» »

Prometna nesreča

Prometna nesreča

1
...
9 10
11
»

bluefish ::

OP se ne oglaša več, tole pa gre na osebni nivo. Zaklepam.

Če žali avtorica teme sporočiti dodatne okoliščine ali razplet, naj za rokav pocuka enega od moderatorjev in se bo temo odprlo.

EDIT: začasen odklep na prošnjo enega od sodelujočih. V nadaljevanju pa brez žaljivk, podtikanj,...

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

Double_J ::

Aja in ker ljudje za mano ne upoštevajo smernika sem jaz kriv, če pride do prometne nesreče? Lol pa meni govorite, da živim na tretjem planetu al kako že?


Ti bom jaz dal smernik, potem bom pa zavil v tvoj avto. Kaj pa nisi zabremzal in mi dal prostor.

solatko, ko te bo nekdo zadel v bok, boš ti kriv, lahko pa kar preizkusiva in pokličeva policijo.
Dve šivanki...

Mehmed ::

Bil sem v mercatorju zraven prej pa sm se slikal krizisce.
Evo priznam, pas za naravnost je toliko sirok, da ga op dejansko ne rabi zapustiti cela, da bi kdo za njo imel prostor za probat mimo.

klik



Dobite se par slik cez minuto.

klik


Tole je pa omenjeni dovoz. Drugi avto z desne je voznica spravila not pred mano brez da bi rabila centimeter zaleta v levo.
Tako da domnevam, da je slo za skrajno desni parkplac.


Manever za tja not pa niti pod razno ni tako blag, kot ga je opisala pa narisala op.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

Mehmed ::

 klik

klik



Se kako izgleda iz smeri voznje, za boljso predstavo.

Zgodovina sprememb…

  • vrnil v prejšnje stanje: bluefish ()

Double_J ::

Kot sem rekel, ta uvoz na parkirišče je takoj za zebro, torej moraš manever delati že dosti prej in ne šele po zebri, ker bi že obvozil celo parkirišče.
Dve šivanki...

Sims ::

"Manever za tja not pa niti pod razno ni tako blag, kot ga je opisala pa narisala op."

Se mi je zdelo, da je OP verjetno skušala uloviti tegale čisto pri koncu robnika. Za to rabiš viličarja :D, ker z avtom brez večjega "ajnšlaga" ne prideš v prvo noter.
DELL + UBUNTU 12.10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

Mehmed ::

Za tistga zadnjega, ce te je strah robnika, rabis skoraj poln obrat izvest.
Vecino tega bi moral na cesti.

Dovoz in parkplac sta imo dovolj siroka, da zapeljes nanj in ritensko parkiras. Plus ne rabis samomora delat, ko se bo treba vracat na cesto.

Aja, pa for the record, nobena crta ne doloca prej omenjeni no mans land. In ker solatko ni sproduciral clena, da vse neoznaceno pripada pasu za naravnost, ga razglasam del pasu za zavijanje. Kot kompenzacija, ker je ful ozek.
Nima veze z nesreco, ker op ni nujno bila na njem, samo ne pustim mu, da si prilasca cesto kot mu pase.


Mi je bolj jasno zdej vse skupaj. Pas za naravnost je ze tam, kjer je zacrtan, precej sirok. Manever ne zahteva lok ampak skoraj obrat. Izvajas ga pa zelo blizu pasu za zavijanje v levo. Ki tudi ni zacrtan.

Mehmed ::

Op, ce gledas, probaj zeleno moznost drugic.

ziga1990 ::

to pa je debata OP kakšen avto voziš ker da tok zaviješ na levo more bit tvoj avto dolg vsaj pet metrov.Krivda kot so ostali povedali bo v najboljšem primeru deljena.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Double_J ::

Se mi je zdelo tole parkiranje avtorice dost mimo, potem pa naletim na tole.

http://www.siol.net/novice/crna_kronika...
Dve šivanki...

Glugy ::

No sem dal situacijo vključno z linkom do te teme v presojo ustrezni osebi. Seveda tam niso akreditirani da sodijo zadeve zato pač dejansko s prstom kazat na kogarkoli ne morejo. Ampak mislim da je vsem jasno kaj to pomeni.


Spoštovani,
v danem primeru je težko soditi kdo je kriv. Določilo, ki bi bilo lahko kršeno je navedeno v 42. členu Zakona o pravilih cestnega prometa:

"(1) Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje, premikom vozila ali vključevanjem v promet, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.
(2) Pri spremembi smeri vožnje mora voznik svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati z utripalkami. Voznik vozila, ki nima utripalk, nakaže namero z vodoravno odročeno roko."

Lep pozdrav,
Franc Pojbič
v.d. direktorja AVP

Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa
Trdinova ulica 8
1000 Ljubljana
Tel. št. 01 400 8955,
e-mail: franc.pojbic@avp-rs.si

totiraketa ::

Tovornjak in osebni vozil se pripeljeta nasproti po ozki cesti, ker oba mislita, da bo šlo mimo, normalno peljeta, ampak pri tem tovornjak potegne osebni avtomobil oz. obratno. Kdo je v takem primeru kriv? Kaj je najboljše v takem primeru narediti?

AndrejS ::

Mislim da je kriv tisti , ki je šel čez polovico ceste.

M-XXXX ::

AndrejS je izjavil:

Mislim da je kriv tisti , ki je šel čez polovico ceste.

V teh razmerah (dostikrat konkretno ožje pluženo) dosti možno, da se polovica ni videla/sta bila oba pasja konkretno ožja, ali pa sta se mogoče srečala ravno na polovici...

totiraketa ::

ja ampak tu ni crte, oba sta se umikala vsak je bil na svojem pasu. Tovornjaki imajo prepoved po tej cesti, ampak ta tovornjak je peljal dostavo in je to bila edina cesta do njegovega cilja dostave. Kaj mislite?

AndrejS ::

sredina je tudi brez črte

totiraketa ::

Ja razumem. Ampak recimo tako; oba sta se izmikala in sta že bila na bankini in čeprav sta se izmikala sta trčila (mogoče tudi točno na sredini).

Lakotnik29 ::

totiraketa je izjavil:

Tovornjak in osebni vozil se pripeljeta nasproti po ozki cesti, ker oba mislita, da bo šlo mimo, normalno peljeta, ampak pri tem tovornjak potegne osebni avtomobil oz. obratno. Kdo je v takem primeru kriv? Kaj je najboljše v takem primeru narediti?


glede na opisano bi rekel da gre za deljeno odgovornost.

M-XXXX ::

Lakotnik29 je izjavil:

totiraketa je izjavil:

Tovornjak in osebni vozil se pripeljeta nasproti po ozki cesti, ker oba mislita, da bo šlo mimo, normalno peljeta, ampak pri tem tovornjak potegne osebni avtomobil oz. obratno. Kdo je v takem primeru kriv? Kaj je najboljše v takem primeru narediti?


glede na opisano bi rekel da gre za deljeno odgovornost.

Po moji logiki tudi, čeprav tukaj pa mogoče pride detajl v veljavo, da ni bilo dovoljeno za tovornake? Čeprav ni bilo dovoljeno pomeni prepovedano za vse ali dovoljeno za lokalni promet (dostavo) je pa drugo...

Lakotnik29 ::

vplivalo bi v toliko, da bi šofer kamiona dobil kazen, če je tam prepovedano za tovornjake in ni šlo recimo za lokalno dostavo ali kaj takšnega. Ne vpliva pa to kaj dosti na to, da je do nesreče prišlo zaradi krivde obeh. Kdorkoli od niju bi lahko opazil, da je preozko in bi ustavil.

solatko ::

Voznik osebnega avtomobila mora v takem primeru (ozka cesta), odstopit prednost težjemu vozilu, torej bi se moral z vzvratno vožnjo, umaknit na širši del ceste, kjer bi bilo srečanje mogoče.
Delo krepa človeka

Lakotnik29 ::

po bontonu ja, ni pa zaradi tega voznik avtomobila kriv povzročitve prometne nesreče. Oba sta peljala in oba sta precenila situacijo zato je prišlo do trka. Zato tudi oba nosita odgovornost za nastalo situacijo.
1
...
9 10
11
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16218495 (14501) FlyingBee
»

Kdo ima prednost?

Oddelek: Na cesti
333363 (2640) fosil
»

CPP - nove pole na občinskem izpitu (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
27486234 (34957) KTr1sk

Več podobnih tem