» »

Dražji prometni prekrški

Dražji prometni prekrški

1
2
3

SmeskoSnezak ::

Mah... dejstva so jasna in tukaj ne bi smelo biti prerekanja okoli tega. Višanje kazni do zdaj niso prinesle sprememb mišljenja ljudi. Še več, nesreč je vedno več. In zato tudi s tem zvišanjem zdaj niso nič pametnega naredili.

Policistov in radarjev je na ulicah in avtocestah zelo malo. Delo policistov trenutno ni dovolj efektivno (še vedno ne). In namesto, da dajo večjo moč redarjem po mestih, bi se morali osredotočiti na to, kako vse skupaj odznotraj spremeniti. Ukiniti bi morali dnevne norme, saj je očitno da vsi delajo samo da dosežejo normo, pa gredo lenarit. Sn že dostikrat vido policiske avtomobile pred gostilnami, itd. Večjo plačo naj začnejo dobivati tisti, ki več naredijo. Policisti bi tako bili končno motivirani, da bi opravljali svojo delo in se spravili na ceste.

Več radarov na avtoceste in hujše odseke, kjer se predvideva divjanje avtomobilov in motoristov.

Nekatere dobre preventivne stvari pa so že drugi povedali, sicer pa sn že odzgor v prvem postu to napisal, kar zdaj ponavlam.
@ Pusti soncu v srce... @

imagodei ::

Snezko@ Ukiniti bi morali dnevne norme, saj je očitno da vsi delajo samo da dosežejo normo, pa gredo lenarit. Sn že dostikrat vido policiske avtomobile pred gostilnami,

Tole z normami je bolj kot ne privlečeno za lase.

Policijski avtomobili pred gostilnami pa običajno pomenijo, da so policaji prišli na zasluženo malico, ki jim po zakonu pripada. Ne pa na kozarec piva.

(Je pa res, da ponoči prakticirajo to, da se zapeljejo v gozdič oz. nekam ob cesto, pustijo prižgano radio postajo in dremljejo. Pa kje hudiča so čez dan, tudi ne vem? Pišejo poročila za pretekli dan?)
- Hoc est qui sumus -

kekz ::

> Če vozilo dobijo na radar in voznika ne ustavijo na licu mesta, kazen in točke dobi lastnik avtomobila ne glede na to kdo je vozil.

U madonca, koliko točk mora imeti že naša firma. >:D
Saj je lastnik več avtomobilov. Če bom že kdaj dobil poziv, da razkrijem, kdo je vozil. Evo: poslovni partner Alhaji Umaru iz Čada.

Ko toliko pametujete, kakšna je rešitev za tole? :D

krho ::

AFAIK: Napišejo kazen tebi, kot vozniku, tako ali tako MORAŠ imeti potni nalog. Firma pa tudi, ko dobi kazen ve kdo je vozil kateri avto, zopet po potnem nalogu.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

solatko ::

Izi - Glede vožnje starcev, bi ti lahko bilo jasno vsaj to, da počasna vožnja pomeni oviranje v prometu, kar se s strani starejših voznikov vsakodnevno dogaja. Res je, da imajo izkušnje, problem je v tem, da se starejši človek težko vklaplja v vse hitrejši tempo in več prometa. Kdaj smo naredili prvo avtocesto, kdaj se je število vozil (ne fičkov in stoenk) tako močno povečalo. Misliš, da se 70 - 80 let star človek lahko prilagodi, ali bi bilo ceneje zanj in za okolico, če bi uporabljal taxi za tistih par sto km/leto. Vsi starejši so brez izjem prepričani, da so odlični vozniki, pa če prav na cesti kjer je omejitev 90 vztrajno vozijo 70 ali maximalno 80km/h. Tudi na misel jim ne pride, da bi v vzvratnem ogledalu videli kolono, ki jo vlečejo za seboj, ja norci so tisti, ki gredo mimo. Vztrajno se držijo sredinske črte ( da se imajo kam umaknt, če un pred njimi zabremza) in na misel jim ne pride, da lahko zaradi njihovega početja nekdo izgubi živce in prehiti pol kolone, dostikrat tudi v škarje ali nesrečo. Moralni krivec je zame ta stari voznik, ki se ne more in ne zna prilagoditi novim časom. Izkušnje s 50 KM so malo drugačne kot izkušnje s 100 in več konji. Vse v življenju gre naprej, le starci v prometu nikakor in ti bi to še podpiral.

Bellzmet ::

@imagodei: Mimogrede, veš, prekrškov ni TREBA delat. Če jih delaš, si kaznovan. Tako da, argumenti o neki manjši storilnosti so, kratko malo, debilni, slabo premišljeni in sploh neka apologeza prekrškarjev.

Vidiš, ko ne razumeš kaj sem napisal. Jaz nikoli nisem in ne bom opravičeval prekrškarjev. In tudi "nisem videl znaka" zame ni opravičilo.

Še več, denarne kazni bi morale biti samo začetek. Potem sledi, recimo za vožnjo pod vplivom alkohola:
- pridržanje 72ur (pa potem razlagi v službi...)
- zaplemba prevoznega sredstva za 3 tedne, ne glede na to, kdo je voznik in kdo lastnik
- po 3 tednih mora biti do prevzema prevoznega sredstva plačane vsaj 50% celotne kazni

Pri vožnji pod vplivom alkohola se zame avto spremeni v morilsko sredstvo, zato bi ga tudi obravnaval v tej smeri. Povzročitev nesreče pod vplivom, se pravi, tudi če nobenmu nič ni -vseeno zapor.

In vsi, ki ste proti ostrim ukrepom, pač voziti + piti se NE sme! Zato, ker ubija!

lp

molotov ::

Manjše denarne kazni, več drugih razni(zapor,delo...) in DOSTI več policijskih kontrol. To je rešitev imo.

edit: In več denarja za gradnjo in popravilo cest, ki so zanič!
ovinki nagnjeni navzven, luknje, nepreglednost ....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: molotov ()

solatko ::

Bellzmet - Kazen naj bi bila vzgojna - zdej pa pomisli, koliko je vzgojna za nekoga, ki ima 500€ plače in za isti prekršek za nekoga, ki je uspešen podjetnik (poznam dosti notoričnih divjakov in brezobzirnežev med njimi) ali pa ima 5000€ plače. Poleg tega, da ima družina tistega s 500€, lahko tudi socialne probleme, lahko oni drugi tak prekršek dela tedensko, pa ga to ne bo vzgojilo, če pa obema vzameš vsaj eno plačo, pa je to že lahko vzgojno (sam sicer menim, da še nobena denarna kazen, pravega prekrškarja ni izučila in ga tudi ne bo, pa če dajo 100k za napačno parkiranje), zato se države, ki dajo kaj na človeška življenja lotevajo teh zadev popolnoma drugače in je poudarek na sramoti, ki jo doživiš kot prekrškar. Tako v nekaterih državah pijane voznike obvezno vklenejo, obravnavajo jih tako, da to vidi čim več ljudi, obvestijo delodajalce, družino, morajo opravljat javna dela (najbolj priljubljeno je čiščenje ob cestah v posebej za ta namen narejenih uniformah), delajo po zavodih za rehabilitacijo invalidov, obvezna je udeležba na predavanjih o škodljivosti takega početja, nekaj dnevni zapor, odvisno od stopnje opitosti.......... Najmanj vzgojna je ravno denarna kazen, tako, kot spoved v cerkvi.

Izi ::

Moralni krivec je zame ta stari voznik, ki se ne more in ne zna prilagoditi novim časom.

Solatko, potrebuješ malo strpnosti. V življenju pač nismo vsi enako sposobni.

Tvoje razmišljanje izgleda nekako takole:
Zakaj ne bi kar vse starejše od 65 let takoj evtanazirali, saj tako nič dobrega ne naredijo na tem svetu. Samo denar vlečejo od nas delavnih ljudi in potem nas še ovirajo na vesti, ko se nam mudi v službo. Pobijmo jih golazen nekoristno.

Tudi ti boš enkrat penzionist, (če ne boš preveč divjal po cestah) in danes je medicina že tako napredovala, da srečujem kar nekaj ljudi, ki so že presegli 80 in še vedno hodijo večkrat tedensko na Šmarno goro ali kakšen podoben kucelček. Medtem ko marsikateri 40 letnik zaradi cigaret in slabe prehrane komaj prehodi nekaj stopnic.
Predpisi in omejitve hitrosti so tako narejeni, da jih z lahkoto zmore tudi 90 letni dedek z kakšnim starim fičotom, ki si ga je kupil še v mladih letih.
Sem precej na cesti, včasih tudi večkrat na dan prevozim celo Slovenijo in kolone so samo zaradi preveč avtomobilov in kdaj zaradi kakšnega vzhodnega tovornjakarja.
Če pa človek vozi po predpisih pa ne bi smelo biti nobene kolone za njim. To se zgodi samo pri nas, kar kaže na katastrofalno stanje Slovenskih voznikov in pa tudi v Italiji je vozniška kultura precej na psu.
V ostalih razvitih deželah Evrope lahko ure in ure voziš po predpisih in ne gleda kako je široka cesta te ne bo nikoli nihče prehitel, ker tudi ostali vozijo po predpisih in tako ni nikoli nobene kolone, razen v večjih mestih kjer pa se zaradi količine avtomobilov vse ustavi tako kot pri nas.

Tudi na Nemških avtocestah, kjer načeloma sploh ni omejitev in bi teoretično lahko drvel tudi z 250 km/h, se večina vozi med 100 in 130 km/h. In Nemci močno razmišljajo, da bi omejili hitrost na avtocestah, čeprav nimajo pol toliko nesreč kot mi, ampak zaradi onesnaževanja zraka. Avto pri 130 km/h za 100 % bolj onesnažuje okolje povzroča precej večji hrup in jasno porabi opazno več bencina kot pa pri 100 km/h. In zna se zgoditi, da bodo Nemci na svojih cestah brez hitrostnih omejitev omejili hitrost na 100 km/h ker so ugotovili, da je to najbolj ekološko in ljudje tam že sedaj precej vozijo okoli 100 ali samo malo več, čeprav se vmes še najde kakšen Slovenec, ki pade mimo z več kot 200 km/h. Seveda ga čez 1 uro spet dohitiš in prehitiš, ko on izgubi četrt ure na vsake 2 ure ko neprestano visi na bencinskih pumpah :D
Pri 250 km/h boš en 80 litrski tank bencina pokuril v uri in pol in prevozil 375 km. Pri 100 km/h pa lahko z istim tankom voziš 7 ur in prepelješ brez ustavljanja vsaj 700 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Avby ::

Odločno proti.

opeter ::

Izi, podpis pod ta zadnji post!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

JohanP ::


Starejši ljudje se večinoma zavedajo svojih omejitev in temu ustrezno prilagodijo vožnjo. Starejši vozijo počasi in previdno.
Poleg vsega so starejši daleč najbolj izkušeni. Če ti voziš že 50 let potem si doživel še vse mogoče situacije in v vsakem trenutku veš kaj lahko pričakuješ.
Predvidevanje je namreč tisto, ki te naredi dobrega voznika in za to rabiš najmanj 20 let vsakodnevnih izkušenj. Zato nihče, ki je mlajši od 40 let niti pod razno ne more biti dober voznik.
Najslabši vozniki so ravno profesionalni vozniki avtomobilskih dirk, ralija in podobnih zadev, ki so ponavadi stari med 25 in 30 let. Avto obvladajo neprimerljivo bolje, kot ga bo kdajkoli katerikoli povprečni voznik, imajo dobre reflekse so odličnega zdravja, ampak statistika kaže, da na normalnih cestah in v mestu naredijo v povprečju 2-krat več nesreč kot povprečni voznik. Imajo pač manj izkušenj na normalnih cestah izven dirkališč. Poleg slabe izkušenosti se ponavadi še precenjujejo zaradi velikega znanja obvladovanja avtomobila, ki pa v vsakdanjem prometi ne pomaga nič kaj dosti. In tako poklicni dirkači vedno veljajo za slabe voznike v vsakdanjem prometu.


Čudak si ti, ker blebetaš na splošno in predvsem očitno popolnoma brez izkušenj. Sploh bučka o dirkačih je bull...
Tvoj "vozijo počasi in previdno" na cesti, ki ima omejitev 70/80/90/100 km/h je zame nevarno izpostavljanje. Daleč od previdnega. Izkušnje ima zame človek, ki je star 55-69 let. 70 je psihološka meja, po kateri začne človek motorično in spominsko občutno nazadovati. Ne trdim da vsi, trdim pa da večina.
Poskušaj si vcepiti v bučo, da ne zahtevam preveč - predvsem bi rad strožje pogoje, kdo lahko dobi podaljšanje izpita. Praktično vsi starejši od 70(za katere vem), so prenehali voziti po posredovanju svojih otrok. Pa ponavadi ni šlo zlepa. Zame nekdo, ki ne prepozna svojih trenutnih sposobnosti ampak vozi na podlagi preteklih sposobnosti, ni trezen in izkušen ampak nevaren.

Pyr0Beast ::

100 km/h pa lahko z istim tankom voziš 7 ur in prepelješ brez ustavljanja vsaj 700 km.
AX, od 90-130km/h ni razlike v porabi. Domet: 1200km+ z enim polnim tankom. Težko najdeš podoben šparovček na kolesih pa tudi v dometu se lahko kosa z marsikatero 'novo' konzervo.

Torej 2€ na L goriva, v to vključene cestnine in 'divjanje' ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Bellzmet ::

@solatko: sej sem napisal, da bi morale biti denarne kazni samo začetek.

Pa poslušanje o tem, da nekdo iz socialne družne ne more plačati in da bodo otroci lačni mi ne pride do živega. To naj bi starši razmišljali, preden so vozili prehitro ali so bili pijani.

Se pa strinjam z vsem kar si napisal (razen, da bi morala biti kazen odvisna od dohodka prekrškarja). Pa tisto glede spovednice tudi drži. V kateri državi je že duhovščina prosila, če lahko ob nedeljah nabasani vozjo, ker vino pijejo ob...ne vem pač tistem kar se ob nedeljo dogaja v cerkvi:D

P.S: če ni bila Hrvaška...?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Sims ::

Pozdravljeni,

jaz podpiram višino kazni glede na dohodek. Nenazadnje gre za kazen, kot je bilo že opisano, ki mora pustiti nekakšne posledice. In le na ta način pusti posledice pri različnih dohodkih. Sam pijem alkohol, vendar NIKOLI, ko peljem - niti kapljice. To je moj princip, kateri me poznajo so to sprejeli, včasih se pa kdo začudi, ko zavrnem kozarček. Glede na slovensko statistiko in problematiko glede alkohola, bi usmeril vse sile v to smer.

Dodal bi le, da je vse v nas samih in našem razmišljanju. Začne se pri vzgoji in moralnih vrednotah.

LP.

Sims

kixs ::

Kazni bi morele biti tako denarne kot tudi druzbeno koristne - kopanje jarkov ;)

Ne podpiram pa kazni glede na dohodek. Ce ze, bi morala biti omejena najnizja kazen, kajti tisti, ki nima za kazni, pac naj NE dela prekrskov.

Glede "nizkih kazni" za bogatase, pa poleg kazni dobis tudi tocke, kar pomeni, dva hujsa prekrska in si brez izpita.

Je pa vecji problem, ker ti bogatasi imajo dobre odvetnike in se bodo na drug nacin izognili kaksni vecji kazni - predvsem odvzemu izpita.

lp

solatko ::

Izi - osebno sem bližje tem letom o katerih govorim, vendar sem toliko odgovoren, da ko bom začutil, da nisem več za na cesto, bom sam zmanjšal uporabo avtomobila, predvsem sem se pa v teh letih naučil gledat v vzvratno ogledalo, kar je velika pomanjkljivost generacije pred menoj. Pač ni bilo avtocest, kjer je gledanje v ogedala življensko pomembno. Uporabljal bom pač taxi, saj če zračunaš ceno vozila, registracijo, servise, je vsekakor bolj ekonomično, na število km, ki jih te vozniki naredijo v enem letu. Govorim pač o tem, da je promet preveč stresna dejavnost in nekateri enostavno tega ne zmorejo. Tudi potniškega letala ne vozijo 70 - 80 let stari piloti, pa bi ga glede na izkušnje, lažje, kot pa vozili avto. Tudi z atletiko se verjetno ne ukvarjajo, oziroma so rezultati neprimerno slabši. Čas pač naredi svoje. Govorim o tem, da stari ljudje razen redkih izjem tudi pod slučajno ne morejo biti dobri vozniki, kljub izkušnjam.
Bellzmet in kixs97 - za vaju izgleda, da so kazni same sebi namen (tako razmišlja tudi oblast), praviloma pa naj bi bile kazni vzgojne, ker drugače nimajo smisla (to se vidi tudi na naših cestah). Kar se tiče socilnih problemov - te ne povzroči družina, temveč njen posameznik, ki pa bi v primeru drugačnih kazni tudi sam nasrkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Shifty ::

Visina kazni glede na dohodek je dobra ideja, vendar v SLO verjetno neizvedljiva. Poznam namrec veliko ljudi, ki imajo prikazano placo pod 400€ v resnici pa sluzijo miljone in se vozijo z BMWji, Audiji in podobno. Vzgojna dela bi bila najbolsa resitev IMO.
AMD X3 720 Black@3200
Sapphire 790GX

kixs ::

Vozniski izpit imajo lahko le polnoletne osebe -> polnoletne osebe bi morale vedeti kaj je prav in kaj je narobe -> vsaka oseba je odgovorna za svoja dejanja -> kazen, tudi denarna, je vzgojna, saj ves kako te lahko upalijo po zepu, se predno se vsedes v avto -> torej si sam odgovoren ali bos dobil kazen ali ne -> vsak izgovor je odvec.

Vsi pa dobro vemo, da je bolje NE IZZIVAT usode, kar pa niti NIMA veze s policaji!

Vem... marsikaj bi morali spremeniti... ampak, ce te kazen 1.000€ ne izuci, potem je pa res NEKAJ grozno narobe! Ego verjetno nima cene, a ne? :\

lp

Apple ::

Po moje obstaja ena skupina vedno enih in istih ljudi - povratnikov pri prometnih prekrških, ki ne glede na to, da so jih dobili, pač ne morejo iz svoje kože in tako ne prenehajo s kršenjem predpisov. Taki so fino filali proračun - na takšen ali drugačen način.

Ker se število prekrškarjev ne povečuje in je država še bolj pohlepna, bojo breme dviga kazni nosili isti povratniki.

Pa mi povejte, koliko vas je takih, ki na ljubljanski obvoznici upočasnite na 80km/h pri Kozarju, pri Brdu, itd...

Povejte mi, koliko vas je takih, ki se zaustavite pešcu, ko je le-ta že sotpil na prehod za pečce.

...koliko vas je takih, ki se odmaknete nazaj na vozni pas, ko prehitite počasnejše vozilo na AC in ne vozite še naprej po prehitevalcu samo zaradi tega, ker je čez 500 m nek tovornjak.

Takih, ki vozite ponoči z meglenkami, ko ni megle?

Takih, ki vozite čez rumeno/rdečo (takih je na Šmartinki najmanj ducat vsak dan)? ...

itd...

Sej ne pravim - včasih je potrebno hitreje voziti po ACju, ker drugače voziš za tovornjaki. Samo koliko dobrih avtomobilov se vozi po voznem pasu? Več ali manj so drug drugemo za ritjo na prehitevalcu.

Na cesti sem cca 2 uri na dan in lakho rečem, da smo glede prometne kulture balkanci. Balkanci južno od nas so pa 2x balkanci...

Tiste, ki zavestno kršite PP, je prav, da vas prpa...
LP, Apple

kmetek ::

ma pomoje smo med najslabšimi v kulturi, na repu lestvice....vozim recimo po omejitvi pa še mi za ritjo vozi 2m......enkrat bom samo na bremzo >:D

Pyr0Beast ::

Pa mi povejte, koliko vas je takih, ki na ljubljanski obvoznici upočasnite na 80km/h pri Kozarju, pri Brdu, itd...
Tlele je že eden.

Povejte mi, koliko vas je takih, ki se zaustavite pešcu, ko je le-ta že sotpil na prehod za pečce.
Tudi tle, ga nebi rad zbil.

...koliko vas je takih, ki se odmaknete nazaj na vozni pas, ko prehitite počasnejše vozilo na AC in ne vozite še naprej po prehitevalcu samo zaradi tega, ker je čez 500 m nek tovornjak.
Ali je sploh treba prehitevati? 130 napram 120 na avtosesti se pozna manj kot 5% v porabljenem času ...

Sej ne pravim - včasih je potrebno hitreje voziti po ACju, ker drugače voziš za tovornjaki. Samo koliko dobrih avtomobilov se vozi po voznem pasu? Več ali manj so drug drugemo za ritjo na prehitevalcu.
Jst uživam v vožnji za šleparjem. Nobenih naglih pospeškov, nobenih naglih zaviranj, če se pa slučajno kdo pojavi pred njim, ga je pa on naj$"# ne jst.

ma pomoje smo med najslabšimi v kulturi, na repu lestvice....vozim recimo po omejitvi pa še mi za ritjo vozi 2m......enkrat bom samo na bremzo >:D
Požmigaš z vsemi štirimi v opozorilo, ponavadi deluje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

ma pomoje smo med najslabšimi v kulturi, na repu lestvice....vozim recimo po omejitvi pa še mi za ritjo vozi 2m......enkrat bom samo na bremzo >:D

Posebej ko se pelješ z malo manjšo hitrostjo "čiščenje" šipe pomaga>:D

jernejl ::

Pri dohodkih se to ne da narediti oz. zakaj bi SPLOH nekdo, ki ima večje dohodke, več plačeval. Potem bi tudi v trgovini morala imeti prodajalka podatke o dohodkih za vse kupce in jim glede na to zaračunati za štruco kruha. Potem uvedimo to še za druge prekrške (berači ščijejo zastojn po celi Ljubljani, zaposleni plača), kino, TV, pizzam,...


Primerjava z kruhom je naravnost odlična. Zakaj bogati isto plačujejo za štruco kruha kot največji revež. Naj upokojenec z 300 € pokojnine kupi kruh za 2 €. Tisti z 1000 € plače pa naj isti kruh kupi za 7 €. In seveda naj isto velja za vse ostale dobrine.


Bom še enkrat navedel nekaj "blesarij" in "bedarij", kot so jih nekateri poimenovali, ki očitno ne razumejo principa kazni.

1. Kazen mora biti vzgojna. To je tudi temeljni namen represije. Nekateri, ki nasprotujejo višini kazni glede na dohodek, so to poimenovali celo diskriminacija. Prav.
Pa imejmo kazi, ki niso odvisne od dohodka. Revež si prekrškov ne bo mogel privoščiti, bogati pa bodo lahko dirjali po cestah in plačevali kazni. A je to enakost pred zakonom? A ni to diskriminacija? Kazen pač mora biti taka, da je za vsakogar vzgojna, in da si vsakdo enako težko privošči kršenje zakona. Takrat je kazen nediskriminatorna.
Če si pa nekateri lahko privoščijo prekrške, drugi pa ne, to je pa diskriminacija.

2. Štruce kruha, kino, pizze, tv so za revnejše sloje seveda cenejši, le da nekateri tega ne opazite. Saj ne gre za direktno razliko pri plačevanju pri blagajni, ampak revnejši sloji prebivalstva dobivajo dodatne davčne ugodnosti, socialne pomoči, lahko dobijo brezplačne pakete hrane pri rdečem križu, brezplačno pravno pomoč in podobno.

3. Glede dohodnine: tudi tukaj država nima flat-rate cene za vsakega prebivalca, ampak dohodnino odmerja glede na dohodek. Še več: z višanjem dohodka se tudi relativni del (odstotek) za dohodnino povišuje. Ko je bila predlagana enotna davčna stopnja (enak % za vse), je bil ogenj v strehi. A ni potem to še veliko večja diskriminacija?
Saj bogatega človeka vojska ne bo nič bolj varovala kakor reveža, tudi gasilci ne bodo stražili pred razkošnimi vilami. Cestna razsvetljava ne bo nič boljša, ko se bo po cesti peljal bogat človek, prav tako pred njim ne bodo krpali lukenj na cestišču.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Pyr0Beast ::

Saj ne gre za direktno razliko pri plačevanju pri blagajni, ampak revnejši sloji prebivalstva dobivajo dodatne davčne ugodnosti, socialne pomoči, lahko dobijo brezplačne pakete hrane pri rdečem križu, brezplačno pravno pomoč in podobno.
.. a si si ti kdaj že ogledal te 'pakete' socialne pomoči? Dejansko so to neprodani (odpadni) izdelki/konzerve pred iztekom roka uporabnosti.
Vrjemi pa, da se pri 200€ na mesec vsak cent pozna, en evro jim je pa bolj pomemben kot bogatašu, ki ga boli patak če da za nova lita platišča 2000€.

Saj bogatega človeka vojska ne bo nič bolj varovala kakor reveža, tudi gasilci ne bodo stražili pred razkošnimi vilami. Cestna razsvetljava ne bo nič boljša, ko se bo po cesti peljal bogat človek, prav tako pred njim ne bodo krpali lukenj na cestišču.
Hej, ampak nisem vidu še bogatga človeka, da bi krpal luknje na cesti, pobiral smeti po okolici ali pa šel v službo peš/s kolesom.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

BigWhale ::

> Pa mi povejte, koliko vas je takih, ki na ljubljanski obvoznici upočasnite na
> 80km/h pri Kozarju, pri Brdu, itd...

Jaz recimo. Se dvakrat, do trikrat na teden vozim na relaciji Lj-Mb. Tja in nazaj. Veckrat vozim 120 km/h kot 130 km/h (pri porabi je taksna razlika, da v desetih dneh prisparam eno voznjo), pod trojanami vozim tistih zapovedanih 100 km/h.

> Povejte mi, koliko vas je takih, ki se zaustavite pešcu, ko je le-ta že sotpil
> na prehod za pečce.

Jaz jim ustavim tudi ce se niso stopili na cesto, ker ponavadi cakajo tam, ker bi radi cesto preckali...

> ...koliko vas je takih, ki se odmaknete nazaj na vozni pas, ko prehitite
> počasnejše vozilo na AC in ne vozite še naprej po prehitevalcu samo zaradi
> tega, ker je čez 500 m nek tovornjak.

Hm, 500m res ne cakam na prehitevalnem pasu, se posebaj ne, ce je kdo za menoj. Ostanem pa na prehitevalnem pasu, ce bi moral med umikanjem med dva tovornjaka stopiti mocneje na bremzo.

> Takih, ki vozite ponoči z meglenkami, ko ni megle?

Zakaj bi meglenke ponoci prizigal!?

> Takih, ki vozite čez rumeno/rdečo (takih je na Šmartinki najmanj ducat vsak
> dan)? ...

Ne, jaz se pri oranzni ustavljam. Ponavadi zaradi tega pokasiram trobljenje od zadaj.

> Na cesti sem cca 2 uri na dan in lakho rečem, da smo glede prometne kulture
> balkanci. Balkanci južno od nas so pa 2x balkanci...

Ja precejkrat se kregajo name, ker vozim po predpisih. Takrat sem 'ata' in bi me morali odstraniti s ceste, ker sem ovira v prometu in zaradi mene se ljudje pobijajo na cestah, ker jih delam zivcne in zato me prehitevajo pa ceprav se nasproti pelje 12 ton tezak tovornjak. Jaz bi se kar zaprl, ker ocitno ogrozam druge...

kmetek ::

lol bigwhale, a vidiš take, kot si opisal pa policija nikol ne ustavi. Blazno zanimivo, a ne?

Pyr0Beast ::

Sploh ne ..
Sistem se bo vedno trudil izločiti 'anomalijo', ki ga moti.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Bellzmet ::

@jernejl: to izenačevanje in pobiranje več denarja tisim z večjimi dohodki, pelje v recesijo, saj se ljudje niso pripravljeni toliko več izobraževati in delati, če so potem "nagrajeni" s tem, da povsod plačujejo absolutno več, kot tisti z nižjimi dohodki.
Pač to vodi v socializem, kjer vsi dobijo enako, ne glede na opravljeno delo in produktivnost.

lp

Apple ::

jernejl: si hodil na predavanja k Tajnikarju? :D
LP, Apple

imagodei ::

Bellzmet,

lepo te prosim, nehaj se delat neumnega. Stalno izhajaš iz napačne predpostavke, da ljudje MORAMO plačevat za prometne prekrške oz. da MORAMO prekrške sploh delat, tako kot moramo kupovat kruh. To je zgrešeno, daj si dopovedat!

Pa ti resno verjameš samemu sebi, ko trdiš, da bodo srednješolci v 4. letniku opuščali misel na študij iz razloga, ki ga navajaš? Češ, hja, jaz pa ne grem študirat, ker bom potem imel višjo plačo in me bodo zato policisti bolj oglobili?

Saj bi rad bil spraven in spoštljiv, ampak tvoje izjave kar kličejo po tem, da ti rečem: Nehaj se smešit!
- Hoc est qui sumus -

JohanP ::

......
Ja precejkrat se kregajo name, ker vozim po predpisih. Takrat sem 'ata' in bi me morali odstraniti s ceste, ker sem ovira v prometu in zaradi mene se ljudje pobijajo na cestah, ker jih delam zivcne in zato me prehitevajo pa ceprav se nasproti pelje 12 ton tezak tovornjak. Jaz bi se kar zaprl, ker ocitno ogrozam druge.....



Smug alert! Smug alert! :D

Bellzmet ::

@imagodei: ah nisem nikoli rekel, da prekrške moramo delati. Jaz samo pravim, da če se vzpostavi trend proporcionalnega plačevanja tukaj, se lahko prenese še kam drugam in tako naprej.

Drugače pa vse kazni o katerih govorimo tukaj niso popolnoma nič vredne, če ni zadosti policajev na cesti. Pač večinoma ljudje so (smo) takšni, da pri nekaterih stvareh potrebujemo nadzor. Jaz zase lahko kamot rečem, da bi kdaj parkiral na pločniku (sedaj nikoli ne), če bi bil 100% prepričan, da ne bom dobil listka.

Se pravi najprej potrebujemo predpis, zakon (kar imamo) in kar je enako pomembno, potrebujemo tudi nekoga, ki to nadzoruje in izvršuje. Sem prepričan, da bi drastično povečanje policije na cesti povečalo kulturo voznikov veliko bolj, kot višje kazni.

lp

Chessman ::

Spet dokaz da pri nas ne razmišljajo pri prometni ureditvi kot bi morali.
Dejstvo je da bo vsako leto več nesreč in vsako leto več mrtvih, pa neglede na to ali bodo kazni takšne kot so ali pa jih še 5x povišajo. Gremo drugače koliko vozil se je peljalo pred 20 ali 10 leti v smeri MB - LJ.?? Kliko se jih pelje danes?? Koliko je bilo nesreč takrat in koliko jih je danes?? Razmerje sigurno pokaže izboljšanje varnosti in ne obratno.

Zakaj so včasih vsi ko so se peljali recimo po sosednji Avstriji in držali vseh predpisov kot so bil predpisani (ponavadi si dobil odgovor ker so kazni bistveno višje kot pri nas), torej danes ko so pri nas kazni vsaj 2x višje potemtakem v Avstriji vsi divjajo ??? Še danes ko voznik pripelje čez bivšo mejo se začne obnašati tako kot zahtevajo pravila. Se pravi policija zna pravilno ukrepati in pravilno kaznovati. Naj bolj pomembno pa je to kako imajo omejitve postavljene, kako jim dela svetlobna signalizacija. Se pelješ po cesti iz MB do Graza pa da recimo bolje vidiš razmere uporabiš regionalno cesto. Na razdaliji 10km do meje naletiš na kar nekaj omejitev 50Km/h se pa pelješ naslednih 40Km pa ne vidiš nobene omejitve manj kot 70Km/h koliko je najnižja omejitev čez naselje. Je kvečimu še več šol in otrok ob tej cesti kot prinas, aja pri njih se ne sekirajo za varnost na cesti, Če pri njih z 70Km/h zadeneš telegraf štango je škoda ista kot pri nas ko se pelješ 50Km/h. Na isti poti se pelješ na začetku čez par križišč katera premorejo semaforje, Od mene do obvoznice za avstijo jih naš vsaj 10. Pa nikoli ne doživiš tega da bi se peljal recimo vsaj čez 4 ali 5 križišč pri eni zeleni luči. (Ja se da pripeljati iz smeri Koroškega mosta pa dalje po Proleterskih Brigad pa do konca ptujske v enem kosu brez ustavljanja, preverjeno deluje samo en problem je da če hočeš to doseč se moraš po cesti kjer je omejitev 70 peljati med 90 in 100Km/h. Torej zakaj ljudje vozijo nad omejitvijo, ker morajo da ne čakajo pri vsakem semaforju. Drugo je vožnja čez rumeno luč, vem da se ne sme ampak vsi vozijo če pa naši vrli prometniki ne znajo semaforjev nastaviti tako da bi se prilagajali količini prometa. Stojiš v križišču pri rdeči čakaš da se ti prižge zelena in da boš zavil levo. Prižge se zelena spelješ avto tako daleč v križišče da ne oviraš onih kateri vozijo v kontra smeri in potem čakaš da se ustavi promet iz kontra smeri. Promet se ustavi, par sekun kasneje pa se že odpre iz tvoje bočne strani. Torej kdaj bodo po oni levo zavijali nikoli. Ali pa drugi primer ker imaš pred križiščen več pasov (1 levo, 2 naravnost in 1 desno) vse lepo in prav ampak semafor za zavijanje levo se izklopi tako hitro da lahko skozi križišče pripelje 3-4 avtomobili. potem pa se kolona katera čaka za zavijanje v levo razmakne že tako daleč da še oni kateri ravno peljejo več ne morejo vozit. Po moji pameti do tega ne sme prit. Kolona za zavijanje v levo je lahko dolga samo do mesta kjer se vozni pas razširi za določeno smer vožnje, takrat ko je kolona za zavijanje daljša od tega pasu semafor ni pravilno nastavljen. Potem pa ljudje vozijo čez rumene in rdeče ko jim je potrebno ali stati pri vsakem semaforju ali pa stati v koloni pri semaforju in upati da boš recimo v 4 ali 5 poskusu lahko zapeljal čez križišče. Pa če pri vsaki zeleni na koncu ne bi peljalo čez recimo še dva avtomobila bi pa tebi uspelo prepeljati čez recimo komaj na 7-8 zeleni luči. Torej zakaj v Avstriji nobeden ne pelje čez rumeno luč, razen res v primeru ko se več ne more varno ustaviti. Pomoje ne zato ker je kazen za to tako velika, katera je manjša kot pri nas, pa še privoščijo si jo lahko lažje kot reveži pri nas, ampak zato ker ni potrebe ker se promet normalno odvija in ne rabiš peljati 80 tam kjer je omejitev 70 da prideš brez problema skozi skoraj vse semaforje v zelenem valu. (Ja in vozim v eni smeri po cesti, se pravi po neki glavni vpadnici, verjamem da če bom v vsakem križišču zavijal bom slej ko prej naletel na rdečo, samo ko se bom potem v drugi smeri peljal dalje bom pa smet imel zeleni val.

Zakaj se pelješ po mestu pri nas in imaš na vsakih 200m ležečega policaja, v grazu pa ne najdeš skoraj nobenega. Ker nima veza če jih polagajo ali ne. Ker ljudje bremzajo pred policajem zapelje čez in divja dalje do naslednjega. Drugo pa je da skoraj nikjer nimaš na cestah omejitev tako nisko postavjenih da bi sploh lahko policaje postavili. Ker pač znajo ločiti kaj je glavna cesta katera služi premikanju prometa med posameznimi deli mesta in katera cesta je pač namenjena za dosto do te glavn ceste. Pri nas pa so vse ceste iste, čim je zraven hiša ali blok mora biti pa omejitev 30. Potem pa narod divja tam kjer lahko samo da nadoknadi izgubljeno.

Torej kdo je kriv za nekulturo vožnje na cesti, tisti kateri predpise delajo ali oni kateri jih kršijo. Obojni, vendar vedita da še nobeden bedasti predpis ni privedel do kulturne vožnje.


PS:
- prej je eden napisal da bo stopil na bremzo ko mu bo kdo vozil za petami. Ni problema eden bo plačal kazen ker je imel premalo varnostno razdalijo drugi pa ker je nepravilno ustavljal vozilo in ogrožal druge udeležence.
- prav tako še komentar za vožnjo na prehitevalnem pasu namesto po voznem. Dokler bom vozil po prehitevalnem pasu in bo pred menoj vsaj eden avto na istem pasu se niti slučajno ne bom umikal onemu kateri bo vozil za menoj pa če mu hupo odpove in vse žarnice pocrkajo. Ko bo pa oni pred mano spraznil prehitevalni pas bom pa odvisno od tega kako hitro se bom peljal ali vozil dalje po prehitevalnem pasu in pač prehiteval vozila na voznem ali pa bom zapeljal na voznega če bo oni za menoj vozil bistveno hitreje

imagodei ::

Bellzmet,

enako trdim tudi jaz. Nikjer nisem rekel, da moramo uvesti noro visoke kazni. Prepričan sem, da bi kazni iz leta 1998 še danes popolnoma zadostovale, če bi se izvajale.

Če pa se že stalno podajamo na to pot višanja kazni in spreminjanja zakonodaje, potem pravim, da je smiselno, da imajo tisti z višjo plačo višje kazni. Tako kot je že nekdo pred mano dejal - diskriminatorno je prav to, da oseba z minimalno plačo kazen občuti zelo močno in ji to lahko povzroči povečanje socialne stiske, oseba z nekaj tisoč evri plače pa bo ob enaki kazni zgolj zamahnila z roko, češ to je drobiž.

Ne pomeni pa to, da se mi zdijo denarne kazni tako über fine in jih kujem v zvezde. Če bi prebral moje poste bi videl, da se zavzemam za marsikaj drugega, ne (samo) za denarne sankcije. V neki drugi temi sem dejal tudi, da bi podprl obvezne ure varne vožnje, ki bi jih subvencionirala država, ter obnavljanje znanja CPP vsakih nekaj let. Prav tako bi ministrstvo za šolstvo moralo poskrbeti, da bi se v že v osnovnih šolah namenilo vsaj kakih 20 ur letno za izobraževanje o cestnem prometu. V nižjih razredih pač pogovor, ter "vaje" pod nadzorstvom učiteljice, ko gredo otroci po cesti na kulturni, športni dan... V višjih razredih, ko se mulci že pripravljajo za izpit za moped, pa bi bil na mestu morda tudi kak "shocker" video, ki bi prikazoval razdejanje po nesreči. Pa obiski invalidov, ki so to postali zaradi prometne nesreče. Pa obiski voznikov, ki so vozili pijani ali drogirani (po možnosti še povzročili nesrečo) - bi morali v okviru lastne kazni odpredavat 45 minut na temo "žal mi je, ne bom nikoli več!" Jp, to bi bilo zabavno, vzgojno za otroke in vzgojna kazen za pijanega voznika.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

Chessman@ Torej kdo je kriv za nekulturo vožnje na cesti, tisti kateri predpise delajo ali oni kateri jih kršijo. Obojni, vendar vedita da še nobeden bedasti predpis ni privedel do kulturne vožnje.

Ja, kaj pa zdaj klobasaš? A ti "tisti, ki predpise delajo" držijo pištolo na čelu med vožnjo in grozijo: "Če ne boš kršil predpisov, te fentam?"

Tvoja naloga je, da se držiš predpisov, če so ti všeč ali ne. Če ti predpisi niso všeč, obstajajo demokratični načini, da jih spremeniš. Ne mi pa tukaj bluzit, kako je za tvoje prestopke kriva država, ker te baje sili v to... :\
- Hoc est qui sumus -

cypena ::

"Če pa se že stalno podajamo na to pot višanja kazni in spreminjanja zakonodaje, potem pravim, da je smiselno, da imajo tisti z višjo plačo višje kazni. Tako kot je že nekdo pred mano dejal - diskriminatorno je prav to, da oseba z minimalno plačo kazen občuti zelo močno in ji to lahko povzroči povečanje socialne stiske, oseba z nekaj tisoč evri plače pa bo ob enaki kazni zgolj zamahnila z roko, češ to je drobiž."

se strinjam z imagodei
kazni morajo biti za vse enake, se pravi, za vse enako vzgojne. zato je kazen glede na dohodek(okvirno) pravična, pa še to ne čisto.
recimo, prva oseba ima 500eur plače, druga 5000eur. če bi bila kazen 80% plače, bi prvi plačal 400eur, drugi pa 4000eur. se pravi, da bi prvemu ostalo samo še 100eur za preživetje, kar je občutno premalo, drugemu bi pa še vedno ostalo 1000eur za čez mesec, simpl ane( dovolj za čisto spodobno preživetje).
pri tem pa upoštevajmo še to, da prvemu od prejšnjih mesecev ni ostalo nič privarčevanega(pri 500eur je bolj težko kaj na kupček dajat), dočim bi drugi še vedno imel zalogo od prejšnjih plač --- še vedno ne bi bila kazen enaka za vse! malemu človeku pomeni 50eur veliko več(glede na preživetje), kot velikemu 500eur, kateri ima za in pred seboj dovolj rezerve, manevrskega prostora.

za tiste, k pa ne morejo plačat, bi pa mogli uvesti pač druge vzvode.
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: cypena ()

OChack ::

mammdizl avto in lahk sma povem da je razlika v porabi med 90 in 130km/h dobrih 50% al ap clo več (pač imam 5 prestav in bolj malo konjev) in zato po avtocesti ne vozm kj dost več kot 110 kar pomeni 2500 obratov.
tud onesnaževanje se zlo poveča z priganjanjem, in zato podpiram nemce da zmanšajo omejitev na 100km/h za vsa vozila ki ne podpirajo euro 4 ali 5 norm (ravno močna in hitra vozila ih ne podpirajo :)))) in potem vidš novga fičaka ki prehiti bemflna al pa ferarija :)

no druga stavr je tud ekologija v nemčiji, v primeru da so v emsti vrednosti plinov presežene majo narjen tko da lahko po mestu furajo samo avti z euro4 normam al pa tisti ki so naknadno dodal katalizator ali filter trdnih delcov (dizli). mislm da bi pr ns tud to mogl uvest namest plačevanja neke pristojbine za tiste ki bi se hoteli voziti po centru
Int€l inside, IDIOT Outside

BlackHole ::

Bellzmet, kar ne morem verjet kaj klobasaš že celo debato. Tudi jaz bi takoj podprl kazni vezane na dohodek. Pa ne samo zato, ker bi kazen morala biti vzgojna, ampak predvsem zato, da "storilec", že preden jo ima namen storit, premisli, če to morda le ne bi bilo tako pametno. Nekdo, ki ima 5000€ plače so bo požvižgal za tistih 750€ kazni, ki bi jo dobil in se bo brez strahu pred njo usedel pijan v avto. Nekdo, ki pa ima 700€ plače, bo pa o tem razmišljal že v gostilni, preden bo naročil pijačo. V tem je razlika. In to se mi zdi povsem pošteno. Tisti, ki ima večjo plačo ne bo procentualno plačal nič več, kot pa en "revež". To se mi zdi pošteno pri kaznovanju, saj vemo, da na cestah večkrat nastradajo povsem nedolžni ljudje in predvsem to je treba preprečit. Če že morajo denarne kazni biti visoke, naj bodo visoke za vse.
LP Marko

SmeskoSnezak ::

Jaz pa razmišlam drugače. Tistim, ko majo male plače, denar kar nekaj pomeni, zato naj oni kar lepo fašejo denarno kazen. Tisti, ko pa majo več keša, kot ste omenjali, se jim je** za keš po domače. Tiste bi kaznoval drugače. Odvzem avta, prostosti, družbeno koristno delo (minimalno 100 ur), nepremičnine, pa še kaj bi se dalo zmisliti. Tako bi v bistvu tud človek z več gnara začel razmišlat, če se mu splača delat bedarije, saj bi ugotovo, da mu njegov gnar nič ne pomaga, če jih dela. :D
@ Pusti soncu v srce... @

BCSman ::

Npr. delaš na črno v Italiji, veljaš za reveža, ker nimaš prijavljenih dohodkov in plačuješ minimalne kazni. :\ Kaj bo udba take reči nadzirala?

BlackHole ::

Če delaš na črno, si v drugem kazenskem postopku. Kaj zdaj mešaš delo na črno in prometne prekrške, bučko?!

Predlog od Smeška je seveda dober, še boljši verjetno od kazni vezane na dohodek, ampak s tem se verjetno pri nas ne bodo ubadali, zato ne omenjamo tega tukaj.
LP Marko

Zgodovina sprememb…

Bellzmet ::

Ja že 5000EUR plače. Samo koliko s.p., d.o.o., privatnikov, gostiln... v Sloveniji dela na črno in imajo v dohodnini prijavljeno 800 EUR mesečno plačo, dobijo pa neprimerno več? Ti bi potem plačali VELIKO manj kot dejansko imajo.

Na drugi strani imaš pa nekoga, ki je v dohodnino prijavi 5000 EUR mesečne plače (slava mu), ker je pač pošten ali ker dela v firmi, kjer drugače ni možno. In ta bo pa nasrkal in plačal neprimerno več.

Imaš tudi 20 letnega mulca, ki fotrov BMW goni do daske. Jaz bi ga dal v zapor, on bo pa dobil 100 EUR kazni, ker nima dohodkov? Halo!?

Vseeno se mi zdi, da so tukaj zelo pomembne točke, o katerih nobeden ne govori veliko. S točkami dosežeš, da so vsi res popolnoma enaki (z višino kazni tega ne moreš narediti tako "popolno", npr. razlog prvi odstavek), da morajo še enkrat na izpit, opravljati javna dela, CPP, zapor... in tako naprej.

Nekoga, ki ima 5000 EUR mesečne plače, tudi 4000 EUR kazni ne bo spametovalo. Ponavadi takšni, ki imajo toliko plače, nimajo samo te plače, ampak še kaj prišparano in na strani. Tako da si pomoje lažje "privoščijo" enomesečni izpad dohodka, kakor nekdo s plačo 500 EUR.

lp

perci ::

Sem proti višjim kaznim. Kazni so že sedaj relativno visoke, pa to ljudi očitno ne gane. Podpiram BW-jev predlog. Nekaj tisoč radarjev, ki bodo nadzorovali hitrost, pa avtomatsko printanje položnic. Kar se alkohola tiče, pa zahtevati vgradnjo naprav, ki bodo ugotavljale alkoholiziranost v samem vozilu, nonstop. Najbolje kakšna zadeva, ki kontrolira premikanje zenic, in tako tudi ugotovi, kdaj si utrujen. Vse to naj se belezi in konec leta placas racun za vse prekrske.

kekz ::

Če pogledaš (svetovno) statistiko, največ kriminala in prekrškov naredi neuka in nešolana raja. In oni naj bi imeli to svojo deviantno obnašanje še subvencionirano z nižjimi kaznimi?
To gre po uni social(istič)ni državniški logiki: opilimo bogate, ker jih lahko, pa čeprav so statistično "bolj pridni". Predstavljajte si enega univerzitetnega profesorja, ki gre ropat banko :D.
Vedno se govori, da naj bi bila tudi v prometu boljša vzgoja in izobraževanje od kaznovanja. Zakaj bi torej z višjimi kaznimi udarili tiste, ki so dokazano bolj izobraženi (in posledično najbrž tudi več vzgajani skozi daljši vzgojno izobraževalni proces).

Mene že davki v tem stilu zelo nervirajo in bi skoraj pobegnil iz države (če bi začel še enkrat, bi zagotovo). Še malo olja prilijejo na ogenj v tej smeri, pa ne bom več pomišljal. Da ne bi šel v šole, namreč ne razmišljam, ampak le o pobegu iz zverinjaka.

O mojih voznih navadah:
Razen neprivezovanja, sem skoraj vzoren. Imam tempomat, ki ga uporabljam tudi v naseljih, da mi noga niti slučajno ne bi zbezljala. Vozim SUVa s povprečno porabo med 8 in 9 litri. Tudi to kaže sliko o stilu vožnje, čeprav se ne vlečem po cesti. Tempomat si po GPSu nastavim na omejitev.
Spoštovanje pravil pričakujem tudi od drugih in tudi kot pešec na cesti stopim na zebro, ker pričakujem, da imam prednost.

Izi ::

Vse se bo uredilo.
Čez nekaj let tako ali tako preidemo na satelitsko cestninjenje, ko ti bodo kot kaže cestnino zaračunali tudi če boš avto samo preparkiral na domačem dvorišču >:D
In potem bo tako ali tako za vsako sekundo vožnje zabeleženo poleg vsega ostalega tudi kako hitro si vozil.
Kazni ti bodo lahko kar v istem trenutku ko delaš prekršek že trgali direkt iz računa.
Ali pa ti bodo kazni zaračunali skupaj z cestnino vsak mesec posebej. To se bo treba še odločiti.
Seveda bi se lahko namesto denarnih kazni sproti beležile samo točke in ko dosežeš določeno število točk ti pride policija na dom in ti odpeljejo avto v prešo >:D
In ker bomo izgleda cestnino plačevali čisto na vseh cestah se vožnja v službo z avtom ne bo več splačala, razen če ne bo več ljudi v avtu.
In ceste bodo spet precej bolj prazne.

Obeta se nam lepa prihodnost :D

BlackHole ::

Nekoga, ki ima 5000 EUR mesečne plače, tudi 4000 EUR kazni ne bo spametovalo. Ponavadi takšni, ki imajo toliko plače, nimajo samo te plače, ampak še kaj prišparano in na strani. Tako da si pomoje lažje "privoščijo" enomesečni izpad dohodka, kakor nekdo s plačo 500 EUR.

To in ostalo vse drži. Ampak še vedno je bolje vezati kazen na dohodek, kot pa da nekomu lahko uniči življenje (malo pretiravam), drugemu pa omogoči, da se znebi drobiža. To kako kdo prikazuje svojo plačo, mislim da ne spada v to debato. To je tako ali tako menda že kak drug prekršek ali pa izkoriščanje lukenj v zakonih.
Sicer pa, kako je do zdaj bilo s študenti ali pa nekom, ko mu nimajo kaj vzeti, če je dobil kazen? Dvomim da res ni rabil plačat nič. Kaj piše v zakonu?
LP Marko

cypena ::

"Če pogledaš (svetovno) statistiko, največ kriminala in prekrškov naredi neuka in nešolana raja. In oni naj bi imeli to svojo deviantno obnašanje še subvencionirano z nižjimi kaznimi?
To gre po uni social(istič)ni državniški logiki: opilimo bogate, ker jih lahko, pa čeprav so statistično "bolj pridni". Predstavljajte si enega univerzitetnega profesorja, ki gre ropat banko ."

ja normalno, saj je raje tudi številčno veliko več, kot kot ukih, šolanih ljudi:\ pa še enkrat, to ni nikakršno subvencioniranje, vse si še enkrat preberi in probaj razumeti bistvo, kazen je kazen in ne proizvod. kazni za taspodnje naj bodo take kot so, za bogate morajo pa biti seveda višje, če hočemo z denarno kaznijo delat red na cestah (tukaj je govor o denarni kazni, mar ne?) če imaš dve jabki in ti eno vzamejo, si boš hitro in dobro zapomnil, če pa nekomu, kateri ima celo klet jabolk eno vzameš pa po možnosti tudi opazil ne bo, če pa bo se pa zato ne bo vznemirjal, ker jih ima še vedno več kot dovolj.

drugi odstavek pa pomoje ni vreden komentarja:D , je preveč "kr neki" vmes:P
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)

Beli_Zajcek ::

No ja, če že vežemo kazni za prometne prekrške na dohodek, potem lahko pa še ostale kazni, kot je recimo umor. Po vaši logiki mora biti kazen enaka tako za bogatega kot za revnega. Oba sta naredila isto (ali prometni prekršek ali umor). Pri prekršku pač zaračunamo bogatemu več, ker bo samo tako občutil isto kot revež.
Pri umoru pa je situacija obrnjena, bogataš dosti bolj občuti leta zapora, saj ne more služiti miljone evrov medtem ko je zaprt, revežu je pa skorajda vseeno za revščino, ki jo dobi za mesec dni dela za tekočim trakom. Tako moramo bogatemu skrajšati kazen za umor izključno iz našega navdiha po izenačevanju kazni.
Se pravi po vašem je logično, da bi bogati plačevali več za prometne in ostale prekrške, vendar pa bi tudi prej prišli iz zapora zaradi "težjih" dejanj. Vam je všeč?

Jaz bi kazni pustil kakršne so. Dodal bi zadeve, ki jih prakticirajo po ostalih državah, kot so ponovno opravljanje tečajev, obvezno obiskovanje srečanj alkoholikov, predavanja po šolah, dela po raznih društvih... Aja pa 1000 radarjev se tudi kul sliši :P

jernejl ::

Če pogledaš (svetovno) statistiko, največ kriminala in prekrškov naredi neuka in nešolana raja. In oni naj bi imeli to svojo deviantno obnašanje še subvencionirano z nižjimi kaznimi?

Tule pa malce mešaš izobrazbo in premoženje. Kazni se ne bi višale z izobrazbo in šolanjem, ampak z dohodki. Kar pa ni čisto identično. Višji dohodek je lahko samo posledica višje izobrazbe.

To gre po uni social(istič)ni državniški logiki: opilimo bogate, ker jih lahko, pa čeprav so statistično "bolj pridni". Predstavljajte si enega univerzitetnega profesorja, ki gre ropat banko

Sam si recimo ne morem predstavljati neukega reveža, ki bi z davčno utajo, zlorabami položaja ali finančnimi goljufijami pospravil v žep nekaj milijonov EUR.
Niti si ne morem predstavljati neukega reveža, ki bi v domači delavnici izdelal atomsko bombo.
In prav tako bi si težko predstavljal neukega reveža, ki bi si lahko privoščil naročiti umor (ali pretep, grožnje) svojega bližnjega, poslovnega konkurenta ali političnega nasprotnika.
Pametni ljudje - ne boš verjel - so prav tako sposobni kršiti zakone in ko to napravijo, so posledice lahko mnogo hujše, kakor pa če neuki revež oropa bencinsko črpalko in odnese nekaj tisočakov.
Normalno pa je, da si taki ne bodo mazali rok in na ulici kradli ženskih torbic za drobiž, če pa lahko na bolj prefinjen in eleganten način pridobijo mnogo več.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Obvestila o radarjih in dvoličnost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19636711 (32799) Pithlit
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38869987 (61707) BigWhale
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53594552 (77596) darkolord
»

Višje kazni za prometne prekrškarje (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
27120079 (12503) solatko
»

Nov zakon o varnosti v cestnem prometu - ZVCP (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1088910 (6884) DavidJ

Več podobnih tem