Forum » Loža » perverzna lopovščina (1000 eur)
perverzna lopovščina (1000 eur)
Okapi ::
Saj je čisto iluzorno pričakovati, da bi kdo priznal, da v prometu kaj narobe naredi, ali da se brezveze živcira zaradi nepomembnih ali celo napačnih reči, ali kaj podobnega, zaradi česar bi lahko izpadel malo manj popoln voznik, kot misli, da je.
O.
O.
solatko ::
Icematxyz - Ti si boš pa moral malo prebrati, kaj pravi zakon o uporabi zvočnih in svetlobnih signalov v naselju, pa malo pomisli, kaj bi tako hupanje, vseh udeležencev v prometu, pomenilo za mesto in njegove prebivalce. Uporaba zvočnih signalov je namreč prepovedana, razen v primeru nevarnosti. Lahko pa uporabiš svetlobni signal, ki pa ga dotični tako ne bo videl, saj ima vzvratno ogledalo prelimano ali pa ga ne zna uporabljat.
Okapi - Vsi udeleženci v prometu naredijo kakšno napako, brez izjeme, včasih namerno, s tem da je potrebno paziti, da te napake čim manj vplivajo na varnost drugih udeležencev, je pa tudi res, da se ob napakah, drugi udeleženci temu prilagodijo (razen kakšnega hupanja in blendanja, ter tihih kletvic), tako da drugi rešijo problem, kadar ga ne morejo, pač poči.
Okapi - Vsi udeleženci v prometu naredijo kakšno napako, brez izjeme, včasih namerno, s tem da je potrebno paziti, da te napake čim manj vplivajo na varnost drugih udeležencev, je pa tudi res, da se ob napakah, drugi udeleženci temu prilagodijo (razen kakšnega hupanja in blendanja, ter tihih kletvic), tako da drugi rešijo problem, kadar ga ne morejo, pač poči.
atubbuta ::
Saj je čisto iluzorno pričakovati, da bi kdo priznal, da v prometu kaj narobe naredi
O.
Ni res, jaz priznam, da sem včasih prepočasi vozil (po avtocesti 90 km/h), da bi privarčeval kako kapljo goriva. Sčasoma mi je potegnilo, da je to kar precej nevarno početje, zato danes vozim po avtocesti okoli 110 - 120 km/h, kar je popolnoma zmerna hitrost.
:)
jype ::
atubbuta> da sem včasih prepočasi vozil (po avtocesti 90 km/h)
To ni prepočasi. Prepočasi je manj kot 60 km/h.
To ni prepočasi. Prepočasi je manj kot 60 km/h.
T-h-o-r ::
ja, samo menda je užitek, če se ti nekdo s 120-130 zabije v rit
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
atubbuta ::
65 km/h, če smo bolj natančni. Se pa spomnim vožnje dobrih 75 km/h ponoči iz Kranjske Gore, poraba je bila slabih 3.5 l/100km.
Resnici na ljubo je vožnja pod 100 km/h na avtocesti zelo moteča, če ne že nevarna, odvisno od situacije.
Resnici na ljubo je vožnja pod 100 km/h na avtocesti zelo moteča, če ne že nevarna, odvisno od situacije.
:)
energetik ::
Ponavadi vozim po AC 100-110, pa se mi še nikoli ni noben zabil v rit. Lepo me prehitijo.
Če grem pa na levi pas prehitevat s 130, se mi pa skoraj vedno nekdo zalima na rit. Kaj je torej bolj varno?
Pri tem, da s 130 pridobiš par minut pri naših razdaljah. Sem šel za hec računat traso LJ-Hrušica, ki jo dostikrat prevozim. Če voziš 130 namesto 110 km/h, pridobiš "ogromnih" 6 minut. In če grem na izlet v hribe, mi je čisto vseeno ali pridem na izhodišče ob 7:00 ali pa 7:06. Prihranim pa kar dosti goriva in živcev.
Če grem pa na levi pas prehitevat s 130, se mi pa skoraj vedno nekdo zalima na rit. Kaj je torej bolj varno?
Pri tem, da s 130 pridobiš par minut pri naših razdaljah. Sem šel za hec računat traso LJ-Hrušica, ki jo dostikrat prevozim. Če voziš 130 namesto 110 km/h, pridobiš "ogromnih" 6 minut. In če grem na izlet v hribe, mi je čisto vseeno ali pridem na izhodišče ob 7:00 ali pa 7:06. Prihranim pa kar dosti goriva in živcev.
Liker ::
Resnici na ljubo je vožnja pod 100 km/h na avtocesti zelo moteča, če ne že nevarna, odvisno od situacije.
Jep, se spominjam kako srečo sem imel pred leti na gorenjski avtocesti, ko sem pri vidljivosti cca 20m (videla se je ena črta in nič več) - bila je zelo gosta megla - ob 1h zjutraj odločal ali prehitim počasneta pred menoj, ki je vozil cca 70 km/h, ali ne.
Med tem "odločanjem" pa je po levi mimo naju padel nek črn avto s hitrostjo 150 km/h +. V takih pogojih je vožnja manj kot 130 km/h tako nevarna da sploh ne vem če bi si še kdaj upal pomisliti na manjšo hitrost.
T-h-o-r ::
lej, spet govoriš bedarije
normalno, da ob nični vidljivosti ne boš peljal 130, oziroma 90 na magistralki
jao
normalno, da ob nični vidljivosti ne boš peljal 130, oziroma 90 na magistralki
jao
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
jype ::
Ne ne, ob nični vidljivosti morajo vsi voziti najhitreje kar gre, saj sicer ogrožajo druge!
Če je recimo 20 centimetrov snega na Ljubljanski obvoznici, je treba jit vsaj 200, sicer se lahko še kdo zaleti vate (ker zavirat v takem snegu itak ne more!).
Če je recimo 20 centimetrov snega na Ljubljanski obvoznici, je treba jit vsaj 200, sicer se lahko še kdo zaleti vate (ker zavirat v takem snegu itak ne more!).
w00tnes ::
Spet govorite bedarije, vozit po omejitvah ob normalnih pogojih, ce pa so pogoji na cesti spremenjeni se pa prilagodis... noben ni govoril, da morate vozit 90 v snegu, ledu, toci itd
(samo hej, fajn je na tak nacin "diskvalificirat" cloveka... dejmo bluzit o tem kk je voznja z 90 nevarna ce prekle dol letijo, samo da opravicimo to, da se cijazimo 50 v najboljsih moznih pogojih tam kjer je omejitev 90)
(samo hej, fajn je na tak nacin "diskvalificirat" cloveka... dejmo bluzit o tem kk je voznja z 90 nevarna ce prekle dol letijo, samo da opravicimo to, da se cijazimo 50 v najboljsih moznih pogojih tam kjer je omejitev 90)
Matako ::
V bistvu je zaključek: najvišja dovoljena hitrost je najmanjša dovoljena hitrost XD
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
lufthammer ::
Pri tem, da s 130 pridobiš par minut pri naših razdaljah. Sem šel za hec računat traso LJ-Hrušica, ki jo dostikrat prevozim. Če voziš 130 namesto 110 km/h, pridobiš "ogromnih" 6 minut. In če grem na izlet v hribe, mi je čisto vseeno ali pridem na izhodišče ob 7:00 ali pa 7:06. Prihranim pa kar dosti goriva in živcev.
Ne vem, zakaj vsi nekaj računate. Sploh ne gre za minute ali prihranek časa, temveč za način vožnje. Dinamična vožnja je stokrat bolj varna, pametni zato tudi na avtobanih nalašč projektirajo klance in zavoje, da se šoferju dogaja. Samo, ne mi rečt, da je 70 na uro po avtocesti dinamična vožnja!!
Potem najdejo avto v grabnu, ki je tja zapeljal iz neznanega vzroka, notri so pa vsi spali že pred nesrečo...Grem raje 150 po števcu, idealno za naše avtoceste, če odmislim glupake, ki z 80 prehitevajo tiste s 70.
jype ::
lufthammer> Dinamična vožnja je stokrat bolj varna
Ne, ni. Dinamična vožnja je zaželena, vožnja po predpisih je pa obvezna.
lufthammer> Samo, ne mi rečt, da je 70 na uro po avtocesti dinamična vožnja!!
Predvsem je legalna. Nevljudna in bedasta v večini primerov, a kljub temu mogoča. Dejstvo je, da so na avtocesti problematični predvsem tisti, ki vozijo bistveno prehitro in tisti, ki prehitevajo počasna vozila (tovornjake) s hitrostjo, ki je komajda višja od hitrosti prehitevanega vozila. Kar me resnično zanima je, ali bi tretji pas na avtocestah pri nas sploh kaj spremenil, ali bi se (tako je moje pričakovanje) potem pač trije vozili vštric par kilometrov.
Nobenega od obeh skupin voznikov pa seveda nimam na cesti namena učiti, kako se pravilno vozi. Če nekdo hoče drveti, se mu umaknem po najhitrejšem možnem postopku, če pa nekdo prehiteva kot teslo, se pa umaknem na desni pas (jaz po levem nikoli ne vozim, če je desni prazen, ker se to ne sme - prehitevalni pas je namenjen prehitevanju, prehitevanje po desni je pa prepovedano, ker je izjemno nevarno).
Ne, ni. Dinamična vožnja je zaželena, vožnja po predpisih je pa obvezna.
lufthammer> Samo, ne mi rečt, da je 70 na uro po avtocesti dinamična vožnja!!
Predvsem je legalna. Nevljudna in bedasta v večini primerov, a kljub temu mogoča. Dejstvo je, da so na avtocesti problematični predvsem tisti, ki vozijo bistveno prehitro in tisti, ki prehitevajo počasna vozila (tovornjake) s hitrostjo, ki je komajda višja od hitrosti prehitevanega vozila. Kar me resnično zanima je, ali bi tretji pas na avtocestah pri nas sploh kaj spremenil, ali bi se (tako je moje pričakovanje) potem pač trije vozili vštric par kilometrov.
Nobenega od obeh skupin voznikov pa seveda nimam na cesti namena učiti, kako se pravilno vozi. Če nekdo hoče drveti, se mu umaknem po najhitrejšem možnem postopku, če pa nekdo prehiteva kot teslo, se pa umaknem na desni pas (jaz po levem nikoli ne vozim, če je desni prazen, ker se to ne sme - prehitevalni pas je namenjen prehitevanju, prehitevanje po desni je pa prepovedano, ker je izjemno nevarno).
BigWhale ::
Ce se komu tako mudi, da mora pospesiti 50m pred tablo za konec naselja, potem je ze itak zamudil. Tudi tisti, ki vozi nad omejitvijo je ze zamudil. V bistvu je sam en lolek, ker ni sel prej od doma.
Ja, policaji polnijo drzavno blagajno? Nacrtno! Ja seveda. Kvoto imajo? Prav! Raje vidim, da policaji nekaj pocnejo in ustavljajo tiste, ki krsijo zakon, pa ceprav morda tam kjer nima smisla, kot pa da prav nicesar ne pocnejo.
Kvota je zato, da lahko policaj pove, da je nekaj pocel cez dan. Ne pa za polnjenje proracuna. *facepalm*
Ja, policaji polnijo drzavno blagajno? Nacrtno! Ja seveda. Kvoto imajo? Prav! Raje vidim, da policaji nekaj pocnejo in ustavljajo tiste, ki krsijo zakon, pa ceprav morda tam kjer nima smisla, kot pa da prav nicesar ne pocnejo.
Kvota je zato, da lahko policaj pove, da je nekaj pocel cez dan. Ne pa za polnjenje proracuna. *facepalm*
profii ::
BigWhale - dela za policiste je dovolj, vendar opravljajo ravno napačnega. naj grejo raje đankije, pretepače, lopove in podobno golazen lovit. aja saj res - to ni dobičkonosno.
energetik ::
Dinamična vožnja je stokrat bolj varna, pametni zato tudi na avtobanih nalašč projektirajo klance in zavoje, da se šoferju dogaja. Samo, ne mi rečt, da je 70 na uro po avtocesti dinamična vožnja!!
Potem najdejo avto v grabnu, ki je tja zapeljal iz neznanega vzroka, notri so pa vsi spali že pred nesrečo...Grem raje 150 po števcu, idealno za naše avtoceste, če odmislim glupake, ki z 80 prehitevajo tiste s 70.
Dinamična vožnja pomeni, da nenehno spreminjaš smer in hitrost vožnje, vsaj taka bi bila logična definicija. In ne mi rečt, da je taka vožnja bolj varna od enakomerne vožnje s 110km/h. Noben ni govoril o 70km/h.
Če pa zaspan rataš pri 110, potem zapelji na počivališče in zaspi za pol ure, ker v takem stanju nisi sposoben za na cesto. Jaz pri 110 odlično nadzorujem situacijo in imam še ogromno rezerve za reagiranje. Edino temopomat mi fali, ker me začne bolet noga na gasu...
jype ::
profii> naj grejo raje đankije,
Ja, res super in efektivno!
Naj kar raje filajo proračun s prometnimi kaznimi, za odvisnike pa naj skrbi zdravstvo.
energetik> vsaj taka bi bila logična definicija.
Am, ne. Dinamična vožnja je taka, da spelješ takoj, ko to smeš storiti, da voziš z najvišjo možno hitrostjo (o tem, kakšna hitrost to je, moraš seveda presoditi sam, nikoli pa to ne more biti hitrost, ki je višja od omejitve), ter da se učinkovito umakneš tistim, ki so hitrejši.
energetik> Če pa zaspan rataš pri 110
Nikoli. Nekateri pač niso za v avto, ker ne zmorejo obdržati koncentracije, ampak da taki ljudje imajo izpit, je po moje bolj problem sistema, kot njih samih.
Ja, res super in efektivno!
Naj kar raje filajo proračun s prometnimi kaznimi, za odvisnike pa naj skrbi zdravstvo.
energetik> vsaj taka bi bila logična definicija.
Am, ne. Dinamična vožnja je taka, da spelješ takoj, ko to smeš storiti, da voziš z najvišjo možno hitrostjo (o tem, kakšna hitrost to je, moraš seveda presoditi sam, nikoli pa to ne more biti hitrost, ki je višja od omejitve), ter da se učinkovito umakneš tistim, ki so hitrejši.
energetik> Če pa zaspan rataš pri 110
Nikoli. Nekateri pač niso za v avto, ker ne zmorejo obdržati koncentracije, ampak da taki ljudje imajo izpit, je po moje bolj problem sistema, kot njih samih.
world ::
Torej bi bilo najbolje da bi avti vozili sami.ZAGOTOVO potem nebi bilo prekrškov, prekoračitve hitrosti in podobnih problemov.Nesreč bi bilo manj, če bi bil utrujen bi enostavno zaspal za volanom saj bi te avtomobil pripeljal do doma ali kamorkoli drugam.Saj imajo že sedaj avtomobili vse potrebne sisteme za tak podvig, le izboljšati bi jo bilo potrebno.
Potrebuje le sistem za sledenje voznemu pasu, radar za zaznavanje ovir na cesti(avtomobili, vzdrževalna dela), GPS, v GPS bi bilo že uprogramirane omejitve na cestah itd., le tem bi se avtomobil prilagodil ter te varno pripeljal do doma.Sej je vse skupaj zelo enostavno.
Potrebuje le sistem za sledenje voznemu pasu, radar za zaznavanje ovir na cesti(avtomobili, vzdrževalna dela), GPS, v GPS bi bilo že uprogramirane omejitve na cestah itd., le tem bi se avtomobil prilagodil ter te varno pripeljal do doma.Sej je vse skupaj zelo enostavno.
You Have Not Lived, Until You've Found Something Worth Dying For!
world ::
V povezavi s sistemom za sledenje voznega pasu je 1000% natančen.Pa sej sem reku, da bi morali še malo izboljšati te zadeve potem bi lahko vse lepo delovalo.Do takrat pa se bomo pričkali.
You Have Not Lived, Until You've Found Something Worth Dying For!
atubbuta ::
Ne vem, zakaj vsi nekaj računate. Sploh ne gre za minute ali prihranek časa, temveč za način vožnje. Dinamična vožnja je stokrat bolj varna, pametni zato tudi na avtobanih nalašč projektirajo klance in zavoje, da se šoferju dogaja.
Mislim, da sem prav o tem že govoril v tej temi. Sploh pa prevelka pozornost na števc med drugim jemlje koncentracijo na cesto.
:)
vstrac ::
V povezavi s sistemom za sledenje voznega pasu je 1000% natančen.
Razen takrat, ko ga Američani ugasnejo.
;)
lp
atubbuta ::
profii> naj grejo raje đankije,
Naj kar raje filajo proračun s prometnimi kaznimi, za odvisnike pa naj skrbi zdravstvo.
OK, jaz bom pa ta proračun praznil in raje filal proračun Hrvaške, Italije in Avstrije. Represivni aparati teh držav še noenemu od naših niso storili krivice. Bili smo pa že 2x oproščeni kazni, 1x v Italiji in 1x na Hrvaškem. V Avstriji pa že zelo dolgo nazaj dobili nizko kazen, ampak upravičeno. Še več, rešili so nam življenje!
:)
Icematxyz ::
Icematxyz - Ti si boš pa moral malo prebrati, kaj pravi zakon
No če tako pametuješ kaj pravi zakon pa me ti poduči? Ne pa se delati pameten lepo prosim če sploh ne veš kaj govoriš. Ker če bi vedel bi me podučil s konkretnim določilom ne pa svojim silnim bluženjem.
Če nekdo stoji 200 metrov pred semaforjem in ovira promet z svojim igranjem in početjem in nima vklopljenih varnostnih utripalk je uporaba hupe primerna. Če to ni res me poduči na podlagi zakonskih določil katere ti poznaš in predlagaš da si jih sam preberem. Jaz pa ne da bom vedel za drugič in ne bom v prekršku.
Drugače pa zakon je jasen in pravi sledeče (pavšalno povzeto):
http://www.siol.net/Avtomoto/Avtosola/T...
Ko enkrat pripeljemo do znaka za konec naselja, se lahko vozimo hitreje. Lahko ali moramo? Če so prometne razmere ugodne, vključno z vsemi parametri, ki jih moramo upoštevati, potem moramo!
Ali je počasna vožnja dovoljena?
V ta namen zakon dovolj podrobno določa dolžnosti in pravi, da voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu.
Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo. In še več: Kadar je hitrost takega vozila za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti, mora voznik vklopiti varnostne utripalke. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Tako da lepo prosim ne ga srat da uporaba hupe v takšnem primeru kjer je voznik v prekršku in se ne ravna po zakonu ni primerna.
Verjetno pa uporabo hupe predpisuje tudi zakon in tisti ki je rekel da bo me podučil kdaj jo smem uporabljati in kdaj ne sedaj je tvoja priložnost da me podučiš. Ko vozilo ovira promet in krši zakon. A je dovoljena uporaba hupe ali ne? Ali zakaj točno je hupa v avtomobilu? Za okras?
Skratka divjaki in počasni vozniki ki ovirajo promet in se ne ravnajo skladno z zgoraj napisanim so v prekršku in nimajo na cesti kaj iskati.
solatko ::
Zvočni in svetlobni opozorilni znaki
64. člen
(1) Zvočne in svetlobne opozorilne znake sme uporabiti voznik le kadar je ogrožen on sam ali kdo drug in pri prehitevanju zunaj naselja. Pri prehitevanju vprežnih vozil ali jahačev in pri prehitevanju v naselju sme opozarjati le s svetlobnimi opozorilnimi znaki. Pri dajanju svetlobnih opozorilnih znakov mora paziti, da ne zaslepi drugega voznika.
(2) Voznik mora vklopiti varnostne utripalke na vozilu tudi:
– pri vstopanju otrok v avtobus ali drugo motorno vozilo, s katerim se opravlja prevoz skupine otrok, in izstopanju iz njega;
– ko je treba opozoriti druge udeležence cestnega prometa na nevarnost na cesti, zlasti če je zadnji v ustavljeni ali počasi vozeči koloni vozil na cesti zunaj naselja.
(3) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
To je sicer malo starejši zakon, ki pa v tem delu ni bil spremenjen.
64. člen
(1) Zvočne in svetlobne opozorilne znake sme uporabiti voznik le kadar je ogrožen on sam ali kdo drug in pri prehitevanju zunaj naselja. Pri prehitevanju vprežnih vozil ali jahačev in pri prehitevanju v naselju sme opozarjati le s svetlobnimi opozorilnimi znaki. Pri dajanju svetlobnih opozorilnih znakov mora paziti, da ne zaslepi drugega voznika.
(2) Voznik mora vklopiti varnostne utripalke na vozilu tudi:
– pri vstopanju otrok v avtobus ali drugo motorno vozilo, s katerim se opravlja prevoz skupine otrok, in izstopanju iz njega;
– ko je treba opozoriti druge udeležence cestnega prometa na nevarnost na cesti, zlasti če je zadnji v ustavljeni ali počasi vozeči koloni vozil na cesti zunaj naselja.
(3) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
To je sicer malo starejši zakon, ki pa v tem delu ni bil spremenjen.
Okapi ::
Torej bi bilo najbolje da bi avti vozili sami.
Absolutno. Čimprej, tem boljše!
Samo večina slovenskih "voznikov" bi v njih popizdila, saj bi vsi šli prepočasi, nobene "dinamične" vožnje bi ne bilo, cviljenja gum, prehitevanja ... Skratka, dolgčas
O.
oldguy ::
Samo večina slovenskih "voznikov" bi v njih popizdila,
Ne, bi, bo. Prej ali slej nas to čaka in človek za volanom bo nekaj podobnega kot je danes kočija na cesti - prazgodovina.
saj bi vsi šli prepočasi, nobene "dinamične" vožnje bi ne bilo, cviljenja gum, prehitevanja ... Skratka, dolgčas
Ni nujno. Sprva mogoče, ko pa bo sistem stekel, si bomo lahko privoščili mnogo več kot danes. Če pa ne boš mogel brez hlapov in cviljenja gum, boš pa pač plačal ono pisto. Bo tudi za dinozavre poskrbljeno.
BigWhale ::
Torej bi bilo najbolje da bi avti vozili sami.
Absolutno. Čimprej, tem boljše!
Samo večina slovenskih "voznikov" bi v njih popizdila, saj bi vsi šli prepočasi, nobene "dinamične" vožnje bi ne bilo, cviljenja gum, prehitevanja ... Skratka, dolgčas
O.
Pa nkol se neb noben zaletu! Oz kakih 100x manj bi se zaletaval. Taprav dolgcajt.
vstrac ::
Pri avtomatiziranem prometu ni šoferjev, človek samo izbere destinacijo in se ukvarja z drugimi rečmi. Recimo s pisarniškimi opravili.
:)
lp
:)
lp
world ::
Isto bodo nesreče, ker se bo lahk zgodil, da bo sistem zmrznu in pol, .... bum!
Ja ni nujno.Recimo ob odpovedi sistema, bi se avotomatsko vsak avtomobil ustavil itd...
You Have Not Lived, Until You've Found Something Worth Dying For!
atubbuta ::
Isto bodo nesreče, ker se bo lahk zgodil, da bo sistem zmrznu in pol, .... bum!
Ja ni nujno.Recimo ob odpovedi sistema, bi se avotomatsko vsak avtomobil ustavil itd...
Ja, če bi na pravilen način in dovolj hitro preklopil na "safe mode" za zaviranje.
:)
world ::
To bi pa ja poštimali a !
Pa sej poglej film Jaz robot, tam je ravno to kar mi opisujemo uprizorjeno.In še vsaka stvar ki je bila v filmih prikazana kot fantazija, se je čez 10-15-20 let izkazala za čisto vsakdanjo.Tako bo tudi to.
Pa sej poglej film Jaz robot, tam je ravno to kar mi opisujemo uprizorjeno.In še vsaka stvar ki je bila v filmih prikazana kot fantazija, se je čez 10-15-20 let izkazala za čisto vsakdanjo.Tako bo tudi to.
You Have Not Lived, Until You've Found Something Worth Dying For!
world ::
Ja verjetno res bo. Ampak mene bo na začetku vseeno kar precej strah se s tem pelat.
Verjem a preden bojo to spustili v javno uporabo, bo stvar tako stestirana kot še nobena do sedaj.Veš zakaj ?
Zato ker če bi se zgodila ena sama nesreča in bi udeleženec tožil proizvajalca itd. bi ble velike komplikacije.Isto kot pri zdravilih, preizkušajo jiih kar nekaj let, dokler niso 99,9999% prepričani da so dobra.Če bi tožil eden, bi jih lahko tožilo še miljon drugih in stvar bi šla u stečaj al kej podobnega....
You Have Not Lived, Until You've Found Something Worth Dying For!
BigWhale ::
To bi pa ja poštimali a !
Pa sej poglej film Jaz robot, tam je ravno to kar mi opisujemo uprizorjeno.In še vsaka stvar ki je bila v filmih prikazana kot fantazija, se je čez 10-15-20 let izkazala za čisto vsakdanjo.Tako bo tudi to.
Ja! Jest hocem moj hover board!
Binji ::
To bi pa ja poštimali a !
Pa sej poglej film Jaz robot, tam je ravno to kar mi opisujemo uprizorjeno.In še vsaka stvar ki je bila v filmih prikazana kot fantazija, se je čez 10-15-20 let izkazala za čisto vsakdanjo.Tako bo tudi to.
Ja! Jest hocem moj hover board!
Pa jetpack :P
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
BigWhale ::
Kaj pa če bo prihodnost avtov taka kot v 5. elementu?
O.
Skupaj s telimi forumasi tle? Bog nam pomagaj! :>
BigWhale ::
Zdej so inkasanti za proračun.
Najprej zgooglaj kolk policijske kazni prinesejo v proracun, potem pa trapaj. Zmenjen?
solatko ::
Več kot kmetijstvo. Na žalost pa evidence o višini skupaj zbranih kazni za prometne predpise niso na voljo. Samo redarji v LJ so pobrali čez miljon€ za napačno parkiranje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28530 (20324) | strup121 |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56219 (45425) | Oki |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 82485 (75185) | Gandalfar |
» | Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Problemi človeštva | 14567 (11445) | jype |
» | Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14413 (11943) | Tear_DR0P |