Forum » Strojna oprema » Procesorji
Procesorji
Tonći ::
Zanima me, kakšna je razlika med zunanjo frekvenco 1066 in 1333 in zakaj so procesorji s frekvenco 1066 dražji od 1333. Zanima me zgolj iz vidika hitrosti delovanja in če je ta frekvenca (vsaj sam si tako razlagam) povezana z rami! 1333 so namenjeni DDR3 ramom ostali pa DDR2! Ali sistem, ki ima vgrajen ddr2 rame in procesor z 1333MHz dela počasneje, kot če bi imel sistem 1066MHz procesor! Ubistvu ali sta frekvenc ramov in zunanjega vodila zelo med seboj odvisni!? Zanima me še, ali je 11 "najboljši" množilnik za navijanje in zakaj!? Hvala
Xtra ::
Da, frekvenca ramov in zunanjega vodila sta med seboj odvisni, vendar ne preveč.Gre za to, ko FSB večaš pri procesorju, se isto pri ramih veča .Vendar ni panike, saj se prej zarad procesorja nebo do konca zagnal kot ramov(če boš overclocku).Glede množilnika je pa tko.Jaz imam na AMD Athlon 2600+ in množilnik11.Vsi novjši Intel procesorji pa 9.Nekateri dajo celo na 6, in majo FSB na 400+, kar pa ni nevem kok bolje.Dobiš le 1% več preformansa(pri tem je bolj povezano z rami.To pa delajo Pro overclockarji, kar jaz nisem), kot z 9 množilnikom in 200FSB(primer).Večji kot pa bo fsb, večja bo proizvedena toplota, in se bo bolj grel.
Upam da sem vredu razložil.LP
Upam da sem vredu razložil.LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xtra ()
Tonći ::
Ubistvu je v primeru 1333 in DDR2 ramov so "ozko" grlo rami (poleg diska:P). Zakaj pa je naprimer cena E6750 okoli 180€ E6600 pa 210€? Je to zgolj marketinška poteza ali ke E6600 res boljši! FSBji vplivajo na toploto in temperaturo v ohišju če sem ok dojel. Zanima me še, kako je z razdeljevanji procesov po jedrih! Prebral sem, da naj bi barcelona omogočala delitev procesov po jedrih! To pomeni, da sedanji procesorji obdeljujejo en proces z obena ali obemi jedri hkrati?
GrimReaper ::
akaj pa je naprimer cena E6750 okoli 180€ E6600 pa 210€? Je to zgolj marketinška poteza ali ke E6600 res boljši!
Kakšna marketinška poteza, Intel sploh ni nižal cen starih procesorjev, nekatere trgovine majo pač še stare zaloge in po starih cenah prodajajo. Trgovine ki so na tekočem, Mlacom, Funtech, jih nimajo več.
Spomni se na primer s939 procesorjev ko je bil že AM2 uzun, so bili dražji kot AM2, in še več je takih primerov, DDR vs DDR2 ram...
Za navijat je seveda boljši večji množilnik in manjši FSB, v tem primeru E6600.
Ubistvu je v primeru 1333 in DDR2 ramov so "ozko" grlo rami
Zakaj pa to, mislim da si narobe razlagaš, za FSB 1333 rabiš DDR2 667 rame in nič več. V mojem primeru imam FSB 1333 (to je 333MHz ker je quad pumped vodilo, se prav x4), rami pa delajo na 500MHz (DDR 1000). FSB:RAM razmerje imam tako 2:3, se prav RAM ni ozko grlo, če deluje na večji frekvenci kot FSB, če bi hotel imet FSB:RAM 1:1, bi pustil rame na privzeti frekvenci, 333MHz.
Tko da jest ne vidim ozkega grla pri ramih, prej bi bil procesor, ker mi dela pri nizkem FSB-ju. Sicer je pa pr men grafična največja omejitev, tko da se z ostalim sploh ne obremenjujem.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Tonći ::
Hm! Zdj mal bol tole razumm! Hvala vsem!
Mogoče da nbom nove teme bom kar tukaj nadaljeval! Večkrat opazm različne serije grafičnih npr GT, PRO, GS, ...
Če imaj ografične isto jedro je vsa razlika med grafičnimi z različnimi oznakami le frekvenca pomnilnika in ramov? Kar pomeni večjo obdelavo naenkrat?
Mogoče da nbom nove teme bom kar tukaj nadaljeval! Večkrat opazm različne serije grafičnih npr GT, PRO, GS, ...
Če imaj ografične isto jedro je vsa razlika med grafičnimi z različnimi oznakami le frekvenca pomnilnika in ramov? Kar pomeni večjo obdelavo naenkrat?
Xtra ::
No ja, precejšna razlika je v čipovju.G80 se bolj greje kot G92.Tako se tudi dobijo večje cifre pri Core in Memory clockih.So pa tudi različno temu primerno hlajene.G80(to so 8800GTS, GTX, Ultra) majo cel dodaten slot hlajenju namenjen.G92(to bo 8800GT, ki bo pršla vsak cajt Tukaj lahko kaj o njej izveš), pa ima vse na enem.Hlajena nj bi bila z heat pipe sistemom.
Je pa tudi tko.Manja rama ko ima grafa, hitreje obdeluje.Rami se uporabljajo, samo za velike texture, in so pri malo igrah(naprimer Doom 3 je rabil 515MB rama za razširjene texture, take grafe pa ni imel noben takrat.Pršle so šele, ko nihče ni imel več tega špila naloženega).Sicer pa skoraj ni bilo razlike v kvaliteti...
Upam da nism kj narobe powedu. LP
Je pa tudi tko.Manja rama ko ima grafa, hitreje obdeluje.Rami se uporabljajo, samo za velike texture, in so pri malo igrah(naprimer Doom 3 je rabil 515MB rama za razširjene texture, take grafe pa ni imel noben takrat.Pršle so šele, ko nihče ni imel več tega špila naloženega).Sicer pa skoraj ni bilo razlike v kvaliteti...
Upam da nism kj narobe powedu. LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xtra ()
Tonći ::
Mogoče sm pozabil omenit da sm primerjal 1950pro in gt in da vso razliko ki sm jo opazil je frekvenca! Glede rama pri grafični: če je na hitrejšem vodilu so tudi večji pomnilniki ok al se motim?
Xtra ::
Uff, dubu si me.O ATI-jevih ne vem veliko.Rami so enaki, razlika je res samo v memory pa core clocku.V vseh testih bo Pro boljša, ampak če bi imela Pro 512 rama, bi jo GT ujela.Saj je ram bolj bremza za grafo.Brez njega pa spet ne delujejo spili, ker se vanj nalaga tekstura.No pri visti ma grafa lohka najmn rama pa bo delal, ker ga sama 1gb dodeli iz hard driva.
Upam d ti ta link kj pomaga: Test teh 2h graf
LP
Upam d ti ta link kj pomaga: Test teh 2h graf
LP
Xtra ::
To za visto nisem najbolj prepričan, in naj kdo bolj obrazloži to zadevo.Je pa res da ti programi kazejo 1gb na grafi.
Tonći ::
Te teste sm že doskrat pregledal! In pro verzija povozi gt ampak če gtjko navijš na isto frekvenco kot pro bi po vsem skupaj morale imeti enake rezultate! Zanimivo je tudi, da 8800gts 640mb povozi 320mbno v zahtevnejših špilih, po čemer sklepam, da ram le ne bremza.
Xtra ::
Saj pravim.Zahtevnejši špili majo večje teksture za naložit in zato rabjo več rama.Če pa naprimer kak starej spil pogledaš pa ram dobesedno bremza kar ga je čez.Pa PRO je navita GT in isto vodilo imata če se ne motim.Najprej pride zmer do konca odprta grafa, pol pa blokirane k so tut cenejše.
Kaj pol zdej še ne veš?
LP
Kaj pol zdej še ne veš?
LP
Codename_47 ::
1333 fsb proci so cenejši od 1066 zato, da bi šle nove P35 plate bolj v prodajo, ker za razliko od P965 podpirajo 1333MHz FSB.
Upam, da ni to kdo že povedal, sem mi ni dalo brati teme...
Upam, da ni to kdo že povedal, sem mi ni dalo brati teme...
kixs ::
Xtra:
sej lepo, da poves kar ves. Bi bilo pa fino,da se prej dobro pozanimat kar napises.
Kot npr. pravis, da prevec RAMA bremza??? Kje si to pobral? Pa da v Visti ni panike, ker bo ram dodelila iz diska.
To je samo nekaj napak na hitro.
lp
sej lepo, da poves kar ves. Bi bilo pa fino,da se prej dobro pozanimat kar napises.
Kot npr. pravis, da prevec RAMA bremza??? Kje si to pobral? Pa da v Visti ni panike, ker bo ram dodelila iz diska.
To je samo nekaj napak na hitro.
lp
Xtra ::
Ja za visto sem rekel da nisem ziher kaj točn je to.Za ram da bremza pa ni napaka.Je pa potreben za delovanje, sam 512 je zaenkrat dovolj.
LP
LP
opeter ::
Za ram da bremza pa ni napaka.Je pa potreben za delovanje, sam 512 je zaenkrat dovolj.
RAM bremza... kaj bremza? Pa za kaj je dovolj 512 MB pomnilnika?
Xtra ::
Ram bremza procesor od grafe.V ram se pa nalagajo teksture.
Da poenostavim, kar sem ravno danes slišal:
Slika iz procesorja pride u rame ker se olepša (AA, pa razne stvari za kvaliteto), v tem času k ram obdeluje sliko, pa procesor čaka.In lepšo sliko k hočš, več rama rabš, več rama maš, pošasnej to gre.Tko da dejasko je to bremza, brez katere ni špilov, k ga rabjo.
Navij si rame, pa je bolj pohitrena stvar...ni pa napaka kr sm reku ze eneparkat.
LP
Da poenostavim, kar sem ravno danes slišal:
Slika iz procesorja pride u rame ker se olepša (AA, pa razne stvari za kvaliteto), v tem času k ram obdeluje sliko, pa procesor čaka.In lepšo sliko k hočš, več rama rabš, več rama maš, pošasnej to gre.Tko da dejasko je to bremza, brez katere ni špilov, k ga rabjo.
Navij si rame, pa je bolj pohitrena stvar...ni pa napaka kr sm reku ze eneparkat.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xtra ()
seminal ::
To si ga pa malo mimo pihno.. Sliko olepša(AA) GPU in ne ram.. Od kod pa ramu računska moč...
Ne trosi laži po forumu
Ne trosi laži po forumu
Xtra ::
Lj, za stisnjene teksture rabs mn rama kot razširjene.Sliko res olepša najprej procesor, nato gre pa v rame, kjer se zgodi brušenje robov in ostalo, nakar je poslana nazaj.Mislim da je to to, če ni pač ni.Zase pač vem da je.
BigWhale ::
> Slika iz procesorja pride u rame ker se olepša (AA, pa razne stvari za
> kvaliteto), v tem času k ram obdeluje sliko, pa procesor čaka.In lepšo
> sliko k hočš, več rama rabš, več rama maš, pošasnej to gre.Tko da dejasko
> je to bremza, brez katere ni špilov, k ga rabjo.
Ah dej no!
Malo bom poenostavil zadeve ampak, takole gre:
V ramu imas texture. Procesor dobi podatke o sceni, vzame texture, jih nalima na sceno in potem vse skupaj se obdela z efekti in anti-aliasingom.
Med samo obdelavo se podatki premetavajo sem ter tja po ramu, ce zmanjka rama, podatke zacasno shranis v racunalnikov ram. Ko jih spet rabis, jih potegnes nazaj v ram graficne kartice.
Ce je program pisan tako, da zna izkoristiti ves ram, ki je v graficni kartici, potem bo not zbasal tiste texture, ki jih trenutno rabi del rama bo pustil za obdelave in ko bo koncal s sceno so bo poslal v tisti del rama, ki se 'vidi' na ekranu (vcasih se je to delalo tako, da dejansko nisi nic kopiral ampak si samo povedal kartici kateri del rama naj prikaze, tako si lahko vnaprej izrisal nekaj slik in potem samo popravljal en pointer, ki je kazal kje se zacne vidni del rama... nevem kako se to sedaj pocne, verjento ne vec tako low-leverl... :) )
Ce hoces lepso sliko, dela stvar pocasneje zato, ker je vse skupaj procesorsko bolj zahtevno. Lahko pa tudi zato, ker ti primanjkuje rama.
Cas, ki ga porabis za kopiranje podatkov iz sistemskega rama v ram graficne kartice in iz diska v enega izmed obeh ramov je najbolj kriticen, ce je procesor dovolj hiter, da obdela podatke.
Samo dva razloga sta, zakaj pride do bottleneckov: pocasen procesor, ki ne utegne dovolj hitro obdelovati podatkov ali pa prepocasen 'data rate', pri katerem procesor prehitro obdela vse podatke in potem caka na nove podatke, ki se pocasi pretakajo sem ter tja.
Zaradi prevelike kolicne rama, pa se nobena stvar ni postala pocasna (pustimo tisti Intel/Windows bug z faljenim cachingom, kjer se zgornja polovica rama ni cachirala), saj je dostopni cas do posameznih delov rama, priblizno isti. Ne rabi procesor dalj casa hodit po podatke. ;)
> kvaliteto), v tem času k ram obdeluje sliko, pa procesor čaka.In lepšo
> sliko k hočš, več rama rabš, več rama maš, pošasnej to gre.Tko da dejasko
> je to bremza, brez katere ni špilov, k ga rabjo.
Ah dej no!
Malo bom poenostavil zadeve ampak, takole gre:
V ramu imas texture. Procesor dobi podatke o sceni, vzame texture, jih nalima na sceno in potem vse skupaj se obdela z efekti in anti-aliasingom.
Med samo obdelavo se podatki premetavajo sem ter tja po ramu, ce zmanjka rama, podatke zacasno shranis v racunalnikov ram. Ko jih spet rabis, jih potegnes nazaj v ram graficne kartice.
Ce je program pisan tako, da zna izkoristiti ves ram, ki je v graficni kartici, potem bo not zbasal tiste texture, ki jih trenutno rabi del rama bo pustil za obdelave in ko bo koncal s sceno so bo poslal v tisti del rama, ki se 'vidi' na ekranu (vcasih se je to delalo tako, da dejansko nisi nic kopiral ampak si samo povedal kartici kateri del rama naj prikaze, tako si lahko vnaprej izrisal nekaj slik in potem samo popravljal en pointer, ki je kazal kje se zacne vidni del rama... nevem kako se to sedaj pocne, verjento ne vec tako low-leverl... :) )
Ce hoces lepso sliko, dela stvar pocasneje zato, ker je vse skupaj procesorsko bolj zahtevno. Lahko pa tudi zato, ker ti primanjkuje rama.
Cas, ki ga porabis za kopiranje podatkov iz sistemskega rama v ram graficne kartice in iz diska v enega izmed obeh ramov je najbolj kriticen, ce je procesor dovolj hiter, da obdela podatke.
Samo dva razloga sta, zakaj pride do bottleneckov: pocasen procesor, ki ne utegne dovolj hitro obdelovati podatkov ali pa prepocasen 'data rate', pri katerem procesor prehitro obdela vse podatke in potem caka na nove podatke, ki se pocasi pretakajo sem ter tja.
Zaradi prevelike kolicne rama, pa se nobena stvar ni postala pocasna (pustimo tisti Intel/Windows bug z faljenim cachingom, kjer se zgornja polovica rama ni cachirala), saj je dostopni cas do posameznih delov rama, priblizno isti. Ne rabi procesor dalj casa hodit po podatke. ;)
BigWhale ::
Se mal:
> Lj, za stisnjene teksture rabs mn rama kot razširjene.
Ah ne! Stisnene texture moras najprej raztegnit in sele potem jih lahko obdelujes. Raztegnes jih pa tako, da preberes stisnjeno texturo v ram, jo potem raztegnes (raztegne jo procesor in raztegneno texturo da nazaj v ram) in se znebis tiste stisnjene. :)
Se pa pustim prepricat v nasprotno, taksna varianta obdelave bi tudi mene zanimala, ker se glih ukvarjam z obdelavo enih bitmapov. Pa bi mi ZLO prav prslo, ce bi lahko kar stisnjene obdeloval. ;)
> Sliko res olepša najprej procesor, nato gre pa v rame, kjer se zgodi
> brušenje robov in ostalo, nakar je poslana nazaj.Mislim da je to to, če
> ni pač ni.Zase pač vem da je.
Nehej no! :)
Slika je vedno v ramu! :) Za locljivost 1650x1080 bos ponucal nekaj vec kot 7MB za eno sliko. Procesor tega nikoli ne obdeluje v enem kosu. Ce imas vec procesorjev (kar v bistvu danasnje kartice imajo) potem lahko vsak obdela svoj kos slike in to je to.
Tudi brusenje roboc in 'ostalo' dela procesor in ne ram. Ram je tam zato, da lahko procesor od nekod vzame podatke in ne da dela anti-aliasing. :)
> Lj, za stisnjene teksture rabs mn rama kot razširjene.
Ah ne! Stisnene texture moras najprej raztegnit in sele potem jih lahko obdelujes. Raztegnes jih pa tako, da preberes stisnjeno texturo v ram, jo potem raztegnes (raztegne jo procesor in raztegneno texturo da nazaj v ram) in se znebis tiste stisnjene. :)
Se pa pustim prepricat v nasprotno, taksna varianta obdelave bi tudi mene zanimala, ker se glih ukvarjam z obdelavo enih bitmapov. Pa bi mi ZLO prav prslo, ce bi lahko kar stisnjene obdeloval. ;)
> Sliko res olepša najprej procesor, nato gre pa v rame, kjer se zgodi
> brušenje robov in ostalo, nakar je poslana nazaj.Mislim da je to to, če
> ni pač ni.Zase pač vem da je.
Nehej no! :)
Slika je vedno v ramu! :) Za locljivost 1650x1080 bos ponucal nekaj vec kot 7MB za eno sliko. Procesor tega nikoli ne obdeluje v enem kosu. Ce imas vec procesorjev (kar v bistvu danasnje kartice imajo) potem lahko vsak obdela svoj kos slike in to je to.
Tudi brusenje roboc in 'ostalo' dela procesor in ne ram. Ram je tam zato, da lahko procesor od nekod vzame podatke in ne da dela anti-aliasing. :)
Xtra ::
Potem s pa opravičujem za mal zategneno razlago od mene
Sem biv dost sur, da gre tko.Ampak, če ti tko pravš, bo verjetn držal.Nisem noben profi, ampak vem kar slišm.
LP
Sem biv dost sur, da gre tko.Ampak, če ti tko pravš, bo verjetn držal.Nisem noben profi, ampak vem kar slišm.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xtra ()
PrimozR ::
Lj, za stisnjene teksture rabs mn rama kot razširjene.Sliko res olepša najprej procesor, nato gre pa v rame, kjer se zgodi brušenje robov in ostalo, nakar je poslana nazaj.Mislim da je to to, če ni pač ni.Zase pač vem da je.
Ja, piksle prevažajo zeleni škrati (pri ATiju pač rdeči, no odvisno od barve PCBja) z rudarskimi vozički (po 'potkah med RAMom in procesorjem), za brušenje majo pa najete zmaje z extra grobo kožo.
EDIT: pa prevelk ventilator ti lahko texture odpihne.
(bolš da ne veste kakšna je debata na IRCu)
EDIT2: bolš da začnem pisat dolg post... Najbolš da kr v notepadu če mi slučajni Slo-Techi crknejo vmes...
EDIT3: Mah nč ne bo, vidm da je blo že dost povedan... Drgač pa ja Xtra, najprej mal ber, pol pa piši in razlagaj naprej svoje zannje. Ker tole zdaj je bolj zavajanje. Za nas, ki nekaj vemo je smešno, ampak ne skrbi, tudi sam sem bil tam. Je pa slika vedno v RAMu, ja. Fora AAja je, da ko prvič pride iz procesorja v RAM, izgleda kot da ga ni. Potem pa se vse še enkrat preračuna v procesorju (oziroma nekajkrat, odvisno od nastavitve AA), bvse to pa gre v RAM. Tako da je za višje AA nastavitve več RAMa boljše. Pa seveda za večje resolucije. Veliko RAma pa ti bo pomagalo za mišji drek (oz. bo vse skupaj še zaviralo) na počasni grafi tipa 8500 (predstavljaj si 8500 GT z 1 GB RAMa - potrata denarja). To je nekako enostavno, kako dejansko deluje AA, bo najbolje da si prebereš na Wikipedii
EDIT4: (ja, prov težek sem že s tem, tudi samemu sebi, pa še vseeno, bolje kot multipost) Če te res zanima, kako delujejo grafe (med drugim razlike med Geforce 7 in Geforce 8 serijo, kjer je v zadnjem času največji preskok v arhitekturi), najbolje da povprašaš Senitela. S tem se namreč preživlja in če je na Slo-Techu kdo, ki ve kako se tem rečem streže, je to on.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
krneki0001 ::
Evo dobil novi bios za plato TP35. Možnost za 400MHZ DDR2 (prej samo 667, 800 in 1066). Proc zdej dela na 400MHZ fsb-ju, ram pa tudi (DDR2 - 800), kar pomeni za E2160 kar lepo navijanje na 3600MHZ kar je kar 100% overclocking. V idle načinu mi deluje na 27 stopinjah, v max obremenitvi (stalker na 1280X1024 z vsemi detajli in dinamic lightning pa se sedaj segreva na 45 stopinj, kar sploh ni hudo.
Tko da fantje navalite na te zadeve, ker se veliko bolj splača kot AMD zaenkrat.
Tko da fantje navalite na te zadeve, ker se veliko bolj splača kot AMD zaenkrat.
PrimozR ::
Ker kuler pa keri RAMi? Aja, pa ker program za merjenje temperature? Edini, ki deluje na C2Djih je CoreTemp (ali pa programi z njegovim sistemom).
krneki0001 ::
P|P - program s katerim merim temperaturo je everest 4.0 in zna lepo čitat iz senzorjev.
Konfiguracija je pa taka
E2160
4X 1GB patriot 800mhz z hladilniki
plata pa je TP35D2-A7 - biostar
Konfiguracija je pa taka
E2160
4X 1GB patriot 800mhz z hladilniki
plata pa je TP35D2-A7 - biostar
krneki0001 ::
Jap s coretemp so pa temperature mal drugačne. V idle je 34 stopinj, ko je obremenjen procesor pa 60, tako da še vedno ni panike.
Procesor ima pa samo snet pleh dol in direktno na jedro postavljen box hladilnik, tako da je vse original, sploh ga še nisem nič menjal. Pomoje da če dam en orenk hladilnik bo pa zadeva še manj vroča.
Procesor ima pa samo snet pleh dol in direktno na jedro postavljen box hladilnik, tako da je vse original, sploh ga še nisem nič menjal. Pomoje da če dam en orenk hladilnik bo pa zadeva še manj vroča.
krneki0001 ::
Evo tole mi je ratalo narest na tej konfiguraciji, samo odvit sem moral grafično in ne smem obremenit proca, kerse mašina takoj ugasne
Slikca
V kotu spodaj desno pa še temperaturi jeder ob idle!
Slikca
V kotu spodaj desno pa še temperaturi jeder ob idle!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
PrimozR ::
Berejo že vsi senzorje, a ne berejo pravilno. Pravilno berejo samo CoreTemp in CT based programi. In ja, 60°C je prava, realna temperatura. Moj 420 Celeron na 300 MHz je imel malo pod 70°C (BOX hladilnik, IHS je na procesorju :P). Sicer je pa odstranjevanje IHSja na C2Djih tvegana zadeva. Jedra so namreč veliko bolj občutljiva kot pa na recimo starih AthlonXPjih in se VELIKO hitreje okrušijo. Ali pa samo ne delajo več.
krneki0001 ::
tale temperatura je odmerjena s coretemp, tako da je kr prava.
No meni je uspelo IHS odstranit brez problemov in zdej mašina res deluje normalno in hitro. Ampak za E2160 je tole navitje kar 310%.
No meni je uspelo IHS odstranit brez problemov in zdej mašina res deluje normalno in hitro. Ampak za E2160 je tole navitje kar 310%.
krneki0001 ::
Evo ravnokar delam iz tele frekvence z nopvim biosom gre FSB do 700MHZ na tej plati in skoraj smo že dosegli končno cifro.
Cilj je 6300MHz.
Nova najvišja frekvenca
Cilj je 6300MHz.
Nova najvišja frekvenca
krneki0001 ::
Evo tole je konec, do tule pridem, naprej pa ne gre - je v idle prevroče in se zadeva sesuja - u bistvu se komp kr takoj ugasne
6053 MHZ
6053 MHZ
krneki0001 ::
Cpu-Z se sploh ne zažene, pa če karkoli zalaufam se sistem sesuje. stabilen je samo do 3600MHZ, tam lahko potem tudi obremenim računalnik, čim grem na več, pa začne ugašat ob obremenitvi (75 stopinj).
Edino v nvidiini plošči se vidi frekvenca, karkoli drugega zaženem, se zadeva sesuje.
Pa copy paste deluje v paint in ko shranim se sistem že sesuje.
Edino v nvidiini plošči se vidi frekvenca, karkoli drugega zaženem, se zadeva sesuje.
Pa copy paste deluje v paint in ko shranim se sistem že sesuje.
M-XXXX ::
Ti kar nakladaj;)
Ker je računalnik tako zelo stabilen in si hotel malo proslaviti in si zaželel malo prvovrstnega p0rn-a si pa uTorrent zalaufal
Ker je računalnik tako zelo stabilen in si hotel malo proslaviti in si zaželel malo prvovrstnega p0rn-a si pa uTorrent zalaufal
M-XXXX ::
darius ::
M-XXXX windows XP ? nisi ti crysis fan ?
- P5KC - E6750 - HD4870 - 4GB ram - Samsung T220 -
ROVER POWER ;)
ROVER POWER ;)
GrimReaper ::
Call me noob, sam jest ne razumem kaj nebivedu lima screene z E2160 navitim na 6000+MHz, gledam da svetovni rekordi ne segajo tolko v višave, do 4500MHz še gre z ekstremnim hlajenjem:
INTEL Pentium 2160 (Allendale 1M) @ TOWRD
INTEL Pentium 2160 (Allendale 1M) @ TOWRD
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
M-XXXX ::
M-XXXX windows XP ? nisi ti crysis fan ?
Imam tako XP kot Visto, Crysis pa je trenutno samo DX9
GrimReaper kaj pa drugega jaz govorim? Napaka v programu je, kar sem tudi sam dokazal z mojim screenshotom, on pa itak ne bo dal slike česarkoli drugega, ker pač kaže pravilno (v njegovem primeru bi bil srečen če bi člo nad 3.5Ghz)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Neuspelo navijanje Intel core 2 quad 9550 (strani: 1 2 )Oddelek: Navijanje | 11805 (10255) | Domobrancek |
» | navijanje intel E6750 POMOČ (strani: 1 2 )Oddelek: Navijanje | 25378 (21360) | PrimozR |
» | P5B-E Plus + E6300 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Navijanje | 13645 (7507) | AndreAS |
» | >>E8x00 serija a.k.a Wolfdale<< (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Navijanje | 42303 (23845) | Dr_M |
» | navijanje Quad procesorja (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Navijanje | 24791 (19481) | Jst |