» »

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti?

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti?

«
1
2 3
...
5

c0dehunter ::

Zdravo, spet kupujem avto :))
Večinoma se bom vozil po avtocesti, zato me zanima kaj več pokuri na avtocesti.
Resimo - peljem se s konstantno hitrostjo 100km/h. Kateri avto bo žrl več: tisti, z 1.0 mašino, al tisti z 1.2 (ali pa 1.4) mašino?

Razmišljam tako: avto z manjšo kubituro načeloma pokuri manj, ampak na avtocesti se more bolj matrat ker daleč preseže tisto najbolj optimalno hitrost, pri kateri pokuri najmanj, zato dejansko pokuri več.
Avto z 1.2 (ali 1.4) mašino se pa ne matra tolk, zato pokuri manj.

True?
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

kixs ::

Poglej naslednji strani:

- http://www.poraba.com/
- http://www.spritmonitor.de/en/

Prav gotovo obstaja neko idealno razmerje med mocjo/kubaturo in porabo pri tocno dolocenih pogojih. Ce bi gledal samo porabo pri konstanti voznji pri 100km/h, potem glej za avtom, ki ima poleg dovolj moci, tudi cim nizje obrate pri tej hitrosti in dobro aerodinamiko.

Nekaj je teorija, drugo pa praksa. Zato sem ti podal zgornja linka in si malo poglej po razlicnih kriterijih.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

dzinks63 ::

Pri konstantni hitrosti 100km/h, bo imel manjšo porabo enak model avtomobila z motorjem z manj ccm. Če se pa gre za različne modele, pa seveda vpliva še koeficient zračnega upora, če se gre za dinamično vožnjo pa tudi teža avtomobila.

M-XXXX ::

Pri konstantni hitrosti 100km/h, bo imel manjšo porabo enak model avtomobila z motorjem z manj ccm. Če se pa gre za različne modele, pa seveda vpliva še koeficient zračnega upora, če se gre za dinamično vožnjo pa tudi teža avtomobila.

S temle se pa ne strinjam čisto... Oziroma najdi, mi avto ki kuri 3l pri 100km/h in ima blizu 100HP, ali pa 80 če hočeš (da bo lažje).

Oziroma se bom malo "popravil" ne smeš ravno gledat na kubaturo, ampak na moč motorja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

kixs ::

S temle se niti približno ne strinjam... Oziroma najdi, mi avto ki kuri 3l pri 100km/h in ima blizu 100HP, ali pa 80 če hočeš (da bo lažje).


Kaj ima to veze z zgoraj napisanim od dzinksa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

dzinks63 ::

Dobro prečitaj moj komentar, pa ti bo mogoče jasno.

M-XXXX ::

Dobro prečitaj moj komentar, pa ti bo mogoče jasno.

1.6 bencinar, bo imel na avtocesti manjšo porabo kot 1.2 (vsaj tak izkušnje imam jaz)... Zakaj- ker je zračni upor pri takih hitrostih ze zelo pomemben dejavnik in motor z večjo močjo ponavadi deluje pri malo nižjih obratih (ker je menjalnik prirejen tudi za višje hitrosti) ob enem pa se bo opazno manj matral od švohnejšega bratca...

dzinks63 ::

Mogoče pri večjih hitrostih (ko je mala mašina že na koncu svojih zmogljivosti), vendar avtor sprašuje za hitrosti okoli 100km/h za kar pa tole tvoje ne drži.

c0dehunter ::

kixs97, hvala za linka, za poraba sm sicer vedo, za onega tadrugega pa ne. Tak da je to res menda najboljša rešitev, da pogledam za nek cilnji avto, kolk je kej poraba - bom še najbolj ziher vedel.

Mogoče pri večjih hitrostih (ko je mala mašina že na koncu svojih zmogljivosti)...

Pri trenutnem avtu se mi zdi, da je že pri 100km/h na koncu svojih zmogljivosti in mašina tak brni, da me kr pr srcu stiska zarad porabe. Gre pa, kot že rečeno, za 1.0 mašino, 33KW.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

Matek ::

Mogoče pri večjih hitrostih (ko je mala mašina že na koncu svojih zmogljivosti), vendar avtor sprašuje za hitrosti okoli 100km/h za kar pa tole tvoje ne drži.
Če ima višjo končno hitrost, bo najbrž imel celoten spekter prestav malo spremenjen, kar pomeni, da bo tudi hitrost 100 km/h dosegel pri nižjih obratih.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

kixs ::

M-XXXX:
- menjalniki so navadno kar enaki ne glede na kubaturo in moc, ko imamo opravka z navadnimi osebnimi avti.
- primerjaj razlicne kubature iste znamke. Ce res ne bos gonil 160km/h+, bo skoraj vedno imel manjso porabo avto z nizjo kubaturo. Seveda primerjamo bencinarje skupaj in dieselase skupaj. Ker 2.0 dieselas bo imel vedno nizjo porabo, kot npr. 1.6 bencinar.

Sicer pa je ta debata nima smisla. Osnova za porabo je tip avta z X motorjem, nato pa je vse odvisno od nacina voznje. Nekaj se od gum in kako so napumpane in se veliko malenkosti, ki tudi nekaj doprinesejo.

lp

Buggy ::

Vprasanja so pa res neverjetna zadnje case.

se pravi te zanima:
Imam dva fiat punto iste teze in oblike ter istega menjalnika. V obeh je 60KM in isto navora, razlika je le, da ima en 1.2 en pa 1.4 masino? oba se peljeta 100Km/h in kdo porabi vec?

ali te zanima
Zdaj imam spet dva fiat punto, ki sta cisto ista ...eden vozi 100km/h v cetrti drugi v peti brzini...kdo porabi manj?

mogoce bos moral stvari malo drugace zastaviti ali konkretizirati...je pa naceloma tako da bo poraba manjsa takrat ko vozis z dokaj nizkimi obrati v nekem se vedno zmernem obmocju navora, brez nepotrebnega dodajanja/spuscanja na stopalki za plin (tempomat).

c0dehunter ::

Buggy,
nisem konkretiziral, ker še ne vem kaj bom kupil. Vem, da npr. aerodinamičnost veliko doprinese k manjši porabi, ampak ne vem če je velka razlika npr. med cliotom 1 (ali 2?) in recimo puntojem. Zagotovo pa ne bom vozil škatlastega Hummerja :))
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

dzinks63 ::

Za konstantno hitrost pri 100km/h bo tako kot sem napisal.

Če pa se gre za porabo pri mešanih režimih vožnje (vožnja z veliko pospeševanji, prehitevanji), je pa lahko tudi drugače. Ti lahko z avtomobilom z večjim motorjem voziš energično za motor z rahlimi napori. Če bi hotel enako energično in dinamično voziti z enakim avtomobilom z manjšim motorjem, ga boš seveda moral gnati v višje obrate in mu vaditi dušo. To pa se bo seveda odrazilo pri porabi. Če pa boš z manjšim motorjem vozil zmerno in ne boš lovil enakih hitrostnih pospeševanj kot z večjim motorjem, bo pa seveda poraba nižja.

Matwic ::

Oziroma najbolj enostavno in domače povedano. 1.0 mašina je neuporabna v čemerkoli razen v najmanjših (najlažjih) avtomobilih kot so recimo Micra, Twingo ali Seicento. 1.2 mašina v avtih tipa WV Polo, bo vredu za mestno vožnjo, pri avtocesti in nasplošno pri bolj dinamični vožnji, pa bo šlo več goriva, kot recimo pri 1.4 mašini. Zakaj je temu tako je pa zelo dobro razložil dzinks63. Na aerodinamičnost pa pozabi pri avtih tipa clio, punto, saj so vsi na isti ravni in sploh ne pride v poštev pri takih hitrostih o katerih se tu pogovarjamo.

c0dehunter ::

MatWic, to sem tudi predpostavljal, ampak ker je blo govora o vplivu aerodinamičnosti pač pravim, da pri takih avtih lahko le-to zanemarimo.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

M-XXXX ::

- menjalniki so navadno kar enaki ne glede na kubaturo in moc, ko imamo opravka z navadnimi osebnimi avti.

Aha- in ravno zato imata naprimer Clio 1.2 ter 1.6 isto maximalno hitrost na števcu?:)

Seveda primerjamo bencinarje skupaj in dieselase skupaj. Ker 2.0 dieselas bo imel vedno nizjo porabo, kot npr. 1.6 bencinar.

Definitivno. Sam z zdajšnjimi 130HP (1.9- diesel) (zelo dinamična vožnja) porabim okoli 1l manj kot prej 60HP bencinar (clio), na avtocesti pa je razlika vse tja do 5-6litrov...

Vendar imam pa drugo vprašanje: zakaj hudiča sprašuješ za 100km/h, če praviš da se boš vozil po avtocesti?

AtaStrudl ::

Pri 100 km/h gre vecina moci za zracni upor.

Poraba ni sorazmena samo obratom, ampak tudi kubaturi - v vecje cilindre gre pri enem obatu vec goriva. Pri enaki moci delovanja (enaka teza, zracni upor, hitrost) bosta oba motorja pri razlicnih obratih zrla priblizno enako, razlika je lahko samo pri izkoristku. Enostavno, za dano moc moras kuriti toliko bencina (z dano kaloricno vrednostjo) na sekundo - velikost peci ni kaj dosti pomembna.

c0dehunter ::

M-XXXX, nekaterim se pač ne mudi :)
Mislim da je tut bolj varno, če ne skačeš skos s pasa na pas, ampak lepo pelješ za tovornjakom. In še kot tretje, poraba je nižja(?).
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

M-XXXX ::

Mislim da je tut bolj varno, če ne skačeš skos s pasa na pas, ampak lepo pelješ za tovornjakom. In še kot tretje, poraba je nižja(?).

Saj ravno zato ostaneš na prehitevalnem pasu:D

Če se ti tako zelo gre za porabo, si že razmislil o dizlu?

kixs ::

- menjalniki so navadno kar enaki ne glede na kubaturo in moc, ko imamo opravka z navadnimi osebnimi avti.

---

Aha- in ravno zato imata naprimer Clio 1.2 ter 1.6 isto maximalno hitrost na števcu?:)


Ti torej mislis, da ima vsak model avta z drugim motorjem tudi drugi menjalnik? 8-O

M-XXXX ::

Ti torej mislis, da ima vsak model avta z drugim motorjem tudi drugi menjalnik?

Sem rekel vsak? Nisem...

WamPIRe- ::

Glede menjalnikov:
Sem imel Opel Astro 1.4 in je bila napram 1.6 (enak model in letnik) opazna razlika sploh na AC.
1.4: 90km/h v 5-ti prestavi pri 3000 obratih,
1.6: +100km/h v 5-ti prestavi pri 3000 obratih.
Sedaj imam pravtako bencinarja z 1.5 motorjem in v 5-ti prestavi pri 3000 obratih doseže 120km/h.

Poraba je pa večinoma odvisna od stila vožnje.Sedaj lahko naredim 100km z manj kot 5 litri ali pa le 50km.
Sem naredil ogromno kilometrov tudi z dizlom 1.9 (90KM) in je poraba nihala od 4.8 - 6.5 l/100km s tem, da nisem ravno divjak na cesti.
Če po AC voziš vsaj pogojno dinamično, je vsekakor močnejši avto boljša izbira.

T0RN4D0 ::

Nimajo kubiki neke silne veze pri porabi na avtocesti pri 100km/h. Je en mali miljon drugih stvari bolj pomemben (kubiki z nekaj stvarmi običajno sicer sovpadajo), pavšalno rečt da avto z 1.4 motorjem porabi več ali manj od tistega z 1.6 je pa neumnost.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

šernk ::


Aha- in ravno zato imata naprimer Clio 1.2 ter 1.6 isto maximalno hitrost na števcu?:)


kaj ima pa kaj piše na števcu sedaj veze? poraba bo pri 1.2 ali 1.6 na AC približno ista pri istem avtomobilu pri 100km/h, pri 150km/h je pa 1.2 motor seveda že precej pri koncu svoje zmogljivosti in morda bo pil za odtenek več, kot 1.6 čeprav dvomim. v sami porabi med 1.2 in 1.6 danes niti ni velike razlike, je pa res da z 1.2 motorjem lahko praktično pozabiš na prehitevanja, pri 1.6 pa ko rabiš imaš na zalogi potrebno moč in preden se kdo pritoži čez to, z 1.6 boš zelo težko pospeševal kot z 1.2, zdi se ti da daješ isto gasa, pri istih obratih menjaš, dejansko pa rabiš pri 1.6 takrat precej več bencina in imaš tudi hitrejše pospeške. Sam lahko spravim 1.6 16V motor na 6,5l/100km porabe, seveda ob le dveh prehitevanjih se ta poraba izenači z 7 ali celo 7,5l...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

Avto z manj kubiki se bo moral za isto moč dosti bolj matrati. Manjek moči se skompenzira z večjimi obrati. Večji obrati pa pokurijo mnogo več.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Utk ::

Za recimo tono težak avto rabiš 75 konjev, da ni (preveč) podhranjen. Če imaš tolk, bo do 150 kuril sigurno manj kot močnejši, ampak bolj kot se boš bližal 150, manj bo razlike. Če pa v tak avto vtakneš 60 konjev, bo pa razlike nič že dost prej kot pri 150. No, če razmišljaš o 1,0 ali 1,2, potem definitivno 1,2, pa glej da je 16V. Več pa pri takih avtih ne rabiš, če hočeš šparat.

dzinks63 ::

pavšalno rečt da avto z 1.4 motorjem porabi več ali manj od tistega z 1.6 je pa neumnost.


Lahko malo pojasniš tole tvojo tezo, ker potem ni jasno zakaj tovarne sploh delajo različne, večje, manjše motorje, za enak tip avtomobila, če vse skupaj nima pomena.

Potem takem bi bila dovolj manjša izbira bencinskih in dizelskih motorjev za vsak enak tip avtomobila in tovarne bi prihranile ogromno denarja na ta način, privarčevali bi na razvoju, motorji bi se proizvajali v ogromnih še večjih serijah kot sedaj in različnih sestavnih delov za motorje bi bilo manj.

M-XXXX ::

kaj ima pa kaj piše na števcu sedaj veze?

Me je prav zanimalo, če se bo nekdo spotaknil v tole:D Zato ker bo prvi pri 6000 obratih dosegel 220km/h, drugi pa pri 6000 obratih doseže 240km (številke so zgolj za primerjavo, da se ne bo še kdo v to zapletu...)

Utk ::

Pri cliotu je med 1,2 in 1,6 morda res razlika, 1,2 in 1,4 imata pa isti menjalnik. 1,4 pa res leti proti 1,2.

dzinks63 ::

No, če razmišljaš o 1,0 ali 1,2, potem definitivno 1,2, pa glej da je 16V.


S tem se ne strinjam, razen če misliš z avtomobilom dirkat in ga terat v obrate. Za normalno vožnjo po predpisih je veliko bolj primeren 8v motor, ima več navora v nižjih obratih in se ga vozi dosti lažje (lagodno, z manj prestavljanja in pri nižjih vrtljajih) od 16v. Pri 8v motorju misliš, da ima pod pokrovom več konjev, kot jih v resnici ima, saj vleče dosti bolj lahkotno od 16v, katerega moraš za odločna pospeševanja naturirati na vsaj 3500rpm (ta pa potem zares popeni). Izjeme so seveda najnovejši bencinski turbinski motorji, kateri so se po načinu obnašanja motorja zelo približali in tudi prekosili dizle, razen pri porabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

šernk ::

sam bi rekel tako glede tega, raje 1.6 8v, kot pa 1.4 16V po moči in po porabi sta recimo primerljiva, vožnja pa je vsaj meni mnogo mirnejša pri 1.6 8v kot pa 1.4 16v.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Blinder ::

Pri menjalnikih je svašta. Nekateri avti močnejši motor ima tudi daljši menjalnik, nekateri obratno, nekateri pa isti menjalnik.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

zuz3k ::

to je res da 1.0 avto bi se na avtocesti dosti bolj "martral" in bi porabil več kako pa 2.0 ampak vseeno pri vsakdanji voznji porabi manj 1.0 motor.

to je dejstvo, da več kot je KM več bencina avto porabi
Life is a psychological game.

M-XXXX ::

ampak vseeno pri vsakdanji voznji porabi manj 1.0 motor.

To je zelo relativno:) Če se vsakdanje voziš po avtocesti...:D

dzinks63 ::

Seveda imajo enaki motorji v različnih avtomobilih različno preračunana prestavna razmerja. Ponavadi imajo kupeji kratke prestave in najvišjo končno hitrost desežejo z najvišji prestavi, medtem ko imajo limuzine daljše prestave (posledično slabše pospeške) in dosežejo najvišjo hitrost v predzadnji prestavi in je zadnja prestava le varčevalno preračunana. Sicer pa je vse to že dolgo znano in jasno.

Utk ::

No, če razmišljaš o 1,0 ali 1,2, potem definitivno 1,2, pa glej da je 16V.


S tem se ne strinjam, razen če misliš z avtomobilom dirkat in ga terat v obrate. Za normalno vožnjo po predpisih je veliko bolj primeren 8v motor, ima več navora v nižjih obratih in se ga vozi dosti lažje (lagodno, z manj prestavljanja in pri nižjih vrtljajih) od 16v.

To je morda res za kake 2,0 mašine o katerih nimam pojma, za 1,2 sigurno ne. Sem naredil po 100,000 km s cliotom 1,2 8v in 1,2 16v. Pod nobenimi obrati ni 8v bolj vlekel. S tako mašino (niti nobeno drugo bencinsko) se pod 1500 tako in tako ne vozi, do 2000 obratov je težko rečt, od 2000 dalje pa sigurno 16v bolj vleče. Take male mašine so naštimane tako, da imajo čim več moči pri nizkih obratih, ker drugač bi bil avto res nepremičnina, če hoče nekdo športat pri 5000 obratih, si pa tudi ne bo kupil 1,2. 1,4 8v pri isti moči kot 1,2 16v pa res bolj povleče, ampak tudi malo več pokuri.
Sicer si pa lahko na avto-magazin.si pogledaš teste teh starih avtov, jih je ogromno gor. No, za vse te renojeve 16v mašine piše, da so zelo prožne in da skoraj ne rabiš prestavljat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jest10 ::

to je res da 1.0 avto bi se na avtocesti dosti bolj "martral" in bi porabil več kako pa 2.0


Zelo odvisno od tega, kakšen motor imaš. Določeni mali motorji tudi pri teranju v rdeče ne dosegajo kakšne hude porabe. Recimo 1.0 50KM mašino, ki je bila v starih Polotih/Lupotih si težko spravil na čez 7L/100km porabe.

Mr.B ::

Poraba je odvisna samo od obratov motorja, torej volumna ki ga v kubituri imaš. Drugo kar uniči to računico je seveda elektronika, ki zaradi kot se reče fleksibilnosti mašine, pumpa različne mešanice.

Kar pa moraš vedeti, je to, da boš z manj moči, in manjšo kubituro porabil več časa da prideš na 100km/h, kot pri močnejši mašin, in nato prestavil v višjo prestavo, če že nisi na najvišji.

Ampak vse je odvisno od načina vožnje. Torej če voziš agresivno pa imaš 1.6 mašino 16V, pa pohodiš zato da prideš na 100km/h, boš v vsakem primeru porabil več, kot avto 1.2 mašino 16V, pa če tudi bo slednji za to potreboval bistveno več časa.

Nikar pa ne vzami 1.2 mašino ali celo 1.0 mašino, če msiliš delati kilometre, pa tu ne mislim zaradi vožnje, ampak zato ker te mašine ravno niso namenjene delanju kilometrov, ampak bolj za mestno vožnjo, torej je navor tam večji, itd...

Predlagam ti, da testiraš obe verziji, da vidiš porabo na tvoj slog vožnje. Pa planiraj tudi mestno vožnjo, saj tistih 15 minut, po avtocesti, nato pa 45minut do službe, če že imaš rad ljubljano, ne pomeni nič (relacija).
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

dzinks63 ::

No, za vse te renojeve 16v mašine piše, da so zelo prožne in da skoraj ne rabiš prestavljat.


Ja svašta, ne verjemi vsega kar pišejo. Sem imel cliota 1.4 8v z 80KM in je vlekel kot tank , v primerjavi z 1.2 16v 75km. Poraba je bila pri starem res malo višja, na računa zastrele zasnove, vendar občutek pri normalni vožnji je bil boljši. To težavo so rešili šele sedaj z najnovejšimi turbo bencinci, s katerimi so rešili to podhranjenjenost pri nizkih obratih pri 16v motorjih.

Utk ::

Primerjaj 1,4 8v z 1,4 16v, ker porabita enako, pa potem povej kater bolj vleče. Pri katerihkoli obratih.

dzinks63 ::

To niti ni treba govoriti, to izhaja iz zasnove motorja in pa seveda od načina vožnje. Če si bolj energičen voznik ti vsekakor bolj ustreza 16v motor, ker ga pač rajši malo bolj pritisneš. Za lagodno umirjeno vožjo pri nižjih vrtljajih je pa primernejši 8v motor. Vsakemu svoje, to vedo tudi tovarne in so v zadnjem času skoraj vse izkorinile 8v mašine in jih nadomestile z lahkimi turbaši, kateri zadovoljijo ene in druge.

Rippy ::

Spomnem se podobnega vprašanja na Top Gear, primerjal so Toyota Prius in BMW M3.



Za primerjavo; M3 ima 450 hp Prius 130 hp.

PS. in odličen odgovor na to vprašanje je na koncu videa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

WamPIRe- ::

Nekaj takega sem hotel povedat v svojem postu zgoraj ;)

;-) ::

Jaz lahko povem samo to, dami Fiat Punto 2001 1.2 8V pije po magistralkah (dosti) manj kot po avtocesti, če bi vozil po omejitvi, Pri 130km/h ima že avto kar obrate za tako malo mašinco, ki ima končno hitrost 155km/h.

Punto isti model 1.2 16V pije pri 130 kak liter manj kot 8V.

Sedaj ko se vozim po stari cesti ga spravim porabo pod 5 litrov-relacija, po avtocesti je 7litrov. In tudi če je kak km več, se mi bolj splača po stari peljat, pa še vinjete ne rabim;) čeprav grem jutri ponjo:P

Valvoline ::

VW golf3 1.9 navadniD,poraba nikoli čez 5.5l AC 120kmh 5l ali manj.Pokur vse kaj mu naliješ noter.

Hardstyle ::

Kaj samo mene moti, da bo na AC še en nedeljski voznik več? 100km/h na AC je premalo.

dzinks63 ::

Zakaj bi te to motilo. Če se vklopi med konvoj kamionarjev, ga še opazil ne boš.

;-) ::

Kje piše da je 100km/h premalo?

Mislim da imaš pravico vozit glede na svoje sposobnosti in situacijo pa naj bo to mokra cesta, preveč sonca, ali pa da z narobe nogo vstaneš.

Valvoline ::

Zakaj bi te to motilo. Če se vklopi med konvoj kamionarjev, ga še opazil ne boš.

Haha. Ta je dobra :)
Furu se bo za kšnim šleparjem v zaveterju pa še manj benza bo skuru :))
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14528856 (24658) krneki0001
»

Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11223894 (20877) rajc123
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14653208 (50089) Matwic
»

mercedes cdi in kurilno olje (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26556194 (48819) T0RN4D0
»

Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
63639759 (29874) energetik

Več podobnih tem