Forum » Loža » mercedes cdi in kurilno olje
mercedes cdi in kurilno olje
Zheegec ::
tudi pozimi ima nafta še dodatne aditive proti zmrzovanju... Ja, pa saj sta tudi jabolko iz sosedovega drevesa pa jabolko na tržnici ISTA stvar, samo da je cena onega na tržnici za #error# večja.
Valvoline: ti stalno "promoviraš" kurilca in pa počasne avtomobile. Ki ne gredo nikamor, tudi nobene prožnosti ni.
Drugače pa 150HP za 1.9 dizla ni nič posebnega, ker imajo vsi ti močnejši boljše -variabilne- turbine. Navaden TDI je pa seveda nima.
Valvoline: ti stalno "promoviraš" kurilca in pa počasne avtomobile. Ki ne gredo nikamor, tudi nobene prožnosti ni.
Drugače pa 150HP za 1.9 dizla ni nič posebnega, ker imajo vsi ti močnejši boljše -variabilne- turbine. Navaden TDI je pa seveda nima.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
D3m ::
Hey admin,sory za oftopic. Vendar nisem jaz tisti ki skoz trobi da D ali SDI ne gre.Sem pa lepo povedal da pubec pride zraven in mu jaz osebno demonstriram če gre ali ne.Celo z kombijem(če ne z tovornjakom) ga bom pustil zadaj.In ne nisem CMR wanabee,vendar me takšni bebčki ki še 10tkm niso prevrtel vsega skupaj prav razjezijo z svojimi sick izjavami.
P.S.
In jaz nobenega ne nagovarjam da se na kurilca fura.Vsak naj dela kar mu paše.Jaz le povem da je kurilc in nafta isto sranje različno pakovanje.
Brez veze se obremenjevat ali probat dopovedat Valvoline. Lahko se jim samo smejiš
|HP EliteBook|R5 6650U|
M-XXXX ::
BTW mogoče le v primeru če avto ima 6 prestav.
Jap, saj kolikor vem imajo vsi novejši Renault dizli (z cca 100 konji+) 6 prestav.
Sicer je pa čipanje 1.9 dizelašev na več kot 130km že mal nevarno.Močno trpi turbina ki lavfa na polno že pri zelo nizkih obratih motorja.No mogoče so pr novejših turbinah(motorjih) nekaj izboljšal pa da je vse skupaj malo bolj trpežno.Za 110 in 130ks VWje TDI vem da ni priporočljivo španat na prek 140km.Vem pa za en primer k so čipal a3 iz 110ks na 150ks pa mu je razneslo glavo in ventile.Po čipanju ne smeš tišat v preveč visokih obratov.
Glede na to, da je privzeta moč motorja 130KM nebi rekel, da je ravno nevarno Sem pa tako ali tako take vrste, da večino časa vozim v območju visoke navora, kar pomeni med cca 1800-2300 obrati za normalno vožnjo, AC pa ponavadi tja med 2500-3100.
Steinkauz ::
Ta kuri pri 130 km/h okoli 5 l/100km, vsaj kabrio. Da bi bilo pa 25% razlike v porabi med navadnim in kabriom pa ne verjamem.
Kot je rekel že djordjevic... Sicer nisem čipal iz namena manjše porabe (pravzaprav sem mislil, da je manjša poraba zgolj nateg) vendar je razlika dejansko tukaj. Recimo, da je kljub 30KM več poraba padla za kakšne 3-6dcl... Iz LJ do Trebnjega (merjeno od izvoza na avtocesti, do konca avtoceste) sem imel pri 150 (tempomat) cca 4.9-5L.
BTW mogoče le v primeru če avto ima 6 prestav.
Sicer je pa čipanje 1.9 dizelašev na več kot 130km že mal nevarno.Močno trpi turbina ki lavfa na polno že pri zelo nizkih obratih motorja.No mogoče so pr novejših turbinah(motorjih) nekaj izboljšal pa da je vse skupaj malo bolj trpežno.Za 110 in 130ks VWje TDI vem da ni priporočljivo španat na prek 140km.Vem pa za en primer k so čipal a3 iz 110ks na 150ks pa mu je razneslo glavo in ventile.Po čipanju ne smeš tišat v preveč visokih obratov.
Ni fora na kolk čipaš, ampak kolk je bilo prej.
Ponavad se čipa za 20-30 konjev več, ker so razlike v določenih delih.
Pr TDI 1.9 na mašini razlik sicer ni, razen 150KM modela.
Sam se vseeno čipa npr 90km na max 120km, ker chipanje ne vpliva samo na mašino.
M-XXXX ::
Sam se vseeno čipa npr 90km na max 120km, ker chipanje ne vpliva samo na mašino.
Jap, res je. Sem imel tudi sam smolo in je po čipanju zdrsavala sklopka, tako da je bilo treba ojačat s karbonom... Sam zdaj vse štima tako kot je treba
Tudi investicija se bo delno povrnila s čipanjem. Recimo, da delam letno 50 000km (pa jih zadnje čase več) pomeni pri 0.5L porabe letno prihranim 250EUR, kar tudi ni tako zanemarljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Valvoline ::
BTW mogoče le v primeru če avto ima 6 prestav.
Jap, saj kolikor vem imajo vsi novejši Renault dizli (z cca 100 konji+) 6 prestav.
Sicer je pa čipanje 1.9 dizelašev na več kot 130km že mal nevarno.Močno trpi turbina ki lavfa na polno že pri zelo nizkih obratih motorja.No mogoče so pr novejših turbinah(motorjih) nekaj izboljšal pa da je vse skupaj malo bolj trpežno.Za 110 in 130ks VWje TDI vem da ni priporočljivo španat na prek 140km.Vem pa za en primer k so čipal a3 iz 110ks na 150ks pa mu je razneslo glavo in ventile.Po čipanju ne smeš tišat v preveč visokih obratov.
Glede na to, da je privzeta moč motorja 130KM nebi rekel, da je ravno nevarno Sem pa tako ali tako take vrste, da večino časa vozim v območju visoke navora, kar pomeni med cca 1800-2300 obrati za normalno vožnjo, AC pa ponavadi tja med 2500-3100.
VW 1.9 tdi z tovarniškimi 130km ni priporočljivo čipat.Je pa cool čipanje prav zarad tega ker dobiš več moči,zavarovanje ostane enako :)
pač da je v mejah vzdržljivosti materijala.
@alien tisti čipan a3 katerga sem omenil ima tut varijabilno turbino,pa je vseeno glavo razneslo. Pač obremenitve in temperature so višje. Mislim da za čipanje 1.9tdi VW-jevih maših čez 140km,morš menjat pol motorja.Glava,ventili,vztrajnik,odmična gred športne izdelave ki stane samo ta 300-400e.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Steinkauz ::
No sej če bi 130km čipal, bi pršu na okol 150km motor, ki pa ima spremenjenih nekaj reči na sami mašini.
IceIceBaby ::
Mislim da za čipanje 1.9tdi VW-jevih maših čez 140km,morš menjat pol motorja.Glava,ventili,vztrajnik,odmična gred športne izdelave ki stane samo ta 300-400e.
To pa ni res. Problem so predvsem turbine, ki so pri večjih močeh že neučinkovite. Če zamenjaš turbino lahko na povsem stock motorju prideš še višje.
Vtrajnik, ventili, glava in odmična pa nimajo veze pri takem tuningu. Vsaj kar se tiče vzdržljivosti ne.
Valvoline ::
Tu se motiš.Z vsakimi +10ks se temperature v samo glavo in pritiski ogromno povečajo.Turbina je šele zadnje kar bo odpovedalo pri extremnem čipanju.je precej primerov počenih glav in ventilov še pri tovarniškem 130km TDI. Mal pogoglaj in se pozanimaj. Za nepredelanega 1.9tdi je 140km že nevarna zgornja meja vzdržljivosti. Pr čipanemu na 150km in malo več nabijanja obratov glavo slej k prej ziher raznese.
M-XXXX ::
Z vsakimi +10ks se temperature v samo glavo in pritiski ogromno povečajo.
p * V = M * R * T
Tako, da tako zelo velikih razlik ni...
IceIceBaby ::
Turbina je šele zadnje kar bo odpovedalo pri extremnem čipanju.
Turbina ne odpove. Ampak enostavno je serijska turbina premajhna, da bi skozi spravila dovolj zraka.
Veliko sodobnih motorjev (ne govorim samo za dizle) zdrži tudi 2x tovarniško moč brez ali z minimalnimi predelavami. Sploh motorji, ki so že v osnovi prisilno polnjeni. Problem je pri periferiji. Premajhna turbina, premajhni injektorji, restriktiven sesalni in izpušni del...
TribesMan ::
Turbo bencinar FTW! >:)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zheegec ::
1.9JTDm čipan iz 150 na 175HP delajo brez težav, če je pravilno čipan. nekateri pa čipajo in potem kadi, pa jim pravijo mojstri, da je to "čisto okej".
Drugače pa na temo SDI spet - vsak je videl kakšnega, ki se vključuje na AC in se mu na polno kadi iz auspuha, gre pa ne nikamor. Umreš za njim, jaz prestavim kar v peto prestavo pa še vedno hitreje pospešujem. In ker tovornjaki ne bremzajo da te spustijo na vozni pas je to dejansko nevarno!
Drugače pa na temo SDI spet - vsak je videl kakšnega, ki se vključuje na AC in se mu na polno kadi iz auspuha, gre pa ne nikamor. Umreš za njim, jaz prestavim kar v peto prestavo pa še vedno hitreje pospešujem. In ker tovornjaki ne bremzajo da te spustijo na vozni pas je to dejansko nevarno!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
djordjevic ::
Preohlapni javni sektor in rajske razmere (vsaj doslej) so dejstvo, siva ekonomija, ki je po obsegu menda na prvem mestu v EU, pa ravno tako ni zanemarljiva. Ampak jasno, da se tebi zdi bolj sporno parazitiranje v JU. Neplačevanje trošarin namreč sodi v domeno sive ekonomije.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Valvoline ::
1.9JTDm čipan iz 150 na 175HP delajo brez težav, če je pravilno čipan. nekateri pa čipajo in potem kadi, pa jim pravijo mojstri, da je to "čisto okej".
Drugače pa na temo SDI spet - vsak je videl kakšnega, ki se vključuje na AC in se mu na polno kadi iz auspuha, gre pa ne nikamor. Umreš za njim, jaz prestavim kar v peto prestavo pa še vedno hitreje pospešujem. In ker tovornjaki ne bremzajo da te spustijo na vozni pas je to dejansko nevarno!
150km tovarniški 1.9jtd ne obstaja. Le 2.4jtd so 150km.
Pridi gremo relacijo MB-SG pa da vidmo kolk te je v gatah. Na AC še moja oma prehiteva pa je skoraj slepa. Kadi se pa itak vsak dizel. pač svojga avspufa ne videš ane.
djordjevic ::
Na katerem planetu pa ti živiš? 16-ventilski 1.9 jtdm ima 150 konjev.
No grave is deep enough to keep us in chains.
TribesMan ::
Turbo bencinar FTW! >:)
A nisi ti dizelaš?
Sem... zaenkrat še... :)
150km tovarniški 1.9jtd ne obstaja. Le 2.4jtd so 150km.
A bejž no? Kakšen motor pa ima potem moja 147 1.9 JTD 16V 150PS? :>
No če smo čist tehnično korektni jih nima 150 ampk ~200... :P
Jup se da marsikaj narest, če bo sreča bo ~240, enkrat...
Fiat ima še močnejšo dizelsko različico : 1.9 TwinTurbo Multijet 16v z 190Km serijsko.
Ima ja, samo je zanič... :)
Obstaja pa še 170PS mašina 1.9 JTDm 16V (z eno turbino), ki jo dobiš v 147 ali GT od letnika 2008 naprej (samo so zelo redki ti avti)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
dzinks63 ::
Fiat ima še močnejšo dizelsko različico : 1.9 TwinTurbo Multijet 16v z 190Km serijsko.
Ima ja, samo je zanič... :)
Kako to misliš zanič? A so bili kakšni izredni vpoklici z strani tovarne zaradi teh motorjev?
Valvoline ::
Zakaj si pa ti notr dal plinsko napeljavo? Če maš tok rad državo in parazite pol pa lepo plačaj 1.2e bencin pa še nekega 4x4 bigfoot terenca nabavi da ti bo žr 50l na 100. Država in priskledniki ti bojo zelo hvaležni.
Sam si dal avta predelat ker je bencin PREDRAG.In zakaj je drag? Odgovor prepuščam tebi.
A bencin je predrag? Zato lahko seveda kradeš. Kaj pa ferrari? A ferrri lahko tudi ukradeš? Saj je vendar predrag!
Ne samo da si lopov. Še zabit si.
Jaz sem predelal avto na plin. In plačam državi vse trošarine. Izbral sem cenejšo a LEGALNO možnost. Nikakor pa nisem postal retardiran lopov.
Sami izgovori.legalno to legalno ovo.Dejstvo je da te država nategne z vse strani.Avtoplin bi mogu bit 30-40c ne pa 70c kolk je zdaj. Ameri plačajo pol cenejši bencin in nafto k mi.
Mogoče bom pa jaz tut enga dneva furu nekaj na plin. Dejstvo je da trenutno plinske sisteme z vgradnjo pr nas na DEBELO preplačaš. Za tvoj avto z malo iznajdljivosti se da dobiti rabljen plinski sistem za 100-150e.Montaža in ostalo po dogovoru. Za 100-150e ziher ti negdo strokovno naredi v domačo garažo.
Poanta pa vsega sranja od avtoplina,kurilca,električnih avtov itn je CENEJŠA vožnja. Razlika se pa ustvarja umetno na birokratski način.
djordjevic ::
Ameri plačajo pol cenejši bencin in nafto k mi.
Ja, hkrati pa že 30 let in več furajo vojne in financirajo puče, da si zagotovijo naftne pipice, ob tem pa imajo ob svoji obali posejanih polno naftnih ploščadi. Ampak itak, to vendar ne more biti razlog za poceni gorivo. Ne. Tam imajo manjši, manj parazitski javni sektor.
No grave is deep enough to keep us in chains.
TribesMan ::
Kako to misliš zanič? A so bili kakšni izredni vpoklici z strani tovarne zaradi teh motorjev?
Mašina se baje čudno obnaša, čuti se preklop med eno in drugo turbino... Pravijo da ni to to in veliko bolj priporočajo navadno 1.9 ali 2.0 JTD z eno turbino.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
@pordečeli:
A se lahko prosim nehamo strelat z žaljivkami? Hvala.
A se lahko prosim nehamo strelat z žaljivkami? Hvala.
Zbogom in hvala za vse ribe
Aston_11 ::
To, da je SDI nepremičnina, lahko reče samo tisti, ki avtov sploh ne zna voziti.
Šmrkarija okrog 18 torej.
Ki ne zna narediti km, ne da bi vseskozi žlajfal ali pa pospeševal. Ko avto enkrat doseže končno hitrost, potem je vseeno, ali imaš pod pokrovom 1000 KM ali pa 60 KM. Razlika do 100 km/h od 0 km/h je par sekund. To ni omembe vredno. Dizla brez turbine se vozi drugače kot dizla s turbino. To je treba znat. Tisti, ki ne zna, jamra o nepremičninah. In poleg tega je že kar folklora, da je prva asociacija na SDI nepremičnina.
Kot da benzinar s 60 KM je F1.
In naprej, večina vas ne zna voziti, vsaj tisti, ki ste mnenja, da so avtomobili, ki rabijo več kot 12 sek nepremičnine. Na cestah se jajcate z žlajfi, pospeševanjem v rit drugega in temu pravite vožnja. My ass. Za normalno vožnjo ne rabiš vozila, ki ima 50KM+.
Za avtorja tega posta - če imaš za Marcedeza, nimaš pa za nafto, ma kaj ti je? Revež prve klase. Ko ti bo Marcedez riknu zaradi šparanja z nafto, v jok pa na drevo. Če špraraš na nafti, kdo ti bo avto servisiral, kdo kupoval gume. Kot en mulc razvajeni, benti sunce.
Btw - JTD od Fiata so najboljši motorji daleč naokoli. Fiat je uspel doseči kompromis med kvaliteto in zmogljivostjo in je izdelal motorje, ki so tako robustni, da praktično na trgu ni bolj rubustnih motorjev. IMO so daleč najboljši turbo dizel motorji daleč naokoli. Pogojno bi ji jim lahko pariral kakšen BMW, pogojno.
Sicer imam sam VW; kar pa ne moti, da ne bi priznal Fiatu zasluge.
Šmrkarija okrog 18 torej.
Ki ne zna narediti km, ne da bi vseskozi žlajfal ali pa pospeševal. Ko avto enkrat doseže končno hitrost, potem je vseeno, ali imaš pod pokrovom 1000 KM ali pa 60 KM. Razlika do 100 km/h od 0 km/h je par sekund. To ni omembe vredno. Dizla brez turbine se vozi drugače kot dizla s turbino. To je treba znat. Tisti, ki ne zna, jamra o nepremičninah. In poleg tega je že kar folklora, da je prva asociacija na SDI nepremičnina.
Kot da benzinar s 60 KM je F1.
In naprej, večina vas ne zna voziti, vsaj tisti, ki ste mnenja, da so avtomobili, ki rabijo več kot 12 sek nepremičnine. Na cestah se jajcate z žlajfi, pospeševanjem v rit drugega in temu pravite vožnja. My ass. Za normalno vožnjo ne rabiš vozila, ki ima 50KM+.
Za avtorja tega posta - če imaš za Marcedeza, nimaš pa za nafto, ma kaj ti je? Revež prve klase. Ko ti bo Marcedez riknu zaradi šparanja z nafto, v jok pa na drevo. Če špraraš na nafti, kdo ti bo avto servisiral, kdo kupoval gume. Kot en mulc razvajeni, benti sunce.
Btw - JTD od Fiata so najboljši motorji daleč naokoli. Fiat je uspel doseči kompromis med kvaliteto in zmogljivostjo in je izdelal motorje, ki so tako robustni, da praktično na trgu ni bolj rubustnih motorjev. IMO so daleč najboljši turbo dizel motorji daleč naokoli. Pogojno bi ji jim lahko pariral kakšen BMW, pogojno.
Sicer imam sam VW; kar pa ne moti, da ne bi priznal Fiatu zasluge.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
M-XXXX ::
In naprej, večina vas ne zna voziti, vsaj tisti, ki ste mnenja, da so avtomobili, ki rabijo več kot 12 sek nepremičnine.
Delam cca 300-400km tedensko po avtocesti in večina časa (kadar se le da) vozim 150-170. Približno pol voženj v LJ in nazaj ne uporabljam zavore niti enkrat (tole je letelo na avtocesto), ve velja za zaviralni pas ter vožnjo iz višnjegorskega klanca proti Trebnjem ter pred cestninsko postajo.
PS: v večini časa vozim ob takih urah, da ni kaj veliko prometa.
Razlika do 100 km/h od 0 km/h je par sekund. To ni omembe vredno.
Razlika je 70-80%, kar je zelo omembe vredno.
Kot da benzinar s 60 KM je F1.
Prav tako nepremičnina. Vsaj na kakšni avtocesti.
Za normalno vožnjo ne rabiš vozila, ki ima 50KM+.
Haha, saj se šališ a? Daj povej kaj boš s 50KM avtom, ki ima vse skupaj teže cca 1500-2000kg. Take avtomobile bi morali na avtocesti PREPOVEDAT!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
IceIceBaby ::
Kot da benzinar s 60 KM je F1.
Bencinarji s 60 konji so kante. Ampak imaš zgoraj napisano. Twingo s 60 konji je vseeno cca 4, 5 sekund hitrejši do 100, kar je OGROMNA razlika.
To, da je SDI nepremičnina, lahko reče samo tisti, ki avtov sploh ne zna voziti.
Šmrkarija okrog 18 torej.
Poglej še enkrat podatke. SDI je na nivoju avtomobilov izpred 30, 40 let.
Aston_11 ::
In naprej, večina vas ne zna voziti, vsaj tisti, ki ste mnenja, da so avtomobili, ki rabijo več kot 12 sek nepremičnine.
Delam cca 300-400km tedensko po avtocesti in večina časa (kadar se le da) vozim 150-170.
Pohvalno. Tu bi bile res težave s SDI-jem. Žal pa bi moral reči, da kršiš zakon. Verjetno ti je vseeno. Tu si že na področju kulture. Ki je ni. Kar pa nima veze s SDI-jem oz-. drugim tipom motorja. Je pa res težko narediti te km po omejitvah. Mimo radarjev seveda me gre toliko. S tem gre tudi doslednost po gobe.
Približno pol voženj v LJ in nazaj ne uporabljam zavore niti enkrat (tole je letelo na avtocesto), ve velja za zaviralni pas ter vožnjo iz višnjegorskega klanca proti Trebnjem ter pred cestninsko postajo.
TU ne vem, kaj je point tega.
Razlika do 100 km/h od 0 km/h je par sekund. To ni omembe vredno.
Razlika je 70-80%, kar je zelo omembe vredno.
Statično je omembe vredno tudi, če je razlika med 10 in 10.1 sekunde. Sicer pa ni omembe vredno, če bo SDI prišel v LJ 5 minut kasneje. Statistično.
Kot da benzinar s 60 KM je F1.
Prav tako nepremičnina. Vsaj na kakšni avtocesti.
Pri pospeševanju. Drugače ne.
Za normalno vožnjo ne rabiš vozila, ki ima 50KM+.
Haha, saj se šališ a? Daj povej kaj boš s 50KM avtom, ki ima vse skupaj teže cca 1500-2000kg. Take avtomobile bi morali na avtocesti PREPOVEDAT!
Prepovedati bi morali norce za volanom, ki rabijo 150+ KM, da sploh sedejo v avto. Problem je v norcih, njihovi kulturi, ne v KM.
atubbuta ::
Daj povej kaj boš s 50KM avtom, ki ima vse skupaj teže cca 1500-2000kg. Take avtomobile bi morali na avtocesti PREPOVEDAT!
Saj jih SPLOH NI! Prosim.
:)
Aston_11 ::
IceIceBaby je izjavil:
Kot da benzinar s 60 KM je F1.
Bencinarji s 60 konji so kante. Ampak imaš zgoraj napisano. Twingo s 60 konji je vseeno cca 4, 5 sekund hitrejši do 100, kar je OGROMNA razlika.
To, da je SDI nepremičnina, lahko reče samo tisti, ki avtov sploh ne zna voziti.
Šmrkarija okrog 18 torej.
Poglej še enkrat podatke. SDI je na nivoju avtomobilov izpred 30, 40 let.
Eni imate probleme sami s sabo. SDI je prav v redu avtomobil. Seveda ni za šmrkarijo, da bi šminkirala. S tem hrupom, da se avto premakne, res ni za nepotrpežljive ljudi.
POtem pa extrem - kako izpade, da je večina avtov v primerjavi s raznimi 250KM+ enake nepremičnine kot je SDI nepremičina proti njim. Ko je on že na kafatu v Piranu, so ostali še na pol poti proti kafetu, SDI pa na četrt poti.
Slovenci imamo problem, da avto mora imeti KM, sicer ni avto. Bolj fetiš za lovit babe, za se hvalit, za nadomesčat primanjkljaj v glavi.
TIstih parih sek naj bi bilo pri SDI pomembno? Resno? Ki jih sicer porabite kako? Če slabo voziš, potem je to pomembno, ker si vedno v situaciji pospeševanja/zaviranja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
IceIceBaby ::
Statično je omembe vredno tudi, če je razlika med 10 in 10.1 sekunde. Sicer pa ni omembe vredno, če bo SDI prišel v LJ 5 minut kasneje. Statistično.
Lahko prideš prej z SDI, če si kreten in se ne oziraš na varnost. Ampak meni se bolj pomembno kot kdaj prideš zdi kako prideš na cilj.
Z avtom, kjer moraš stalno prestavljati, kjer te je strah vsakiš, ko prehitevaš traktor in kjer moraš razmišljati za 1km naprej vožnja pač ni udobna.
Valvoline ::
IceIceBaby je izjavil:
Statično je omembe vredno tudi, če je razlika med 10 in 10.1 sekunde. Sicer pa ni omembe vredno, če bo SDI prišel v LJ 5 minut kasneje. Statistično.
Lahko prideš prej z SDI, če si kreten in se ne oziraš na varnost. Ampak meni se bolj pomembno kot kdaj prideš zdi kako prideš na cilj.
Z avtom, kjer moraš stalno prestavljati, kjer te je strah vsakiš, ko prehitevaš traktor in kjer moraš razmišljati za 1km naprej vožnja pač ni udobna.
Ojojoj kere buće ej :) Če furaš pa tdija sploh ne rabiš razmišljat kaj prihaja z nasprotne smeri,saj to je raketa.Hahaha... kaj sploh maš avta al se skoz z biciklom furaš mogoče ?
IceIceBaby ::
Prepovedati bi morali norce za volanom, ki rabijo 150+ KM, da sploh sedejo v avto. Problem je v norcih, njihovi kulturi, ne v KM.
Edini človek, ki je predlagal dirkanje po javnih cestah v tej temi vozi Golf Diesel :)
Ne vem kaj imajo konji veze s tem. Jaz imam avto z 250hp in eno samo kazen (2500 SIT) v vseh 10 letih.
M-XXXX ::
Pohvalno. Tu bi bile res težave s SDI-jem. Žal pa bi moral reči, da kršiš zakon. Verjetno ti je vseeno. Tu si že na področju kulture. Ki je ni. Kar pa nima veze s SDI-jem oz-. drugim tipom motorja. Je pa res težko narediti te km po omejitvah. Mimo radarjev seveda me gre toliko. S tem gre tudi doslednost po gobe.
Edini radar, ki je med Trebnjem in LJ je po prvem tunelu, v katerem se peljem krepko pod 130. In prosim ne me obsojat glede kulture. Bom drugače vprašal: kolikorat si v zadnjih 25 000 km trobil (pod tole ne štejem, da kdo "zaspi" pred semaforjem) in blendal (pod tole ne štejem bledanje zaradi neprižganih luči)? Ker če je tvoj odgovor večji od 2x, 3x potem tvoje obsojanje nekako ni urpavičeno. Edini problem, ki ga vsaj jaz doživljam na avtocesti je to, da držim preveliko varnostno razdaljo in imajo potem ljudje slabo navado da se urivajo pred mene (ravno kakšna SDI makina)
TU ne vem, kaj je point tega.
Kako si povezoval močnejše mašine/hitro vožnjo z nestrpnostjo, hitrim pospeševanjem in bremzanjem, ter vožnjo za ritjo. Tu je point tega.
Pri pospeševanju. Drugače ne.
Točno tako. Bolje imet malo več KM pa jih rabit 3x na dan, kot imet malo manj KM in takrat ko jih rabiš pač nimaš.
Statično je omembe vredno tudi, če je razlika med 10 in 10.1 sekunde. Sicer pa ni omembe vredno, če bo SDI prišel v LJ 5 minut kasneje. Statistično.
Statistično gledano je kar velika razlika v tem če se pelješ uštric kamiona v predoru in začne enkrat peljat na tvoj pas in kljub trobljenju ne neha zavijat tisti za tabo pa sploh ne pribremza da bi šel ti za kamion. Ravno tam ti tako statistično kot praktično 150HP avto reši kožo, ker boš v 5 kamion prehitel v nekaj sekundah.
Daj povej kaj boš s 50KM avtom, ki ima vse skupaj teže cca 1500-2000kg. Take avtomobile bi morali na avtocesti PREPOVEDAT!
Saj jih SPLOH NI! Prosim.
Koliko ima Golf SDI? Kakšnih 1000-1200kg? Pa prištej temu 50l tekočin, pa 50kg krame v prtlažniku pa 3-5 ljudi. Čak na koliko smo zdaj?
Valvoline ::
IceIceBaby je izjavil:
Prepovedati bi morali norce za volanom, ki rabijo 150+ KM, da sploh sedejo v avto. Problem je v norcih, njihovi kulturi, ne v KM.
Edini človek, ki je predlagal dirkanje po javnih cestah v tej temi vozi Golf Diesel :)
Ne vem kaj imajo konji veze s tem. Jaz imam avto z 250hp in eno samo kazen (2500 SIT) v vseh 10 letih.
Kaj si prebral zakaj sem jaz tega predlagal? In še vedno garantiram da prej pridem na cilj kot kakšen z 2x več KM pod pokrovom.Get the point ?
@M-XXX vse kar trobiš je napisano le na osnovi predsodkov.Sprobaj enkrat pelat SDI pa se potem oglasi.Drugače je brezveze debatirat.
BTW ex golf2 je vleku skoraj 1.5 tone gradbenega materijala. BP.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
M-XXXX ::
@M-XXX vse kar trobiš je napisano le na osnovi predsodkov.Sprobaj enkrat pelat SDI pa se potem oglasi.Drugače je brezveze debatirat.
Hmm, kako bi opisal občutek... Hmmm, mogoče pa bi lahko nekako opisal: nekaj podobnega kot pri meni, pri cca 1300 obratih, preden turbina zagrabi. Izraz za to pa je bil že nekajkrat omenjen zgoraj
Valvoline ::
Hm,kaksen je sele obcutek k se DCIju sfukajo sobe in pumpe,ter se na armaturki dogaja pravi lightshow.Se ti je ze zgodilo?Če ne pa bo brez skrbi.polovica dci-jev še 100.000km ne zmore dat skoz brez resnejše okvare na motorju.E videš tu pa je D in SDI king.500.000 je najmanj kar se lahka pričakuje brez posega v mašino.Pa vsak ima svoje prioritete.
Btw jaz se lahka kamot tudi peljem 180 na AC,vendar se povečini peljem 130-140 tolk k je predpisano.
Btw jaz se lahka kamot tudi peljem 180 na AC,vendar se povečini peljem 130-140 tolk k je predpisano.
atubbuta ::
Statistično gledano je kar velika razlika v tem če se pelješ uštric kamiona v predoru in začne enkrat peljat na tvoj pas in kljub trobljenju ne neha zavijat tisti za tabo pa sploh ne pribremza da bi šel ti za kamion. Ravno tam ti tako statistično kot praktično 150HP avto reši kožo, ker boš v 5 kamion prehitel v nekaj sekundah.
To je tisti moj največji motiv imeti močnejši avto. Zdi se mi, da za pametnega voznika je imeti močnejši avto preprosto obzirno do ostalih udeležencev v prometu. Vem, da dokler furam 90 po avtocesti, ni prav na mestu, da govorim o obzirnosti, pa vseeno.
Koliko ima Golf SDI? Kakšnih 1000-1200kg? Pa prištej temu 50l tekočin, pa 50kg krame v prtlažniku pa 3-5 ljudi. Čak na koliko smo zdaj?
1200 +50 (gorivo) +240 (folk) +50 (prtlaga) =1540 Ampak še zdaaaaleč ni 2000.
:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: atubbuta ()
atubbuta ::
Hm,kaksen je sele obcutek k se DCIju sfukajo sobe in pumpe,ter se na armaturki dogaja pravi lightshow.Se ti je ze zgodilo?Če ne pa bo brez skrbi.polovica dci-jev še 100.000km ne zmore dat skoz brez resnejše okvare na motorju.
Ne me strašit!!! Mam sam še 12.000 km na voljo?!? :(
Aja, res pa je, da mi je bl na začetku, pr prehitevanju traktorja razgnalo dovod v intercooler. Šment. Ampak ok, je bil v garanciji.
:)
Valvoline ::
Kaksen mesec nazaj je bil na tv-ju nek prispevek o biodizlu.Spraševali so nekega lastnika reno thalie 1.5dci zakaj je v oskodninski tozbi proti petrolu,odgovor: avto mu je zaribal ker je petrol miksal 5% biodizla not v nafto,ugotovljeno s strani pooblaščenega renojevega servisa.Avto biv letnik 04 z prevoženimi 60tkm gospod pa prvi lastnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
djordjevic ::
Sej to ni nobena skrivnost, da v določene dizle ne smeš nalivat biodizla. Hvalabogu, da imamo pestro ponudbo pump in mi ni treba točit na petrolu. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.
M-XXXX ::
1200 +50 (gorivo) +240 (folk) +50 (prtlaga) =1540 Ampak še zdaaaaleč ni 2000.
Ravno zato sem napisal od 1500-2000. Moja praksa bi bila taka, da recimo 2x-3x na teden pripeljem domov po 5 ljudi, kar nanese dodatnih 160kg+ cca še ene 30-40kg pritljage. Glej pa smo že na 1750kg:) Je pa res, da večina ljudi ne prevaža toliko s sabo... Vendar ne spremeni dejstva: 50KM recimo 1500kg je za na avtocesto premalo. 100KM je za 1500kg mase na avtocesti že kar malo.
Hm,kaksen je sele obcutek k se DCIju sfukajo sobe in pumpe,ter se na armaturki dogaja pravi lightshow.Se ti je ze zgodilo?Če ne pa bo brez skrbi.polovica dci-jev še 100.000km ne zmore dat skoz brez resnejše okvare na motorju.E videš tu pa je D in SDI king.500.000 je najmanj kar se lahka pričakuje brez posega v mašino.Pa vsak ima svoje prioritete.
Tehle 100k je mogoče malo pretirano pesimistična številka. Drugače pa moj odgovor na to: več konjev je definitivno prestiž, katerega je konec koncev potrebno plačati (v tem primeru v obliki popravila) Vendar se po popravilu normalno voziš naprej, kot da se nič ni zgodilo.
AngelOfDeath ::
1200 +50 (gorivo) +240 (folk) +50 (prtlaga) =1540 Ampak še zdaaaaleč ni 2000.
Ravno zato sem napisal od 1500-2000. Moja praksa bi bila taka, da recimo 2x-3x na teden pripeljem domov po 5 ljudi, kar nanese dodatnih 160kg+ cca še ene 30-40kg pritljage. Glej pa smo že na 1750kg:) Je pa res, da večina ljudi ne prevaža toliko s sabo... Vendar ne spremeni dejstva: 50KM recimo 1500kg je za na avtocesto premalo. 100KM je za 1500kg mase na avtocesti že kar malo.
Hm,kaksen je sele obcutek k se DCIju sfukajo sobe in pumpe,ter se na armaturki dogaja pravi lightshow.Se ti je ze zgodilo?Če ne pa bo brez skrbi.polovica dci-jev še 100.000km ne zmore dat skoz brez resnejše okvare na motorju.E videš tu pa je D in SDI king.500.000 je najmanj kar se lahka pričakuje brez posega v mašino.Pa vsak ima svoje prioritete.
Tehle 100k je mogoče malo pretirano pesimistična številka. Drugače pa moj odgovor na to: več konjev je definitivno prestiž, katerega je konec koncev potrebno plačati (v tem primeru v obliki popravila) Vendar se po popravilu normalno voziš naprej, kot da se nič ni zgodilo.
in ti s 5 frocami drviš 170 po A/C ?
edit: Slovnica
;-) ::
170 ni drvenje, komot se da peljat tam 180/190 če ni avtov, 170 pa je samo 40 več kot 130 kar se nobeden ne pelje.
M-XXXX ::
in ti s 5 frocami drviš 170 po A/C ?
170 po dokaj prazni avtocesti ni popolnoma nobeno drvenje, kvečjemu malo hitrejša vožnja. In kolikokrat se mi je že zgodilo, da sem vozil po voznem pasu cca 160km/h v "koloni"... Na srečo, ljudje gredo zadnje čase raje kakšen km na avtocesti več, kot kakšen km manj... Italjane je že srečala pamet, Avstrijci pa tudi. Bo pa seveda kar nekaj časa trajalo, da kaj takega pride v našo kokoško. Avtoceste večje, boljše, varnejše, prostornejše kot pred leti. Avtomobili varčnejši, udobnejši, varnejši, hitrejši, zmogljivejši. Omejitev (na AC) pa še kar enaka...
Utk ::
In še vedno garantiram da prej pridem na cilj kot kakšen z 2x več KM pod pokrovom.Get the point ?
Če se bi vozil čez naselja 80 in potem do naslednje vasi pospešil do 100 (če je več kot 3 km do nje, seveda), potem ti bi najbrž res uspelo. Po predpisih pa ne.
Največji problem SDI-ja sploh ni v tem, da ne gre nikamur, ampak v šoferjih, ki so prepričani, da se vozijo v najboljšem avtu na svetu, v resnici so pa ovira...ljudje v starih katrcah, kolk jih še je, se vsaj zavedajo tega in se primerno obnašajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Aston_11 ::
Bom drugače vprašal: kolikorat si v zadnjih 25 000 km trobil (pod tole ne štejem, da kdo "zaspi" pred semaforjem) in blendal (pod tole ne štejem bledanje zaradi neprižganih luči)?
Nikoli pod trobljenje zaradi zaspanca pred semaforjem. Nikoli. Vedno sem počakal. Še vsak je speljal.
Nikoli pod blendanje.
170 ni drvenje, komot se da peljat tam 180/190 če ni avtov, 170 pa je samo 40 več kot 130 kar se nobeden ne pelje.
Ti imaš še vedno probleme s preživnino. Za resne teme bo treba najprej to rešit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
atubbuta ::
Vendar ne spremeni dejstva: 50KM recimo 1500kg je za na avtocesto premalo. 100KM je za 1500kg mase na avtocesti že kar malo.
85KM in natovorjen Note je za na avtocesto že kar zelo malo. Res, da se navadim in s 4 kolesi na strehi, polnim avtom in kajakom v prtlažniku furam čist ok. Ampak ne prehitevam kadar se mi zlušta ampak takrat, ko je daleč nazaj prazna cesta. Ko ga pa raztovorim, pa avto spet dobi nekaj novih pospeškov in je to pravi užitek. :)
170 ni drvenje, komot se da peljat tam 180/190 če ni avtov, 170 pa je samo 40 več kot 130 kar se nobeden ne pelje.
Odvisno od avta. Z visokimi avti to ne svetujem. Kak Audi ali pa MBE pa verjetno ni panike.
M-xxxx; problem hitre vožnje je tudi večji hrup. Zato zagovarjam vožnjo pod 130 km/h.
:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: atubbuta ()
M-XXXX ::
Nikoli pod trobljenje zaradi zaspanca pred semaforjem. Nikoli. Vedno sem počakal. Še vsak je speljal.
Mišljeno je bilo, da spanec pred semaforjem ne spada pod to kategorijo. Potem lahko zate sklepam, da niti približno ne spadaš pod živčne voznike, tako da pohvale. Malo jih/nas je takih
M-xxxx; problem hitre vožnje je tudi večji hrup. Zato zagovarjam vožnjo pod 130 km/h.
Hrup je pa kar dober protirazlog hitre vožnje, se čisto strinjam. Vendar vsaj pri meni do cca 170 ni ravno moteči faktor. Je pa res, da je zelo odvisno od avta, glede na to da v kakšni stari Julki misliš da si tik pred prebojem svočnega zida (pri 110km/h), recimo v M6 pa pri 250 vetra sploh ne slišiš (oziroma če ga bi hotel slišat, se ga bi pomoje dalo, vendar v takem avtu vsaj jaz nimam želje poslušat vetra
TribesMan ::
Mislim da je bilo mišljeno hrup ki se sprošča v okolico, ne hrup znotraj potniške kabine... ;)
Sej v Avstriji so ponoči še dodatno omejene hitrosti na AC zaradi hrupa vozil.
Sej v Avstriji so ponoči še dodatno omejene hitrosti na AC zaradi hrupa vozil.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
atubbuta ::
Ja, mislil sem hrup na ven. Vem, da imajo v Švici eno jezero, ob katerem je na avtocesti omejitev 80 km/h. Po vsej verjetnosti zaradi manjšega hrupa.
Hrup na not se je pa pr starejših avtih res slišal močneje. Od 205 km/h se še nisem hitreje peljal. Vem pa, da je R25 pri 190 km/h začel tako rohnet, da sm tudi jaz imel občutek, da se približujemo zvočni hitrosti.
Hrup na not se je pa pr starejših avtih res slišal močneje. Od 205 km/h se še nisem hitreje peljal. Vem pa, da je R25 pri 190 km/h začel tako rohnet, da sm tudi jaz imel občutek, da se približujemo zvočni hitrosti.
:)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Golf 4 1.9 sdiOddelek: Na cesti | 7751 (7501) | black ice |
» | Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23889 (20872) | rajc123 |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28964 (26047) | Buggy |
» | katero vozilo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23542 (21451) | denabiker |
» | Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 77402 (74405) | Azrael |