Forum » Loža » F1 - sezona 2005
F1 - sezona 2005

balocom ::
Torej je bil Brigeston tam... no pa bodo obtoženi da so mel prej pomebne podatke

V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Tilen ::
Aja spet jih gremo krivit, ker so delali to kar morejo?
Pravi ste eni ja..

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

SisQ ::
Lep pozdrav!
Vsega res nisem prebral ,gre pa očitno za iskanje grešnega kozla. Vsi so krivi po malem bi jaz rekel. Eni zato ker pač zajebali gume, drugi zato ker se kao držijo nekih pravil, tretji pa zato, ker vedo da drugače ne morejo zmagat.
Nekako najbolj obtožujem FIO, ker dela pravila kao iz razloga varnosti. To je npr. žlebe na gumah, da upočasnijo prehitre avte, dvignjena krilca, ožja itd, itd...
Vendar, ko pa pride do resničnega problema v zvezi varnosti, pa zatajijo. Kot so v Indianapolisu. Dejstvo pa je da je Mosley privrženec Ferrarija in je k tako malo pripomogel k rezultatu. Kar se pa Ferrarija tiče pa so bili vedno ene veeeeeeeeliiiikeeeee Pičke. Z šikano se je strinjalo 9 moštev, samo pedersko rdeče se ni. Če niso kmeti... so pa kmeti.
Se pa lahko pohvalijo da so premagali Minardi in Jordan. PATETIKI POSRANI.
Vsega res nisem prebral ,gre pa očitno za iskanje grešnega kozla. Vsi so krivi po malem bi jaz rekel. Eni zato ker pač zajebali gume, drugi zato ker se kao držijo nekih pravil, tretji pa zato, ker vedo da drugače ne morejo zmagat.
Nekako najbolj obtožujem FIO, ker dela pravila kao iz razloga varnosti. To je npr. žlebe na gumah, da upočasnijo prehitre avte, dvignjena krilca, ožja itd, itd...
Vendar, ko pa pride do resničnega problema v zvezi varnosti, pa zatajijo. Kot so v Indianapolisu. Dejstvo pa je da je Mosley privrženec Ferrarija in je k tako malo pripomogel k rezultatu. Kar se pa Ferrarija tiče pa so bili vedno ene veeeeeeeeliiiikeeeee Pičke. Z šikano se je strinjalo 9 moštev, samo pedersko rdeče se ni. Če niso kmeti... so pa kmeti.
Se pa lahko pohvalijo da so premagali Minardi in Jordan. PATETIKI POSRANI.

dj cotto ::
@SiSQ
Ne natolcuj in ne pljuvaj kar povprek, če ne poznaš dejstev.
Patetik si ti in tebi podobni, ki se v tem primeru spravljate na Ferrari, ki je le oddelal svoj posel, zaradi katerega je v F1. Zgovarjanje na solidarnost in nek "kvazi fair-play" je v tem primeru res smešen in patetičen. Prvič: o šikani se pri Ferrariju niso izrekli, ker jih ostala moštva o tem sploh niso kontaktirala in drugič: tudi, če se ne bi strinjali. Zakaj bi se nekdo moral strinjati s čim, kar je njemu v škodo? Imeli so svojo možnost za dirkanje. 100x je že bilo napisano, da bi se lahko skozi ta ovinek vozili počasneje. Ja, potem bi ovirali hitrejše, to ne bi bilo dirkanje, dirkači bi se borili za pozicije in šli preko limita... BS! To se dogaja na vsaki dirki. Kaj pa dežne razmere? Zakaj lahko takrat dirkači prilagodijo hitrost razmeram na stezi in kakovosti materiala? Najboljše, da na naslednji deževni dirki sploh ne dirkajo in počakajo na sonce in suho stezo. Bo bolj varno, pa še B ima boljše dežne gume, MS in RB pa sta odlična v dežju. Tako bo bolj "fair" dirka.
Ne natolcuj in ne pljuvaj kar povprek, če ne poznaš dejstev.
Patetik si ti in tebi podobni, ki se v tem primeru spravljate na Ferrari, ki je le oddelal svoj posel, zaradi katerega je v F1. Zgovarjanje na solidarnost in nek "kvazi fair-play" je v tem primeru res smešen in patetičen. Prvič: o šikani se pri Ferrariju niso izrekli, ker jih ostala moštva o tem sploh niso kontaktirala in drugič: tudi, če se ne bi strinjali. Zakaj bi se nekdo moral strinjati s čim, kar je njemu v škodo? Imeli so svojo možnost za dirkanje. 100x je že bilo napisano, da bi se lahko skozi ta ovinek vozili počasneje. Ja, potem bi ovirali hitrejše, to ne bi bilo dirkanje, dirkači bi se borili za pozicije in šli preko limita... BS! To se dogaja na vsaki dirki. Kaj pa dežne razmere? Zakaj lahko takrat dirkači prilagodijo hitrost razmeram na stezi in kakovosti materiala? Najboljše, da na naslednji deževni dirki sploh ne dirkajo in počakajo na sonce in suho stezo. Bo bolj varno, pa še B ima boljše dežne gume, MS in RB pa sta odlična v dežju. Tako bo bolj "fair" dirka.

Daedalus ::
cotto - v dežju te avto opozori, da si na meji. Nenadna eksplozija gume je pa čisto druga reč - sami eni očitno tega ne vete. Sej ti bo zadeva ratala jasna, če ti bo kdaj na avtocesti sleklo gumo. Me zanima, kaj boš pol reko na tole tvoje brezvezno gobezdanje tu
Sicer so pa leta 2003 šli v Braziliji Bridgestonu na roko a ne? Bridgestone je pripelal intermediate gume (pa so vedli, da bo dež), Michelin je pripelal dežne gume. Nakar v imenu vernosti Whiting preloži začetek dirke, potem pa se še vozijo par krogov za varnostnim avtom, da so spravili vodo s steze. Zakaj? Ker je Bridgestone pripeljal neustrezne pnevmatike. Takole da tale zgodba o gumah ma precedan in to tak, neugoden za FIA.

Sicer so pa leta 2003 šli v Braziliji Bridgestonu na roko a ne? Bridgestone je pripelal intermediate gume (pa so vedli, da bo dež), Michelin je pripelal dežne gume. Nakar v imenu vernosti Whiting preloži začetek dirke, potem pa se še vozijo par krogov za varnostnim avtom, da so spravili vodo s steze. Zakaj? Ker je Bridgestone pripeljal neustrezne pnevmatike. Takole da tale zgodba o gumah ma precedan in to tak, neugoden za FIA.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()

WarpedGone ::
Dedalus: sram te bilo.
Res da se je michelinovim dežnim gumam reklo Wet, so pa ble po zmogljivostih ekvivalentne Bridgestonovim intermediate gumam.
Brazilsko dirko niso prestavl, zato ker bi to ustrezal Bridgestonu ampak zato ker noben ni mel razmeram primernih gum in bi verjetno po treh krogih se fural le še trije.
Eden izmed njih bi bil skor sigurn Schumacher. Le največji fanatiki mu ne morjo priznavt njegove sposobnosti vožnje v dežju. Tko da so z zamikom štarta dirke kvečjemu šli na škodo Ferrariju in ne kontra, kot se nekateri tko fajn spomnete....
Patetično.
Pa še to:
Situaciji nista primerljivi kolikor jih hočeš raztegvat. Leta 2003 si lahko pripeljal eno vrsto dežnih gum. Koliko fajn si zadel je bilo odvisno od tega koliko dobro si videl prihodnost. V Braziliji nihče ni fajn videl in so me vsi neprimerne gume trenutnim razmeram.
Michelinove gume letos niso bile le neprimerne za trenutne razmere. Bile so škart. Bile so nesposobne zdržat obrementive, ki so znane že leta in leta. Uni novi kanalčki niso mel neč pri temu. Pa še kanalčke so nardil že mal nazaj, ne u nedeljo zjutraj.
Zajebal je Michelin ko eni totalni amaterji, moštva na Michelinu so se po babje usrala in hotla neki izsiljevat in na koncu prou patetično odstopla.
Vsakemu bi dal prepoved dveh dirk, vrsti red bi pa žrebal. Babe...
Res da se je michelinovim dežnim gumam reklo Wet, so pa ble po zmogljivostih ekvivalentne Bridgestonovim intermediate gumam.
Brazilsko dirko niso prestavl, zato ker bi to ustrezal Bridgestonu ampak zato ker noben ni mel razmeram primernih gum in bi verjetno po treh krogih se fural le še trije.
Eden izmed njih bi bil skor sigurn Schumacher. Le največji fanatiki mu ne morjo priznavt njegove sposobnosti vožnje v dežju. Tko da so z zamikom štarta dirke kvečjemu šli na škodo Ferrariju in ne kontra, kot se nekateri tko fajn spomnete....
Patetično.
Pa še to:
Situaciji nista primerljivi kolikor jih hočeš raztegvat. Leta 2003 si lahko pripeljal eno vrsto dežnih gum. Koliko fajn si zadel je bilo odvisno od tega koliko dobro si videl prihodnost. V Braziliji nihče ni fajn videl in so me vsi neprimerne gume trenutnim razmeram.
Michelinove gume letos niso bile le neprimerne za trenutne razmere. Bile so škart. Bile so nesposobne zdržat obrementive, ki so znane že leta in leta. Uni novi kanalčki niso mel neč pri temu. Pa še kanalčke so nardil že mal nazaj, ne u nedeljo zjutraj.
Zajebal je Michelin ko eni totalni amaterji, moštva na Michelinu so se po babje usrala in hotla neki izsiljevat in na koncu prou patetično odstopla.
Vsakemu bi dal prepoved dveh dirk, vrsti red bi pa žrebal. Babe...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Daedalus ::
Ja, babe, ker niso hteli riskirat življenja dirkačev. Vidim, da se pogovarjam z konkretnimi d*bili tule
Sicer se mi itak ne da več ubadat s froci tule. Over & Out.
>Brazilsko dirko niso prestavl, zato ker bi to ustrezal Bridgestonu ampak zato ker noben ni mel razmeram primernih gum in bi verjetno po treh krogih se fural le še trije.
Vidiš podobnost z USA letos? Če je ne, ti ne morem pomagat - za 7 moštev je bilo prenevarno, kot Brazilija. Torej? V Braziliji se je lahko delalo izjemo, prestavljalo štart in vozlo za varnostnim avtom, dokler ni bla proga čista, v USA pa se nikakor ni dalo poiskati rešitve? Hinavščina, pa ne z moje strani.

Sicer se mi itak ne da več ubadat s froci tule. Over & Out.
>Brazilsko dirko niso prestavl, zato ker bi to ustrezal Bridgestonu ampak zato ker noben ni mel razmeram primernih gum in bi verjetno po treh krogih se fural le še trije.
Vidiš podobnost z USA letos? Če je ne, ti ne morem pomagat - za 7 moštev je bilo prenevarno, kot Brazilija. Torej? V Braziliji se je lahko delalo izjemo, prestavljalo štart in vozlo za varnostnim avtom, dokler ni bla proga čista, v USA pa se nikakor ni dalo poiskati rešitve? Hinavščina, pa ne z moje strani.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()

Tero ::
Meni je pa ql ker je po dolgem času končno zmagal šumi!

Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

sumadinac ::
To kar se je zgodilo na VN Braziliji nima nobene podobnosti z VN Amerike. Dež ne moreš napovedat asfalt pa lahko testiraš.
Pa še nekaj od američanov:
All that money, and they can't solve tire woes?
Can someone explain to me how a series with teams that spend more money testing and developing their cars than the gross national product of most Third World nations cannot realize there might be a problem with tires here?
LP
Pa še nekaj od američanov:
All that money, and they can't solve tire woes?
Can someone explain to me how a series with teams that spend more money testing and developing their cars than the gross national product of most Third World nations cannot realize there might be a problem with tires here?
LP

globoko grlo ::
lej deadalus, je razlika al noben nima razmeram primernih gum (Brazilija), al pa 7 moštev nima primernih gum, ane

Jackal ::
Brazilsko dirko niso prestavl, zato ker bi to ustrezal Bridgestonu ampak zato ker noben ni mel razmeram primernih gum in bi verjetno po treh krogih se fural le še trije.
Eden izmed njih bi bil skor sigurn Schumacher. Le največji fanatiki mu ne morjo priznavt njegove sposobnosti vožnje v dežju. Tko da so z zamikom štarta dirke kvečjemu šli na škodo Ferrariju in ne kontra, kot se nekateri tko fajn spomnete....
Na tej dirki v Braziliji je Šumaher odstopil. Je namreč naredil pirueto na luži. Rezultati
Tako da ne špekulirat kdo vse bi vozi in kdo ne. Šumaher je takrat vsaj meni dokazal kam spada.

sumadinac ::
Jackal na strani ki si jo prilepil piše da je MS imel nesrečo, da pa se je Jos Verstappen zavrtel na stezi. Mogoče si zamešal vrstni red.
LP
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sumadinac ()

WarpedGone ::
Dedalus:
In smo spet pri njihovi ogromni skrbi za dirkače. Mel so šanso počasne vožnje, magari skozi boxe.
Ne ne vidim direktne podobnosti. V Braziliji nihče ni mogel štartat zaradi t.i. višje sile. Tukaj je večino ekip zajebal njihov dobavitelj, ekipe pa niso hotele sprejti regularnih možnosti temveč so hotele izsiliti neregularno 'rešitev'.
PersonaRudis
Ker potvarja dejstva.
V Braziliji tudi mišelin ni bil sposoben nastopit v takšnem nalivu kot je bil in ni bil nič bolje ni bil pripravljen kot Bridgestone. Dedalus pa piše kot da je zajebal Bridgestone, FIA pa da mu je šla na roko in s tem kako oškodovala Michelin. Buče.
Ja, babe, ker niso hteli riskirat življenja dirkačev. Vidim, da se pogovarjam z konkretnimi d*bili tule
In smo spet pri njihovi ogromni skrbi za dirkače. Mel so šanso počasne vožnje, magari skozi boxe.
Če je ne, ti ne morem pomagat - za 7 moštev je bilo prenevarno, kot Brazilija. Torej? V Braziliji se je lahko delalo izjemo, prestavljalo štart in vozlo za varnostnim avtom, dokler ni bla proga čista, v USA pa se nikakor ni dalo poiskati rešitve? Hinavščina, pa ne z moje strani.
Ne ne vidim direktne podobnosti. V Braziliji nihče ni mogel štartat zaradi t.i. višje sile. Tukaj je večino ekip zajebal njihov dobavitelj, ekipe pa niso hotele sprejti regularnih možnosti temveč so hotele izsiliti neregularno 'rešitev'.
PersonaRudis
Dedalus: sram te bilo. -> zakaj?
Ker potvarja dejstva.
V Braziliji tudi mišelin ni bil sposoben nastopit v takšnem nalivu kot je bil in ni bil nič bolje ni bil pripravljen kot Bridgestone. Dedalus pa piše kot da je zajebal Bridgestone, FIA pa da mu je šla na roko in s tem kako oškodovala Michelin. Buče.
Zbogom in hvala za vse ribe

Daedalus ::
Preberi si, kaj piše pod odstavkom naslovljenim z Race Director Charlie Whiting in mi potem razloži, zakaj bi verjel tebi in ne novinarjem, ki spremljajo F1 že dolgo časa. Čakam...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedGone ::
Novinarji so že kul, če le niso Mirsadove sorte. Ne vem kako lahko povsem resno jemlješ članek, ki Charlija Whithinga opisuje kot "Ross Brawn’s drinking buddy". Huda objektivnost ja.
Poleg tega pa to kar piše nekako nima smisla.
Piše da so bile Michelinke povsem primerne razmeram, da pa se ni nihče pritožil ker so prestavli štart. To pomeni, da se ni nihče pritožil ker so direkt oškodovali moštva na Michhelin gumah, ker so jih prisilili da furajo v za njih neidealnih razmerah (delno suha steza), kjer so morali konkurirat gumam ki so bile kao prilagojeno taki stezi.
Pa da se ni nihče bunil? Dvomim da so takrat vsi mel tako radi Bridgestone. Reku bi da tut Michelinu niso glih ustrezale takratne razmere in so raje vidl malo manj vode na stezi.
In na koncu ta novinar uspe spet vse skup zvalit na Schumacherja, ki je naredu to za kar je plačan. Ko bi le ta novinar delal isto. Pa nima niti jajc da bi se pod članek podpisal.
Poleg tega pa to kar piše nekako nima smisla.
Piše da so bile Michelinke povsem primerne razmeram, da pa se ni nihče pritožil ker so prestavli štart. To pomeni, da se ni nihče pritožil ker so direkt oškodovali moštva na Michhelin gumah, ker so jih prisilili da furajo v za njih neidealnih razmerah (delno suha steza), kjer so morali konkurirat gumam ki so bile kao prilagojeno taki stezi.
Pa da se ni nihče bunil? Dvomim da so takrat vsi mel tako radi Bridgestone. Reku bi da tut Michelinu niso glih ustrezale takratne razmere in so raje vidl malo manj vode na stezi.
In na koncu ta novinar uspe spet vse skup zvalit na Schumacherja, ki je naredu to za kar je plačan. Ko bi le ta novinar delal isto. Pa nima niti jajc da bi se pod članek podpisal.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

dj cotto ::
Komentar ITV-jevega komentatorja F1 Jamesa Allena, po mnenju Murray-a Walker-ja (Mr. Motor Racing-a) najinteresantnejše osebe, ki jo je srečal med ukvarjanjem s F1.
In Deadalusovo potvarjanje dejstev o dirki v Braziliji 2003:
Toliko o tem, kdo tukaj gobezda, kdo je froc in kdo d*bil.
In Deadalusovo potvarjanje dejstev o dirki v Braziliji 2003:
The most important influence on the outcome of the 2003 Brazilian Grand Prix can be traced back to a meeting last October between the Formula 1 team bosses. They voted unanimously to change the rules to limit the use of wet tyres to just one specification per event. It was designed, it seems, as cost-cutting measure but the result was some rather big repair bills for the teams. The tyre companies decided that to cover as many options as possible they would take intermediates to Interlagos. The problem was that the torrential rain in Brazil was such that the intermediates were just not effective enough, particularly where there was water flowing across the track. LINK
Toliko o tem, kdo tukaj gobezda, kdo je froc in kdo d*bil.

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dj cotto ()

frenk ::
cotto - v dežju te avto opozori, da si na meji. Nenadna eksplozija gume je pa čisto druga reč - sami eni očitno tega ne vete.
točno se je vedl da guma lahko explodira pri preveliki hitrosti

sumadinac ::
Lepo " to je kriv Ferrari" WarpedOne. Gledaš F1 samo ko je kaj narobe ŽALOST. Si taprav poznavalc F1 in V Braziliji je Michelin imel dežne gume ne pa napačne ALO! Tudi B ni naredil napake, edina napaka je, ker ni jasnovidec.
Sej že drugič ponavljm zmeraj je kriv Ferrari. AMPAK SAMO ZA BUMBARJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sm navijač Alonsota
LP
Sej že drugič ponavljm zmeraj je kriv Ferrari. AMPAK SAMO ZA BUMBARJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sm navijač Alonsota
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sumadinac ()

WarpedGone ::
sumadinac: kaj hočeš povedat? Nism sposoben dekodirat tvojih črk....
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Recimo, kaj naj bi tisto tvoje zgoraj pomenilo? A me pljuvaš al se strinjaš z mano? Si prepričan da sploh razumeš kaj sm mal višje napisal?
Iz tega kar si 'nakracal' zgoraj mi ni jasno nič.
Iz tega kar si 'nakracal' zgoraj mi ni jasno nič.
Zbogom in hvala za vse ribe

sumadinac ::
OK, se ne strinjam z nobenim ki bilo kaj govori proti ali za vse te budale. Sploh pa če ve kdo je krivec.
Tebi WarpedOne se pa opravičujem nisem prov prebral SORY.
LP
Tebi WarpedOne se pa opravičujem nisem prov prebral SORY.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sumadinac ()

WarpedGone ::
Lepo " to je kriv Ferrari" WarpedOne. Gledaš F1 samo ko je kaj narobe ŽALOST. Si taprav poznavalc F1 in V Braziliji je Michelin imel dežne gume ne pa napačne ALO! Tudi B ni naredil napake, edina napaka je, ker ni jasnovidec. Sej že drugič ponavljm zmeraj je kriv Ferrari. AMPAK SAMO ZA BUMBARJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S čim sem si tole zaslužu? Trdiš, da krivim Ferrari?
Zbogom in hvala za vse ribe

Tarzan ::
Ne boj, mesarsko klanje...
KR NEKI!
Svetujem vsem, ki se cenite (kot šumahr), da obupate in čimprej zapustite temo, saj je postalo leglo nestrpnosti in medsebojnega zmerjanja. Tisti, ki se bo pa spravil zdaj še name, pa želim, da ga sprži strela.
KR NEKI!
Svetujem vsem, ki se cenite (kot šumahr), da obupate in čimprej zapustite temo, saj je postalo leglo nestrpnosti in medsebojnega zmerjanja. Tisti, ki se bo pa spravil zdaj še name, pa želim, da ga sprži strela.


OwcA ::
Najprej ga bo spržil moderator.
Res imam zadosti, bodisi se pogovarjajte dostojno, bodisi se ne.
Res imam zadosti, bodisi se pogovarjajte dostojno, bodisi se ne.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

BigWhale ::
> In smo spet pri njihovi ogromni skrbi za dirkače. Mel so šanso
> počasne vožnje, magari skozi boxe.
A si prebral moj post o tisti voznji skozi boxe? Se ti to se vedno v resnici zdi bolj varno? ;)
Pocasna voznja ni nujno varnejsa. Pa tudi kontrolirat se en bi dalo zadev.
Dajte razmislit logicno, kako bi zgledalo, da se dva lovita po pisti sem ter tja in potem prakticno vstric zapeljeta v tisti ovinek. Pa je treba bremzat. A bi kdo to storil? Al bi rekel, eh, sej ce ga zdej stisnem, bo guma se cela ostala.
> počasne vožnje, magari skozi boxe.
A si prebral moj post o tisti voznji skozi boxe? Se ti to se vedno v resnici zdi bolj varno? ;)
Pocasna voznja ni nujno varnejsa. Pa tudi kontrolirat se en bi dalo zadev.
Dajte razmislit logicno, kako bi zgledalo, da se dva lovita po pisti sem ter tja in potem prakticno vstric zapeljeta v tisti ovinek. Pa je treba bremzat. A bi kdo to storil? Al bi rekel, eh, sej ce ga zdej stisnem, bo guma se cela ostala.

WarpedGone ::
Sm prebral, ja.
Ne vem zakaj se ti zdi to tak problem. Boxi so del dirkališča. Del uradne steze kjer je dovoljeno vozit. Res da velja poseben režim - omejena hitrost in brez prehitevanja. Ne vidim problema da bi se na tej dirki malo več ljudi furalo skozi boxe.
Sicer pa, bolj avanturistični bi si lahko privošli tudi po 10 krogov na ovalu na polno, po zagotovilu Michelina. Bi moral pa potem it gume menjat. Smola grda.
Ne vem zakaj se ti zdi to tak problem. Boxi so del dirkališča. Del uradne steze kjer je dovoljeno vozit. Res da velja poseben režim - omejena hitrost in brez prehitevanja. Ne vidim problema da bi se na tej dirki malo več ljudi furalo skozi boxe.
Sicer pa, bolj avanturistični bi si lahko privošli tudi po 10 krogov na ovalu na polno, po zagotovilu Michelina. Bi moral pa potem it gume menjat. Smola grda.
Zbogom in hvala za vse ribe

Soon ::
Zanimivo branje
Me zanima, kako bi bilo, če bi imel Ferrari podobne probleme z gumami in bi zahteval
šikano oz. bi bojkotiral dirko.
Kaj bi vse pisali
????
Nekateri ste kot biki, ko zagledajo rdečo .....
Malce realnosti prosim.
Me zanima, kako bi bilo, če bi imel Ferrari podobne probleme z gumami in bi zahteval
šikano oz. bi bojkotiral dirko.
Kaj bi vse pisali

Nekateri ste kot biki, ko zagledajo rdečo .....
Malce realnosti prosim.
Miran

Daedalus ::
Nekateri ste očitno spregledali, da bi tudi z vožnjo skozi bokse dirka bila navadna farsa. Pravzaprav bi v isto farso dirko spremenilo vse, kar je FIA predlagala. Res bi blo zanimivo gledat drive through 7 moštev vsak kroga, ja. Al pa menjava zadnje iztrošene gume vsakih 10 krogov. Ista farsa - samo eni ste pač slepi in tega ne vidite. Jebiga.
Je pa bila včeraj na HTV2 kot oddaja o F1 in so meli pač enega gosta - strokovnega komentatorja, mislim. In tip je postavil zanimivo perspektivo - motor lahko menjaš kadarkoli med vikendom in pač fašeš -10 mest, zdaj so pa okoli bogih gum naredli tako štalo. Lahko bi komot dovolili menjavo in odšteli ustrezno število mest za 7 Michelinovih moštev. Al pa recimo en moj predlog - obvezna kazenska vožnja skozi bokse in na koncu 10 sekund časovnega pribitka na končni čas. Pa bi meli vsaj dirko.
Bom pa še enkrat napisal tisto, kar večina folka očitno tule ne ve - bojkot je bil demonstracija moči. FIA je mislila, da bo lahko vsilila moštvom neko svojo logiko (kot mnogokrat do sedaj), nakar so ta ista moštva pokazala, kaj je F1 brez dirkalnikov na štartu. In kdo je tu zmagovalec? Ga ni - kot je izjavil DC, če se ne motim - razumni in odrasli ljudje niso znali najti rešitve. Še en komentar, ki sem ga prebral je zatrdil, da če bi se o isti stvari pogajale ženske, bi meli rešitev v 20 minutah. Merli so, kdo ma daljšega in nič drugega. Tisti, ki ste pa to spregledali - pa s tem kažete, kolko mate pojma o F1.
O lej, spet si Ferrari prikraja pravila.
Je pa bila včeraj na HTV2 kot oddaja o F1 in so meli pač enega gosta - strokovnega komentatorja, mislim. In tip je postavil zanimivo perspektivo - motor lahko menjaš kadarkoli med vikendom in pač fašeš -10 mest, zdaj so pa okoli bogih gum naredli tako štalo. Lahko bi komot dovolili menjavo in odšteli ustrezno število mest za 7 Michelinovih moštev. Al pa recimo en moj predlog - obvezna kazenska vožnja skozi bokse in na koncu 10 sekund časovnega pribitka na končni čas. Pa bi meli vsaj dirko.
Bom pa še enkrat napisal tisto, kar večina folka očitno tule ne ve - bojkot je bil demonstracija moči. FIA je mislila, da bo lahko vsilila moštvom neko svojo logiko (kot mnogokrat do sedaj), nakar so ta ista moštva pokazala, kaj je F1 brez dirkalnikov na štartu. In kdo je tu zmagovalec? Ga ni - kot je izjavil DC, če se ne motim - razumni in odrasli ljudje niso znali najti rešitve. Še en komentar, ki sem ga prebral je zatrdil, da če bi se o isti stvari pogajale ženske, bi meli rešitev v 20 minutah. Merli so, kdo ma daljšega in nič drugega. Tisti, ki ste pa to spregledali - pa s tem kažete, kolko mate pojma o F1.
O lej, spet si Ferrari prikraja pravila.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()

OrlyTM ::
Nekateri ste očitno spregledali, da bi tudi z vožnjo skozi bokse dirka bila navadna farsa. Pravzaprav bi v isto farso dirko spremenilo vse, kar je FIA predlagala. Res bi blo zanimivo gledat drive through 7 moštev vsak kroga, ja. Al pa menjava zadnje iztrošene gume vsakih 10 krogov. Ista farsa - samo eni ste pač slepi in tega ne vidite. Jebiga.
Je pa bila včeraj na HTV2 kot oddaja o F1 in so meli pač enega gosta - strokovnega komentatorja, mislim. In tip je postavil zanimivo perspektivo - motor lahko menjaš kadarkoli med vikendom in pač fašeš -10 mest, zdaj so pa okoli bogih gum naredli tako štalo. Lahko bi komot dovolili menjavo in odšteli ustrezno število mest za 7 Michelinovih moštev. Al pa recimo en moj predlog - obvezna kazenska vožnja skozi bokse in na koncu 10 sekund časovnega pribitka na končni čas. Pa bi meli vsaj dirko.
?!? a se hecas? FIA je rekla, da kamot zamenjajo gume, sam, da bo sledila kazen. Kaksna ta kazen bo, ni reku noben! To je lih neki tacga, kot govoirs ti! Mostva se niso strinjala, ker so hotla sikano! Torej?
FIA je mislila, da bo lahko vsilila moštvom neko svojo logiko (kot mnogokrat do sedaj), nakar so ta ista moštva pokazala, kaj je F1 brez dirkalnikov na štartu.
NI RES!! Mostva z Michelinom na celu so zelela vsilit neko "svojo logiko" (sikana!!), nakar je FIA pokazala, da preko pravil zaradi svoje lastne napake ne morjo it! Kako lahk tko okrog obrnes dejansko dogajanje, mi ne bo nikol jasno? Pol smo pa "rdeci" zaslepljeni

In kdo je tu zmagovalec? Ga ni
true! se vedno pa je FIA naredila vse po pravilih! Celo nekaj "resitev" situacije v okvirih pravil je podala, pa niso bla sprejemljiva za mostva! Itq je pa Michelin toook zajebu, da je bla situacija usrana ze od starta dalje! Nihce ni mogu garantirat, da bi drugi komplet koles, ki so jih prpelal v nedeljo zjutraj (!!!!), ceprav bi moral met low performance rezervo ze po pravilih v Indianapolisu (!!!), sploh zdrzal. AFAIK so ble narjene po istem kopitu (stene gume) kot te, ki so ble "zanic"

povzetek: Michelin zajebu gume ... mostva hotla izssilit enake pogoje na stezi, kljub napaki v njihovi ekipi ... FIA ni pustila bendat pravil zaradi razlicnih razlogov (jst jim dam prav) ... pusili smo pa gledalci in se posebi GLEDALCI na stadionu v Indianapolisu!
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Tattoo- ::
Malce realnosti prosim.
Fantje, mogoče bi bilo dobro, da bi na vse skupaj pogledali iz malo širše prespektive...kaj bi bilo na VN USA najboljše za F1!?
1.) ŽE v petek po dveh prostih treningih je bilo popolnoma jasno, da je Michelin zajebal na celi črti in za tak zajeb mora nositi posledice! O tem ni dvoma! Ampak to, da je Michelin zajebal (ter da ne bo dovolil svojim ekipam v nedeljo dirkati) se je vedelo že v petek!
2.) Drugi in posledično večji zajeb (z hujšimi posledicami) sta naredila FIA & Bernie, ki se od petka oz. sobote z ekipami nista mogla zmeniti, da bi našli eno primerno skupno rešitev, ki bi rešila VN USA pred fiascom! Imeli so dosti časa ter tudi pripravljenost Michelinovih moštev, da bi nedeljska dirka izpadla vsaj imenu primerno!
3.) Kazen za Michelin bi lahko prišla po dirki...in vsi bi bili vsaj videti veseli! Tako pa je VN USA izpadla eno navadno sranje - lahko bi bilo popolnoma drugače!
Glede šikan, počasnih voženj preko boxov, Ferrarijeve igranje 'nič ne slišim, nič ne vidim' je pa samo še dodaten balast, ki zgodbo le še zapleta, vendar pa v osnovi ni pomemben!
Fantje, mogoče bi bilo dobro, da bi na vse skupaj pogledali iz malo širše prespektive...kaj bi bilo na VN USA najboljše za F1!?
1.) ŽE v petek po dveh prostih treningih je bilo popolnoma jasno, da je Michelin zajebal na celi črti in za tak zajeb mora nositi posledice! O tem ni dvoma! Ampak to, da je Michelin zajebal (ter da ne bo dovolil svojim ekipam v nedeljo dirkati) se je vedelo že v petek!
2.) Drugi in posledično večji zajeb (z hujšimi posledicami) sta naredila FIA & Bernie, ki se od petka oz. sobote z ekipami nista mogla zmeniti, da bi našli eno primerno skupno rešitev, ki bi rešila VN USA pred fiascom! Imeli so dosti časa ter tudi pripravljenost Michelinovih moštev, da bi nedeljska dirka izpadla vsaj imenu primerno!
3.) Kazen za Michelin bi lahko prišla po dirki...in vsi bi bili vsaj videti veseli! Tako pa je VN USA izpadla eno navadno sranje - lahko bi bilo popolnoma drugače!
Glede šikan, počasnih voženj preko boxov, Ferrarijeve igranje 'nič ne slišim, nič ne vidim' je pa samo še dodaten balast, ki zgodbo le še zapleta, vendar pa v osnovi ni pomemben!
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Daedalus ::
> ?!? a se hecas? FIA je rekla, da kamot zamenjajo gume, sam, da bo sledila kazen. Kaksna ta kazen bo, ni reku noben!
Vidiš, kje je problem? Če ne - ti ne morem pomagat.
>NI RES!! Mostva z Michelinom na celu so zelela vsilit neko "svojo logiko" (sikana!!), nakar je FIA pokazala, da preko pravil zaradi svoje lastne napake ne morjo it! Kako lahk tko okrog obrnes dejansko dogajanje, mi ne bo nikol jasno?
Jajca. FIA je mela vse možnosti poiskati in tudi pristati na kako, za večino sprejemljivo rešitev. Pa ni Mosley hotel - vsi njegovi predlogi bi spremenili dirko v isto farso, kot je bila. Al mogoče trdiš, da ne? Mi boš zdaj začel pametovati, da bi bla čisto ok "dirka", pri kateri bi se 7 moštev vsak krog vozlo 80 km/h skozi bokse? Al pa hodlo menjevat zadnjo levo gumo na vsakih 10 krogov (kolko postankov to pomeni, računaj sam). Zapomni si tole za vse čase - FIA kot glavno odgovorno telo LAHKO in če je potrebno tudi MORE ponuditi rešitev, ki je sprejemljiva za vse. Tudi če se s tem prekrši kako pravilo - itak lahko v imenu varnosti KADARKOLI spremeni pravila. In zdaj boš verjetno rekel, da tule sploh ni nikol bilo vprašanja varnosti zraven, a ne?
Vidiš, kje je problem? Če ne - ti ne morem pomagat.
>NI RES!! Mostva z Michelinom na celu so zelela vsilit neko "svojo logiko" (sikana!!), nakar je FIA pokazala, da preko pravil zaradi svoje lastne napake ne morjo it! Kako lahk tko okrog obrnes dejansko dogajanje, mi ne bo nikol jasno?
Jajca. FIA je mela vse možnosti poiskati in tudi pristati na kako, za večino sprejemljivo rešitev. Pa ni Mosley hotel - vsi njegovi predlogi bi spremenili dirko v isto farso, kot je bila. Al mogoče trdiš, da ne? Mi boš zdaj začel pametovati, da bi bla čisto ok "dirka", pri kateri bi se 7 moštev vsak krog vozlo 80 km/h skozi bokse? Al pa hodlo menjevat zadnjo levo gumo na vsakih 10 krogov (kolko postankov to pomeni, računaj sam). Zapomni si tole za vse čase - FIA kot glavno odgovorno telo LAHKO in če je potrebno tudi MORE ponuditi rešitev, ki je sprejemljiva za vse. Tudi če se s tem prekrši kako pravilo - itak lahko v imenu varnosti KADARKOLI spremeni pravila. In zdaj boš verjetno rekel, da tule sploh ni nikol bilo vprašanja varnosti zraven, a ne?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()

OwcA ::
Še bistveno bolj kot M je zajebala FIA in to že kar nekaj nazaj, ko je s svojim delovanjem povzročila toliko nezadovoljstva pri večini ekip, da so začeli razmišljati o novem prvenstvu in posledično novi krovni organizaciji. Takrat je FIA zgubila nadzor, prejšni teden je bil samo demonstracija kaj to pomeni.
M je naredil napako, ni jih pa treba za to križati. Cena napredka, če jim kdaj ne bi spodletelo imajo preveč rezerve. Če hočemo, da je to tehnološko najnaprednješi šport je občasne tovrstne napake treba vzeti v zakup. Priznam, kanček neugodno je, da je ta napaka onesposobila 7 moštev namesto enega ali dveh kot bi bilo v večini drugih primerov, ampak ne spomenem se, da bi kdo pozival k odstranitvi BAR-Honde iz prvenstva, ko so se jim kvarili motorji kot po tekočem traku.
M je naredil napako, ni jih pa treba za to križati. Cena napredka, če jim kdaj ne bi spodletelo imajo preveč rezerve. Če hočemo, da je to tehnološko najnaprednješi šport je občasne tovrstne napake treba vzeti v zakup. Priznam, kanček neugodno je, da je ta napaka onesposobila 7 moštev namesto enega ali dveh kot bi bilo v večini drugih primerov, ampak ne spomenem se, da bi kdo pozival k odstranitvi BAR-Honde iz prvenstva, ko so se jim kvarili motorji kot po tekočem traku.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

BigWhale ::
> true! se vedno pa je FIA naredila vse po pravilih!
Rigidno oklepanje pravil je naredilo dirko taksno kot je bila, nic drugega.
Rigidno oklepanje pravil je naredilo dirko taksno kot je bila, nic drugega.

OrlyTM ::
@BigWhale:
nope! nerazumljiva napaka Michelina in vztrajanje mostev pri tem, da morajo kljub napaki v NJIHOVEM teamu met na progi enake pogoje kot konkurenca, je naredila dirko taksno kot je bila. Nic drugega! Ce bi FIA pristala na tako izsiljevanje, bi IMO naredila se vec slabega kot so nardil ze Michelinovi timi!
se strinjam, FIA je nardila ze velik traparij! Tole v USA so izvedli edino mozno pravilno!
true! Niti se ne spominjam, da bi kdaj BAR hotel spremembo proge, da nebi blo treba tolk tiscat avtomobilov, ker jim motorji ne zdrzijo do konca.
@Deadalus:
npr?
hmnja ... zgledal bi mal lejm, se vedno pa bi bla dirka VSEH avtomobilov in bla bi povsem regularna! Zajebal so sami, nej nosijo posledice!
pa BTW, v Indianapolisu je omejitev v boksih 120km/h!
FIA je ponudila vec moznih resitev, ki pa ekipam niso ble vsec, ker bi pomenile, da niso konkurencni bridgestonovim mostvom! Zato so se raje odlocili, da bodo probal izsilit enak polozaj na stezi za vse (kar bi popravilo NJIHOVO!! napako) a jim ni uspelo. Prav je tako!
hmmm ... ce ne igras po pravilih, si sankcioniran. A ni to normalno?
lp
OrlyTM
Rigidno oklepanje pravil je naredilo dirko taksno kot je bila, nic drugega.
nope! nerazumljiva napaka Michelina in vztrajanje mostev pri tem, da morajo kljub napaki v NJIHOVEM teamu met na progi enake pogoje kot konkurenca, je naredila dirko taksno kot je bila. Nic drugega! Ce bi FIA pristala na tako izsiljevanje, bi IMO naredila se vec slabega kot so nardil ze Michelinovi timi!
Še bistveno bolj kot M je zajebala FIA in to že kar nekaj nazaj, ko je s svojim delovanjem povzročila toliko nezadovoljstva pri večini ekip, da so začeli razmišljati o novem prvenstvu in posledično novi krovni organizaciji. Takrat je FIA zgubila nadzor, prejšni teden je bil samo demonstracija kaj to pomeni.
se strinjam, FIA je nardila ze velik traparij! Tole v USA so izvedli edino mozno pravilno!
ampak ne spomenem se, da bi kdo pozival k odstranitvi BAR-Honde iz prvenstva, ko so se jim kvarili motorji kot po tekočem traku.
true! Niti se ne spominjam, da bi kdaj BAR hotel spremembo proge, da nebi blo treba tolk tiscat avtomobilov, ker jim motorji ne zdrzijo do konca.
@Deadalus:
Jajca. FIA je mela vse možnosti poiskati in tudi pristati na kako, za večino sprejemljivo rešitev.
npr?
Mi boš zdaj začel pametovati, da bi bla čisto ok "dirka", pri kateri bi se 7 moštev vsak krog vozlo 80 km/h skozi bokse?
hmnja ... zgledal bi mal lejm, se vedno pa bi bla dirka VSEH avtomobilov in bla bi povsem regularna! Zajebal so sami, nej nosijo posledice!
pa BTW, v Indianapolisu je omejitev v boksih 120km/h!
Zapomni si tole za vse čase - FIA kot glavno odgovorno telo LAHKO in če je potrebno tudi MORE ponuditi rešitev, ki je sprejemljiva za vse.
FIA je ponudila vec moznih resitev, ki pa ekipam niso ble vsec, ker bi pomenile, da niso konkurencni bridgestonovim mostvom! Zato so se raje odlocili, da bodo probal izsilit enak polozaj na stezi za vse (kar bi popravilo NJIHOVO!! napako) a jim ni uspelo. Prav je tako!
> ?!? a se hecas? FIA je rekla, da kamot zamenjajo gume, sam, da bo sledila kazen. Kaksna ta kazen bo, ni reku noben!
Vidiš, kje je problem? Če ne - ti ne morem pomagat.
hmmm ... ce ne igras po pravilih, si sankcioniran. A ni to normalno?
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OrlyTM ()

pirat ::
Orly a te žul, ha. vem, da boli, ko vidiš, da so tvoju ljubi rdečkarji sposobni zmagat le takrat, ko ostalih ni....
ne delej idiota iz sebe. Formula ni zarad pravil, ni zarad FIE, ampak zarad showa za gledalce. od tam je denar, pa pika. in če showa ne bo, ne bo nikogar brigalo, kdo je kriv (pa cepetaj jezno dalje), ker bo šla F1 pač rakom žvižgat, ostala moštva pa v konkurenčno serijo.
to je bil problem dirke v ZDA - ni bilo showa - in zato je tudi lastnik dirkališča na odru napizdil ferrarijeva voznika - če bi onadva (pravila gor ali dol) tudi zapeljala v bokse oziroma bi se tim strinjal s šikano, bi imeli gledalci šov, pa boli te kita, kdo bi na njem imel potem prednost (ker če bi šli vsi v bokse, si upam stavit, da bi čez dve ure lahko štartali vsi ne drugačni progi ali pa drugačnih gumah)
lp
ne delej idiota iz sebe. Formula ni zarad pravil, ni zarad FIE, ampak zarad showa za gledalce. od tam je denar, pa pika. in če showa ne bo, ne bo nikogar brigalo, kdo je kriv (pa cepetaj jezno dalje), ker bo šla F1 pač rakom žvižgat, ostala moštva pa v konkurenčno serijo.
to je bil problem dirke v ZDA - ni bilo showa - in zato je tudi lastnik dirkališča na odru napizdil ferrarijeva voznika - če bi onadva (pravila gor ali dol) tudi zapeljala v bokse oziroma bi se tim strinjal s šikano, bi imeli gledalci šov, pa boli te kita, kdo bi na njem imel potem prednost (ker če bi šli vsi v bokse, si upam stavit, da bi čez dve ure lahko štartali vsi ne drugačni progi ali pa drugačnih gumah)
lp

Daedalus ::
Že že, samo da pa ti nekdo reče - menjaj, pa se bomo pol odločli, kaj naj s tabo - je pa mimo. V stilu arbitrarnih zakonov - nekaj je kaznivo, obenem pa zakon ne predpisuje kazni za ta prekršek - ergo je možno kaznovanje takole preko palca - odvisno, kolko mi je obtoženi všeč. To se pa naj ne bi delalo.
Glede ostalega - naj si vsak misli, kar si hoče. Jaz še vedno verjamem, da je bila napaka Michelina nenamerna (za razliko od Mosleya, ki meni, da je bila namerna) in da bi v tem primeru morala FIA biti tista, ki bi naj rešila situacijo. Ne pa da ponuja "rešitve" nič boljše od bojkota, pol se pa spreneveda. Ostali pa ste seveda upravičeni do svojega mnenja
Sam flejmat se mi pa res več ne da...
Glede ostalega - naj si vsak misli, kar si hoče. Jaz še vedno verjamem, da je bila napaka Michelina nenamerna (za razliko od Mosleya, ki meni, da je bila namerna) in da bi v tem primeru morala FIA biti tista, ki bi naj rešila situacijo. Ne pa da ponuja "rešitve" nič boljše od bojkota, pol se pa spreneveda. Ostali pa ste seveda upravičeni do svojega mnenja

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

OrlyTM ::
fak ... to ne mors verjet ... upam, da sam trollas malo, ker, ce resno to verjames, kar pises, pol ti bog pomagaj
aham, kot zadnjih pet let niso znal, ane?
?!?!?!?!?!?!?!?! a mi lahk ti poves, od kje si tole pobral?!?
aha? ko bi pa naslednjo dirko reku Ferrari, da njihove gume ne zdrzijo in naj nardijo pocasnejso stezo in manj krogov, da bodo lahko enakovredno dirkali, bi se pa seveda ti strinjal ane ... sj, vazn je sou, ni vazno, kdo ma prednost, ane?
Aja ne ... sj res ... tle gre za Ferrari, tam je pa 6 mostev ... to je cist druga pesem
daj, vsaj tiho bodite z takimi debilnimi komentarji, a morjo vsi vedet, da ne znate normalno razmisljat?
-------------------
Sami so zajebal in pusili dirko, upam, da se jim mocno mascuje ob koncu sezone!
lp
OrlyTM

Orly a te žul, ha. vem, da boli, ko vidiš, da so tvoju ljubi rdečkarji sposobni zmagat le takrat, ko ostalih ni....
aham, kot zadnjih pet let niso znal, ane?

in zato je tudi lastnik dirkališča na odru napizdil ferrarijeva voznika -
?!?!?!?!?!?!?!?! a mi lahk ti poves, od kje si tole pobral?!?
bi imeli gledalci šov, pa boli te kita, kdo bi na njem imel potem prednost
aha? ko bi pa naslednjo dirko reku Ferrari, da njihove gume ne zdrzijo in naj nardijo pocasnejso stezo in manj krogov, da bodo lahko enakovredno dirkali, bi se pa seveda ti strinjal ane ... sj, vazn je sou, ni vazno, kdo ma prednost, ane?


daj, vsaj tiho bodite z takimi debilnimi komentarji, a morjo vsi vedet, da ne znate normalno razmisljat?
-------------------
Sami so zajebal in pusili dirko, upam, da se jim mocno mascuje ob koncu sezone!
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

OwcA ::
Glede Ferrarija mene predvsem zanima, ali so se pred odločitvijo posvetovali s sponzorji (delu svojih navijačev so se zamerili, tako da na njih očitno niso mislili). Ker če se niso, so vse težave dejansko posledica prenapihnjenega ega kvečemu štirih ljudi. To bi bilo patetično.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

OrlyTM ::
Jaz še vedno verjamem, da je bila napaka Michelina nenamerna (za razliko od Mosleya, ki meni, da je bila namerna)
tut jst tko mislim!
n da bi v tem primeru morala FIA biti tista, ki bi naj rešila situacijo. Ne pa da ponuja "rešitve" nič boljše od bojkota, pol se pa spreneveda.
FIA je reagirala edino mozno! Vse druge variante bi predstavile zelo zajeban precedens! Obrni stvar okoli in si predstavljaj, da se to dogodi Bridgestonovim mostvom ... bi bla resitev FIA se vedno neprava?
Že že, samo da pa ti nekdo reče - menjaj, pa se bomo pol odločli, kaj naj s tabo - je pa mimo.
hmnja ... v vsakem primeru si zajebal ti in pricakovat kazen v zameno za izenacenje situacije na stezi v tvoje dobro, je normalno, se ti ne zdi?
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

OrlyTM ::
Glede Ferrarija mene predvsem zanima, ali so se pred odločitvijo posvetovali s sponzorji (delu svojih navijačev so se zamerili, tako da na njih očitno niso mislili). Ker če se niso, so vse težave dejansko posledica prenapihnjenega ega kvečemu štirih ljudi. To bi bilo patetično.
?!?!?!?!?!?! A ti se vedno vleces Ferrari v to godljo? Pa to pa ja nis normaln no

krneki!
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

OwcA ::
Se strinjam, da ni bilo pravično, da kazen ni bila v naprej znana, ker potem vsa ta moštva niso mogla taktizirati (tirvijalen primer --če ne dobijo nič točk in so na novih motorjih, se jim verjetno splača le-te čim bolj ohraniti). Dejansko si je s takšno odločitvijo skušala vzeti FIA razvoj prvenstva v svoje roke.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Daedalus ::
>Obrni stvar okoli in si predstavljaj, da se to dogodi Bridgestonovim mostvom ... bi bla resitev FIA se vedno neprava?
Seveda. Niso moštva kriva, če dobavitelj gum naredi napako.
Seveda. Niso moštva kriva, če dobavitelj gum naredi napako.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

OwcA ::
?!?!?!?!?!?! A ti se vedno vleces Ferrari v to godljo? Pa to pa ja nis normaln noZakaj pa menis, da se je Ferrari delu navijacev zameru?
Na podlagi komentarjev (po forumih in v živo) njih navijačev (nekaj takšnega je pisalo že v enem v tej temi polinakenm članku).
Če so iz nastale situacije kaj pridobili, dobro za njih, če pa gre samo za pohlep Todda in/ali Schumacherja je pa bedno. Dejstvo je, da so imeli možnost odločilno uplivati na dogodke. Ne trdim, da so česarkoli krivi, ampak vprašanje zakaj so se tako odločili, se mi zdi pa povsem smiselno in legitimno.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Myth ::
Mene zdajle samo zanima kakšna bi bila reakcija tifozijev, ko bi njim preljubi Ferrari priznal "napako" (egoizem, pa še kaj si lahko zmislim) ter se opravičil vsem moštvom da zaradi tega niso mogli "skleniti kompromisa" in niso dirkali. Zares me to zanima.
Pa s tem obračanjem kakorkoli. Kakorkoli obrneš. Če bi Bridgestone naredil napako, pa ne bi 3 moštva dirkala. In verjamem, da bi v tem primeru ostali tudi znali najti kompromis. Tukaj samo nekateri (za moje pojme) hočejo obvarovat Ferrari da ja nebi njihov prvak izpadel takšen kot itak je, egoist.
Pa to je moje mnenje, lahko ga izrazim. Tak zdaj pa se spravite na mene in ta vaš bol...
in zadnjic povem, svojega mnenja o tej dirki ne mislim spreminjat zaradi nekaterih tukaj.
Pa s tem obračanjem kakorkoli. Kakorkoli obrneš. Če bi Bridgestone naredil napako, pa ne bi 3 moštva dirkala. In verjamem, da bi v tem primeru ostali tudi znali najti kompromis. Tukaj samo nekateri (za moje pojme) hočejo obvarovat Ferrari da ja nebi njihov prvak izpadel takšen kot itak je, egoist.

Pa to je moje mnenje, lahko ga izrazim. Tak zdaj pa se spravite na mene in ta vaš bol...
in zadnjic povem, svojega mnenja o tej dirki ne mislim spreminjat zaradi nekaterih tukaj.

¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

OrlyTM ::
@Owca:
?!? to NE! drzi! FIA in Todt sta veckrat jasno povedala, da se Ferrari niti vkljucil ni v te debate, niti nebi imelo nobenega pomena, ce bi se!
Ampak ne, eni boste vedno nasli kanglo, da boste svoj drek zlivali po Ferrariju. Bolniki eni
kaj so se odlocili?!?
@Ice:
?!? fak ej ...
da ti to verjames, pove precej o tebi in tvoji naivnosti ...
jah ... butasti ostanejo butasti, ce necejo poslusat pametnejsih, tak je lajf
lp
OrlyTM
Dejstvo je, da so imeli možnost odločilno uplivati na dogodke.
?!? to NE! drzi! FIA in Todt sta veckrat jasno povedala, da se Ferrari niti vkljucil ni v te debate, niti nebi imelo nobenega pomena, ce bi se!
Ampak ne, eni boste vedno nasli kanglo, da boste svoj drek zlivali po Ferrariju. Bolniki eni

ampak vprašanje zakaj so se tako odločili,
kaj so se odlocili?!?
@Ice:
ter se opravičil vsem moštvom da zaradi tega niso mogli "skleniti kompromisa" in niso dirkali.
?!? fak ej ...

In verjamem, da bi v tem primeru ostali tudi znali najti kompromis.
da ti to verjames, pove precej o tebi in tvoji naivnosti ...
svojega mnenja o tej dirki ne mislim spreminjat zaradi nekaterih tukaj.
jah ... butasti ostanejo butasti, ce necejo poslusat pametnejsih, tak je lajf

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Myth ::
OrlyTm, nočem te žalit, a preberi svoj post. Kak si lahko tak subjektiven meni ni jasno. Kakor da ti rineš nekam z glavo v pesek.
Moje mnenje je mnenje izraženo po tem ko sem prebral vse članke ki ste jih dali. In sem že rekel da ne valim krivde na Ferrari, le da je delno kriv. Imaš še vse poste od mene, go read them...
edit: In ne, nisem naiven, samo zelo realen.

edit: In ne, nisem naiven, samo zelo realen.

¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Myth ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 82925 (55245) | 'FireSTORM' |
» | F1 2006 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Loža | 81581 (39119) | Alexius Heristalski |
» | F1 - pred sezono 2006Oddelek: Loža | 2979 (2734) | Daedalus |
» | F1 2004 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Loža | 83324 (50647) | Microsoft |
» | F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 42168 (26829) | balocom |