Forum » Na cesti » Prometna nesreča
Prometna nesreča
snowflake ::
Ce lahko "vstopim" v debato.. Ce je bilo priblizno tako, to si ti narisala, si imela namen zaviti v kriziscu levo, potem si ( najverjetneje) opazila prosto parkirno mesto na svoji desni, zacela ostro zavijat v desno in pri tem vklopila smerokaz. Voznica za teboj je videla ( po tvoji narisani crti sodec), da nameravas zaviti v levo. Glede na to, kako se vecina zenskih voznic " boji" obvoziti, kaj sele prehitevati, bi rekel, da je levji delez krivde na tvoji strani. Zdaj, koliko je natakar kredibilna prica, ne vem. Je pa dejstvo, da sem preprican, da se voznica za teboj ne bi "silila" v ospredje, ce za to ne bi imela dovolj nakazanega manevrskega prostora. Konec koncev si manevrirala tik pred ovinkom v levo...
Skratka, upam, da se zadeva predvsem POSTENO iztece... Za naslednjic pa: ne vozis tovornjaka in tako velik rajdni krog samo za to, da se kao parkiras za 90 stopinj v desno, nikakor ni sprejemljiv.. Konec koncev si morala prevoziti sredinsko crto.. Brez levega smernika?? Cccc, moras pazit, lahko te bodo "ujeli" na tehnikalijah..
ne, pred in po križišču sem bila na pasu za naravnost in nisem zavijala pod kotom 90 stopinj..če bi bilo tako, bi osebo za sabo dobila direktno v sovoznikova vrata.ne rečem, da sem se postavila bolj na levo pasu za naravnost, vendar čez sredinsko črto NISEM šla.torej tudi nisem mogla zaviti pod kotom 90 stopinj :) še enkrat poudarjam, nesreča se je zgodila 15m stran od križišča..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: snowflake ()
janco ::
Predlagam, da osvetliš zadevo s tem, da skiciraš položaj obeh avtomobilov v trenutku trčenja...
Glugy ::
a lahk še sliko tega križišča prpopaš od bliži? Ker si ne predstavljam s prejšnje slike. vsaj ne tok na delč kak križišče je to da morš tok na levo da sploh not pridš.
šernk ::
Tle jz ne vidim da je sploh dovoljeno zavijat na to parkirišče?
a kje vidiš tablo da je prepovedano? Če ni prepovedano, je torej dovoljeno.
ko omenjate tovornjak, kaj točno tovornjak spremeni? Le da bi se mu poznala le ena praska? Tudi sam se pogosto pomaknem popolnoma na desno stran voznega pasu, ko zavijam levo in obratno. Drugače pač na nekaterih mestih ne moreš zaviti, vsaj ne z ozirom na svoj avto. Dejstvo je da ne smeš prehitevat po desni v tem primeru, tako da še vedno vztrajam da bi policaji najbrž obema nabili kakšno kazen.
najboljša opcija je klicat svojega agenta, da malce preveri zadevo in pove kako se ponavadi rešujejo takšni primeri. Vpletati policijo bodo skoraj zagotovo dodatni stroški nastali. Nekomu pač morajo nujno napisat kazen.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Unknown_001 ::
Brez zamere, ampak iz tiste slike ne moremo točno določit kako se je vse skupaj prostorsko odvijalo. Najbolje bi se dalo oceniti, če bi se potrudila in narisala iz ptičje perspektive, saj jaz načeloma razumem situacijo, samo tiste tvoje puščice so mi malo vprašljive, ker gledano pod kotom ne morem ocenit kako je kaj z razporeditvijo v prostoru samem in fino bi bilo da bi še narisala kako sta trčili, pa bi to znatno olajšalo analizo, da bi si lahko predstavo ustvaril kake so bile vajine medsebojen razdalje in manevri. Potem lahko šele natančno povem, kaj je bilo, do takrat si pa lahko vsak po svoje le površinsko razlagamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Piston ::
tole je zelo neprijetna situacija in ni odvisna samo od teh par zadev, ki so bile omenjene, po tvojem pričevanju ni šans da bi jaz priznal krivdo, če bi vozil za tabo (vendar realno je malo drugače). Mene ne zanima, kakšen manever moraš narediti da zapelješ na nek dovoz, glede na to da se je pas razširil v 2, si ti zapeljala na levega (za zavijanje v levo) in potem brez da bi se prepričala ali je spet varno zapeljati na desnega, le to tudi naredila.
Kawaaabangaaa
Double_J ::
a kje vidiš tablo da je prepovedano? Če ni prepovedano, je torej dovoljeno.
Čez pločnik ne smeš zapeljat.
Dve šivanki...
Leprechaun ::
klik za povečavo
Moram priznati, da je iz te slike, ki si jo priložila izjemno težko razbrati kje si vozila (slaba perspektiva). .
Če prav razumem tvoje poste si skozi parkirišče peljala po pasu za naravnost in nato nekaj metrov po križišču naredila kar pač si?
Sam sem si ustvaril sliko nekako takole: Torej nekje na začetku/sredini križišča si začela spreminjati smer(kar ni dovoljeno), da bi lahko zavila na tisto (na slikah slabo vidno) parkirišče (če vidim prav je to nekje pri koncu križišča). Glede na kot, ki je naveden ne verjamem, da si to uspela narediti na 5 metrih ker drugače dvomim, da bi ti uspelo doseči naveden kot. Jaz ne vidim druge možnosti. V najboljšem primeru boš dobila deljeno krivdo (ne verjamem), ker se je voznica zaletela v tvoj sprednji del, je to oteževalna okoliščina. Zadevo okoli smerokaza boš pa izjemno težko dokazala. Dejstvo pa je, da si morala kar močno voziti po levi / sunkovito zaviti v levo, da se je zaletela v sprednji (bočni) del, brez, da bi pri tem potegnila še bočni del avtomobila.
Ne vem no, potreboval bi vsaj skico trka, ker si res težko ustvarimo realno sliko.
lp
zuz3k ::
glede tega "mini bus" prostora na desni strani, ki ga omenjaš jaz iz slike ne razberem
oz. je samo cesta širša (in ne plav zraven ceste) za voznike, ki zavijajo levo, da se
postavijo na levo stran, kot si se ti preden si zavila desno - zato je torej voznica
šla mimo tebe po desni strani
tako gremo vsi, ko se nekdo postavi na levo stran in čaka in še če si se postavila
levo nisi mogla dat žmigavca, kot sem prej napisal ker se ti sklopi si ga dala potem
ko si šla desno
ker še DEJSTVO, če pogledaš pred semaforjem sta 2 pasa torej za LEVO in RAVNO
ti si seveda kršila, ker si šla na pas za ravno potem pa kar LEV pas (kot bi hotela,
zaviti levo) nato pa DESNO - v tem primeru če že greš tako MORAŠ POČAKAT tiste, ki greo ravno
torej si ti kriva ker si prvo se uvrstila za RAVNO/desno, potem šla LEVO in ptem brez prednosti DESNO!
klik za povečavo:
evo 2 PASA STA, že tu si falila če si se uvrstila na pas za RAVNO in si šla potem DESNO pa potem kar LEVO
oz. je samo cesta širša (in ne plav zraven ceste) za voznike, ki zavijajo levo, da se
postavijo na levo stran, kot si se ti preden si zavila desno - zato je torej voznica
šla mimo tebe po desni strani
tako gremo vsi, ko se nekdo postavi na levo stran in čaka in še če si se postavila
levo nisi mogla dat žmigavca, kot sem prej napisal ker se ti sklopi si ga dala potem
ko si šla desno
ker še DEJSTVO, če pogledaš pred semaforjem sta 2 pasa torej za LEVO in RAVNO
ti si seveda kršila, ker si šla na pas za ravno potem pa kar LEV pas (kot bi hotela,
zaviti levo) nato pa DESNO - v tem primeru če že greš tako MORAŠ POČAKAT tiste, ki greo ravno
torej si ti kriva ker si prvo se uvrstila za RAVNO/desno, potem šla LEVO in ptem brez prednosti DESNO!
klik za povečavo:
evo 2 PASA STA, že tu si falila če si se uvrstila na pas za RAVNO in si šla potem DESNO pa potem kar LEVO
Life is a psychological game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zuz3k ()
Unknown_001 ::
Prosimo za skico križišla v TLORISU in skico trčenja (tudi v tlorisu) pol se bom naprej pogovarjal, prej ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
korenje3 ::
evo, to je to :) s črno sem jaz, z zeleno je druga oseba, z rdečo pa kraj trčenja. še enkrat povdarjam, desni smernik sem imela prižgan :)
kriva je ona ker te je izsilila. ti si hotela zaviti levo in si si premislila, una za tabo se je pa vrinila tako da je bil trk neizogiben.
popravek: vidim da je dvopasovna. na križiščih je strogo prepovedano menjanje pasov. tako da si ti kriva.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
m0LN4r ::
1. Prvo kot prvo se strinjam, da bi se mogla najprej prepričat, da ni nobenega mimovozečega vozila na tvoji desni. Samo malo pogledaš v ogledalo oz. pogledaš če je v mrtvem kotu, če ga ni šele takrat zavijaš.
2. Smernik nima veze, ti bi se mogla ustavit in počakat, ker si zapelala preveč v levo in prepozno dala smernik.
3. Jaz osebno bi se odpeljal naravnost, vklopil vse štiri in parkiral vzratno pa se to nebi zgodilo. Pa vzratno lahk bolj in lažje obrneš avto pa še v levo se ne rabiš zapeljat, ker je za vzratno parkiranje preveč prostora.
4. Višina robnika ni izgovor. Mogla bi upočasnit vožno pa bi lahko normalno prišla gor. Jaz pridem s svojim spuščenim polojem na 20cm robnik tako, da se ga čist nč ne dotaknem pa podrasjam, ampak seveda to počnem počasi.
Foter dela na zavarovalnici pa je rekel, da je krivda tvoja. Sploh ni debate o tem, ker si nardila več kot eno stvari narobe.
2. Smernik nima veze, ti bi se mogla ustavit in počakat, ker si zapelala preveč v levo in prepozno dala smernik.
3. Jaz osebno bi se odpeljal naravnost, vklopil vse štiri in parkiral vzratno pa se to nebi zgodilo. Pa vzratno lahk bolj in lažje obrneš avto pa še v levo se ne rabiš zapeljat, ker je za vzratno parkiranje preveč prostora.
4. Višina robnika ni izgovor. Mogla bi upočasnit vožno pa bi lahko normalno prišla gor. Jaz pridem s svojim spuščenim polojem na 20cm robnik tako, da se ga čist nč ne dotaknem pa podrasjam, ampak seveda to počnem počasi.
Foter dela na zavarovalnici pa je rekel, da je krivda tvoja. Sploh ni debate o tem, ker si nardila več kot eno stvari narobe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
korenje3 ::
čist tko jaz sem imel isto prvo nesrečo pred kakimi dvemi leti, ko sem se zaletel v kolesarko. bil sem paničen in sem ji dal 100€ za kolo. potem naslednji dan je šla na urgenco (verjetno je vohala denar po tožbi), tam so poklicali policijo. ugotovili so da je ona kriva ker je vozila po pločniku in napačno smer in je morala plačat kazen.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
zuz3k ::
kriva si, ker si šla na pas za RAVNO potem LEVO pa potem brez prednosti DESNO, ker gredo avti mimo pravilno
lp
Life is a psychological game.
Silvo ::
Ta odcep in to križišče poznam zelo dobro in se gre za parkirišče zraven "Kresničke"
Kadar se postaviš toliko levo,kljub tvojemu smerokazu,je tam nekako logično,da boš zapeljala
levo in v koridor garaž.Seveda je bila zelo neprevidna tudi soudeleženka.
Obe sta zgleda dokaj neizkušeni voznici.Dobro,da ti ni nič in je samo pleh zvit:)
lp,Silvo
Kadar se postaviš toliko levo,kljub tvojemu smerokazu,je tam nekako logično,da boš zapeljala
levo in v koridor garaž.Seveda je bila zelo neprevidna tudi soudeleženka.
Obe sta zgleda dokaj neizkušeni voznici.Dobro,da ti ni nič in je samo pleh zvit:)
lp,Silvo
Silvo
Unknown_001 ::
kriva si, ker si šla na pas za RAVNO potem LEVO pa potem brez prednosti DESNO, ker gredo avti mimo pravilno
lp
Mal si zamešu. Poglej po katerem pasu je pripeljala v križišče. Ne moreš enačit, če ti vidiš, da je nekdo šu v križišče skozi pas, ki dovoljuje le vožnjo naravnost in v desno je nekak logično, da bo šla al naravnost ali pa desno, se pravi bi pol tud kamijondžije mogli bit krivi, ker zmeri pred zavojem mal v levo odvijejo.
IN, ker je naša soforumaška pripeljala po desnem pasu v križišče je una druga kokoš zajebala, ker se pol to lahk njej šteje kot trk zarad premajhne varnostne razdalje, tist, ki pa pravi drugač, pa naj mal pri sebi razčisti in še dvarat premisli.
CASE CLOSED !!!
Če se še da, naj ona čimprej gre stvar poštimat, da ne bo po krivem v lažnem prepričanju plačevala kazni ali odškodnine!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Double_J ::
Mal si zamešu. Poglej po katerem pasu je pripeljala v križišče. Ne moreš enačit, če ti vidiš, da je nekdo šu v križišče skozi pas, ki dovoljuje le vožnjo naravnost in v desno je nekak logično, da bo šla al naravnost ali pa desno, se pravi bi pol tud kamijondžije mogli bit krivi, ker zmeri pred zavojem mal v levo odvijejo.
V tem križišču sploh ne smeš desno zavijat...
Dve šivanki...
zuz3k ::
Unknown_001 je izjavil:
Ne moreš enačit, če ti vidiš, da je nekdo šu v križišče skozi pas, ki dovoljuje le vožnjo naravnost in v desno je nekak logično, da bo šla al naravnost ali pa desno, se pravi bi pol tud kamijondžije mogli bit krivi, ker zmeri pred zavojem mal v levo odvijejo.
IN, ker je naša soforumaška pripeljala po desnem pasu v križišče je una druga kokoš zajebala, ker se pol to lahk njej šteje kot trk zarad premajhne varnostne razdalje, tist, ki pa pravi drugač, pa naj mal pri sebi razčisti in še dvarat premisli.
CASE CLOSED !!!
Če se še da, naj ona čimprej gre stvar poštimat, da ne bo po krivem v lažnem prepričanju plačevala kazni ali odškodnine!
da, prišla je po pasu za ravno in potem kar menjala pas na levo - ker če ne bi šla toliko levo oz. na lev
pas NE BI mogel avto mimo nje it in jo zadet v PRVI LEVI kot
se je sama zafrknla, ker je šla na lev pas!
ker če bi šla samo malce levo (češ da kje je parking) bi zadaj avto priletel v ZADNJO stran, ne prvo
to je DEJSTVO, da je šla iz pasa za ravno LEVO in nato spet NA TA PAS, kar ubistvu tudi ni dovoljeno,
tu gre za napačno razvrstitev
Life is a psychological game.
Unknown_001 ::
Mal si zamešu. Poglej po katerem pasu je pripeljala v križišče. Ne moreš enačit, če ti vidiš, da je nekdo šu v križišče skozi pas, ki dovoljuje le vožnjo naravnost in v desno je nekak logično, da bo šla al naravnost ali pa desno, se pravi bi pol tud kamijondžije mogli bit krivi, ker zmeri pred zavojem mal v levo odvijejo.
V tem križišču sploh ne smeš desno zavijat...
A ti ne vidiš izvoza za na parkirišče, kokr jst vidim, je ona šele nekje ko je bila čez sredino križišča mal po kamijonarsko odvila, da ne bi robnik trofnla una je pa s polnim šusm v bok jo nabila pa čeprav je vidla žmiguc.
Unknown_001 je izjavil:
Ne moreš enačit, če ti vidiš, da je nekdo šu v križišče skozi pas, ki dovoljuje le vožnjo naravnost in v desno je nekak logično, da bo šla al naravnost ali pa desno, se pravi bi pol tud kamijondžije mogli bit krivi, ker zmeri pred zavojem mal v levo odvijejo.
IN, ker je naša soforumaška pripeljala po desnem pasu v križišče je una druga kokoš zajebala, ker se pol to lahk njej šteje kot trk zarad premajhne varnostne razdalje, tist, ki pa pravi drugač, pa naj mal pri sebi razčisti in še dvarat premisli.
CASE CLOSED !!!
Če se še da, naj ona čimprej gre stvar poštimat, da ne bo po krivem v lažnem prepričanju plačevala kazni ali odškodnine!
da, prišla je po pasu za ravno in potem kar menjala pas na levo - ker če ne bi šla toliko levo oz. na lev
pas NE BI mogel avto mimo nje it in jo zadet v PRVI LEVI kot
se je sama zafrknla, ker je šla na lev pas!
ker če bi šla samo malce levo (češ da kje je parking) bi zadaj avto priletel v ZADNJO stran, ne prvo
to je DEJSTVO, da je šla iz pasa za ravno LEVO in nato spet NA TA PAS, kar ubistvu tudi ni dovoljeno,
tu gre za napačno razvrstitev
Nima veze, policija ne bi nič drugače obravnavala, kot sem zdj jst. Ti tud recimo če bi nekoga ši prehitt, pa da bi v škaricwe ši prehitevat, pol pa bremzat, da bi te un nabil bi bil tist, ki se ti je v zadn konc nabil avtomatsko kriv, ker to, da je un spredi to namerno naredu se ne da dokazovat, pri obravnavanju takih nesreč se pa vedno in povsod gleda izključno objektivno končno stanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Double_J ::
A ti ne vidiš izvoza za na parkirišče, kokr jst vidim, je ona šele nekje ko je bila čez sredino križišča mal po kamijonarsko odvila, da ne bi robnik trofnla una je pa s polnim šusm v bok jo nabila pa čeprav je vidla žmiguc.
Vidim označbo na cestišču, kjer je puščica samo naravnost, torej zavijanje v desno v križišču ni dovoljeno.
Dve šivanki...
Unknown_001 ::
A ti ne vidiš izvoza za na parkirišče, kokr jst vidim, je ona šele nekje ko je bila čez sredino križišča mal po kamijonarsko odvila, da ne bi robnik trofnla una je pa s polnim šusm v bok jo nabila pa čeprav je vidla žmiguc.
Vidim označbo na cestišču, kjer je puščica samo naravnost, torej zavijanje v desno v križišču ni dovoljeno.
A ti ne vidiš, da je izvoz na parkplac že izven križišča???
Pa še neki mi povej, ka ti si sploh kdaj delal izpit za avto al pa moped al bilokj, ker glede na to, da si se tok v puščico zapičil vidm, da te niso kj dost naučl, ker opažam, da imaš dost ozkogleden pogled na signalizacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Mehmed ::
Ta odcep in to križišče poznam zelo dobro in se gre za parkirišče zraven "Kresničke"
Kadar se postaviš toliko levo,kljub tvojemu smerokazu,je tam nekako logično,da boš zapeljala
levo in v koridor garaž.Seveda je bila zelo neprevidna tudi soudeleženka.
Obe sta zgleda dokaj neizkušeni voznici.Dobro,da ti ni nič in je samo pleh zvit:)
lp,Silvo
Ce poznas dej link na google mapsih.
Bo lazje iz pticje perspektive.
Double_J ::
A ti ne vidiš, da je izvoz na parkplac že izven križišča???
Ni izven križišča, poleg tega sploh ni izvoza, ampak je pločnik.
Dve šivanki...
šernk ::
a kje vidiš tablo da je prepovedano? Če ni prepovedano, je torej dovoljeno.
Čez pločnik ne smeš zapeljat.
in če je pločnik znižan da lahko zapelje avto nanj? Torej v LJ je praktično vsak dovoz v garažo čez pločnik.
to je DEJSTVO, da je šla iz pasa za ravno LEVO in nato spet NA TA PAS, kar ubistvu tudi ni dovoljeno,
tu gre za napačno razvrstitev
tudi prehitevanje po desni če nisi 100% prepričan da bo tisti pred teboj zavil levo je prepovedano. Torej če imaš smerokaz desno lahko stojiš na luni, pa ne more tisti za teboj predvidevat da pojdeš levo. Morda je edino prepozno vklopila smerokaz. Sam bi pred časom priletel direktno v kopača, če bi po vaše predvideval. Bil je na pasu za zavijat levo in imel desni smerokaz. Kaj to...na njegovi desni strani je bil polmeterski jarek in sploh naslednjih 500m ni nobene poti na desno. Pa kljub temu je zavil desno čez jarek.
a imaš avto znižan ali ne sploh nima veze, jaz grem na visok robnik izključno če se moram tja umaknit vozilu s prednostjo. Ker vsak tak robnik pomeni slabša optika in slabše roke.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Leprechaun ::
Double J ima prav.
Tisto je namenjeno kolesarjem, ne voznikom osebnih avtomobilov (vsaj tako jaz razberem).
Tisto je namenjeno kolesarjem, ne voznikom osebnih avtomobilov (vsaj tako jaz razberem).
zuz3k ::
Unknown_001 je izjavil:
[
Nima veze, policija ne bi nič drugače obravnavala, kot sem zdj jst. Ti tud recimo če bi nekoga ši prehitt, pa da bi v škaricwe ši prehitevat, pol pa bremzat, da bi te un nabil bi bil tist, ki se ti je v zadn konc nabil avtomatsko kriv, ker to, da je un spredi to namerno naredu se ne da dokazovat, pri obravnavanju takih nesreč se pa vedno in povsod gleda izključno objektivno končno stanje.
pravilo je:
ZA LEVO se pred semaforjem postaviš na LEV pas
za DESNO/NARAVNOST se postaviš na ustrezen desni pas
in NIČ drugače neko vijuganje potem v križišču!
sicer v praxi je tako da, če že hočeš voznega pasa IT LEVO, potem moraš počakat da pas prazen,
ne pa zapeljat PRED vozilo, ki gre po pasu PRAVILNO
zapeljat PRED vozilo pa omenjam, ker je bil trk v PRVI levi kot in ne zadnji, če bi že bil
zadnji, bi tu veljala varnostna razdalja, tako pa gre za prekršek IZSILJEVANJA PREDNOSTI
lp
tudi prehitevanje po desni če nisi 100% prepričan da bo tisti pred teboj zavil levo je prepovedano. Torej če imaš smerokaz desno lahko stojiš na luni, pa ne more tisti za teboj predvidevat da pojdeš levo. Morda je edino prepozno vklopila smerokaz. Sam bi pred časom priletel direktno v kopača, če bi po vaše predvideval. Bil je na pasu za zavijat levo in imel desni smerokaz. Kaj to...na njegovi desni strani je bil polmeterski jarek in sploh naslednjih 500m ni nobene poti na desno. Pa kljub temu je zavil desno čez jarek.
mešaš vožnja po VOZNIH PASIH, na katera so se vozila ŽE USMERILA PRED KRIŽIŠČEM in pa prehitevanje
v primeru kopača imajo vozila, ki so bila na tvojem pas PREDNOST, šele nato gre lahko kopač, ki spreminja smer
Life is a psychological game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zuz3k ()
Leprechaun ::
Unknown_001 je izjavil:
[
Nima veze, policija ne bi nič drugače obravnavala, kot sem zdj jst. Ti tud recimo če bi nekoga ši prehitt, pa da bi v škaricwe ši prehitevat, pol pa bremzat, da bi te un nabil bi bil tist, ki se ti je v zadn konc nabil avtomatsko kriv, ker to, da je un spredi to namerno naredu se ne da dokazovat, pri obravnavanju takih nesreč se pa vedno in povsod gleda izključno objektivno končno stanje.
pravilo je:
ZA LEVO se pred semaforjem postaviš na LEV pas
za DESNO/NARAVNOST se postaviš na ustrezen desni pas
in NIČ drugače neko vijuganje potem v križišču!
sicer v praxi je tako da, če že hočeš voznega pasa IT LEVO, potem moraš počakat da pas prazen,
ne pa zapeljat PRED vozilo, ki gre po pasu PRAVILNO
zapeljat PRED vozilo pa omenjam, ker je bil trk v PRVI levi kot in ne zadnji, če bi že bil
zadnji, bi tu veljala varnostna razdalja, tako pa gre za prekršek IZSILJEVANJA PREDNOSTI
lp
Verjetno misliš sprednji desni del :), sicer pa debata nima smisla dokler se ne vidi skica nesreče.
fosil ::
Pa je tam sploh parkirišče?
Zgleda bolj kot travnik na katerem ljudje pač parkirajo.
Zgleda bolj kot travnik na katerem ljudje pač parkirajo.
Tako je!
Unknown_001 ::
Pa pizdumatr no kj vi zdj kle toplo vodo odkrivate, ona je pripeljala po desnem pasu, ki kaže naravnost, kjer je tudi izvoz za parkplac, tudi če se je malo umaknila in ni zamenjala voznega pasu ni ničesar kriva ker znotraj križišča ni pasov ni nič zajebala, una kokoš jo je pa po desni prehitevala, ker je še dodaten plus za OP.
Pol so po vaši logiki usi kamionarji kriminalci (facepalm)
Pol so po vaši logiki usi kamionarji kriminalci (facepalm)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Leprechaun ::
Raptor F16
Tisto ni uvoz/izvoz na parkirišče, temveč je mišljeno za kolesarje ... (tako kot pred križiščem na sliki desno). Zagotovo je zapeljala iz voznega pasu, saj drugače je tadruga ne bi mogla peljati mimo po desni strani.
Vsaj jaz tako vidim stvar.
Tisto ni uvoz/izvoz na parkirišče, temveč je mišljeno za kolesarje ... (tako kot pred križiščem na sliki desno). Zagotovo je zapeljala iz voznega pasu, saj drugače je tadruga ne bi mogla peljati mimo po desni strani.
Vsaj jaz tako vidim stvar.
šernk ::
Pol so po vaši logiki usi kamionarji kriminalci (facepalm)
sej so, ampak v kamion se pač ne zabiješ ker veš da od tvojega avta ne ostane nič
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Unknown_001 ::
borut_p ::
za moje pojme je tudi zelo enostavno, samo v smer, da si sama kriva. Menjava voznega pasu, ne da bi se prepričala o prosti poti. Če te je lahko po desni 'prehitela' potem si bila dovolj na levem pasu, da se šteje kot menjava pasu. Žal
LP
LP
zuz3k ::
Unknown_001 je izjavil:
Pa pizdumatr no kj vi zdj kle toplo vodo odkrivate, ona je pripeljala po desnem pasu, ki kaže naravnost, kjer je tudi izvoz za parkplac, tudi če se je malo umaknila in ni zamenjala voznega pasu ni ničesar kriva ker znotraj križišča ni pasov ni nič zajebala, una kokoš jo je pa po desni prehitevala, ker je še dodaten plus za OP.
Pol so po vaši logiki usi kamionarji kriminalci (facepalm)
ja in u prvi u prvi desni del pa je una prletela ker se je obrnla z ročno ker po tvojem so ble ube na enem pasu
Life is a psychological game.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Pa pizdumatr no kj vi zdj kle toplo vodo odkrivate, ona je pripeljala po desnem pasu, ki kaže naravnost, kjer je tudi izvoz za parkplac, tudi če se je malo umaknila in ni zamenjala voznega pasu ni ničesar kriva ker znotraj križišča ni pasov ni nič zajebala, una kokoš jo je pa po desni prehitevala, ker je še dodaten plus za OP.
Pol so po vaši logiki usi kamionarji kriminalci (facepalm)
ja in u prvi u prvi desni del pa je una prletela ker se je obrnla z ročno ker po tvojem so ble ube na enem pasu
Znotraj križišča ni pasov. Obe sta v križišče vstopili po istem, žmiguc je bil pravočasno dan, edino kar je una ki se je vanjo zaletela vidla le, da stran odvija, se pravi bi ta oseba naredila karambol tud če bi kamion tam zavijal namest avta.
Meizu ::
Kako ni pasov? Eden zavija levo, drugi pelje naravnost. Al če ni markirano pomeni da lahko nemoteno cikcakam po križišču, tudi po nasprotni smeri, saj križišče nima pasov? Prvič čujem.
Btw primerjava z avti in kamjoni ni ravno na mestu.
Btw primerjava z avti in kamjoni ni ravno na mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Unknown_001 ::
Btw primerjava z avti in kamjoni ni ravno na mestu.
Še kako je na mestu, ker kamion bi isto naredu, in glede na to, kok je una bla glupa bi pr kamijonu se isto naredlo, sam kar unmu bi bilo jsno, za kaj se gre in se s tem ne bi obremenjeval. KAKORKOLI tud če odmislimo vse pasove itd. je nenazadnje tadruga trćila vanjo in po pravilniku bi una druga mogla poskrbet za varnostno razdaljo in tako naprej proceduro. Kolikor mi je znana logika tistih ki analizirajo trke bi uni čist enoako obrazložili.
Master_X ::
Ja jaz tudi vedno, ko ne držim varnostne razdalje, trčim v desni sprednji del vozila pred mano
Če izvajaš manever na delu ceste, ki ni namenjen takšnim manevrom, se je potrebno prepričat, da lahko to storiš varno. Naša OP pa očitno v trenutkih po nesreči ni vedela, kje točno je stala, drugega vozila očitno ni videla dokler ni počlo ipd.
Pa jaz še nikoli v življenju nisem podpisal krivde v primeru, ko sem bil prepričan, da res nisem storil nič narobe.
Če izvajaš manever na delu ceste, ki ni namenjen takšnim manevrom, se je potrebno prepričat, da lahko to storiš varno. Naša OP pa očitno v trenutkih po nesreči ni vedela, kje točno je stala, drugega vozila očitno ni videla dokler ni počlo ipd.
Pa jaz še nikoli v življenju nisem podpisal krivde v primeru, ko sem bil prepričan, da res nisem storil nič narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Master_X ()
Meizu ::
Unknown_001 je izjavil:
Btw primerjava z avti in kamjoni ni ravno na mestu.
Še kako je na mestu, ker kamion bi isto naredu, in glede na to, kok je una bla glupa bi pr kamijonu se isto naredlo, sam kar unmu bi bilo jsno, za kaj se gre in se s tem ne bi obremenjeval. KAKORKOLI tud če odmislimo vse pasove itd. je nenazadnje tadruga trćila vanjo in po pravilniku bi una druga mogla poskrbet za varnostno razdaljo in tako naprej proceduro. Kolikor mi je znana logika tistih ki analizirajo trke bi uni čist enoako obrazložili.
Seveda, isto bi naredil. Saj ne vem več ali se hecaš ali kaj. A ti resno želiš primerjat kamione z avtomobili?
Pri kamionu se razume, da potrebuje več prostora v takšnih situacijah. Ko pa avto dela kamionske radije pa ne veš več kaj bi si mislil.
Ona zadaj je pa sigurna bla glupa. Ne sam to, je tvoja znanka, dobro jo poznaš in bil si na kraju nesreče da si tako prepričan.
Kot pa že večkrat tukaj omenjeno - kako ti uspe zadet prednji del avta od zadaj če držiš svojo varnostno razdaljo? Pa tudi če je ne držiš, kako je to mogoče?
St235 ::
Premajhna varnostna razdalja in trčenje v PREDNJI DESNI del vozila? Daj uporabi glavo raptor.
Kamione mešat v to debato je naravnost idiotsko, ker včasih dejansko ne morejo drugače zavit desno, kot da se pomaknejo levo. Predvsem pa večina, ki tak manever izvaja preveri ali ga lahko naredi varno. Nikakor pa to ne pomeni, da je tak manever pravilen ali, da primeru trčenja ne bi odgovrajal voznik kamiona.
Ona pa je vozila avto. Če z avtom ni sposobna zavit desno brez da vijuga po križišču potem naj raje ne vozi avta.
Mislim, da Mehmed dal zelo lepo animacijo trčenja (edino vse skupaj se je zgodilo par metrov naprej). Zdaj pač lahko samo filozofiramo o temu koliko se je umaknila levo in kako bi bolj izkušen voznik tak idiotski manever verjetno predvidel in bi lahko ustavil.
Kamione mešat v to debato je naravnost idiotsko, ker včasih dejansko ne morejo drugače zavit desno, kot da se pomaknejo levo. Predvsem pa večina, ki tak manever izvaja preveri ali ga lahko naredi varno. Nikakor pa to ne pomeni, da je tak manever pravilen ali, da primeru trčenja ne bi odgovrajal voznik kamiona.
Ona pa je vozila avto. Če z avtom ni sposobna zavit desno brez da vijuga po križišču potem naj raje ne vozi avta.
Mislim, da Mehmed dal zelo lepo animacijo trčenja (edino vse skupaj se je zgodilo par metrov naprej). Zdaj pač lahko samo filozofiramo o temu koliko se je umaknila levo in kako bi bolj izkušen voznik tak idiotski manever verjetno predvidel in bi lahko ustavil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
34054 ::
V kolikor ima pričo ki bo potrdila da je bil smernik prižgan pravi čas, in če je na začetku bila razvrščena na pasu za naravnost, ne bi smelo biti težav. Mislim da je tukaj predvsem smernik ki nosi težo. Pa seveda to da je OP bila razvrščena na pravem pasu (torej tistem ki pelje ravno).
Če je druga voznica smatrala da bo OP naredila prekršek (navkljub prižganemu smerniku) in iz pasu za naravnost zavila levo, potem ne vidim kako je to krivda OP.
Če je druga voznica smatrala da bo OP naredila prekršek (navkljub prižganemu smerniku) in iz pasu za naravnost zavila levo, potem ne vidim kako je to krivda OP.
Mehmed ::
Joj dej resmo dilemo na katerem pasu je bila op.
Na desnem ne. Ker je ne bi mogel nihce zadeti kot jo je.
Pol desnem pol levem? Mozno, samo naceloma folk za tabo ne sili naprej, ce nima cel pas frej.
V celoti na levem? Najbolj verjetno glede na voznjo te za njo pa kako jo je zadela.
Ce ves, da je bila v celoti na levem, je enostavno vprasanje. A ji smernik da prednost.
Imo ne. Se ce bi menjala pas nazaj ji ne bi, ona bi pa preckala celega.
Na desnem ne. Ker je ne bi mogel nihce zadeti kot jo je.
Pol desnem pol levem? Mozno, samo naceloma folk za tabo ne sili naprej, ce nima cel pas frej.
V celoti na levem? Najbolj verjetno glede na voznjo te za njo pa kako jo je zadela.
Ce ves, da je bila v celoti na levem, je enostavno vprasanje. A ji smernik da prednost.
Imo ne. Se ce bi menjala pas nazaj ji ne bi, ona bi pa preckala celega.
Sims ::
+1 za animacijo. Po opisu sem jaz tudi dogodek tako razumel. Glede krivde bi rekel obe. Če ti negdo cikcaka po cesti se tudi ne prižgeš v njega, pol pa s prstom kažeš da je kriv. Ne vemo pa, kolikšna je bila razdalja med vozili. Očitno dovoj majhna, da je počilo.
Daedalus ::
OP je dvakrat! spremenila pas čez križišče. Case closed, po cesti nimaš kaj vijugat ko kura brez glave. Ona za njo je zajebala pa to, da se ob vsem tem vijuganju ni raje ustavila in počakala, da OP zmuti do konca svoje mutenje. Pa če je bolj zlobne sorte, še malo potrobi poleg.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Glugy ::
Navodila za oster zavoj so preprosta. Ko zavijaš na desno se najprej pomikaš proti desnemu robu vozišča razen če ni označeno drugače z ustrezno razvrstitveno tablo. Daš desno žmigalko, pravilno upočasniš (upoštevajoč promet za teboj) in počasi za volan najprej na levo daš za kako sekundo tik pred zavojem. Gre res za minimalno ampak precizno zadevo. Pol pa ostro zaviješ not na desno. Počasnejši si ostrejše zavoje delaš, zato ni nobenega razloga da bi rabil it za pol avtomobila in več na levo.
Ves čas pred zavijanjem moraš gledat najprej za sabo (da ne zaviraš prehitro in kdo one prileti vate), potem pa še malce na levo ogledalo malo pokukaš da vidiš če ni kak motorist pa pri tem paziš tud na mrtvi kot ko greš za mišjo dlako na levo.
Mene je inštruktor učil da če greš na desno se razvrstiš na desni vozni pas in se postaviš proti desnemu robu vozišča. Tud na polah je tako napisan oziroma je vsaj blo leta 2008 ko sm jz opravljal pole. Jaz ne razumem kako da vas tega niso učil. Nekam slabe inštruktorje mate tole al pa premal poslušate.
Desna žmigalka ne pomen da lahko iz kadarkol pridš pa greš desno. Pomeni pokazat obvezno namero. To ni edina stvar katero moraš naredit da imaš pravico zavit.
Ti kot voznik si odgovoren da ko zavijaš preko vozil daš žmigalko in se prepričaš da ne prečkaš poti tistega ki v tistem času vozi, hodi, kolesari naravnost. Tle sploh ni debate al so črte al ne. Sej če ne druzga moraš pogledat zarad kolesarjev pa pešcev da ne prečkaš njihove poti ki je ravno tako naravnost.
Ves čas pred zavijanjem moraš gledat najprej za sabo (da ne zaviraš prehitro in kdo one prileti vate), potem pa še malce na levo ogledalo malo pokukaš da vidiš če ni kak motorist pa pri tem paziš tud na mrtvi kot ko greš za mišjo dlako na levo.
Mene je inštruktor učil da če greš na desno se razvrstiš na desni vozni pas in se postaviš proti desnemu robu vozišča. Tud na polah je tako napisan oziroma je vsaj blo leta 2008 ko sm jz opravljal pole. Jaz ne razumem kako da vas tega niso učil. Nekam slabe inštruktorje mate tole al pa premal poslušate.
Desna žmigalka ne pomen da lahko iz kadarkol pridš pa greš desno. Pomeni pokazat obvezno namero. To ni edina stvar katero moraš naredit da imaš pravico zavit.
Ti kot voznik si odgovoren da ko zavijaš preko vozil daš žmigalko in se prepričaš da ne prečkaš poti tistega ki v tistem času vozi, hodi, kolesari naravnost. Tle sploh ni debate al so črte al ne. Sej če ne druzga moraš pogledat zarad kolesarjev pa pešcev da ne prečkaš njihove poti ki je ravno tako naravnost.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27008 (21747) | bajsibajsi |
» | Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 40843 (38653) | kiFni |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50252 (46205) | floyd1 |
» | Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19511 (16918) | BlueRunner |
» | Prometna nesreča na vhodu v osnovno šoloOddelek: Na cesti | 3726 (2895) | gulfstream |