» »

Višje kazni za prometne prekrškarje

Višje kazni za prometne prekrškarje

Bob Rock ::

Sem v postopku...poloznico so mi poslali ze pred nekaj casa in sem se pritozil(se pred novim zakonom). Kaj to pomeni, da bom, ce bo pritozba zavrnjena, kaznovan po starem ali novem zakonu?
___________________________________________________
gance hale ale cuzamen

krneki0001 ::

Po starem.

Fizikalko ::

No, nebivedu, zdaj ga pa orenk v temo brcaš. Naj te naučim malce osnov fizike.

Ubije te sila. Sila. Posledično seveda pojemek. Sila pride od sunka sile, ki pa je enak spremembi gibalne količine.

Zdaj pa vzemiva dva primera - enkrat z zelo trdim avtom butneš nekam, drugič pa z mehkejšim, sodobnim avtom (z ENAKO maso, da bo lažje računat - čeprav imajo novejši večjo maso in je potem prednost le teh še večja).

Sunek sile je v obeh primerih enak, saj so hitrosti in mase tvojega vozila enake. Sunek sile je enak produktu sile in časa trka. No, in ker je pri trdih avtomobilih ta čas precej manjši (saj je precej manj mečkanja pločevine), je sila toliko večja. Temu ostrezno večji je pojemek in posledice na notranjih organih (krvavitve).

Skratka, cut the crap. Dostikrat imaš prav, ampak to, da se siliš v ospredje tudi tam, kjer ne poznaš osnovnošolskih osnov iz tematike, je pa samoponižujoče.

krneki0001 ::

Fizikalko evo ti en primer trdega in mehkega avtomobila. mitsubishi pajero in honda civic.
trk

Torej v tem primeru je najbrž civic bolj nevaren za ostale udeležence kot pa pajero - to trdiš ti, jaz pa pravim, da je pajero za ostale udeležence mnogo bolj nevaren kot pa civic.

Zgodovina sprememb…

Legend(SLO) ::

¸No ta filmček aj si ogledajo uni k trdijo, da so večji avtomobili varnejši in zato lahko norijo. Sej za voznika so, za ostale pa vsakmu normalenmu evidentno ne. Sploh, ker je ponavad prometna kultura lastnikov SUV-ov še kšnih 30% nižja kt lastnikov Cliotov in manjših avtomobilov.
Kar se tiče kazni glede na plačo bi ble v SLo popolnoma neustrezne. mamo preveč ludi z minimalno plačo, ki se vozjo okrog v Avtomobilih za 50-100k €. Kazni glede na vrednost avtomobila bi ble mnogo ustreznejše (Glede na vrednost novga avtomobila, če pač kupeš rablen avto maš pač smolo)
krneki

Fizikalko ::

In koliko kg ima pajero?

>>Raptor, to ne bo držalo (drži, da te prevelik pojemek ubije)

Zasrbel me je predvsem ta tvoj stavek. Ne izvijaj se sedaj ven s trkom kupejčka z džipom, no.

kekz ::

Glede na vrednost novga avtomobila...

In koliko stane npr. nov Triumph Vitesse MK2? :\

imagodei ::

Skratka, zakon ne bo prinesel nobenega posebnega izboljšanja.

Čas bi bil, da se trenutne vladajoče politične stranke postavi na smetišče zgodovine in čimprej pozabi na njih! To je pa višek.

Razumem, da človek enkrat naredi napako, da pa vsakih nekaj let povečujemo kazni in pričakujemo rezultate, to je pa debilizem. Ena poenostavljena definicija neumnosti pravi takole: Neumen je tisti človek, ki dela ves čas enake stvari in pričakuje drugačne rezultate. Po tej definiciji so predlagatelji zakona kompletno vsi utrgani. Glede na vse, kar se v naši državi dogaja, ta ugotovitev niti ne preseneča, ampak ostanimo on-topic...

V nedeljo sem se imel priliko peljati iz morja proti Gorenjski. Ker sta ravno domnevna glavna akterja incidentov v Piranskem zalivu domnevno debatirala o tem, ali so bili domnevni dokazi o incidentih zanesljivo pokurjeni in uničeni (par dni kasneje pa sledi tožba Janša proti Ropu), je bilo na cesti NEBROJ POLICISTOV. Človek se vpraša, ali so na ceste poslali vse policijske patrulje, ki jih premore Gorenjska? Če so jih, so nevarno gemblali, da ne bodo tega izkoristili roparji, ki bi morda ravno takrat šli ropat Gorenjsko banko v Kranj... Ali pa kakšno manj odmevno tarčo. Mislim, policistov na cestah je bilo res ogromno - le od kod so se vzeli?!? Jih je posojala cela Slovenija?

Od kod bomo vzeli policiste med predsedovanjem Slovenije EU? Tudi takrat bo na cestah izredno stanje in to pol leta!!

KAJ PRAVZAPRAV SPRAŠUJEM? Če očitno imamo dovolj policistov, da neko sončno nedeljo celo Gorenjsko od Bleda do letališča BRNIK naselimo s policisti, da je pravzaprav vse kar MODRO od patrulij, kako da teh istih patrulij ne vidimo na cestah vsak dan? Kaj - nimamo prometne policije, ali kaj?! Ko bi bilo vsak vikend na cestah toliko policistov, kot jih je bilo preteklo nedeljo...! Ko bi jih videli vsaj 20% toliko... Res se sprašujem, kakšna dela opravljajo, saj jih na slovenskih cestah praktično ni.
- Hoc est qui sumus -

Legend(SLO) ::

Kekz: Ne me zajebavat. Za tolk stare avtomobile je problem glede na vrednost avtomobila. Sam takim avtom tut trenutno vrednost težko določš. Za kšne mal novejše bi pa pogledu kolk je stal, ko so ga še proizvajal in pretvoru v €. Lahko bi pa uporablu še kšno koleracijo (Recimo, da bi upoštevu takratno povprečno plačo)
krneki

kekz ::

No, sem omenil, ker poznam človeka, ki ima v lasti natanko ta model.
Drugače pa, na cestah najdemo še kar nekaj jugotov, stoenk in fičkov. Za stoenke vem, da se je cena gibala od 7.000 do 13.000 DEM, odvisno od časa, inflacije in tečaja (so bile hitro in zelo spremenljive vrednosti). Interval je tako velik, da bi prekleto težko določil pravo ceno. Meni se zdi predlagana ideja veliko preveč zapletena za izvedbo v praksi.

Itak pa sploh ni pravična do kupcev starih avtov. Stare avte kupujejo tisti, ki nimajo ali se jim zdi škoda denarja za novega.
Torej bi bolj kaznoval revnejši sloj? Stare avte pa bi bilo še težje prodati in še nižje cene bi dosegali.

Ravno sem prodajal svojega in na koncu je šel za 200€, davkariji pa se je zdela cena prenizka, ker so ga cenili (po papirjih) na 1.200€ in hoteli 60€ DMVja. To je na realno ceno kar 30% 8-O. Ampak ponudbe je toliko, da je bil moj na bolhi med 255 stranmi na 162. strani. Še jaz sem ga težko našel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

WarpedGone ::

>> Tisto s črnimi pikami in zvezdicami je pa IMO hud udarec mimo.

Si tako prijazen in razložiš, zakaj bi to bil tako hud udarec mimo? Te je strah, da bo fok iz čiste zlobe in foušije tebi limal črne pike?
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

Iz zelo bližnjega vira vem, da se policisti nemalokrat ponoči, po npr. 24h ali 1h zjutraj, zavlečejo z avtom v grmovje in prijetno dremuckajo do dne. Postajo imajo prižgano, tako da se lahko hitro odzovejo na klic, a zakaj bi sredi noči ustavljali vozila...?

No, kakorkoli že, višje cene NE BODO prinesle manj mrtvih na cestah. Dokler policija dejansko ne bo vzpostavila stanja, da bo možnost, da te ustavi patrulja zelo visoka, toliko časa bomo pritiskali na gas in vozili pod vplivom opojnih substanc. Policija sicer pravi, da je stopnja pričakovanja, da te ustavijo, zelo visoka, ampak to je lari fari. Jaz ne vem, a so leni sami policisti, ali je leno vodstvo - nekaj močno smrdi. Postavljat patrulje tja, kjer se da zaslužit s kaznovanjem zato, ker je nekdo pripeljal 10 km/h nad omejitvijo v pregleden ovinek, je bedarija. Popoln bruh!

V smeri iz Jesenic proti Kranju (slab kilometer pred odcepom za Bled) imamo Gorenjci npr. enega izmed biserov prometne ureditve: trenutno se tam še konča avtocesta Hrušica-Vrba, iz desne strani pa se vključuje tudi stara cesta iz smeri Jesenic proti Kranju (torej desni vozni pas). Cestišče pripelje nad tistim delom, kjer se avtocesta zoža v običajno dvosmerno magistralko (brez odstavnih pasov!), nato pa dobrih 100m teče vzporedno s to magistralko in se počasi spušča - izjemno pregleden del cestišča, s pogledom levo točno vidiš vse avtomobile. No, povsem v nasprotju z zdravim razumom je tam postavljen znak 60 km/h! Torej, cesta se vključuje skoraj vzporedno in se zadnjih 50m podaljša v klasični vključevalni pas, kakršnih je polno na vsaki magistralki! Jasno je, da voznik nima prednosti, ampak pri vključevanju na magistralko PAČ NE BI SMELO BITI OMEJITEV, ka-li? Pazi zdaj to cvetko - tik pred mestom, kjer se začne vključevalni pas, je omejitev 40 km/h! Za posrat!!!

Seveda ni treba posebej praviti, da je na tistem mestu non stop polno policistov. Nesreč pa praktično nobenih, ker je preglednost res velika. Edino logično bi bilo, da bi na tistem delu ceste lahko pritisnil na gas in se varno vključil na magistralko, ne pa, da bi po pravilih moral zmanjšati na 40 km/h, nato pa ob koncu pospeševalnega pasu čakati, da se magistralka sprazni! Je pa to krasno mesto za policiste, ki praznijo žepe tistim butcem, ki se še vedno niso naučili, da tam kamot srečaš policaje. Sicer nikjer drugje od Jesenic do predora Ljubno, ampak tam pa skoraj gotovo. In potem se lahko še hvalijo, da so prisotni na cestah!

Skrajni čas je, da se odgovorni zresnijo in naredijo neke poteze, ki ne bodo šle zgolj smeri drakonskih kazni. S takšnimi kaznimi bodo dosegli samo to, da bo med kaznovanimi mnogo takšnih, ki hitrost malenkost presegajo, a niso neke kamikaze. Po polnoči na cesti še vedno ne bo NOBENEGA policista; ravno tako jih ob 11h zvečer v petkih in sobotah ne bo v bližini nočnih klubov, od koder se domov vozi neizkušena, pijana mladina. Tistega, ki je predlagal tak zakon, bi pa mogli nemudoma vreči iz službe/položaja in mu nikdar več omogočiti dela v politiki/javni upravi, ker predstavlja popolno potrato davkoplačevalskega denarja!
- Hoc est qui sumus -

Mr.B ::

Znak 40 km/h je neveljaven, razen v primeru če je zraven znak za DELO.
Pelji lepo 50 km/h. Če te ustavi, naj pokaže policaj v svoji knjigici, kje je ta znap napisan... V zakonu ga ni...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Legend(SLO) ::

OK Vdam se. Sistem bi blo nemogoče zasnovt tako, da bi bil vsaj delno pravičen. Jah bi prizadel revnejši sloj hmm. In zakaj bi si nek revež rajši kupu starga SUV-a, ki požre ogromen stane vzdržvanje itd... Kt pa nov manjši avto. Jah očitno pa le ni tak revež a ne? Sej sistemi glede na dohodke so super, če velika večina prebivalstva plačuje davke. Nevem kako Švicarjem ratuje, sam mogoče nimajo tone službeno/privatnih vozil.
krneki

imagodei ::

Skratka, grožnja s kaznijo, a brez izvrševalca kazni, je tako, kot prepovedovanje piratstva ob dejstvu, da ti praktično nobena odgovorna oseba ne more brez utemeljenega suma narediti hišne preiskave - velika večina Slovencev ima doma vsaj en kos piratskih Windows, Office, ali katerega drugega programa. In večina Slovencev se bo brez močno pojačane pojavnosti policistov na cestah še vedno vozila pod vplivom alkohola in prehitro, vse do bridke smrti.

Tistim, ki menite, da je trenutna vlada krasna, pa dajejo nesposobni oblastniki občutek, da skrbijo za vašo varnost in da opravičijo vaš davkoplačevalski denar.

Človek ne ve, ali bi se smejal, ali jokal.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

@MrB:

Hvala za informacijo.

Kljub temu je omejitev 60 tam popolnoma brez veze. Pri vključevanju na magistralko na mestih, kjer je pospeševalni/vključevalni pas (npr. pri Radovljici ali pri Brezjah, če govoriva o isti cesti, le par kilometrov naprej) in se cesta vključuje vzporedno, ni nikdar nobenega znaka. Enostavno ne gre s 60 km/h vključiti se na cesto, če za tabo pelje kolona z 90 ali 100 km/h. Enako je pri vključevanju na avtocesto. Tudi tam na pospeševalnih pasovih nimaš znaka za 60, 80 ali 100 km/h. Preden zapelješ na vozni pas avtoceste moraš po pravilih pridobiti dovolj hitrosti, da se lahko varno vključiš. Če za tabo nekdo pelje po omejitvah, moraš torej pospešiti vsaj na 120, če ne na 130 km/h. In to je potrebno storiti na pospeševalnem pasu.

Ne vem, odkod odgovornim pamet, da je situacija pri Vrbi drugačna - razen tega, da se cesta ne priključi iz ovinka (kot je klasično pri priključkih na avtocesto) pač pa pride naravnost, čez most preko avtoceste. Tam je krasna ravna linija, po kateri zelo lepo nese laserski žarek od radarja, zaradi prevoja cestišča pa policaja ne opaziš takoj. Kot rečeno - krasno mesto za kasiranje, čeprav so nesreče tam zelo redke.
- Hoc est qui sumus -

Roadkill ::

>> Roadkill, zakaj bi nekdo, ki noče delat in je brez službe, ter na socialni moral plačati manj za kazen kot jaz, ki pošteno delam,

Zato, ker so drugače kazni take kot so zdaj: (Pre)visoke za povprečnega državljana in sprejemljive za tistega, ki bolj pridno dela. Za tistega, ki ima pa denarja preveč, pa so trenutne kazni še vedno nepomembne in jih ignorira.
Ü

WarpedGone ::

Kdaj bodo odgovorni funkcionarji odgovarjali za svojo nesposobnost? Kje so rezultati?

Postavljeni so, da uredijo stanje. Pred parimi leti so nabili kazni in se hvalili, kako da bo sedaj vse ok in krasno. 3/4 ljudstva jim je ploskalo, prikimavalo in pelo hvalo. S ponovnim povišanjem pa so priznali, da tisto ni pomagalo. Sedaj pa nam prodajajo ukrep, ki se je že n-krat izkazal kot neučinkovit. Zakaj bi ravno tokratno povišanje kazni imelo tak magičen učinek? In polovica ljudstva jim zopet poje hvalo.

Zahtevam njihovo oceno, koliko manj mrtvih bo naslednje leto. Če falijo, zahtevam njihov odstop brez odpravnine.
Zbogom in hvala za vse ribe

MEDENA ::

Mnogo strožje avtošole bi bilo veliko bolje, dražji izpiti.

jype ::

Clio z ABS in ESP se s 100 km/h na uro ustavi v 33 metrih. Verjamem, da se kakšen športno predelan BMW ustavi prej, povprečen 525 pa potrebuje 3 metre dalj (z isto elektronsko opremo).

edge540 ::

>>Mnogo strožje avtošole bi bilo veliko bolje, dražji izpiti.

Narobe. Že zdaj so predrage. Pa stroge. Vržejo te za vsako nepomembno bedarijo. Kar potrebujemo je dosti strožji zdravniški pregled, ki bi vseboval tudi nek psihotest. Poznam dosti ljudi, ki imajo izpit, pa bi bilo bolje za njih in za človeštvo da ga nebi imeli. Ker preprosto niso sposobni za to, pika.

MEDENA ::

no sej to sem mislil.

imagodei ::

WarpedOne@Zahtevam njihovo oceno, koliko manj mrtvih bo naslednje leto. Če falijo, zahtevam njihov odstop brez odpravnine.

Tako je. Če odgovorni v podjetju predlaga napačno strategijo vlaganja denarja oz. če napačno presodi situacijo in podjetje zaradi napačne poslovne poteze izposluje izgubo namesto dobička, padajo glave. Tudi ti bebčki na ministrstvih, ki v vseh resorjih vlečejo takšne in drugačne poteze, bi morali za napačne odločitve odgovarjati. Ne s kazensko odgovornostjo - neumni pač niso sami krivi, da so neumni - pač pa vsaj z neko objektivno odgovornostjo, ki bi jim onemogočala zaposlovanje v javni upravi ali na političnih funkcijah.

Že od srede 90 povečujejo te kazni, kot papagaji ponavljajo, kako bo to rešilo problem, pa še do danes ga ni. Pri tem je pa najbolj žalostno to, da te kazni plačujeMO tudi tisti, ki nismo kamikaze in v splošnem ne ogrožamo drugih, ampak ravno zapeljemo pred radar s 5 km/h preveč. Mislim, saj je prav - če peljem preveč in me policist dobi, je prav da plačam. Ampak, da bom pa plačeval neke visoke kazni pod pretvezo tega, da bo to rešilo življenja - to je pa višek!
- Hoc est qui sumus -

gansta ::

In s tem mislijo, da bodo zmanjšali število žrtev:'( :'( ob izpitu bi moral biti obvezen ogled poškodovancev npr. v Soči in pa poligon varne vožnje na različnih "materialih"....Mislim, da bi potelj marsikdo previdnejše vozil;(( Zgrešeno politiko imajo;( .

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gansta ()

Buggy ::

Naj mi kdo pove koliko casa in koliko udarcev trentne hinavske vlade moramo se sprejeti preden se nam bo zjasnilo ali pa zameglilo pred ocmi.
Skoda ker nisem prida hujskac, saj bi se zdaj aktiviral in pozival ljudi na cesto...

BluPhenix ::

Blah to pa res niso neki hudi udarci. No ja kakor za koga ...

gansta tisto tudi nebi kaj dosti pomagalo.

Ma že prav moj dedek, ko govori: "kdor nima v glavi ..."
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

snow ::

Na avtocesto!!
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

para! ::

Po mojem kazni ni treba dodatno višat, dovolj bi zaleglo, če bi jih več potalal. Nekdo, ki vozi hiteje od omejitev ipd, tega ne nardi samo 1x, ampak verjetno to počne na redni osnovi. In recimo 100 EUR dat za kazen ni veliko denarja, če te le-ta doleti enkrat letno, če pa te doletava vsak mesec, bi se pa že moral zamislit, a ne?

lp
Death before dishonor!

para! ::

In če predpostavka v zgornjem postu drži, potem tudi 1000 EUR enkrat letno marsikomu ne bo povzročalo preglavic...
Death before dishonor!

imagodei ::

@para!

To je srž problema. Mene so v zadnjih 5 letih policisti ustavili morda dvakrat, bolj verjetno enkrat samkrat in sicer lani. Plačal nisem, če ravno koga zanima, je bila samo kontrola, napihal sem pa 0,0. V teh 5 letih bi se lahko ves čas vozil pijan, da bi le vozil po omejitvah, pa bi težko našel policaja, ki bi me ustavil... :\

Lahko mogoče še kdo napiše, kolikokrat so ga policaji ustavili v zadnjih letih? Po moje je t.i. stopnja pričakovanja, da bodo ravno tebe ustavili, skrajno nizka. Zato pa je stanje takšno, kot je. Potem, ko mulec naredi izpit, še mesec dva vozi defenzivno in previdno (če sploh), nato pa vidi, da policajev itak nikjer ni. No, razen tam, kjer so itak že vrsto let 2x na teden in vsi vemo, kje (in večina pravočasno zmanjša). Logično, da mu bodo zrasla krila.

Zanimivo, da od lanskoletnega povišanja kazni letos opažamo DRASTIČNO povišanje števila prometnih nesreč in predvsem smrtnih žrtev prometa. Ja, očitno višanje kazni dobro vpliva na kamikaze - od groze so se odločili za množične samomore. Samo jeba je, ker ponavadi še koga s sabo vzamejo, ki sploh ni razmišljal o samomoru. :\ :\
- Hoc est qui sumus -

volkec ::

Mene so ustavl enkrat in še to (domnevam) zaradi prepočasne vožnje :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: volkec ()

sidd ::

No, sej minister je odstopil zdaj, če se ne motim.

pa malo poglejte sedaj za novimi italijanskimi kaznimi, pa se pol bunite ;)

Zanimivo, da od lanskoletnega povišanja kazni letos opažamo DRASTIČNO povišanje števila prometnih nesreč in predvsem smrtnih žrtev prometa. Ja, očitno višanje kazni dobro vpliva na kamikaze - od groze so se odločili za množične samomore. Samo jeba je, ker ponavadi še koga s sabo vzamejo, ki sploh ni razmišljal o samomoru.


ah daj no, upam da je to sarkazem....18 letnim frocom(ter tudi kakšnemu starejšemu biserju) dat za vozit mašine, ki ne presežejo hitrosti 100km/h, pa bo. Pa serijsko alkoteste pa sken zenic v avte, ter seveda avtomatski zaklep mašine v primeru neustreznosti.


samo še najboljša ideja se mi zdi primerna vzgoja, pa bonton.

Aja! pa radijskim postajam kazni dat, kaj opozarjajo kje stoji radar.

mah, sizifovo delo je, da se o tem razglablja...:\
no idea for signature
signed
I

T0RN4D0 ::

Me na srečo še niso :)

T0RN4D0 ::

Ma kaj vam ni jasno, vsi bi neki preseraval pa 100 ur v avtošoli pa psihotesti pa ne vem kake blokade vse v avto, vsi začetniki bi mogl svoje avte kupit ker on od mame ma 10 konjev preveč. Bi lahko še bol zakompliciral?

Plaču bo pa do za vse? Dedek mraz? ;)

PacificBlue ::

Ja pa bral sem tudi to(mislim da v Nemčiji) sta se zaletela traktor in tank( vem smešno) in je tanka obrnilo traktor pa je bil baje čist ok....:P

steev ::

Prvič: Ne verjamem.
Drugic: Kaj ima to veze s to temo?
:|

TESKAn ::

sidd, finta radarjev naj ne bi bila v tem, da pobirajo kazni, ampak da ljudje vsaj tisti čas, ko je radar tam, vozijo normalno.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Mr.B ::

To bi bilo lepo. Statistično pa me zanima, na odsekih kjer so se v roku dveh let ubijali, je bil postavljen radar koliko krat.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

BluPhenix ::

Evo ideja, namesto radarjev, naj na mesta nesreč nabijejo velike črne table, na kateri piše: leta xxxx je tukaj umrlo 7 ljudi zaradi človeške neumnosti, vozite pametno; leta xxxx je tukaj umrl nekdo, ki se mu je preveč mudilo, upoštevajte omejitve, etc.

Morda bo količina teh tabel ljudi prepričala, da vozijo po nekih predpisih, ter predvsem odgovorno. Morda se bodo zavedli da lahko polek sebe ogrožajo tudi marsikoga drugega ...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

sidd ::

@BluPhenix: igrati na človeško moralo zna bit učinkovito, samo kaj ko se še vedno najde pameten člkovek, kateremu se pa to ne more zgodit...

@TESKAn: meni je dosti bolj všeč, da ljudje nebi vedeli, in bi lepo spokasirali kazen...kaj se je tak težko hudiča po omejitvi pelat?! Če pa je nekje resno za brezveze postavljena omejitev, pa nardite peticijo za umik table, al pa jo naj nekdo ponoči zmakne, pa omejitve ne bo več....policisti in oblasti tako ne bodo opazile, če pa te ustavi, pa ti ne more napisat kazni (razen če je v naselju, kjer je avtomatsko 50 km/h). Pa še nekaj, v naselju je takšna omejitev zaradi nepredvidenih situacij ter zaviralne poti. Če pa koga kje kaj moti, pa naj po pomoti podere tablo z omejitvijo...smo že tud to doživeli, in zdaj smo v naših krajih že brez 2 tabel za omejitev(brez skrbi, ni moje delo to) :D
no idea for signature
signed
I

dzinks63 ::

:)) Ne vem zakaj toliko prahu okoli tega, pač voziti se je treba po predpisih ozoroma še manj od tega pač koliko dopuščajo vozne razmere (dež, sneg,...) in nebo nobenih problemov. Če pa nekdo ni sposoben kontrolirati hitrosti vozila, je pa to druga zgodba.

Dalmatinc ::

Hajde frajerji.......naredte kreš test čelno BMW5 in Clio. Voznik iz BMW5 se lahko iz avtomobila samo ustane in ponudi infuzijo celemu Cliu, medtem ko voznik Clia nima 5% da preživi.

edge540 ::

Dokler zaradi objestne in neprimerne vožnje ne boš šel za par dni v keho, nekaterim ne bodo pomagale nobene omejitve. Ampak žal pri nas ni kontrole (oziroma je, ampak je njena učinkovitost ~0).

Všeč mi je zakon, ki ga nameravajo (ali pa so ga že) sprejeti v Kanadi. Cestnih dirkačev ne bodo samo konkretno oglobili, pri prekoračitvi hitrosti za določen procent bo šel avto naravnost v stiskalnico. To bi pri nas lahko malo prestrašilo tiste, ki preveč gledajo Tokio drift in podobno sranje, potem pa si na 93' Hondo Civic obesijo 15 kg plastike v obliki spojlerjev in podobnih neumnosti in se nažigajo po mestnih ulicah gor in dol.:\

Mr.B ::

Dokler je trčenje čelo, pa še to je ?, s kakšno hitrostjo. Do določenih G-jev gre, ko pa ti pretrga aorto zaradi G-jev, ti tudi tank ne pomaga...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

OmegaM ::

Sem mnenja da visje kazni skorajda ne bodo spremenile zadeve.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

Daedalus ::

Kdaj bodo odgovorni funkcionarji odgovarjali za svojo nesposobnost? Kje so rezultati?

Postavljeni so, da uredijo stanje. Pred parimi leti so nabili kazni in se hvalili, kako da bo sedaj vse ok in krasno. 3/4 ljudstva jim je ploskalo, prikimavalo in pelo hvalo. S ponovnim povišanjem pa so priznali, da tisto ni pomagalo. Sedaj pa nam prodajajo ukrep, ki se je že n-krat izkazal kot neučinkovit. Zakaj bi ravno tokratno povišanje kazni imelo tak magičen učinek? In polovica ljudstva jim zopet poje hvalo.

Zahtevam njihovo oceno, koliko manj mrtvih bo naslednje leto. Če falijo, zahtevam njihov odstop brez odpravnine.


Podpis.

Sploh prvo vprašanje je tisto, ki bi ga morali kolektivno postaviti odgovornim. Večkrat v mandatu, se razume. Recimo - kaj je dražje - avtomatske zapornice, al nekaj izgubljenih življenj (gledam zgolj ekonomsko škodo, brez vseh ostalih posledic za okolico)? Patrulja ob nevarni zapori ceste, al nekaj prometnih nesreč v času trajanja zapore?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

sidd ::

bodite srečni, da ne živite v Italiji....hjoj, kako bi se šele bunili. Njihove nove kazni naravnost trgajo gate :D

Tisti zakon v/iz kanade mi je pa zelo všeč. Ker je vsak lastnik prokleto občutljiv glede avta, še posebej ko gor navesi 20" kolesa in tono plastike.
no idea for signature
signed
I

kekz ::

Tisti zakon v/iz kanade mi je pa zelo všeč. Ker je vsak lastnik prokleto občutljiv glede avta, še posebej ko gor navesi 20" kolesa in tono plastike.

Ha, ha. Si sploh ne predstavljam, kakšni avti bi se potem vozili po naših cestah.
Zase vem, da bi se vozil v nečem, kar je še cenejše kot današnja kazen za 10 km/h prekoračitev.
Potem pa kar izvolijo, lahko vsak teden...

edge540 ::

>>Zase vem, da bi se vozil v nečem, kar je še cenejše kot današnja kazen za 10 km/h prekoračitev.

Če se ne motim ti ne vzamejo samo avta ampak dobiš še 10 000 $ kazni. Številko imam v glavi in ne vem če je pravilna, je pa v tem rangu.

sidd ::

uff, ta kanadski zakon postaja vse boljši in boljši!
no idea for signature
signed
I


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740570 (35441) St235
»

perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119489359 (62112) BlueRunner
»

pritožba na kazen - možnost ugoditve (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11516584 (11980) bluefish
»

Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18914316 (11846) Tear_DR0P

Več podobnih tem