Forum » Loža » perverzna lopovščina (1000 eur)
perverzna lopovščina (1000 eur)
neo ::
neo.
ampak ti si verjetno s svojimi NAKLJUČNIMI podatki hotel na nekaj pokazat?
Daj v izračun željeno vrednost je vredna pol p***e mrzle vode.
Ja, tako nekako, pač predvidevam da je nekdo, ki vozi 50 km/h in ima na primer reakcijski čas 2 sekundi, njegov avto pa se iz 50 km/h do 0 km/h ustavlja 50 metrov, bolj nevaren od nekoga, ki vozi 60 km/h, ima reakcijski čas 1 sekundo, negov avto pa se iz 60 km/h do 0 km/h ustavlja 35 metrov.
To je samo PRIMER. Vrednosti so NAKLJUČNO izbrane!
Neo's
imagodei ::
Keyser,
kaj bi sploh rad dosegel? Kaj točno ti ni všeč?
Da sem napisal, da ni pogoja pod tem soncem, da z zaviranjem začneš v 0,1 sekunde od pojava situacije? Al to, da sem napisal, da je tudi vrednost 0,5 sek za lase privlečena?
Kaj?
Pa kaj te moti Vodinelič? Link, ki ga je dal Tilen, je iz FPP, avtor knjige pa Milan Batista. Na strani imaš link do njegovega CV, pa tudi seznam njegovih publikacij.
Mogoče imaš pa ti boljši link? Boljše argumente? Na plano z njimi. Tudi v Loži imamo precej radi argumentirano debato, čeprav nekateri vztrajno mlatite prazno slamo.
kaj bi sploh rad dosegel? Kaj točno ti ni všeč?
Da sem napisal, da ni pogoja pod tem soncem, da z zaviranjem začneš v 0,1 sekunde od pojava situacije? Al to, da sem napisal, da je tudi vrednost 0,5 sek za lase privlečena?
Kaj?
Pa kaj te moti Vodinelič? Link, ki ga je dal Tilen, je iz FPP, avtor knjige pa Milan Batista. Na strani imaš link do njegovega CV, pa tudi seznam njegovih publikacij.
Mogoče imaš pa ti boljši link? Boljše argumente? Na plano z njimi. Tudi v Loži imamo precej radi argumentirano debato, čeprav nekateri vztrajno mlatite prazno slamo.
- Hoc est qui sumus -
Liker ::
V Hiši Eksperimentov imajo poskus ki se imenuje Refleks-O-Meter.
Zadeva ti meri reakcijski čas za vid, sluh in tip. Roko imaš na velikem gumbu, in že samo trzljaj je dovolj da se beleži čas.
Reakcijski čas tega pričakovanega dogodka z napetimi mišicami in roko na sprožilcu je najmanj okoli 0,14 sekunde.
Ljudje ki ga opravljajo prvič redko pridejo pod 0,30 kljub temu da vedo kaj pričakovati.
V primeru nepričakovanega dogodka pa je minimalni fizično možen reakcijski čas za roke nekje okoli 0,5 sekunde, za noge še malček več.
Še anekdota:
Na faksu (FMF) smo nekoč merili hitrost metka zračne puške s pomočjo dopplerjevega pojava - posledično smo snemali zvok v sobici.
V enem od poizkusov se je metek slučajno odbil v enega od študentov in na tonskem zapisu je bilo med zvokom odboja metka in reakcijo "Auuu, metek me je," približno 0,7 sekunde.
Zadeva ti meri reakcijski čas za vid, sluh in tip. Roko imaš na velikem gumbu, in že samo trzljaj je dovolj da se beleži čas.
Reakcijski čas tega pričakovanega dogodka z napetimi mišicami in roko na sprožilcu je najmanj okoli 0,14 sekunde.
Ljudje ki ga opravljajo prvič redko pridejo pod 0,30 kljub temu da vedo kaj pričakovati.
V primeru nepričakovanega dogodka pa je minimalni fizično možen reakcijski čas za roke nekje okoli 0,5 sekunde, za noge še malček več.
Še anekdota:
Na faksu (FMF) smo nekoč merili hitrost metka zračne puške s pomočjo dopplerjevega pojava - posledično smo snemali zvok v sobici.
V enem od poizkusov se je metek slučajno odbil v enega od študentov in na tonskem zapisu je bilo med zvokom odboja metka in reakcijo "Auuu, metek me je," približno 0,7 sekunde.
imagodei ::
Keyser> "imagodei, kako lahko trdiš, da je minimalni reakcijski čas 0,6 sekunde? Hočeš rečt, da ne obstajajo ljudej na tem svetu, ki niso sposobni odreagirat na nepričakovan dogodek prej kot v 0,5 sekunde?"
Ja, obstajajo - če imaš prst na miški in zbrano čakaš, kdaj bo zapiskal zvočni signal, da boš takoj pritisnil na gumb. Ali pa, če imaš prst na sprožilcu pištole/puške. Gotovo. Če pa tiščiš gas v avtomobilu in ne pričakuješ nevarne situacije, pa definitivno ne.
Keyser> "Absolutno ni mogoče? Zadeva ne obstaja, ker ji to preprečujejo fizikalni zakoni? "
Že zdrava pamet ti da vedet, da premik noge iz stopalke za plin na stopalko za zaviranje terja več kot desetinko sekunde. Subjektivno se ti mogoče zdi, da si odreagiral hitreje, merjenje hitrosti tega premika pa pokaže, da ni izvedljiv v manj kot 0,1-0,2 sekunde. Fizikalno ni izvedljiv. Pač, človek nima refleksov kot jih ima maček, ki za šalo v letu ujame muho.
Če upoštevaš še obdelovanje vizualne informacije in reagiranje (do trenutka, ko mišice prejmejo signal za premik), se spet nabere ohoho časa. Še enkrat: če si zbran in čakaš na vizualni signal (rdeče stop-lampe), potem lahko ta del zbiješ na vsega nekaj desetink sekunde (npr. 0,2), manj pa enostavno ne gre - vsaj če gre za premik cele okončine (kot je noga).
Mogoče ti bo s prstom šlo hitreje: POSKUSI
Ja, obstajajo - če imaš prst na miški in zbrano čakaš, kdaj bo zapiskal zvočni signal, da boš takoj pritisnil na gumb. Ali pa, če imaš prst na sprožilcu pištole/puške. Gotovo. Če pa tiščiš gas v avtomobilu in ne pričakuješ nevarne situacije, pa definitivno ne.
Keyser> "Absolutno ni mogoče? Zadeva ne obstaja, ker ji to preprečujejo fizikalni zakoni? "
Že zdrava pamet ti da vedet, da premik noge iz stopalke za plin na stopalko za zaviranje terja več kot desetinko sekunde. Subjektivno se ti mogoče zdi, da si odreagiral hitreje, merjenje hitrosti tega premika pa pokaže, da ni izvedljiv v manj kot 0,1-0,2 sekunde. Fizikalno ni izvedljiv. Pač, človek nima refleksov kot jih ima maček, ki za šalo v letu ujame muho.
Če upoštevaš še obdelovanje vizualne informacije in reagiranje (do trenutka, ko mišice prejmejo signal za premik), se spet nabere ohoho časa. Še enkrat: če si zbran in čakaš na vizualni signal (rdeče stop-lampe), potem lahko ta del zbiješ na vsega nekaj desetink sekunde (npr. 0,2), manj pa enostavno ne gre - vsaj če gre za premik cele okončine (kot je noga).
Mogoče ti bo s prstom šlo hitreje: POSKUSI
- Hoc est qui sumus -
T-h-o-r ::
čist prvi 0.348
povprečno prvič 0.278
fajn zadeva :)
povprečno prvič 0.278
fajn zadeva :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
ta_ki_tke ::
Kaj ko bi namesto že povsem neproduktivne debate o hitrosti raje vsak iz spomina izbrskal kakšen razmeroma prav dolg odsek, kjer de facto vsi vozimo 90 km/h, de iure pa table za konec naselja sploh ni bilo, tako da nas policaji lahko oderejo, sklicujoč se na ZVCP, člen 32(3): Naselje vključuje tudi dele ceste znotraj pozidanega območja, ob katerih ni stanovanjskih stavb.
Policaja kajpak ne zanima, zakaj tega znaka ni, še manj pa razlaga, da bi nas, če bi vozili 50 km/h, utegnil kakšen vročekrvnež s Slo-Tech foruma še ustaviti in nam jih za 1000€ naložiti.
Policaja kajpak ne zanima, zakaj tega znaka ni, še manj pa razlaga, da bi nas, če bi vozili 50 km/h, utegnil kakšen vročekrvnež s Slo-Tech foruma še ustaviti in nam jih za 1000€ naložiti.
imagodei ::
Thor> "čist prvi 0.348
povprečno prvič 0.278 "
Ja. In treba je še vedet, da gre tukaj za premik prsta na miški, kjer že itak držiš prst na knofu. Se pravi, pritisneš milimeter ali dva. Dvignit nogo iz stopalke za plin in jo premaknit na bremzo ter pohodit, 100% traja dlje.
Potem je pa tam še mehanika - preden bremze odreagirajo.
povprečno prvič 0.278 "
Ja. In treba je še vedet, da gre tukaj za premik prsta na miški, kjer že itak držiš prst na knofu. Se pravi, pritisneš milimeter ali dva. Dvignit nogo iz stopalke za plin in jo premaknit na bremzo ter pohodit, 100% traja dlje.
Potem je pa tam še mehanika - preden bremze odreagirajo.
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Prosim, da se vsi sodelujoči ohladite in začnete BRATI napisano in poskušate RAZUMETI napisano in posledično nehate pretepati slamnate može.
Sicer sledi zaklep. Hvala.
Sicer sledi zaklep. Hvala.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
imagodei, saj ima tudi računalnik 'mehaniko'. Pri osveževanju z 30Hz, imaš že po definiciji največji zamik 1/30s, potem imaš še osveževanje mišuna, ter zakasnitve v sami grafikulji.
Me zanima kako hitro bi lahko stroj pritisnil.
Povprečno 210ms
Najnižji 198ms
Seveda, če divjaš ne moreš ustrezno reagirati. Že sam z dobrimi refleksi 'kompenziram' reakcijski čas z dobrim opazovanjem in s premikanjem noge na bremzo v primeru možne nevarnosti. Pa to je vsaj 10x v razdalji 1 km v kakšnem kraju. Pač, trigger happy
Me zanima kako hitro bi lahko stroj pritisnil.
Povprečno 210ms
Najnižji 198ms
Seveda, če divjaš ne moreš ustrezno reagirati. Že sam z dobrimi refleksi 'kompenziram' reakcijski čas z dobrim opazovanjem in s premikanjem noge na bremzo v primeru možne nevarnosti. Pa to je vsaj 10x v razdalji 1 km v kakšnem kraju. Pač, trigger happy
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
CoolBits ::
Eko 0,1804 average
Tukaj se dobro opazi različen reakcijski čas različnih oseb... podobno je v avtu, hitra oseba + dober avto = manj možnosti za nesrečo.
Tukaj se dobro opazi različen reakcijski čas različnih oseb... podobno je v avtu, hitra oseba + dober avto = manj možnosti za nesrečo.
Liker ::
imagodei, saj ima tudi računalnik 'mehaniko'. Pri osveževanju z 30Hz, imaš že po definiciji največji zamik 1/30s, potem imaš še osveževanje mišuna, ter zakasnitve v sami grafikulji.
Kot rečeno, v HE imajo eksperiment, kjer je to urejeno s pomočjo mikrokontrolerja (20 MHz), ki preko interruptov stvar izmeri izjemno natančno. Ne bi drugače vedel, ampak ker sem slučajno napisal program za tisti poskus, vem da je praktično brez izgub v "mehaniki". Najboljši odzivni čas se giblje okoli 0,13 0,14 sekunde. Govorimo o vidu seveda. Sluh in tip pa imata še precej boljše odzivne čase.
Okapi ::
Eko 0,1804 averageZdaj pa povej še najslabši rezultat. Ker na cesti se ne smeš zanašati na povprečje, ampak moraš varnost preračunati na najslabši rezultat.
O.
solatko ::
BigWhale - Ti si tudi eden tistih, ki se lovite na stavke ali celo besede. Preberi cel post in potem dajej komentarje - govora je o voznikih, ki konstantno vozijo 20km/h pod omejitvijo (varni vozniki) in se niti ne ozirajo, kaj se dogaja za njimi, ne poznajo omejitev, so pač sami sebi namen. Teh ljudi ne premakne nič (verjetno tudi kazen za oviranje prometnega toka ne bi pomagala) in te vozniki (poznam jih kar nekaj) praviloma parkirajo na pločnikih, na prostoru za invalide, pred garažo....., so skratka perfekcionisti v negativnem obnašanju v prometu in takim bi pomagal samo buller. Ne gre za živčnost, vendar je njihovo početje dosti bolj nevarno kot početje "divjaka", kateri povsod vozi 5-10km/h nad omejitvami, po svojem števcu.
Kar se tiče varnostne razdalje v kolonah - vzrok za zmanjšanje varnostne razdalje je ravno v tem, da vozila, ki vozijo pod omejitvijo, želi večina čim prej prehiteti, seveda varno, kar pa se iz normalne varnostne razdalje ne da in se moraš temu vozilu precej približat, da to lahko storiš in kolona se avtomatično skrči, ker vozniki ne razmišljajo več o lagodni vožnji v koloni, temveč o manevru prehitevanja. Če bi znal opazovati promet bi to tudi sam opazil. Vedno je za počasnim voznikom zbita kolona vozil in vsi so na levi strani voznega pasu. V koloni, katere hitrost ne odstopa od omejitev v -, so avtomobili lepo poravnani na sredini voznega pasu, varnostna razdalja je praviloma večja kot je potreba in le tu in tam se najde kakšen, ki bi peljal hitreje in lepo prehti avto za avtom, varno, brez zaviranja, škarjic in podobnih nevarnih situacij. Vozniki se pač tako obnašamo od USA, do skandinavskih dežel, Nemčije, Avstrije..... Takoj, ko gre kolona počasneje, bi skoraj vsi prehitevali.
Ne prenašam krivdo na prehitevanega, samo če bi leta pravi čas spustil kolono mimo sebe, do tega ne bi prišlo, saj bi se kolona avtomatično razširila, s hitrejšo vožnjo prvega, opazuj promet in boš videl, da je to dejansko dogajanje v vsakodnevnem prometu.
Če bi na avtocesti vsi vozili z dovoljeno hitrostjo 130 (to praktično ni možno), bi samo tam pa tam prišlo do kakšnega prehitevanja.
V Ameriki na odprtih cestah vsi vozijo na zgornji meji omejitev in prehitevanja skoraj ni, ker imajo za prekoračitev hitrosti tudi zaporne in ne samo denarne kazni, prav tako pa imajo visoke kazni za oviranje prometa.
Nihče tudi ne trdi, da počasni - "varni" vozniki nimajo kaj početi v prometu, temveč, naj bodo toliko obzirni, da tiste, ki bi radi vozili hitreje, spustijo naprej in se za minutko umaknejo z vozišča na prvem primernem mestu, predvsem pa to, da se naučijo spremljati tudi promet za seboj, potem ne bodo samo "varni", temveč celo odlični vozniki in za vzor vsem ostalim.
Kar se tiče varnostne razdalje v kolonah - vzrok za zmanjšanje varnostne razdalje je ravno v tem, da vozila, ki vozijo pod omejitvijo, želi večina čim prej prehiteti, seveda varno, kar pa se iz normalne varnostne razdalje ne da in se moraš temu vozilu precej približat, da to lahko storiš in kolona se avtomatično skrči, ker vozniki ne razmišljajo več o lagodni vožnji v koloni, temveč o manevru prehitevanja. Če bi znal opazovati promet bi to tudi sam opazil. Vedno je za počasnim voznikom zbita kolona vozil in vsi so na levi strani voznega pasu. V koloni, katere hitrost ne odstopa od omejitev v -, so avtomobili lepo poravnani na sredini voznega pasu, varnostna razdalja je praviloma večja kot je potreba in le tu in tam se najde kakšen, ki bi peljal hitreje in lepo prehti avto za avtom, varno, brez zaviranja, škarjic in podobnih nevarnih situacij. Vozniki se pač tako obnašamo od USA, do skandinavskih dežel, Nemčije, Avstrije..... Takoj, ko gre kolona počasneje, bi skoraj vsi prehitevali.
Ne prenašam krivdo na prehitevanega, samo če bi leta pravi čas spustil kolono mimo sebe, do tega ne bi prišlo, saj bi se kolona avtomatično razširila, s hitrejšo vožnjo prvega, opazuj promet in boš videl, da je to dejansko dogajanje v vsakodnevnem prometu.
Če bi na avtocesti vsi vozili z dovoljeno hitrostjo 130 (to praktično ni možno), bi samo tam pa tam prišlo do kakšnega prehitevanja.
V Ameriki na odprtih cestah vsi vozijo na zgornji meji omejitev in prehitevanja skoraj ni, ker imajo za prekoračitev hitrosti tudi zaporne in ne samo denarne kazni, prav tako pa imajo visoke kazni za oviranje prometa.
Nihče tudi ne trdi, da počasni - "varni" vozniki nimajo kaj početi v prometu, temveč, naj bodo toliko obzirni, da tiste, ki bi radi vozili hitreje, spustijo naprej in se za minutko umaknejo z vozišča na prvem primernem mestu, predvsem pa to, da se naučijo spremljati tudi promet za seboj, potem ne bodo samo "varni", temveč celo odlični vozniki in za vzor vsem ostalim.
Okapi ::
0,22 prvič ko še nisem vedel za kaj se gre... Na cesti moraš predvidevat situacijo.Ja, pa bremzaš tudi z miško, ne? Že samo da možganski impulz pride do noge, traja precej dlje kot do prsta. Potem moraš še nogo prestavit s plina na bremzo. Pod 0,5 sekunde imho ne pride nihče, tudi če veš, da ti bo otrok skočil na cesto.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
šernk ::
0,22s ja...1mm dolg gib na miški..poskusite roko dati ob miško in že se reakcijski čas poveča na nekje pol sekunde, pa še vedno je gib precej manjši kot ko stopiš iz gasa na zavoro. pod 0,5s je v avtu praktično nemogoče priti, to je isto kot je nekdo trdil da je moč zamenjati prestavo v 0,1s pri normalnem avtu...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
CoolBits ::
Kaj ima to veze zdej z mojim časom?? Hotel sem povedat da so nekateri pač počasnejši, meni bo avto zaviral po 0,5 sekunde recimo, nekomu pa v isti situaciji komaj v 1 sekundi. Če pa ima ta oseba še slabši avto, kateremu zavore ne primejo odlično je pa takoj 1,5 sekunde. To je point. Poleg tega pa je tukaj še lega na cesti in oprijem gum važna. Da ne govorimo o izkušnjah v različnih razmerah in iznajdljivosti niti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CoolBits ()
Okapi ::
In kaj hočeš s tem pravzaprav povedat? Da dokler je na cesti kdo, ki zavira slabše kot ti, lahko ti voziš, kot ti paše?
O.
O.
Pyr0Beast ::
Liker, koliko pa znašajo ti HW zaostanki ?
Vem da sem enkrat poizkusil vožnjo 'motorja' s tako štoparico, in je z malo igranja pokazalo zakasnitev 100ms. Vprašanje koliko je bilo tisto sploh natančno.
Ne gre za živčnost, vendar je njihovo početje dosti bolj nevarno kot početje "divjaka",....
To je samo tvoje mnenje in nič drugega. Sklicevati se na lastno avtoriteto je rahlo .. naivno.
Če bi na avtocesti vsi vozili z dovoljeno hitrostjo 130 (to praktično ni možno), bi samo tam pa tam prišlo do kakšnega prehitevanja.
Ja pa ja da ne. Avstrija-hrvaška smo se po AC stalno vozili s hitrostjo 145km/h po števcu, tam kolona 10h vozil.
V Ameriki na odprtih cestah vsi vozijo na zgornji meji omejitev in prehitevanja skoraj ni, ker imajo za prekoračitev hitrosti tudi zaporne in ne samo denarne kazni, prav tako pa imajo visoke kazni za oviranje prometa.
Zelo zelo zelo se motiš.
Nihče tudi ne trdi, da počasni - "varni" vozniki nimajo kaj početi v prometu, temveč, naj bodo toliko obzirni, da tiste, ki bi radi vozili hitreje, spustijo naprej in se za minutko umaknejo z vozišča na prvem primernem mestu, predvsem pa to, da se naučijo spremljati tudi promet za seboj, potem ne bodo samo "varni", temveč celo odlični vozniki in za vzor vsem ostalim.
Pa saj to že 'delamo'. Spustiš celotno 'kolono' 2h vozil naprej, ker se ti eden že lima na odbijaš, uloviš pa jih čez par minut ali pa na naslednjem križišču/odcepu/krožišču, whatever.
Mišljenje da imaš pravico prehitevati je sila trapasto. In kakor vidim folk prehiteva neglede na to ali greš preko omejitev, točno po omejitvi ali pod omejitvijo. Nima veze kako hiter si, ker se za tabo najde vedno eden z preveč konji pod enim pokrovom in premalo soli pod drugim.
Največji norci so pa še vedno prepotentni motoristi.
Vem da sem enkrat poizkusil vožnjo 'motorja' s tako štoparico, in je z malo igranja pokazalo zakasnitev 100ms. Vprašanje koliko je bilo tisto sploh natančno.
Ne gre za živčnost, vendar je njihovo početje dosti bolj nevarno kot početje "divjaka",....
To je samo tvoje mnenje in nič drugega. Sklicevati se na lastno avtoriteto je rahlo .. naivno.
Če bi na avtocesti vsi vozili z dovoljeno hitrostjo 130 (to praktično ni možno), bi samo tam pa tam prišlo do kakšnega prehitevanja.
Ja pa ja da ne. Avstrija-hrvaška smo se po AC stalno vozili s hitrostjo 145km/h po števcu, tam kolona 10h vozil.
V Ameriki na odprtih cestah vsi vozijo na zgornji meji omejitev in prehitevanja skoraj ni, ker imajo za prekoračitev hitrosti tudi zaporne in ne samo denarne kazni, prav tako pa imajo visoke kazni za oviranje prometa.
Zelo zelo zelo se motiš.
Nihče tudi ne trdi, da počasni - "varni" vozniki nimajo kaj početi v prometu, temveč, naj bodo toliko obzirni, da tiste, ki bi radi vozili hitreje, spustijo naprej in se za minutko umaknejo z vozišča na prvem primernem mestu, predvsem pa to, da se naučijo spremljati tudi promet za seboj, potem ne bodo samo "varni", temveč celo odlični vozniki in za vzor vsem ostalim.
Pa saj to že 'delamo'. Spustiš celotno 'kolono' 2h vozil naprej, ker se ti eden že lima na odbijaš, uloviš pa jih čez par minut ali pa na naslednjem križišču/odcepu/krožišču, whatever.
Mišljenje da imaš pravico prehitevati je sila trapasto. In kakor vidim folk prehiteva neglede na to ali greš preko omejitev, točno po omejitvi ali pod omejitvijo. Nima veze kako hiter si, ker se za tabo najde vedno eden z preveč konji pod enim pokrovom in premalo soli pod drugim.
Največji norci so pa še vedno prepotentni motoristi.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
CoolBits ::
In kaj hočeš s tem pravzaprav povedat? Da dokler je na cesti kdo, ki zavira slabše kot ti, lahko ti voziš, kot ti paše?
Ne nikakor.
Kar hočem povedat je da smo nekateri zmožni varno peljat tud po omejitvah +10, pa tud če se ti na glavo postaviš, nekateri pa so nevarni že pri nišji hitrosti od omejitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CoolBits ()
energetik ::
Ja, ampak nekdo je predpostavil še, da ima boljši voznik 60km/h, slabši pa 50km/h. Če predpostavimo, da ko enkrat zavirata, to delata z enakim pospeškom (recimo 10m/s2), prinese to 280ms razlike do ustavitve. Če je hitrejši za 500ms hitreje reagiral, je le še za 200ms v prednosti..
CoolBits ::
Mah kar išči tisto dlako, mogoče celo najdeš Dejstvo je da naši policaji gledajo najprej na polnenje proračuna, šele po tem pa na varnost, če sploh.
Okapi ::
Kar hočem povedat je da smo nekateri zmožni varno peljat tud po omejitvah +10, pa tud če se ti na glavo postaviš, nekateri pa so nevarni že pri nišji hitrosti od omejitve.In? Če si zmožen, to še ne pomeni, da smeš. Saj nihče ne dvomi, da vozijo nekateri bolje kot drugi, ampak to s predpisi in kaznimi nima nič skupnega. Če dejstva, da marsikdo, ki je prepričan, kako super voznik je, v resnici sploh ni tako zelo super voznik, niti ne upoštevamo. Ali da se v povprečju takšni, ki mislijo, kako dobri vozniki so, pogosteje zaletavajo (imajo pa zmeraj kakšen "dober" izgovor, nikoli niso oni krivi;-).
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
šernk ::
Ali da se v povprečju takšni, ki mislijo, kako dobri vozniki so, pogosteje zaletavajo (imajo pa zmeraj kakšen "dober" izgovor, nikoli niso oni krivi;-).
po izkušanjah je večkrat kriv zid, kot pa tisti ki je priletel vanj, pa čeprav je zid tam že 50+ let
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
solatko ::
Pyr0Beast - kdaj boš nehal obračati napisano. Če že daš citat, se potrudi in daj cel stavek:
"Ne gre za živčnost, vendar je njihovo početje dosti bolj nevarno kot početje "divjaka", kateri povsod vozi 5-10km/h nad omejitvami, po svojem števcu."
ki pa pokaže popolnoma drug namen, oziroma trditev.
O Ameriki ne bom debatiral s teboj, ker imam prevoženo z motorjem od severa do juga in od vzhoda na zahod.
Govorim o hipotezi - če bi vsi vozili dovoljenih 130km/h, ti ne bi bil ti, če ne bi nalimal nekaj svojega.
Kje si prebral moje "mišljenje o pravici", govorim o želji skoraj vseh, da prehitijo mečkača, oziroma se nekako spravijo iz kolone, ki vozi 20 in več km/h, pod omejitvijo. Prave divjake pa tako ustavi samo karambol in te ravno tako niso za na cesto, kot mečkači, ki vidijo samo sebe.
To že delaš, ne delamo, ker je takih, ki bi spustili kolono naprej izredno malo in ob prevoženih kilometrih dnevno, tega ne doživim niti enkrat na mesec, v počasnih kolonah (govorim o možnosti normalnega prometa, ne zastojih) pa vsaj nekajkrat dnevno. Pa še ti verjetno spustiš samo tiste, ki se ti prilimajo na odbijač, če pa vlečeš kolono 15-ih in več vozil, ki vozijo normalno za teboj in te samo potiho kolnejo, pa sploh ne opaziš, govorim pa ravno o tem, tudi sam vem, da če se komu, ki me ovira z vožnjo 20km/h in več pod omejitvijo, pa ga ne morem varno prehiteti (v življenju namreč še nikoli nisem prehiteval v škarje ali v ovinku), prilimam na rit z vsem kar imam (hupa, blenda...), hitro zapelje vsaj toliko desno, da grem lahko varno mimo njega, pokaže mi sicer da sem nor in podobno, kar pa po starem pregovoru pokaže kdo od naju je mal čez les, oziroma neprilagojen.
Norci na motorjih, se od sezone do sezone pobijejo sami.
"Ne gre za živčnost, vendar je njihovo početje dosti bolj nevarno kot početje "divjaka", kateri povsod vozi 5-10km/h nad omejitvami, po svojem števcu."
ki pa pokaže popolnoma drug namen, oziroma trditev.
O Ameriki ne bom debatiral s teboj, ker imam prevoženo z motorjem od severa do juga in od vzhoda na zahod.
Govorim o hipotezi - če bi vsi vozili dovoljenih 130km/h, ti ne bi bil ti, če ne bi nalimal nekaj svojega.
Kje si prebral moje "mišljenje o pravici", govorim o želji skoraj vseh, da prehitijo mečkača, oziroma se nekako spravijo iz kolone, ki vozi 20 in več km/h, pod omejitvijo. Prave divjake pa tako ustavi samo karambol in te ravno tako niso za na cesto, kot mečkači, ki vidijo samo sebe.
To že delaš, ne delamo, ker je takih, ki bi spustili kolono naprej izredno malo in ob prevoženih kilometrih dnevno, tega ne doživim niti enkrat na mesec, v počasnih kolonah (govorim o možnosti normalnega prometa, ne zastojih) pa vsaj nekajkrat dnevno. Pa še ti verjetno spustiš samo tiste, ki se ti prilimajo na odbijač, če pa vlečeš kolono 15-ih in več vozil, ki vozijo normalno za teboj in te samo potiho kolnejo, pa sploh ne opaziš, govorim pa ravno o tem, tudi sam vem, da če se komu, ki me ovira z vožnjo 20km/h in več pod omejitvijo, pa ga ne morem varno prehiteti (v življenju namreč še nikoli nisem prehiteval v škarje ali v ovinku), prilimam na rit z vsem kar imam (hupa, blenda...), hitro zapelje vsaj toliko desno, da grem lahko varno mimo njega, pokaže mi sicer da sem nor in podobno, kar pa po starem pregovoru pokaže kdo od naju je mal čez les, oziroma neprilagojen.
Norci na motorjih, se od sezone do sezone pobijejo sami.
Keyser Soze ::
Keyser,
kaj bi sploh rad dosegel? Kaj točno ti ni všeč?
Da sem napisal, da ni pogoja pod tem soncem, da z zaviranjem začneš v 0,1 sekunde od pojava situacije? Al to, da sem napisal, da je tudi vrednost 0,5 sek za lase privlečena?
Kaj?
Pa kaj te moti Vodinelič? Link, ki ga je dal Tilen, je iz FPP, avtor knjige pa Milan Batista. Na strani imaš link do njegovega CV, pa tudi seznam njegovih publikacij.
Mogoče imaš pa ti boljši link? Boljše argumente? Na plano z njimi. Tudi v Loži imamo precej radi argumentirano debato, čeprav nekateri vztrajno mlatite prazno slamo.
Preveč časa imate. Pol pa kar letijo objave.
Nekaj sem te vprašal imagodei. Samo to mi odgovori, kaj preprečuje reakcijske čase pod 0,5 sekunde. In koliko po tvojem znaša "reakcijski čas avtomobilskih zavor".
That's all.
OM, F, G!
imagodei ::
CoolBits> "0,22 prvič ko še nisem vedel za kaj se gre... Na cesti moraš predvidevat situacijo."
No, to se sliši lepo in je seveda tudi res. Zato se OBNAŠAŠ tako. 100% skoncentriran na 100% vseh možnih nevarnosti 100% časa ne more biti nihče.
Je pa res, da se da mnogo rešit, če voziš defenzivno. Tako, kot je nekdo povedal - če samo ob možnosti nevarne situacije prestaviš nogo iz gasa na bremzo. Ali pa, če imaš dovolj veliko varnostno razdaljo. Ali pa, če zaviraš takoj, ko vidiš rdeče luči, ne šele, ko se varnostna razdalja zmanjša na 1/3. Če opazuješ v koloni kake 2 avtomobila pred sabo, ne pa, da samo gledaš v tisti avto, ki vozi neposredno pred tabo.
Se pravi, se obnašaš tako, da z načinom vožnje predvidevaš situacijo. Ker ga ni junaka, ki bi bil lahko ves čas vožnje 100% zbran. Še profesionalni vozniki F1 ali rallyja delajo napake, kaj šele ostali.
No, to se sliši lepo in je seveda tudi res. Zato se OBNAŠAŠ tako. 100% skoncentriran na 100% vseh možnih nevarnosti 100% časa ne more biti nihče.
Je pa res, da se da mnogo rešit, če voziš defenzivno. Tako, kot je nekdo povedal - če samo ob možnosti nevarne situacije prestaviš nogo iz gasa na bremzo. Ali pa, če imaš dovolj veliko varnostno razdaljo. Ali pa, če zaviraš takoj, ko vidiš rdeče luči, ne šele, ko se varnostna razdalja zmanjša na 1/3. Če opazuješ v koloni kake 2 avtomobila pred sabo, ne pa, da samo gledaš v tisti avto, ki vozi neposredno pred tabo.
Se pravi, se obnašaš tako, da z načinom vožnje predvidevaš situacijo. Ker ga ni junaka, ki bi bil lahko ves čas vožnje 100% zbran. Še profesionalni vozniki F1 ali rallyja delajo napake, kaj šele ostali.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
Keyser> "Nekaj sem te vprašal imagodei. Samo to mi odgovori, kaj preprečuje reakcijske čase pod 0,5 sekunde. In koliko po tvojem znaša "reakcijski čas avtomobilskih zavor"."
Al bereš selektivno, ali pa sploh ne - karkoli že je razlog je jasno, da prihaja do šuma v komunikaciji med nama zaradi tega, ker ne prebereš informacije v napisanem tekstu.
Namreč: sem ti že odgovoril. Pa imaš tukaj še malo bolj razširjen odgovor. Ja, fiziološke omejitve onemogočajo, da bi imel reakcijski čas manjši od 0,5 sekunde. Pod reakcijski čas štejem trenutek, ko prvi fotoni dogajanja na cesti zadanejo tvojo mrežnico, pa do trenutka, ko primejo zavore. K?
V laboratoriju, kjer PRIČAKUJEŠ, da se bo nekaj zgodilo, lahko odreagiraš hitreje. Tako je tudi pri teh internetnih merilcih, ki so bili objavljeni višje gor. V avtu, kjer se mirno pelješ, pa pred tvoj avto zapelje motorist, skoči srna ali pa te nekdo izsili iz "jasna neba", je pa tvoja reakcija daljša.
Fiziološke ovire so v tem, da morajo možgani sprocesirati informacijo, da morajo dvignit nogo za 5-10 cm, jo prestavit na drugo stopalko in tam pritisniti spet 5-10 cm v globino. Tega enostavno ne moreš primerjat s situacijo, kjer v napetem pričakovanju čakaš, kdaj se bo rdeč krogec spremenil v rumenega in nato pritisneš prst nekaj milimetrov v globino. In to z gibom, ki ga dnevno narediš vsaj nekaj 100x, če ne nekaj 1000x!
In da še direkt odgovorim: točno to, kar sem navedel, preprečuje reakcijski čas pod 0,5 sekunde: ne moreš ujet fotone, analizirat informacije in prestavit noge prej kot v 0,5 sekunde. P E R I O D.
Al bereš selektivno, ali pa sploh ne - karkoli že je razlog je jasno, da prihaja do šuma v komunikaciji med nama zaradi tega, ker ne prebereš informacije v napisanem tekstu.
Namreč: sem ti že odgovoril. Pa imaš tukaj še malo bolj razširjen odgovor. Ja, fiziološke omejitve onemogočajo, da bi imel reakcijski čas manjši od 0,5 sekunde. Pod reakcijski čas štejem trenutek, ko prvi fotoni dogajanja na cesti zadanejo tvojo mrežnico, pa do trenutka, ko primejo zavore. K?
V laboratoriju, kjer PRIČAKUJEŠ, da se bo nekaj zgodilo, lahko odreagiraš hitreje. Tako je tudi pri teh internetnih merilcih, ki so bili objavljeni višje gor. V avtu, kjer se mirno pelješ, pa pred tvoj avto zapelje motorist, skoči srna ali pa te nekdo izsili iz "jasna neba", je pa tvoja reakcija daljša.
Fiziološke ovire so v tem, da morajo možgani sprocesirati informacijo, da morajo dvignit nogo za 5-10 cm, jo prestavit na drugo stopalko in tam pritisniti spet 5-10 cm v globino. Tega enostavno ne moreš primerjat s situacijo, kjer v napetem pričakovanju čakaš, kdaj se bo rdeč krogec spremenil v rumenega in nato pritisneš prst nekaj milimetrov v globino. In to z gibom, ki ga dnevno narediš vsaj nekaj 100x, če ne nekaj 1000x!
In da še direkt odgovorim: točno to, kar sem navedel, preprečuje reakcijski čas pod 0,5 sekunde: ne moreš ujet fotone, analizirat informacije in prestavit noge prej kot v 0,5 sekunde. P E R I O D.
- Hoc est qui sumus -
solatko ::
imagodei - Voznik, ki ima kar nekaj kilometrine za seboj, se po navadi vsede za volan skoncentriran na delo, katerega bo naslednji dve ali tri ure opravljal, zato ima tudi koncentracijo na višjem nivoju, kot nekdo, ki se samo iz službe odpelje po otroke v vrtec, malo po nakupih in potem domov. Z višanjem kilometraže, se povčuje tudi zmožnost predvidevanja in na odseku, ki to dovoljuje, lahko mirno opazuje okolico, se pogovarja s sovoznikom, ko pa se približa nevarnejšim odsekom, pa je njegova koncentracija na 110%-ih, s tem da vozi s 70%-i svojih zmožnosti in bi šel v vsakem trenutku še 30%-ov hitreje, še vedno popolnoma varno za vse predvidljive situacije, problem je v tem, da vsega ne moreš predvidevat, zato tistih 30%. To pomeni, da bi tak voznik tudi pri 130 odreagiral v dani situaciji pravilno in čim manj boleče za druge udeležence v prometu, na cesti, kjer je dovoljena hitrost 90km/h. Tak voznik bo zelo hitro ocenil koliko lahko tisti dan vozi in ocena ni subjektivna, saj je podlaga v prevoženih km in situacijah, ki jih je tak voznik doživel. Tudi takemu vozniku se zgodi, da se vozi 70, kjer bi lahko šel več (slabo počutje....), vendar je razlika, saj ta voznik upošteva tudi druge udeležence v prometu in se pravi čas umakne hitrejšim. To je razlika med vozniki in "vozniki".
Pyr0Beast ::
.... ki pa pokaže popolnoma drug namen, oziroma trditev.
Na izmotavaj se. Ta nevarnost je samo tvoje mnenje.
Moje mnenje je na primer da razni 'divjaki' niso prav nič boljši vozniki od vseh ostalih uddeležencev. So what.
Govorim o hipotezi - če bi vsi vozili dovoljenih 130km/h, ti ne bi bil ti, če ne bi nalimal nekaj svojega.
Potem pa naredi raziskavo in jo ovrzi ali potrdi.
...pokaže mi sicer da sem nor in podobno, kar pa po starem pregovoru pokaže kdo od naju je mal čez les, oziroma neprilagojen.
Jah a se tebi zdi tole normalno obnašanje v prometu ?
Če se ti tako vedno mudi in ti je vse v oviro, zakaj potem kar ne tečeš vedno do sekreta ter imaš hišo brez vrat ?
To je razlika med vozniki in "vozniki".
V navednicah ali procentih ?
Lahko tudi rečeš da bo voznik (brez navednic) stalno vozil na 100%, "voznik" pa na 10%.
ŠE VEDNO PA SE BO MORAL EDEN IZMED NJIH PRILAGODITI DRUGEMU !
In to pomeni da se bo voznik s tisto supermočjo 150% moral prilagoditi vozniku ki praktično opleta po cesti.
Na izmotavaj se. Ta nevarnost je samo tvoje mnenje.
Moje mnenje je na primer da razni 'divjaki' niso prav nič boljši vozniki od vseh ostalih uddeležencev. So what.
Govorim o hipotezi - če bi vsi vozili dovoljenih 130km/h, ti ne bi bil ti, če ne bi nalimal nekaj svojega.
Potem pa naredi raziskavo in jo ovrzi ali potrdi.
...pokaže mi sicer da sem nor in podobno, kar pa po starem pregovoru pokaže kdo od naju je mal čez les, oziroma neprilagojen.
Jah a se tebi zdi tole normalno obnašanje v prometu ?
Če se ti tako vedno mudi in ti je vse v oviro, zakaj potem kar ne tečeš vedno do sekreta ter imaš hišo brez vrat ?
To je razlika med vozniki in "vozniki".
V navednicah ali procentih ?
Lahko tudi rečeš da bo voznik (brez navednic) stalno vozil na 100%, "voznik" pa na 10%.
ŠE VEDNO PA SE BO MORAL EDEN IZMED NJIH PRILAGODITI DRUGEMU !
In to pomeni da se bo voznik s tisto supermočjo 150% moral prilagoditi vozniku ki praktično opleta po cesti.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Liker ::
/Offtopic
Pyr0:
Izmerjeni čas HW zakasnitev je bil okoli 8-9 ms, s tem da smo to izmerili z uporabo elektromagnetnega kickerja, ki je sprožil zavesico čez optični senzor (kicker se uporablja za test tipa, saj te rahlo poboža po prstih). Recimo pri vidu, kjer se vžge samo ena ledica, je imho zakasnitev še mnogo manjša, saj ima kicker še okoli 2.5 mm dodatnega hoda, poleg tega pa se tudi magnetno polje v tuljavi ne pojavi kar takoj.
Želeli smo namreč preveriti če zakasnitev vpliva na rezultat, ampak je dejansko en velikostni razred manjša od rezultata ki ga objavimo, tako da smo kar pustili.
Pyr0:
Izmerjeni čas HW zakasnitev je bil okoli 8-9 ms, s tem da smo to izmerili z uporabo elektromagnetnega kickerja, ki je sprožil zavesico čez optični senzor (kicker se uporablja za test tipa, saj te rahlo poboža po prstih). Recimo pri vidu, kjer se vžge samo ena ledica, je imho zakasnitev še mnogo manjša, saj ima kicker še okoli 2.5 mm dodatnega hoda, poleg tega pa se tudi magnetno polje v tuljavi ne pojavi kar takoj.
Želeli smo namreč preveriti če zakasnitev vpliva na rezultat, ampak je dejansko en velikostni razred manjša od rezultata ki ga objavimo, tako da smo kar pustili.
solatko ::
Pyr0Beast - S tabo nima smisla razpravljat, saj imaš vedno neke svoje trditve, ki nimajo nobene povezave z realnostjo. Voznik, ki vozi na zgornji meji omejitev ali malo čez, je na 70% ali še manj, svojih sposobnosti, voznik pa, ki komaj obvlada 80%-ov omejitve, pa vozi na 100% svojih sposobnosti in rezerve za reagiranje v raznih situacijah nima, tudi če mu bo nasproti priletel voznik v škarje, ne bo reagiral vsaj toliko, da bi se umaknil na skrajni desni rob in morda s tem preprečil tragedijo, ker bo enostavno otrpnil. Če ni sposoben slediti omejitvam in dogajanjem v prometu, ni usposobljen ali psihično sposoben za vožnjo, vendar je vseeno na cesti, saj ima avto in izpit. Ne zdej spet s tvojimi bedarijami, da je ta voznik bolj varen udeleženec v prometu, kot tisti, ki te zadeve lahko počne s 70 in manj procenti sposobnosti. Rezultat tega, da se dobri vozniki prilagajajo začetnikom in nesposobnim voznikom, je ta, da je navkljub anarhiji na naših cestah, sorazmerno malo težjih prometnih nesreč. Razni "divjaki" so pa tisti vozniki, ki se držijo omejitev +5, vedo kdaj in v katerih situacijah prilagoditi vožnjo razmeram na cesti, parkirajo pravilno ali pa vsaj tako, da ne ogrožajo drugih udeležencev v prometu, na prehodu dajo prednost pešcem, če prileti na cestišče žoga, avtomatsko prestavijo nogo iz gasa na zavoro, saj prileti za žogo po navadi tudi otrok, ko vidijo gručo otrok, zmanjšajo hitrost, velikokrat dajo prednost uključujočim v promet iz neprednostne ceste, ne zabijejo križišč, saj znajo ocenit ali bodo lahko šli skozi, ustavijo ob prehodu čez železniško progo takoj ko se pojavi utripajoča luč in ne šele, ko se začnejo spuščati rampe, ne zasedajo PP za invalide, velikokrat ustavijo, če je ob cesti pokvarjeno vozilo in ponudijo pomoč, v primeru prometne nesreče pomagajo udeležencem, v nobenem primeru ne zaprejo voznega pasu, ko se naredi zastoj zaradi nesreče, če je potreba tudi vozijo pred rešilcem ali policistom, krepko preko omejitve, kadar se nimajo kam umaknit..... Pa ne spet nekaj bluzit s predpisi, snegom ali mokro cesto, definitivno so vozniki, ki so sposobni vozit na zgornji meji omejitve, boljši in varnejši vozniki, kot pa tisti, ki se še peš ne znajdejo v prometu, pa imajo slučajno avto in izpit, niso pa sposobni opazovat prometa okoli sebe in ob počasni vožnji poskrbet za varnost drugih. Prekrške pa delajo eni in drugi, saj čisto po predpisih ne more noben vozit.
Pyr0Beast ::
Iz katere raziskave vlečeš ti tele procente sposobnosti ? Ali to kar tako, malo na pamet, kakor ti paše. Ne me zezat, ampak tako preprosto ne gre.
Vsi takšni argumenti niso vredni pol piskra mrzle, kaj šele tople vode.
Vsi takšni argumenti niso vredni pol piskra mrzle, kaj šele tople vode.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BigWhale ::
Tista ulica pa ma čisto prave pločnike! Pločniki so visoki 4cm oz na nekaterih delih manj, da lahko zapelješ z avtom gor če ni pešca in ne zviješ platišča.
To kar si opisal je primer SLABO urejenega plocnika. :) Plocnik mora biti tak, da z avtom ne mores kar tako gor zapeljati. Plocnik na Spindlerjevi je pa nemarno grdo urejen, ker so robniki nakljucno pogreznjeni v tla, nekje bolj nekje manj.
2 iz te ulice sta 2 dni hodila peš v službo ker ne pride z avtom čez.
To sem preprican, da sta si izmislila.
En stanovalec si je kiler vtrgal.
Prav mu je, kaj pa divja.
In vsak pokuri deci bencina več ko mora 5x speljat na novo.
A bejz no. A to si izmeril? :>
Poleg tega so ti ležeči policaji ponekod visoki 14cm + ! Katastrofa.
Prvi je bil previsok. So ga ze znizali. Ostali so ok.
Plus to da so naredili policaje in potem čez 1 dan dali tablo komaj gor, jaz pripeljem kot vedno po tej ulici pa na 1x vseka ko strela z jasnega ležeš policaj. Na servisu pa: "prednji stabilizator maš fuč", komu naj dam račun?
Jaz sem se prvic pripeljal ponoci. Peljal sem 40km/h. Policaje sem videl in ustrezno zmanjsal hitrost. Nic narobe. Sam sebi daj racun, ker, ce bi gledal cesto in vozil 40km/h se ti to ne bi zgodilo.
Raje bi se policaji postavli tja 1x na teden pa bi bla situacija rešena.
Mogoce, nujno pa ni. Meni se zdi prav, da so lezeci policaji tam, sem sel preveckrat pes ob cesti in ljudje so tam divjali. Zdaj bo mogoce mir. Se en radar bi lahko za 14 dni tja postavili med lezece policaje.
solatko ::
Pyr0Beast - v nasprotju z mojimi, pa tvoji argumenti nesejo vodo. Nekaj teh argumentov je iz lastnih izkušenj, nekaj iz raziskav dogajanja v prometu iz prometno bolj razvitih držav, nekaj pa je stvar opazovanja dogajanja, doživetih in preživetih situacij, predvsem pa izkušenj pokicnih in športnih voznikov, katerih izkušnje se poizkušajo prenašati na voznike po celem svetu v šolah dobre vožnje.
BigWhale ::
govora je o voznikih, ki konstantno vozijo 20km/h pod omejitvijo (varni vozniki) in se niti ne ozirajo, kaj se dogaja za njimi, ne poznajo omejitev, so pač sami sebi namen.
Tisti, ki rata zivcen pri takem vozniku je prav tako nevaren in nesposoben za na cesto. Zal. Nobene krivde ne nosi tak voznik, ce se nekdo raztresci, ker ga je narobe prehiteval. Lahko se mu da kazen za oviranje prometa. Za povzrocitev nesrece ali karkoli drugega pac ne. Tudi moralne odgovornosti ne nosi. Precej cest je, kjer se dejansko ne mores nikamor umakniti.
Teh ljudi ne premakne nič (verjetno tudi kazen za oviranje prometnega toka ne bi pomagala)
Tako kot tistih, ki prehitro vozijo kazni ne premaknejo. Se vedno prehitro vozijo. :)
in te vozniki (poznam jih kar nekaj) praviloma parkirajo na pločnikih, na prostoru za invalide, pred garažo.....,
Res? Moje izkusnje so pa ravno obratne. Na plocnikih in prostorih za invalide ali pa cez dva parkirna mesta so ponavadi parkirani avtomobili bolj 'dirkaskih' in prestiznih znamk. Kar v bistvu pove samo to, da v povprecju narobe parkirajo tako eni kot drugi in iskanje nekih korelacij nima smisla.
Ne gre za živčnost, vendar je njihovo početje dosti bolj nevarno kot početje "divjaka", kateri povsod vozi 5-10km/h nad omejitvami, po svojem števcu.
Lej, ravno v tem se motis. Tak ziheras ni apriori bolj nevaren od nekoga, ki bi rad hitreje vozil. Neke povezave izpeljujes kar tako na pamet.
Kar se tiče varnostne razdalje v kolonah - vzrok za zmanjšanje varnostne razdalje je ravno v tem, da vozila, ki vozijo pod omejitvijo, želi večina čim prej prehiteti, seveda varno, kar pa se iz normalne varnostne razdalje ne da in se moraš temu vozilu precej približat, da to lahko storiš
Fail. Res. Varno prehitevanje je tako, da zacnes prehitevati takrat, ko imas se vedno dovolj varnostne razdalje. Takoj, ko varnostno razdaljo zmanjsas se tvoje prej varno prehitevanje spremeni v nevarno.
Ce nimas dovolj prostora, da nakazes prehitevanje z zmigavcem, ko si na robu varnostne razdalje pospeseno zapeljes na sosednji pas, prehitis vozilo za toliko, da bo vozilo za tabo imelo dovolj varnostne razdalje in potem zapeljes nazaj na svoj prometni pas (z vkljucenim desnim smernikom), ce tega precej solskega manevra ne mores opraviti potem je tvoje prehitevanje nevarno.
Ce zaradi prehitevanja zmanjsujes varnostno razdaljo, potem vozis nevarno.
Vedno je za počasnim voznikom zbita kolona vozil in vsi so na levi strani voznega pasu.
Oprosti, jaz nisem. Ponavadi mi zaradi tega zadaj blendajo in je za mano zbita kolona vozil, ker jaz cakam na primeren trenutek, da bom pocasneza pred sabo pravilno prehitel.
V koloni, katere hitrost ne odstopa od omejitev v -, so avtomobili lepo poravnani na sredini voznega pasu, varnostna razdalja je praviloma večja kot je potreba in le tu in tam se najde kakšen, ki bi peljal hitreje in lepo prehti avto za avtom, varno, brez zaviranja, škarjic in podobnih nevarnih situacij.
Pardon ampak tole je navadno nakladanje. Nikoli, ampak res nikoli se nisem vozil v koloni vozil, ki bi bila taksna, kot jo opisujes ves cas voznje. VEDNO se najde nekdo, ki se mu bolj mudi kot koloni. In ta prehiteva tako kakor se mu zazdi, v skarje, pravilno, na pol pravilno ali pa po desni, ce se kje najde kak plac.
Če bi na avtocesti vsi vozili z dovoljeno hitrostjo 130 (to praktično ni možno), bi samo tam pa tam prišlo do kakšnega prehitevanja.
Hm. Lol. Tedensko se dvakrat vozim, v zadnjem casu se bolj pogosto, na relaciji Lj-Mb in je moja statistika skregana s tvojo. Vcasih sem se vozil Lj-Mb vsak dan, pa nisem nikoli opazil, da bi se prehitevanja dogajala samo tu in tam. Moja povprecna hitrost na AC med posameznimi voznjami je pa nekje okrog 130km/h ...
solatko ::
Še en pacient, ki ne pozna osnov obnašanja ljudi v prometu, ki je navajen iz enega stavka iz teksta narediti celo študijo, ga pa sestavek kot celota ne zanima kaj dosti, saj mora uveljavljati svoj prav.
1. V počasni koloni so živčni skoraj vsi vozniki
2. Ne govorim o divjakih, temveč o "divjakih", ki so sposobni vozit na zgornji meji omejitve - torej po števcu med 90 in 100km/h tam, kjer je omejitev 90. To pomeni da "divjamo" s celih 92-95 realnih km/h - pravi norci.
3. Govorim o poznanih ljudeh, ki jim je obnašanje v prometu španska vas, so pa sicer zelo varni vozniki, saj vozijo konstantno z rezervo vsaj 20%, ko pa jim omeniš, da naj vsaj parkirajo normalno, se ti vsuje plaz žalitev. Skoraj vsi so lastniki avtov 50k€+. Če ne bi bilo varstva osebnih podatkov, bi tudi navedel vse podatke.
4. Ko srečam takega ziheraša, najprej preventivno zapeljem skrajno desno, saj ne vem koliko časa jih že vleče za seboj, obrazi drugih voznikov v strnjeni koloni govorijo vse. Dejansko tak voznik ni nevaren zase, razen če mu kdo pripelje v škarje (praviloma ne reagirajo - zamrznejo).
5. Ne vem katera lokalna in magistralna cesta omogoča varno prehitevanje, ki ga začneš 20-30m za vozilom, ki ga nameravaš prehiteti - to je možno samo na AC, približat se mu moraš na cca 5-10m, prestavit v nižjo brzino in pospešit, da ga prehitiš na cca 50m in s tem omogočiš še kakšnemu za teboj, da lahko tudi varno prehiti.
6. Ne vem kako voziš ti, vendar je na magistralnih cestah situacija taka, da je v koloni ki vozi malenkost čez omejitev, varnostna razdalja tudi 2x-na, ko pa gre kolona pod omejitvijo več kot 10km/h, pa je razdalja med vozili med 5-10m in kadar v takih kolonah pride do nenadnega ustavljanja, je po navadi kar nekaj avtomobilov na kupu, res da brez kakšnih težjih poškodb. Tudi sam omenjam, da pride do izpadov kakšnih posameznikov tudi v tej situaciji, vendar so takrat prehitevanja takega idiota, dosti varna, ker se ima kam umaknit, v primeru počasne kolone se enostavno nima kam.
Če ti to ni poznano, se na srečo bolj malo voziš po magistralkah, se pa na AC dogajajo pač druge in drugačne neumnosti, predvsem s strani voznikov, ki ne obvladajo normalne vožnje in vzvratnih ogledal.
7. Pelji se parkrat po cesti Zidani most - Ljubljana, boš to lahko doživel vsak dan. Če imam srečo, da sem prvi, pripeljem kolono tudi več kot 30 avtomobilov do semaforja pri Šentjakobu, da morda na celi relaciji cca 70km doživim dva prehitevanja - po navadi lokalnih frajerjev, ki se peljejo iz Hrastnika do Trbovelj ali Zagorja, ali iz Save do Litije, drugače pa blažen mir, prvi avto za menoj konstantno na 30metrih, razen na odsekih kjer je hitros omejena in se kolona malo zbije. Velikokrat se zgodi, da sem v sredini take kolone in mi na misel ne pride kakšno prehitevanje, lepo uživam v mirni nestresni vožnji. Na žalost je takih voženj izredno malo, je pa tistih s počasnim vodjem dosti več. Situacija je na taki vožnji dobesedno nora, od bremzanj, prehitevanj na mogočih in nemogočih mestih, v glavnem s strani voznikov, ki se v normalnem prometnem toku obnašajo čisto vredu. Ko vidim na kaj sem naletel, se lepo spakiram v kolono, vozim skrajno desno, tako da me motorist lahko prehiti kar na mojem voznem pasu in počakam na vrsto, da prehitim tega kozla. Zaradi enega takega bedaka, doživiš nekaj deset nevarnih prehitevanj, parkrat se promet popolnoma ustavi (sicer bi počilo), ko ga končno lahko prehitim, je to možakar v solidnem avtu, zatopljen v neko točko pred seboj in se drži konstantnih 60-70km/h in sploh ne ve kakšno pizdarijo povzroča s svojo vožnjo. Ko mu ob prehitevanju pohupaš, niti ne trzne. Enako se dogaja na stari cesti proti morju, s tem da je tam več priložnosti za varno prehitevanje in praktično po vseh magistralkah. Včasih se je to dogajalo na Črnem kalu, ko so kamioni šibal v klanec celih 5km/h, na vrhu so pa po navadi stali policaji in če že ni napisal kazen (vožnja mimo ovire, čez polno črto), te je toliko časa podjebaval, da se je tist kamion privleku do vrha in si ga moral prehiteti še enkrat.
8. Preberi post še enkrat - govorim o hipotezi, da bi vsi vozili vsaj 130, bi bilo prehitevanj tudi na AC sorazmerno malo in še ta bi bila varna. Če imaš povprečno hitrost okoli 130, pomeni, da nekje krepko presegaš dovoljeno hitrost in bi lahko trdil, da nisi ravno "divjak" ampak bolj med ta zaresnimi divjaki.
1. V počasni koloni so živčni skoraj vsi vozniki
2. Ne govorim o divjakih, temveč o "divjakih", ki so sposobni vozit na zgornji meji omejitve - torej po števcu med 90 in 100km/h tam, kjer je omejitev 90. To pomeni da "divjamo" s celih 92-95 realnih km/h - pravi norci.
3. Govorim o poznanih ljudeh, ki jim je obnašanje v prometu španska vas, so pa sicer zelo varni vozniki, saj vozijo konstantno z rezervo vsaj 20%, ko pa jim omeniš, da naj vsaj parkirajo normalno, se ti vsuje plaz žalitev. Skoraj vsi so lastniki avtov 50k€+. Če ne bi bilo varstva osebnih podatkov, bi tudi navedel vse podatke.
4. Ko srečam takega ziheraša, najprej preventivno zapeljem skrajno desno, saj ne vem koliko časa jih že vleče za seboj, obrazi drugih voznikov v strnjeni koloni govorijo vse. Dejansko tak voznik ni nevaren zase, razen če mu kdo pripelje v škarje (praviloma ne reagirajo - zamrznejo).
5. Ne vem katera lokalna in magistralna cesta omogoča varno prehitevanje, ki ga začneš 20-30m za vozilom, ki ga nameravaš prehiteti - to je možno samo na AC, približat se mu moraš na cca 5-10m, prestavit v nižjo brzino in pospešit, da ga prehitiš na cca 50m in s tem omogočiš še kakšnemu za teboj, da lahko tudi varno prehiti.
6. Ne vem kako voziš ti, vendar je na magistralnih cestah situacija taka, da je v koloni ki vozi malenkost čez omejitev, varnostna razdalja tudi 2x-na, ko pa gre kolona pod omejitvijo več kot 10km/h, pa je razdalja med vozili med 5-10m in kadar v takih kolonah pride do nenadnega ustavljanja, je po navadi kar nekaj avtomobilov na kupu, res da brez kakšnih težjih poškodb. Tudi sam omenjam, da pride do izpadov kakšnih posameznikov tudi v tej situaciji, vendar so takrat prehitevanja takega idiota, dosti varna, ker se ima kam umaknit, v primeru počasne kolone se enostavno nima kam.
Če ti to ni poznano, se na srečo bolj malo voziš po magistralkah, se pa na AC dogajajo pač druge in drugačne neumnosti, predvsem s strani voznikov, ki ne obvladajo normalne vožnje in vzvratnih ogledal.
7. Pelji se parkrat po cesti Zidani most - Ljubljana, boš to lahko doživel vsak dan. Če imam srečo, da sem prvi, pripeljem kolono tudi več kot 30 avtomobilov do semaforja pri Šentjakobu, da morda na celi relaciji cca 70km doživim dva prehitevanja - po navadi lokalnih frajerjev, ki se peljejo iz Hrastnika do Trbovelj ali Zagorja, ali iz Save do Litije, drugače pa blažen mir, prvi avto za menoj konstantno na 30metrih, razen na odsekih kjer je hitros omejena in se kolona malo zbije. Velikokrat se zgodi, da sem v sredini take kolone in mi na misel ne pride kakšno prehitevanje, lepo uživam v mirni nestresni vožnji. Na žalost je takih voženj izredno malo, je pa tistih s počasnim vodjem dosti več. Situacija je na taki vožnji dobesedno nora, od bremzanj, prehitevanj na mogočih in nemogočih mestih, v glavnem s strani voznikov, ki se v normalnem prometnem toku obnašajo čisto vredu. Ko vidim na kaj sem naletel, se lepo spakiram v kolono, vozim skrajno desno, tako da me motorist lahko prehiti kar na mojem voznem pasu in počakam na vrsto, da prehitim tega kozla. Zaradi enega takega bedaka, doživiš nekaj deset nevarnih prehitevanj, parkrat se promet popolnoma ustavi (sicer bi počilo), ko ga končno lahko prehitim, je to možakar v solidnem avtu, zatopljen v neko točko pred seboj in se drži konstantnih 60-70km/h in sploh ne ve kakšno pizdarijo povzroča s svojo vožnjo. Ko mu ob prehitevanju pohupaš, niti ne trzne. Enako se dogaja na stari cesti proti morju, s tem da je tam več priložnosti za varno prehitevanje in praktično po vseh magistralkah. Včasih se je to dogajalo na Črnem kalu, ko so kamioni šibal v klanec celih 5km/h, na vrhu so pa po navadi stali policaji in če že ni napisal kazen (vožnja mimo ovire, čez polno črto), te je toliko časa podjebaval, da se je tist kamion privleku do vrha in si ga moral prehiteti še enkrat.
8. Preberi post še enkrat - govorim o hipotezi, da bi vsi vozili vsaj 130, bi bilo prehitevanj tudi na AC sorazmerno malo in še ta bi bila varna. Če imaš povprečno hitrost okoli 130, pomeni, da nekje krepko presegaš dovoljeno hitrost in bi lahko trdil, da nisi ravno "divjak" ampak bolj med ta zaresnimi divjaki.
T-h-o-r ::
na magistralki se pri prehitevanju ne vklaplja desnega žmigavca, dokler se ne vrneš na svoj pas pustiš levega
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
darkolord ::
Ne vem kako voziš ti, vendar je na magistralnih cestah situacija taka, da je v koloni ki vozi malenkost čez omejitev, varnostna razdalja tudi 2x-naDa je med njimi več kot 50 metrov? Javalda.
BigWhale ::
Še en pacient, ki ne pozna osnov obnašanja ljudi v prometu, ki je navajen iz enega stavka iz teksta narediti celo študijo, ga pa sestavek kot celota ne zanima kaj dosti, saj mora uveljavljati svoj prav.
Tvoj stavek je bil dolg 2720 bytov, sem preveril. Tudi ti bi rad uveljavil svoj prav. Vsaj trudis se.
> 1. V počasni koloni so živčni skoraj vsi vozniki
Ne niso. Prehitro sklepas po sebi. Nekateri ste zivcni, drugi nismo. Je pa stvar odvisno od situacije.
> 2. Ne govorim o divjakih, temveč o "divjakih", ki so sposobni vozit na zgornji meji omejitve - torej po števcu med 90 in 100km/h tam, kjer je omejitev 90. To pomeni da "divjamo" s celih 92-95 realnih km/h - pravi norci.
Jaz tudi o "divjakih" nisem govoril. Jaz sem govoril o tistih, ki jih dela nekdo, ki je pocasen, zivcne. Taki ljudje niste za na ceste, ker ste nevarni. Bolj kot oni, ki vozijo pocasi. Taksni ne bodo prehitevali v skarje.
> 3. Govorim o poznanih ljudeh, ki jim je obnašanje v prometu španska vas, so pa sicer zelo varni vozniki, saj vozijo konstantno z rezervo vsaj 20%, ko pa jim omeniš, da naj vsaj parkirajo normalno, se ti vsuje plaz žalitev. Skoraj vsi so lastniki avtov 50k€+. Če ne bi bilo varstva osebnih podatkov, bi tudi navedel vse podatke.
Se pravi je tvoj statisticni vzorec zanemarljiv in ni omembe vreden, kaj sele, da bi ga lahko uporabil kot argument v debati. Nekako tako k branjevka na trgu: 'ja od frantove lojzke sem slisala in je rekla, da je vse tko k mora bit' ... No, se pa opravicujem, ce poznas kakih 5000 ljudi in jih od tega vec kot polovica deluje tako kot si opisal.
> 4. Ko srečam takega ziheraša, najprej preventivno zapeljem skrajno desno, saj ne vem koliko
Kako hudica pa ves, da je ziheras in da kolono za sabo vlece s 70km/h in ne s 95km/h? To me pa res zanima.
> časa jih že vleče za seboj, obrazi drugih voznikov v strnjeni koloni govorijo vse.
Med voznjo imas cas opazovati obraze ljudi v nasproti vozeci koloni? In pri tem se ugotovis a se dolgocasijo ali ne??
> Dejansko tak voznik ni nevaren zase, razen če mu kdo pripelje v škarje (praviloma ne reagirajo - zamrznejo).
Spet ti in tvoj statisticno vzorec in izpeljave korelacij.
> 5. Ne vem katera lokalna in magistralna cesta omogoča varno prehitevanje, ki ga začneš 20-30m za vozilom, ki ga nameravaš prehiteti - to je možno samo na AC,
Potem pac ne smes prehitevati, mar ne?
> približat se mu moraš na cca 5-10m, prestavit v nižjo brzino in pospešit, da ga prehitiš na cca 50m in s tem omogočiš še kakšnemu za teboj, da lahko tudi varno prehiti.
No, to kar si opisal ni varno prehitevanje. Ce tistemu, ki ga prehitevas skoci veverica pred avto, bo zabremzal medtem, ko bos ti 'double clutchal' v nizjo brzino in pospeseval. A potem bo pa on kriv, da si se mu v rit tresknil? Pri 70km/h je varnostna razdalja 21 metrov, dober meter vec kot prevozis v eni sekundi. Ce se mu priblizas na 5m potem si 'accident waiting to happen'.
> 6. Ne vem kako voziš ti, vendar je na magistralnih cestah situacija taka, da je v koloni ki vozi malenkost čez omejitev, varnostna razdalja tudi 2x-na,
Res? 54 metrov varnostne razdalje? Ne seri!
> ko pa gre kolona pod omejitvijo več kot 10km/h, pa je razdalja med vozili med 5-10m in kadar v takih kolonah pride do nenadnega ustavljanja, je po navadi kar nekaj avtomobilov na kupu, res da brez kakšnih težjih poškodb.
Ampak 5-10m je za varno prehitevanje! Pol je tud voznja v koloni s 5-10m varnostne razdalje. Vsaj tako ti pravis.
TESKAn ::
Hm. Lol. Tedensko se dvakrat vozim, v zadnjem casu se bolj pogosto, na relaciji Lj-Mb in je moja statistika skregana s tvojo. Vcasih sem se vozil Lj-Mb vsak dan, pa nisem nikoli opazil, da bi se prehitevanja dogajala samo tu in tam. Moja povprecna hitrost na AC med posameznimi voznjami je pa nekje okrog 130km/h ...
Jaz se vozim po AC vsak delovni dan, Lj - Logatec in moja opažanja so, da ko je več kamijonov (sami cz, pl, ro in podobna navlaka) se vedno najde en frajer, ki gre prehitevat vse kamijone med Ljubljano in Logatcem z hitrostjo 110 km/h. Tako je na voznem pasu kolona tovornjakov, ki vozi 100, na prehitevalnem pa kolona za kretenom, ki se ne more umaknit nazaj na prazen vozni pas, ker je pol kilometra pred njim še en kamijon, ki ga on mora prehitet (še prej pa dohitet) s svojimi 110 km/h. Nasploh je zelo zanimivo primerjat promet med tednom, ko so tovornjaki na AC in vikendom, recimo nedeljo zvečer, ko jih ni. Gre promet na voznem pasu konstantno ~120 km/h, na prehitevalnem pa pač hitreje.
Sem pa včeraj srečal avto s prikolico, registracija CE, na ravninah gasa 80 - 90 km/h, v prvem ovinku bremza 30 km/h. Kaj sem tel, nimam avta za prehitevat nekoga, ki gre 80, pač še en kreten, ki kljub temu, da _ve_, da so pred njim ovinki in _ve_, da bo spet zaviral na 30 km/h, ne bo nobenega spustil naprej oziroma na začetku ravnine vozil lepo počasi na desnem robu, da ga lahko prehitiš.
O kamijončkih (onih z znakom tuš, merkator in kar je še teh) pa raje ne začnem, ker so (z nekaj izjemami) višek nekulturne vožnje in je***** v glavo voznikov za njimi.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
TESKAn ::
Jaz tudi o "divjakih" nisem govoril. Jaz sem govoril o tistih, ki jih dela nekdo, ki je pocasen, zivcne. Taki ljudje niste za na ceste, ker ste nevarni. Bolj kot oni, ki vozijo pocasi. Taksni ne bodo prehitevali v skarje.
Mene delajo živčne že prej opisani kreteni na cesti. Pa jih povzamimo:
- na AC prehitevajo "kolono" tovornjakov od Lj do Logatca z 110 km/h. Nič ni narobe z 110 km/h na AC, ampak za božjo voljo, zavrti malo volan in se spokaj na vozni pas, da lahko gremo drugi mimo!
- na ravninah pospešijo, v ovinkih se, po domače povedano, poserjejo in kljub temu, da vejo za svoje "črevesne probleme", ne bodo na začetku ravnine spustili vozil za sabo naprej.
Kako hudica pa ves, da je ziheras in da kolono za sabo vlece s 70km/h in ne s 95km/h? To me pa res zanima.
V več kot enem letu vsakodnevne vožnje (120 km, od tega 60 po magistralki) lahko na prste obeh rok preštejem, kolikokrat sem bil v koloni, ki je šla ~90 km/h. V koloni, ki je šla ~70, sem bil neprimerljivo večkrat.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Icematxyz ::
Sodeč po tej temi našo državo čaka še ogromno dela v vzgoji in spreminjanju mentalitete bodočih voznikov.
Pyr0Beast ::
Zanimivo, da mene taki vozniki sploh ne živcirajo. Pač, se pelješ za njim. Če se pojavi dobra in varna priložnost prehitiš.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Liker ::
Ja, TESKAn, tudi jaz redko vozim znotraj kolone ki bi šla 90 km/h (+ tistih ekstra 10 km/h), zato pa se mi prekleto pogosto zgodi da se kolona nabere za menoj. Mogoče je to povezano s tem da se držim omejitev? (+- 5km/h, oči pač nimam skozi na števcu).
Dejansko se mi dnevno zgodi na praktično katerikoli relaciji, pa naj bo v naslelju, regionalki ali magistralki, da se za menoj nabere solidna kolona. In potem te ljudje prehitevajo (recimo na relaciji Črna Vas Podpeč) praktično brez izjeme. Na cesti, ki je v najboljšem primeru porazna, kjer so ob cesti hiše, in kjer je polno stranskih dovozov. In potem te prehitevajo praktično VSI, kljub temu da že ti kršiš omejitev za 5 km/h. Porazno.
In ko se komu od takih zgodi izkušnja ki jo ne pozabiš si lahko le srečen da ni kdo končal v črni vreči.
Primer (pa jih imam nebroj z raznih lokalnih cest):
Oseba X, ki znotraj naselja drži varnostno razdaljo približno 3 m pri hitrosti 55 km/h, in vseskozi pogleduje kdaj se bo dalo prehiteti, se odloči prehitevati cca 200m pred tablo ki označuje konec naselja. Približno tam je tudi mostiček čez potok, ki je rahlo dvignjen in zakriva pogled naprej. X pospeši in je že praktično vzporedno z menoj, ko prideva na mosiček (še vedno v naselju), in tam oba opaziva da se 50 m naprej nekdo vključuje na nasprotni vozni pas iz stranske ceste. Ker smo nekateri mečkači vendarle precej sposobni vozniki (splošnemu ljudskemu prepričanju navkljub), s hitrim pospeškom omogočimo osebi X da se varno umakne in preprečimo potencialno zelo nevarno nesrečo. Začuda začne X potem držat precej veliko razdaljo, tudi ko izven naselja pospešimo na 90 km/h. Na ovinkih pa kljub temu, da je nedvoumno bolj sposobna od mene, in ima boljši avto, začne še bolj zaostajati. Ko pridemo v naslednje naselje pa je očitno izkušnja že odšla v pozabo in varnostna razdalja se spet skrči na pol dolžine avtomobila.
Zaradi takih ljudi, ki žal prevladujejo na naših cestah, sem pred približno letom dni praktično nehal uporabljati avto. V 11 mesecih sem naredil cca 3,000 km, medtem ko sem prej delal med 25 in 30 tisoč letno. Zaradi kretenov pač ne mislim končati svojega bivanja na tem planetu mnogo prezgodaj.
Dejansko se mi dnevno zgodi na praktično katerikoli relaciji, pa naj bo v naslelju, regionalki ali magistralki, da se za menoj nabere solidna kolona. In potem te ljudje prehitevajo (recimo na relaciji Črna Vas Podpeč) praktično brez izjeme. Na cesti, ki je v najboljšem primeru porazna, kjer so ob cesti hiše, in kjer je polno stranskih dovozov. In potem te prehitevajo praktično VSI, kljub temu da že ti kršiš omejitev za 5 km/h. Porazno.
In ko se komu od takih zgodi izkušnja ki jo ne pozabiš si lahko le srečen da ni kdo končal v črni vreči.
Primer (pa jih imam nebroj z raznih lokalnih cest):
Oseba X, ki znotraj naselja drži varnostno razdaljo približno 3 m pri hitrosti 55 km/h, in vseskozi pogleduje kdaj se bo dalo prehiteti, se odloči prehitevati cca 200m pred tablo ki označuje konec naselja. Približno tam je tudi mostiček čez potok, ki je rahlo dvignjen in zakriva pogled naprej. X pospeši in je že praktično vzporedno z menoj, ko prideva na mosiček (še vedno v naselju), in tam oba opaziva da se 50 m naprej nekdo vključuje na nasprotni vozni pas iz stranske ceste. Ker smo nekateri mečkači vendarle precej sposobni vozniki (splošnemu ljudskemu prepričanju navkljub), s hitrim pospeškom omogočimo osebi X da se varno umakne in preprečimo potencialno zelo nevarno nesrečo. Začuda začne X potem držat precej veliko razdaljo, tudi ko izven naselja pospešimo na 90 km/h. Na ovinkih pa kljub temu, da je nedvoumno bolj sposobna od mene, in ima boljši avto, začne še bolj zaostajati. Ko pridemo v naslednje naselje pa je očitno izkušnja že odšla v pozabo in varnostna razdalja se spet skrči na pol dolžine avtomobila.
Zaradi takih ljudi, ki žal prevladujejo na naših cestah, sem pred približno letom dni praktično nehal uporabljati avto. V 11 mesecih sem naredil cca 3,000 km, medtem ko sem prej delal med 25 in 30 tisoč letno. Zaradi kretenov pač ne mislim končati svojega bivanja na tem planetu mnogo prezgodaj.
Tilen ::
Zanimivo, da mene taki vozniki sploh ne živcirajo. Pač, se pelješ za njim. Če se pojavi dobra in varna priložnost prehitiš.
Tudi mene ne. Zato se pa toliko bolj čudim temu kar eni tukaj opisujejo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28527 (20321) | strup121 |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56210 (45416) | Oki |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 82421 (75121) | Gandalfar |
» | Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Problemi človeštva | 14555 (11433) | jype |
» | Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14410 (11940) | Tear_DR0P |