» »

Nov zakon o varnosti v cestnem prometu - ZVCP

Nov zakon o varnosti v cestnem prometu - ZVCP

1 2
3
»

DavidJ ::

Za začetek malo off-topic.

Nisem pristaš tega, da se na grobo ureja situacije, če že sedaj potekajo nekonfliktno oz. zadeva 'deluje'. Jasno, da je treba določene stvari uokvirit, da se sploh lahko pogovarjamo o neki stopnji usklajenosti, vendar pretiravati ni nikoli dobro. Zato se mi zdi, da je treba takšno strogo kontrolo na cesti in striktno upoštevanje pravil vzeti z rezervo. Stvari se dostikrat pošlihtajo same, tako da stvar deluje.

Za primer lahko navedem dva dokaj različna režima mestnega prometa v Ljubljani in v Celju. V prestolnici je navada, da se skozi rumeno in prvo sekundo sekundo rdeče še potegne, posebno v prometnih konicah. To upoštevajo tako pešci kot vozniki. Medtem ko se v Celju na rumeni že ustavljajo in pešci že stopajo na zebro. To sem večkrat opazil tako kot voznik in pešec. Zakaj so stvari take, ne vem, ampak takšne so. Spomnim se predavanja pri Cerarju, ko je razlagal, kako so Francozi hoteli urediti prometni kaos v Parizu tako, da bi voznike prisilili (s postroženim nadzorom, strožjimi kaznimi), da bi _popolnoma_ upoštevali pravila v prometu. Vozniki so bili ogorčeni in so preko sredstev množičnega določili dan, ko se bodo vsi do potankosti držali omejitev, ustavljanj na rumeni in drugih elementov tim. belega štrajka. Na dan izvedbe je bil promet v Parizu blokiran. Nujne službe so bile ohromljene.

(In da ne bo kdo zdej rekel, da trdim, da ne rabimo pravil.)

Glede ostalega.

Bi se kar strinjal s proporcionalnimi višinami kazni. Tako bi lahko zagotovili, da bi kazen dosegla (približno) enak namen, če jo stori bogataš ali revež. S tem, ko mora nekdo plačati 30% mesečnega dohodka za kazen, drugi pa le 5%, smo de facto premožnejšega kaznovali mileje. Pri proporcionalnem kaznovanju bi oba udarili po žepu enako.

Tega zakona še nisem prebral, zato tudi ne znam povedat kaj več o njem. Kar zdajšnjem zakonu manjka je omejitev dovoljene količine alkohola v krvi na 0.0 promila.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

BigWhale ::

> Kar zdajšnjem zakonu manjka je omejitev dovoljene količine
> alkohola v krvi na 0.0 promila.

To bi dejansko pomagalo. Zmanjsevanje iz 0.5 na 0.2 je pa traparija.

Sergio ::

BW: zmanjsevanje na 0.2 je enako glupo kot zmanjsevanje na 0.0

Pojej eno malo starejse jabolko, pa pejt pihat.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

snow ::

No pa takrat ko poješ malo starejše jabolko in te ustavijo in greš pihat, greš še na odvzem krvi. ;)

Jaz sem tudi za 0.0
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Sergio ::

Predstavljaj si stroske. Vse dodatne stroske, ki jih je na svoji kozi obcutila ze Portugalska, ki je sprevidila svojo napako in zvisala mejo iz 0.0 na 0.5

Jaz nikoli ne pijem in vozim. Nikoli, niti malo. Sem za to, da clovek, ki je pod vplivom alkohola, ne bi smel sesti za volan. A to z restrikcijo na 0.0 ne dosezemo.

Aja, se malo statistike. Malone vse nesrece s smrtnim izidom, pripisane 'voznji pod nedovoljenim vplivom alkohola', so povzrocili vozniki z nad 1.5 promila alkohola v krvi.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

DavidJ ::

Sergio, stroške?

Trdim, da nesreč, ki jih povzročijo legalno vinjeni vozniki, ob popolni prepovedi ne bi bilo. Se strinjaš?

Meje med 0.2 in 0.5 praktično ni. Ker tistega, ki misli (in takšnih je žal _veliko_), da se ga eno pivo nič ne prime, ker je prej pojedu frutabelo, in nato zvrne še dva, se ta meja ne dotika. Tisti, ki pa bo reku, da ne sme _nič_ spit, sicer bo plačal kazen, bo šel verjetneje trezen za volan. Prepoved je tista, ki bi lahko zmanjšala tovrstne nesreče, ne pa zaostrovanje dovoljenja.

Kaj se je zgodilo na Portugalskem?
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DavidJ ()

Freelancer ::

Zadeva se je sprevrgla v državljansko vojno, ker niso več smeli jest starejših jabolk :P.
P4C@3GHz, P4P800, 1GB DDR400, ABIT Ti4200

Sergio ::

Na Portugalskem so zmanjsali na 0.0 in potem po pol leta zvisali nazaj na 0.5.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

DavidJ ::

Znižanje in restitucijo na prejšnjo raven sem razbral že prej. O kakšnih stroških govoriš?
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

So višje kazni učinkovite ali ne? Ali pravico vzeti v svoje roke? (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
8614206 (10303) TESKAn
»

Prevožena rdeča luč (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26094498 (82901) fosil
»

Dražji prometni prekrški (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11311717 (9565) BlackHole
»

Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18914345 (11875) Tear_DR0P
»

Nova pravila v prometu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
799546 (8257) Zdravko

Več podobnih tem