» »

F1 - sezona 2005

F1 - sezona 2005

««
13 / 52
»»

BigWhale ::

No ja, osvojeno mesto na dirki in na kvalifikaciji ni glih primerljivo. Je pa nenavadno. :P

SisQ ::

Hej,

Kaj se pa toliko razburjate?! Nič se sekirat. Malo ste me narobe razumeli Ferraristi. Kar sem hotel povedat je to, da, če bi naprimer Mclaren imel še od leta 1999 nejboljši avto bi pač Hakkinen bil še parkrat sv. prvak - npr., če bi še danes vozil. Tako pa je nato Ferrari ustvaril bombastičen avto katerega je vozil še odličen šofer, in sv.prvenstva so dobljena, to dejstvo ni za zanikat.
TribesMan me je očitno edini razumel kaj sem hotel povedat. Vsak, ne vem kako aaahh in oooh šofer ne more bit svetovni prvak z kanto. Pa gume gor in dol. Tudi Kimiju je že poknila guma na dirki pa niso delali ne vem kako velike scene iz tega, ali pač?! Pa še lani, če se ne motim je Bridgestone dominiral v gumah, pa niso tako politizirali da so druga moštva tako boga zaradi gum, ampak je enostavno veljalo - KAKŠNA NEVERJETNA VOŽNJA M.S. IN VZDRŽLJIVOST FERRARIJA... je kričal Alešič...za kozlat.
Poleg tega pa kar se tiče Kimija je za lani veljal za najbolj konstantnega voznika. Whoooooooooaaaaa, kaj je napisal bo sedaj nekdo počil...Poslušajte še kakšne druge komentarje kot pa samo štart in konec, ponekod oddaje trajajo še malo dlje kot na pop TV, da ne omenjam še ostalih virov, kjer lahko marsikaj izveste o F1. 8-)


Tilen ::

Pa še lani, če se ne motim je Bridgestone dominiral v gumah, pa niso tako politizirali da so druga moštva tako boga zaradi gum

Daj ne prbiji :) Se ve v kaksnih pogojih so ktere gume boljse.

M --> vrocina ali pa malo dez malo suho
B ---> nizje temp --> naliv

Zdaj pa ce so extendali cas kako dolgo more ena guma zdrzat + ful vrocina se pac dogaja Bridgestonu to kar se sam jebat ga tut Ferrarijev avto ni tok dobr.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

pro549 ::

Daj ne prbiji :) Se ve v kaksnih pogojih so ktere gume boljse.


Evo še en pametnjakovič tukaj. A zdaj boš rekel da Briđstone ni delal gume po meri ferariju? A poznaš še kakšno moštvo ki jim dela gume po meri. Domnevam da ne. a ti sploh veš kako je lažje je voziti da ti nekdo dela po meri. Rečemo da se mišelinke skoncentrirajo samo na renault ali mclaren, pol bi tej dominirali še več let.

archer ::

A ni edn mal nazaj reku da ima tudi mišelin za vsako moštvo drugačne zasnove in lastnosti gum. Ne lub se mi gledat nazaj. Nej kdo poišče.
Pa neki me zanima. Če bo Fia uvedla pravilo o enem opremljevalcu gum bo naredila Ferrariju uslugo, ne? Če se ne bodo sami spametoval. Al se motm....
Mislim pa da so letos kr fajn zaštopal Ferrari s pravili, to kar so se trudl zadnji sezoni. Samo sranje. Jim ne paše če je edn na vrh zarad tv gledanosti. Ko jebe gldeanost.

Jebeš angleže pa francoze.

Sicer pa GO FERRARI, sam mišlenke dej gor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: archer ()

Daedalus ::

Ferrariju Michelin gume ne bi pomagale niti 10%, ker ma šasijo prilagojeno na popolnoma drugačne gume. Dajte biti pozorni in med dirko glejte, kako zgledajo gume - Michelin ima zelo "kvadratne" gume (presek, gledano od spredaj), Bridgestone manj. Poleg tega je naklon sprednjih gum (camber) na Ferrariju precej večji kot na dirkalnikih, ki uporabljajo Michelin.
Kr poglejte Sauber - praktični niso profitirali s prehodom, ker uporabljajo zelo ferrarijevsko šasijo. In ja, Michelin prilagodi gume vsakemu moštvu posebej, Bridgestone je pa svoje čase poznal dva tipa gum - prilagojene za Ferrari in ene "pavšalne" za vse ostale.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

OwcA ::

Če bo Fia uvedla pravilo o enem opremljevalcu gum bo naredila Ferrariju uslugo, ne?

Ja, zalsti zato ker bi izbrali Bridgestone, saj vendar na njih prisegajo legende tega športa. :\
Otroška radovednost - gonilo napredka.

overlord_tm ::

Jest pa predlagam da se uvede pravilo o dodatni rezervni gumi, ki jo mora imeti sabo vsak avto ... da ni treba mehanikov čakat ko limonade gledajo >:D

Tilen ::

Evo še en pametnjakovič tukaj. A zdaj boš rekel da Briđstone ni delal gume po meri ferariju? A poznaš še kakšno moštvo ki jim dela gume po meri. Domnevam da ne. a ti sploh veš kako je lažje je voziti da ti nekdo dela po meri. Rečemo da se mišelinke skoncentrirajo samo na renault ali mclaren, pol bi tej dominirali še več let.

Se en ki ni prebral dobro mojega posta.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ČIP 008 ::

Ferrariju trenutno ne pomagajo tudi najboljše gume. Ogromna sredstva so se izčrpala (iz Fiata in drugih sponzorjev ) in Ferrari je v veliki finančni in ob enem organizacijski krizi. McLaren, Toyota, Renault in Williams so trenutno dosti bolje organizirana predvsem pa finančno bolj podprta moštva. Izjave iz Ferrarijevega tabora da bojo rdeči spet v kratkem zmagovali nimajo nobene resne osnove. Res da je samo Renault v precejšnji točkovni prednosti vendar bo potrebno ob enem premagovati tudi McLaren, Toyoto in Williams za to pa je potrebno mnogo več od poskočnega konjiča iz Maranella.

Tilen ::

Ogromna sredstva so se izčrpala (iz Fiata in drugih sponzorjev ) in Ferrari je v veliki finančni in ob enem organizacijski krizi.

Daj prosim, prosim, povej od kod ti te genialne izjave, da je Ferrari v financi krizi. PRosim te se 1x, daj mi ta podatek oz stran, kjer je to napisano. Tvoje kotaljenje buc ze spremljam zelo dolgo sam to je pa res neumnost ki nima para.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

AndrejS ::

Zgleda da je doba Ferrarija minila... spet bo trajalo veliko let preden bodo spet med najboljšimi >:D

ripmork ::

kotaljenje buč?
Rad kotalim buče tut sam za zabavo:D ,sam Ferrari je sam povedal da bi brez tistega denarja dobljenega od Ecclestone-a tenko piskal....kar pomeni da ni vse rožnato in da morajo pazit na finance-iz tega sledi da bodo morali bit bolj ekonomični pri razvoju dirkalnika,še toliko bolj seveda če bo plača prve violine v moštvu še vedno tako astronomska.
Po drugi strani pa vsi vemo koliko keša so morali zapravit prva tri moštva da so se ferrariju le približala-in ga sedaj tudi vse hitreje prehitevajo.It´s all about money:\

however kljub temu da rad vidim ko ferrari ne zmaguje spet po dolgem času,pa rad gledam dobre borbe,tako da bi bilo fino videt rdeče malo bolj konkurenčne.
Pa recimo mclarna malce počasnejšega...>:D
Da bi na vsaki dirki gledali take boje kot so bili v Imoli...:))

ČIP 008 ::

Ja dragi Tilen ti bi očitno rad da bi Ferrari zmagoval kar celo stoletje. No pa še glede buč ti moram odgovoriti: če ne znaš izračunati koliko sredstev v razvoj vlaga recimo ena Toyota napram Ferrariju si res buča.

Tilen ::

Tudi penzionisti jamrajo kak nimajo dnarja. Get it?

Tisti, ki verjamete v to, da Ferrari nima vec denarja za to in ono bom samo tako rekel. A ti 4 zaporedni naslovi prvaka so pa bili kr tako? Mislite da se je vse sproti "Porablo" in slo nekam v 3 pisane marelice? Potem bi ze razni Williamsi in Renaulti morali davno propast glede na to, koliko financnih injekcij (naslovov prvaka/konstruktorjev) so osvojili v zadlnjih letih. Seveda pa se nihce ne brani dodatnega mosnjicka. Ne vsega vrjet no... Zdaj jim gre slabo pa bi radi malo potegnili kesa, vsaj neumni niso pa se znajo znajt :)

No pa še glede buč ti moram odgovoriti: če ne znaš izračunati koliko sredstev v razvoj vlaga recimo ena Toyota napram Ferrariju si res buča.

Ce bi ti malo bol spremljal pa ne-kotalil buc bi videl, da je Ferrari v nov dirkalnik spet vlozil najvec $$$ in kljub temu ni avto tak kot bi oni radi. JE bila tudi neka razpredelnica prav v tej temi, koliko denarja je porabilo katero mostvo. Ne pametuj ce ne ves.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

CHAOS ::

Spremljam super debate super dirkačih. Izjava, da so vsi dobri je... Kaj pa vem kako bi to ovrednotil. Seveda so vsi dobri, saj so na koncu koncev pristali v najbolj prestižnem avtomoto športu = F1. Nekaj vas pa res očitno ne loči zrno od plevela. Schumacher je več kot dober dirkač. Je odličen dirkač. Pravo tako sta bili odlična dirkača Mika Hakkinen in Ayerton Senna. Upam si trditi, da bo ob nadaljevanju dobre forme McLarna to odliko pokazal tudi Kimmi Raikonen. Odlika, ki jo tak dirkač potrebuje je nedvomno, da je lahko skozi sezono na različnih stezah zadosti hiter. Dirkač kot je Montoya tega nebo nikoli sposoben. Je pač samo dober. Žal. In takšnih pozna F1 ogromno.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

perci ::

spanska in francoska (slednja je dost podobna italjanski, se mi zdi) ...

A se ti norca delaš? Francoska himna je podobna italijanski? Jao, jao...:\

SisQ ::

Pozdrav!

Moram reč't, da je debata postala kar zanimiva. Še posebej so zanimive razlage in teze Ferraristov. Kaj pa če M.S.-u več ni pa samo "kruza", da mu čas mine?! Hja, mogoče je pa to.
Šalim se, jim pač ne gre tako kot ni po dveh letih več šlo Mclarnu. Pa nekdo je napisal, da so s pravili popolnoma uničli Ferrari. Kot da se gre tu za kakšno zaroto. Glede na to, da največ denarja prinašajo Ferraristi, bi rekel da ni F1 šefom v interesu, da bi izgubili te gledalce, ali pač. Glede na to, da se vrti vse okoli denarja dvomim. Kar se tiče pa proračuna Ferrarija pa vsi vemo da ima drugi največji. Prvi je Toyota.
Novim pravilom pa so se morala prilagodit vsa moštva, tako da so potem takem vsi oškodovanci. Ali pa veljajo za njih druga pravila. Neeee, Ferrari je zaspančkal, ker je mislil, da bodo samo malo povijačli tu pa tam in je to to. Pa, ja.
Kar se tiče gum, pa je res glede Bridgestona. Oni so vedno delali gume za Ferrari, zato so tudi večja moštva takoj prestopla k Michelinu. Mclaren je zaradi tega prestop napovedoval, ko še Michelina ni bilo v igri.


Alexius Heristalski ::

Bridgestone je pa svoje čase poznal dva tipa gum - prilagojene za Ferrari in ene "pavšalne" za vse ostale.
Tole boš moral dokazati, ker se mi zdi zelo čudno. Le zakaj bi delali posebne gume za Ferrari? Sploh pa je Ferrari šel k Bridgestonu šele leta '99, ko se je Goodyear umaknil iz F1. Bridgestone je takrat postal edini proizvajalec gum v F1, kar ni trajalo dolgo, kajti že leta 2001 se je vrnil Michelin.

A se ti norca delaš? Francoska himna je podobna italijanski? Jao, jao...:\
Jao, iz kje si ti to privlekel!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Tilen ::

Kar se tiče pa proračuna Ferrarija pa vsi vemo da ima drugi največji. Prvi je Toyota.

Tega nisem nikjer zanikal, samo pravim ti, da je navkljub temu Ferrari porabil vec za razvoj in mu zdaj ne gre.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

SisQ ::

Glej to ni ravno nekakšna skrivnost. Pač so si na nek način priborili to, da so oni diktirali katerea guma je dobra, logično za njih. To je podobna zadeva kot je ta, da je Ferrari sedaj zameril Sauberju, ker je zamenjal gume, saj je Ferrari koristil tudi njihove podatke iz testiranj. Verjetno zato, ker so jim pač dali svoj motor. Tudi to ni skrivnost, da je Sauber nekako moral sodelovat z Ferrarijem.
To da pa je Ferrari zapravil malo več denarja pa je tako dejstvo, ker sedaj izdelujejo kar neke nove komponente, ki jih v prejšnih sezonah niso potrebovali. Glede na to koliko prednosti so imeli iz sezone nazaj so v bistvu samo malo zmodificirali, pa kakšen nov kos aerodinamike dodali. To je delal tudi Mclaren, zato je potem popušil. Še sedaj se spomnim Ron Denisa, ki je takrat rekel, da kao zmagovalnega konja pač nebo menjaval.
Očitno se je to zgodilo tudi pri Ferrariju. Malo denarja, malo muzike. Tak' to je. :\


Daedalus ::

> Tole boš moral dokazati, ker se mi zdi zelo čudno. Le zakaj bi delali posebne gume za Ferrari?

Precej splošno znano dejstvo je to. Zakaj pa misliš, da so ostala večja moštva hitro šla k Michelinu? Al pa recimo lani - BAR zamenja gume na avtu in pridobi 1,5 sekunde na krog? Obenem pa je bil Ferrari skoz prav divje hiter? Lahko verjameš, lahko ne. Pogodbe ti ne morem pokazat, malo spremljaj kometarje in novice iz F1, pa boš videl, kako je. Posebne gume so delali pač zato, ker so hteli zmagovati. Ni nobenega drugega razloga. Mislim da je bilo lani recimo lepo obrazloženo, kako so Jordan in Minardi dobivali eno leto (v razvojnem smislu) stare gume, ker je Bridgestone nove namenil samo Ferrariju in Sauberju. Sej ne bi pomenilo neke bistvene razlike za hitrost onih dveh škatl, gre se pa z princip. Michelin dostavlja iste gume vsem, jih pa po željah moštva lahko tudi malo prilagodi. S tem, da ne same zasnove/strukture gume, recimo trdoto pa. McLaren trenutno uporablja najmehkejšo možno verzijo gum, ker jih dirkalnik ne uničuje preveč in si to lahko privoščijo. Bridgestone je pa poslušal posebne želje samo enega moštva, zdaj pa majo problem ki se imenuj pomanjkanje testnih podatkov - ker so s svojo strategijo uspešno odgnali ostala moštva, ki kaj pomenijo (testirajo).
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Alexius Heristalski ::

A to pomeni, da je Bridgestone delal posebne gume za Ferrari od leta 1999 naprej ali od 2001, ko so je prišel Michelin?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Daedalus ::

Zgleda, da vsaj v sezoni 2001. Takrat je McLaren objavil, da prestopa k Michelinu.

Zakaj Ferrari ne bi takoj profitiral s prestopom k Michelinu.

Seveda pa ne boš našel uradne objave, ki pravi, da je Bridgestone dal prednost Ferrariju pri razvoju gum. Se je treba zanesti na insajderske informacije in komentarje. Sej je tudi Peter Sauber priznal, da z Bridgestonkami ni mogel pričakovat napredka. Pa je Sauber še lani bil obravnavan kot "mali Ferrari."
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ripmork ::

link
Daedalus,tako kot si povedal en post nazaj.
Ferrariju je bila naveza z Bridgestone-om privilegij s katerim so bili vsa ta leta korak pred konkurenco,zdaj jih pa tepe po glavi-prav tako japonce ko so izgubili praktično vsa moštva.
v načrtih za zmanjšanje stroškov je bila ta ideja o le enem opremljevalcu gum gladko zavrnjena pri enem od desetih moštev...trikrat lahko ugibate pri kateremu.
Ko prišteješ še lastno progo za testiranja sploh ni težko razvozlat zakaj so bili rdeči pet let zasidrani na prvem mestu...

Daedalus ::

Pa aroganca jih tudi pošteno tepe - klik. Neverjetno je, da skoz ponavljajo, da bi prav radi videli katero izmed top moštev nazaj pri Bridgestonu. Prav neverjetno je to, da jim ni jasno sledeče - pri njihovi navezi z Bridgestonom NOBENO ostalo moštvo ne bo pristalo na mesto druge violine oz. nujnega zla za pridobivanje testnih podatkov. Zakaj le? Bridgestonke so obupno zanič, firma se trudi zgolj okoli enega moštva, Michelin po drugi strani prav lepo sodeluje z vsemi svojimi moštvi in jim je v okviru tehničnih možnosti pripravljen prilagajati gume. Zdaj pa di Montezemolo take ven meče:\ A takrat, ko je pa Ferrari pwnal vse pa to ni bilo zaradi tesno povezanega razvoja šasije in gum? Ne ne, gume niso bile pomembne, le keri lolek bi to pomislil... Pristanek bo za rdeče zelo trd in boleč. Če bojo uvedli pravilo enega opremljevalca gum, bo to ali Michelin al pa bolj radikalna verzija - nekdo tretji. Bridgestone je zgubil, ker ima podporo enega velikega moštva in dveh nepomembnih. Po drugi strani pa ma Michelin podporo vseh ostalih moštev, od katerih so vsaj tri trenutno stoletje pred Ferrarijem, kar se tiče kompletnega dirkalnika.

Ampak še kr ne morem predelat one prejšnje izjave - "Ne bomo se branili katerega top moštva na Bridgestonu." Primer izjave primadone, ki se ne zaveda, da to ni več. In mimogrede še tole - povezava - BMW, Honda, Toyota, Renault in DaimlerChrysler (Mercedes) so si omislili nov lobi. Se pravi, da ima FIA podporo Ferrarija, Cosworth ni omembe vreden, prodaja motorje Minardiju, ki podpira zgornjo druščino, Red Bulla (podpisal pogodbo s Ferrarijem glede dobave motorjev), Jordan-Midlanda (powered by Toyota) in to je to. Zna biti, da bota FIA in Ferrari morala popustiti pritisku.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Daedalus ::

Pa da ne bomo samo o politiki - Mercedes bo prvič testiral V8 motor, Honda ga je že. Napovedujejo (na začetku naslednje sezone) ~830KM pri več kot 20000 rpm8-O Hec je v tem, da bo zaradi krajše motorne gredi možno lažje vrteti motor v visoke obrate.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Tilen ::

Očitno se je to zgodilo tudi pri Ferrariju. Malo denarja, malo muzike. Tak' to je.

Vidim da enim še kr ni jasno. Pa kaj je res tako tezko ? :\
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Alexius Heristalski ::

Pristanek bo za rdeče zelo trd in boleč.
Saj je že.

Nov lobi je od proizvajalcev motorjev, zelo zanimivo, moram reči.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

AndrejS ::

Škoda da FIA ni pustila ferrarija pobarvat na črno ko je umrl papež. Ker taka barva bi mu pristajala še danes.>:D

ČIP 008 ::

Nam je že vse jasno od razlike zagrizenih navijačev Ferrarija, ki tudi po peti dirki ne morejo iz svoje kože. V Barceloni se je mudil tudi negdanji "prvakov"sovoznik Edi Irvine in dal zanimivo izjavo brez dlake na jeziku: priča smo menjavi generacije in menjavi vladarja formule kajti, Michael je najbolj dolgočasen svetovni prvak vseh časov. Mislim da je vse jasno čeprav je danes zunaj oblačno!:D

Tilen ::

Nam je že vse jasno od razlike zagrizenih navijačev Ferrarija, ki tudi po peti dirki ne morejo iz svoje kože.

A ti sploh ves o cem sem jaz pisal in cigav citat sem pobral? Zgleda da ne. Se tebe niti malo ne dotika. Sam nekaterim ni jasno da cetudi ma Toiyota najvecji proracun ni nujno da najvec denarja porabijo ane? To hocm povedat ze cel cas sam vidim da morm pisat bol na nizji ravni da me nekateri razumejo.

Glede Irwina pa ... nic, krivo mu je ;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ČIP 008 ::

Ja Irvine je leta 99 po poškodbi Michaela bil v igri za svetovnega prvaka in to vse do zadje dirke v Suzuki. Prav zaradi nekorektnega in neprofesionalnega odnosa samega Michaela in moštva Ferrari tega leta ni postal prvak. Bil pa je drugi in za nagrado dobil slovo še slovo od moštva. Še ena lepa poteza "prvaka" in ekipe Ferrari!>:D

Tilen ::

Prav zaradi nekorektnega in neprofesionalnega odnosa samega Michaela in moštva Ferrari tega leta ni postal prvak.

Vso leto je imel priloznost. Prepozno jo je izkoristil.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

SebaR ::

če se prav spomnem je takrat, ob koncu sezone, zadnje 3 dirke, delal še velike napake...:\
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

SisQ ::

A, ja? Kakšne pa?
Edina njegova napaka je bila, da se je lepo trudil za M.S., ko pa bi se moral M.S. za drugega bi si pa najraje odrezal nogo in istaknil oko. Človek je totalen egoist. Prav tako tudi z nobenim sodirkače ni navezal prijateljskih stikov. To je povedal sam. Na tak način je pač tudi nato bilo:VSI ZA M.S., M.S. ZA NOBENEGA. Če je znal dvakrat podlo igrat, ko se je šlo za njegovo rit, bi lahko še takrat in bi E.I. bil svetovni prvak.
Sicer bi se takrat M.S.-u zmešalo. ker je on kao zvezda Ferrarija in bi ga takrat lepo potegnil za kxxx.
Pri njem je bilo vedno tako. Podlež v vseh pogledih. On se v bistvu bori proti vsem, kot da ima šizofrenijo, vsi ga preganjajo..itd..


SebaR ::

TO kakšno osebnost ima on natančno vedo le najbližji prijatelji in žena. Pač se nista razumela...pa kaj. Z Barrichelom že gre bolje.

Kaj boš pa rekel na odnose ki so jih imeli v Williamsu? Montoya in Ralf sta se kregala kot dva petelina, pa noben ni kaj veliko rekel na to. To da bosta šla vsak svojo pot so pa itaq zanikali dokler so lahko....
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

WarpedGone ::

SisQ,

a ti je tabletov zmanjkal? Dej, sigurn jih še majo kej kje u kaki lekarn...

:\
Zbogom in hvala za vse ribe

ČIP 008 ::

Ja ja VSI ZA M.S., M.S. ZA NOBENEGA-to je pravo ogledalo "prvaka". Prav zato ima dosti navijačev še več pa sovražnikov.8-O

SisQ ::

WarpedOne...to je on sam rekel, da ne želi navezat nobenih prijateljskih stikov, tako da ostane vse na službeno-profesionalni ravni. Kot sem že povedal: NE obstajajo samo redeče lučke in na koncu črno bela zastava.


Tilen ::

Meni je prav malo mar za njegove "sovraznike", zame so to eni smehi, ki jim je krivo kadar njihov "idol" izgublja in ki privoscijo nekomu da zleti s steze.

ČIP 008, o tvoji mentalni starosti pa raje nebi.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

CHAOS ::

Očitno vam nekaterim spomin žal ne seže tako daleč nazaj, da bi se res spomnili tiste dirke, kjer je M.S. po vrnitvi vozil na kvalifikacijah direkt pred E.I., da bi ta ako lahko prišel do boljšega štartnega mesta. Na sami dirki ga je pa kar dvakrat spustil predse. OMFG. Da tak voznik postane svetovni prvak. C'mon... E.I. je bil en playboy, ki je bil poživitev za F1, prav tako kot je to D.C. pa še kdo drug. Taki dirkači so za zanimivost samega športa več kot nujno potrebni, da bi pa zaradi dela ljudi, ki jih obkrožajo, lahko nosili lovorike pa ni šans.


European 26/09/1999 Johnny Herbert Stewart-Ford 66 1:41'54.314:
1 17 Johnny Herbert Stewart-Ford 66 1:41'54.314 14 10
2 19 Jarno Trulli Prost-Peugeot 66 +22.619 10 6
3 16 Rubens Barrichello Stewart-Ford 66 +22.866 15 4
4 6 Ralf Schumacher Williams-Supertec 66 +39.508 4 3
5 1 Mika Hakkinen McLaren-Mercedes 66 +1'02.950 3 2
6 21 Marc Gene Minardi-Ford 66 +1'05.154 20 1
7 4 Eddie Irvine Ferrari 66 +1'06.683 9 0

Malaysian 17/10/1999 Eddie Irvine Ferrari 56 1:36'38.494:
1 4 Eddie Irvine Ferrari 56 1:36'38.494 2 10
2 3 Michael Schumacher Ferrari 56 +1.040 1 6
3 1 Mika Hakkinen McLaren-Mercedes 56 +9.743 4 4
Fastest Lap: Michael Schumacher 1m 40.267s

Japanese 31/10/1999 Mika Hakkinen McLaren-Mercedes 53 1:31'18.785:
1 1 Mika Hakkinen McLaren-Mercedes 53 1:31'18.785 2 10
2 3 Michael Schumacher Ferrari 53 +5.015 1 6
3 4 Eddie Irvine Ferrari 53 +1'35.688 5 4

STANDINGS:
1 Mika Hakkinen Finnish McLaren-Mercedes 76
2 Eddie Irvine British Ferrari 74
3 Heinz-Harald Frentzen German Jordan-Mugen-Honda 54
4 David Coulthard British McLaren-Mercedes 48
5 Michael Schumacher German Ferrari 44

Tako, tu so dani podatki za omenjeno sezono. Ob morebitni zmagi M.S. bi E.I. postal svetovni prvak. Crap.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Alexius Heristalski ::

Ja Irvine je leta 99 po poškodbi Michaela bil v igri za svetovnega prvaka in to vse do zadje dirke v Suzuki. Prav zaradi nekorektnega in neprofesionalnega odnosa samega Michaela in moštva Ferrari tega leta ni postal prvak. Bil pa je drugi in za nagrado dobil slovo še slovo od moštva. Še ena lepa poteza "prvaka" in ekipe Ferrari!

Ni bilo čisto tako kot praviš. Moštvu Ferrarija je Schumacherjevi poškodbi padla morala, niso se več tako trudili. Eddie pač nikoli ni bil prva violina, gonilo oz. motivator tega moštva. Kaj hočemo. Vrhunec tega je bilo tisto slavno iskanje zadnje gume v boksih na Nürburgringu. V Maleziji se je MS vrnil in Irvinu na kvalifikacijah serviral sekundo prednosti. Na dirki je Irvina spustil predse, zato je bil Eddie vse do zadnjega v igri za naslov. Pa še FIA je zamižala na eno oko in ju ni diskvalificirala.
V Suzuki se je Irvinu godilo še slabše, na kvalifikacijah je bil šele 5., sekundo in pol za MS-jem, ki je dobil pole. Če ne bi delal toliko napak ...
Kar se pa slovesa tiče, se je že pred koncem sezone vedelo, da Irvine želi zapustiti Ferrari in oditi k Jaguarju. Tudi zato se niso preveč trudili zanj ...

Edina njegova napaka je bila, da se je lepo trudil za M.S., ko pa bi se moral M.S. za drugega bi si pa najraje odrezal nogo in istaknil oko. Človek je totalen egoist. Prav tako tudi z nobenim sodirkače ni navezal prijateljskih stikov. To je povedal sam. Na tak način je pač tudi nato bilo:VSI ZA M.S., M.S. ZA NOBENEGA. Če je znal dvakrat podlo igrat, ko se je šlo za njegovo rit, bi lahko še takrat in bi E.I. bil svetovni prvak. Sicer bi se takrat M.S.-u zmešalo. ker je on kao zvezda Ferrarija in bi ga takrat lepo potegnil za kxxx. Pri njem je bilo vedno tako. Podlež v vseh pogledih. On se v bistvu bori proti vsem, kot da ima šizofrenijo, vsi ga preganjajo..itd..

Ja, seveda in potem čokolada zavije folijo v svizca ... Schumi in Verstappen sta še zdaj prijatelja, prav tako tudi obe ženi. Za Herberta ne vem. Z Irvinom pa sta si bila preprosto preveč različna: Eddie ženskar in uživač, Michael družinski človek. Ni šlo skupaj.

Ja ja VSI ZA M.S., M.S. ZA NOBENEGA

Sem že prej vse povedal, zato raje nehaj bedarije trobiti okrog.

POPRAVEK: CHAOS me je prehitel in pokazal nekaj stvari, o katerih sem govoril.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

ČIP 008 ::

Tipični pristranski makaronarski komentarji! Tilen sicer pa se že veselim dirke v Monacu in ob enem upam da bo "prvaka" iz usmiljenja prišlepal v cilj eden izmed pubecov........Massa - Sauber ali pa celo Luzzi - RedBull.>:D

BigWhale ::

> Meni je prav malo mar za njegove "sovraznike", zame so to eni
> smehi, ki jim je krivo kadar njihov "idol" izgublja in ki
> privoscijo nekomu da zleti s steze.

A si ti dejansko videl kake retardirane poste pisete nekateri ferarijevci tukaj?

monster-x ::

Ne morem verjeti, da lahko nekdo piše take neumnosti o Irvine-u. Tistega leta, če vam spomin slučajno peša, je ravno Schumi po povratku _POMAGAL_ Irvine-u in ni ga nič zaviral, kakor pravite nekateri. Prosim, malo se pozanimajte preden pišete bedarije.
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

Alexius Heristalski ::

Ma, saj sva jaz in CHAOS poskusila odgovoriti na bedarije, vendar so to samo "tipični makaronarski komentarji".8-O
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Gundolf ::

Ah Irvine je pa znal vedno le gobec vrtet.

Pač ni bil on takrat zadosti dober da bi postal prvak. Ampak rečt da je za to kriv Schumacher al pa Ferrari je pa mal bolano. Sej povsem razumem tiste ki ne marate Ferrarija in aktualnega prvaka (sem sam med njimi :D) ampak to je pa le malo preveč.

Ampak je pa zanimivo kolk se zdej pr Ferrariju vsi prtožujejo čez Bridgestone. Najprej Jean Todt, pa zdej še Luca di Montezemolo. Kar pozablajo kakšno prednost so mel v preteklih sezonah, ko so gume čist njim po meri razvijal.

Tilen ::

A si ti dejansko videl kake retardirane poste pisete nekateri ferarijevci tukaj?

Ce markeca izkljucimo pisete vi 3x vecje neumnosti. Oz vi mislite, da je to res kar pisete, ne veste pa kako je v resnici. Saj nekaj se da dopovedat sproti vsega pa ne, ker so nekateri prevec ozkogledi.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

SebaR ::

Ampak je pa zanimivo kolk se zdej pr Ferrariju vsi prtožujejo čez Bridgestone. Najprej Jean Todt, pa zdej še Luca di Montezemolo. Kar pozablajo kakšno prednost so mel v preteklih sezonah, ko so gume čist njim po meri razvijal.

LOL, kaj se ne bi. Sej se jim plača za to da stvar deluje kot urca :)
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
««
13 / 52
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116783034 (55354) 'FireSTORM'
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186881675 (39213) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152985 (2740) Daedalus
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214183431 (50754) Microsoft
»

F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119242246 (26907) balocom

Več podobnih tem