» »

Prometna nesreča

Prometna nesreča

««
«
1 / 11
»»

snowflake ::

Pozdravljeni...na vas se obračam, če ima slučajno kdo kakšne izkušnje in kaj narediti v mojem primeru:
včeraj se mi je zgodila prometna nesreča. škode ni bilo veliko, kriva naj bi bila jaz, saj sem s pasu za levo zavijanje zavijala desno na parkirišče - to zgodbo mi je povedala oseba, v katero sem se zaletela. ker sem bila čisto v šoku - kaj takega se mi še ni zgodilo, sem priznala krivdo na evropskem obrazcu in sva se razšli. čudno mi je bilo edino, ker sem imela vključen smernik, da bom zavila desno na parkirišče, po mojem pa sem bila mogoče malo bolj na levem pasu le zaradi tega, ker sem si vzela malo več prostora, saj sem morala zlezti čez robnik. vendar sem dopuščala možnost, da sem zamešala pasova, saj se ločita čisto malo pred križiščem, prej ima cesta samo en pas. do mene je kasneje pristopil natakar iz bližnjega lokala, ki mi je povedal točno tako zgodbo in se mi ponudil, da bi to tudi povedal zavarovalnici/policiji, da me je ženska kratko malo nategnila glede krivde, hkrati pa je bila tako nesramna, da se jaz nisem mogla načuditi. slučajno kdo kaj ve, kako je z izpodbijanjem krivde, saj sem kasneje križišče tudi slikala in steklo ter ostali "odpadni" material niti podrazno ni ustrezal njeni zgodbi, medtem ko je priča izjavila, da je izgledalo, kot da bi se zanalašč zaletela vame, priča pa je tudi videla, da sem imela vklopljen smernik in da sem bila na pravem pasu oz če bi bila na pasu za levo zavijanje, bi se v tisti točki, ko sem se odločila zaviti desno prej zaletela v nasproti vozeče vozilo, kot pa vanjo. za kakršne koli informacije bi vam bila zelo hvaležna.
  • spremenil: Mavrik ()

Meizu ::

Situacija je simpl - če si bila na levem pasu in zavijala desno si kriva nedvomno ti.

Če dvomiš da si bila na levem pasu, potem moraš pogledat še kdo je tam imel prednost.

Tretja in najpomembneja stvar je pa ta, da če si že na evropskem obrazcu prevzela krivdo, bo tako ali tako ob uveljavitvi zavarovanja škodo krila tvoja zavarovalnica.

Sedaj sem post prebral do konca. Nalimaj sliko križišča, ter s puščico nariši tvojo pot in pot soudeleženke v nesreči, ter kraj trčenja. Bo veliko lažje predvidevat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

GupeM ::

@Meizu> Ona ne sprašuje kdo je bil kriv, pač pa jo zanima ali lahko razveljavi to kar je bilo napisano v evropskem poročilu glede na to da je priča videla da ni bilo tako kot je pisalo v evropskem poročilu.

snowflake ::

prednost bi definitivno imela jaz, saj sem bila pred njo in sem zavirala, ona pa je to spregledala..to je videla priča, ki pa si žal prej ni upala pristopiti, ko sva se z osebo dogovarjali. ko sem šla danes še enkrat pogledat prizorišče ni teoretične možnosti, da bi bila jaz na levem pasu, saj bi bila v tisti točki že na pasu, ki poteka v nasprotno smer. vem, da krije zavarovalnica, problem pa je, ker avto ni bil zavarovan za mladega voznika, torej bi morala v primeru krivde del škode kriti jaz. v nasprotnem primeru bi si mislila svoje, oseba me je pač nategnila, bo šlo na njeno slabo karmo.

šernk ::

Kam ti je sploh priletela? če si bila na pravem pasu je edina možnost da ti prileti nekam v zadnji del. Evropski obrazec sam po sebi ne pomeni priznanja krivde. Spet odvisno kako ste zadevo narisali.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

snowflake ::

ne, priletela mi je v desni prednji del, ker sem bila že pravokotno obrnjena proti parkirišču..bom narisala skico, pa jo prilepim ;)

Mcsin ::

Za policijo zna bit že prepozno, saj ne sme preteči od nesreče več kot 24 ur (kdaj včeraj je to bilo), vseeno pa prilepi skico, vključno z pasovi za zavijanje ki jih omenjaš, da vidimo.

snowflake ::

se trudim..mi lahko kdo pove, kako prilepim sliko, ker me tukaj sprasuje po nekem url naslovu :)?

Mcsin ::

Uploadaj jo na eno stran, npr http://imageshack.us/ in potem prilepi url slike

snowflake ::

 prometna

prometna



hm, upam da sem naredila prav :) s črno je moja vožnja (v ozadju se tudi vidi, kam sem nameravala parkirati, rjav c4 picasso je moj), z zeleno je označena druga oseba, z rdečo pa kraj trčenja.

zuz3k ::

če ni že 24 ur ti hitro pojdi na policijo s pričami in povej kako se je zgodilo,
nakar boste šli s policijo na kraj nesreče itd

slike ti ne pokaže, prilepi povezavo bomo že kliknili
Life is a psychological game.

snowflake ::

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Sims ()

zuz3k ::


klik za povečavo
Life is a psychological game.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: OmegaBlue ()

snowflake ::

evo, to je to :) s črno sem jaz, z zeleno je druga oseba, z rdečo pa kraj trčenja. še enkrat povdarjam, desni smernik sem imela prižgan :)

Mcsin ::

Si bila oz. skoraj bila pravokotno na cesto vajine smeri vožnje? Sta vozili trčili pravokotno?

Meizu ::

Če si ti vozila po črni puščici na sliki, bi vendarle rekel, da si kriva ti. Vprašanje je le koliko za teboj je bila oseba, preden si pričela z zavijanjem.

Mehmed ::

Kaj je s temi 24 ur za prijavit policiji? A je dejansko kak clen o tem?

snowflake ::

ne, recimo da pod kotom 60 ali 70 stopinj..smernik sem imela vklopljen že na križišču, torej bi morala opaziti mojo namero.

drugače se na tisto parkirišče sploh ne da zaviti oz lahko na robniku pustim cel sprednji odbijač, ker je samo del pločnika posnet, da se zleze gor ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: snowflake ()

šernk ::

Smernik postavi vse skupaj pod vprašaj. Ker če daš smernik je utemeljeno sklepati da boš zavil desno, ne glede na tvoj položaj na cesti.

osebno bi rekel da je krivda minimalno 50:50.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Mcsin ::

@Mehmed 111. člen ZPrCP (2) Policist mora priti na kraj prometne nesreče I. kategorije in ugotoviti dejstva ter zbrati dokaze, potrebne za odločitev o prekršku, če je o njej obveščen s strani udeleženca prometne nesreče in če udeleženec prometne nesreče to želi, v roku 24 ur od nastanka prometne nesreče.

@Snowflake: Verjamem da si dala smerokaz, ampak bi uradno znala vseeno nasrkat ti, zaradi nepravilnega razvrščanja v križišču, po slikah sodeč

snowflake ::

mi lahko potem razložiš, kako bi pravilno zapeljala na parkirišče :)?

Meizu ::

Smernik si imela vklopljen v desno že v križišču vendar si glede na puščico torej zavila najprej na levo stran kot da greš iz križišča nato pa zavila desno.

Če si res vozila po zunanjem pasu potem bi oseba za teboj to mogla opazit. Če si pa res peljala po levem pasu potem si pa gotovo ti kriva. Kot pa je rekel mcsin razvrščanje ni ravno pravilno kar utegne privest do tvoje krivde.

P.S.: Jaz bi se razvrstil na zunanji pas, dal smerokaz desno in zavil na parkirišče. V primeru da moram vozilo popravit, počakam, da gre promet mimo, prižgem vse 4 smernike, ter poravnam vozilo. Iz lastnih izkušenj sem že ugotavljal da se tovrstni manevri kot na tej sliki ne izplačajo. Namreč folk ni vedno 100% skoncentriran na vožnjo in takšni manevri hitro pripeljejo do tovrstnih nesreč.

Edit: Glede na sliko si imela na pločniku in zunanjem pasu dovolj prostora za vhod v tisto parkirišče brez tega manevra. Vem pa da slike znajo varat, kakšna je situacija v realnosti pa nimam pojma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

snowflake ::

na kater zunanji pas?iz križišča gre samo pas za naravnost, parkirišče pa je 10m-20m stran od križišča..nočem biti nesramna, samo res ne razumem, kako bi drugače oz pravilno zapeljala na parkirišče :) na levo stran sem zavila minimalno, drugače ni možno zaviti gor.torej ne morem voziti naravnost, dati smernik in zapeljati direktno notri, ker tako bi samo lahko bočno parkirala in naredila še večjo oslarijo.. verjetno se ne razumemo najboljse :)

JanK ::

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...

Prehitevanje

36. člen

(1) Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.

(2) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka je dovoljeno prehiteti po desni strani:

– vozilo, ki zavija levo;

– vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;

– vozilo, ki vozi na ploščadi z več prometnimi pasovi, v katero se razširi smerno vozišče pred cestninsko postajo, na kateri je hitrost omejena na največ 60 km/h;

– tirno vozilo, ki vozi po tirnicah, položenih po sredini vozišča.

(3) Vozilo, ki zavija levo, je dovoljeno prehiteti po desni strani, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje.


Po tretjem clenu sodec, in glede na to, da pravis, da si imela prizgan desni smernik, bi rekel, da je bila v prekrsku ona.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

Silvo ::

Žal si kriva ti...misel na sladoled,te je naredlila neprevidno:)
Silvo

snowflake ::

@Silvo: mi lahko prosim razložiš, kako sem kriva jaz :)?

Meizu ::

snowflake je izjavil:

na kater zunanji pas?iz križišča gre samo pas za naravnost, parkirišče pa je 10m-20m stran od križišča..nočem biti nesramna, samo res ne razumem, kako bi drugače oz pravilno zapeljala na parkirišče :) na levo stran sem zavila minimalno, drugače ni možno zaviti gor.torej ne morem voziti naravnost, dati smernik in zapeljati direktno notri, ker tako bi samo lahko bočno parkirala in naredila še večjo oslarijo.. verjetno se ne razumemo najboljse :)


Jst vidim na sliki ob vhodu na križišče dva pasova - zunanji pelje naravnost, notranji pa zavija levo. Kot sem že rekel vse je odvisno iz katerega pasu si zapeljala v križišče. JanK ima npr. dober point, seveda, če si v križišče zapeljala iz zunanjega pasa.

St235 ::

Smerokaz desno (če si stala na levem pasu) ne pomeni, da se morajo vozila na pasu za naravnost ustavit in ti omogočit da prevoziš njihov pas in zapelješ na parkirišče.

Če bi na levo res zapeljala minimalno kot ti trdiš, kako je lahko potem voznica za tabo pripeljala praktično mimo in vate trčila, šele ko si ji z nosom vozila zaprla pot?

Kot jaz vidim nesrečo, si se ti pred zavijanjem pomaknila precej na levo, voznica za tabo je mislila da zavijaš in je peljala mimo po desno. Takrat pa si ti pot presekala desno in je prišlo do trčenja.

Krivda je torej na obeh. Voznica, ki je vozila mimo bi se morala prepričat ali ti res zavijaš levo in te je varno prehitet. Ti pa bi morala a. peljat po svojem pasu in b. se prepirčat ali lahko zapelješ nazaj na desni pas, če si že zalutala na napačni pas.

Krivda je IMO večja na tvoji strani. Ravno tako bi po mojem mnenju to potrdil ogled. Ker če je prišlo do trčenja v desni predni del tvojega vozila pomeni, da si se ti vsaj toliko pomaknila na levo, da je bilo z desno dovolj prostora, da te je druga voznica lahko prehitela.

Sam podpis evropskega obrazca ne pomeni tvoje krivde (če mu kasneje oporekaš) samo rabiš kakšen konkreten dokaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Mcsin ::

Problem je mesto trka, kakor praviš te je zadela v sprednji desni del, kar pomeni, da si si vzela zadosten "zalet" v levo.

snowflake ::

stala sem na pasu za naravnost v križišču, kar je potrdil tudi natakar ;) smernik sem vklopila, ko sem že bila v križišču..torej, ko sem prišla v križišče in ko sem prečkala križišče sem bila na pasu za naravnost..samo v križišču sem se pomaknila malenkost na levo, preveč pa tudi ni moglo biti, ker bi se zaletela v nasproti vozeče vozilo :)

St235 ::

Tako kot na tvoji sliki kaže zelena črta. To da ti ali tvoje vozilo ni sposobno izpeljat manevra ne pomeni, da lahko zavijaš kot da voziš kamion.

snowflake je izjavil:

stala sem na pasu za naravnost v križišču, kar je potrdil tudi natakar ;) smernik sem vklopila, ko sem že bila v križišču..torej, ko sem prišla v križišče in ko sem prečkala križišče sem bila na pasu za naravnost..samo v križišču sem se pomaknila malenkost na levo, preveč pa tudi ni moglo biti, ker bi se zaletela v nasproti vozeče vozilo :)


kako točno si se lahko samo malo pomaknila levo, če pa je bilo dovolj prostora, da te je obvozil avto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

snowflake ::

prehitevanje po desni ni dovoljeno, vsaj tako sem slišala nazadnje, zanima pa me, kako se avto lahko odloči za obvoz, če vidi, da imam vklopljen smernik za desno zavijanje :) ne glede na krivdo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: snowflake ()

Mcsin ::

Ne moreš se zaletet v nasproti vozeče vozilo, če križišče vsebuje pas za zavijanje v levo, tam ne bo nihče pripeljal nasproti. Nič če še ni preteklo več kot 24 ur, pojdi na Policijsko postajo na tistem območju in povprašaj za mnenje.

@nny ::

Tvoja krivda. Drugačne verzije ne bo nihče verjel, po cesti se ne vozi cikcak, smernik gor ali dol. Dvomim, da bi bila jaz lahko samo nesramna, kot ta druga ženska.
'For most of history, Anonymous was a woman.' Virginia Woolf

St235 ::

šernk je izjavil:

Smernik postavi vse skupaj pod vprašaj. Ker če daš smernik je utemeljeno sklepati da boš zavil desno, ne glede na tvoj položaj na cesti.

osebno bi rekel da je krivda minimalno 50:50.


Vprašanje je kdaj je bil prižgan smernik in kako to dokazat. Če je natakar res pripravljen pričat potem obstaja minimalna šansa da kaj dosežeš.

Drugače pa je izjava druge voznice zelo enostavna: "Vozilo pred mano se je pomaknilo kot da zavija levo. V trenutku ko sem ga obvozila pa je voznica nenadoma zavila desno in pri tem prižgala smernik. Nazaj na moj pas je zapeljala brez, da bi preverila če je varno, jaz pa tudi nisem imela časa ustavit."

imagodei ::

St235 je izjavil:

Krivda je torej na obeh. Voznica, ki je vozila mimo bi se morala prepričat ali ti res zavijaš levo in te je varno prehitet. Ti pa bi morala a. peljat po svojem pasu in b. se prepirčat ali lahko zapelješ nazaj na desni pas, če si že zalutala na napačni pas.

Krivda je IMO večja na tvoji strani. Ravno tako bi po mojem mnenju to potrdil ogled. Ker če je prišlo do trčenja v desni predni del tvojega vozila pomeni, da si se ti vsaj toliko pomaknila na levo, da je bilo z desno dovolj prostora, da te je druga voznica lahko prehitela.


Ne pozabimo, da je eno "krivda", kot jo ugotavlja zavarovalnica, drugo pa krivda za prometni prekršek. Če bi udeleženki nezgode klicali policijo, bi policist nemara obema napisal plačilni nalog, ker je (po tvoji razlagi) vsaka storila prekršek.

Ko to dvoje rešimo, še vedno ostaja vprašanje, kdo bo sam popravljal avto in komu ga bo popravila zavarovalnica.
- Hoc est qui sumus -

zuz3k ::

zdaj glede smernika, ko greš ti levo pa maš desni smernik ti ga izklopi, tako da potem si
ti morala it levo, šele nato daš smernik za desno - torej napačno

moraš pa razumet, da če greš ti levo avtomatsko to smatra da naj bi bil namen peljati
levo in zato je oseba za teboj šla naravnost z namenom mimo teme, če si bila namenjena
levo

ne moreš ti zdaj kar na križišču it levo pa potem dat desni smernik, saj nisi sama so
vozila za teboj, tako to ne gre!

če se ti postaviš na lev pas greš levo - če na desen greš desno

in še če si se postavila LEVO, pa če že si hotela it desno, bi morala POČAKATI da se
desni pas izprazni, ni vozil

lp :/
Life is a psychological game.

snowflake ::

St235 je izjavil:

šernk je izjavil:

Smernik postavi vse skupaj pod vprašaj. Ker če daš smernik je utemeljeno sklepati da boš zavil desno, ne glede na tvoj položaj na cesti.

osebno bi rekel da je krivda minimalno 50:50.


Vprašanje je kdaj je bil prižgan smernik in kako to dokazat. Če je natakar res pripravljen pričat potem obstaja minimalna šansa da kaj dosežeš.

Drugače pa je izjava druge voznice zelo enostavna: "Vozilo pred mano se je pomaknilo kot da zavija levo. V trenutku ko sem ga obvozila pa je voznica nenadoma zavila desno in pri tem prižgala smernik. Nazaj na moj pas je zapeljala brez, da bi preverila če je varno, jaz pa tudi nisem imela časa ustavit."


res je, vendar je natakar pripravljen pričat..hvala vsem za mnenja :)

St235 ::

snowflake je izjavil:

prehitevanje po desni ni dovoljeno, vsaj tako sem slišala nazadnje, zanima pa me, kako se avto lahko odloči za obvoz, če vidi, da imam vklopljen smernik za desno zavijanje :) ne glede na krivdo..


Seveda lahko prehitiš po desni vozilo ki zavija levo, še posebej, če imaš kot na sliki več pasovno cesto. To ali si ti dala smernik ali ne, in kdaj si ga dala pa je bolj kot ne stvar debate. Razen če je natakar pripravljen pod kazensko odgovornostjo pričat, da si imela smernik ves čas prižgan in te je drugo vozilo prejhiotevalo kljub temu, da bi morala voznica videt smernik. V taki situaciji jo lahko odneseš z deljeno odgovornostjo kar se zavarovalnice tiče. Še vedno boš pa ti kriva za prometno nesrečo kot tako in tudi kazen ki pride zraven, poleg napačnega razvrščanja ali vožnje po napačnem pasu seveda.

snowflake ::

zuz3k je izjavil:

zdaj glede smernika, ko greš ti levo pa maš desni smernik ti ga izklopi, tako da potem si
ti morala it levo, šele nato daš smernik za desno - torej napačno

moraš pa razumet, da če greš ti levo avtomatsko to smatra da naj bi bil namen peljati
levo in zato je oseba za teboj šla naravnost z namenom mimo teme, če si bila namenjena
levo

ne moreš ti zdaj kar na križišču it levo pa potem dat desni smernik, saj nisi sama so
vozila za teboj, tako to ne gre!

če se ti postaviš na lev pas greš levo - če na desen greš desno
bila sem na pasu za naravnost, levo sem se pomaknila že izven križišča, saj pravim, da je parkirišče oddaljeno 10-20m stran od križišča..torej nisem menjala pasu, postavila sem se samo bolj levo na vozni pas, saj iz tega križišča vodi samo en pas..
in še če si se postavila LEVO, pa če že si hotela it desno, bi morala POČAKATI da se
desni pas izprazni, ni vozil

lp :/

imagodei ::

> "Še vedno boš pa ti kriva za prometno nesrečo kot tako in tudi kazen ki pride zraven, poleg napačnega razvrščanja ali vožnje po napačnem pasu seveda. "

Pa zadeva sploh pride do sodnika za prekrške? Zavarovalnica ima svoje izvedence, ki bodo verjetno (ob odsotnosti policijskega zapisnika) pregledali poškodbe na avtomobilih in se pogovorili z obema udeleženkama, natakarjem...?
- Hoc est qui sumus -

St235 ::

imagodei je izjavil:

St235 je izjavil:

Krivda je torej na obeh. Voznica, ki je vozila mimo bi se morala prepričat ali ti res zavijaš levo in te je varno prehitet. Ti pa bi morala a. peljat po svojem pasu in b. se prepirčat ali lahko zapelješ nazaj na desni pas, če si že zalutala na napačni pas.

Krivda je IMO večja na tvoji strani. Ravno tako bi po mojem mnenju to potrdil ogled. Ker če je prišlo do trčenja v desni predni del tvojega vozila pomeni, da si se ti vsaj toliko pomaknila na levo, da je bilo z desno dovolj prostora, da te je druga voznica lahko prehitela.


Ne pozabimo, da je eno "krivda", kot jo ugotavlja zavarovalnica, drugo pa krivda za prometni prekršek. Če bi udeleženki nezgode klicali policijo, bi policist nemara obema napisal plačilni nalog, ker je (po tvoji razlagi) vsaka storila prekršek.

Ko to dvoje rešimo, še vedno ostaja vprašanje, kdo bo sam popravljal avto in komu ga bo popravila zavarovalnica.


Ne bi bila prva nesreča v kateri je več kot en udeleženc dobil plačilni nalog. Ravno tako je krivda lahko deljena tudi z vidika zavarovalnice. Tako na primer lahko vsaka nosi sorazmeren del škode. Samo kot že rečeno glede na napisano je rpecej večja odgovornost na strani avtorice teme. Da o temu kako težko bo dokazat, kdaj je bil prižgan smernik niti ne govorim.

snowflake ::

nisem bila na napačnem pasu, če je samo en pas možen za izhod iz križišča..parkirišče je oddaljeno 10-20 m od križišča, torej nisem mogla voziti po levem pasu?!oz če bi vozila po drugem pasu, bi vozila po pasu za vozila, ki vozijo v nasprotno smer?!?prometna se ni zgodila na križišču, mogoče je to iz slike slabo razvidno..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: snowflake ()

pac1 ::

Moje osebno ampak čisto laično mnenje. Če si bila v prvem križišču na pasu za naravnost in si kasneje zavila nekoliko levo potem ne moreš bit kriva ti. V prvem (za prehodom za pešce) križišču ni nobenih črt in kako boš tam definiral kje je pas za levo in kje naravnost? Ne moreš... če nisi prižgala smerokaza za levo te tam ne sme prehitevati po desni, ker ne more vedeti ali boš zavila levo ali ne.

Ampak nisem prometni strokovnjak in ti ne morem rečt kdo je kriv. Lahko samo povem svoje mnenje. Na koncu le sporoči kako se je izšlo...

imagodei ::

Lakotnik29> "Ne bi bila prva nesreča v kateri je več kot en udeleženc dobil plačilni nalog."

Temu sploh ne oporekam. ;)

Lakotnik29> "Ravno tako je krivda lahko deljena tudi z vidika zavarovalnice. Tako na primer lahko vsaka nosi sorazmeren del škode."

Tudi to ni sporno. Malo sem poenostavil, da nisem upošteval vseh what-if scenarijev. Želel sem samo reči, da zavarovalnica v ničemer ni zavezana, da nujno sledi ugotovitvam policije/sodišča. Najverjetneje se opre na ugotovljena dejstva, kot so bila zapisana na licu mesta v policijski zapisnik oz. izpričana na sodišču, ni pa to avtomatizem.

Zanima me pa predvsem zato, ker mi ni jasno, a se zdaj ti dve voznici želita tožariti in si po možnosti vsaka pridelati plačilni nalog oz. sodnika za prekrške + čakati da zavarovalnica pove svoje; ali pa bosta zgolj pustili zavarovalnici, da "razsodi" po svoje.
- Hoc est qui sumus -

snowflake ::

imagodei je izjavil:

Lakotnik29> "Ne bi bila prva nesreča v kateri je več kot en udeleženc dobil plačilni nalog."

Temu sploh ne oporekam. ;)

Lakotnik29> "Ravno tako je krivda lahko deljena tudi z vidika zavarovalnice. Tako na primer lahko vsaka nosi sorazmeren del škode."

Tudi to ni sporno. Malo sem poenostavil, da nisem upošteval vseh what-if scenarijev. Želel sem samo reči, da zavarovalnica v ničemer ni zavezana, da nujno sledi ugotovitvam policije/sodišča. Najverjetneje se opre na ugotovljena dejstva, kot so bila zapisana na licu mesta v policijski zapisnik oz. izpričana na sodišču, ni pa to avtomatizem.

Zanima me pa predvsem zato, ker mi ni jasno, a se zdaj ti dve voznici želita tožariti in si po možnosti vsaka pridelati plačilni nalog oz. sodnika za prekrške + čakati da zavarovalnica pove svoje; ali pa bosta zgolj pustili zavarovalnici, da "razsodi" po svoje.


definitivno se ne mislm tožarit (vsaj kar se mene tiče), se mi pa ne zdi fer, da nosim samo jaz krivdo, saj po pogovoru z natakarjem ni bilo tako, kot je druga oseba opisala nesrečo. samo zato sem temo odprla, ker sem jaz 99% da NISEM bila na napačnem pasu. bom pa pustila zavarovalnici razsoditi po svoje in se na razsodbo ne niti podrazno ne mislim pritoževati :) mene je samo zanimalo, kako je z izpodbijanjem krivde na evropskem obrazcu..če je že to to ali se da še kaj narediti :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: snowflake ()

St235 ::

imagodei je izjavil:

> "Še vedno boš pa ti kriva za prometno nesrečo kot tako in tudi kazen ki pride zraven, poleg napačnega razvrščanja ali vožnje po napačnem pasu seveda. "

Pa zadeva sploh pride do sodnika za prekrške? Zavarovalnica ima svoje izvedence, ki bodo verjetno (ob odsotnosti policijskega zapisnika) pregledali poškodbe na avtomobilih in se pogovorili z obema udeleženkama, natakarjem...?


glede na trenutno situacijo bo škodo krila njena zavarovalnica, ker je podpisala, da je kriva. Močno dovimi, da so okoliščine in škoda takšna, da bo šla zavarovalnica na svojo roko delat preiskavo. Do sodnika za prekrške pa zadeva pride zgolj, če je v zgodbo vključena policija, kar pa v tem primeru ni bila.

snowflake je izjavil:

imagodei je izjavil:

Lakotnik29> "Ne bi bila prva nesreča v kateri je več kot en udeleženc dobil plačilni nalog."

Temu sploh ne oporekam. ;)

Lakotnik29> "Ravno tako je krivda lahko deljena tudi z vidika zavarovalnice. Tako na primer lahko vsaka nosi sorazmeren del škode."

Tudi to ni sporno. Malo sem poenostavil, da nisem upošteval vseh what-if scenarijev. Želel sem samo reči, da zavarovalnica v ničemer ni zavezana, da nujno sledi ugotovitvam policije/sodišča. Najverjetneje se opre na ugotovljena dejstva, kot so bila zapisana na licu mesta v policijski zapisnik oz. izpričana na sodišču, ni pa to avtomatizem.

Zanima me pa predvsem zato, ker mi ni jasno, a se zdaj ti dve voznici želita tožariti in si po možnosti vsaka pridelati plačilni nalog oz. sodnika za prekrške + čakati da zavarovalnica pove svoje; ali pa bosta zgolj pustili zavarovalnici, da "razsodi" po svoje.


definitivno se ne mislm tožarit (vsaj kar se mene tiče), se mi pa ne zdi fer, da nosim samo jaz krivdo, saj po pogovoru z natakarjem ni bilo tako, kot je druga oseba opisala nesrečo. samo zato sem temo odprla, ker sem jaz 99% da NISEM bila na napačnem pasu. bom pa pustila zavarovalnici razsoditi po svoje in se na razsodbo ne niti podrazno ne mislim pritoževati :) mene je samo zanimalo, kako je z izpodbijanjem krivde na evropskem obrazcu..če je že to to ali se da še kaj narediti :)


Še vedno pa nisi pojasnila, kako si se lahko samo malo umaknila levo, če je bilo dovolj prostora, da te je drugo vozilo praktično že obvozilo po desni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

imagodei ::

snowflake je izjavil:

definitivno se ne mislm tožarit (vsaj kar se mene tiče), se mi pa ne zdi fer, da nosim samo jaz krivdo, saj po pogovoru z natakarjem ni bilo tako, kot je druga oseba opisala nesrečo. samo zato sem temo odprla, ker sem jaz 99% da NISEM bila na napačnem pasu. bom pa pustila zavarovalnici razsoditi po svoje in se na razsodbo ne niti podrazno ne mislim pritoževati :)

Vsekakor tvoje priznanje odgovornosti za nesrečo na evropskem obrazcu ni noben avtomatizem za zavarovalnico. Če to bilo tako, potem bi se lahko zmenila, da se ti podrgneš s svojo "Katrco" v mojega Ferarija, ker je pač malo popraskan in se mi ne da plačevat za popravilo. Ti napišeš da si kriva, zavarovalnica plača, Katrco odšlepamo na odpad, jaz imam pa zastonj popravilo, ki bi me drugače koštalo več 1000 EUR.

Zavarovalnice preverjajo te zadeve.
- Hoc est qui sumus -

snowflake ::

St235 je izjavil:

imagodei je izjavil:

> "Še vedno boš pa ti kriva za prometno nesrečo kot tako in tudi kazen ki pride zraven, poleg napačnega razvrščanja ali vožnje po napačnem pasu seveda. "

Pa zadeva sploh pride do sodnika za prekrške? Zavarovalnica ima svoje izvedence, ki bodo verjetno (ob odsotnosti policijskega zapisnika) pregledali poškodbe na avtomobilih in se pogovorili z obema udeleženkama, natakarjem...?


glede na trenutno situacijo bo škodo krila njena zavarovalnica, ker je podpisala, da je kriva. Močno dovimi, da so okoliščine in škoda takšna, da bo šla zavarovalnica na svojo roko delat preiskavo. Do sodnika za prekrške pa zadeva pride zgolj, če je v zgodbo vključena policija, kar pa v tem primeru ni bila.

snowflake je izjavil:

imagodei je izjavil:

Lakotnik29> "Ne bi bila prva nesreča v kateri je več kot en udeleženc dobil plačilni nalog."

Temu sploh ne oporekam. ;)

Lakotnik29> "Ravno tako je krivda lahko deljena tudi z vidika zavarovalnice. Tako na primer lahko vsaka nosi sorazmeren del škode."

Tudi to ni sporno. Malo sem poenostavil, da nisem upošteval vseh what-if scenarijev. Želel sem samo reči, da zavarovalnica v ničemer ni zavezana, da nujno sledi ugotovitvam policije/sodišča. Najverjetneje se opre na ugotovljena dejstva, kot so bila zapisana na licu mesta v policijski zapisnik oz. izpričana na sodišču, ni pa to avtomatizem.

Zanima me pa predvsem zato, ker mi ni jasno, a se zdaj ti dve voznici želita tožariti in si po možnosti vsaka pridelati plačilni nalog oz. sodnika za prekrške + čakati da zavarovalnica pove svoje; ali pa bosta zgolj pustili zavarovalnici, da "razsodi" po svoje.


definitivno se ne mislm tožarit (vsaj kar se mene tiče), se mi pa ne zdi fer, da nosim samo jaz krivdo, saj po pogovoru z natakarjem ni bilo tako, kot je druga oseba opisala nesrečo. samo zato sem temo odprla, ker sem jaz 99% da NISEM bila na napačnem pasu. bom pa pustila zavarovalnici razsoditi po svoje in se na razsodbo ne niti podrazno ne mislim pritoževati :) mene je samo zanimalo, kako je z izpodbijanjem krivde na evropskem obrazcu..če je že to to ali se da še kaj narediti :)


Še vedno pa nisi pojasnila, kako si se lahko samo malo umaknila levo, če je bilo dovolj prostora, da te je drugo vozilo praktično že obvozilo po desni?

Druga oseba je imela dovolj prostora, sej je na tistem mestu narejen uvoz, kot nekakšna minibusna postaja (na tak princip) na tistem mestu sva tudi trčili :)

tomaz- ::

Ce lahko "vstopim" v debato.. Ce je bilo priblizno tako, to si ti narisala, si imela namen zaviti v kriziscu levo, potem si ( najverjetneje) opazila prosto parkirno mesto na svoji desni, zacela ostro zavijat v desno in pri tem vklopila smerokaz. Voznica za teboj je videla ( po tvoji narisani crti sodec), da nameravas zaviti v levo. Glede na to, kako se vecina zenskih voznic " boji" obvoziti, kaj sele prehitevati, bi rekel, da je levji delez krivde na tvoji strani. Zdaj, koliko je natakar kredibilna prica, ne vem. Je pa dejstvo, da sem preprican, da se voznica za teboj ne bi "silila" v ospredje, ce za to ne bi imela dovolj nakazanega manevrskega prostora. Konec koncev si manevrirala tik pred ovinkom v levo...

Skratka, upam, da se zadeva predvsem POSTENO iztece... Za naslednjic pa: ne vozis tovornjaka in tako velik rajdni krog samo za to, da se kao parkiras za 90 stopinj v desno, nikakor ni sprejemljiv.. Konec koncev si morala prevoziti sredinsko crto.. Brez levega smernika?? Cccc, moras pazit, lahko te bodo "ujeli" na tehnikalijah..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()
««
«
1 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13527027 (21766) bajsibajsi
»

Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15940891 (38701) kiFni
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18350291 (46244) floyd1
»

Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10319522 (16929) BlueRunner
»

Prometna nesreča na vhodu v osnovno šolo

Oddelek: Na cesti
293730 (2899) gulfstream

Več podobnih tem