» »

mercedes cdi in kurilno olje

mercedes cdi in kurilno olje

;-) ::

Malo buttyflexa pa betumna pa se nič ne sliši.

ZdravkoČolič ::

100KM je za 1500kg mase na avtocesti že kar malo.


Lani sem 2 tedna vozil Peugeot Experta HDI120, ki tehta prazen čez 1900kg in je bilo teh 120 konjev čisto dovolj za zelo udobno vožnjo po AC. Pri 160km/h (kar je bistveno več kot je omejitev) je bil motor v šesti prestavi zelo tih, avto se je voziu čisto lepo, pa še niti približno ni tako aerodinamičen kot avto. Tako, da ne vem kje pobiraš te gluposti. Če pa hočeš 200 letet je pa premalo, ja.

recimo v M6 pa pri 250 vetra sploh ne slišiš


Sm prepričan, da govoriš iz izkušenj :)

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Pr 250 čuješ šumenje v vsakem avtu razn če maš 2x 15" v kuferamu.

D3m ::

Večina ne govori iz izkušenj >:D ampak, kar v gostilni slišijo ali od prijateljev.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

M-XXXX ::

Sm prepričan, da govoriš iz izkušenj :)

Na moje veliko veselje ja:D

Pr 250 čuješ šumenje v vsakem avtu razn če maš 2x 15" v kuferamu.

Nobeden ni pogruntal na kaj sem ciljal? Seveda se sliši veter če ga hočeš slišat, sam v takem avtu pač NOČEŠ slišat vetra, glede na to da imaš meter pred sabo 500konjsko mašino in se malo lepše oglaša kot tuljenje vetra. Posebno v tunelu je prava poezija za ušesa ko te lima na sedež;)

Meizu ::

Zanimivo ko vsi govorite o vožnji nad 150km/h.

Obenem pa nabijate, da so tisti ki lavfajo na kurilno olje prekrškarji... Hmm... :|

ZdravkoČolič ::


Nobeden ni pogruntal na kaj sem ciljal? Seveda se sliši veter če ga hočeš slišat, sam v takem avtu pač NOČEŠ slišat vetra, glede na to da imaš meter pred sabo 500konjsko mašino in se malo lepše oglaša kot tuljenje vetra. Posebno v tunelu je prava poezija za ušesa ko te lima na sedež


Joj ti pa rad nakladaš. Tudi pri 250 te tudi še lima na sedež ane? Ej? Za ene je tudi poezija, ko od svoje 20 let stare honde poslušajo mašino pri 220km/h. Potem lahko rečeš tudi za tak avto, da se ne sliši vetra kajne?

atubbuta ::

Jes, danes sprobal slovesni SDI 1.9 :D Moram priznati, da športnik res ni, ima pa čist spodobne pospeške tudi v klanec. Edino pri pospeševanju naj obrati nikakor ne bodo pod 2500! Čist fajn zadevca je, če člowk ni preveč razvajen.
:)

M-XXXX ::

Joj ti pa rad nakladaš. Tudi pri 250 te tudi še lima na sedež ane? Ej? Za ene je tudi poezija, ko od svoje 20 let stare honde poslušajo mašino pri 220km/h. Potem lahko rečeš tudi za tak avto, da se ne sliši vetra kajne?

Peljal sem se do 250, tako ne vem kakšni so pospeški pri 250. Pri recimo 200 pa te prav lepo nalima na sedež. Takole ti bom rekel: ne veš kako je dokler ne sprobaš. Sam zase vem, da če bi imel kakšnih 40-50k na razpolago, bi bla prva zadeva to, da bi šel enega M6 kupit:D

In če nisi dojel, na kaj sem ciljal glede vetra in slišnosti le njega pri 250km/h prosim ne si delat sramote pa me zdajle napadat s tem. Ker predvidevam, da so ostali pogruntali kaj sem mislil kaj boš poslušal pri 250 in to pač ni veter!

PS: od 100 do 200 v 8 sekundah, zdaj si pa predstavljal pospešek od 200 naprej :)

Samo v opozorilo: številčnica na števcu gre gor po 30. Pa čisto tako v zanimivost: omenjeni avto pride od 0 do 240 hitrejše kot SDI Golf od 0 do 100>:D

atubbuta ::

No, eno je običajno, drugo ekstremno. Je razlika tudi, če na mesec zmečeš 200 eur za avto al pa 1000.
:)

;-) ::

manjka še samo kementar da m6 pije 8-9 litrov pa bo popolno.

skor tak pospešuje ko moja puga haha

atubbuta ::

;-) je izjavil:

manjka še samo kementar da m6 pije 8-9 litrov pa bo popolno.


To je pa manj od Astre, ki jo je imela moja mat. Pospešek do 100 pa cca. 12 sekund.
:)

ZdravkoČolič ::

MX: Mislil si točno to kar si rekel. In ja sm se pelov že v S3ki okrog 250 in ti lahko zagotovim, da se vetr sliš FUL. In enkrat v 607ki okoli 230 (ki je ful izolirana limuzina btw) in se je tudi ful slišov vetr. Tko, da si ti ne deli sramote. Verjetno še izpita nimaš.

IceIceBaby ::

Pri meni je pri cca 180 do 200 zelo udobno za cruzat. Nad 200 je pa že dost glasno, pri 250 je pa vse skupaj že preglasno in preveč naporno za daljšo vožnjo.

dzinks63 ::

BMW-ji so znani kot eni izmed najvarčnejših avtomobilov glede na svoje zmoljivosti. 8-9 l za M6 bo težka, vendar le malo več od tega se da dosegat z malo bolj lagodno vožnjo. Npr. M5 na testu povprečna poraba 15 l/100km, pa niso bili ničkaj nežni z njim.

M-XXXX ::

MX: Mislil si točno to kar si rekel. In ja sm se pelov že v S3ki okrog 250 in ti lahko zagotovim, da se vetr sliš FUL. In enkrat v 607ki okoli 230 (ki je ful izolirana limuzina btw) in se je tudi ful slišov vetr.


Se bom kar citiral:

recimo v M6 pa pri 250 vetra sploh ne slišiš (oziroma če ga bi hotel slišat, se ga bi pomoje dalo, vendar v takem avtu vsaj jaz nimam želje poslušat vetra>:D


Glej še zdaj nisi dojel. Daj da ti razložim: VEM DA SE sliši veter. Tudi pri 200 se sliši veter. Rekel sem (celo direktno) da pri takem avtu kot je M6 človek ne sliši vetra, ker ga NOČEŠ SLIŠAT in imaš dost bolj zanimive zvoke za poslušat (naprimer čudovit zvok 500 konjske mašine pred tabo) in jaz že ne vem zakaj bi hotel v tem primeru poslušat veter. Si zdaj pogruntal kaj sem hotel povedat?

Tko, da si ti ne deli sramote. Verjetno še izpita nimaš.

Oprosti ker si delam sramoto s tem, ker ti ne dojameš kaj hočeš povedat že od samega začetka. In glede na to, da so ostali pogruntali takoj kaj sem mislil, bi rekel da sem napisal dovolj nadzorno in razumljivo. In ja imam izpit. V zadnjem letu sem prevozil okoli 30 000km od tega sem bil en mesec v Ameriki, 3 mesece pa nisem mogu vozit zaradi poškodbe roke. Kar pomeni, da sem efektivno naredil 30 000 km v 8 mesecih, kar me postavi krepko nad povprečje glede na število prevoženih km v enem letu. Pa tudi če nebi imel izpita. Bi to mogoče kaj spremenilo porabo avta? Bi bil pospešek M6 kaj slabši? Bi šel SDI kaj hitreje?:D

PS:
manjka še samo kementar da m6 pije 8-9 litrov pa bo popolno.

Sosedov pije v povprečju 14.7 litra (večina vožnja po avtocesti med 150 ter 250) + par km vožnje po Ljubljani. Avto pa je ves čas v M modu (vklopljenih vseh 10 cilindrov).

Podatka za vožnjo po omejitvah in z "samo" 400 konji pa nimam. Sem ga vprašal koliko kaj tam porabi in sem dobil odgovor, da ne ve :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

ZdravkoČolič ::

Aja kr 30k si jih naredu. Si pa ceu frajer zdej nadpovprečen. In ja, dobro sm razumu kaj si hotu povedat. Zato sm ti pa odgovoru, da se tudi pri 20 let stari hondi ne sliš vetra (lahko se citiram). Hotu sm povdarit, da nimaš pojma. Pri 250 hitrost vetra že PREGLASI zvok motorja. In nism noben zagovornik SDI. Pa pazi, da ne izgubiš izpita, veš 170km/h je za mladga voznika že odvzem...

Relanium ::

Vsa fora pri teh SDI vs. TDI vs bencinar pa pospeških je v karakteristiki.
Js povem (iz izkušenj) da sem bil navajen zelo strmo naraščajoče karakteristike (friziran moped) potem pa sem začel vozit 1.9D (kar pa ma čist kontra karakteristiko)
Po domače povedano sem mislil da je z avtom nekaj narobe, kaj ta kripa nikamor ne gre....
potem sem pa dognal da ma neverjetno veliko navora, se naučil to uporabit v vožnji, zdaj pa kar leti :)

ZdravkoČolič ::

potem sem pa dognal da ma neverjetno veliko navora, se naučil to uporabit v vožnji, zdaj pa kar leti


Kot sm že malo gor reku; 1.9SDI ima manj navora kot 1.4TDI (nisem pa čisto prepričan).

M-XXXX ::

Aja kr 30k si jih naredu. Si pa ceu frajer zdej nadpovprečen.

Pod nos mi definitivno ne moreš metat, da malo vozim ja:D

In ja, dobro sm razumu kaj si hotu povedat. Zato sm ti pa odgovoru, da se tudi pri 20 let stari hondi ne sliš vetra (lahko se citiram). Hotu sm povdarit, da nimaš pojma. Pri 250 hitrost vetra že PREGLASI zvok motorja. In nism noben zagovornik SDI.

Sem prebral kaj si napisal. Vendar sem namensko ignoriral, ker nekako ni smiselno tlačit zvok starega motorja ki ropota in zvok športnega motorja ki "prede":D In ja- pri 250 SLIŠIŠ motor. Nisem pa nikjer rekel, da si zagovornik SDI-ja.

Pa pazi, da ne izgubiš izpita, veš 170km/h je za mladga voznika že odvzem...

Ne ni. Niti približno ne. Pravzaprav je kazen za 170km/h (po števcu) vsaj meni tako zanemarljiva da se niti malo ne sekiram pa tudi če me dobijo vsake 2 meseca. Vsaj nekje so kazni take kot morajo bit. V naselju me pa kazni ne prizadanejo, glede na to da se kar lepo držim omejitev.

ZdravkoČolič je izjavil:

potem sem pa dognal da ma neverjetno veliko navora, se naučil to uporabit v vožnji, zdaj pa kar leti


Kot sm že malo gor reku; 1.9SDI ima manj navora kot 1.4TDI (nisem pa čisto prepričan).

SDI motor ima 133N/m navora neka sodobna TDI mašina (1.9) pa ima 300N/m+:D)

In ja: 1.4TDI ima večji navor (vsaj tale primerek: http://www.oct-tuning.com/shop/engines-... ) ki ima 155N/m.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

;-) ::

nad 170 je odvzem za mladega voznika, ni mi pa jasno o kakem navoru govoriš pri 1.9D mašini...nikakvem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

ZdravkoČolič ::

Pust ga sj ne ve kaj govori :)

EDIT: evo sm šov prov na forum gledat: SFAIK, the n/a SDI has 104ft/lb max, whereas the 1.4 turbo 1.4 has 140ft/lb max. Sj pravim, da je relativno nizki navor, ampak pri malih bencinskih (atmosferskih) je pa še nižji

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

;-) je izjavil:

nad 170 je odvzem za mladega voznika, ni mi pa jasno o kakem navoru govoriš pri 1.9D mašini...nikakvem

Hmm, kje si tole vzel? Kolikor vem se kazni za mlade voznike ne razlikujejo drugje kot v količini alkohola v krvi.

EDIT: evo sm šov prov na forum gledat: SFAIK, the n/a SDI has 104ft/lb max, whereas the 1.4 turbo 1.4 has 140ft/lb max.

Jap (podobna) podatka imaš tudi v mojem postu zgoraj.

ZdravkoČolič ::

- najmanj 380 evrov, če prekorači hitrost za več kot 40 km/h, vozniku se izreče tudi 9 kazenskih točk in prepoved vožnje motornega vozila. DEVET TOČK = izpit papa (mladi voznik). Očitno ne veš kaj govoriš.

Enkrat so me ustavli, ko sm vozil ob enih ponoč 71 v naselju (še na roko so mi šli, ker po zakonu bi moral dobiti 500EUR in 5pik). Dobil sm 3 pike in 250EUR. Dvakrat te tko dobijo pa si pečen. Vse kar ti veš o avtih je iz wikipedije, pa še to si bolj slabo bral.

EDIT: alineja se seveda nanaša na AC in hitre ceste, mene so vstavli v naselju, kjer so kazni višje.

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

M-XXXX je izjavil:

(vklopljenih vseh 10 cilindrov).


Tole je pa ena največjih kozlarij kar sem jih prebral v tej temi, pa jih ni malo :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

M-XXXX ::

- najmanj 380 evrov, če prekorači hitrost za več kot 40 km/h, vozniku se izreče tudi 9 kazenskih točk in prepoved vožnje motornega vozila. DEVET TOČK = izpit papa (mladi voznik). Očitno ne veš kaj govoriš.

Spet ne bereš... Potem sem imel prav ko sem predvideval, da so kazni za mlade voznike in "navadne" enake.

Se bom še enrkat citiral:

Ne ni. Niti približno ne. Pravzaprav je kazen za 170km/h (po števcu) vsaj meni tako zanemarljiva da se niti malo ne sekiram pa tudi če me dobijo vsake 2 meseca.


Pa dajmo: 170 po števcu. Števec kaže cca 3-4km preveč, zabeležena hitrost radarja pa se mora znižat za 6 ali pa 7 km (nisem čisto prepričan katera od teh dveh številk drži), vem da je nad 200km/h omenjeni odštevek 11km/h. Kar pomeni, da hitrost pri 170 (po števcu) pade v najnižji razred, ki je od 20 do 30 km/h 100 eur kar pomeni 50€ (polovička).

Vse kar ti veš o avtih je iz wikipedije, pa še to si bolj slabo bral.

Čaki, kje sem se že do sedaj zmotil?

Meizu ::

M-XXXX je izjavil:

Peljal sem se do 250, tako ne vem kakšni so pospeški pri 250.


Pri 250 ne gre nikamor več, ker ma blokado ;)

Jebeš HP, če maš blokiranga na 250km/h... Bi sicer baje lahko šel 330, sam jebiga, limit is limit...

ZdravkoČolič ::

Meizu blokado se da izklopiti. Poznam tipa z s5, ki ima izklopljeno blokado (baje poteče garancija).

MX: sploh ne vem zakaj se ukvarjam s tabo, ker si tipičn primir nakladača. Če že hočeš po tvoje: 170-7=163= 5pik. 2x5 =10 = adijo tvoj izpit. Nalagi svojim kolegom in ne tuki gor. Pa vozi od mamice megančka kr lepo 130 pa še 4 litre ti bo kuru kot praviš.

djordjevic ::

Ja, da se. Tudi pri BMW (vsaj za M3 je veljalo svoj čas) ti izklopijo blokado, ampak moraš menda v Monakovo na en orenk test, da jim zagotoviš, da znaš moč, ki jo avto nudi, tudi hendlat.
No grave is deep enough to keep us in chains.

PrimozR ::

Valvoline je izjavil:

D3m je izjavil:

Heh, vozim službenega VW Caddy 2.0 SDI ti povem, da gre v klanec normalno ali bolj, kot pa keri bencinar.

Heh videš,to pa nekaterim braniakom enostavno ne moreš dopovedat.Pač so si zabil v glavo da SDI ne gre in da brez turbota se ne da fajn peljat.
:)

To je seveda res, pa naj bo dizel ali bencinar.

IceIceBaby je izjavil:

Niste resni. Podatki za Golf 2.0 SDI (1.9SDI je še sekundo počasnejši do 100)

Golf 2.0SDI
0-100 km/h : 16.70s
Standing 1/4mile : 20.10s
Standing km : 37.40s
Top speed : 163 km/h (101 mph)

To so sprejemljive številke za 30 let star avto, ne za 2010.

Za odtenek hitreje od 55 konjskega Punto I (50 kg) torej. Ki je SLOW AS HELL!

TribesMan je izjavil:

Turbo bencinar FTW! >:)

QFT!

TribesMan je izjavil:

Turbo bencinar FTW! >:)


A nisi ti dizelaš?


Sem... zaenkrat še... :)

1750 TiB (al kakšen je že)?

Valvoline je izjavil:

In še vedno garantiram da prej pridem na cilj kot kakšen z 2x več KM pod pokrovom.Get the point ?

Based on WHAT?!

M-XXXX je izjavil:

in ti s 5 frocami drviš 170 po A/C ?

170 po dokaj prazni avtocesti ni popolnoma nobeno drvenje, kvečjemu malo hitrejša vožnja. In kolikokrat se mi je že zgodilo, da sem vozil po voznem pasu cca 160km/h v "koloni"... Na srečo, ljudje gredo zadnje čase raje kakšen km na avtocesti več, kot kakšen km manj... Italjane je že srečala pamet, Avstrijci pa tudi. Bo pa seveda kar nekaj časa trajalo, da kaj takega pride v našo kokoško. Avtoceste večje, boljše, varnejše, prostornejše kot pred leti. Avtomobili varčnejši, udobnejši, varnejši, hitrejši, zmogljivejši. Omejitev (na AC) pa še kar enaka...

A to govoriš za avstrijske/italjanske ceste? Ker slovenske, večje? Boljše? Varnejše? Prostornejše?!? Pa ni keč v boljših avtomobilih, problem je v reakcijskem času. Pa predstavljaj si kolono, ki stoji, ti pa proti njej s 170. Dejansko je fletna razlika med 130 in 170.

M-XXXX je izjavil:

Avto pa je ves čas v M modu (vklopljenih vseh 10 cilindrov).

Wait... What?

djordjevic je izjavil:

Ja, da se. Tudi pri BMW (vsaj za M3 je veljalo svoj čas) ti izklopijo blokado, ampak moraš menda v Monakovo na en orenk test, da jim zagotoviš, da znaš moč, ki jo avto nudi, tudi hendlat.

Wait... QUADROOPLE WHAT?!?!?

(na kratko, BMWji so omejeni samo pri max speed - 250 km/h. E60 M5 gre delimited nekih 320 al nekaj čez, E46 M3 nekih 270 do 280, za F10 M5, 4.4 V8 Twin Turbo, po nekih napovedih 578 konjev, se pričakuje 50 km/h)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

djordjevic ::

Sej pravim, ne vem, ali je to samo urbani mit, ampak za prejšnjo generacijo M3 je bilo rečeno, da moraš v Nemčijo, naredit en pošten izpit, si torej prislužit M certifikat, nakar ti v tovarni skinejo blokado. Officially.
No grave is deep enough to keep us in chains.

ZdravkoČolič ::

A to govoriš za avstrijske/italjanske ceste? Ker slovenske, večje? Boljše? Varnejše? Prostornejše?!? Pa ni keč v boljših avtomobilih, problem je v reakcijskem času. Pa predstavljaj si kolono, ki stoji, ti pa proti njej s 170. Dejansko je fletna razlika med 130 in 170.


Pa tudi Italija. Prod jugu so nekatere AC že grozne. Težko še 130-140 voziš (razn lokalni promet nori kot, da bi gorel za nimi).

Avto pa je ves čas v M modu (vklopljenih vseh 10 cilindrov).


Wait... What?


Vem, da ima M5 možnost, da motor spravi od sebe 400 konjev ali 500 verjetno je to mislu. Vidu je pa na televiziji. Tako kot sm pa tudi jst (mislim, da top gear).

IceIceBaby ::

A to govoriš za avstrijske/italjanske ceste? Ker slovenske, večje? Boljše? Varnejše? Prostornejše?!? Pa ni keč v boljših avtomobilih, problem je v reakcijskem času. Pa predstavljaj si kolono, ki stoji, ti pa proti njej s 170. Dejansko je fletna razlika med 130 in 170.


Slovenske AC so kar spodobne v primerjavi z avstrijo in italijo :) Pri nas bi omejitev na precej odsekih lahko dvignili na 160 pa se nikjer nebi poznalo.

Meizu ::

IceIceBaby je izjavil:

A to govoriš za avstrijske/italjanske ceste? Ker slovenske, večje? Boljše? Varnejše? Prostornejše?!? Pa ni keč v boljših avtomobilih, problem je v reakcijskem času. Pa predstavljaj si kolono, ki stoji, ti pa proti njej s 170. Dejansko je fletna razlika med 130 in 170.


Slovenske AC so kar spodobne v primerjavi z avstrijo in italijo :) Pri nas bi omejitev na precej odsekih lahko dvignili na 160 pa se nikjer nebi poznalo.


Pri vseh možnih opravilih? Pri vseh ovirah na cesti, ko vsakih 500m rijejo in kopljejo? I don't think so.

M-XXXX ::

Pri 250 ne gre nikamor več, ker ma blokado ;)
Jebeš HP, če maš blokiranga na 250km/h... Bi sicer baje lahko šel 330, sam jebiga, limit is limit...

Jah, tudi 250 ni tako slabo:)

Na začetku si trdil takole:
- najmanj 380 evrov, če prekorači hitrost za več kot 40 km/h, vozniku se izreče tudi 9 kazenskih točk in prepoved vožnje motornega vozila. DEVET TOČK = izpit papa (mladi voznik). Očitno ne veš kaj govoriš.

V dobro debate te teme si poglej kaj pomeni beseda vključno, ki jo najdeš pri kazni, ki velja med 20 in 30km/h za na avtoceste.


MX: sploh ne vem zakaj se ukvarjam s tabo, ker si tipičn primir nakladača. Če že hočeš po tvoje: 170-7=163= 5pik. 2x5 =10 = adijo tvoj izpit.

Mogoče malo razočaran ker števec ne kaže pravilno oziroma kaže malo več?

Moj števec kaže preveč cca 5km/h (merjeno z ene 3 različnimi GPS-i) in z raznimi radarji ki ti prikazujejo hitrost. Ko te dobijo na radar ti morajo odbit toliko in toliko km/h zaradi napake merjenja (kot sem že rekel pride to na avtocesti 6 ali pa 7 km/h) padeš z 170km/h na avtocesti v najnižji razred ki je * nad 20 do vključno 30 km/h: 100 EUR (podatek iz: http://www.amzs.si/?podrocje=7&drzava=3... ) polovička tega pa znese 50€. Zdaj pa prosim v vsej tvoji genijalnosti povej kje se motim v temle izračunu?

A to govoriš za avstrijske/italjanske ceste? Ker slovenske, večje? Boljše? Varnejše? Prostornejše?!?

Govorim za slovenske (v primerjavi s slovenskimi pred toliko in toliko leti) Se na srečo situacija (počasi) le izboljšuje.

Vem, da ima M5 možnost, da motor spravi od sebe 400 konjev ali 500 verjetno je to mislu. Vidu je pa na televiziji. Tako kot sm pa tudi jst (mislim, da top gear).

Jap, M6 ima možnost 3 različnih "načinov" vožnje ki so P400, P500 ter P500 sport vse to pa nadzoruje ubistvu edini gumb v avtu ki ga rabiš poznat:D. Kot kaže sem zmotno mislil, da pri P400 deluje le 8 cilindrov.

Pri vseh možnih opravilih? Pri vseh ovirah na cesti, ko vsakih 500m rijejo in kopljejo? I don't think so.

Tako hudo tudi ni. Pa glede na to, da se lahko naprimer 2km pred delom na cesti da tablo omejitev naprimer 130km/h.

PrimozR ::

ZdravkoČolič je izjavil:

A to govoriš za avstrijske/italjanske ceste? Ker slovenske, večje? Boljše? Varnejše? Prostornejše?!? Pa ni keč v boljših avtomobilih, problem je v reakcijskem času. Pa predstavljaj si kolono, ki stoji, ti pa proti njej s 170. Dejansko je fletna razlika med 130 in 170.


Pa tudi Italija. Prod jugu so nekatere AC že grozne. Težko še 130-140 voziš (razn lokalni promet nori kot, da bi gorel za nimi).

Avto pa je ves čas v M modu (vklopljenih vseh 10 cilindrov).


Wait... What?


Vem, da ima M5 možnost, da motor spravi od sebe 400 konjev ali 500 verjetno je to mislu. Vidu je pa na televiziji. Tako kot sm pa tudi jst (mislim, da top gear).

Seveda ima to možnost, enako kot M6. Kdo je rekel karkoli o cilindrih?

AJa, in ja, na siciliji so bile ceste precej obupne, mislim da kar slabše od naših (težko verjetno sicer :D)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

M-XXXX ::

Kdo je rekel karkoli o cilindrih?

Saj pravim, da sem od nekje imel v glavi, da odklopi 2 cilindra. Kot kaže je bil podatek napačen.

PrimozR ::

M-XXXX je izjavil:

Kdo je rekel karkoli o cilindrih?

Saj pravim, da sem od nekje imel v glavi, da odklopi 2 cilindra. Kot kaže je bil podatek napačen.

Sem videl, sem govoril le Zdravku. Cilindre izklaplja Hemi (od osmih delujejo le štirje pri cjazenju) pa tisti Cadilacov limuzina-koncpet-nekineki izpred parih let, ki je imel V16 motor. Tisti je pa imel V4/V8/V16 načine glede na nizek, srednji pa heavy load.

M-XXXX ::

Sem videl, sem govoril le Zdravku. Cilindre izklaplja Hemi (od osmih delujejo le štirje pri cjazenju) pa tisti Cadilacov limuzina-koncpet-nekineki izpred parih let, ki je imel V16 motor. Tisti je pa imel V4/V8/V16 načine glede na nizek, srednji pa heavy load.

Čeprav imam v mislih en članek izpred kakšnega leta, da eden izmed večjih podjetij spet razmišlja o razvoju/uporabi te tehnologije?

;-) ::

kaj ma m3 z kurilnim oljem veze?

ZdravkoČolič ::


Moj števec kaže preveč cca 5km/h (merjeno z ene 3 različnimi GPS-i) in z raznimi radarji ki ti prikazujejo hitrost. Ko te dobijo na radar ti morajo odbit toliko in toliko km/h zaradi napake merjenja (kot sem že rekel pride to na avtocesti 6 ali pa 7 km/h) padeš z 170km/h na avtocesti v najnižji razred ki je * nad 20 do vključno 30 km/h: 100 EUR (podatek iz: http://www.amzs.si/?podrocje=7&drzava=3... ) polovička tega pa znese 50EUR. Zdaj pa prosim v vsej tvoji genijalnosti povej kje se motim v temle izračunu?


Lahko se neki zvijaš tuki, ampak dejstva so dejstva. Če boš ti vozil 165 ti bodo tok tudi izmirli in nič odbili, vem iz izkušn. Pa tudi, če ti rata v nižjo kategorijo pridt, (do 160) boš dobil 3 točke. Sepravi bi že prekleto hitro izgubil izpit. Oz. bi te dobil enkrat in pol bi se tresu, ne bi se upal vozit malo več, da ne bi dobil na novo 5 pik. Ti pa itak (kot si zatrdil) vsake 2 meseca dobiš v vasi položnico. Halo če voziš več kot 60 so spet 3 pike. Ne vem kaj hočš dosečt tuki gor. A si ego pumpaš? Verjetno si glih izpit naredu in si v tej fazi, v kateri misliš, da veš vse v avtih in vožnji (verjetno še ne veš kakšna je sklopka)? Al kaj je? Govoriš o odklonu števcev v avtu (zakaj pa jih mamo če niso točni) in se delaš strokovnjaka, potem pa rečeš, da M6 izklaplja cilindre... Mislm?

Čeprav imam v mislih en članek izpred kakšnega leta, da eden izmed večjih podjetij spet razmišlja o razvoju/uporabi te tehnologije?


Pokaži ta članek lepo prosim. :)

M-XXXX ::

Lahko se neki zvijaš tuki, ampak dejstva so dejstva. Če boš ti vozil 165 ti bodo tok tudi izmirli in nič odbili, vem iz izkušn. Pa tudi, če ti rata v nižjo kategorijo pridt, (do 160) boš dobil 3 točke.

Tako kot vsaka elektronska naprava ima tudi radar toleranco napake in to se seveda tudi upošteva in se odbije od izmerjene hitrosti. Ne dolgo nazaj so na radiu 1 klicali nekega inšpektorja (ali je bil mogoče policist), ki je govoril ravno o tem. Nisem si zapomnil vseh številk, kolikor pa se spomnim se giblje na avtocesti okoli 6-7km/h odbitka). Sem si pa zapomnil, da je pri hitrostih nad 200km/h ta odbitek 11km/h.

In še enkrat ne: če bo na položnici pisalo da si šel 160km/h bo kazen 100€ in niti pikice več (za samo hitrost)- http://www.amzs.si/default.asp?podrocje...


Ti pa itak (kot si zatrdil) vsake 2 meseca dobiš v vasi položnico. Halo če voziš več kot 60 so spet 3 pike.

A smo spet mal preveč domišljijo uporabljali? Prosim povej mi kje sem zatrdil da dobim vsake 2 meseca položnico. Priporočam ti, da v slovarju pogledaš poleg besede vključno še pomen besede: če. Prav tako sem napisal, da me kazni po naselju ne skrbijo ker se dosledno držim omejitve.

Verjetno si glih izpit naredu in si v tej fazi, v kateri misliš, da veš vse v avtih in vožnji (verjetno še ne veš kakšna je sklopka)?

Glede na to, da sem bil kakšen dober mesec nazaj v fazi ojačevanja sklopke s karbonskimi lamelami bi rekel, da kar dobro vem kaj je sklopka in za kaj skrbi.

Al kaj je? Govoriš o odklonu števcev v avtu (zakaj pa jih mamo če niso točni) in se delaš strokovnjaka,

Daj povej kaj se zgodi če imaš gume malo manj napumpane. Povej kaj se zgodi, če daš v avto še dodatne 2 osebe. Povej kaj se zgodi če imaš obrabljene gume. Povej kaj se zgodi če imaš gume različnih dimenzij kot so bile privzeto mišljene. Glede na vso to tvojo genialnost, ki jo posreduješ boš najbrž v približno pol sekunde prišel do zaključka da imajo vse te stvari VELIK vpliv na prikazovanje hitrosti in napake števca. Pa še en namig: obseg je: 2 * pi * r.

potem pa rečeš, da M6 izklaplja cilindre... Mislm?

O našel si celo eno (v tej debati) popolnoma nepomembno napako katero sem tudi priznal. To pa res zakrije vse tvoje bedarije, ki si jih trdil do sedaj. Posebno tale o 100% točnosti tako števca kot radarja je tako lepa cvetka):D

Pokaži ta članek lepo prosim. :)

Če bi imel link do članka nebi imel ? (kot vprašaj) na koncu povedi ampak bi bila ali . ali !

;-) ::

Če bi imel link do članka nebi imel ? (kot vprašaj) na koncu povedi ampak bi bila ali . ali !


:))

Ja, da se. Tudi pri BMW (vsaj za M3 je veljalo svoj čas) ti izklopijo blokado, ampak moraš menda v Monakovo na en orenk test, da jim zagotoviš, da znaš moč, ki jo avto nudi, tudi hendlat.


Se hecate? Ka ma bmw res tak zajebano glede blokade nareto, ker pri peugeotu, fordu ti jo prestavijo kdaj hočeš pa kje hočeš na višje obrate/hitrost

ZdravkoČolič ::

Lej to je moj zadni post tebi, ker ne bom več zapravljov časa za tebe, sm ga že tako preveč. Zanašaš se na odklon števca. Kaj pa če ti pri 170 izmeri 175, potem se razlika črta in spet smo na 170. Ups sj res na 167, ker nimaš dovolj gum napumpanih, aja pol si se pa spomnu, da si večje gor dov in, da števc premalo kaže. Vglavnem taki kot si ti, po mojem mnenju ne bi smeli biti na cestah. Preveč fantaziraš o avtih, izkušn pa nič nimaš. Tudi, če si res naredu 30k km (kar jih pa seveda v osmih mesecih nisi) nimaš pojma. Moj tastar ma krepko čez miljonov km in nekaj 10 avtov za sabo pa ni niti pol tok pametn kot si ti za avte in omejitve...

Glede na to, da sem bil kakšen dober mesec nazaj v fazi ojačevanja sklopke s karbonskimi lamelami bi rekel, da kar dobro vem kaj je sklopka in za kaj skrbi.


Lamelami?! Koliko sklopk pa imaš? Verjetno si prvi, ki ima v avtu 3 sklopke ali več. (še sam malo odpri slovar in glej kaj je množina). Pa bolj dvomim, da bi sklopka drsela pri tistih 160 konjih. Verjetno majo megani vsi iste sklopke in je sklopka narejena tudi za 230 konjev pri meganu RS. No pa ti razlagi pa razpleti kr naprej, če ti že tok koristi, jst se pa ne mislim s tabo več ukvarjat, drugim se pa itak ne da, vsi pa vejo da si nakladač. Uživej

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Dobro, ljudje nehajte se že enkrat kregat o nepotrebnih stvareh, ker ste že v tko globokem offtopicu, da vas še moderatorji ne morjo več iz luknje potegnt...

ZdravkoČolič ::

Ne bomo se več kregal. Kar se pa avtorja tiče, mislim, da je bilo na vprašanja o kurilnem olju že odgovorjeno. Jst mu osebno svetujem naj tanka cvička če ima možnost. Če bi pa mel nov avto se pa ne bi igrov s kurilcem, ker skoraj zih zmanjša življensko dobo materjala...

M-XXXX ::

Zanašaš se na odklon števca. Kaj pa če ti pri 170 izmeri 175, potem se razlika črta in spet smo na 170. Ups sj res na 167, ker nimaš dovolj gum napumpanih

Preberi odgovor v drugi temi glede hitrosti.

aja pol si se pa spomnu, da si večje gor dov in, da števc premalo kaže.

V tem primeru, si pa najebal ja:D

Vglavnem taki kot si ti, po mojem mnenju ne bi smeli biti na cestah. Preveč fantaziraš o avtih, izkušn pa nič nimaš. Tudi, če si res naredu 30k km (kar jih pa seveda v osmih mesecih nisi) nimaš pojma. Moj tastar ma krepko čez miljonov km in nekaj 10 avtov za sabo pa ni niti pol tok pametn kot si ti za avte in omejitve...

Zaradi mene lahko dvomiš. Pravzaprav mi je glede tega tako zelo vseeno kaj ti meniš koliko km imam narejenih ali ne. In če si tako zelo prepričan v svoje prav ti ne bo problem linkat tvoj prav (glede na to, da se jaz pridno matram in jih lepim) bi bilo lepo in fer od tebe, da tudi ti daš kakšnega.

Lamelami?! Koliko sklopk pa imaš? Verjetno si prvi, ki ima v avtu 3 sklopke ali več.

Imaš prav- sem se zatipkal. Uporabiti bi moral dvojino. Oziroma ne bom trdil, da je "uradno ime na strani motorja" kaj drugega kot lamela. V primeru, da je te lepo prosim da mi poveš omenjeni izraz.

Pa bolj dvomim, da bi sklopka drsela pri tistih 160 konjih.

Definitivno se mi je samo zdelo, da obrati poskočijo hitrost avtomobila se pa ne spremeni. Prav tako, se je samo zdelo tako mojim kolegom ki so opazili isto zadevo. Prav tako se je to samo zdelo mehaniku. Je pa ta občutek po ojačitvi s karbonom instantno zginil.

Verjetno majo megani vsi iste sklopke in je sklopka narejena tudi za 230 konjev pri meganu RS.

Ne nimajo.

guest #44 ::

Hey hey, guys...Vse kar je nad 130 je illegalno v slo! Glede na to, da vas je voznikov po nemških avtocestah mogoče par promilov, ste skoraj zanemarljiva skupina.

Pospeški...če gre avto pred vami 80 vi pa hočete 90 (na cesti kjer je omejitev 90), je to več ali manj neka zafrustriranost, ker se držat na zgornji meji 10kmh več je praktično neuporabno.
Če gre avto pred vami 50kmh vi pa hočete it 90 (enaka cesta) potem če ni gužve na nasprotnem pasu, lahko še z 50ccm motorjem ga prehitite. Če je taka gužva na cesti da rabite res močen avto za pospeške, pol zgleda da je dosti prometa in da je hitra vožnja nevarna. Primeri ko avto vozi 50kmh na 90kmh cesti se meni dogajajo mogoče 5% na leto. 80kmh pa mi je tud dovolj za 99% primerov.
Za avtoceste ko kamjon vozi 100 vi pa hočete it 130 (kar je spet zgornja meja...in je že skoraj izzivanje predpisov) mogoče res rabite kakih 20 konjev več ampak to je to. Še 1.2 clio gre komot iz 100 na kaj več, le navit na obrate je potrebno. Vem ker "osebno poznana oseba x" ga vozi 160 standardno na avtocesti.


Pa niti ne, da bi imel kaj proti hitrosti (namreč tud jaz kdaj v divjanju uživam) ampak bolj hočem, da ljudje priznajo, da so speedfreaki. Tako kot ljubitelji orožja (kateri sam sem) nimajo nekega pametnega razloga, ampak hočejo vseen. Tud če je nevarno in izzivalno...vrjetno je to kaka podzavestna frustracija, ki nas sili. Treba je prevzeti odgovornost za naše nevarne navade in se ne izgovarjamo z bullshit razlogi kot so "ma, morem prehitevat z 220kmh na nepreglednem ovinku, ker lahko pride avto iz druge strani".
Jz sem drugače kot voznik, zlo laid back (90% časa), redko vozim na robu omejitve prehitevam bolj mal. Pač obnašam se kot, da imam nešteto časa. Res, da sem zadnjič dal gas na bratovem avtu do 180kmh, to pa le zato ker je bilo 1 zjutraj v torek, raven del avtoceste in mogoče par avtov na 10 min. Šou sem 180 kratek čas le zato ker sem hotu vidt kako zgleda 180 v takem avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: guest #44 ()

KoMar- ::

jverne, priznal ne bo noben, samo napadli te bojo, češ, da si hinavec ali kaj takega... tako pač je pri nas.

imagodei ::

Dajte malo umirit strasti in se vrnite na temo. Hvala.
- Hoc est qui sumus -


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Golf 4 1.9 sdi

Oddelek: Na cesti
247205 (6955) black ice
»

Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11222090 (19073) rajc123
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12327028 (24111) Buggy
»

katero vozilo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13022042 (19951) denabiker
»

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23676660 (73663) Azrael

Več podobnih tem