Forum » Na cesti » Katerega dizla do 3500€
Katerega dizla do 3500€
francek1 ::
Ja. Vem za enega najmanj. Če te zanima, pošlji ZS.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Sami ::
Bivša je imela Peugeota 206 1.4 HDI 70hp, res super motorcek, dokaj zivahen, z njim sem bil 3x v Nemčiji, poraba pri 120-130km/h se je gibala okoli 4,5l/100km.
Kolegov Golf IV 1.9SDI pa je poraz, glasen je, malo več pije in pa len....traja celo večnost, da pospeši na 100km/h.
Sam imam raje bencinarja Corso D 1.2 16V, nižji stroški vzdrževanja, ni neprijetnega zvoka:-), novi bencinarji znaji ob pravilni voznji biti dokaj varčni, niti pod razno nebi menjal za SDI-ja.
Kolegov Golf IV 1.9SDI pa je poraz, glasen je, malo več pije in pa len....traja celo večnost, da pospeši na 100km/h.
Sam imam raje bencinarja Corso D 1.2 16V, nižji stroški vzdrževanja, ni neprijetnega zvoka:-), novi bencinarji znaji ob pravilni voznji biti dokaj varčni, niti pod razno nebi menjal za SDI-ja.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Vanadium ::
Heh sam vam gre v nos SDI, vozim golfa 4 sdi cca 4.5 let. Kupil sem ga, ko je imel 79000km zdej jih imam 195000. Samo tankam in redni servis, edino kar je bilo izredno do sedaj je bila menjava zadnjih amortizerji. Ni glih dirkalnik, nepremičnina pa tudi ni (res je, da je mene že minilo divjanje itd...), pija pa skos okoli 4-5.5 litrov na 100km, pa še biodizel lahko b.p tankaš. Sam tankam biodizel zdaj že najmanj dve leti trenutno po ceni 1.17 liter.
Relanium ::
Tud mene je po lastništvu 140konjskega bavarca in motorja ter ob vsakodnevni službi in ob tem da ugotoviš da so v življenju še druge stvari zanimive - počas minilo divjanje.
Pa imam 26 let.
Pridejo v ospredje druge stvari kot so nizka poraba in ekonomičnost, da ti ostane denar da svojo drago kdaj kam pelješ (pa čeprav z SDIjem) in da v življenju ne delaš samo za to, da boš lahk plačal registracijo za svoj predragi preljubi pleh.
Temu se reče ne imeti samo avto ampak imeti življenje.
SDI je pač temu zelo naklonjen, ker je v kompletu malo cenejši.
Za rang 3500€ in varčnost vsekakor SDI.
Pa imam 26 let.
Pridejo v ospredje druge stvari kot so nizka poraba in ekonomičnost, da ti ostane denar da svojo drago kdaj kam pelješ (pa čeprav z SDIjem) in da v življenju ne delaš samo za to, da boš lahk plačal registracijo za svoj predragi preljubi pleh.
Temu se reče ne imeti samo avto ampak imeti življenje.
SDI je pač temu zelo naklonjen, ker je v kompletu malo cenejši.
Za rang 3500€ in varčnost vsekakor SDI.
mitja73 ::
Za 3500 € dobiš že Corolo 1,4D z 90KM, vozim tekoče, star je res že 9 lel, servis 1×letno na ~25kkm. Karavan mi kuri 4,7 do 5l.
Razen filtrov in olja mi še ni bilo treba menjati ničesar.
Razen filtrov in olja mi še ni bilo treba menjati ničesar.
RejZoR ::
Heh sam vam gre v nos SDI, vozim golfa 4 sdi cca 4.5 let. Kupil sem ga, ko je imel 79000km zdej jih imam 195000. Samo tankam in redni servis, edino kar je bilo izredno do sedaj je bila menjava zadnjih amortizerji. Ni glih dirkalnik, nepremičnina pa tudi ni (res je, da je mene že minilo divjanje itd...), pija pa skos okoli 4-5.5 litrov na 100km, pa še biodizel lahko b.p tankaš. Sam tankam biodizel zdaj že najmanj dve leti trenutno po ceni 1.17 liter.
Da avto v letu 2014 rabi 17 sekund do 100, to je nepremičnina v vseh pogledih. Trabant je imel 21 sekund z dvotaktnim motorjem, ene pol stoletja nazaj. Tolk da se mal zamisliš, ko braniš svojo "makino", da ni nepremičnina...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mitja73 ::
Vsak pač zagovarja svoja jajca, samo SDI so zgodovina iz 80tih. Tudi muzejski vlaki še vozijo občasno po naših železnicah, ampak to ni to dandanes.
Aston_11 ::
Ne, danes moraš imeti avto kot sosed, zato, ker ga ima sosed. S svojo glavo razmišljat je pa prepovedano.
mitja73 ::
Ne, danes moraš imeti avto kot sosed, zato, ker ga ima sosed. S svojo glavo razmišljat je pa prepovedano.
Ne, večina ravno noče imeti enakega kot sosed - individum ?!?
SDI je bil OK motor pred 20+ leti, razvoj ga je pa povozil. Tudi propelerski avioni so bili OK za dolge polete, ampak so potem prišli boljši jet in razvoj gre naprej. Zgodovina pa ostaja.
mitja73 ::
Relanium ::
Jasno, če maš dnar kupiš 4.0 ŽNJđXYČŽDMi
Marsikdaj pa je problem: Ali hodit peš al imet SDIja
Ampak nekaterim je izpod čast se furat z SDIjem pa raj hodijo peš.
Če ste mogoče opazli se je zadnje čase cestnina dvignila dvakrat.
Ampak dvomim da ste, ker si upam trdit da marsikdo tule si sploh ne lasti avta, še manj da ga sam vzdržuje ampak samo nabija v prazno (večinoma o tem kako so SDI zaostali in kake jajce so to).
Med njimi spet gospod nadebudni RejZoR s katerim se nisva strinjala že v eni drugi temi, ampak za njega je leto 2014 superiorno in mora bit vse dosti dosti boljše kot leta 2013, ker številka na koledarju ima zelo zelo velik pomen na avtomobilske standarde.
Prevzetnosti skratka vidim na forumu sploh ne manjka.
Nič, pa se vozte s svojimi super duper novimi motorji pa vzdržujte celotno avtomobilsko industrijo in pa državo, it's your money not mine ;)
Marsikdaj pa je problem: Ali hodit peš al imet SDIja
Ampak nekaterim je izpod čast se furat z SDIjem pa raj hodijo peš.
Če ste mogoče opazli se je zadnje čase cestnina dvignila dvakrat.
Ampak dvomim da ste, ker si upam trdit da marsikdo tule si sploh ne lasti avta, še manj da ga sam vzdržuje ampak samo nabija v prazno (večinoma o tem kako so SDI zaostali in kake jajce so to).
Med njimi spet gospod nadebudni RejZoR s katerim se nisva strinjala že v eni drugi temi, ampak za njega je leto 2014 superiorno in mora bit vse dosti dosti boljše kot leta 2013, ker številka na koledarju ima zelo zelo velik pomen na avtomobilske standarde.
Prevzetnosti skratka vidim na forumu sploh ne manjka.
Nič, pa se vozte s svojimi super duper novimi motorji pa vzdržujte celotno avtomobilsko industrijo in pa državo, it's your money not mine ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
Aston_11 ::
Pa saj vidiš, da kupujejo. V zadnjem tednu že druga taka tema. Še golfe II dizle kupujejo, ponavadi folk, ki se jim hebe za mnenje drugih. Zakaj ne bi kupil? Gre kot vsak drugi in večina turbašev svoje vozi slabše, kot da bi bili brez turbine. Recimo 5 pa 1000 obratov, a to pa ni nepremičnina? Prav podobna jajca. Večinoma delajo gužvo določena kategorija ljudi, ne pa vozil. Imaš pa pametnjakoviče, ki jim logika ni jačja stvar in na nepremičninskost sklepajo po vozilu ne pa po vozniku. Potem pa imaš zjebane turbine, filtre, egre, dpfje - vse to zato, ker turbaši niso nepremičine, a? Jajc so vozniki, ne vozila.
Utk ::
Če ste mogoče opazli se je zadnje čase cestnina dvignila dvakrat.Še en razlog več proti 1900 kubičnemu sdiju.
Sej se strinjam, da se da tudi z njim dost normalno vozit, in komot si med hitrejšimi na cesti, če ti je to pomembno, ampak glih nek presežek od motorja pa to vseeno ni. In tudi ni spet tako neuničljiv kot se govori.
mitja73 ::
Pa saj vidiš, da kupujejo. V zadnjem tednu že druga taka tema. Še golfe II dizle kupujejo, ponavadi folk, ki se jim hebe za mnenje drugih. Zakaj ne bi kupil? Gre kot vsak drugi in večina turbašev svoje vozi slabše, kot da bi bili brez turbine. Recimo 5 pa 1000 obratov, a to pa ni nepremičnina? Prav podobna jajca. Večinoma delajo gužvo določena kategorija ljudi, ne pa vozil. Imaš pa pametnjakoviče, ki jim logika ni jačja stvar in na nepremičninskost sklepajo po vozilu ne pa po vozniku. Potem pa imaš zjebane turbine, filtre, egre, dpfje - vse to zato, ker turbaši niso nepremičine, a? Jajc so vozniki, ne vozila.
Pojdi v kako nemško mesto in za vstop s svojim SDIjem boš plačal 2× več kot kdo drug za enako KM. EURO standardi in izpusti, pač se zazstrupljaj na svojem dvorišču in zastrupljaj svojo družino, ne pa ostale.
Pa ne da se mi več.
Relanium ::
Sej se strinjam, da se da tudi z njim dost normalno vozit, in komot si med hitrejšimi na cesti, če ti je to pomembno, ampak glih nek presežek od motorja pa to vseeno ni. In tudi ni spet tako neuničljiv kot se govori.
Ja no, dokler se lahk z njimi voziš na jedilno olje, bi rekel da je dosti vzdržljivejši od kakega novejšega turbo common raila, se ti ne zdi?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
D3m ::
Motor je v redu. Na druge stvari pač ne moremo vplivati, ker se aktivno obrabljajo (amortizerji, ležaji, gumeni izdelki, elektro-magnetni ventili, ipd.)
|HP EliteBook|R5 6650U|
hojnikb ::
Kaj ko bi se OP raje zjasnu, kake relacije misli delat z avtom in kolk KM dela letno ?
Ker če se model fura 3KM v službo vsak dan in je to to, potem je dizl rahlo neumen nakup, ko pa bi bil kak 1.0/1.2 bencin vrh glave.
Ker če se model fura 3KM v službo vsak dan in je to to, potem je dizl rahlo neumen nakup, ko pa bi bil kak 1.0/1.2 bencin vrh glave.
#brezpodpisa
D3m ::
Kaj ko bi se OP raje zjasnu, kake relacije misli delat z avtom in kolk KM dela letno ?
Ker če se model fura 3KM v službo vsak dan in je to to, potem je dizl rahlo neumen nakup, ko pa bi bil kak 1.0/1.2 bencin vrh glave.
Še bolje avto na motokultivator. Aixam.
400 ccm
check out this badboy.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=820...
|HP EliteBook|R5 6650U|
Relanium ::
Hehe :)
Pa kolk ti motokultivatorji sploh porabijo?
Registracija je drugače smešno nizka...
Pa crkovanje?
Pa kolk ti motokultivatorji sploh porabijo?
Registracija je drugače smešno nizka...
Pa crkovanje?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
D3m ::
I kid you not.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=820...
tukaj imaš enega za 2100€
vozen z izpitom za motor.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=820...
tukaj imaš enega za 2100€
vozen z izpitom za motor.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Relanium ::
Ja no, streho ma za po dežju, tak da si vsaj suh.
Bi bil pomoje super za winter car oz. da drugi avto za lokalno skakanje okrog in pozimi, da ti rja ne požre primarnega avta.
Bi bil pomoje super za winter car oz. da drugi avto za lokalno skakanje okrog in pozimi, da ti rja ne požre primarnega avta.
hojnikb ::
za 2kEUR dobiš 2 "ok" avta, ki jih lahko vržeš stran takoj, ko je kej narobe. Ta škatla pač ni za nikamor.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
marvin42 ::
Tudi če ga je povozilo, še vedno pelje in je nepremičnina samo v očeh turbašev.
nepremičnina pomeni da ga ne moreš normalno prodati, ker nihče več ne kupi tega.
Dobro ohranjenih SDI je vedno manj, zato lahko takega prodaš takoj. Me večkrat kdo vpraša, če prodam. Ko sem bil lastnik bencinarja, sem ga moral na koncu šenkat.
Mostly Harmless
D3m ::
Recimo za našega Caddy-ja se kar zanimajo. Ker ga redno vzdržujemo in kar je opozorilnih napak se takoj odpravijo.
Vreden je pa 3k. S tem, da je tovorni.
Vreden je pa 3k. S tem, da je tovorni.
|HP EliteBook|R5 6650U|
plavko61 ::
Katerega dizla do 3500€?
Odgovor je nobenega. Star dizel ni vreden nič, ker je sam strošek.
Dizel se kupi nov, se vozi do 200kkm potem se števec zbije in proda.
KONEC
Odgovor je nobenega. Star dizel ni vreden nič, ker je sam strošek.
Dizel se kupi nov, se vozi do 200kkm potem se števec zbije in proda.
KONEC
Dvakrat preberi, nato pa blekni...
Isotropic ::
mjah taka je nekako realnost ja. s tem, da lahko pomnozis tistih 200kkm s kaksno cifro med 1 in 2.
Zheegec ::
GrimReaper ::
Moraš biti pa res brihta, da karkoli v drugi steraš na 90.
To je drugače velik mit, da avto ne zdrži 6000 obratov na večjih razdaljah. Ti si pa mislil celo, da je problem že samo pri pospeševanju za kratek čas, kar je sploh velik nesmisel.
Za kratek čas večina motorjev zdrži še precej več, vsaj 500, če ne 1000 obratov čez blokado. Pa to je itak tudi pri marsikateri drugi stvari narejeno tako, da je neka rezerva, namesto na 100%, nekje 80-90%.
Vi bi pa zdaj še neke svoje rezerve jemali, ne rabiš, je lepo na obratomeru narisano rdeče polje.
Tudi v mojem manualu za avto lepo piše:
"Maks. dovoljena hitrost motorja, kontinuirano obratovanje (vrt./min) pribl. 6400"
Sem že vozil na AC 100km+ na 6000+ obratih. Zdej v drugi izven naselja je to res nesmisel, ker da pač tretja takoj precej več hitrosti, ampak voziš se pa lahko tud 500km s celim tankom (oz. bi jih v tem primeru naredil samo 300-400) pri 90km/h v drugi. V drugi priznam da se še nisem vozil dalj časa pri visokih obratih, sem se pa v prvi (45-50km/h) kakšnih 500m po naselju, pa v tretji izven naselja za kak km (140km/h), pa v četrti na AC (180km/h) za kakšnih 10km.
Yamaha R1 gre s prvo 140, pa tukaj potem vozita dalj časa pri 300km/h:
Sam se rdečega polja ne bojim že od prvega dne, ko sem 6 let nazaj dobil avto.
Vem da se marsikdo boji, da gre pri tem za večjo obrabo motorja, ampak bojazen je povsem odveč. Pri mojem avtu bo šlo sigurno že vse ostalo po gobe, preden bo šel motor.
Moj prvi avto je pa še zdaj pri 200k km vozen, pa ga sedanji lastnik enako kot sem ga sam, tera. Pa gre za 1.0 mašinco.
OK, če se vam gre za porabo, ali če hočete prit do 500k km, drugače pa ni treba šparati na motorju.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
MeGreat ::
Ja yamaha r1 je ravno primerna za tukaj. Poznaš kakšen supersport motor z več kot 100k kilometri?
Hayabusa ::
Bolj je problem ker jih voznik ne "preživi".
List of long-distance motorcycle riders @ Wikipedia
Nick Sanders 1998– Yamaha YZF-R1 Circumnavigating. Seven complete world tours
Sjaak Lucassen 2001-2006 Yamaha R1 Around the world 250,000 km (160,000 mi)
Čeprav bolj prevladujejo krave (bmw R1150GS), komu pa se da voziti čez cel svet s superšportnikom in iskati primerno gladko cesto ?
List of long-distance motorcycle riders @ Wikipedia
Nick Sanders 1998– Yamaha YZF-R1 Circumnavigating. Seven complete world tours
Sjaak Lucassen 2001-2006 Yamaha R1 Around the world 250,000 km (160,000 mi)
Čeprav bolj prevladujejo krave (bmw R1150GS), komu pa se da voziti čez cel svet s superšportnikom in iskati primerno gladko cesto ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
jazbec ::
Eh športak na cesti, še posebej naši je bolj tko tko. Rjaš mam tko ko zdej nakeda al pa sport tourerja za po cesti in športaka za po pisti.
Unknown_001 ::
Tole je kar fer ponudba, za moje pojme. Preverjena zanesljiva mašina VAG 1.9 TDI pa še 2005 letnik dokaj nov napram večini kandidatov.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=831...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=831...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
MisterR ::
Mogoče kaj takega?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=834...
256k km, čaka na velik servis. Pol si pa zračunaš.
Janac ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=804...
ga pocuza 307 ki !
majhna prostornina, fajn potegne, turbo si pač nonstop voziš v prtljažniku(ali pa kupiš sdija).
2007 letnik, nabit z opremo in ni francoz, je VAG.
francek1 ::
Heh sam vam gre v nos SDI, vozim golfa 4 sdi cca 4.5 let. Kupil sem ga, ko je imel 79000km zdej jih imam 195000. Samo tankam in redni servis, edino kar je bilo izredno do sedaj je bila menjava zadnjih amortizerji. Ni glih dirkalnik, nepremičnina pa tudi ni (res je, da je mene že minilo divjanje itd...), pija pa skos okoli 4-5.5 litrov na 100km, pa še biodizel lahko b.p tankaš. Sam tankam biodizel zdaj že najmanj dve leti trenutno po ceni 1.17 liter.
Da avto v letu 2014 rabi 17 sekund do 100, to je nepremičnina v vseh pogledih. Trabant je imel 21 sekund z dvotaktnim motorjem, ene pol stoletja nazaj. Tolk da se mal zamisliš, ko braniš svojo "makino", da ni nepremičnina...
Ko boste mamini sinčki odšli iz hotela mama boste spremenili mnenje. Dokler je pa vaša osnovna preokupacija gledanje na sekunde do 100, boste pač gonili svoje.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
PINki ::
Rejzor ful neki proti SDIjem, potem pa na Celovški vidim, ko punca vozi SDIja in prehiteva vse po vrsti. Folk rabi nenormalno veliko časa do 50km/h in res je, kar je nekdo zgoraj napisal, da so vozniki jajca in ne avto.
Avto je soliden za normalno, tekočo vožnjo.
Rejzor grem stavit, da če bi vozila dva golfa eden TDI in eden SDI (vendar brez oznak na prtljazniku) se ne bi obregnil ob razlicico motorja. Se posebej, ce bi sdi vozil hitreje od tdija in bi potem ugotovil, da tdi dela guzvo na cesti, saj veliko folka špara turbo, sdija pa nobeden ne "špara", če se hočeš premakniti.
Avto je soliden za normalno, tekočo vožnjo.
Rejzor grem stavit, da če bi vozila dva golfa eden TDI in eden SDI (vendar brez oznak na prtljazniku) se ne bi obregnil ob razlicico motorja. Se posebej, ce bi sdi vozil hitreje od tdija in bi potem ugotovil, da tdi dela guzvo na cesti, saj veliko folka špara turbo, sdija pa nobeden ne "špara", če se hočeš premakniti.
Blinder ::
za zunanje gledalce je težko videt če je SDI al TDI. Za voznika pa je razlika očitna prvič ko gre motor čez 1500 rpm, ko tdi potegne zarad turbine :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
PINki ::
Se strinjam. Vendar, če voznika to "ne moti", tudi ostale ne bi smelo. Ubistvu meni je vseeno kaj kdo vozi, samo da ne povzroča gužve na cesti.
eric_cartman ::
Ubistvu meni je vseeno kaj kdo vozi, samo da ne povzroča gužve na cesti.
Za moje pojme je moteče že to, če nekdo rabi cel kilometer in 4 prestave, da pride do 50 km/h. Sploh mi ni jasno kako je to možno ampak enim to zelo dobro ratuje. In potem namesto 50 po možnosti vozijo 40.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | študentski avto, kateri modeli (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14444 (12106) | spirit |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 61736 (55121) | bluefish |
» | Nakup avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15760 (14346) | Blinder |
» | katero vozilo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23409 (21318) | denabiker |
» | Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36396 (32089) | Zheegec |