Forum » Loža » Najceneje od Ljubljane do Kranja.
Najceneje od Ljubljane do Kranja.
Matev ::
Znanec menja službo in sprašuje kakšna je najcenejša opcija vsakodnevnega prevoza iz LJ. do Kranja.
Avtobus/vlak ne prideta v poštev.
Ima avto in tam bo imel relativno povprečno plačo.
Hvala za resne informacije.
edit:
vlak...
dit2:
resnost prosim
Avtobus/vlak ne prideta v poštev.
Ima avto in tam bo imel relativno povprečno plačo.
Hvala za resne informacije.
edit:
vlak...
dit2:
resnost prosim
- spremenil: Matev ()
'FireSTORM' ::
vlak?
Edit: drugo ostane pa še:
čoln, letalo, peš, kolo...
Edit: drugo ostane pa še:
čoln, letalo, peš, kolo...
Those penguins.... They sure aint normal....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 'FireSTORM' ()
MihaFirst ::
Matr, zakaj resnost, glih sm hotu bit izvirn in rečt: "Peš"
Sicer pa, če sm jst pravilno razumel
Torej vlak in avtobus ne prideta v poštev, ne?
Avto se meni zdi čisto racionalna stvar - morda tankaš enkrat tedensko pa to ja ni nek strošek. Vse ostalo, sploh letalo, bi ga prišlo dražje
Sicer pa, če sm jst pravilno razumel
Avtobus/vlak ne prideta v poštev.
Torej vlak in avtobus ne prideta v poštev, ne?
Avto se meni zdi čisto racionalna stvar - morda tankaš enkrat tedensko pa to ja ni nek strošek. Vse ostalo, sploh letalo, bi ga prišlo dražje
MadMicka ::
Proda avto. Kupi moped. In ogromno prišpara. Al pa kupi moped in avto uporablja le v slabem vremenu
Tako se mu plača na račun stroškov za prevoz na delo še malo poveča.
Tako se mu plača na račun stroškov za prevoz na delo še malo poveča.
A. Smith ::
Vožnja s sodelavcem
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
volkec ::
xabre, če greš ob 16-ih iz Lj v Kr se zna res malo zavlečt. Ob osmih zjutraj pa je cestišče, ki gre iz Ljubljane proti Kranju večinoma prazno.
Bellzmet ::
Cudno tole...avtobus/vlak ne pride v postev...pa naj bo najceneje.
Se pravi naj stopa ali si pa pri carovnici sposodi metlo.
Se pravi naj stopa ali si pa pri carovnici sposodi metlo.
Modri dirkač ::
Mesečna za vlak je 65 €. Ne vem kako bi človek lahko cenejš prišel skozi.
Tudi če imaš SDI-ja te pride en tank ca. 50 €, porabiš pa ziher več kot enga na mesec, da ne omenjamo živce, ki jih zgubiš v vsakodnevnih konicah.
EDIT: Seveda je pa vprašanje, kako mu odgovarja vozni red ter lokacije žel. postaj.
Tudi če imaš SDI-ja te pride en tank ca. 50 €, porabiš pa ziher več kot enga na mesec, da ne omenjamo živce, ki jih zgubiš v vsakodnevnih konicah.
EDIT: Seveda je pa vprašanje, kako mu odgovarja vozni red ter lokacije žel. postaj.
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
kmetek ::
če dobiš za nedoločen čas si lahko omisliš tudi polletno karto ali celo letno, še dodadten popust dajo.
bozjak ::
najcenejje bo štop, oziroma če ma možnost se več sodelavcev zmen in vsak enkrat pele, ma pol stropke 1/4 npr...
Drugač pa vlak ja. Zakaj to ne pride v poštev?
LP
Drugač pa vlak ja. Zakaj to ne pride v poštev?
LP
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com
http://bozjak.deviantart.com
anko ::
Ne razumem - sprašuješ za najcenejši prevoz obenem pa praviš, da avtobus in vlak nista opcija... Potem ti ostane motor, ki je pozimi malo bolj zoprna stvar, si pa definitivno najhitreje in najmanje pokuri. Ali pa tisti mali avtoček - Aixam ali nekaj podobnega, ki ga registriraš kot moped :)
Če sem prav razumel, tvoj skopi opis situacije, kolega živi v LJ in se bo vozil na delo v KR? Ta relacija je ob konicah dokaj prevozna - torej zjutraj v Kranj in popoldan/zvečer v Ljubljano. Vem iz izkušenj. Obratna smer je tista, ki je ZABASANA :)
EDIT: pri porabi cca 8 l/100 km (1,6 bencinar), pokurim cca 4 tanke bencina na mesec, oz. cca 160 - 200 litrov.
Če sem prav razumel, tvoj skopi opis situacije, kolega živi v LJ in se bo vozil na delo v KR? Ta relacija je ob konicah dokaj prevozna - torej zjutraj v Kranj in popoldan/zvečer v Ljubljano. Vem iz izkušenj. Obratna smer je tista, ki je ZABASANA :)
EDIT: pri porabi cca 8 l/100 km (1,6 bencinar), pokurim cca 4 tanke bencina na mesec, oz. cca 160 - 200 litrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: anko ()
Azrael ::
Verjetno ima šiht daleč stran od žel. postaje. Kranj je precej razvlečeno mesto, mestni promet pa pojma nimam koliko je vreden tega imena.
Nekoč je bil Slo-tech.
steev ::
Kaj se ti hecaš o Kranju? Kranj pa razvleceno mesto. To je pa edino mesto, kjer potrebujes mestni prevoz samo za ostarele.
:|
;-) ::
Avtobus pa vlak odpadeta ki sta najcenejša.
Nevem zakaj nebi se vozo z avtom če ga že ima, ker letalo in helikopter je dražja različica...za peš pa je predaleč.
Nevem zakaj nebi se vozo z avtom če ga že ima, ker letalo in helikopter je dražja različica...za peš pa je predaleč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
misso ::
Potem mu presostane sam najemniško štanovanj ein ga proba pokrivati s potnimi stroški.
Drugače pa najhitreje prideš v kranj z vlakom, nima nikol gužve da bi mogel stati kot to morejo avti oziroma avtobusi
Drugače pa najhitreje prideš v kranj z vlakom, nima nikol gužve da bi mogel stati kot to morejo avti oziroma avtobusi
metalc ::
Z avtom se bo zmeraj vozil nasproti kolonam, tako da bo v glavnem imel kar tekočo vožnjo, razen ob kakšnih prometnih nesrečah, razkopavanju cest ipd. Mogoče se bo moral ustaviti pred kakšnim semaforjem v Medvodah, Še najbolj kritična bo nesrečna Celovška, ki mora poleg vsega prebavljati še ves promet z avtoceste. Odvisno kje stanuje, morda se mu celo splača izogniti Celovški po poti mimo Tacna. Če bus in vlak odpadeta, zna biti varčno in zdravo tudi s kolesom čez Smlednik ali po vzorednih cesticah čez Medvode.
;-) ::
Če bus in vlak odpadeta, zna biti varčno in zdravo tudi s kolesom čez Smlednik ali po vzorednih cesticah čez Medvode.
Pa kr na nasledne olimpijske
LuiIII ::
Sam se vozim na relaciji LJ -> Žirovnica vsak dan. Seveda z avtom saj je vlak prepočasen (1.10h). Iz vzhodnega dela Ljubljane do Žirovnice je 45min. nazaj pa kakšno minuto manj s tem, da se na obvoznici v Ljubljani cjazimo in včasih tudi malo postojimo. Povprečna poraba okoli 6.5l/100km + cestnina. Mesečni stroški okoli 300€. Plača seveda delodajalec. Do Kranja je cca. 30 minut vendar bi bila povprečna poraba večja saj je manjši odstotek avtoceste in več vožnje po mestu. Je pa v Kranj čisto mogoče priti v 35 min. po stari cesti. S tem odpadejo stroški cestnine ,a je malo bolj stresno in obenem nevarno. Definitivno pa se bolj splača voziti v Kranj na delo kot pa iz Kranja v Ljubljano. Vsak dan gledam reveže, ki stojijo na AC včasih v koloni od Šentvida do izvoza za Šmartno. Poleti se jim popoldan zaradi svoje nespametnosti (ne zavijem na Brod) včasih pridružim še sam.
Je pa pri vseh teh vožnjah nekaj res. Ne glede na to ali stojiš v koloni ali je povprečna hitrost prihoda na delo 90km/h, vedno prideš že malo zdelan in zato manj razpoložen in efektiven. Zato si bom uredil delo na domu oz. v bližini doma. Pri vseh teh optičnih povezavah bi se bilo greh voziti (no s kolesom bi še šlo).
Še iščem primeren plac s 100/100Mbit optiko!
Lui
Je pa pri vseh teh vožnjah nekaj res. Ne glede na to ali stojiš v koloni ali je povprečna hitrost prihoda na delo 90km/h, vedno prideš že malo zdelan in zato manj razpoložen in efektiven. Zato si bom uredil delo na domu oz. v bližini doma. Pri vseh teh optičnih povezavah bi se bilo greh voziti (no s kolesom bi še šlo).
Še iščem primeren plac s 100/100Mbit optiko!
Lui
der_Alte ::
Zakaj se pa ne preseliš v bližino službe? Prodaš stanovanje v LJ in kupiš tri hiše v Žirovnici.
rasta ::
V smeri LJ zapustiš avtocesto pri izvozu za Brnik (tisti za počivališčem), v smeri JE pa pri izvozu Vodice.
Se pa ne izplača. Cesta je daljša, ovinkasta in zelo nevarna.
Se pa ne izplača. Cesta je daljša, ovinkasta in zelo nevarna.
steev ::
Seveda se izplača. Na času ne izgubiš skoraj nič. Res da je malo vijugasta cesta pri vodicah (nevarno je predvsem v gozdu - senca, listje na cesti, ovinki). Na koncu meseca pa kar veliko prišparaš.
:|
Zeberdee ::
Če greš v Kranj "zahod" - stražišče, pa tudi center, se ti splača iti po "nemški" cesti mimo tacna, levo proti medvodam, ter na staro cesto. Pri medvodah se stara cesta že razbremeni. Če greš na "vzhod" (šenčur, primskovo), se ti splača tako ta varjanta, s tem, da ne zaviješ proti medvodam, ampak nadaljuješ proti trbojam in priletiš direktno na planino in se izogneš vsem rondojem, ki grenijo življenje. Je pa ta varianta slaba, če greš v center mesta zaradi "izvoza" na jelenov klanec. Ne vem kako da je tam VEDNO gužva - deset minut.
Lj-Vodice-Brnik-Avtocesta se po mojem mnenju ne splača, ker na uvozu na "Kranj Brnik Picerija botana (nisem se drugega spomnil v tisti smeri res)" čakaš kot kreten. Pa še vseskozi so policaji sedaj na letališču... Najboljša varianta je še vedno avtocesta, vendar se ti ne splača, če greš v "JV del kranja" saj na poti od kranj vzhod (pri rondoju) čakaš kot kreten. Kolona je od prvega rondoja do drugega. Če greš na primskovo, kokrico, je še vedno bolje, da greš v šenčur in po kozji poti do brda.
Da bi pa se vozil Ljubljana - Jesenice -> Ljubljana - Vodice - Brnik (tisti velik loop proti ljubljani) - Jesenice, pa mislim da je bedasto. Cestnina pride 1,6 € oziroma 1,44 če kupiš za 100 € (10 € zastonj). 1,44 evra (*2*20) mesečno 57,6 €. Če temu odšteješ vsaj 15-20 minut dnevno (0,4 (četrtina ure)*20*5 (urna postavka) (40€) in odšteješ še stroške za 20 kilometrov dnevno več pa si tam tam.
Včasih je dražja "stvar" na koncu cenejša.
Lj-Vodice-Brnik-Avtocesta se po mojem mnenju ne splača, ker na uvozu na "Kranj Brnik Picerija botana (nisem se drugega spomnil v tisti smeri res)" čakaš kot kreten. Pa še vseskozi so policaji sedaj na letališču... Najboljša varianta je še vedno avtocesta, vendar se ti ne splača, če greš v "JV del kranja" saj na poti od kranj vzhod (pri rondoju) čakaš kot kreten. Kolona je od prvega rondoja do drugega. Če greš na primskovo, kokrico, je še vedno bolje, da greš v šenčur in po kozji poti do brda.
Da bi pa se vozil Ljubljana - Jesenice -> Ljubljana - Vodice - Brnik (tisti velik loop proti ljubljani) - Jesenice, pa mislim da je bedasto. Cestnina pride 1,6 € oziroma 1,44 če kupiš za 100 € (10 € zastonj). 1,44 evra (*2*20) mesečno 57,6 €. Če temu odšteješ vsaj 15-20 minut dnevno (0,4 (četrtina ure)*20*5 (urna postavka) (40€) in odšteješ še stroške za 20 kilometrov dnevno več pa si tam tam.
Včasih je dražja "stvar" na koncu cenejša.
Ejsi_Disi ::
@steev: Seveda se izplača. Na času ne izgubiš skoraj nič. Res da je malo vijugasta cesta pri vodicah (nevarno je predvsem v gozdu - senca, listje na cesti, ovinki). Na koncu meseca pa kar veliko prišparaš.
No, tole si pa precej v kamen. Vsaj glede časa.
No, tole si pa precej v kamen. Vsaj glede časa.
Rock n' roll ain't noise pollution!
'FireSTORM' ::
Resnost...kako lahko človek zahteva tukaj resnost če je pa izločil vse "pametne" rešitve.
Avtobus mu ne diši
Avto je predrag
Od vlaka je odvisen
Z čolnom očitno ne more, z letalom verjetno tudi ne, ostanejo še pa:
-Peš
-Kolo
-Konj
pa še morda kaj...
Avtobus mu ne diši
Avto je predrag
Od vlaka je odvisen
Z čolnom očitno ne more, z letalom verjetno tudi ne, ostanejo še pa:
-Peš
-Kolo
-Konj
pa še morda kaj...
Those penguins.... They sure aint normal....
Ziga Dolhar ::
steev:
> Seveda se izplača. Na času ne izgubiš skoraj nič. Res da je malo vijugasta cesta pri vodicah (nevarno je predvsem v gozdu - senca, listje na cesti, ovinki). Na koncu meseca pa kar veliko prišparaš.
Točnih številk se ne spomnim več, vendar sem tri leta nazaj pač "računal", koliko se mi tole izplača. Tukajšnji izračun je približen, po spominu, zaključek pa enak.
Obvoz čez Vodice zame pomeni:
1. ca. 10 minut daljšo pot,
2. ca. 9 km več.
Po AC vozim ponavadi 120-130, tako da "večjo porabo" goriva Clia 1.2 upam zanemarit. Upoštevaje več goriva za obvoz, in "plačo", ki jo zaslužim v desetih minutah, sem ugotovil, da je vožnja po AC in plačilo cestnine marginalno - takrat 50 tolarjev - dražje. Če primerjam to s svojo urno postavko (šef zgleda upošteva, da sem nekadilec in ne hodim na čikpavze :)), plus "udobje" mirne in fizično&psihično nenaporne vožnje (+ ABC) - sem prišel do zaključka, da grem celotno pot po AC.
--
Je pa res, da tole striktno velja le za vožnjo v službo. Vračanje in ne-službeni prevozi ne nosijo stroška izgubljenega zaslužka, pač pa jih smatram za luksuz, ki si ga smem in morem privoščit.
> Seveda se izplača. Na času ne izgubiš skoraj nič. Res da je malo vijugasta cesta pri vodicah (nevarno je predvsem v gozdu - senca, listje na cesti, ovinki). Na koncu meseca pa kar veliko prišparaš.
Točnih številk se ne spomnim več, vendar sem tri leta nazaj pač "računal", koliko se mi tole izplača. Tukajšnji izračun je približen, po spominu, zaključek pa enak.
Obvoz čez Vodice zame pomeni:
1. ca. 10 minut daljšo pot,
2. ca. 9 km več.
Po AC vozim ponavadi 120-130, tako da "večjo porabo" goriva Clia 1.2 upam zanemarit. Upoštevaje več goriva za obvoz, in "plačo", ki jo zaslužim v desetih minutah, sem ugotovil, da je vožnja po AC in plačilo cestnine marginalno - takrat 50 tolarjev - dražje. Če primerjam to s svojo urno postavko (šef zgleda upošteva, da sem nekadilec in ne hodim na čikpavze :)), plus "udobje" mirne in fizično&psihično nenaporne vožnje (+ ABC) - sem prišel do zaključka, da grem celotno pot po AC.
--
Je pa res, da tole striktno velja le za vožnjo v službo. Vračanje in ne-službeni prevozi ne nosijo stroška izgubljenega zaslužka, pač pa jih smatram za luksuz, ki si ga smem in morem privoščit.
https://dolhar.si/
kekz ::
Jaz sem lani čisto resno razmišljal o nakupu helikopterja (stane približno kot boljši avto).
Premislil sem si, ko sem prišel do podatka, da te zadeve kurijo 30 l/uro.
Tole ( http://www.prevoz.org/) pa najbrž ni za tako kratke in periodične vožnje.
Premislil sem si, ko sem prišel do podatka, da te zadeve kurijo 30 l/uro.
Tole ( http://www.prevoz.org/) pa najbrž ni za tako kratke in periodične vožnje.
steev ::
Če si vzameš 20 minut svojega prostega časa na dan zato da greš 10 minut prej v službo in 10 minut kasneje prideš domov, s tem dobiš 3 do 4 evre (z bencinom si tam tam). Potem mislim da se ti izplača.
Če pa si plačan 20 € na uro in lahko delaš kolikor hočeš, boš tistih 20 minut raje porabil za delo. Ali pa če svoj prosti čas ceniš bolje, boš raje tistih 20 minut porabil za kaj drugega (počitek ...) in ti ne bo škoda dati dodatne 3 € za 20 minut svojega prostega časa. Če svoj prosti čas ceniš še veliko bolje, potem si pa kupi avion ali helikopter ali pa zaprosi da naredijo prizidek stavbi v kateri delaš, da boš porabil vsega 1 minuto, da prideš do delovnega mesta.
Moje osebno mnenje: 80 € na mesec je pa že nekaj, za kar se splača stran vržt 20 minut.
Ne zamerit, samo moje mnenje.
Če pa si plačan 20 € na uro in lahko delaš kolikor hočeš, boš tistih 20 minut raje porabil za delo. Ali pa če svoj prosti čas ceniš bolje, boš raje tistih 20 minut porabil za kaj drugega (počitek ...) in ti ne bo škoda dati dodatne 3 € za 20 minut svojega prostega časa. Če svoj prosti čas ceniš še veliko bolje, potem si pa kupi avion ali helikopter ali pa zaprosi da naredijo prizidek stavbi v kateri delaš, da boš porabil vsega 1 minuto, da prideš do delovnega mesta.
Moje osebno mnenje: 80 € na mesec je pa že nekaj, za kar se splača stran vržt 20 minut.
Ne zamerit, samo moje mnenje.
:|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: steev ()
Meizu ::
Hmm, sm gledal po internetu, zelo poceni dobiš Peugeota 200peš. Sam ma pa dokaj boge specifikacije - sicer ne potrebuje goriva jer pa hudimano počasen
kekz ::
Evo, če se tegale na http://www.prevoz.org/prevoz/view/12016/ da prepričati, da bi tole počel vsak dan, je pa res poceni.
Ponujam prevoz
od:
Ljubljana
(LJ)
do:
Kranj
(KR)
čas: 7. 2. dopoldne oseb: 3 telefon: Za pregled kontaktnih informacij morate biti prijavljeni.
Poberem kjerkoli v Ljubljani, pripeljem do vrat med Kranjem in Jesenicami! Cena: 2 EUR po osebi., odhod po dogovoru.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
Bellzmet ::
Jaz še vedno pravim, naj si od kakšne lokalne čarovnice sposodi metlo. Ni kolone, cestnin, porabe, policajev,....zna malo pihat, samo kaj češ, je pa poceni!
Invictus ::
Relacija Ljubljana Kranj ne predstavlja z avtom nobenih problemov. Obratno je večji problem.
Če je tvoj kolega rad samostojen, je vseeno najceneje vlak (2 EUR v eno smer). Bus je precej dražji (3,60 EUR ali tam nekje okoli v eno smer).
Motor se zdi precej poceni varianta, ampak je res preveč odvisna od vremena. Tako da mu ostane avto kot edina opcija. Kak Clio, ki ne pokuri preveč
in registracija ni predraga.
Avtocesta se ne izplača za vožnjo v Kranj, sploh ne čez Vodice. Kilometrov ni nič manj, pa tudi časovno se ne izide. Skozi Vodice ne prideš v 10 minutah,
ampak traja 15 ali več minut (odvisno od letnega časa in traktorjev ;)
Ko ni gužve, prideš od Šentvida do Kranja v 10 - 15 minutah. Zjutraj pa v kranj tako al tako ni nobene gužve.
Še vedno je pa najceneje s sopotnikom ...
Vseeno pa so zahteve malo čudne ;)
LP I.
Če je tvoj kolega rad samostojen, je vseeno najceneje vlak (2 EUR v eno smer). Bus je precej dražji (3,60 EUR ali tam nekje okoli v eno smer).
Motor se zdi precej poceni varianta, ampak je res preveč odvisna od vremena. Tako da mu ostane avto kot edina opcija. Kak Clio, ki ne pokuri preveč
in registracija ni predraga.
Avtocesta se ne izplača za vožnjo v Kranj, sploh ne čez Vodice. Kilometrov ni nič manj, pa tudi časovno se ne izide. Skozi Vodice ne prideš v 10 minutah,
ampak traja 15 ali več minut (odvisno od letnega časa in traktorjev ;)
Ko ni gužve, prideš od Šentvida do Kranja v 10 - 15 minutah. Zjutraj pa v kranj tako al tako ni nobene gužve.
Še vedno je pa najceneje s sopotnikom ...
Vseeno pa so zahteve malo čudne ;)
LP I.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
T0RN4D0 ::
Glede na to kako "ugondni" so pr nam javni prevozi, se praviloma splača vozit z avtom že če sta 2, seveda si zbereš pač kakšnega pocen dizla z nizko porabo in nizkimi vzdrževalnimi stroški. Velikokrat je ceneje se tud sam vozit kot pa z vlakom v službo.
Drugač pa ko je nekdo omenu motor za v službo se vozt- dejnasko (če ni ravno kakšna 125 z enim cilindrom ki žrejo tolk ko zippoti) pijejo tam nek v rangu 1.5 tonskih dizl karavanov. :) Poleg tega da je neuporabno po slabem vremenu in da maš s sabo 10 kil oblek in čelado vedno =]
Drugač pa ko je nekdo omenu motor za v službo se vozt- dejnasko (če ni ravno kakšna 125 z enim cilindrom ki žrejo tolk ko zippoti) pijejo tam nek v rangu 1.5 tonskih dizl karavanov. :) Poleg tega da je neuporabno po slabem vremenu in da maš s sabo 10 kil oblek in čelado vedno =]
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
sheldon ::
Kekz:
Jaz sem lani čisto resno razmišljal o nakupu helikopterja (stane približno kot boljši avto).
Premislil sem si, ko sem prišel do podatka, da te zadeve kurijo 30 l/uro.
Ja samo moraš tudi upoštevati, da z hilikoptrjom hitreje prideš na željeno destinacijo, samo maš pa probleme z parkingom
pa popravila oz. vzdrževanje je dražje
Jaz sem lani čisto resno razmišljal o nakupu helikopterja (stane približno kot boljši avto).
Premislil sem si, ko sem prišel do podatka, da te zadeve kurijo 30 l/uro.
Ja samo moraš tudi upoštevati, da z hilikoptrjom hitreje prideš na željeno destinacijo, samo maš pa probleme z parkingom
pa popravila oz. vzdrževanje je dražje
T0RN4D0 ::
hehe in boljši avti ob pravilni uporabi tud pijejo 30l na uro ;)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
SimplD ::
Se opravičujem, da ponovno odpiram to temo, ki je že dokaj stara, ampak me zanima, kolk so kaj zdaj cene. Drugo leto mislim študirat v Kranju, pa me zanima, kolk kj pride za študenta najcenejša mesečna vozovnica. Hvala.
Zeberdee ::
Po mojem skromnem mnenju okoli 20 EUR vlak (+ 25 minut hoje do Faksa) in 40 EUR za bus. Ne me držat za besedo.
Modri dirkač ::
Se opravičujem, da ponovno odpiram to temo, ki je že dokaj stara, ampak me zanima, kolk so kaj zdaj cene. Drugo leto mislim študirat v Kranju, pa me zanima, kolk kj pride za študenta najcenejša mesečna vozovnica. Hvala.
Odvisno od subvencije.
Everybody lies!
Vice ::
Še vedno je LD12 najcenejši način transporta...
V predpostavki, da govorimo samo o načinu transporta in njegovi ceni in ne celotnem ekonomičnem smislu...
Meni osebno je avto najcenejši. Izguba dodatne ure zaradi čakanja npr. vlaka in hoje predstavlja meni večjo izgubo kot pa je sama cena vožnje z avtomobilom + porabljen čas + obraba vozila.
Če pa živiš samo za tistih 8 ur in ti je ostalo življenje nepomebno je pa druga zgodba...
V predpostavki, da govorimo samo o načinu transporta in njegovi ceni in ne celotnem ekonomičnem smislu...
Meni osebno je avto najcenejši. Izguba dodatne ure zaradi čakanja npr. vlaka in hoje predstavlja meni večjo izgubo kot pa je sama cena vožnje z avtomobilom + porabljen čas + obraba vozila.
Če pa živiš samo za tistih 8 ur in ti je ostalo življenje nepomebno je pa druga zgodba...
Gregc69 ::
Clio 1.5 Dci, avto s katerim se res poceni prebiješ skozi, ne pije, mal tankaš. moje mnenje
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30787 (20873) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80598 (70007) | starfotr |
» | Vožnja v službo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 16556 (11969) | Alien123 |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42627 (32005) | jest10 |
» | EU z novo strategijo za izgon avtomobilov iz mest do leta 2050 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 14151 (12351) | Pyr0Beast |