» »

F1 2007

F1 2007

««
18 / 24
»»

Calligula ::

Mene pa povsem fascinira, da ljudje sploh se gledajo F1. Sem mislil, da so ze vsi nehali, ker je tak brezvezen dolgcas.

CHAOS ::

To, da je formual1 nezanimiva je pravi absurd. Ne vem, zakaj se potem nekateri kar naprej vračate na ta forum in se jezite nad tem. Očitno jo še kar spremljate. F1 je vrhunec moto športa. Kljub vsem spremembam pravil, da bi omejili hitrost, se ta povečuje. Aerodinamika plus vsa tehnologija je prinesla te hitrost in hkrati poskrbela, da je vse na skrajni meji, kar pa hkrati pomeni, da če ne izkoristiš tega, nimaš možnosti za zmago. Če bolidi delujejo kakor morajo, je prehitevanje na žalost nemogoče. Za naslednje sezone se pripravljajo spremembe, ki bodo to omejile. Kako uspešno bo povedal šele čas.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Azrael ::

F1 je že dolgo nezanimiva in to zaradi istega razloga kot alpska smučarija. V obeh športih so imeli ase, ki so pregazili konkurenco po dolgem in počez. V smučarijoi npr Stenmark, v F1 pa Šumi in Ferrari.

Ker je lažje asu nagajati, kot najti še koga na istem nivoju, so začeli spreminjati pravila, da bi tako pogoje "izenačili". Napaka! Ko asi odidejo, je vse skupaj samo en velik dolgčas. Tole z MM pa je samo še en žebelj več v krsto F1.
Nekoč je bil Slo-tech.

šernk ::

podpis Azraelu
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BigWhale ::

Ampak letos Ferarri ni bil as. Vsaj ne neustavljivi as. ;> Tudi tocke to nekako dokazujejo. Zaradi ukradenih podatkov? Nevem, je bil lani Ferarri neustavljivi as? Pa predlani?

Sicer pa, raje povejte kaksne so bile kvalifikacije.

Avby ::

Ferrari je vedno as. Bil in bo.

'FireSTORM' ::

Ferrari je vedno as že samo zaradi tega ker je Ferrari.
Those penguins.... They sure aint normal....

ripmork ::

Ko asi odidejo, je vse skupaj samo en velik dolgčas.

Kaj pa vem, ob redkih dobrih dirkah v letošnjem letu, ko je dejansko bilo kaj akcije na stezi, sploh opazil nisem da Michaela Schumacherja ni več.
Je malo dolgcajt brez njega ja, v glavnem pa so za to krive (roko na srce) grozno dolgočasne dirke, prehitevanja so spriča ne najboljšega pravilnika skorajda nemogoče, omejitev vrtljajev pa tudi ni bila najboljša rešitev. Na papirju (po točkah) pa se nam obeta kar dober finale.
Je kar ironično da je tako adrenalinski in nevaren šport, kjer dirkači dve uri preživijo pod ubitačnim stresom, krivec za prespane nedeljske popoldneve (mene prav vsakič zmanjka sredi dirke)

so začeli spreminjati pravila, da bi tako pogoje "izenačili".
Kot naprimer tista sprememba v pravilniku, ko so naknadno dovolili traction control - ker je ena ekipa le-ta sistem tako spretno skrivala da je niso mogli zašit in so posledično sistem legalizirali.
V formuli ena so že od nekdaj spreminjali pravilnike, konstantno, že dolgo pred Michaelom in še dolgo po njem se bodo konstantno dogajale spremembe - da se "luft meša"
Koliko je pa to "fer" pa težko rečem.

'FireSTORM' ::

Ja sigurno je tako bolj fer, sploh v tem primeru z TC.
Če bi še zmeraj bil prepovedan ga nihče nebi imel, razen Ferrarija ki ga je spretno skrival. Dokler se ostali nebi naučili skrivat ga nebi imeli in bi bil Ferrari v prednosti. Tako so pa omogočili uporabo TC tudi ostalim in spet nekoliko izenačili moštva.
Those penguins.... They sure aint normal....

_marko ::

Čisto tako me zanimaakaj mislite.

Če je McLaren uporabljal Ferrarijeve podatke in na podlagi tega izdelal hitrejši avto, zakaj potem nista dirkača kaznovana?
Alonso in Hamilton sta bila hitrejša od Raikonnena in Masse in si tako dobila prednost v prvenstvu, ker je McLaren vkradel podatke.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

mavec ::

Če se ne motim bo prihodnje leto Traction Control prepovedan in prav zanimivo bo videti kako se bodo vozniki znašli v tem.
Kar nekaj jih tako vožnjo obvlada, denimo Kimi, Alonso. Le kako se bo znašel Lewis.

borchi ::

> Če je McLaren uporabljal Ferrarijeve podatke in na podlagi tega izdelal hitrejši avto, zakaj potem nista dirkača kaznovana?

zato ker FIA lahko tako razsodi, da je volk sit in koza še vedno cela. ker je tako pokazala, da vohunjenja in trgovanja s podatki v f1 noče, noče pa tudi popolnoma uničiti letošnjega prvenstva. ker obstaja možnost, da bi mclaren brez teh podatkov bil še vseeno hitrejši od ferrarija. ker bi ostali brez enega najtesnejših dvobojev v zadnjih letih, ko ne bo treba prav nič uganjevat kako bi bilo, če bi bilo... alonso in hamilton sedita v enakem avtu in je pomoje prav (pa še gledalci pridemo na svoj račun), da onadva lahko to dokončata na stezi.

verjetno bi na kakem resnem sodišču pobrali točke tako moštvu kot dirkačema. čeprav mi gre ron dennis s svojo hinavščino iskreno na jetra, se mi zdi takšna odločitev najboljša.

tisti romantiki, ki pa bi radi gledali pristni Šport pa naj grejo gledat balinanje.
l'jga

trdoreh ::

Če je McLaren uporabljal Ferrarijeve podatke in na podlagi tega izdelal hitrejši avto, zakaj potem nista dirkača kaznovana?
Nevem, če je bilo že napisano, ker sem izpustil kar nekaj postov pri branju...Podatke, ki je Meclaren nepravično pridobil so: rezporejanje teže dirkalnika, podatke o zavorah in zavornem sistemu, in kdaj-v katerem krogu bosta dirkača med dirko zapeljala v bokse.
V tem primeru bi bilo pravično, če bi obema dirkačema odvzeli točke, je pa trenutna odločitev očitno prava, saj se z njo strinjata tako Meclaren kot Ferrari.


Lp, J

'FireSTORM' ::

tinkec: Upam da bo takrat F1 dobila vsaj kanček več zanimivosti in bomo dejansko videli kake driver errorje sploh pa spin-oute v najbolj nelagodnem trenutku :)
Those penguins.... They sure aint normal....

šernk ::

kar se je danes zgodilo Alonsu v prvem poskusu v tretjem delu zna bit drugo leto kar stalnica>:D
pomoje so ga vsi dirkači nove generacije pošteno najebal vsaj na začetku če ti 800KM razporeja elektronika je eno če jih moraš sam je pa druga pesem
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

marko:

Dirkača nista kaznovana, ker so jima obljubili imuniteto v kolikor sodelujeta v preiskavi in priskrbita dokaze. Pa sta sodelovala.
Zbogom in hvala za vse ribe

_marko ::

WO:

Skratka, Kimi in Felipa sta iz tega vidika oškodovana.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

Tilen ::

In kako ju zdaj gledajo v ekipi? Kot izdajalca se počutita zelo fino pomoje.Zdaj bojo pa itak pri mclarnu sabotirali lastne dirkalnike, da bojo pokazali tema dvema kdo je šef. >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

borchi ::

> Skratka, Kimi in Felipa sta iz tega vidika oškodovana.

v nasprotnem primeru bi bila oškodovana alonso in hamilton. če bi FIA mislila, da je njuna dolžnost bila, da takoj prijavita FIA-i, da imata na razpolago podatke za katere menita, da bi lahko bili pridobljeni na nelegalen način, potem bi ju kaznovala z odvzemom točk. FIA je mislila, da sta dirkača dovolj "volje" za spoštovanje njenih pravil pokazala z brezpogojnim sodelovanjem v preiskavi.
l'jga

borchi ::

> In kako ju zdaj gledajo v ekipi? Kot izdajalca se počutita zelo fino pomoje.

tale zapornikova dilema je imela pravzaprav zelo lahko rešitev. FIA je dala jasno vedet, da ve kaj se je dogajalo. bi morali bit v mclarnu precejšni norci, da bi mislili, da sta dirkača naredila karkoli v škodo moštva.
l'jga

Super Sonic ::

"Sicer pa, raje povejte kaksne so bile kvalifikacije."

Kimi je dobil kvalifikacije, sicer je pa hiter že ves konec tedna. Definitivno kaže ves svoj talent v sektorju 2, kjer Massa za njim zaostane vsaj za 2 desetinki (Massa drugega sektorja ta vikend ni odpeljal hitreje kot 46,6). Potem Kalimero lovi za ostanek čez Eau Rouge in zadnji sektor (dve zanimivosti: Eau Rouge ni več tisto kar je bil. Od kar imajo V8 motorje ga lahko vsi peljejo s polnim gasom, zato zavoj ne predstavlja več tistega vznemirjenja, najhitrejši zadnji sektor proge pa ima - Yamamoto, zares neverjetno, model je čez celotni vikend peljal v zadnjem sektorju do 3 desetike hitreje kot vsi. Najhitrejši čas, 28.5s).

Kimi je tudi sicer peljal ultimativni krog v tem vikendu 1:45.070 - njegov vrat je ok.

Robot vozi presenetljivo slabo zadnji dve dirki (ima naložene Windowse >:D ). Driskič ga kar lepo pere, ponovno, čez celotni vikend. Sicer je Robotu uspelo odpeljati hitrejši krog na "prime" gumah, toda konstanta je na stani Driskiča. Sicer sta sigurno na drugačni strategiji, ker je po kvalifikacijah Robot zadaj za skoraj 4 desetinke, s tem, da je bojda zadnji krog odpeljal fantastično - robotsko.

Torej:
1 - Kimi
2 - Kalimero (Massa je nekaj strašil, da bo pometal ta vikend :D, samo še ne vem kje in kdaj)
3 - Driskič (neopazen Alonso se je danes tudi enkrat zavrtel in, spet, s pomočjo sreče je bilo vse ok).
4 - Robot (Hamilton je začel izgubljati. Že drugi vikend ga pere moštveni kolega. Če sem v Monzi še razumel zaostanek (Hamilton ne mara vožnje, kjer je slaba kontrola nad vozilom), ga tule ne).

Ostalo je nezanimivo, lestvica je tle.

"Kar nekaj jih tako vožnjo obvlada, denimo Kimi, Alonso. Le kako se bo znašel Lewis."

W1: odstranjena žalitev
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Pravkar sem pri analizi vseh treningov ugotovil, da je Kalimero le šel pod 46,6 in sicer prav v zadnjem krogu - 46,3. Kimiju bojda nekaj ni "štimalo" v zadnjem "power lapu" na zadnjem krilcu, od tod tudi slab čas. Je pa vseeno v tem krogu postavil prvi sektor na 30,5, kar je zares izredno.

W1: odstranjen del, ki se nanaša na brisane poste.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

IcEk` ::

_marko pusti, nima smisla 8-) Sicer pa sem tudi sam mnenja, da bi morali diskvalificirati dirkača saj dirkata z "nelegalnim" (plin v gumah, upogibajoče se zadnje krilce, nekaj pri zavorah) dirkalnikom. To je med dokazi FIA-e. Pijanček (ala Kimi) ima danes dobre šanse za zmago, če le ne bo Felipe dosti dlje na stezi med postanki. :))

borchi ::

> i morali diskvalificirati dirkača saj dirkata z "nelegalnim" (plin v gumah, upogibajoče se zadnje krilce, nekaj pri zavorah) dirkalnikom

wtf?!
l'jga

trdoreh ::

Malo OT, sem pa mnenja, da je vredno omembe...Včeraj je v helikopterski nesreči umrl rally dirkač Colin Mcrea.


Lp, J

šernk ::

če sem prav razumel Ališiča včeraj je dejal da ferrari vozi z posebnim plinom in je mclaren dobil o tem natančne podatke s koliko pritiska itd... tako da so lahko še oni začeli s tem. a dirkajo z nelegalnim dirkalnikom??? popolnoma mogoče. gotovo pa dirkajo z nelegalno pridobljenimi podatki
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ripmork ::

RIP Colin Mcrae, pa še 5-letni sin je zraven umrl v helikopterski nesreči...tragično res:(

kar se pa današnje dirke tiče - razen štarta ne pričakujem nič posebej zanimivega (upam pa da se motim:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

IcEk` ::

Ja, ja.. Se opravičujem, sem se napačno izrazil.. Seveda jim bi bilo prepovedano dirkati če bi bil nelegalen dirkalnik, torej dirkajo z nelegalno pridobljenimi podatki :8) Sej zato sem dal v narekovaje besedo nelegalen. "I would have taken all the points away from Hamilton and Alonso on the grounds that there is a suspicion they had an advantage that they should not have had," said Mosley.

"On 25 March 2007 at 01.43 Mr. de la Rosa sent an e-mail to Fernando Alonso
which sets out Ferrari’s weight distribution to two decimal places on each of
Ferrari’s two cars as set up for the Australian Grand Prix."

"In the same e-mail exchange of 25 March 2007, Mr. de la Rosa states that tests
had been carried out on a flexible rear wing which Mr. de la Rosa says is “a copy
of the system we think Ferrari uses”. The Ferrari car’s precise aero balance at 250
kph is also identified."

"Mr de la Rosa’s e-mail to Mr. Alonso on 25 March 2007 at 01.43 identified a gas
that Ferrari uses to inflate its tyres to reduce the internal temperature and
blistering. The e-mail concludes with a statement (in relation to the gas) that
“we’ll have to try it, it’s easy!”."

"On 12 April 2007 at 12.25 Mr. de la Rosa wrote to Mr. Coughlan and asked “ can
you explain me as much as you can, Ferrari’s braking system with the [reference
to detailed technical information]? Are they adjusting from inside the cockpit…?”

After a number of exchanges about whether a description would be too
complicated to articulate by e-mail, Mr. Coughlan replies on 14 April 2007 at
14.40 with a technical description which purports to be a description of the
principles underpinning the Ferrari braking system. Ferrari have confirmed that
the description given is an accurate (though incomplete) description of the
principles of its braking system. Coughlan concludes with a statement that “we
are looking at something similar”. This latter statement strongly suggests that the
McLaren system was being worked on from a position of knowledge of the details
of the Ferrari system, which, even if the Ferrari system not being directly copied,
must be more advantageous to McLaren than designing a system without such
knowledge."

Sicer pa predvidevam da ste vsi prebrali uradno poročilo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IcEk` ()

'FireSTORM' ::

Ferrari je danes sive peljal scat :D

Lahko zdaj prosim nehate z to afero? Če se bo vodilnim McLarna kakorkoli zdelo ne fer, ta odločitev se bodo pritožili, saj še imajo čas. Ampak mislim da imajo raje eno sezono brez pik ter tako kazen ki očitno jim ni previsoka če sta se Dennis in Haug hecala, češ če bo Haug primaknil polovico kazni, ali kot da se pritožijo in dobijo STOP za dve nadaljni sezoni.

Ampak pač ker je FIA tako odločila da da prevažalcema krompirja imuniteto so jima točke pustili pri miru. Ampak če bosta tako nadaljevala kot sta danes na štartu dvomim da še katero dirko odpeljeta do konca ker se bosta med sabo dobesedno poklala.
Those penguins.... They sure aint normal....

TribesMan ::

Če bo na naslednjih treh dirkah rezultat isti kot danes dobimo:

Kimi: 114
Ferdi: 113
Lewis: 112
Kalimero: 101

Tudi če bi bil Hamilton dvakrat 3. namesto 4. bi bil Kimi še vedno prvak, kljub temu, da bi imela enako število točk.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

'FireSTORM' ::

Ja ampak to je tako...v teoriji :)
Mislim da je letošnji prvak že rezerviran pri srebrnih, v praksi. Ampak pustimo se presenetit.
Those penguins.... They sure aint normal....

CHAOS ::

Če bo Alonso vozil kot zna in ga bolid ne pusti na cedilu, je najverjetneje vnovični svetovni prvak.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Super Sonic ::

"TribesMan" - to bi bilo nekaj več.

Sicer je pa Kimi danes dominiral, zares, vsa čast. Kalimero je samo gledal v tla. :D Zanimivo je bilo tudi na tiskovki:

"Q: (Heikki Kulta – Turun Sanomat) Kimi, how big was the temptation to try for the fastest lap again?
KR: I didn’t want to risk anything. The car was very good but unfortunately you don’t get any points for that. Sometimes you might do it for fun but I didn’t have any temptations really on this one."

in pa:
"Q: (Livio Oricchio – O Estado de Sao Paulo) Question for Massa. At the end of the race you attacked Kimi and reduced a lot the gap, in your mind was it possible to overtake him?
FM: No, no it was not possible."

V MM bo pa še vojna. Alonso je res pravi Pussy in imam nek občutek, da bo v ključnem momentu moštvo naredilo "black out" na njegovem oddelku.

p.s.
Jaz bi mu ga ziher "zorganizeru". >:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

'FireSTORM' ::

Če bo Alonso vozil kot zna in ga bolid ne pusti na cedilu, je najverjetneje vnovični svetovni prvak.

Kako pa on zna? Na silo prehitevat ravno toliko da se obdrži na stezi.
Samo enkrat v eni izmed teh treh dirk bo malo bolj grobo napadel in slučajno odnesel iz steze še tistega ki ga bo prehiteval in se lahko poslovi od naslova.

Ali si mislil da bo vozil tako kot zna kot je v kanadi kjer ga je japi Sato prehiteval z tričetrt počasnejšo hondo?
Those penguins.... They sure aint normal....

Ejsi_Disi ::

Glede na to, da je dvakratni svetovni prvak, potem nekaj zna, ane?
Rock n' roll ain't noise pollution!

'FireSTORM' ::

Je pokazal včeraj na štartu kako zna. Pravtako je Massi pokazal na mađarskem kako se zna zrinit. Lewisu je pokazal na kvalifikacijah kako pravično zna prit do pole positiona.
Lewis mu je pa parkrat pokazal kako se prehiti po pravilih.

Torej ja, nekaj že zna, ampak večinoma nič dobrega.
Those penguins.... They sure aint normal....

TribesMan ::

Glede na to kako je situacija med Alonsom in Hamiltonom napeta si upam stavit, da bo na eni od preostalih dirk prišlo do bližnjega srečanja na pisti. Že včeraj sta se zgrešila za malo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

'FireSTORM' ::

Ravno o tem govorim.
In dovolj je da to samo enkrat naredita in sta tako rekoč zgubila prvenstvo.
Those penguins.... They sure aint normal....

mavec ::

Sezona bo še zanimiva, vsaj na preostalih treh dirkah ;>.
Bo pa res zanimivo, če bo en druzga zrinil s steze in da slučajno oba končata. Kako bo šele takrat vroče. Vkolikor pride do tega, bo slej ko prej eden drugemu hotel vrnit, naslov bo sel pa h Kimiju.:D

zile ::


dzinks63 ::

:)) In to bo sedaj novi interni dvoboj Raikkonen-Alonso. Kako se bosta pa ta dva med sabo gledala, to bo pa sekalo. A že imajo rezervno varianto tudi za raikkonena. Če bo to res se bodo karte zopet zelo močno mešale. Bi pa bilo zelo zanimivo , če bi bil Alonso v parih letih večkratni svetovni prvak kar v treh različnih avtomobilih.

LapD ::

P-F1 believes Alonso would do well at Ferrari... after all he already knows all about the car and how to set it up.

LOL :D

LjubimPeezde ::

S tem če bi bil Alonso prvak v treh različnih avtih (no, dveh pa pol>:D ) samo še dokazuje svojo nesporno kvaliteto in zanesljivost. Jasno pa je da ima tako kot Schumi in pred njim vsi ostali šampijoni veliko haterjev. :)

'FireSTORM' ::

OMG...
Sam tega ne... :(
Those penguins.... They sure aint normal....

matjazx ::

Jah mal težko bo Alonso dirku tko v Williamsu, BMWju, Renaultu in Ferrariju... :D Uglavnem vse to so zaenkrat ugibanja čist na slepo.

Rasho ::

Sam Alonso ne v Ferrari. To pa bi bla blesarija tisočletja. Ne moreš tega naredit...
Yippie-Kai-Yay Mo*herf**ker!

LjubimPeezde ::

OMG... Sam tega ne...

Bi rekel da bi imeli že letos tako željeni naslov prvaka med drikači če bi Alonso peljal za Ferrari>:D Tako Massa kot Kimi sta preveč meglena.

'FireSTORM' ::

Alonso je že letos bil v polovici ferrarija, tako da...
Those penguins.... They sure aint normal....

šernk ::

FireSTORM se strinjam s tabo, tistega ki najbolj sovražim pride v moštvo ki mi je najboljše OMG:(
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Good Guy ::

alonsa pomoje ne bo v ferrari....

že letos je dost velko štalo pr srebrnih naredu.

masa je pa tut dost pokazu da mu bojo dovolil ostat v ferrariju
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
««
18 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285254 (180722) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184816 (148061) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127290294 (52673) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72256098 (35252) PrimozR

Več podobnih tem