» »

F1 2007

F1 2007

««
17 / 24
»»

Super Sonic ::

Sej MM ni ničesar skopiral v dobesednem smislu.

Oni so se zaradi teh informacij uspeli izjemno hitro prilagoditi na nove pnevmatike (ki pri Ferrariju tako zelo živcirajo Kimija) in hkrati jim je uspelo zaustaviti razvoj pri Ferrariju zaradi upogljivega dna dirkalnika. To je dobra prednost.

Mater, človek takole razmišlja. Junija so na FIA dobil vseh 780 strani "ukradenih" dokumentov in vsem je bilo jasno, da je McLarnu edino na ta način uspelo ugotoviti, da se dno upogiba, zraven so še celo priznali, da je res, da bi lahko s to dokumentacijo vsak lahko sestavil dirkalnik Ferrarija iz letošnje sezone, v razsodbi jih pa oprostijo. Koliko sivih celic rabiš, da ugotoviš, da so vsi v moštvu vedeli vse in da jih kaznuješ.

Ferrari nima s tem nič, igrajo samo tisto, kar bi igrali vsi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

cdflip ::

@RIPMORK žal je to objavila stran ,ki je ob 16h tudi trdila, da so Mclarna izključili za leti 2007 in 2008 tako,da samo ...

cdflip ::

@supersonic se čisto strinjam. Kot sem že prej napisal naj vsaka ekipa prilagaja dirkalnik okrog pravilnika - to se je že dogajalo in se še naj. Brez teh dokumentov, bi bil Mclaren le povprečna ekipa (moje mnenje) Tudi pravila Fie glede zamrznitev obratov na 19000 so bili pisani samo preti Renaultu,ki je bil prvak 2 sezoni. Spomnite se samo sprememb,ki so bile izsiljene ,ko je bil prvak Ferrari ?

dzinks63 ::

:)) FIA je zelo pametna. Zmasiral so MM do kraja. Najprej mu zagrozijo z dvoletno prepovedjo, od česar FIA ne bi imela nič , za MM pa bi bila katastrofa. Potem pa mu ponudijo korenček , MM je zadovoljen da bo lahko dirkal, FIA pa si naredi sanjski biznis 100 milionov €. Tako da te zadeve je treba gledat zelo široko in samo tisto kar se vidi na zunaj.

Alexius Heristalski ::

Se pravi je letošnji naslov prvaka med vozniki vreden 100 mio. dolarjev (ne evrov, dzinks63;)).
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

'FireSTORM' ::

Ekipa F1 je kot ena velika firma. Ko tvojo firmo zaprejo zaradi takih in ostalih goljufij kaj narediš? To firmo pustiš, oz jo skopiraš naprej, preimenuješ in si dalje na konju. Torej če bi McLaren izključili bi se ziher pojavili pod drugim imenom in verjetno tudi z drugimi možmi, vsaj na papirju.
Those penguins.... They sure aint normal....

TribesMan ::

V čem je fora da McLaren ostane brez točk... dirkači pa obdržijo točke? Ne razumem te logike, sej če so točke ki jih je osvojil McLaren sporne, pol bi blo nekako logično da tud Alonso in Hamilton zgubita točke, sej sta vozila prav ta sporni material... rajt?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Alexius Heristalski ::

Rajt. Vendar so zdaj sklenili tak čuden kompromis, šušlja se, da je zanj zaslužen Bernie, sicer bi McLaren res kasiral prvotno predvideno hudo kazen. Ampak to naj ne bi bilo dobro v komercialnem smislu in je Ata nekako zmutil znižanje kazni.

Ni mi jasno, kako bodo obračunavali točke. Če recimo srebrna zmagata v Spaju, kdo bo dobil 18 konstruktorskih točk? Nobeden?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Super Sonic ::

"V čem je fora da McLaren ostane brez točk?"

Se tudi sam sprašujem zakaj je temu tako. Namreč tukaj dobesedno zakriči paradoks. Fia je kaznovala MM, ker je goljufal, lagal in skrival. Tehnično še ne vedo ali je avto res "čist", ker bo od tega odvisno ali jim bodo dovolili nastopati v sezoni 2008 (MM bo moral dokazati Fii, da ni v njihovem dirkalniku ne duha ne sluha o Ferrarijevi tehnologiji. Če jim to uspe, bodo lahko tekmovali v 2008, če ne, potem bo sledila prepoved). No, in Fia kar pusti dirkati še naprej do konca sezone, čeprav tudi sami ne vedo ali je avto "čist" ali ne.

Točke za konstruktorja so jim pa vzeli iz naslova - avto je oporečen. :\

Potem bo tole iz gledalo takole: Ferrari, ki ga je MM celo leto nabijal na stezi, bo konstruktorski prvak, Hamilton (ali Alonso, sam prej stavim na Robota) bo pa prvak (v oporečnem vozilu) med vozniki.

Sej ne vem kaj naj rečem. AJajajajajaj, Fia.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alexius Heristalski ::

Nekaj se je govorilo, da bi v primeru prepovedi dirkanja McLarna do konca sezone, Alonso zamenjal Fisichella v Renaultu in poskušal ubraniti naslov. Evo, to bi bilo zanimivo! Če zaradi drugega ne, vsaj zaradi tega, ker česa takega še nisem videl. Zdaj pa ne bo nič iz tega.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Daedalus ::

V čem je fora da McLaren ostane brez točk... dirkači pa obdržijo točke?

Zato, ker dirkača za goljufije v moštvu nista odgovorna. Čeprav - je pa ekipni šport. Če zajebe en, trpijo vsi. Politika, kaj češ.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

"Zato, ker dirkača za goljufije v moštvu nista odgovorna."

Nista odgovorna sta pa vpletena. Oba sta vedela za, in oba izkoriščala, ukradeno.

Ampak, ker sta zjecala pred komisijo vse kar vesta, sta dobila imuniteto in zato jima v tem primeru niso odvzeli pik.

Kao :\ ...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

SmeskoSnezak ::

Ah, spet kujete teorije zarote? Še dobro da ne berem več teh vaših vaških bedarij in pogovorov. Si rajš mogoče kakšen pametn odgovorov preberem, če se ga vmes najde. :P
@ Pusti soncu v srce... @

Tody ::

Top z točkami je uradni odgovor FIA, lih tok :) Vse ostalo je pa biznis... Mercedes lahko naprej razvija formulo in z tem osebne avtomobile, nekdo je dobil novo jahto, vse lepo in prav... če bodo frke leta 2008 bo pa še kaka jahta padla... pač bo poslovni rezultat mrcedza mal nižji od pričakovanega... izredni odhodki bi se temu rekl :D

'FireSTORM' ::

Mercedes-Benz razvija samo "kavni mlinček" ki žene bolid.

Nista odgovorna? Kako da ne, saj sta vedela da ima ekipa podatke ki jih nebi smela in bi lahko na to upozorila FIA in tako bi se res oprala vse krivde, zdaj sta pa to lepo izkoriščala dokler sta lahko. Ok malo bi glupo zgledalo, moja ekipa ma pa podatke od drugih, ampak sta oba dobro vedela kaj imata in da to ni prav da imata in da z tem kršijo zakone F1.
Those penguins.... They sure aint normal....

Avby ::

Glede na to da so ukradli zavestno načrte celotnega dirkalnika Ferrariju mislim da so jo odnesli preblago. Pa sabotaže če pustimo ob strani.

Nevem kaj bi bila prava kazen. Ampak 100 mili. evrov in odvzem konstruktorskih točk je preblaga kazen, da bi iz tega naredili primer za vzgled. Raje bi videl, da ta sezona se odvije do konca, kakorkoli se pač odvije in da bi se odvzele konstruktorske točke. Naslednjo sezono pa bi morali imeti prepoved nastopanja.

To kaj pa so zdaj zmutili pa praktično ni ničemer podobno. Ampak bomo pač sprejeli stanje takšno kot je, ker kaj nam pa drugega sploh preostane.

borchi ::

prepoved nastopanja mclaren-u bi bila slaba reklama za f1. mogoče bi celo povzročilo, da bi bilo to konec f1 kot jo poznamo. denarna kazen je sicer precej nizka (sam sem pričakoval večkratnik tega zneska). tudi to da vozniki obdržijo točke se mi ne zdi slabo. ni dokazano (kolikor vem), da bi mclaren uporabil ferrarijeve rešitve. še vedno trdijo, da podatkov niso "uporabili".

je pa zanimivo gledat, kako tile angleški ambasadorji športa brez sramu potegnejo v godljo še benetton. taktika je seveda jasna, prikazat kot da je v f1 špijoniranje nekaj popolnoma normalnega. druga jegulja (briatore) je seveda rad, za ustrezno kompenzacijo (poceni alonso za drugo sezono?), zaigral to igro.

najbolj hecno pri vsem tem pa je, da nekateri še vedno mislijo, da je popolnoma TRANSPARENTNO (bolje kot prikrito določanje vrstnega reda npr. na vn avstralije (coulthard vs. hakkinen)) in LEGALNO sprovajanje moštvene politike hujše kot NELEGALNO vohunjenje za drugimi moštvi.

pa se ne slepim, da druga moštva ne bi zasrbeli prsti, če bi se pokazala prilika, ampak moraliziranje o športu f1 kakršnega smo bili priča v prejšnjih letih s strani nekaterih moštev in novinarjev iz določenega otoka severno od francije pa je bilo absurdno. če ne drugega jim bo tale škandal malo zaprl hinavska trobila.
l'jga

archer ::

Evo, uradno sporočilo FIE po zaključku včerjašnjega dneva:


WORLD MOTOR SPORT COUNCIL
13.09.2007


An extraordinary meeting of the World Motor Sport Council was held in Paris on 13 September, 2007. The following decision was taken:

“The WMSC has stripped Vodafone McLaren Mercedes of all constructor points in the 2007 FIA Formula One World Championship and the team can score no points for the remainder of the season.*

“Furthermore, the team will pay a fine equal to $100m, less the FOM income lost as a result of the points deduction.

“However, due to the exceptional circumstances in which the FIA gave the team’s drivers an immunity in return for providing evidence, there is no penalty in regard to drivers’ points.**

“The WMSC will receive a full technical report on the 2008 McLaren car and will take a decision at its December 2007 meeting as to what sanction, if any, will be imposed on the team for the 2008 season.”

The full reasons for this decision will be issued on 14th September 2007.

*Points gained by other teams so far this season will not be affected.
**No McLaren representative will be allowed on the podium should a McLaren driver win in any of the remaining races of the 2007 season.

Vir: FIA

Seveda sta dirkača tudi uradno nekaj vedela in edini razlog, da jima niso pobrali točk je naveden zgoraj v uradnem sporočilu FIE. Torej bi lahko rekli, da je McLaren s to kaznijo lepo prišel skozi.

SmeskoSnezak ::

Dirkača imata čisto vest. Če ste res taki asi, vprašajte enega od njiju, če sta za to vedela? Ko tak namigujete na neke teorije zarote, da sta CELO dirkača vedela za to. Njiju v bistvu sploh ne briga, kaj jima oni tam šarijo po bolidu. Njima je važno, da je avto hiter in zanesljiv. Drugo ju ne sme brigat. Imata delo, ki ga morata opravljat in imata že s tem dovolj skrbi. Le zakaj bi mogla še to vedet in imeti večje skrbi?

Če bi dobro pomislili, bi vam mogoče kapnilo, da je mogoče samo ena oseba (al pa dve) vedela za to in to tista, ki je to imela. Zakaj bi človek CELI ekipi šel govorit : "Ej, glejte, tu mam od Ferrarija načrte"? A zato, da bi vsi veselo delali na novem projektu in bi s tem zares pokopali sami sebe? Dajte že malo začet razmišljat s to bučo, ki jo mate na glavi pa potegnite vun bolj logične zaklučke!

p.s.: archer me prehito z uradno objavo. In me zares preseneča, zakaj bi ona dva vedela za to. Saj jima to ne bi bilo treba, ker s tem nič ne profitira. No, torej le imata čisto vest, saj sta ravnala pravično in FII zrihtala dokaze. Tudi morilec dobi pomilostitev in nižjo kazen, če prizna svoj umor. :D
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

>> prepoved nastopanja mclaren-u bi bila slaba reklama za f1.

Najbolj žalostno pri vsem je, da je zgornja trditev žal resnična. Folk nima problemov z direktnim kršenjem zapisanih pravil, če le to dela njihov favorit in tako lažje dosega boljše rezultate. Fair play anyone? Nekaj so neetične stvari, nekaj drugo pa prepovedane stvari. Le zakaj odvzem olimpijskih kolajn in prepoved nastopanja zarad dopinga ni slaba reklama za atletiko in OI?

FIA je tako le priznala da F1 (že dolgo?) ni več noben šport, kjer bi bla pravila res pravila, ampak je čisto navadn fevd - peskovnik za nabijanje adrenalina v žile ljudi in molzenje denarja. Hvala lepa in nasvidenje F1.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

Se podpišem pod WarpedOne-ov post, s to razliko, da bom še vedno naprej bulil F1, ker me to pač zanima. Dirkanje na stezi pač. Pa bulim tudi vse ostale serije, ne samo F1.

"Dirkača imata čisto vest. Če ste res taki asi, vprašajte enega od njiju, če sta za to vedela? Ko tak namigujete na neke teorije zarote, da sta CELO dirkača vedela za to."

Kje si ti zdaj sedel zadnje par dni pa tudi človek ne ve. Da ti bo lažje. Fia je par mesecev nazaj oprostila McLaren in Ferrari je že romal na pristojno sodišče, ko je Fia ugotovila, da je zadeva pri Mclarnu širša, kot so oni to prikazal Fia-e. Max je namreč zagrozil (javno) vsem trem dirkačem v MM, da naj zjecajo točno tisto kar vedo, opozoril jih pa je (predvsem ALonsa in DeLaroso), da Fia ima dokaze, da so v to vpleteni tudi dirkači. Ni pa povedal kaj imajo, predvsem zato, da so lahko preverjali laži. V primeru, da bi se ALonso kar koli zlagal in ne bi povedal resnice, bi bil ob super licenco. Max je včeraj grozil z 166 stranmi e-mailov najdenih na različnih MM računalnikih (če zbrišeš mail, se ga lahko še vedno najde ;).

McLaren se je takoj postavil taktično in na Fia-o pripeljal Hamiltona, med tem ko sta Alonso in DeLarosa podala samo pisni izjavi (verjetno zato, da ne bi kdo kaj preveč čivknil).

Dejstvo, ki ni sporno je to, da je MM izkoristil 780 strani ukradenega materiala zato, da je zaustavil razvoj dirkalnika pri Ferrariju (čeprav je tu Ferrari goljufal s tem dnom). Torej so na podlagi teh dokumentov odkrili goljufijo in govoriti, da noben nič ne ve za to, je malo smešno in naivno.
Druga stvar je pa prehod MM na drugega proizvajalca gum, ki jim je uspel "nenavadno hitro". Zato so novinarji začeli predvidevati, da je Max našel maile v katerih naj bi pisalo kako Ferrari ogreje gume, kar je nepotrjeno.

Skratka, govoriti, da je MM nedolžen je naivno, butasto in laganje samemu sebi. Vsi pomembni možje v MM so vedeli vse, MM se je s temi dokumenti uspel na prepovedan način prebiti naprej in samo stric Berney (ki je še enkrat dokazal, da živi samo za $$$) jih je rešil pred tistim, kar so si tudi zaslužili - po pravilniku.

Pa še nekaj. Nekateri pišete, da je MM hitrejši kot Ferrari na stezi - sploh ni res. Oba dirkalnika sta prekleto hitra, razlika se je naredila samo v odstopih. Ferrari je odstopil večkrat (Massa v Kanadi čez rdečo luč, Massa in Kimi v Nemčiji in Italiji zaradi hidravlike, Kimi še enkrat nekje) - in to je 20 pik, ki jih srebrna nista zapravila.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Dirkača imata čisto vest. Če ste res taki asi, vprašajte enega od njiju, če sta za to vedela? Ko tak namigujete na neke teorije zarote, da sta CELO dirkača vedela za to. Njiju v bistvu sploh ne briga, kaj jima oni tam šarijo po bolidu. Njima je važno, da je avto hiter in zanesljiv. Drugo ju ne sme brigat. Imata delo, ki ga morata opravljat in imata že s tem dovolj skrbi. Le zakaj bi mogla še to vedet in imeti večje skrbi?


Alonso in PDLR sta FII poslala maile, v katerih sta si dopisovala o Ferrarijevih setupih, podatke pa so pobrali iz dokumentacije Ferrarija. Pa malo zgrešeno gledaš na tole. Voznik mora biti del procesa razvoja dirkalnika. Feedback voznika je ena izmed ključnih stvari pri razvoju - tako da mislit, da so izključeni iz razvoja dirkalnika - je zelo zgrešeno.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

LjubimPeezde ::

A ni tako da se formula ena razvija s svetlobno hitrostjo? Praktično se v par mescih spremeni pol dirkalnika?
Od kje potem funkcionalna vrednost starih podatkov?

buttcrack ::

zgolj za primerjavo:

Serie A: Goljufal je L. Moggi, nastradali so vsi... OK, razen tisti, ki so zapustili klub.

Tukaj pa res niso igralci vedeli, da je sodnik podkupljen itd itd.... Pa so morali še vseeno celo sezono odigrati v Seire B.

Torej mi ni jasno zakaj take deljene odločitve oz. kazni.

Sicer pa kot pravite, da dirkači niso vedeli, da ......... V končni fazi sploh nima veze kdo je vedel in kdo ne. Če se na podlagi ukradenih dokumentov prebiješ na sam vrh, potem to pač ni legalno.

Pa še en posplošen pregovor: Tisti ki drži žakelj, je toliko kriv kot tisti, ki vanj meče.

P.S. se še kdo spomni kazni, ki je doletela McL, ko so na dirki vzeli konstruktorske pike za uvrstitev dirkačev? Zelo hudo so jih takrat kaznovali, priznam!

Daedalus ::

Osnovi dizajn šasije, geometrija podvozja, vzmetenje - ostaja dokaj isto. Malokatero moštvo se spomni sredi sezone izdelat novo šasijo, naprimer. Plus, da podatki vsebujejo kake zanimive tehnične rešitve, inovativne pristope, podatke s testiranj, kako se razne komponente dirkalnika odzivajo na različne nastavitve, ipd... Dosti tega je, zarad česa tud ne moreš kr kupit lanskega dirkalnika od McLarna, recimo. Al pa recimo lanskoletne telemetrije od Super Agurija.

Sicer pa si je McLaren pomagal s temi podatki. Ni šanse, da bi drugače zgruntali dizajn flexi dna dirkalnika pri Ferrariju. To je pač nekaj, kar ne vidiš.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

buttcrack ::

@LjubimPeezde

način razvoja oz. kako priti do nekaterih prednosti pa je seveda vsak dan na novo izpeljan.

'FireSTORM' ::

Njiju v bistvu sploh ne briga, kaj jima oni tam šarijo po bolidu. Njima je važno, da je avto hiter in zanesljiv.

Upam da se hecaš...

Razvijalci kar tako na pamet sestavijo nekaj, dajo v windtunel da vidijo upor in vse te stvari, dajo enga kekca za volan, izvoli, odpelji par krogov, ampak počasi da se ne razbiješ. Ok avto je zdržal. Race week, tu imata avta, zdaj pa zmagajta. Right....
Prvič samo dirkač in testni dirkač so tisti kateri ekipi dajejo informacije iz prve roke, razen telemetrije, ampak vseeno, vsak dirkač sam najbolj ve kaj mu odgovarja in kaj ne, zato je tudi pomembno če povesta oba ali vsi trije, avto v zadku neizmerno zanaša, potem ti že pamet pove da je nekaj narobe, če pa dva povesta vse je super, en pa da ga v zadku zanaša pa je to stvar nastavitve avta, katerega si vsak dirkač nastavi "po svojem" okusu. Tudi FA in LH McLarna se med sabo razlikujeta. Ok če bodo tebe dali v FA avto mene pa v LH avto in bova po par krogih zamenjala bova rekla da je vse enako, seveda, ker bova peljala kot stari babici v nedeljo k maši. Ampak dirkača med sabo bi pa še kako opazila razlike saj se vsakega dirkača stil vožnje nekoliko razlikuje.
Torej ne ti hopsasa da dirkače kuri bolac če kdo kaj in kako šara po dirkalniku.

A ni tako da se formula ena razvija s svetlobno hitrostjo? Praktično se v par mescih spremeni pol dirkalnika?
Od kje potem funkcionalna vrednost starih podatkov?

Ti si McLaren, jaz sem Ferrari.
Moji avti so za pol sekunde hitrejši na krog, ker imaš ti slabši avto. Oba razvijava enako, jaz se pohitrim za 0.3 sekunde in ti se pohitriš za 0.4 sekunde, še vedno sem jaz 0.4 sekunde hitrejši na krog.
Če pa ti meni ukradeš podatke sva na enkrat na isti ravni in nadaljna razvijanja potekajo enako, torej nisi več od zadaj ampak si prišel ob mene ali celo pred mene na podlagi mojih podatkov.
Those penguins.... They sure aint normal....

BigWhale ::

Jaz precej mocno dvomim, da bi iz tiste dokumentacije lahko naredili kaj konkretnega v tako kratkem casu. Saj dirkalniki niso med seboj kar zamenljivi. Ne mores vzet menjalnika iz ferarija in ga v mclarna not dat.

Poleg tega se mi zdi, bull, da bi lahko iz 780 strani dokumentacije sestavil ferarijev avto. Mogce iz 7800 strani. Pa se to dvomim, da bi bilo dovolj.

borchi ::

> Poleg tega se mi zdi, bull, da bi lahko iz 780 strani dokumentacije sestavil ferarijev avto.

kar ni nihče trdil. dovolj je, da ukradeš televizijo, ne rabiš je niti gledat...
l'jga

CHAOS ::

A je potem o.k., da oropam banko pa ne trošim denarja? Ga bom samo gledal? :D
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

buttcrack ::

sicer zadeva ni tako simpl kokr si reku...

bolj tako mi deluje: ti oropaš banko, ne veš kaj bi z denarjem, in ga prepustiš meni, jaz ga pa potem samo gledam in preštevam vsak dan.

Kupil si pa raje nebi nič, da me ne bi dobili. :D :D :D

Pujcek ::

dobil so jih da so imel informacije, dobil so jih da so jih uporabljalal, kva je zdej tle za jokat. kazen je se mila in dirkacem so nardil uslugo ker so jih pustil dirkat...
:)

LjubimPeezde ::

dobil so jih da so jih uporabljalal

Daš lahko link?:)

Pujcek ::

http://www.formula1.com/news/headlines/2007/8/6569.html

“However, due to the exceptional circumstances in which the FIA gave the team’s drivers an immunity in return for providing evidence, there is no penalty in regard to drivers’ points.

kul?
:)

ripmork ::

in kakšen je razlog da se teh dokazov ne objavi javno?
Morda zato ker še vedno ne morejo 100% potrdit kje si je sploh točno v praksi Mclaren pomagal z ukradeno dokumentacijo?

keš bo pa na koncu pospravil sam Bernie. brihten dec, trgovat pa zna ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Pujcek ::

za nekatere je pa itak dokaz edino ce bi v mclarnu najdli del z napisom ferrari...
:)

ripmork ::

Lej, podam primer:

ko pri Ferrariju kljub številnim indicom niso mogli dokazat nedovoljene uporabe Traction control sistema - jih pač niso kaznovali, temveč so samo zato le-ta sistem legalizirali.
Pa so vsi tako ali drugače slutili (beri: vedeli) da je Ferrari ta sistem uporabljal že lep cajt.

A ker konkretnih dokazov na mizi ni bilo, tudi kazni ni bilo.

LjubimPeezde ::

Upam da je vsakomur jasno da je Ferrari kar lepo priviligiran! To je treba vzeti v zakup:)

BigWhale ::

Ce so se okoristili cesarkoli, bi jim morali prepovedati nastope. Konec debate. Ce je narobe to kar so poceli. Takole polovicarstvo pri kaznovanju je pa naravnost bebavo. Kdo bo dobil 100mio? FIA?

Super Sonic ::

"Jaz precej mocno dvomim, da bi iz tiste dokumentacije lahko naredili kaj konkretnega v tako kratkem casu. Saj dirkalniki niso med seboj kar zamenljivi. Ne mores vzet menjalnika iz ferarija in ga v mclarna not dat."

Še enkrat: tega sigurno niso naredili, so pa z vsem "ukradenim" materialom "ponagajali" Ferrariju in sumljivo hitro osvojili novo delovanje gum. To je korist, če mene kdo kaj vpraša. Prvo je bilo dokazano, drugo ne bo nikoli. Pa mislim, da vsi vemo od kje jim informacije. Faflat po tv, da je za to vedelo v moštvu par ljudi je pa naravnost smešno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

"Jaz precej mocno dvomim, da bi iz tiste dokumentacije lahko naredili kaj konkretnega v tako kratkem casu. Saj dirkalniki niso med seboj kar zamenljivi. Ne mores vzet menjalnika iz ferarija in ga v mclarna not dat."


Klik!
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Zakaj je bil kaznovan McLaren,

ker se mi zdi, da je Artur tole dobro povzel. Za vse, ki se vam ne da brati in hočete biti pametni, nekaj povzetkov:

- Coughlan je imel več informacij kot se je sprva menilo in jih je dobival skozi daljše časovno obdobje
- Informacije so prišle v roke tudi Alonsa in De la Rose, torej naprej v moštvo McLaren
- Informacije niso vsebovale samo načrtov o drikalniku, pač pa tudi tajne informacije o strategijah moštva Ferrari
- De la Rosa je želel in prejel tajno informacijo o Ferrariju, za katero je vedel, da ni legitimna in ji je preiskusil v simulatorju
- Ta informacija je bila posredovana tudi Alonsu
- Jasno je razvidno, da je del McLarnovega osebja nekatere pridobljene informacije želel uporabiti na testiranjih. To se ni zgodilo zaradi tehničnih razlogov.
- Coughlanova vloga v McLarnu ga je postavila v položaj, v katerem bi lahko njegovo vedenje o tajnih dokumentih vplivalo na njegovo delo.

>:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Celotna verzija - če koga zanima, meni je izredno zanimivo branje, ki sem ga skopiral spodaj.

Tyre gas

3.13 Mr de la Rosa’s e-mail to Mr. Alonso on 25 March 2007 at 01.43 identified a gas
that Ferrari uses to inflate its tyres to reduce the internal temperature and
blistering. The e-mail concludes with a statement (in relation to the gas) that
“we’ll have to try it, it’s easy!”.

3.14 Mr Alonso replied at 12.31 that it is “very important” that McLaren test the gas
that Ferrari uses in its tyres as “they have something different from the rest”, and
“not only this year. there is something else and this may be the key; let’s hope
we can test it during this test, and that we can make it a priority!”.

3.15 Mr. de la Rosa replied on 25 March 2007 13.02 stating the following: I agree
100% that we must test the [tyre gas] thing very soon.

3.16 Although the e-mail exchange between Mr. Alonso and Mr. de la Rosa makes
clear that they both were enthusiastic about trying the gas apparently used by
Ferrari in its tyres, Mr de la Rosa's evidence to the WMSC was that he, on his
own, decided to explore with a Bridgestone engineer whether the McLaren team
should try this gas. He states that he had no other conversations with any other
specialist staff within McLaren. His evidence is that the Bridgestone engineer in
question doubted whether the gas would confer an advantage upon McLaren.
According to Mr de la Rosa, without further consultation with anyone else at
McLaren, and despite the fact that this had apparently been successfully used at
Ferrari, the idea was dropped and no actual attempt was made to test the gas in the
tyres used by McLaren.

3.17 It seems unlikely to the WMSC that a test driver would engage in such
consultations on his own without discussing it any further with anyone else at the
team. It also seems unlikely that a decision on whether to pursue the matter
further would be taken by a test driver on his own. Finally, Mr de la Rosa’s
evidence makes clear that there was no reluctance or hesitation about using the
Ferrari information, but only that on this occasion it was concluded that there
would be no advantage in doing so.


V glavnem tale Alonso je po temle branju še bolj oduren in nekaj še posebej ne razumem: od kje mu pogum, da se potem takem "buni" proti MM?

p.s.
Če se bo kdo spravil v celoti brati, mu zagotavljam eno - kocine so pokonci čez celotno branje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Avby ::

Naj reče kdo kar hoče sedaj bom v par stavkih povedal svojo resnico in nebom pisal litanij.

1.) Ron Denis priznava po izrečeni kazni, da je nekdo iz moštva pač imel doma načrte. A hkrati ne priznava, da je to uporabilo moštvo sebi v prid. Češ da to ni dokazljivo.

2.) Dirkača sta zagotovo vedela za neke stvari. To je dokazljivo in nedvoumno.

3.) Kako lahko potem reče Ron Denis, da se moštvo ni okoristilo z ukradenim materialom?

Torej kradli so sedaj pa še lažejo in to je dejstvo!!!

Sedaj pa jaz sprejemam kazen pa četudi bi rekli 1 evro in na naslednji tekmi štart iz zadnjega mesta. In bi blo to to.

Ampak če bi gledali na vse skupaj z športnega vidika in načela pravičnosti, potem bi moralo biti tako kot v atletiki. Neglede kdo si in kaj si. Če vzorček pokaže, da si jemal poživila si kriv in zgodba je zaključena. Nesmeš nastopat 2 leti najmajn plus druge sankcije.

Ron Denis pa sedaj ne le da so se zmazali in niso praktično nič izgubili, še celo joka da bo to vrglo madež na Mclaren.

Da niso kje oni še žrtve sedaj tukaj. Eno je če navijaš za srebrne in jim zato stojiš ob strani ampak tud tak človek lahko pogleda resnici v oči in reče bobu bob. Pa lahko mirne duše naprej navija za srebrne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avby ()

'FireSTORM' ::

Saj še ni rečeno da bodo naslednje leto med nami, čeprav vsi vemo da bodo ker si FIA tega ne bo privoščila.
Those penguins.... They sure aint normal....

matjazx ::

SmeskoSnezak ::

Ah, se bom kar sam focno. :8) Res nisn spremlo te teorije zarote od začetka pa zdaj do konca. Saj sn že v prejšnjem postu to povedal!! Pa še bolj pomembna stvar, namreč p.s.-a tud niste prebrali, ki sem ga dodal po archerjevi izjavi. In pol meni pravte da jaz ne spremljam dogajanja. Vi še debate ne spremljate prav dobro. :D Tak da se dajte kar dvakrat focnit. :P

/funny evil mode off
pa brez zamere ;)
en LP
@ Pusti soncu v srce... @

Avby ::

Ne more prav vse na svetu biti teorija zarote. Potem športniki, ki so pozitivni na doping testih so le del teorije zarote? In pa bančni ropar ki ukrade denar in ga dobi policija in ga pošljejo v zapor na podlagi dokazov je tudi teorija zarote?

In štorija okrog Mclarna bi naj bila le teorija zarote? Nevem kako lahko takšne govoriš po drugi strani pa se pritožuješ da nisi jeman resno?

Alexius Heristalski ::

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

BendeR ::

Nova afera na vidiku ...7

Čakam še na novico, Ferrari ukradel lastne podatke od Mercedesa. :D
:=)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BendeR ()
««
17 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285911 (181379) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189185338 (148583) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127290417 (52796) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72256206 (35360) PrimozR

Več podobnih tem