Forum » Loža » Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti?
Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti?
kixs ::
Kok konjskega si pa imel, da je sel vec kot 180km/h - dobro, recimo, da nekaj stevec laze.
Spet natolčevanje o VW in Audijevih števcih :)
Je bil standardni 66kw(90ks) 1.9tdi(najboljša in najbolj trpežna TDI mašina). Šel je čez 200kmh,z standardnimi 15col gumami gor,pr 300tkm prevoženih.
Ni nobeno natolcevanje. Tovarniski podatki govorijo o najvisji hitrosti 175km/h, kar je vec (po ravnini), je zgolj odstopanje stevca.
Valvoline ::
Kok konjskega si pa imel, da je sel vec kot 180km/h - dobro, recimo, da nekaj stevec laze.
Spet natolčevanje o VW in Audijevih števcih :)
Je bil standardni 66kw(90ks) 1.9tdi(najboljša in najbolj trpežna TDI mašina). Šel je čez 200kmh,z standardnimi 15col gumami gor,pr 300tkm prevoženih.
Ni nobeno natolcevanje. Tovarniski podatki govorijo o najvisji hitrosti 175km/h, kar je vec (po ravnini), je zgolj odstopanje stevca.
Ne vem sicer kakšnega avta maš,poglej kok je zanj tovarniška specifikacija,in pejt sprobat če bo manj ali več. V 90% primerih če je motor dober in ulavfan najmanj 50-100tkm brez posega vanj bo ziher šel 20-30kmh več kot po specifikacijah. Preizkusi svoj avto,še gps vzam poleg in poročaj.
kixs ::
Moj ima po tovarniskih max 185km/h. Po stevcu gre pa ravno malenkost pod 200km/h. Sam si ne delam utvar, da gre dejansko 200km/h.
just_a_cook ::
Moj stari A80, z cca 350.000 km, 1,6 TDi je šel po števcu 190 km/h. V original knjižici je pisalo max. 176 km/h. Z ročnim GPS-om GARRMIN je šel 174 km/h (pa smo se trije peljali na morje in z kar nekaj prtljage).
==================
Just a cook
Just a cook
energetik ::
Ne vem sicer kakšnega avta maš,poglej kok je zanj tovarniška specifikacija,in pejt sprobat če bo manj ali več. V 90% primerih če je motor dober in ulavfan najmanj 50-100tkm brez posega vanj bo ziher šel 20-30kmh več kot po specifikacijah. Preizkusi svoj avto,še gps vzam poleg in poročaj.20km/h več kot po specifikacijah? Dodatna moč pa pride...od kje? Ne se hecat.
Pri teh višjih hitrostih se zaradi kvadratne odvisnosti zračnega upora od hitrosti potrebna moč povečuje s kubikom hitrosti! Za povečanje hitrosti iz 180 na 200km/h rabiš cirka 35% več moči. Od kje?
Valvoline ::
Moj ima po tovarniskih max 185km/h. Po stevcu gre pa ravno malenkost pod 200km/h. Sam si ne delam utvar, da gre dejansko 200km/h.
Sprobi z gps-om,če si pr 200 je še ziher nekaj lufta za več.Če so standardne gume bi mogu bit števec še kar merodavn.Zamenjaj zračni filter,olje noter 5w-30,katalizator zamenjaj z primernim dušilcem in si že pr 220kmh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
just_a_cook ::
Mogoče to, da se je skozi leta kakovost nafte izboljšala. Ne vem. (tudi ne vem kako so definirani tovarniški pogoji).
==================
Just a cook
Just a cook
Valvoline ::
ni pogojev! Je ze energetik napisal.
je, je ti kar sprobaj. Je pa tko, avti ki se dost furajo imajo mašine noter precej bl ulaufane kot tisti ki so mal voženi. Seveda pod pogojem da je z mašino vse ok in je redno servisirana. Še posebej velja za dizle.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
kixs ::
Ne, pa ni. Potem bi verjetno poanta mojega posta bila trapasta. Točno to sem hotel izpostaviti: ni optimalna vožnja samo ob nizkih obratih, ampak v območju najboljšega navora.
p.s. Ko sem to ostalim razlagal pri nas, mi niso verjeli. Potem pa ko se skupaj peljemo in tankamo pa se vidi, da je res tako.
In kaksno ima TDI V6 optimalno obmocje navora? Navadno imajo turbo diesli to obmocje od nekje 1500 do 3000.
energetik ::
Ja seveda, ulaufani mašini (ki je po možnosti že malo kompresije izgubila) zamenjaš olje, filter in katalizator in s tem nenadoma pridobi več 10% moči. Ne ga srat.Ni pogojev! Je ze energetik napisal.
Je,je ti kar sprobaj.Je pa tko,avti ki se dost furajo imajo mašine noter precej bl ulaufane kot tisti ki so mal voženi. Seveda pod pogojem da je z mašino vse ok in je redno servisirana. Še posebej velja za dizle.
IceIceBaby ::
Moj stari A80, z cca 350.000 km, 1,6 TDi je šel po števcu 190 km/h. V original knjižici je pisalo max. 176 km/h. Z ročnim GPS-om GARRMIN je šel 174 km/h (pa smo se trije peljali na morje in z kar nekaj prtljage).
Teža na končno hitrost vpliva zanemarljivo. Teža se pozna pri pospeševanju. Kot vidiš je tovarniška hitrost zelo podobna kot dejanska končna hitrost.
Valvoline ::
ja seveda, ulaufani mašini (ki je po možnosti že malo kompresije izgubila) zamenjaš olje, filter in katalizator in s tem nenadoma pridobi več 10% moči. Ne ga srat.ni pogojev! Je ze energetik napisal.
je, je ti kar sprobaj. Je pa tko, avti ki se dost furajo imajo mašine noter precej bl ulaufane kot tisti ki so mal voženi. Seveda pod pogojem da je z mašino vse ok in je redno servisirana. Še posebej velja za dizle.
verjel ali ne, avto gre včasih boljše k ma 200tkm gor k enak ki ma 50tkm. Še posebej velja za dizle. Lahk sam sprobaš če boš mel priložnost.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
energetik ::
Tako je, teža vpliva na končno hitrost zanemarljivo (razen če govorimo o klancih - tam vpliva ohoho - s sinusom naklona).
Valvoline, ne moreš me prepričati. Enostavno ne more mašina zaradi ulaufanja pridobiti 30% in več moči, ki so potrebni za spremembo končne iz 200 na 220km/h recimo. Veš kaj je to 30%? Toliko bi recimo pridobil, če bi na N/A mašino vgradil turbino.
Valvoline, ne moreš me prepričati. Enostavno ne more mašina zaradi ulaufanja pridobiti 30% in več moči, ki so potrebni za spremembo končne iz 200 na 220km/h recimo. Veš kaj je to 30%? Toliko bi recimo pridobil, če bi na N/A mašino vgradil turbino.
T0RN4D0 ::
Sploh stari dizli z dovolj dolgimi prestavami se navzdol res lepo vrtijo, kr ne nehajo pospeševat haha. Po ravnem je pa bol žalost.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Valvoline ::
Tako je, teža vpliva na končno hitrost zanemarljivo (razen če govorimo o klancih - tam vpliva ohoho - s sinusom naklona).
Valvoline, ne moreš me prepričati. Enostavno ne more mašina zaradi ulaufanja pridobiti 30% in več moči, ki so potrebni za spremembo končne iz 200 na 220km/h recimo. Veš kaj je to 30%? Toliko bi recimo pridobil, če bi na N/A mašino vgradil turbino.
Vseen,evo če je priložnost naj kixs97 sproba če mu avto gre čez tovarniških specifikacij,in jaz sem prepričan da najmanj 15-20kmh več. Drugače se pr hitrosti 200kmh vsaka plastika,luknjica počen odbijač,spojler... še kako pozna in vpliva na končno hitrost.Aerodinamika ja.
Pustimo to poraba je glavna tema tule.
P.S.
Heh,tko,pozabu sem povedat da vedno avto ko je v moji lasti po prevoženimi 100tkm+ pr men gre hitreje kot takrat k sem ga kupu. Števec enak,gume enake.Ex audi80 pr 340tkm je res šel k raketa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
IceIceBaby ::
Če boš kdaj kupil golf 4 SDI in ga vozil 500kkm boš imel verjetno končno že blizu 250 in pospeške cca 6s do 100 ne :)
Valvoline ::
Če boš kdaj kupil golf 4 SDI in ga vozil 500kkm boš imel verjetno končno že blizu 250 in pospeške cca 6s do 100 ne :)
Sem prepričan da če je tu še kakšen lastnik VW dizelaša ki fajn skrbi za svoj avto potrdi zgoraj napisano.
P.S.
Ne pretiravat :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
glistovje ::
1.0 motor porabi več "energije" da pride do 100 km/h kot pa en motor od 1.6. osnovnošolska fizika
1.0 motor bo tudi več pil na 100kmh ker se bo vrtel na visjih obratih., 1.6 npr se bo pa vrtel na nižjih obratih in že to je zaradi višjega navora bo lažje održaval hitrost.
1.0 motor bo tudi več pil na 100kmh ker se bo vrtel na visjih obratih., 1.6 npr se bo pa vrtel na nižjih obratih in že to je zaradi višjega navora bo lažje održaval hitrost.
energetik ::
1.0 motor porabi več "energije" da pride do 100 km/h kot pa en motor od 1.6. osnovnošolska fizikaNarobe. OŠ fizika pravi drugače. Pravi, da je potrebna energija 1/2 mv^2. Ni važn motor.
1.0 motor bo tudi več pil na 100kmh ker se bo vrtel na visjih obratih., 1.6 npr se bo pa vrtel na nižjih obratih in že to je zaradi višjega navora bo lažje održaval hitrost.To je recimo res. Vendar mogoče ne že pri 100km/h ampak šele tam nad 130km/h.
glistovje ::
OŠ fizika pravi drugače. Pravi, da je potrebna energija 1/2 mv^2. Ni važn motor.
mogoče pa tud... zamisli si to ... kdo lazje premakne 1 tono ? 1 slon al dva slona? verjetno da dva slona, in oba bosta pokurla 2x majn energije kot en sam slon. Pri avto je malo drugače, ampak pride do vpliva navor v osnovni šoli smo zanemrli veliko ostalih dejavnikov ki vplivajo na vse to
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: glistovje ()
tiga325 ::
Ja seveda, ulaufani mašini (ki je po možnosti že malo kompresije izgubila) zamenjaš olje, filter in katalizator in s tem nenadoma pridobi več 10% moči. Ne ga srat.Ni pogojev! Je ze energetik napisal.
Je,je ti kar sprobaj.Je pa tko,avti ki se dost furajo imajo mašine noter precej bl ulaufane kot tisti ki so mal voženi. Seveda pod pogojem da je z mašino vse ok in je redno servisirana. Še posebej velja za dizle.
se podpišem... ne bo držalo.
šernk ::
OŠ fizika pravi drugače. Pravi, da je potrebna energija 1/2 mv^2. Ni važn motor.
mogoče pa tud... zamisli si to ... kdo lazje premakne 1 tono ? 1 slon al dva slona? verjetno da dva slona, in oba bosta pokurla 2x majn energije kot en sam slon. Pri avto je malo drugače, ampak pride do vpliva navor v osnovni šoli smo zanemrli veliko ostalih dejavnikov ki vplivajo na vse to
lp
hmmm me zanima kako boš ti eno stvar premaknil, za katero moraš porabiti točno toliko in toliko energije, z energijo ki je nimaš na voljo? za dosego 100km/h rabiš pri 1 tono težkem avtu vnesti 385kJ energije od kje jo dobiš ni pomembno, DOBITI JO MORAŠ. tu pa potem nastopi vlogo okoli 1000 faktorjev, ki ti spreminjajo samo porabo goriva (izkoristek motorja, izgube na prenosu, gume itd, ...). in če imaš v avtu po tvoje 2 slona namesto enega, bo vsak od njiju res porabil 2x manj energije, ker pa sta 2...bosta skupaj natančno ob toliko energije, kot če bi bil le en slon.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
glistovje ::
OŠ fizika pravi drugače. Pravi, da je potrebna energija 1/2 mv^2. Ni važn motor.
mogoče pa tud... zamisli si to ... kdo lazje premakne 1 tono ? 1 slon al dva slona? verjetno da dva slona, in oba bosta pokurla 2x majn energije kot en sam slon. Pri avto je malo drugače, ampak pride do vpliva navor v osnovni šoli smo zanemrli veliko ostalih dejavnikov ki vplivajo na vse to
lp
hmmm me zanima kako boš ti eno stvar premaknil, za katero moraš porabiti točno toliko in toliko energije, z energijo ki je nimaš na voljo? za dosego 100km/h rabiš pri 1 tono težkem avtu vnesti 385kJ energije od kje jo dobiš ni pomembno, DOBITI JO MORAŠ. tu pa potem nastopi vlogo okoli 1000 faktorjev, ki ti spreminjajo samo porabo goriva (izkoristek motorja, izgube na prenosu, gume itd, ...). in če imaš v avtu po tvoje 2 slona namesto enega, bo vsak od njiju res porabil 2x manj energije, ker pa sta 2...bosta skupaj natančno ob toliko energije, kot če bi bil le en slon.
1 slon sploh nebi mogel sam in bi se zelo namatral porabil dosti več energije da bo prišel na željeno hitrost kot 2 slona, ki to nardita 2x lažje. poraba energije bi bila večja na enem samem slonu ker bi se revež izčrpal da bi dosegel to kar nardita dva slona. 2 slona pomen 2x več navora => ta dva bosta dosti lažje štartala kot en sam slon in održala hitrost.
nafilaj prikolico z 1 tono uzem enga npr FIAT uno (1.0 motor) in spelji
nafilaj prikolico z 1 tono uzem enga npr FIAT TIPO(1.6 motor) in spelji
kdo pokuri več bencina, tisti ki bo imel obrate visoke in se bo mučil potegnit al tisti ki bo na nižjih obratih in z več navora? hmmm.....
dons sm že preveć pokadiu hehe
Zgodovina sprememb…
- spremenil: glistovje ()
energetik ::
dons sm že preveć pokadiu heheOčitno res, ker ti še OŠ fizika ne gre od rok... Tudi logika ne...
Preberi, kaj ti je šernk napisal. Lahko tudi 2x. Hkrati pa še kakšno fizikalno knjigo odpri.
Aston_11 ::
Ma, razlike v porabi med večjim in manjšim motorjem so praktično zanemarljive, tisti liter gor ali dol, važno da si z avtom zadovljen. Če nisi, ga prodaš, če ne, pa ga imaš.
Meni je važno, da je motor močan, da prehiti, ko jaz to hočem in ne on. Najslabše je gledati prdala s 1.0 mašinami, ki celo večnost prehitevajo, ker pač ne zmorejo in jih kar vidiš, kako leti v nesrečo - pa sploh ni važno, če si vsipa takrat 40 l na 100 km/h.
Po mojem, če ti motor dela pri 2000 vrtljajih, mu je bolje, kot če bi isto delal pri 4000 vrtljajih na minuto.
Delata pa oba, ker tile obrati so vsi minimalka. Manj hrupa je pri nižjih obratih, vendar če porabi 6 litrov namesto 5 ali 8 namesto 5, isti drek. Saj je tudi cenejši od tistega z močnejšim motorjem.
Moj mi pri 120 km/h npr rabi 3.8 /sem slikal na ravnini mimo Divače po AC, pri 130 pa je bilo nekje 4,2, vendar se je klanec že začel. Je pa 110 KM TDI CR, ki ne porabi 0.
Pa kaj. Manjši bi porabil kaj več verjetno. Big deal. Tudi avto bi bil par jurjev cenejši.
Tako da jaz na porabo ne bi gledal, temveč na zmogljivosti - meni odgovarja diezel. Tudi ko ga gonič, ne porabi kaj preveč, če ga voziš kot penzinist, je po BC vedno zadovljen s bistveno manj kot 5l, ene 4.5 mu je čisto dovolj. Malo bolj dinamična vožnja pomeni zgolj par deci več. Važno, da sem zadovljen, to je to.-
Fizika gre nekaterim pa res slabo.
Meni je važno, da je motor močan, da prehiti, ko jaz to hočem in ne on. Najslabše je gledati prdala s 1.0 mašinami, ki celo večnost prehitevajo, ker pač ne zmorejo in jih kar vidiš, kako leti v nesrečo - pa sploh ni važno, če si vsipa takrat 40 l na 100 km/h.
Po mojem, če ti motor dela pri 2000 vrtljajih, mu je bolje, kot če bi isto delal pri 4000 vrtljajih na minuto.
Delata pa oba, ker tile obrati so vsi minimalka. Manj hrupa je pri nižjih obratih, vendar če porabi 6 litrov namesto 5 ali 8 namesto 5, isti drek. Saj je tudi cenejši od tistega z močnejšim motorjem.
Moj mi pri 120 km/h npr rabi 3.8 /sem slikal na ravnini mimo Divače po AC, pri 130 pa je bilo nekje 4,2, vendar se je klanec že začel. Je pa 110 KM TDI CR, ki ne porabi 0.
Pa kaj. Manjši bi porabil kaj več verjetno. Big deal. Tudi avto bi bil par jurjev cenejši.
Tako da jaz na porabo ne bi gledal, temveč na zmogljivosti - meni odgovarja diezel. Tudi ko ga gonič, ne porabi kaj preveč, če ga voziš kot penzinist, je po BC vedno zadovljen s bistveno manj kot 5l, ene 4.5 mu je čisto dovolj. Malo bolj dinamična vožnja pomeni zgolj par deci več. Važno, da sem zadovljen, to je to.-
Fizika gre nekaterim pa res slabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Pyr0Beast ::
Ah. Dokler avto žre bencin ni hudega. Ko pa začne žreti olje ...
Vzami takega ki ti bo delal najmanj stroškov -> s tem ne misliti izključno na porabo, razen če narediš v enem tednu 500km ali še več.
Poglej tudi kako je z servisi, kaj se kvari. Ko se odločiš za določen avto poglej za ostalimi ponudbami in povprašaj na servisih (ne šefe, ampak mehanike, pa ne na pooblaščenem), kaj te avte matra. Sicer je avto dober in malo pije, ampak kaj ti to koristi, ko ga boš imel več časa na servisu (€€€) kot na cesti.
Vzami takega ki ti bo delal najmanj stroškov -> s tem ne misliti izključno na porabo, razen če narediš v enem tednu 500km ali še več.
Poglej tudi kako je z servisi, kaj se kvari. Ko se odločiš za določen avto poglej za ostalimi ponudbami in povprašaj na servisih (ne šefe, ampak mehanike, pa ne na pooblaščenem), kaj te avte matra. Sicer je avto dober in malo pije, ampak kaj ti to koristi, ko ga boš imel več časa na servisu (€€€) kot na cesti.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
;-) ::
Kok konjskega si pa imel, da je sel vec kot 180km/h - dobro, recimo, da nekaj stevec laze.
Spet natolčevanje o VW in Audijevih števcih :)
Je bil standardni 66kw(90ks) 1.9tdi(najboljša in najbolj trpežna TDI mašina). Šel je čez 200kmh,z standardnimi 15col gumami gor,pr 300tkm prevoženih.
Ni nobeno natolcevanje. Tovarniski podatki govorijo o najvisji hitrosti 175km/h, kar je vec (po ravnini), je zgolj odstopanje stevca.
Ne vem sicer kakšnega avta maš,poglej kok je zanj tovarniška specifikacija,in pejt sprobat če bo manj ali več. V 90% primerih če je motor dober in ulavfan najmanj 50-100tkm brez posega vanj bo ziher šel 20-30kmh več kot po specifikacijah. Preizkusi svoj avto,še gps vzam poleg in poročaj.
Daj ti dam avto, po spedcifikacijah je max hitrost 155, pa če ga spraviš na 15 več si car, če pa ga spraviš 30več po ravnem pa ti ga lahko dam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
just_a_cook ::
Vzameš zračni filter ven, počakaš na dober veter v hrbet na AC in maš +15 ;)
==================
Just a cook
Just a cook
Pyr0Beast ::
Ja, pa po možnost še v dolino.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Spajky ::
... in kolesa še še par col večja, če gredo gor ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
M-XXXX ::
... in kolesa še še par col večja, če gredo gor ...
Ubistvu ne... Ker ko si enkrat na limitu zmožnosti motorja, ti večja kolesa ne bodo pomagala...
šernk ::
... in kolesa še še par col večja, če gredo gor ...
Ubistvu ne... Ker ko si enkrat na limitu zmožnosti motorja, ti večja kolesa ne bodo pomagala...
hmm če se ne motim bo vplivalo, hitrost na števcu se bo zmanjšala zaradi večjega obsega koles, dejanska hitrost pa bo ostala enaka, ker ljudje še vedno ne razumejo, da za vzdrževati X hitrost rabiš Y moči, pa a imaš 100Nm al 500Nm navora je vseeno
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
oldguy ::
da za vzdrževati X hitrost rabiš Y moči, pa a imaš 100Nm al 500Nm navora je vseeno
True. Če ni moči, ni brzine, tako preprosto je to. So sicer manjša odstopanja, a 20-30kmh? Japajade oziroma zgolj napaka števca. Velja pa, da se motor najbolje obnaša po kakih 20.000 kilometrih. To se lepo vidi na dyno testih, ko motor iz tovarne ne dosega polnih moči. Vendar so to razlike v rangu 5%, nič več. Po 150.000 pa performance zaradi že omenjenih izgub (tesnenje, obraba) jasno pada.
T0RN4D0 ::
No, s temi kolesi je še par trikov... Kot na primer ta, da nekaterim avtom prej zmanjka menjalnika kakor moči. Ali pa da avtomobili _ne_ razvijejo enake moči pri enakih obratih. Tako da, nekateri avtomobili imajo potencial iti hitreje z večjimi kolesi, drugi z manjšimi... Tisto kar števec kaže je pa popolnoma irelevantno ker so števci mimo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Azrael ::
Res funny tema, sploh pri koncu, ko razprava spominja na mojega sodelavca, ki se je hvalil, da gre njegova petka (R5) z 1.1 mašino 200km/h.
Moram priznati, res je kazalec na brzinomeru kot pri kakšnem Ferrariju zletel od 110 na 180, ko smo bili štirje v tisti mikro gajbi. Problem je bil samo to, da so ga na AC vsi prehitevali pri njegovih 180, edino kakšna sklumpana Raba se ali zariban Tamič se ni drenjal mimo...
Enako pa je tudi s temi tdiji. Dimna zavesa serijsko, vse ostalo pa težka žalost.
Moram priznati, res je kazalec na brzinomeru kot pri kakšnem Ferrariju zletel od 110 na 180, ko smo bili štirje v tisti mikro gajbi. Problem je bil samo to, da so ga na AC vsi prehitevali pri njegovih 180, edino kakšna sklumpana Raba se ali zariban Tamič se ni drenjal mimo...
Enako pa je tudi s temi tdiji. Dimna zavesa serijsko, vse ostalo pa težka žalost.
Nekoč je bil Slo-tech.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28856 (24658) | krneki0001 |
» | Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23894 (20877) | rajc123 |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53208 (50089) | Matwic |
» | mercedes cdi in kurilno olje (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 56194 (48819) | T0RN4D0 |
» | Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 39759 (29874) | energetik |