» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
41 / 78
»»

kmetek ::

in kaj je bilo napajalni del?

KuntaKinte ::

IP board je bil zamenjan,karkoli že to je

šernk ::

še enkrat bi pohvalil nakupovanje.net

nekaj več kot teden dni nazaj naročim stvar v vrednosti 15EUR, ki pa je nato ni in ni bilo.

potem v nedeljo (ali ponedeljek) pišem mail kaj je na zadevi, odgovor dobim skupaj z opravičilom ekspresno hitro in obljubo da bo zadeva v roku 3 dni pripravljena.

danes je tudi zadeva bila kot obljubljeno pri njih in zraven so mi v opravičilo dodali še 4GB USB ključ.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Sideeffect ::

Heisenberg je izjavil:

grajam Mimovrste!
ŽE SPET! V DRUGO sem pri njih prejel izdelek, ki NI BIL NOV! In je kazal očitne znake, da je bilo že uporabljeno....
Če nekaj plačam želim NOVO!

Mimovrste v vrsti negativnih kritik vas zapuščam, konkurence je dovolj!

Čeprav vem, da nekako niste vi krivi ker pač dobite blago od drugje in samo razpošiljate, a vseeno če škatla kaže na obrabo bi lahko preverili, če je stvar nova ali ne.....


LP


Se zgodi tudi to... vendar tako kupci kot prodajalci imamo-jo svoje pravice.

Prenosnik je sigurno že bil pri nekom, kateremu je v 8 dneh po nakupu crknil disk, nakar je zahteval zamenjavo za novega. Ti pa si dobil "rabljenega" in sicer popravljenega.

Prenosnik bodo "podtikali" kupcem, dokler se ne bo nekdo strinjal.

Pošlji ga nazaj in zahtevaj novega, v original zapakirani embalaži. lp

Sideeffect ::

rzidar1 je izjavil:

Ja res je.
Dobila sem tale odgovor od njih:
Pozdravljeni,

ena od najbolj pogostih želja naših kupcev je bila, da bi omogočili brezplačno dostavo za naročila nad določeno vrednostjo, zato smo za to poskrbeli: pri vseh naročilih nad 300 EUR je dostava brezplačna. To pa je zahtevalo spremembo v strukturi zaračunavanja dostave.

Pri naročilih nižje vrednosti (do 50 EUR) se zaračuna tudi osebni prevzem. Pri teh artiklih še vedno obstajajo stroški nabave, obdelave in odpreme/prevzema naročila, zato smo se odločili, da izberemo to pot. Druga opcija je bila, da vse artikle nižje vrednosti (in teh je kar precej) v celoti umaknemo iz naše ponudbe, saj bi bila prodaja zaradi nizkih cen in marž poslovno neupravičena, oziroma bi si delali minus. Ker pa je ena od naših osnovnih usmeritev širina ponudbe, tega nismo želeli storiti.

Za člane mimovrste=) VIP kluba so še vedno vsa naročila/osebni prevzemi brezplačni, ne glede na višino zneska.

Lep pozdrav



Nina Robič
splošna pomoč uporabnikom @ mimovrste


Nad 100€ bi morala bit dostava brezplačna!

nejko8 ::

Nad 100EUR bi morala bit dostava brezplačna!


ha, sej je če si VIP-ovc :)) no pravzaprav je za vse nakupe, ne glede na znesek.

€uro ::

Kaj se zgodi z garancijo, če (spletna) trgovina propade?

Za npr. prenosnike (se mi zdi) da jo lahko uveljavljaš, četudi trgovine ni več, pri pooblaščenih servisih/distributerjih. Torej, to ni problem pri imenih kot npr. HP, Dell, Asus, Lenovo, ipd.

Kaj pa npr. trdi diski ... tj. uveljavljanje garancije pri Hitachi, Toshiba, Seagate, WD, Samsung, ipd. OK, Samsung najbrž lahko uveljavljaš tudi v Sloveniji, kaj pa ostale?

Podobno vprašanje tudi za miške, tipkovnice (Logitech) in ostalo ... skratka, kaj je z garancijo za izdelke podjetij, ki nimajo svojega predstavnika v Sloveniji?

bluefish ::

Diske pošlješ v RMA proizvajalcu - vsak ima na spletni strni obrazec in opis postopka.

huelz ::

Ne, pri pooblascenih servisih/distributerjih ne mores kar tako uveljavljat (razen na lastne stroske), se vedno hocejo dokazilo (racun/izpolnjena (mednarodna) garancija), da je bilo kupljeno pri nas (prek trgovca ali kako drugace).
Za direkten RMA pri proizvajalcu pa naceloma gre, ampak ne pri vseh (ne sprejemajo v reklamacijo > te napotijo na lokalen pooblascen servis). S tem, da nosis spet stroske transporta (nekje krijejo sami v eno smer) oz. neupravicene reklamacije.

skratka, kaj je z garancijo za izdelke podjetij, ki nimajo svojega predstavnika v Sloveniji?

Na kratko, nic :))
Nosi nazaj prodajalcu ali pooblascenemu servisu (kjerkoli izven SLO to ze je).

Edit: typo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: huelz ()

Wisor ::

Solo.si ŠALABAJZERJI NAJVEČJI

17 je minilo 1 mesec odkar sej odsopil od pogodbe (ceprov sem izdelek fizicno vrnil 13 avgusta), so iz nekje privlekli, da je biv izdelek vrnejen 17 avgusta Skratka trgovina mi 1 mesec in 2 dni dolguje 81EUR in 90 centov. Zanima me kaj lahk storim, će mi v roku enega mesca ne vrnejo denarja (kot pise v pogodbi)?

bluefish ::

Pritožba na tržni inšpektorat. Škoda izgubljati čas s telefoniranjem, pošiljanjem mailov in pričkanjem s trgovcem.

Steinkauz ::

Wisor jst sm 11 mescev čakal na 189eur pr njih ;)

Sm vsaj obresti dubu in skupaj 341 eur :)

solatko ::

Steinkauz - so ti priznal mafijske obresti - 10%/mesec - dej ne nakladaj.

Steinkauz ::

Če ne poznaš, se ne oglašaj.
Preberi si raje malo
10% letne obrestne ravni + 10% kupnine na vsakih 30 dni

Steinkauz ::

Na:
http://www.google.si/search?hl=sl&safe=...

Direkt zakona se mi ne da iskat

pablohasan ::

mimovrste so worst crap od štacune. disk v vrednosti sto eur so mi rihtali 50 dni. (ne mi z zvpot, pač pozabil sem, da je ze 50 dni)
oni to robo kupujejo iz nemčije in potem je njihov kao uvoznik izid to poslal v nemčijo in je pač disk hodil gor dol 50 dni s poštnim golobom.
sicer ne vem, če se je vrnil, ker sem dobil novega..
bratu tudi že skoraj 30 dni popravljajo hladilnik.

Leks ::

tole z diskom se je tudi že meni zgodilo, da sem čakal 45 dni in dobil novega. Starega očitno sploh ni bilo nazaj iz Nemčije. Na garancijo sem ga prav tako poslal na Izid, ki je bil uvoznik. Zato je tvoje grajenje MM malce mimo, prej bi dejal da je ozko grlo servis v Nemčiji.

Mare3 ::

No zdaj se moram pa tudi jaz pritožiti nad AGT-jem. Vsakič ko sem naročilkatero koli stvar je oni niso imeli na zalogi. Ne vem kaj sploh imajo na zalogi, da nikoli nimajo teh stvari ki jih jaz potrebujem. Druge trgovine imajo tudi spletno stran bolje urejeno in lepo napisano če je na zalogi. Tukaj pri agt je pa "vse na zalogi" in ničesar ni na zalogi. Naročil sem par komponent ki jih resno potrebujem a o njih ne duha ne sluha, naročilo je seveda še vedno v obdelavi in bo veretno še kar nekaj časa. Verjetno je tokrat zadnjič da sem karkoli naročal pri njih če v tem tedno ne dobim vseh komponent. Da ne govorim o pomoči preko telefona. Prvo kot prvo telefonska številka dela enkrat na par let, po tem ko končno zazvoni se pa nihče ne oglasi.

eee ::

mimovrste sux again:
Iskal procesor AMD Phenom II X6 1090T, 3,2 GHz, AM3
mimovrste: cena 300,14eur (pred dnevi je bil 308eur)
mlacom: za Black Edition (torej odklenjen multiplier) cena 263eur

o0

Tilen ::

Mimovrste že dolgo niso med ugodnejšimi.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

shinca ::

Glede mimovrste lahko samo rečem, da sem razočaran in ne mislim več kupovati pri njih.

Razlog? Kupil sem matično ploščo Gigabyte in doma ugotovil, da je v podnožju procesorja nekaj pinov ukrivljenih. Matično sem vrnil, mimovrste so jo poslali dobavitelju (Avtera) v reklamacijo. Tam so reklamacijo zavrnili zaradi fizične poškodbe (beri: ukrivljenih pinov, kar je bil sploh razlog, da sem matično vrnil). Izgovorili so se na to, da pač ne morejo vedeti, kdaj je prišlo do poškodbe in da jim proizvajalec ne prizna garancije za take poškodbe, torej je oni ne priznajo meni. Pri tem je poškodba taka, da do nje ne more priti s kakršnim koli ravnanjem z matično, tudi če bi jo metal ob tla in je očitno, da gre za tovarniško napako.

Iz mimovrste sem dobil sporočilo, da mi pač ne bodo zamenjali matične, in se izgovorili na dobavitelja. Očitno sem sam kriv, da sem kupil škart robo.

Vsaka šola nekaj stane. Priporočam, da če bo kdo kupil matično pri njih, naj jo osebno prevzame in pri dvigu zahteva, da jo skupaj s prodajalcem pregledata, če pa tega ne bodo hoteli, izdelka ne vzemite. Drugače sem vam bo zgodilo tako, kot meni, da boste ponosni lastnik uteži za papir, za katero ste dali 100 evrov.

Jaz, kot sem rekel, v mimovrste ne bom več kupoval, prav tako dvomim, da bom še kdaj kupil Gigabyte matično ploščo.

tony1 ::

Plata 100% ni šla takšna iz tovarne... Je bila škatla originalno zapakirana?

nejko8 ::

Težko verjamem, da je krivec Gigabyte. Najverjetneje si dobil matično ploščo, ki jo je že nekdo pred tabo kupil pri mimovrste, jo (po nesreči) poškodoval in vrnil (študent za šalterjem pa ni opazil zvitih pinov). Tu na forumu je bilo že večkrat omenjeno, da mimovrste rabljene, vrnjene oziroma odpakirane izdelke prodaja kot nove.

St235 ::

Drugače pa imaš 15 dni po nakupu da artikel vrneš brez razlage. Ne vem zakaj si se sploh zajebaval najprej z garancijo, glede na to, a so roki za vrnitev artikla precej kratki. ŠE vedno pa priporočam, da daš prijavo na tržni inšpektorat.

kmetek ::

Uveljavi 15 dni pa pika! Ne krivi Gigabyte sedaj.....tukaj je krivda, da so ti dali "rabljeno" verjetno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

shinca ::

Kolikor vem, lahko uveljavljaš vrnitev v X dneh, če vrneš zadevo nepoškodovano. Nepoškodovane ne morem vrniti, če dobim poškodovano. Oni se pač zdaj izgovarjajo na to, da "se ne ve, kje je prišlo do poškodbe" kar jaz preberem kot "mi mislimo, da si matično poškodoval ti".

A je bila škatla originalno zapakirana ne vem, ker ne vem, kakšna izgleda originalno zapakirana. Meni je izgledalo pakiranje "originalno". Ampak itak na pakungi ni neke nalepke, ki bi se strgala, kot je recimo to pri softveru, da bi lahko takoj videl, da je bilo že odpirano.

Glede na naravo poškodbe (pini ukrivljeni navzgor) si ne predstavljam, kaj bi nekdo moral početi s plato, da bi jo tako poškodoval.

Ali je bila plata že prodana in potem vrnjena, mi pri mimovrste sigurno ne bodo povedali.

Obrnil se bom še na urad za varstvo potrošnikov in jih vprašal, kaj mi svetujejo. Tu sem zadevo opisal predvsem zato, da se ne bo še kdo nategnil tako, kot jaz.

ModriN96 ::

Moje pohvale grejo:

Gaming-shop Šenčur
Dinokomp
Sestavi.si
Dar-Computers

graje grejo:

E-misija - velik premal izbire
Pcplus - velik premal izbire
Solo - ni treba sploh besed zgublat

imagodei ::

Je pa zanimivo - iskalni niz "socket 1366 bent pins" vrne precej zadetkov - s slikami pinov, ukrivljenih navzgor. Ljudje pišejo v stilu "Dobil sem novo plato in poskušal vtaknit not procesor, pa so pini pokrivljeni navzgor".

Največkrat se omenja Gigabyte, tako da je to očitno zares tovarniški problem. Eno podjetje, ki obrne tolk robe, kot Mimovrste in en dobavitelj Gigabyte plat, bi morala biti s tem seznanjena. Po moje gre za težko sprenevedanje.
- Hoc est qui sumus -

LeQuack ::

Še moja dokaj nevtralna izkušnja (ne morem še reči ali je pozitivna ali negativna, ker še ni rešena reklamacija) z Enaa. Hotel sem vrniti neko zadevo, ki je bila dvignjena preko osebnega prevzema, a so me prijazno opozorili, da to ni možno. Po nekaj prepričevanja so sicer vzeli zadevo nazaj (novo in neodprto).

Kar je pomembno tukaj je, da se Enaa in verjetno še dosti ostalih firm, sklicujejo pri odpovedi pogodbe oziroma vračilu blaga na tako imenovano pogodbo na daljavo.
Zakon o varstvu potrošnikov pravi naslednje:

43. člen
(1) Za pogodbe, sklenjene na daljavo, se po tem zakonu štejejo pogodbe o dobavi blaga ali opravljanju storitev, vključno s finančnimi storitvami, ki so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo, vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena.
(2) Sredstva za komuniciranje na daljavo so tista sredstva komunikacije, ki omogočajo sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank.
(3) Sredstva za komuniciranje na daljavo so zlasti: pisemske pošiljke in druge tiskovine, katalogi, telefonski pogovori, oglaševanje v tisku z naročilnico, televizijska prodaja, faksimile naprava, elektronska pošta in svetovni splet oziroma internet.


Predvsem pomemben je odebeljen del. Pogodba na daljavo je torej pogodba, ki se v celoti sklene na daljavo in samo za to vrsto pogodbe zakon določa, da je možno stvar vrniti v 14 dneh.


43.č člen
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah, sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Pri pogodbah o finančnih storitvah rok za odpoved ne začne teči, dokler podjetje ne izpolni obveznosti iz tretjega odstavka 43.c člena tega zakona. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.


To pomeni, da ko ti prideš osebno stvar prevzeti, to ni več pogodba na daljavo po definiciji zakona in se s tem dejansko odpoveš tem pravicam. Ker seveda to na straneh spletnih trgovin nikjer ni nedvoumno zapisano, veliko ljudi, vključno z mano, sklepajo, da imaš pri osebnem prevzemu enake pravice kot pri naročilo preko pošte.
Torej v opozorilo vsem, glede na zakon sta torej nakup prek spleta z osebnim prevzemom ter nakup prek spleta z dostavo preko pošte dva čisto različna tipa nakupa, pri katerem pri osebnem prevzemu izgubiš pravico do vrnitve izdelka v 14 dneh. Veliko trgovin tega eksplicitno ne pove oziroma na to nisi opozorjen.
Zato je treba zelo dobro prebrati splošne pogoje, ki jih imajo trgovine objavljene. Za Mimovrste, kolikor sem uspel razbrati, je tako, da se v pogojih ne sklicujejo na pogodbo na daljavo, čeprav po drugi strani pa se sklicujejo na Zakon o varstvu potrošnikov, tako da stvar ni čisto jasna, ampak mislim, da bi naj se pri njih dalo vrniti stvar, tudi če je bila osebna prevzeta. Pomembno je tudi, ali je v splošnih pogojih prevzem in plačilo izvzeto iz sklepanja pogodbe ali ne. Pri Enaa je na primer tako, da je pogodba zaključena šele z osebnim prevzemom in plačilom, ravno zaradi tega pa tudi po zakonu pade izven pogodbe na daljavo. Če bi pisalo, da je pogodba sklenjena že ob naročilu in potrdilu, bi to bila pogodba na daljavo in osebni prevzem na to ne bi imel vpliva.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Mare3 ::

shinca je izjavil:

Glede mimovrste lahko samo rečem, da sem razočaran in ne mislim več kupovati pri njih.

Razlog? Kupil sem matično ploščo Gigabyte in doma ugotovil, da je v podnožju procesorja nekaj pinov ukrivljenih. Matično sem vrnil, mimovrste so jo poslali dobavitelju (Avtera) v reklamacijo. Tam so reklamacijo zavrnili zaradi fizične poškodbe (beri: ukrivljenih pinov, kar je bil sploh razlog, da sem matično vrnil). Izgovorili so se na to, da pač ne morejo vedeti, kdaj je prišlo do poškodbe in da jim proizvajalec ne prizna garancije za take poškodbe, torej je oni ne priznajo meni. Pri tem je poškodba taka, da do nje ne more priti s kakršnim koli ravnanjem z matično, tudi če bi jo metal ob tla in je očitno, da gre za tovarniško napako.

Iz mimovrste sem dobil sporočilo, da mi pač ne bodo zamenjali matične, in se izgovorili na dobavitelja. Očitno sem sam kriv, da sem kupil škart robo.

Vsaka šola nekaj stane. Priporočam, da če bo kdo kupil matično pri njih, naj jo osebno prevzame in pri dvigu zahteva, da jo skupaj s prodajalcem pregledata, če pa tega ne bodo hoteli, izdelka ne vzemite. Drugače sem vam bo zgodilo tako, kot meni, da boste ponosni lastnik uteži za papir, za katero ste dali 100 evrov.

Jaz, kot sem rekel, v mimovrste ne bom več kupoval, prav tako dvomim, da bom še kdaj kupil Gigabyte matično ploščo.


Ok moj predlog je sledeč. Če imaš šečas da v 15 dneh vrneš to narediš tak da matično zaakiraš nazaj v škatlo in greš v btc pač na mimovrste in jim tam razložiš da se matična ne prilega tvojemu računalniku in da boš vzel novo. Seveda rečeš tistemu ki tam dela naj jo pregleda da ni nič narobe, on bo pregledal in ker nima pojma o matičnih ploščah ne bo ugotovil da so pini ukrivljeni in da je to napaka. Njemu se bo to zdelo čisto ok in ti bo matično zamenjal za drugo. Če lahko oni ležejo lahko tudi ti malo.

bluefish ::

Lahko pa uveljavljaš stvarno napako in zadevo narediš na pošten način.

nejko8 ::

bluefish je izjavil:

Lahko pa uveljavljaš stvarno napako in zadevo narediš na pošten način.


Zakaj že?
Je odnos mimovrste do njega po tvoje pošten? Sploh ni važno ali gre za "rabljeno" ploščo, ki so jo probali še enkrat prodati ali tovarniško napako. V vsakem primeru bi morali vzeti nazaj.

Rekel bi, da ima to podjetje prevelik tržni delež v naši državici in se zato delajo norca iz ljudi.

jurre ::

Tudi jaz imam eno grajo in potem takoj pohvalo na mimovrste.

Zelel sem nabaviti namizni racunalnik in monitor. Racunalnik je bil na zalogi, pri monitorju je pisala dobava 2-3 dni. Sem mislil ni panike, kaksen dan ali dva ze pocakam.
Zadevo narocim v petek, v ponedeljek placamo predracun, nato pa dobim mail iz mimovrste da bo dobava od 18-24. oktobra.8-O Preseneceno pogledam, saj je to cez 3 tedne, ne pa 3 dni. Posljem jim mail, vmes pogledam na njihovo strani - pri monitorju so popravili 2-3dni na neznan rok dobave.:O
V torek jih poklicem in povprasam zakaj tako dolgi roki. Po telefonu so se opravicili, ter ponudili drug model monitorja iste firme, ki je zalogi, vendar je malce slabsi, cena pa enaka. Ker monitor ni bil grozno slabsi (za pisarno bo OK), racun pa ze placan sem se odlocil da ne kompliciram in da naj posljejo pac drug model monitorja. Obljubili so, da posiljko oddajo se isti dan na posto.
V sredo pa prijetno presenecenje, postar je dostavil opremo (pomeni, da so res poslali isti dan), prinesel pa je tudi tak monitor kot sem ga prvotno narocil.:)

Zaenkrat drugih tezav z njimi nisem imel, moti pa me v zgornjem primeru, zakaj ne morejo takoj javiti daljsega dobavnega roka, ne sele potem ko je ze vse placano. Vendar so potem vseeno pustili dobr vtis s hitro dobavo.

Ziga Dolhar ::

LeQuack je izjavil:

Še moja dokaj nevtralna izkušnja (ne morem še reči ali je pozitivna ali negativna, ker še ni rešena reklamacija) z Enaa. Hotel sem vrniti neko zadevo, ki je bila dvignjena preko osebnega prevzema, a so me prijazno opozorili, da to ni možno. Po nekaj prepričevanja so sicer vzeli zadevo nazaj (novo in neodprto).

Kar je pomembno tukaj je, da se Enaa in verjetno še dosti ostalih firm, sklicujejo pri odpovedi pogodbe oziroma vračilu blaga na tako imenovano pogodbo na daljavo.
Zakon o varstvu potrošnikov pravi naslednje:

43. člen
(1) Za pogodbe, sklenjene na daljavo, se po tem zakonu štejejo pogodbe o dobavi blaga ali opravljanju storitev, vključno s finančnimi storitvami, ki so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo, vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena.
(2) Sredstva za komuniciranje na daljavo so tista sredstva komunikacije, ki omogočajo sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank.
(3) Sredstva za komuniciranje na daljavo so zlasti: pisemske pošiljke in druge tiskovine, katalogi, telefonski pogovori, oglaševanje v tisku z naročilnico, televizijska prodaja, faksimile naprava, elektronska pošta in svetovni splet oziroma internet.


Predvsem pomemben je odebeljen del. Pogodba na daljavo je torej pogodba, ki se v celoti sklene na daljavo in samo za to vrsto pogodbe zakon določa, da je možno stvar vrniti v 14 dneh.


43.č člen
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah, sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Pri pogodbah o finančnih storitvah rok za odpoved ne začne teči, dokler podjetje ne izpolni obveznosti iz tretjega odstavka 43.c člena tega zakona. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.


To pomeni, da ko ti prideš osebno stvar prevzeti, to ni več pogodba na daljavo po definiciji zakona in se s tem dejansko odpoveš tem pravicam. Ker seveda to na straneh spletnih trgovin nikjer ni nedvoumno zapisano, veliko ljudi, vključno z mano, sklepajo, da imaš pri osebnem prevzemu enake pravice kot pri naročilo preko pošte.
Torej v opozorilo vsem, glede na zakon sta torej nakup prek spleta z osebnim prevzemom ter nakup prek spleta z dostavo preko pošte dva čisto različna tipa nakupa, pri katerem pri osebnem prevzemu izgubiš pravico do vrnitve izdelka v 14 dneh. Veliko trgovin tega eksplicitno ne pove oziroma na to nisi opozorjen.
Zato je treba zelo dobro prebrati splošne pogoje, ki jih imajo trgovine objavljene. Za Mimovrste, kolikor sem uspel razbrati, je tako, da se v pogojih ne sklicujejo na pogodbo na daljavo, čeprav po drugi strani pa se sklicujejo na Zakon o varstvu potrošnikov, tako da stvar ni čisto jasna, ampak mislim, da bi naj se pri njih dalo vrniti stvar, tudi če je bila osebna prevzeta. Pomembno je tudi, ali je v splošnih pogojih prevzem in plačilo izvzeto iz sklepanja pogodbe ali ne. Pri Enaa je na primer tako, da je pogodba zaključena šele z osebnim prevzemom in plačilom, ravno zaradi tega pa tudi po zakonu pade izven pogodbe na daljavo. Če bi pisalo, da je pogodba sklenjena že ob naročilu in potrdilu, bi to bila pogodba na daljavo in osebni prevzem na to ne bi imel vpliva.


To NE DRŽI. Sam način dobave (izročitve) je del izpolnitvene - solucijske faze, ne pa sklenitvene - konkluzijske faze. Bolj preprosto povedano - pogodba je sklenjena v trenutku, ko je doseženo soglasje o bistvenih sestavinah - praktično, ko oddaš naročilo oz. ko prodajalec potrdi naročilo (če tako opredeli v Splošnih pogojih). Pri tem je način dobave zgolj sestavina preko daljave sklenjene pogodbe in ne vpliva na vprašanje obstoja predmetnih pravic cooling-offa po ZVPot.
https://dolhar.si/

XKEKAX ::

gojcus je izjavil:

Kaj pravite pa o Slo-nakup.si?

sem tam naročil grafično kartico (GTX 260) in mi jo je naslednji dan osebno pripeljal na dom (trgovina je v MB, jas pa tudi).

LeQuack ::

Ziga Dolhar je izjavil:


To NE DRŽI. Sam način dobave (izročitve) je del izpolnitvene - solucijske faze, ne pa sklenitvene - konkluzijske faze. Bolj preprosto povedano - pogodba je sklenjena v trenutku, ko je doseženo soglasje o bistvenih sestavinah - praktično, ko oddaš naročilo oz. ko prodajalec potrdi naročilo (če tako opredeli v Splošnih pogojih). Pri tem je način dobave zgolj sestavina preko daljave sklenjene pogodbe in ne vpliva na vprašanje obstoja predmetnih pravic cooling-offa po ZVPot.


Saj se tudi meni zdi tvoja pravna razlaga logična in tudi sam se bil do sedaj prepričan v podobno. Ampak, glede na to, da imajo pri Enaa v svoji splošnih pogojih napisano tole, citiram:

NAROČANJE - SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi. V primerih oddaje naročil z osebnim prevzemom na sedežu Gambit trade d.o.o. ali drugem izdajnem mestu šteje, da je pogodba dokončno sklenjena s prevzemom in plačilom naročenih izdelkov.


Se pravi oni v svojih splošnih pogojih pravijo, da je pogodba sklenjena šele ob prevzemu in plačilu blaga. Je torej tak člen sploh veljaven?
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Ziga Dolhar ::

"Načeloma" ni s takšnim členom "nič narobe", saj stranke lahko prosto oblikujejo svoja pogodbena razmerja. Vprašanje pa se postavi, ko takšno oblikovanje pogodbenih razmerij meri na izogibanje (prisilnim) pravnim predpisom - npr. tistim o zaščiti potrošnika pri oddaljeni prodaji. Ker podjetje ne more preprosto reči, "za tole spletno prodajo ne veljajo določbe ZVPot", dvomim, da lahko (dopustno) enak učinek doseže s tem, da predefinira trenutek sklenitve pogodbe. Prav tako se s takšno klavzulo bistveno oslabi siceršnji pravni položaj in (pogodbeno) varstvo stranke.

No, da ne omenjam konstrukta, ko je izdelek že plačan, pa bo osebno prevzet - ker to očitno pomeni, da "pogodba ni sklenjena, je pa že plačana še neobstoječa obveznost, ki BO nastala za kupca" ...

Zgolj moje razmišljanje.
https://dolhar.si/

amigo_no1 ::

Njihovi splošni pogoji ne morejo biti nad ZVPot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Ziga Dolhar ::

Čeprav, po prebranju relevantnega člena ZVPot ...
b) Pogodbe, sklenjene na daljavo
43. člen
Za pogodbe, sklenjene na daljavo, se po tem zakonu štejejo pogodbe o dobavi blaga ali opravljanju storitev, vključno s finančnimi storitvami, ki so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo, vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena.
Sredstva za komuniciranje na daljavo so tista sredstva komunikacije, ki omogočajo sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank.
Sredstva za komuniciranje na daljavo so zlasti: pisemske pošiljke in druge tiskovine, katalogi, telefonski pogovori, oglaševanje v tisku z naročilnico, televizijska prodaja, faksimile naprava, elektronska pošta in svetovni splet oziroma internet.


... zakon pravi, katere pogodbe so zanj "sklenjene na daljavo". (Torej, ni pomembno, kako oz. kdaj pogodbenika opredelita, da je "sklenjena" ta pogodba.) Pomemben je način, torej da "so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo".

Sicer pa, bolj kot gledam ... v primerih, ko je izdelek tudi plačan šele ob prevzemu, bi jim tole morda celo uspelo skoz spravt.
https://dolhar.si/

Tarzan ::

Ok, redno kupujem vsak mesec po več ali manj vseh računalniških spletnih trgovinah in je stanje zadovoljstva nekako takole:

Solo - še vedno šalabajzerji, kjer sem opravil en sam, testen nakup. Na srečo razen tisočletnega čakanja in nestorniranega storniranja dela naročila ni bilo drugih težav. Moje naročilo imajo po mojem še vedno na čakanju :)
Agt - vsaklič imam boljši občutek, čeprav mi ni všeč njihova lokacija. Imam problem še z njihovo založenostjo in neažurnimi cenami. Ko si enkrat tam so pa zelo korektni, pohvala.
Mimovrste - včasih več kot samo konkurenčni, zdaj pa navadne barabe. Čeprav sem trenutno VIP, ne bom več dolgo. Letos ne vem če sem opravil dva nakupa. Prej vsak mesec dva. :P
Enaa - Ceniki včasih niso ažurni, včasih jih je problem dobit po telefonu, drugače pa, še vedno ena bolj obiskanih spletnih trgovin. Z garancijo izkušnja pozitivna. Plata je po enem dnevu crknila, so jo pri Avteri zamenjali v relativno kratkem času (mislim da ni bilo niti en teden).
Mlacom - Že precej časa nazaj nekaj precej, precej slabih izkušenj z uveljavljanjem garancije. Po tem en čas nisem nabavil ničesar, zdaj pa sem ponovno skočil tja, ker so edini imeli artikle na zalogi. Odnos se mi je zdel korekten. Lahko je bila le taka luna, ali pa so se morebiti poboljšali, za zdaj tam raje še vedno ne opravljam prevelikih nakupov.
Funtech - Korektni, znajo svetovat, se potrudijo in celo odgovorijo na e-mail, ko jih kontaktiraš. Cenik mi izgleda vedno manj ažuren, cene pa zasoljene. En čas že nisem ničesar kupil, ker so bile žal razlike v ceni prevelike.
Marand - Pfej, več kot mesec po nakupu še vedno nisem dobil robe, ker so jo kao poslali na križarjenje po celem globusu. Za zdaj imam dovolj čakanja, tako da tam več ne bom jemal ničesar, če ne bo nujno, tako kot tokrat.
Techtrade - Še vedno so OK, spletna stran je sicer precej zanikrna, ampak za kable, konektorje in podobno šaro so še vedno precej spredaj. Nazadnje je prodajalec sicer nekaj javkal, češ da ne vidi, da bi plačal, ampak mi je čez 2 sekundi vseeno izdal robo. Recimo da je bil zmeden, so OK.
Ostali - Se niti ne spomnim, kje vse sem še kupoval, konec koncev, niti ni toliko važno. Manjši trgovci se velikokrat znajo stranki posvetiti bolj, nekateri so strokovnjaki, nekateri strokovnjake igrajo. V primeru da so strokovnjaki, ki te okoli prinašajo pri ceni in garanciji, raje grem k manj strokovnjakom in jim točno povem kaj rabim. Če ni nujno, garancije večkrat niti ne uveljavljam - se jo spravim pa, če zadeva crkne res takoj po nakupu, ali pa če se crkavanje istega artikla ponavlja iz meseca v mesec.

Moji trenutni favoriti so torej Agt, funtech in Enaa. Od slovenskih, seveda.

Izy ::

Tarzan, eno vprašanje. Kaj zate pomeni neažuren? Kolikor jaz vem imajo nekatere trgovine, ki si jih navedel (npr. Funtech, Enaa in druge) dnevno ažurirane cene, zato so tudi hitrejše razlike v cenah v obe smeri, ker se le-te prilagajajo na dnevni ravni. Ažurno je tudi stanje dobavljivosti, česar ne bi mogel reči za nekatere druge trgovine(Solo, Mimovrste, Agt), ki si jih naštel.

Tarzan ::

Občutek, ko prideš pogledat ceno za določen artikel, a ugotoviš da cena odstopa za recimo 30, 40 EUR od cene v drugih trgovinah. Če se potem enako ponovi še pri dveh, treh artiklih, pomeni, da cene ne spreminjajo dovolj hitro (lahko so razlog neprodane stare zaloge, ali neažurnost) ali pa, da imajo nečloveško visoke marže. Za omenjeni trgovini marže niso bile problem, še posebej ne pri večih artiklih hkrati. Agt, kot rečeno ima zelo slabo urejeno spletno stran. Ok, izgleda še kar v redu, ko pa potrebuješ podatke o tem, če je zadeva še na zalogi, moraš pa poklicati ali se oglasiti pri njih.

Velikokrat potrebujem še v istem dnevu kupljen artikel, kar zna biti marsikdaj težava. Zaloga hkrati pomeni, višjo ceno še en čas po znižanju cen na svetovnem trgu. Lahko je razlog za višjo ceno tudi stara zaloga. Kupujem načeloma tam, kjer nimam slabih izkušenj s tistimi redkimi uveljavljanji garancije, ki jih zahtevam, kjer so pripravljeni zame 10 minut pri morebitnem naročilu bolj eksotične robe iz tujine, kjer ne čakaš 2 meseca, preden robo lahko prevzameš in nenazadnje, kjer imajo ceno konkurenčno ostalim. Nekateri so totalno padli ven v vseh zaželenih točkah (mimovrste, solo), nekateri pa iz tega ali onega razloga ne pridejo na vrsto. Ponavadi je na koncu faktor cena in čas dobave.

Pri Enaa prav tako nikoli ne bi šel težit za kak artikel, ki ga nimajo na ceniku/spletni strani. Za to se raje obrnem na Funtech, kjer so glede tega po mojih izkušnjah pred ostalimi. Če se prav spomnim, nazadnje je bil za pohvalit Matjaž.

Ziga Dolhar ::

Kadar slučajno kaj kupujem in vidim, da imajo kje ugodnejšo ceno kot pri mimovrste ... na mimovrste pošljem mejl, in praviloma znižajo svojo ceno.
https://dolhar.si/

LeQuack ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Čeprav, po prebranju relevantnega člena ZVPot ...
b) Pogodbe, sklenjene na daljavo
43. člen
Za pogodbe, sklenjene na daljavo, se po tem zakonu štejejo pogodbe o dobavi blaga ali opravljanju storitev, vključno s finančnimi storitvami, ki so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo, vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena.
Sredstva za komuniciranje na daljavo so tista sredstva komunikacije, ki omogočajo sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank.
Sredstva za komuniciranje na daljavo so zlasti: pisemske pošiljke in druge tiskovine, katalogi, telefonski pogovori, oglaševanje v tisku z naročilnico, televizijska prodaja, faksimile naprava, elektronska pošta in svetovni splet oziroma internet.


... zakon pravi, katere pogodbe so zanj "sklenjene na daljavo". (Torej, ni pomembno, kako oz. kdaj pogodbenika opredelita, da je "sklenjena" ta pogodba.) Pomemben je način, torej da "so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo".

Sicer pa, bolj kot gledam ... v primerih, ko je izdelek tudi plačan šele ob prevzemu, bi jim tole morda celo uspelo skoz spravt.


Zanimiva situacija ne :D. Pri meni še toliko bolj, ker sem plačal že vnaprej preko nakazila na račun. No še vedno upam, da bodo pri Enaa šli malo na roko in mi vrnili tisto sicer malo kupnino ali pa mi dali dobropis. Vseeno je ugled trgovine po moje več vreden kot držati se pogojev do pike.
Me je pa vsekakor to odvrnilo od kakršnihkoli osebnih prevzemov, čeprav sem samo dober kilometer od Enaa. Očitno bo treba še pošto sponzorirat zraven.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

LeQuack ::

Še ena dobra novica, sem dobil nakazilo kupnine nazaj na račun. Tako da en plus Enaa z moje strani. Ampak vseeno v izogib nadaljnjim nevšečnostim se bom posluževal dostave preko pošte. Čeprav imajo eno luštno prodajalko tm :D
Quack !

amigo_no1 ::

Če kupiš na daljavo (pogodba je sklenjena na daljavo), potem nima veze če prideš sam iskati ali ti pripeljejo.
Njihovi splošni pogoji ne morejo biti nad ZVPot.
Je Žiga zgoraj lepo napisal zakaj, samo ne vem zakaj je potem dobil napad nesamozavesti in začel dvomiti v lastne ugotovitve.

Dr_M ::

Občutek, ko prideš pogledat ceno za določen artikel, a ugotoviš da cena odstopa za recimo 30, 40 EUR od cene v drugih trgovinah.


Meni so v Funtechu povedali, da se jim cene avtomatsko dnevno spreminjajo, odvisno od cen dobaviteljev. Takoj ko dobavitelj spremeni ceno, jo tudi oni.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Olimzy ::

Ta zakon o varstvu potrošnikov je v bistvu zastarel in v določenih točkah neuporaben. Resnici na ljubo, pisan je bil takrat, ko so bili časi kupovanja oblek prek Neckermanna in kaj je že... Quelle. Takrat so ljudje naročali obleke po pošti in seveda so potrebovali opcijo, da stvar pomerijo in v primeru neustrezanja vrnejo. Zato je to vračanje imelo smisel, najbrž tudi še za kaj drugega. Sedaj pa se ta zakon na veliko izkorišča za izposojanje blaga. Hkrati se potem jezimo, ker smo dobli odprto in rabljeno stvar, saj bi radi imeli novo, nedotaknjeno. Tako sem sam dobil rabljeno Geberit tipko za spuščanje straniščne vode, ki je seveda takoj romala nazaj. Ko pa smo v vlogi kupca, ki bi želel vrniti stvar, ker mu ni lepa, mu ni všeč ali ker se je je hitro naveličal, ali pa ne dosega njegovih pričakovanj, takrat pa hitro želimo izkoristiti vse opcije vračila zaradi nakupa na daljavo, ker zakon tako pravi. Kam bo artikel trgovec potem dal ni važno, zaradi mene naj "puši" zaslužek in še po možnosti prodaja z znižano ceno naprej, ker je stvar rabljena. Če to preračunamo na 1.000.000 ljudi ali več, kam to pelje? Začaran krog nezadovoljstva za vse strani. Zato sem mnenja, da bi bilo potrebno zakon prilagoditi in ga napisati tako, da bi se izdelek lahko vrnil, vendar bi zato tudi kupec imel določene materialne obveznosti in bi s tem preprečili 90% nepotrebnih vračil npr. fotoaparata, ki ga je mulc odrabil za na morje in potem vrnil.

kmetek ::

Newegg ima baje restocking fee 15%, torej ko vrneš odprti izdelek ipd, ti dejansko odbijejo 15%, ker morajo oni naprej prodati po nižji ceni seveda.

Dosti folka si tako digitalce "spododi", navigacijo ipd....kaj je boljšega, kot 1 mesečno free uporaba?

ZAKON bi morali napisati na novo.

whatever ::

En velik minus za trgovino Enaa. V preteklosti sem pri njih naročil že vsaj 10 paketov in jih prevzel, nato pa sem enkrat naročil eno grafično za 60 eur in je nisem prevzel, pa so mi onemogočili nakupovanje. Prevzel je pa nisem zato, ker sem naknadno ugotovil, da je preslaba in sem se zmotil. Tako da Enaa, mene ne vidite več.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.
««
41 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 487 88 89 90 )

Oddelek: Kaj kupiti
4452851593 (100) srus

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562132835 (72375) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786116487 (47828) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16531629 (20471) cholt45

Več podobnih tem