» »

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti?

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti?

1
2
3 4 5

;-) ::

Smešno samo se fejst pozna vozit za kamijonom, sploh če vlečeš prikolco.

Buggy ::

Po avtocesti se zaradi mene tudi lahko vozis 100km/h vendar ostajaj na voznem pasu...pa ce bos vozil za kamijonom ali pred mi je cisto vseeno, kakor mi je vseeno ce se bos kam nalimal z 1.0 kubicno skatlo ko bos morda zelel varcevati tako da bos ugasnil motor :D

username ::


Ti torej mislis, da ima vsak model avta z drugim motorjem tudi drugi menjalnik? 8-O
Bi rekel da ja.
Tudi drug model avta s sicer enakim motorjem.

Lahko dam konkreten primer pri treh VW TDIjih: golf V 1.9 TDI (77 KW), touran 1.9 TDI (enak motor) ter touran 2.0 TDI (103 KW). Vse sem vozil s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
Vsak ima drugačna prestavna razmerja, tako da ima motor v 6. prestavi pri 140 km/h naslednje obrate:
- golf V 1.9 TDI 77KW: 2800
- touran 1.9 TDI 77KW: cca 3100
- touran 2.0 TDI 103 KW: cca 2600
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: username ()

Phoebus ::

pri razumnih razlikah iz izkušenj manj požre avto z večjo kubikažo.
Tudi tišje je, saj se vrti pri nižjih vrtljajih, je manj obremenjen,...- in ja, menjalniki so različni med različnimi motorji v istih avtih.

c0dehunter ::

Ok, I might be crazy, ampak sm pač šparovn človek. Za kamioni večino časa, tak da Hardstyle - no cause to worry. In ja; ko je kakšen večji klanec, ga dam v ler in se spet lepo peljem za tovornjakom.
Ravno zato sm pa odpru temo, ker ne vem če se mi splača tak ekstremno šparat, al ne bi blo vlke razlike, če si kupim en močnejši avto in se po avtocesti peljem "normalno".
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

M-XXXX ::

Bi rekel da ja.
Tudi drug model avta s sicer enakim motorjem.

Vsak nima, je pa na splošno tako, da imajo različno močni motorji različno prestavno razmerje. Definitivno pa ni tako, kot je trdil kixs97.

tiga325 ::

Dileme...

Manjši avto z manjšo kubikažo pri nižjih hitrostih manj žre...

Dizel žre še manj.

Če maš po avtocesti prevozit za 50 km na dan, se ti splača vzet bencinarja. Če boš
delal kilometrov dosti, vzemi dizlaša. 1.4 HDI recimo.

Lep primer... Twingo 1.1 - kuri z lepo vožnjo 6 litrov. Toyota Corolla 1.4 kuri na isti relaciji
pri enaki hitrosti 6.8 litra na 100 km. Vem, ker imam oba in se z obema vozim v službo.

M-XXXX ::

1.4 kuri na isti relaciji
pri enaki hitrosti 6.8 litra na 100 km

To govoriš za dizla? Huh, pol se pa jaz sekiram če imam na avtocesti pri 140 po tempomatu pri 1.9 motorju 5L porabe:D

c0dehunter ::

Ja, s twingom se spogledujem že kr neki časa... Sicer dejansko nimam pojma kolk žre, ampak tam nekje v zavesti ga mam shranjenga kot majhnega porabnika..
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

Valvoline ::

Kupiš enga ohranjenega unota 1.0ie npr l 98-2000 za cca 300-500e pokur 5-6l na 100km. Fajn avteki vendar bogi pleh.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Spet kupuješ avto=) Sploh nisem zaznal ko sem bral kdo piše:)

tiga325 ::

1.4 kuri na isti relaciji
pri enaki hitrosti 6.8 litra na 100 km

To govoriš za dizla? Huh, pol se pa jaz sekiram če imam na avtocesti pri 140 po tempomatu pri 1.9 motorju 5L porabe:D


Ne, oba mam bencinarja.

Se pa lahko nehaš sekirat... 5L je že v redu poraba. (o:

c0dehunter ::

Spet kupuješ avto=) Sploh nisem zaznal ko sem bral kdo piše:)


:))
Čeprav sm ti takrat rekel, da bi raje dizla, sm spet šel na bencinarja. In -budalo- sm se zmenil,da ga bom kupil, brez da bi ga probal pelat. Pač kupil sem ga iz avtohiše in sem mislil da bo tu prodajalec imel neko kredibilnost. Dejansko so me pa nasrali, avto po enem mescu rjavi na več mestih, sedež je postrani zvit tak da se komaj pelam, volan pa pri 100km/h trese, kot bi peljal raketo.
Omenit še velja, da bo avspuh kmalu odpadel, oz. je zadnji del tako al tako že bil ločen od ostalega (ampak to sem videl šele po kasnejšem pregledu).
Dvakrat sem se že nasral, tretjič pa no way. Avto stestiram do kosti.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

Valvoline ::

Evo enga zanimivega unota.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=328...

c0dehunter ::

Valvoline, nice find, jutri pokličem. Čeprav mi oblika ni nekam ful všeč, ampak do zdaj sm se naučil, da je glavno kak se pelaš.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

Valvoline ::

Valvoline, nice find, jutri pokličem. Čeprav mi oblika ni nekam ful všeč, ampak do zdaj sm se naučil, da je glavno kak se pelaš.

Sestrična je imela unota,sam sem ga parkrat furu,zunaj zgleda majhen vendar je precej prostoren in ima kok tok fajn prtljažnik.
Za dirkat ni,pocen registracija,poraba 6l.
Obvezno pregledat da ni zarjavet in maskiran :D

dzinks63 ::

Gume so najjače, odlične da preglasijo vsak avtoradio in odlične za vožnjo izven cestišč. Primerne za terensko pando 4x4.

c0dehunter ::

Čak, pol ti dzinks ne priporočaš tole pando? Ker zdajle ne razberem glih točno, smo prejle praznovasli ko je en stric postal...
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

;-) ::

Če te ne moti tolk poraba imaš takoj večjo izbiro/vzdržljivost/udobje ter kvaliteto.

Unoti, twingoti itd. so dobri dokler se ne zaletiš, ko pa se zaletiš pri hitrosti večji od 20km/h pa ti prevozno sredstvo zagotovit ZZZS (z nično porabo in nizkimi stroški).

PS.: Mi je pa za bivšim žal, in če bi sedaj vedel kje je bi ga odkupil za isti denar kot sem ga dal in imel doma. Vendar je bil denar bolj važen jaz -butelj-

Valvoline ::

Razlika med porabo 6l in 10l na 100km pr prevoženih 20tkm na leto je cca 1000e. Fajna cifra. Jaz naredim tudi do 50tkm na leto in več včasih.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

In ja; ko je kakšen večji klanec, ga dam v ler in se spet lepo peljem za tovornjakom.

Saj to veš, da imajo moderni avtomobili v prestavi brez gasa nižjo porabo, kot v leru?

Drugače za nekako udobno vožnjo po AC in pa normalno porabo rabiš vsaj 80HP na tono.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

IceIceBaby ::

Zdravo, spet kupujem avto :))
Večinoma se bom vozil po avtocesti, zato me zanima kaj več pokuri na avtocesti.
Resimo - peljem se s konstantno hitrostjo 100km/h. Kateri avto bo žrl več: tisti, z 1.0 mašino, al tisti z 1.2 (ali pa 1.4) mašino?

Razmišljam tako: avto z manjšo kubituro načeloma pokuri manj, ampak na avtocesti se more bolj matrat ker daleč preseže tisto najbolj optimalno hitrost, pri kateri pokuri najmanj, zato dejansko pokuri več.
Avto z 1.2 (ali 1.4) mašino se pa ne matra tolk, zato pokuri manj.

True?


Nisem bral vsega, ampak bom napisal izkušnje.

Suzuki swift 1500ccm, 102 konja, 1050kg po papirjih. Pri normalni vožnji po avtocesti (130 do 150kmh) je bila poraba 8 do 9 litrov (vsaj liter več kot na relacijah pri 90kmh, 100kmh).

Trenutno 3200ccm, 250 konjev, 1450kg. Pri enaki vožnji po avtocesti poraba zelo podobna. okoli 9 litrov (cca 1 liter manj kot na enakih relacijah, pri 90, 100kmh).

Obrati so pri taki majhni jajci že kar visoki pri 130kmh, pa za vsako prehitevanje je treba pohoditi do konca, zato je tudi poraba višja.

Če se res voziš večinoma po avtocesti prostornina in moč nista problem. Razlika v porabi je minimalna ali pa je celo v prid večjemu in močnejšemu motorju. Poleg tega je vožnja veliko bolj udobna, če imaš nekaj zaloge moči. Večje motorje ubija mestna vožnja.

amigo_no1 ::

@username
Rajši pelji tri npr. golfe z različnimi motorji: sdi ,tdi 100 KM, tdi 110 KM.
Ko sem nazadnje vozil golfa 4 (sdi :))) avto dobesedno ni šel nikamor (po drugi strani idealna kočija za penzioniste) (pa ni imele veliko km, redno vzdrževan in ohranjen), pomoje je imel/ima isti menjalnik kot GTI model ali močneji tdiji..

Zgodovina sprememb…

;-) ::

golf 4 sdi itak negre nikamor, je pa drugače neuničljiva mašina:)

1.2 8V ima pri 130km/h 3500 obratov zdajle preverjeno torej (dosti) pije pri tej hitrosti.

Brane2 ::

In ja; ko je kakšen večji klanec, ga dam v ler in se spet lepo peljem za tovornjakom.

Saj to veš, da imajo moderni avtomobili v prestavi brez gasa nižjo porabo, kot v leru?

Drugače za nekako udobno vožnjo po AC in pa normalno porabo rabiš vsaj 80HP na tono.


IMHO ne vedno. Brez plina motor zavira avto, kar pomeni, da boš moral spet pritisniti na plin prej.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Valvoline ::

@username
Rajši pelji tri npr. golfe z različnimi motorji: sdi ,tdi 100 KM, tdi 110 KM.
Ko sem nazadnje vozil golfa 4 (sdi :))) avto dobesedno ni šel nikamor (po drugi strani idealna kočija za penzioniste) (pa ni imele veliko km, redno vzdrževan in ohranjen), pomoje je imel/ima isti menjalnik kot GTI model ali močneji tdiji..

Res mi ni jasno kaj ti to pomen ne gre nikamor. Sam imam golfa3 1.9d enaka mašina kot SDI (pr men je katalizator dol pobran in zašvasan custom silencer lonček tak da je natančno 50kw pod pokrovom). Nikol ne občutim da bi zmanjkal moči,na AC gre tut 180 če je treba. Imel sem audija z 90tdi mašino,minimalna razlika v pospeških,audi je šel čez 200kmh ja,vendar se jaz itak ne peljem več k 130-140 po predpisih.
Glede vzdžljivosti in kakovosti 1.9D in 1.9SDI nima nobene konkurence. Najmanj 500tkm brez nobenega posega v mašino če se pravočasno servisira.
Pa ne pozabimo staro legendo 1.6d,ki sem ga tut BTW fural in prodal pred leti z natančno 500tkm prevoženih(realno še vsaj 200tkm več),motor še vedno lavfal k švicarska ura.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Če praviš da golf 4 SDI "gre" je nekaj narobe z tabo. SDI ima 1.9 mašino jaz pa 1.2 pa mam 100km/h sigurno več kot 5 sekund prej. Pa lahko ti jemlješ katalizatorje dol kolk hočeš še vedno nebo šel nikamor.

Valvoline ::

Če praviš da golf 4 SDI "gre" je nekaj narobe z tabo. SDI ima 1.9 mašino jaz pa 1.2 pa mam 100km/h sigurno več kot 5 sekund prej. Pa lahko ti jemlješ katalizatorje dol kolk hočeš še vedno nebo šel nikamor.

Daleč od tega,vendar za štartom se jaz tok ne obremenjujem.Punto je itak škatla in je za 200-300kg lažji.Nazadne sem pelu fiesto 1.3 l97,tam-tam z puntekom po KW,nimam nobenega občutka da bi hitrejše blo kot moj golf na štartu.

username ::

@username
Rajši pelji tri npr. golfe z različnimi motorji: sdi ,tdi 100 KM, tdi 110 KM.
Ko sem nazadnje vozil golfa 4 (sdi :))) avto dobesedno ni šel nikamor .
Preberi še enkrat. V moji primerjavi sta bila dva tourana z različnima motorjema (oba pa TDI).
Se mi pa ne da iskat in potem peljat treh golfov IV.
SDI je tukaj sicer čisto izven lige. Vzrok, da nikamor ne gre, pa ni v menjalniku, temveč v motorju oziroma natančneje v turbini (ker je ni).
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Valvoline ::

Gre,gre SDI brez skrbi.Pač za dirkat ni.50kw je več kot dovolj za 99.9% prebivalstva.(Z izjemo crash test dummyjev)

amigo_no1 ::

@Valvoline
1.9 SDI ima tovarniško 50 kW (68 KM) in 68 KM ne požene golfa 180 km/h po ravnem, kvečjemu do 160.
Še model z 66kW TDI komaj doseže malo manj kot 180 km/h
http://www.volkswagen.si/files/si/downl...

@username
Ups, spregledal.

@c0dehunter
nakup rabljenega avtomobila

sprintaj in obesi na zid
http://rabljen_avto.tripod.com/RabljenA...

Zgodovina sprememb…

huelz ::

No, sam sem vozil kio pride (1.3 cca 60KM), pa zdaj twingota (1.2 pa tud mislim da nekje tolko konjev). Poraba cca 6L+ (twingo mi zre tudi 8, avtocesta + 150km/h pac naredi svoje). S tem da mi je 1.8 golf3 bencinar z 90 konji pil ravno tako 8-9 na avtocesti pri tej hitrosti.
Point je, da ce tiscis avto (bencinarja) pac pije. Pri 100 na uro pa za moje pojme res nima neke veze pri 1.2 al 1.3 al 1.4 masini oz je zame zanemarljivo :D

Valvoline ::

@Valvoline
1.9 SDI ima tovarniško 50 kW (68 KM) in 68 KM ne požene golfa 180 km/h po ravnem, kvečjemu do 160.
Še model z 66kW TDI komaj doseže malo manj kot 180 km/h

http://www.volkswagen.si/files/si/downl...

@username
Ups, spregledal.

@c0dehunter
nakup rabljenega avtomobila

sprintaj in obesi na zid
http://rabljen_avto.tripod.com/RabljenA...

Tisti podatki so za en drek merodavni. Ulaufan motor gre včasih tudi 30-40kmh več kot je tovarniško napisano.Jaz mam g3 z 47kw tovarniško(50KW z odstrnitev katalizatorja),g4 SDI ima mal boljšo bosch črpalko in ta bi stisnil ene 55kw brez katalizatorja z primernim izpušnim lončkom po meri.Se grem stavit da je precej ulaufanih sdi mašincah ki so zmožne 200kmh stisnit.
Moj g3 1.9d gre preverjeno 180kmh,po mojem števcu in po stričevim iz njegovega scenica 3 leta starega.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

In ja; ko je kakšen večji klanec, ga dam v ler in se spet lepo peljem za tovornjakom.

Saj to veš, da imajo moderni avtomobili v prestavi brez gasa nižjo porabo, kot v leru?

Drugače za nekako udobno vožnjo po AC in pa normalno porabo rabiš vsaj 80HP na tono.


IMHO ne vedno. Brez plina motor zavira avto, kar pomeni, da boš moral spet pritisniti na plin prej.
Tako je. Na parih klancih na naših AC se pelješ ravno s konstantno hitrostjo, če imaš v leru. Če imaš v 5. prestavi in brez gasa, pa mašina preveč bremza in hitrost pade precej pod 100km/h. Zato moraš malenkostno tiščati gas - v takem režimu pa ima ICE motor porazen izkoristek (veliki obrati in malo odprta loputa za gas).
Sicer sem pa na takem forumu pričakoval malo bolj fizikalno podprto debato...
Če govorimo o identičnem avtu (velikost, masa) z dvema različno močnima motorjema pri npr. 100km/h - je potrebna moč na kolesih povsem enaka (potrebna pa je predvsem za premagovanje zračnega upora). Potem je poraba samo še odvisna o dejstva, s kakšnim izkoristkom ta 2 različna motorja dajeta to zahtevano moč. Do neke hitrosti (zahtevane moči zaradi upora) je v prednosti mali mlinček, pri višjih pa močnejša mašina. Kot je že en pred mano zapisal - kot ogrevanje iste hiše z malo pečjo ali z veliko pečjo. Zahtevana moč je enaka, samo ena peč ima izkoristek boljši pri manjši moči, druga pri večji. Evo en zelo zanimiv diagram (specifična poraba pri različno odprti lopusti za plin in obratih):


Najmanjša je pri zelo odprti loputi (=gas do podna) in srednjih obratih. Zato ima mala mašina pri velikih hitrostih večjo spec. porabo, ker jo je treba za dosego potrebne moči vrteti v velikih obratih, medtem ko večja mašina prede pri bolj ugodnih obratih. Stvari so kompleksne, zato je brezveze govorit o tem kako je 1,2 zanič 1,4 mašina pa druga pesem. Ne, čisto odvisno od veliko pogojev.

Spajky ::

Ja še najboljše avto na ketno in sidro zakačit za odbijač kamiona, poraba skoraj nič, tovornjakar dodatne tone teže ne bo niti opazil! :D :D :D

Drugače pa formula za 100km poti : 8L benza za 1 tono teže! Za dizel pa 80% tega. Na avtocesti pa še liter zraven! :8)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

IceIceBaby ::

@Valvoline
1.9 SDI ima tovarniško 50 kW (68 KM) in 68 KM ne požene golfa 180 km/h po ravnem, kvečjemu do 160.
Še model z 66kW TDI komaj doseže malo manj kot 180 km/h

http://www.volkswagen.si/files/si/downl...

@username
Ups, spregledal.

@c0dehunter
nakup rabljenega avtomobila

sprintaj in obesi na zid
http://rabljen_avto.tripod.com/RabljenA...

Tisti podatki so za en drek merodavni. Ulaufan motor gre včasih tudi 30-40kmh več kot je tovarniško napisano.Jaz mam g3 z 47kw tovarniško(50KW z odstrnitev katalizatorja),g4 SDI ima mal boljšo bosch črpalko in ta bi stisnil ene 55kw brez katalizatorja z primernim izpušnim lončkom po meri.Se grem stavit da je precej ulaufanih sdi mašincah ki so zmožne 200kmh stisnit.
Moj g3 1.9d gre preverjeno 180kmh,po mojem števcu in po stričevim iz njegovega scenica 3 leta starega.


LOL. Ti jih pa pihaš :) Sori, samo tovarniški podatki so precej natančni. Mogoče je razlika v rangu nekaj km/h (ne nujno v plus). Je pa res, da števci v nekaterih primerih precej lažejo, pri najvišji hitrosti mogoče res za 30 do 40kmh.

Preveri enkrat z GPSom kakšna je dejanska hitrost. Pri tvojih 180 se realno pelješ 15, 20kmh manj. Že 180kmh je za SDI znanstvena fantastika, 200kmh je pa sploh smešna izjava.

Če trdiš, da SDI "gre" potem res nimaš občutka za hitrost. Golfu s to mašino se pospeške meri s koledarjem. (17,2s do 100kmh!) Pa nimam nič proti, če komu ustreza takšna mašina. Ima svoje prednosti, je varčna in vzdržljiva. Ampak ne govorit da leti, ker je to eden najpočasnejših "novih" avtomobilov.

M-XXXX ::

Je pa res, da števci v nekaterih primerih precej lažejo, pri najvišji hitrosti mogoče res za 30 do 40kmh.

No, no tole je pa res malo pretirano:D Pri nekem normalnem avtu je odstopanja okoli 5km, kaj veliko več nebi smelo biti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

IceIceBaby ::

M-XXXX, preveri enkrat z GPSom. Razlike med avtomobili so kar velike. Sploh pri malo višjih hitrostih.

Mogoče je 30, 40 res preveč, ampak če števec že v osnovi ni najbolj natančen pri tej hitrosti in imaš povrh vsega še kakšno čudno dimenzijo gum gor se hitro nabere kar konkretna napaka.

Valvoline ::


Lahk se nekje dobimo pa ti pokažem če 1.9d gre 180 ali ne
P.S. Sem že vidu par 90ks 1.9tdi 4kic ki so zmožne 220kmh+ naprem tovarniško deklariranih 185.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

M-XXXX, preveri enkrat z GPSom. Razlike med avtomobili so kar velike. Sploh pri malo višjih hitrostih.

Preverjeno z GPS-om ter radarjem (razlika med njima je cca 1km/h). Recimo pri Citroeno C4 je bila razlika po števcu ter GPS-u 2-3km/h, pri mojem Meganu je okoli 6km pri 150km/h,...

P.S. Sem že vidu par 90ks 1.9tdi 4kic ki so zmožne 220kmh+ naprem tovarniško deklariranih 185.

Če jih iz letala vržeš:D Niti pod razno, ne boš po ravni cesti z 90ks avtom dosegel 220km+. Že zaradi zračnega upora ne...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Valvoline ::

Odstranitev katalizatorja in zamenjava z primernim dušilcem takoj dvigne moč,še posebej pr višjih obratih. Men nazaj ne vraćajo na tehnični čeprav mam odstranjen katalizator,če takšen poseg narediš na bencincu takoj dobiš rdeči karton :D

IceIceBaby ::


Lahk se nekje dobimo pa ti pokažem če 1.9d gre 180 ali ne
P.S. Sem že vidu par 90ks 1.9tdi 4kic ki so zmožne 220kmh+ naprem tovarniško deklariranih 185.


Števec kaže cca 190. Če je bilo snemano po vrhniškem klancu in števec laže za 20 je tole res kar realno :)

Btw...sem slišal da 130 konjski TDI v četrti vrti kolesa v prazno in pri 250 še vedno lima na sedež.

;-) ::

Golf 4 gre SDI slabše ko renault 5. Torej ne_gre za današnje čase, pa se lhako na glavo postaviš Valvoline.

SDI rabi do 100 17s+ renault 5 pa 14;) Ampak ne, leti haha. SDI nad 200km/h negre, niti nad 170 ne razen po klancu pa še to ob ugodnem vetru.

Valvoline ::

Golf 4 gre SDI slabše ko renault 5. Torej ne_gre za današnje čase, pa se lhako na glavo postaviš Valvoline.

SDI rabi do 100 17s+ renault 5 pa 14;) Ampak ne, leti haha. SDI nad 200km/h negre, niti nad 170 ne razen po klancu pa še to ob ugodnem vetru.

In kaj potem če rabi 17s ? Pa tut če je končna 170 ali manj ? Kupiš ga in ga voziš forever z porabo 3E na 100km in stroški popravil 0E ( Razn redni servisi).
P.S.
Aja ti si že punteka brcnil če se ne motim,pol pa hitr nabav še bolj poskočnega da še tega čimprej *predelaš*

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Če bi ti vedel zakaj sem ga "brcinl" nebi kvasil neumnosti;) Samo ne pisat da "gre" ker gre ampak zelo počasi sdi.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

kixs ::

Tole je avtek z malo porabo. Cena pa verjetno tudi ni zadnja. Ce je brezhiben, bi se ga verjetno za ene 600-700EUR ze splacalo kupit.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=332...

Tole ima povprecno porabo med 4 in 4.5L/100km.

lp

Avenger ::

Heh, po mojih izkušnjah je 100 km/h po avtocesti zelo slaba izbira (razen če voziš 100, po števcu, ki kaže 10 več). Vsi tovornjaki namreč vozijo 90 km/h, velika večina ostalih avtomobilov pa vozi 120-130 km/h, kar pomeni, da moraš vsake toliko tovornjak prehitet tako, da ne ogrožaš vozil, ki so za tabo na prehitevalnem pasu z višjo hitrostjo kot jo imaš ti. Na izbiro imaš torej, da zaviraš na 90 in čakaš na luknjo, pospešiš na 100 in prehitiš, ali pa pospešiš na hitrost, ki jo imajo vozila za tabo, torej nekje 120-130. Če je avtocesta kolikor toliko zasedena, bodo tiste luknje bolj kratke in z vožnjo 100 po prehitevalnem pasu boš vsakič povzročil zaviranje ostalih, malo zamaška in nekaj jeze.

Največ goriva boš potrošil ravno pri teh pospeševanjih, tako da v tej izbiri hitrosti ne vidim smisla, boš pa prihranil gorivo tako, da vožnjo prilagodiš povprečju in sicer tako, da totalno zminimaliziraš zaviranje in pospeševanje - voziti 90 km/h po avtocesti je z vidika ekonomičnosti po vsej verjetnosti najboljša izbira.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avenger ()

T0RN4D0 ::

Samo glede števcev, Corsa laže za kakšnih 15+ pri 150. Gre pa tud s 60 konjskim dizlom 190 po števcu če je dovolj navzdol. Če bi bi bil dost psiho da bi se še kom v zavetrje zalimu bi šlo najbrž realnih 200 haha.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Blinder ::

Tista 1.0 45hp mašina pri 100 km/h bi mogla met kar dober izkoristek. 3000 rpm in precej gasa...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

;-) ::

Nevem kaki optimisti ste ga gledate avte pod 1.6 za avtocesto =) Tud če misliš vozit 100km/h morš kdaj pospešit na 130 in z čebelicami je težko.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14526165 (21967) krneki0001
»

Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11222085 (19068) rajc123
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14650994 (47875) Matwic
»

mercedes cdi in kurilno olje (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26552943 (45568) T0RN4D0
»

Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
63638047 (28162) energetik

Več podobnih tem