» »

Prometna nesreča

Prometna nesreča

1
...
8 9
10
11

Lakotnik29 ::

ŠE enkrat za vse otroke, ki še ne poznajo CPP:

Vsako spremembo smeri je potrebno ustrezno nakazat.

pac1 ::

Lakotnik29 je izjavil:

Lakotnik29 - v tem primeru bi vozilom zadaj NEDVOUMNO nakazala zavijanje v levo in zapustitev vozišča na LEVI. Ona je hotla DESNO in je dala smernik pravilno, ti pa nehaj bluzit, ker na istem pasu ne moreš spreminjat smeri. Cel pas je namenjen vožnji.


Nisem vedel, si sedel zraven nje, da točno veš kaj je ona mislila in naredila. PA tudi nisem vedel, da si se takrat ravno pogovarjal z voznico zadaj in ji vse to razložil.

Če je dala desni smernik in je hotela desno, potem je treba zavit DESNO in ne LEVO. To, da je preveč gledala Cars, ne opraviči njenih prometnih prekrškov.

Predvsem pa nehaj še nakladat, da je bilo vse to izvršeno znotraj enega voznega pasu, ker niti približno ni dovolj prostora za tak manever kot ga opisuje. Poglej si zgornjo sliko in ti bo jasno da avto, ki je praktično pravokoten na smer vožnje voznika ob desnem robniku z zadnjim delom v delu, ki je predivden za zavijanje levo. KAr vsakemu z 0,5% možganske kapacitete povprečne ovce pove, da se je dve sekunde pred tem celotno vozilo nahajalo v delu, ki je predviden za zavijanje desno. Lahko pa seveda dalje nakladaš svoje idiotizme o temu, kako v križišču ni smernih pasov in pravzaprav lahko voziš v krogu in morajo vsi ostali čakat, da se naveličaš. Če imaš seveda prižgan desni smernik.

Nisi odgovoril... Ali je drugo vozilo smelo prehitevat po desni? OP je napisala, da je prižgala levi smernik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pac1 ()

Sims ::

pac1, potem smo pa pomovno pri problemu, da bi ona zadaj morala čez pločnik, da jo zadene spredaj, če bi prva le pomaknila ...
DELL + UBUNTU 12.10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

Pithlit ::

pac1 je izjavil:

Od kje ideja, da je zavila levo. Pomaknila se je levo. Razlika mislim, da je jasna...

Če je hotla manever izvest tako kot je vse opisano... je morala kar fajn zavit levo in pol desno. Drugače se pač voznica zadaj ni mogla zaletet v njen prednji desni blatnik.

Aja, ne voziš... škoda.
Life is as complicated as we make it...

imagodei ::

Unknown_001 je izjavil:

Fizika ne dopušča, zanimivo, sam fizika tuki glih ni prava beseda :P Prej situacija. >:D

Fizika je čisto ustrezna beseda na tem mestu. Pač v širšem pomenu. Ampak ja, razumem, da srednješolec pod fiziko zastopi predvsem klade in sile na klancu.
- Hoc est qui sumus -

freesty ::

pac1 je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Lakotnik29 - v tem primeru bi vozilom zadaj NEDVOUMNO nakazala zavijanje v levo in zapustitev vozišča na LEVI. Ona je hotla DESNO in je dala smernik pravilno, ti pa nehaj bluzit, ker na istem pasu ne moreš spreminjat smeri. Cel pas je namenjen vožnji.


Nisem vedel, si sedel zraven nje, da točno veš kaj je ona mislila in naredila. PA tudi nisem vedel, da si se takrat ravno pogovarjal z voznico zadaj in ji vse to razložil.

Če je dala desni smernik in je hotela desno, potem je treba zavit DESNO in ne LEVO. To, da je preveč gledala Cars, ne opraviči njenih prometnih prekrškov.

Predvsem pa nehaj še nakladat, da je bilo vse to izvršeno znotraj enega voznega pasu, ker niti približno ni dovolj prostora za tak manever kot ga opisuje. Poglej si zgornjo sliko in ti bo jasno da avto, ki je praktično pravokoten na smer vožnje voznika ob desnem robniku z zadnjim delom v delu, ki je predivden za zavijanje levo. KAr vsakemu z 0,5% možganske kapacitete povprečne ovce pove, da se je dve sekunde pred tem celotno vozilo nahajalo v delu, ki je predviden za zavijanje desno. Lahko pa seveda dalje nakladaš svoje idiotizme o temu, kako v križišču ni smernih pasov in pravzaprav lahko voziš v krogu in morajo vsi ostali čakat, da se naveličaš. Če imaš seveda prižgan desni smernik.

Nisi odgovoril... Ali je drugo vozilo smelo prehitevat po desni? OP je napisala, da je prižgala levi smernik.


Ona je dala desni smernik! In se pomikala v levo, ampak pomikala se je za 3 metre v levo, ne pa za pol metra. Locis razliko?
Glede na to, da nimas izpita, bi ti lahko bilo ze prej jasno, da ne mores taksnih kolobocij delat na cesti...
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Pithlit ::

pac1 je izjavil:

Nisi odgovoril... Ali je drugo vozilo smelo prehitevat po desni? OP je napisala, da je prižgala levi smernik.

Preberi še enkrat tole. Sam dobro ti hočem.
Life is as complicated as we make it...

solatko ::

Ni pomembno, rešujemo pač hipotetične situacije, ki se v prometu dogajajo vsak dan.
Philit - Si kdaj slišala za zadržanje smerokaza ali ponovni vklop.
Sims - V takem primeru, bo krivda na moji strani, ker bom izsilil vozilo, ki prihaja nasproti in vozi pravilno po svojem pasu.
Lakotnik29 - Ustrezen smerni kazalec za namen zavijanja v desno je desni smerokaz, če pa manever izvajam (še vedno mi nisi nalimal člena, ki to prepoveduje), krožno, je normalno, da najprej pričnem krog v levo in ga zaključim na desni strani (še nisi imel primera, da je voznik pred teboj, tako zapeljal s ceste?).
Čakam na člen o prepovedi tega manevra.
Avtoriteta je bila načeta že v nekaj drugih temah, trenutno jo imaš pod mizo, jaz pa noge gor.
freesty - Lahko tudi 10m če je plac, ti ne smeš po desni mimo nje!
Delo krepa človeka

Lakotnik29 ::

pac1 je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Lakotnik29 - v tem primeru bi vozilom zadaj NEDVOUMNO nakazala zavijanje v levo in zapustitev vozišča na LEVI. Ona je hotla DESNO in je dala smernik pravilno, ti pa nehaj bluzit, ker na istem pasu ne moreš spreminjat smeri. Cel pas je namenjen vožnji.


Nisem vedel, si sedel zraven nje, da točno veš kaj je ona mislila in naredila. PA tudi nisem vedel, da si se takrat ravno pogovarjal z voznico zadaj in ji vse to razložil.

Če je dala desni smernik in je hotela desno, potem je treba zavit DESNO in ne LEVO. To, da je preveč gledala Cars, ne opraviči njenih prometnih prekrškov.

Predvsem pa nehaj še nakladat, da je bilo vse to izvršeno znotraj enega voznega pasu, ker niti približno ni dovolj prostora za tak manever kot ga opisuje. Poglej si zgornjo sliko in ti bo jasno da avto, ki je praktično pravokoten na smer vožnje voznika ob desnem robniku z zadnjim delom v delu, ki je predivden za zavijanje levo. KAr vsakemu z 0,5% možganske kapacitete povprečne ovce pove, da se je dve sekunde pred tem celotno vozilo nahajalo v delu, ki je predviden za zavijanje desno. Lahko pa seveda dalje nakladaš svoje idiotizme o temu, kako v križišču ni smernih pasov in pravzaprav lahko voziš v krogu in morajo vsi ostali čakat, da se naveličaš. Če imaš seveda prižgan desni smernik.

Nisi odgovoril... Ali je drugo vozilo smelo prehitevat po desni?


Da, če se je voznica pred njim razporedila tako, da je nakazovala da bo zavila levo, potem je vsekako smelo prehitevat. Izjema temu bi bila, če bi res ves čas deloval smernik. kar je glede na konstrukcijske značilnosti vozila malo verjetno. Dosti bolj verjeten scenarij je da je smernik ugasnil ko je zavila levo, kar je vozilu za njim še dodaten signal, da si je premislila. Ne glede na to ali je bilo prehitevanje po desni pravilno ali ne, pa je za nesrečo krivo prvo vozilo, ker ni ustrezno nakazovalo svojih manevrov in se voznica ni prepričala, če lahko varno izpelje svoj manever. V kolikor ni voznica zadaj prehiteva po pločniku je krivda za povzročitev nesreče na voznici spredaj. Seveda pa to nikakor ne spremeni dejstva, da je tudi voznica zadaj lahko storila prekršek. Samo kot že 100x napisano: Če vozilo A naredi prometni prekršek, to ne opraviči, prekrška vozila B. Predvsem pa je potrebno tudi končno razumet, da je povzročitev prometne nesreče ločen prekršek in je lahko vozilo A krivo povzročitve nesreče ne glede na to ali je vozilo B storilo kakšen prometni prekršek.

V tem primeru bi se voznica prvega vozila, glede na to, da je nepravilno zavijala desno morala prepričat ali to lahko stori varno. Ker tega ni storila je povzročila prometno nesrečo.

Imamo v sosedni temi primer prometne nesreče (sodna praksa), ko je voznik zavil levo in pri tem blokiral vozilo, ki ga je nepravilno prehitevalo. Škoda je bila deljena, povzročitve prometne nesreče pa je bil kriv prvi voznik, ker se ni prepričal ali lahko varno zavije levo.

pac1 ::

Heh hvala za popravek pithill :D
OP je dala seveda desni smerokaz. Kar je jasno vsem, ki so prebrali temo...
Bom pa vseeno čakal na odgovor lakotnika.

Double_J ::

solatko pri tvojem manevru, boš kriv v vsakem primeru, če bo prišlo do nesreče, ne glede na žmigavce.

Torej, če se bo na levem pasu nekdo pripeljal nasproti ter se zaletel vate, kot tudi če bo na desnem pasu nekdo priletel v bok tvojega vozila, ko boš zavijal iz levega pasu.

To moraš vedeti.
Dve šivanki...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Double_J ()

Pithlit ::

solatko je izjavil:

Philit - Si kdaj slišala za zadržanje smerokaza ali ponovni vklop.

Ne... a to se da? Ampak bistveno vprašanje je če OP to ve. Še bolj bistveno pa če je karkoli od tega storila.

Če že zmorete pavšalno obtoževati voznico zadaj, je edino pošteno da to storite tudi za OP. Ampak za OP 100% vemo da je počela neumnosti. Zato tudi ni težko predvidevat da njena zgodba tudi ne drži čisto. Sploh pa ne ker so ji morali drugi povedati da je 'baje' imela vklopljen smernik. Pa glede na to da niti sama ne ve koliko levo je šla. Pa slike križišča ji ne pomagajo prav nič.
Life is as complicated as we make it...

Lakotnik29 ::

Lakotnik29 - Ustrezen smerni kazalec za namen zavijanja v desno je desni smerokaz, če pa manever izvajam (še vedno mi nisi nalimal člena, ki to prepoveduje), krožno, je normalno, da najprej pričnem krog v levo in ga zaključim na desni strani (še nisi imel primera, da je voznik pred teboj, tako zapeljal s ceste?).
Čakam na člen o prepovedi tega manevra.


Kateri del VSAKO spremembo smeri moraš ustrezno nakazat v svoji senilnosti ne razumeš? Seveda pa lahko še naprej živiš v zmoti, da krožni zavoj v levo nakažeš z desnim smernikom.

ČE sem v sorodnih temah tvoje mnenje jemal vsaj kot izkušenega (čeprav zablojenega) voznika, si v tej temi dokazal, da je velika večina tvojih kilometrov narejena s prstom na zemljevidu.

Pithlit je izjavil:

solatko je izjavil:

Philit - Si kdaj slišala za zadržanje smerokaza ali ponovni vklop.

Ne... a to se da? Ampak bistveno vprašanje je če OP to ve. Še bolj bistveno pa če je karkoli od tega storila.

Če že zmorete pavšalno obtoževati voznico zadaj, je edino pošteno da to storite tudi za OP. Ampak za OP 100% vemo da je počela neumnosti. Zato tudi ni težko predvidevat da njena zgodba tudi ne drži čisto. Sploh pa ne ker so ji morali drugi povedati da je 'baje' imela vklopljen smernik. Pa glede na to da niti sama ne ve koliko levo je šla. Pa slike križišča ji ne pomagajo prav nič.


Pa kaj tebi ni jasno. Solatko ve, on ima milion prevoženih kilometrov brez prometne nesreče. Normalno, da točno ve kako je voznica vozila in kako je deloval smernik. Res ne vem kako to še ni jasno....

Golo dejstvo je da je voznica izpeljala manever, ki ga solatko opravi 5x na dan, ko riše po zemljevidu in zato ona ni mogla bit v prekršku. Ker je popolnoma normalno, da pred zavojem desno narediš dva kroga skozi sredino križišča na levo. Saj imaš ja desni smernik.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Offtopic vprašanje: če se jaz potrudim vaše nicke pravilno napisat... a je preveč če pričakujem da tudi vi to storite zame. Saj ni tako težko. No, razen če ste nalašč površni... ampak nekako vas ne morem jemat resno če ene boge besedice ne zmorete zapisat, kako naj vam verjamem da zmorete obvladovat nekaj tako kompleksnega kot je promet?
Life is as complicated as we make it...

Double_J ::

Poleg tega, ne moreš zadeve primerjati s šleperjem, ker bo ta pri takem manevru zasedel oba pasova, ter se mu boš lahko zaletel kvečemu v zadek na tvojem pasu, nikakor pa ne v sprednji del kabine. V tem primeru bi bil res ti kriv, da se razumemo.
Dve šivanki...

Lakotnik29 ::

In hkrati to ne pomeni, da šlepar pri tem ni bil v prekršku.

solatko ::

Toliko gobcanja, pa se še vedno ni našel junak, ki bi razložil pravilen postopek, pri uvozu v moje dvorišče, če vsi gobezdate, da sem vsak dan večkrat v večih prekrških, pa sosed tudi, pa še pol ulice tudi.

Lakotnik28- tudi, če ji je smerokaz ugasnil, ni izpolnjen zakonski pogoj, za vožnjo mimo po desni strani. Ni bila na pasu za zavijanje levo z levim smerokazom, tudi če ga je pri manevru, za kake pol metra prevozila.
Pa koji ste vi kurac vozniki, če osnovnih pravil ne poznate. Smernik daš tisti, kamor je tvoj cilj zavijanja. S tem opozoriš voznike zadaj, da greš desno z vozišča in ne najprej levo in v krogu desno (če drugače ne gre).
Pri smerokazu levo, daš enega od pogojev, po katerih lahko tisti zadaj, peljejo mimo po desni.

Še vedno te čakam s členom zakona, ki bo moje manevre označil, kot prekršek.
Še vedno mi ni nihče pojasnil, kako narediti pravilno.

Daj nehaj se smešit, v kakšnem prekršku je šlepar, pri tem manevru? Navedi člene - Nimaš, sedi pet (na faxu).
Delo krepa človeka

pac1 ::

(3) Vozilo, ki zavija levo, je dovoljeno prehiteti po desni strani, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje.


Ok naj pomagam:
Voznik prvega vozila ni dal predpisan znak za zavijanje levo torej je prehitevanje po desni v tem primeru STROGO prepovedano... To zagovotovo pomeni, da bo zavila levo res... Sem ti pa odebeljil zadevo, da ne boš spet bral samo tistig besed, ki jih hočeš.

Kar se pa manevra tiče: manever se prične s smerokazom ozirma pogledom nazaj. Torej kdaj se potem prepričaš, če lahko manever izpelješ?

Pithlit ::

pac1 je izjavil:

Ok naj pomagam:
Voznik prvega vozila ni dal predpisan znak za zavijanje levo torej je prehitevanje po desni v tem primeru STROGO prepovedano...

Ne vem a ste nalašč tko leseni al kaj...

Za zadaj vozečo voznico smo že ugotovili da je storila napako. Ni pa POVZROČILA nesreče. Nesrečo je s svojim manevrom (odvzem prednosti) zakrivila OP.

To da te nekdo nepravilno prehiteva (oz. obvozi, za kar se v tem primeru tehnično gre) ti ne daje nobene pravice da se zakantaš vanj.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

imagodei ::

solatko je izjavil:

Toliko gobcanja, pa se še vedno ni našel junak, ki bi razložil pravilen postopek, pri uvozu v moje dvorišče, če vsi gobezdate, da sem vsak dan večkrat v večih prekrških, pa sosed tudi, pa še pol ulice tudi.

Zakaj lažeš? Lakotnik ti je že zdavnaj povedal, da je edini neoporečni način ta, da pelješ mimo svojega dvorišča, na primernem mestu obrneš, nato pa iz nasprotne smeri zaplješ LEVO na svoj dovoz.

Alternativno - če je cesta prazna, prižgeš vse štiri smernike, zapelješ mimo svojega dovoza, nato pa rikverc nazaj desno na dvorišče.

Vse ostalo zahteva kršenje CPP. Dokler ni nobene skrivljene pločevine, ne bo nihče težil. Tudi meni so se že dogajale anekdotične zgodbice, da sem npr. malenkost izsilil policista, pa me zato ni ustavil z lučmi in napisal plačilnega naloga.

In jasno - malenkostne poenostavitve (=kršitve CPP) delamo vsi. Rikverc na prednostno cesto, to je stalna praksa. Celo nekatera naša parkirišča so narejena tako, da drugače sploh ne gre: npr. parkirišča ob robu cestišča, kjer so boksi pod 45 stopinj. Vanje zapelješ normalno naprej, ko pa želiš zapeljat ven, gladko kršiš CPP. Pa nobenemu policistu ne pride na kraj pameti, da bi stal tam in kaznoval voznike. Jasno ti pa mora bit, da če bi pri speljevanju s takšnega parkirišča nekomu zapeljal pred avto, zaradi česar bi trčil vate, si avtomatično kriv povzročitve prometne nesreče. Sto let vozniških izkušenj ti ne pomaga, kot tudi ne sklicevanje, da si že 1000x parkiral tako.
- Hoc est qui sumus -

MIHAc27 ::

Kolikor berem kaj se je zgodilo si mislim sledeče: Krivda je 75% na strani OP (snowflake) in 25% na strani gospe, ki se je zaletela vanjo.

Snowflake je šla preveč levo(po moje cela na napačni vozni pas).
Ne zna tudi uporabljati tistih čudnih podolgovatih zrcal, ki jih imajo več ali manj vsa vozila na boku, da bi se prepričala, ali je njena desna stran prosta, in lahko mirno zapelje tudi pod kotom 90% v dvorišče.

Gospa pa je žal slepa, ker ni opazila desnega smernika, in ene **** ki mučka na cesti pred seboj.

P.S: Ravno danes sem tudi sam skoraj narobe zavil v križišču blizu tivolija. Hitro levi smernik, pogled nazaj in brez težav sem prevozil štiri (4!) pasove naenkrat.

imagodei ::

pac1 je izjavil:

(3) Vozilo, ki zavija levo, je dovoljeno prehiteti po desni strani, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje.


Ok naj pomagam:
Voznik prvega vozila ni dal predpisan znak za zavijanje levo torej je prehitevanje po desni v tem primeru STROGO prepovedano...

Srček, če bi že kdaj v življenju sedel za volanom prižganega avtomobila, bi vedel, da imajo utripalke to zanimivo lastnost, da se same izklopijo, ko obrneš volan v nasprotno smer. Povsem možno je, da se je OP-ju to tudi zgodilo.

Nadalje, "znak" ni samo smerna utripalka:

Glugy je izjavil:

Tretje je varnostna razdalja je vsekakor priporočljiva ampak če voznica da dovolj prostora da gre avto mimo po desni je to več kot namera, to je dejanska izvršitev.

Izvršitev je sama po sebi "znak" za zavijanje. Najmanj, kar lahko rečemo je to, da je OP vijugala po cesti in ustvarila dvomljivo, nevarno situacijo.

To ne pove nič o morebitnem prometnem prekršku druge udeleženke. Dejte to jasno ločit. Lahko da bi policisti, če bi jih klicali na kraj nezgode, kaznovali tudi drugo udeleženko. Prav gotovo pa bi kaznovali našo "Original Posterico".

pac1 je izjavil:

To zagovotovo pomeni, da bo zavila levo res... Sem ti pa odebeljil zadevo, da ne boš spet bral samo tistig besed, ki jih hočeš.

Izklop desnega smernika in nenaden zavoj levo težko interpretiraš kot željo po vožnji naravnost oz. zavoju desno.
- Hoc est qui sumus -

Lakotnik29 ::

pac1 je izjavil:

(3) Vozilo, ki zavija levo, je dovoljeno prehiteti po desni strani, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje.


Ok naj pomagam:
Voznik prvega vozila ni dal predpisan znak za zavijanje levo torej je prehitevanje po desni v tem primeru STROGO prepovedano... To zagovotovo pomeni, da bo zavila levo res... Sem ti pa odebeljil zadevo, da ne boš spet bral samo tistig besed, ki jih hočeš.

Kar se pa manevra tiče: manever se prične s smerokazom ozirma pogledom nazaj. Torej kdaj se potem prepričaš, če lahko manever izpelješ?


Se vidi, da tudi kolesa še ne smeš vozit. O tem kdaj se manever začne vprašal solatka, zakon nima predpisano kdaj se prične manever niti kaj manever sploh je.

Zakon določa, da moraš spremembo smeri ustrezno in pravočasno nakazat. Torej moraš prižgat smernik. Nadalje zakon določa, da se moraš pred spremembo voznega pasu prepričat, da to lahko varno storiš. Torej to narediš neposredeno preden zapelješ levo ali desno.

V dani situaciji imamo voznico, ki je nepravilno zapeljala na sredino križišča v položaj, ki ga zavzamejo vozila, ki zavijajo levo. Takšno njeno ravnanje je nepravilno, saj se je na pas za zavijanje levo potrebno razvrstiti pred križiščem. Ravno tako se je levo razvrstila z uporabo desnega smernika. S tem je zavedla vozni za seboj, da zavija levo. Voznica zadaj je njen manever razumela nepravilno in jo prehitela po desni, čeprav niso bili izpolnjeni vsi pogoji za prehitevanje (levi smernik), je pa vseeno voznica spredaj s položajem vozila in premikom na sredino očitno nakazovala, da zavija levo (drugače tam nima kaj delat).

Torej do tukaj imamo dva ločena prekrška, ki sta sicer soodvina nobeden od niju pa neposredno ne pomeni trčenja. V tem trenutku pa OP zavije ostro desno, brez da se prepriča ali to lahko stori varno in pri tem zapre pot drugi voznici in pride do trčenja. Trčenje je tako neposredna posledica tega, da je OP spremenila smer vožnje, ne da bi se pred tem prepričala ali to lahko stori varno. To ali je vozilo, ki jo je zadelo storilo prekršek bi vplivalo na krivdo samo v primeru, ko bi OP lahko dokazala, da je do trčenja prišlo kljub temu, da se je ona prepričala, da je zavijanje varno. Tega pa ne more, ker če bi pogledala, čez desno ramo bi videla vozilo, ki jo prehiteva.

dzinks63 ::

Sosed ima kompliciran uvoz iz ene strani . Da desni smerokaz, začne rahlo zavirati da svetijo zavorne luči, se pomakne na nasproti vozeči se pas , le če ni nasproti prometa, če je počaka da se sčisti in krožno zavije pred svojo hišo. Do sedaj vedno brez problemov, še nikoli ga ni nihče ruknil in še nikoli ga nihče ni šel prehitevati po desni.

freesty ::

Ja normalno, saj v tem primeru ne more zavijat levo. Ce pa bi bil se en odcep levo tocno tam, pa bi tvoj kolega delal prevelike kolobacije pa bi se moznost nesrece drasticno povecala.

Pravilno bi bilo, da bi se peljal prej in potem drugje obrnil in potem iz druge strani notri zavil.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Lakotnik29 ::

kot poskušamo solatkotu dopovedat že 10 strani. Eno je kaj se na cesti dogaja in dela, drugo pa je kaj je pravilno. Večina takšnih manevrov ni sporna DOKLER ne poči. Takrat pa kar naenkrat ljudje ugotovijo kako nepravilno in nevarno je njihovo ravnanje.

Jaz imam najkrajšo pot do doma skozi 20m odcep, ki je enosmeren. Ali je zgolj zato, ker je to najkrajša pot do mojega doma pravilno, da vozim v napačno smer?

Ali bo v primeru nesreče kriv tisti, ki mi bo pripeljal nasproti in ga bom prepozno zagledal, ker mu ne bodo gorele luči?

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Če bi šli po črki zakona, bi kamot našli napako. Sosed nima kaj voziti po nasprotnem voznem pasu, pa če se na glavo postavi.
37. člen

(vožnja z vozilom po cesti)

(1) Voznik mora voziti po cesti ali delu ceste, ki je namenjen prometu tiste vrste vozil, ki ji pripada njegovo vozilo.

(2) Voznik mora voziti po desnem smernem vozišču oziroma desni kolesarski stezi oziroma desnem kolesarskem pasu na pločniku glede na dovoljeno smer vožnje. Na dvosmerni kolesarski stezi mora voziti po desni strani steze.

(3) Na smernem vozišču brez označenih prometnih pasov morajo voziti vozniki po desni strani smernega vozišča na takšni oddaljenosti od njegovega roba, da poteka promet varno in neovirano.

(4) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

(5) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.


K sreči smo vsi ljudje; če jasno nakaže svojo namero in kulturno počaka nasproti vozeče, bi težko našel nekoga, ki bi ozmerjal tvojega soseda zaradi takšne vožnje na dovoz. Težko bi našel policista, ki bi kaznoval tvojega soseda zaradi tega "manevra". Sploh pa v primeru, da se praktično popolnoma ustavi, preden vzame lok levo.

Seveda pa - takoj ko bi se pripetila nesreča, npr. da bi tvojemu sosedu crknil avto ravno na nasprotnem voznem pasu, v tistem pa bi pravilno pripeljal mimo po desni nek tretji avto, tvoj sosed pa bi vseeno zavil desno, bi šlo najmanj za deljeno krivdo.
- Hoc est qui sumus -

dzinks63 ::

Ja normalno, saj v tem primeru ne more zavijat levo. Ce pa bi bil se en odcep levo tocno tam, pa bi tvoj kolega delal prevelike kolobacije pa bi se moznost nesrece drasticno povecala.


Zakaj? Z desnim smerokazom ne bo šel zavijati levo v križišču, nakazal je nedvoumno, da bo zavil desno.

Lakotnik29 ::

In kjub temu je v trenutku, ko zavije levo, da bi si vzel zalet v prekršku. Dokler ne poči se s tem ne bo nihče obremenjeval.

imagodei ::

@dzinks63

To veš ti in tvoj sosed. Če jaz pripeljem za njim, nimam pojma, kaj se mu mota po glavi.

Če se tvoj sosed (skorajda) ustavi, preden vzame lok na levo, potem bom tudi jaz ustavil in bom zelo verjetno sklepal, da ima zajeban uvoz na dvorišče.

Če bi pa tvoj sosed zapeljal na levi pas že 10 metrov prej in imel prižgan desni žmigavec, pa res ne vem... Verjetno ga jaz, glede na izkušnje, ne bi šel prehitevati po desni.

Tale tvoja situacija je tudi precej drugačna od avtorice te teme. Tam dejansko je odcep levo. Če bi bil tudi tu odcep levo, tvoj sosed pa bi se z desnim žimgovcem peljal 10m po levem pasu, bi ga pa morda tudi jaz šel prehitevati po desni. Ne vem.
- Hoc est qui sumus -

Lakotnik29 ::

dzinks63 je izjavil:

Ja normalno, saj v tem primeru ne more zavijat levo. Ce pa bi bil se en odcep levo tocno tam, pa bi tvoj kolega delal prevelike kolobacije pa bi se moznost nesrece drasticno povecala.


Zakaj? Z desnim smerokazom ne bo šel zavijati levo v križišču, nakazal je nedvoumno, da bo zavil desno.


v temu, da z desnim smerokazom zaviješ levo ni nič nedvoumnega. Še posebej, če to storiš v situaciji, ki je opisana v tej temi in imaš v bistvu T križišče, kjer se desno (razen na parkirišče ne zavija). Če bi tvoj kolega enak manever izvajal v križišču, kjer bi se dejansko dalo zavit levo (in je temu namenjen celo poseben pas) na desni pa bil bil zgolj dovoz bi hitro počilo. Dejstvo, je da drugače registriraš vozilo ki tik pred edinim dovozom upočasni, prižge desni smernik in zapelje v levo, kot če se enako zgodi v mestnem prometu v križišču, ki dejansko dovoljuje zavijanje levo. V prvem primeru, če ne drugega veš, da vozilo pred teboj nima kam levo in se bo slej kot prej rinil nazaj na tvoj pas.

imagodei je izjavil:

@dzinks63

To veš ti in tvoj sosed. Če jaz pripeljem za njim, nimam pojma, kaj se mu mota po glavi.

Če se tvoj sosed (skorajda) ustavi, preden vzame lok na levo, potem bom tudi jaz ustavil in bom zelo verjetno sklepal, da ima zajeban uvoz na dvorišče.

Če bi pa tvoj sosed zapeljal na levi pas že 10 metrov prej in imel prižgan desni žmigavec, pa res ne vem... Verjetno ga jaz, glede na izkušnje, ne bi šel prehitevati po desni.

Tale tvoja situacija je tudi precej drugačna od avtorice te teme. Tam dejansko je odcep levo. Če bi bil tudi tu odcep levo, tvoj sosed pa bi se z desnim žimgovcem peljal 10m po levem pasu, bi ga pa morda tudi jaz šel prehitevati po desni. Ne vem.


V bistvu če pogledamo kaj si na pisal na koncu je zadnja voznica "kriva" predvsem tega, da ni pravilno predvidela poteka situacije in ni vozila dovolj defenzivno. Medtem ko je prva voznica kriva povzročitve prometne nesreče, ker je zapeljala desno brez da bi se prepričala, če to lahko stori varno.

Zgodovina sprememb…

freesty ::

Iz vseh teh strani lahko preberemo, da se doloceni osebki bolj zanasajo na to katera lucka sveti na avto, kot pa na to v kaksni smeri se dejansko giblje avtomobil.

Pomoje hitreje prizges napacen zmigovec kot pa, da v napacno smer zavijes. Tako, da se sam bolj zanasam na pozicijo in smer avtomobila.

Sicer pa, ce se ti dve stvari ne skladata moras to vzet kot opozorilo na dodatno previdnost.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Zheegec ::

Hja, treba je tudi malo razlikovat med cesto z več pasovi za razvrščanje ( en levo, drugi desno in naravnost) in pa zavijanje na navadni cesti levo oz desno. Na navadni cesti se vozila, ki ima desni smerokaz ne sme prehiteti po desni. Če se je vozilo že zvrstilo na levi pas (ki je SAMO za zavijanje v levo) pa je to popolnoma drugo in veljajo pravila za menjavo voznih pasov (preveriti mrtvi kot, smerokaz in zamenjati pas). Glede na zgoraj napisano je avto bil že na levem pasu in v tem primeru desni smerokaz ne pomeni prepovedi prehitevanja po desni. Če je blizu semaforja oz križišča je najbrž tudi polna črta med pasovoma...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

pac1 ::

Lakotnik29 je izjavil:


Se vidi, da tudi kolesa še ne smeš vozit. O tem kdaj se manever začne vprašal solatka, zakon nima predpisano kdaj se prične manever niti kaj manever sploh je.


Spet neko poniževanje, ker ti je zmankalo argumentov.
Na koncu niti ni važno kaj ti/jaz praviš/m (pa čeprav sem mnenja, da nisi tako zelo pravno podkovan kot hočeš prikazat pač pa bolj nabijaš v svojo smer). Važno je pač sodišče:
Premik v prometu – zavijanje levo torej ni le vožnja preko nasprotnega prometnega pasu, ampak je začetek tega manevra vključitev smerne utripalke s pogledom nazaj, nadalje vožnja proti križišču z ustrezno hitrostjo, razvrščanje na levo stran smernega vozišča (člen 45. ZVCP)


http://www.sodisce.si/vsrs/odlocitve/20...
Je pa tudi zanimiva razsodba in celotna zadeva seveda. Predlagam, da prebereš...

Dajte že enkrat podati dejstva zakaj je kriva prva voznica. Ker se ji je domnevno (po vaše) ugasnil smerokaz, ki še vedno ne dovoljuje prehitevanja po desni? Zato, ker si je vzela "einšlag"? Zato, ker je baje zapeljala na sosednji pas pa čeprav ne znate povedati kje tam pas sploh je? Zato ker je narobe pripeljala v križišče? Ker je "vijugala" po svojem pasu pa čeprav zakon na cestnah brez talnih označb tega ne prepoveduje? Ker jo je druga voznica zadela v prednji desni del? OP pravi, da jo je druga voznica zadela... Zadnji čas, da mi malo strnete. Izključna krivda prve voznice ni tako zelo samo po sebi umevna kot eni trdite. Mogoče sem pa res lesen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pac1 ()

Zheegec ::

Če je samo en pas, potem je samo vprašanje, ali je bil vključen levi smerokaz ali desni oz noben. V zadnjih dveh primerih OP ni kriva, v prvem (levi smerokaz) pa je.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pithlit ::

Ej, dečko... Mene je en tip direk v bok zadel. Hvala bogu da je zadel v B stebriček in ni bilo hujših poškodb. Bil je kriv on. Spet v drugi situaciji je meni nekdo nesel prvi levi del avta. Ampak tokrat sem bila jaz kriva (čeprav, po pričevanjih policistov bi bil prav lahko kriv tip - a sem raje požrla krivdo ter izgubila le bonus namesto da bi se tam kregala in na koncu bi oba pokasirala še kazni).

Point? Ni vedno tisti ki se zakanta tudi povzročitelj nesreče.

Glede pasov smo pa že predebatiral levo in desno ampak nekateri še vedno mislite da se črte kar magično prenehajo in vam je dovoljeno delati neumnosti.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

zuz3k ::

zdaj nekateri že enačijo to križišče z 2 pasovoma z onim, k moraš odpelat, kam je šla ta tema haha :))
Life is a psychological game.

Glugy ::

A lahko kdo kakemu prometnemu policaju pokaže tole zmedenost al kak naj temu rečem ko jih ogromno razume pravilno vožnjo drugače. Mislim pa sej to ni normaln. Kako je možn da tok različno interpretiramo situacijo? Sej pol pa res ni čudn da je tok nesreč. Za ene je žmigavc svet, za druge je prepoved desnega prehitevanja, za tretje je pozicija avtomobila za četrte pa nekakšen predel ceste ki ne pripada nobenemu, petemu svetost do delanja mega manevrov kot da bi bili kamioni, šestemu vsemogočnost varnostne razdalje tud do tistih na drugi smerni poti.

Pa kaj je zdej to? kaj je zdej res? A lahko res en pride pa nam pove tko k da bi šlo za res. Pa kako je možno da jih tok ljudi različno razume obnašanje na cesti. Če jaz razumem tako ti pa drugač je to hitro lahko nesreča. Ne sam v tej situaciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Lakotnik29 ::

pac1 je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:


Se vidi, da tudi kolesa še ne smeš vozit. O tem kdaj se manever začne vprašal solatka, zakon nima predpisano kdaj se prične manever niti kaj manever sploh je.


Spet neko poniževanje, ker ti je zmankalo argumentov.
Na koncu niti ni važno kaj ti/jaz praviš/m (pa čeprav sem mnenja, da nisi tako zelo pravno podkovan kot hočeš prikazat pač pa bolj nabijaš v svojo smer). Važno je pač sodišče:
Premik v prometu – zavijanje levo torej ni le vožnja preko nasprotnega prometnega pasu, ampak je začetek tega manevra vključitev smerne utripalke s pogledom nazaj, nadalje vožnja proti križišču z ustrezno hitrostjo, razvrščanje na levo stran smernega vozišča (člen 45. ZVCP)


http://www.sodisce.si/vsrs/odlocitve/20...
Je pa tudi zanimiva razsodba in celotna zadeva seveda. Predlagam, da prebereš...

Dajte že enkrat podati dejstva zakaj je kriva prva voznica. Ker se ji je domnevno (po vaše) ugasnil smerokaz, ki še vedno ne dovoljuje prehitevanja po desni? Zato, ker si je vzela "einšlag"? Zato, ker je baje zapeljala na sosednji pas pa čeprav ne znate povedati kje tam pas sploh je? Zato ker je narobe pripeljala v križišče? Ker je "vijugala" po svojem pasu pa čeprav zakon na cestnah brez talnih označb tega ne prepoveduje? Ker jo je druga voznica zadela v prednji desni del? OP pravi, da jo je druga voznica zadela... Zadnji čas, da mi malo strnete. Izključna krivda prve voznice ni tako zelo samo po sebi umevna kot eni trdite. Mogoče sem pa res lesen.


Pa si bral kaj si citiral?

Točno v tem kar si dal je v utemeljitvi zapisano zakaj je omenjena voznica kriva:
5. Določbo prvega odstavka 27. člena ZVCP, tako kot je zapisana v zakonu, je treba razumeti, da se mora voznik pred vsako spremembo smeri vožnje (premikom vozila ali vključevanjem v promet) prepričati, ali to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa (ali premoženje) in svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati na predpisan način. Voznik mora, preden začne s premikom, pogledati v notranje vzvratno ogledalo, v zunanje vzvratno ogledalo in prek ramena ter se natančno prepričati o varnosti vseh premikov z vozilom.


Ker točno tega ni storila je povzročila prometno nesrečo.

solatko ::

freesty - Eni imamo luči na avtomobilu, predvsem zato, da svoje namene, nakažemo drugim udeležencem, kadar sem na motorju, za vsak slučaj pokažem še z roko, v avtu pa to lahko naredi sovoznik, kadar ga imam s seboj.
Drugačnega načina, opozarjanja me v AŠ niso učili.
Nakazat moram moj namen, zapuščam vozni pas na desni strani - desni smernik
Zavijam levo - levi smernik in postavitev vozila, skrajno levo, kadar ni pasov za razvrščanje.
Ko hočem zavijat v desno (način je seveda odvisen od poti na katero grem) na izredno ozek uvoz, na sicer prostorno vozno površino ali PP, zahteva manever, ki je sestavljen iz sledečih dejanj - desni smerokaz, zmanjšanje hitrosti, vmes preverjanje, da ni kdo ne levem pasu in me prehiteva, pogled v ogledala, če me zadaj vidijo, potem naredim polkrožni zavoj - levo - naravnost - desno - poravnava na uvoz. Ta čas, so vozniki za menoj, dolžni počakati, konec manevra. V tem času, spremljam dogajanje na pločniku, prostoru za kolesarje in na levi strani desne strani, da mi ne prihaja kolesar ali kaj podobnega v nasprotno smer.
V tej situaciji, sem naredil vse, da zapeljem v uvoz pravilno in ravno.
Vozniki, me v tem času lahko prehitijo po levem pasu, če oznake to dovoljujejo, po desnem v nobenem primeru. V manevru sem sicer delno prevozil sredinsko črto, vendar to ni menjava pasu, saj nisem bil s celotnim vozilom na sosednjem pasu. V primeru da na dvopasovnici vozim po obeh pasovih 2/3, 1/3, sem sicer v prekršku, vendar me v takem slučaju, ne sme prehiteti nobeno vozilo, morajo počakat, da se blagovolim odločit, kateri pas mi je bolj všeč. Na istem voznem pasu je prepovedano prehiteti vozilo ( enosmerno vozišče, s parkiranimi vozili), pride do tesnega, nevarnega prehitevanja, kar pa ni dovoljeno.
Delo krepa človeka

pac1 ::

Lakotnik29 je izjavil:

Pa si bral kaj si citiral?

Točno v tem kar si dal je v utemeljitvi zapisano zakaj je omenjena voznica kriva:
5. Določbo prvega odstavka 27. člena ZVCP, tako kot je zapisana v zakonu, je treba razumeti, da se mora voznik pred vsako spremembo smeri vožnje (premikom vozila ali vključevanjem v promet) prepričati, ali to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa (ali premoženje) in svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati na predpisan način. Voznik mora, preden začne s premikom, pogledati v notranje vzvratno ogledalo, v zunanje vzvratno ogledalo in prek ramena ter se natančno prepričati o varnosti vseh premikov z vozilom.


Ker točno tega ni storila je povzročila prometno nesrečo.

Pa ti dejansko bereš kaj ti človek napiše ali samo uveljavljaš svoj prav? Si prebral kaj pomeni premik v prometu? Ko dam smernik je začetek premika in ne potem ko zavijem. Torej pred smernikom se moram pozanimat, ali lahko zavijem, ali ne. Med samim zavijanjem naj bi ljudje za mano razumeli kaj pomeni pred tem vklopljen desni smernik.

Pithlit ::

solatko je izjavil:

Ko hočem zavijat v desno (način je seveda odvisen od poti na katero grem) na izredno ozek uvoz, na sicer prostorno vozno površino ali PP, zahteva manever, ki je sestavljen iz sledečih dejanj - desni smerokaz, zmanjšanje hitrosti, vmes preverjanje, da ni kdo ne levem pasu in me prehiteva, pogled v ogledala, če me zadaj vidijo, potem naredim polkrožni zavoj - levo - naravnost - desno - poravnava na uvoz. Ta čas, so vozniki za menoj, dolžni počakati, konec manevra. V tem času, spremljam dogajanje na pločniku, prostoru za kolesarje in na levi strani desne strani, da mi ne prihaja kolesar ali kaj podobnega v nasprotno smer.
V tej situaciji, sem naredil vse, da zapeljem v uvoz pravilno in ravno.

Ne nisi. Ti prepustim da sam ugotoviš zakaj.

Da ne omenjam kako si ti samovoljno jemlješ pravico do vijuganja po cesti... pa pravico do tega da povsem po svoje nekaj tupiš - sredi ceste! In spravljaš v nevarnost ne le sebe, ampak tudi druge.
Life is as complicated as we make it...

Lakotnik29 ::

pac1 je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Pa si bral kaj si citiral?

Točno v tem kar si dal je v utemeljitvi zapisano zakaj je omenjena voznica kriva:
5. Določbo prvega odstavka 27. člena ZVCP, tako kot je zapisana v zakonu, je treba razumeti, da se mora voznik pred vsako spremembo smeri vožnje (premikom vozila ali vključevanjem v promet) prepričati, ali to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa (ali premoženje) in svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati na predpisan način. Voznik mora, preden začne s premikom, pogledati v notranje vzvratno ogledalo, v zunanje vzvratno ogledalo in prek ramena ter se natančno prepričati o varnosti vseh premikov z vozilom.


Ker točno tega ni storila je povzročila prometno nesrečo.

Pa ti dejansko bereš kaj ti človek napiše ali samo uveljavljaš svoj prav? Si prebral kaj pomeni premik v prometu? Ko dam smernik je začetek premika in ne potem ko zavijem. Torej pred smernikom se moram pozanimat, ali lahko zavijem, ali ne. Med samim zavijanjem naj bi ljudje za mano razumeli kaj pomeni pred tem vklopljen desni smernik.


AKr ti ne dojameš je, da ljudje za teboj ne upoštevajo smernika, se ti ne smeš zalete v njih.

In kot drugo, kaj pravzaprav hočeš povedat? da se premik začne takoj ko daš smernik? To je vsekakor res, samo to ne pomeni, da lahko medtem ko imaš prižgan desni smernik in izvajaš zavijanje desno, lahko zavijaš LEVO.

Predvsem pa moraš bit posebne vrste idiot, če verjameš, da moraš pogledat, če je pas samo prost samo ko daš smernik potem pa skozi celoten manever ne rabiš več gledat ali lahko varno zaviješ. Vsak ki vozi po takšni logiki je kronan idiot, ki nima kaj delat na cesti, ker je samo vprašanje časa kdaj bo koga ubil. Ti moraš preverit kaj se dogaja za tabo tako takrat ko vklopiš smernik, kot tudi tik pred tem, ko zaviješ.

Zdaj si pa vzemi 5 minut in preberi celotno sodbo.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

@Phitlit

On (solatko) nikogar ne ogrože s to vijugo pred zavojem, ker jo kot šofer (mora) izvede takrat ko se prepriča, da s tem nikogar ne ogroža, smo mel pr hiš tud avtoprevozništvo in sem kot mali dost spremljal te procedure tak da tud dost vem o tem.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Daj premisli tudi ti no.

*hint* dela podobno napako kot OP.
Life is as complicated as we make it...

Lakotnik29 ::

Unknown_001 je izjavil:

@Phitlit

On (solatko) nikogar ne ogrože s to vijugo pred zavojem, ker jo kot šofer (mora) izvede takrat ko se prepriča, da s tem nikogar ne ogroža, smo mel pr hiš tud avtoprevozništvo in sem kot mali dost spremljal te procedure tak da tud dost vem o tem.


Če pogledamo situacijo o kateri govorimo potem vijuganje ni bilo varno, niti se OP ni prepričala, da to lahko stori varno. In še 1000x, četudi nikogar ne ogrožaš to ne pomeni, da ne kršiš prometnih predpisov.

Lakotnik29 ::

pac1 je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Pa si bral kaj si citiral?

Točno v tem kar si dal je v utemeljitvi zapisano zakaj je omenjena voznica kriva:
5. Določbo prvega odstavka 27. člena ZVCP, tako kot je zapisana v zakonu, je treba razumeti, da se mora voznik pred vsako spremembo smeri vožnje (premikom vozila ali vključevanjem v promet) prepričati, ali to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa (ali premoženje) in svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati na predpisan način. Voznik mora, preden začne s premikom, pogledati v notranje vzvratno ogledalo, v zunanje vzvratno ogledalo in prek ramena ter se natančno prepričati o varnosti vseh premikov z vozilom.


Ker točno tega ni storila je povzročila prometno nesrečo.

Pa ti dejansko bereš kaj ti človek napiše ali samo uveljavljaš svoj prav? Si prebral kaj pomeni premik v prometu? Ko dam smernik je začetek premika in ne potem ko zavijem. Torej pred smernikom se moram pozanimat, ali lahko zavijem, ali ne. Med samim zavijanjem naj bi ljudje za mano razumeli kaj pomeni pred tem vklopljen desni smernik.


Še par citatov iz sodbe za tiste manj nadarjene:

Premik v prometu – zavijanje levo torej ni le (je pa tudi - moja opomba) vožnja preko nasprotnega prometnega pasu, ampak je začetek tega manevra vključitev smerne utripalke s pogledom nazaj, nadalje vožnja proti križišču z ustrezno hitrostjo, razvrščanje na levo stran smernega vozišča (člen 45. ZVCP), pri čemer voznik pogleduje občasno nazaj. (torej ne samo ko daš smernik - moja opomba)

Pithlit ::

Ti pejt enkrat izpit za kamion narest, pa vozit, pa da te vidimo, če boš še enakega mnenja.

Zakaj? A kamionistom mogoče ni treba pri zavijanju v desno preverit če to lahko varno naredijo?

Če preberš moj citat solatka boš mogoče opazil da se on nikjer ne prepriča če lahko varno zavije desno ampak slepo zaupa tistim zadaj da jim kristalne krogle delujejo.

No. Verjetno pa na svoji desni ne pusti dovolj placa da bi kdorkoli lahko šel mimo (kot je to storila OP).

In ja. Mene je izučilo da ne zavijam ne levo ne desno dokler se 100% ne prepričam če to lahko storim. Tudi kadar sem na prednosti ne grem kar brezglavo v križišče ampak precej upočasnim (da se slučajno spet ne najde kdo ki ga privlačijo moji boki). Pa pasov tudi ne menjam brez ustreznih smernikov (levi za levo, desni za desno... desni za levo nekako odpade). V krožiščih pa NIKOMUR več ne zaupam da se bo pravilno vključil, ga zvozil in ga zapustil. Kaj šele da bi zaupala smernikom ki jih folk tam uporablja.

Solatko pač nikoli ni doživel lekcije pa se mu zdaj zdi da je najboljši šofer na svetu in da lahko dela kar hoče. V njegovem postu je pa kar nekaj napak... ampak kaj bi to, saj on je SOLATKO!
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

pac1 ::

Lakotnik29 je izjavil:


AKr ti ne dojameš je, da ljudje za teboj ne upoštevajo smernika, se ti ne smeš zalete v njih.

Aja in ker ljudje za mano ne upoštevajo smernika sem jaz kriv, če pride do prometne nesreče? Lol pa meni govorite, da živim na tretjem planetu al kako že?

Lakotnik29 je izjavil:


Predvsem pa moraš bit posebne vrste idiot, če verjameš, da moraš pogledat, če je pas samo prost samo ko daš smernik potem pa skozi celoten manever ne rabiš več gledat ali lahko varno zaviješ. Vsak ki vozi po takšni logiki je kronan idiot, ki nima kaj delat na cesti, ker je samo vprašanje časa kdaj bo koga ubil. Ti moraš preverit kaj se dogaja za tabo tako takrat ko vklopiš smernik, kot tudi tik pred tem, ko zaviješ.

Zdaj si pa vzemi 5 minut in preberi celotno sodbo.


Sem mislil, da boš sam prekužil.
Prekleto kakšni idioti so na vrhovnem sodišču, ker mislijo, da nisi dolžan tik pred zavojem pogledati ali lahko zaviješ (govorimo po nakazilo s smerno utripalko):

Obdolženčeva krivda naj bi bila v tem, da v vzvratno ogledalo ni pogledal (tik) pred samim zavijanjem v levo. Po stališču Vrhovnega sodišča, ki se opira tudi na mnenje izvedenca cestnoprometne stroke, obdolženec tega ni bil dolžan storiti, če se je na ustrezni razdalji od križišča pred tem zadostno prepričal, da lahko zavija v levo brez nevarnosti za druge udeležence v prometu.

solatko ::

Naštej prosim napake, sicer pa ves čas vožnje spremljam dogajanje spredaj, zadaj in od strani, ne samo takrat, ko zavijam čez celo cesto, v svoje dvorišče.
Če bi slučajno dal po vaše pravilno levi smerokaz, bi se tisti zadaj lahko zapodili mimo mene po desni, saj je na nasprotni strani identičen uvoz.
Ne serte kvak. Če hočem desno, moram dat desni žmigavc in ga ali blokirat ali takoj ko ga izklopi, ponovno vklopit - desnega, desnega, saj nameravam DESNO bem vam boga vašega. Pa kdaj boste dojele budale šoferske, da hočem desno in ne levo, kamor me porivate nepoznavalci prometnih predpisov.
V manevru se smerokazov ne sme menjata troti zabiti. Hočem desno, ne rinte me za boga miloga levo.
Pa gdaj boste troli vozniško nepismeni, dojel, da z desnim smerokazom sporočam okolici, ki je za moje manevre zainteresirana, da grem v desno, ne glede na manevre, ki jih bom pred njimi izvajal. Desno na tako ozek vhod, da je na vseki strani avta 5cm prostora in drugače ne gre.
Tepci jedni, ko nameravaš desno, desni žmigavc, ko hočeš levo levi žmigavc.
Tisti zadaj vedno vedo, ker jim nakažem, kam grem, pa zdej ali je to v loku, kadar je pa zima, pa to storim z ročno. Jasno, pozimi iz desnega roba. Vendar tudi takrat, opozorim, s smernikom, da hočem DESNO potem pa z ročno, frk in smo not. Ko pa ni snega, pa tako ne gre (bi šlo, samo bi mal preveč radiral gume, jim spremenilo obliko in potem nebi mogel voziti 220-250km/h, ker bi treslo zadnji konec.;((
Delo krepa človeka
1
...
8 9
10
11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16218457 (14463) FlyingBee
»

Kdo ima prednost?

Oddelek: Na cesti
333359 (2636) fosil
»

CPP - nove pole na občinskem izpitu (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
27486081 (34804) KTr1sk

Več podobnih tem