ne moreš dopovedat.Pač so si zabil v glavo da SDI ne gre in da brez turbota se ne da fajn peljat.
:)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

O se da, ampak ne s SDI-jem :) Jaz si nisem tega v glavo vbijal, ampak sem ga vozil, ne dolgo, par 100 km pa vseeno. Pa tudi drugač ko srečam kakšnega na cesti...pri taki vožnji se sploh ne čudim, da porabijo okoli 5 litrov. Če se bi z 180 konjskim bmw-jem tako jajcal kot povprečen sdi-jevec, bi tudi imel porabo tu nekje. Morda še nižjo.

Valvoline ::

Utk je izjavil:

O se da, ampak ne s SDI-jem :) Jaz si nisem tega v glavo vbijal, ampak sem ga vozil, ne dolgo, par 100 km pa vseeno. Pa tudi drugač ko srečam kakšnega na cesti...pri taki vožnji se sploh ne čudim, da porabijo okoli 5 litrov. Če se bi z 180 konjskim bmw-jem tako jajcal kot povprečen sdi-jevec, bi tudi imel porabo tu nekje. Morda še nižjo.

Meaninig?
Nikol se ne peljem pod 140kmh na AC,po lokalcih ko se mi mudi prehitim vse živo,tut TDI-je z 2x več HP.
Btw Furam 3jko 1.9D

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Paraziti, ki se vozijo na cviček, ne štejejo :)

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Paraziti, ki se vozijo na cviček, ne štejejo :)

Ho,ho,ho :)
Sicer kakor za koga.Pamet v glavo. Pa veselo filanje proračuna želim,še zame vrž kak EE zravn.

:D

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Mogoče nam ne bi bilo treba toliko, če bi še lopovi prispevali kak cent. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

blaz87 ::

Tako kot so rekli. Načeloma gre zadeva brez problema. Je pa preobčutljiva zadeva za novejše avtomobile in nove tehnologije.

Se pravi imej v obziru, da tam nekje do golfa 3ke kurilno sigurno, kar je pa več je pa potrebno dobro premislit.

Je pa res, da je mercedes nemški stroj, in bo verjetno prebavil vse brez problema. Res da je kurilno manj prečiščeno, je pa v osnovi enako.

Moje mnenje: Če imaš možnost, furaj na olje. Kilometrov je tudi že verjetno čez 200.000, pa še sigurno jih bo šel enkrat tolko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blaz87 ()

Valvoline ::

Še prispevek pr alternativi je tok našpanan da plačam več kot povprečni američan ki služi 5x več k jaz. Seveda je tudi razmerje državni paraziti:delavci tam temu primerno.Btw v Grčiji že napovedujejo ceno bencina na 2e za liter in posledični ekonomski kolaps.Vrnitev v stoneage(konji kot glavno prevozno sredstvo).
Bravo za javni sektor !!!

djordjevic ::

Ti se kar tolaži, ja. Goljufi niso nič boljši od državnih parazitov. Še huje. 'Državni paraziti' za plačo, ki jo dobijo, vsaj kaj naredijo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

djordjevic je izjavil:

Ti se kar tolaži, ja. Goljufi niso nič boljši od državnih parazitov. Še huje. 'Državni paraziti' za plačo, ki jo dobijo, vsaj kaj naredijo.

10% teh ja,ostalih 90% nein.
In zato so cene goriv takšne kot so.

Utk ::

Vprašanje kdo je parazit. Nekdo, ki ima 900 bruto in 650 neto in še 50 prigoljufa pri gorivu, ali nekdo, ki ima 2000 bruto in 1200 neto pa ne goljufa in plačuje davke in trošarine še na račun prvih...

flipflop ::

Valvoline je izjavil:

D3m je izjavil:

Heh, vozim službenega VW Caddy 2.0 SDI ti povem, da gre v klanec normalno ali bolj, kot pa keri bencinar.

Heh videš,to pa nekaterim braniakom enostavno ne moreš dopovedat.Pač so si zabil v glavo da SDI ne gre in da brez turbota se ne da fajn peljat.
:)


Sm vozu cordobo z 1.9 in golfa 4 1.9 SDI. Nekam se premakne sam če ga res tiščiš, drgač je pa bolj žalost, za razliko od turbodizla ki že od nizkih obratov fajn potegne.

D3m ::

Jah končna hitrost ni to, kar želiš. S službenim grem max 150 km/h, več ne gre.
Sam je za moje potrebe to čisto dovolj, pa v klance gre tud super, če imam poln tovor :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

T0RN4D0 ::

Kaj vam bodo pa pospeški? Da lahko nabijaš gas in bremzo skos? :) Pelješ se kolk se misliš in prehitiš tiste ki so počasnejši od tebe s tisto hitrostjo... Saj se ni treba vsakemu za rit zalimat najprej preden ga prehitiš.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Golf 4 1.9 sdi

Oddelek: Na cesti
247751 (7501) black ice
»

Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11223889 (20872) rajc123
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12328964 (26047) Buggy
»

katero vozilo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13023542 (21451) denabiker
»

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23677402 (74405) Azrael

Več podobnih tem