» »

spletna trgovina solo.si

spletna trgovina solo.si

««
3 / 16
»»

Tr0n ::

Saj bomo. :)

Klemenn ::

hm,, sicer je tol z garancijo najbrž kar res da komplicirajo

ampak kolikor sem imel jaz do zdaj opravka z garancijo nisem še nikoli nesel trgovcu ampak direkt do "serviserja" (večinoma so kar za vse že v slo pooblaščeni serviserji,prodajalci) in še ni bilo problemov do zdaj

luka66_6 ::

Naročil po internetu ramx2, ohišje, tipkovnico in disk. Šel iskati osebno delalo bp. Ohišje in tipkovnica sta bila precej drugačna kakor na slikah na netu. (slike na proizvajalčevi strani) in mi nista ustrezali. Obje vrnil brez problema. Vzel drugo tipkovnico, ker sem mel € v dobrem. Neko malenkost mi morajo še vrniti in pravijo da imajo 30 dni. Bomo videli kako bo šlo to.
Menjavo oziroma vračilo so sprejeli brez problema samo vprašali so me kaj ni ok, kaj je problem oziroma kaj mi ne ustreza. Komplikacij ni bilo.
Kupoval in plačeval sem vsaj na desetih različnih online štacunah v slo in v tujini in tle je ok sploh pa so cene bitchin. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: luka66_6 ()

SpaWn ::

Kaj si šel osebno tja reklamirat? Jaz sem ta teden kupil pri njih eno zadevo, ki bi jo želel zamenjat z drugo, pa mi na mejl niso še nič odgovorili.

sss ::

SpaWn, jst sm pri njih osebno prevzel stvari, da bi se izognil plačevanju ter čakanju na pošto :)

Oglasi se po 16.00 v Delovi stolpnici

bond007 ::

Sam se z njimi in z enim diskom jebem že od poletja in diska dejansko pri sebi in v uporabi nisem imel niti polna dva tedna. Smola pa taka...


Imam enak problem. Si potem zrihtal reklamacijo? Si potem poslal disk na njihovr naslov? KAteri točno?

moowy123 ::

Stvar je potrebno nest njim nazaj in sicer moraš v 2 tednih jih poklicat od nakupa in jih obvestit o tem, potem pa imaš še 2 tedna časa da to vrneš. Če ne delaš v teh rokih je prepozno.

Pa še to... če hočeš denar nazaj boš potreboval cca 100 klicev in par ur teženja... Zaleže pa :)

amigo_no1 ::

če hočeš denar nazaj boš potreboval cca 100 klicev in par ur teženja

Denar ponavadi nakažejo 29 ali 30 dan (30 dni je max. zakonski rok).Na email pa pozabi da bi ti kdo odgovoril.Ostalo "teženje" je zapravljanje časa.

Zgodovina sprememb…

Business ::

Pazite se te trgovine....
Sem naročil trdi disk za prenosnik v petek 13.6, do danes 24.6 še nisem dobil.. Na emaile ne odgovarjajo. Sem poklical v torek 17.6 , pa mi je en tip rekel, da bodo čez dva dni. Čez tri dni (torej 20.6.) diska ni bilo, sem spet klical in se je oglasila neka ženska, ki je z zagotovostjo zatrdila, da dobim danes 24.6 .. No sem danes nisem nič dobil in sem spet poklical in se je oglasil en tip in pazi zdaj.. Reče mogoče pošljemo danes ali pa v četrtek... Obnašajo se kot da se jim ne da. Najhuje kaj sem naredil je to, da sem plačal v naprej z nakazilom.. Izkušnja, ki je ne bom ponovil Raje nakažem kitajcem ipd. tam vsaj slabih izkušenj nisem imel. Najbolj me razjezi to, da na spletni strani imajo napisano, da je artikel na zalogi že od kar sem naročil. Če bi vedel vse to kaj bo, da bom tako dolgo čakal, bi raje kupil prek ebaya od kakih kitajcev in bi robo tudi že dobil vsaj po izkušnjah sodeč... Sam nikoli in nikdar več ne obiščem te strani niti ne kupim ničesar. Niso resni in pišem zgolj v opozorilo vsem vam...
p.s Javim, ko bom dobil robo...
LP

Spikster ::

Če greš stvar iskat tja je vse BP.

Aphanisis ::

Kakšna grozljivka od trgovine je ta Solo. Hvala bogu, da obstaja ta forum, ker bi skoraj že naročil pri njih. :)

Leks ::

Mislim da je že nekdo prej napisal tale način dela, da pokasirajo denar, potem pa čakajo in čakajo da cena izdelku pade in ga poceni kupijo in nato pošljejo stranki. Tako si pa mogoče lahko privoščijo kakšen % nižjo ceno.

Sožalje da disk, ki ga boš ali pa mogoče sploh ne prejel.

bond007 ::

Meni še vedno ni uspelo uveljavljat garancije za disk pri njih. Katasrofa ...

Edi999 ::

Pa kaj sploh rinete k njim, če vidite, da je trgovina za odpad?
Po eni strani ste sami krivi, da še kar pri njih kupujete, potem pa pišete tukaj-saj ni ta tema šele en dan odprta, ampak že skoraj eno leto (no-malo manj :D )!

sss ::

Ne morš rečt, da so uporabniki krivi za malomarnost prodajalca.

Kibby ::

Niso, so pa krivi da se zadostno pred nakupom ne pozanimajo oz. tudi ce berejo to temo se odlocijo za nakup ker vidijo le tistih par evrov nizjo ceno, vse ostalo pa jim je v tistem trenutku vseeno, ko pa kaj crkne pa so tezave pa v jok in na drevo...

bond007 ::

Ko sem jst kupoval še ni blo duha ali sluha o takem načinu poslovanja pri Solo. Zdej ali so se kej spremenil v zadnjem letu al pa so že od začetka taki, pa ni prej noben o tem čivkal. V vsakem primeru neresna firma in ne sam, da ne kupujem več tam, ampak tut znancem jo bom odsvetoval. Kupil sem disk po malo dražji ceni ravno zaradi 5 letne garancije. Po enem letu mi crkne in mam probleme z garancijo :\

Aphanisis ::

Predlagam, da kakšna ogoljufana stranka, ali več strank skupaj, prijavi Solo varstvu potrošnikov. Že to, da oglašujejo na spletni strani, da je izdelek na zalogi, v resnici pa ga ni, ter da stranka glede na to informacijo, ki je lažna, nakaže denar - to zagotovo ni v skladu z zakonom. Kaznivo je oglaševati nižjo ceno, ki v resnici ni nižja, kaj šele laganje v spletni trgovini, da je izdelek na zalogi, ko pa v resnici ni - s tem se trgovina zastonj kreditira na račun svojih "strank". To je pač poceni goljufija, ki kliče po sankcioniranju.

Business ::

No obvestila, da je bila roba poslana, kot je obljubil njihov sodelavec danes, nisem dobil, kar pomeni, da diska tudi niso poslali, zato sem poslal mail( ki ga tak očitno ne uporabljajo)in ultimat, da hočem disk ali denar v poštnem nabiralniku do petka 27.6, v nasprotnem primeru bom uporabil vsa možna sredstva, da očrnim podjetje in bom jih prijavil na vse možne državne službe... Tudi jaz pozivam vse, ki imate podobne težave, da se organiziramo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Business ()

ronaldo ::

Dvakrat sem narocil stvari pri njih. Prvic slusalke in neke druge stvari, po enem mesecu cakanja sem narocilo preklical. Drugic in zadnjic, ko sem narocil procesor, napajalnik, le zato ker je cenejse kot drugje in pa predvsem ker je bilo na zalogi. Po dveh tednih cakanja, in po njihovih zagotovilih da dobim naslednji dan (ta naslednji dan ne obstaja), sem narocilo preklical, in nikoli vec ne bom nic pri njih narocil, ker so totalno neresni.

Planetarium ::

Frend je nekaj časa nazaj naročil disk.. guess what še zdej niti ve ne ali je naročilo preklicano ali ne. Kot pravite mejla sploh uporabljajo ne po telefonu pa so mu rekli da do disk dobil saj niso prejeli nobenega preklica nakupa. Enako mi gre na živce par drugih štacun. Sem naročil ipoda pa piše dobavni rok od 0-3 dni. Danes kličem in mi pove da bo najverjetneje pri meni konec ali v začetku meseca.

kmetek ::

Kaj bo bi nehal jamrati in gledati za vsak €, ki je neka trgovina cenejša od druge in bi šli poiskati alternativno rešitev, pa čeprav kak € dražja?

Obstajajo tudi trgovine, v katero greš fizično notri, ni treba samo spletne gledati......jao :)

Planetarium ::

kaj narediš pa če si 60km oddaljen in brez prevoznega sredstva? Pa btw meni se ne gre za kak € manj, pri solotu mi gre na ku*** princip kot pa sem omenil pri ipodu sem ga naročil iz tiste trgovine zato ker mi je ljubljana predaleč + zato ker so imeli najmanjši dobavni rok kar se je zdej izkazalo za bullshit

Zgodovina sprememb…

cekr ::

Če se že spustite v takšne nakupe, izkorisitite plačilo po povzetju. Res, da morate nekaj plačati Pošti, vendar se vsaj ne morejo igrati z vašim denarjem. Vam pa ostane kakšen prihranjen živček. To velja za vse internetne trgovine. Povsod je možno, da se kje zatakne. Sam s Solom sicer nimam slabih izkušenj. Nisem pa nek obširni kupec, tako da moram sedaj še kar potrkat. tok,tok.
Pri takšni robi pa je še vedno najboljši osebni prevzem. Če je to seveda možno. Kar pa vedno ni.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Witboy ::

jst sm parkrat kupoval pri njih, pa ni blo nbenih tezav... odposlano je bilo se isti dan, tako da sem izdelek dubil naslednji dan :)
men je trgovina cool, hitr dostavijo pa se ceneje je blo kot kjerkoli drugje :)

Matek ::

Imam podobne izkušnje kot ostali - naročil disk in ohišje, pri slednjem je pisalo, da je dobavljivo v 7-14 dnevih, dobil sem po enem mescu, seveda so mi v momentu nakupa s kartice trgali denar. Ne bom več kupoval pri njih.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

ender ::

Jaz sem prejšnji teden pri njih naročil 2 USB ključa v ponedeljek ob 21:30 zvečer, v torek zjutraj sta bila že pri meni.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

moowy123 ::

Kaj so ti jih osebno dostavili :D ?

Tomson ::

Naročil je prejšnji ponedeljek, dobil ta torek. To je 8 dni kolikor razumem. Saj ne more biti dostava naslednji dan, če ni pošiljka oddana do 17h. Razen če gre za express pošiljko isti dan, samo ta stane ohoho.
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tomson ()

solatko ::

Ender - a si ti pri solo v službi?

Business ::

Pravkar so me obvestili s spletne strani ceneje.si, ki me je popeljala do trgovine Solo, da so za vse izdelke trgovine Solo povozili podatke glede zaloge in napisali preveri. Nasledje konkretne akcije bom počakal do petka, kot sem jim napisal v e-mailu..

ender ::

solatko: ne, in sem bil zelo presenečen, da sta prišla tako hitro (je pa res, da sem dobil ob 21:37 obvestilo, da je bilo naročilo oddano na pošto - samo vseeno nisem pričakoval, da bodo dostavili naslednji dan).
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Business ::

Da nadaljujem zgodbo....
V četrtek sem jih znova poklical in nek tip mi odgovori, da me pokličejo nazaj čez pol ure. Ko me pkličejo, se oglasi neka ženska, ki se začne opravičevat in je rekla, da so pravkar poslali ta moj disk in da so zraven priložli še en usb ključek od 1GB za muke, ki sem jih preživel. Dobil sem obvestilo na mail, da so zadevo poslali. Čakam v petek poštarja.. zastonj.. Čakam danes poštarja zastonj... Grem gledat sledenje pošte po številki, ki so jo priložili in zanimivo piše, da je zadeva še isti dan torej četrtek bila dostavljena... No jaz seveda robe nisem dobil in kalvarija se očitno nadaljuje...

R33D3M33R ::

Pred kratkim me je cena za neko komponento premamila, da sem se pri njih registriral. Kontaktiral sem jih preko maila, da bi dobil o tem več informacij o tem pa nikoli nisem dobil odgovora. Hvala za tako resnost. Mojega denarja ne bodo videli!
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Business ::

Pravkar sem disk dobil in zraven so priložili še en USB ključek od 1GB, verjetno za preživete muke, da se odkupijo...
Očitno se je splačalo napisat par krepkih na e-mail. Vsekakor je bil to moj zadnji nakup v tej trgovini...
LP
Business

kmetek ::

vrni jim potem 1gb usb :)

mesoreznica ::

LOL 1GB ključek. Par evrov vreden.

Kr neki.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

gasperxp ::

Zaenkrat super izkušnje... opravil pa sem 3-4 nakupe, skupej okol 500€

subby ::

pri njih sem naročil grafično, ki sploh ni bila vredna svojega denarja(club 3d pač...) pošljejo mi jo po 2h tednih.. torej skoraj teden pa pol po tem ko sem že preklical naročilo

Cjek ::

Sem biu tud jst idiot in sem naročil pri njih matično,procesor,pomnilnik in dvi->hdmi kabel..takoj pride na mail potrdilo o naročilu,potem pa tri dni ne duha ne sluha o stanju naročila..kjub temu da imajo na spletni strani zapisano, da robo v primeru da je na zalogi (in tako je tudi pisalo na njihovi strani) pošljejo že naslednji delavni dan, v nasprotnem primeru pa o tem obvestijo stranko! kljub temu da se je pri meni zgodil ta, "nasprotni primer", obvestila na mail ali v kakšni drugi obliki ni bilo. Potem sem prebral še to temo in se odločil, da prekličem naročilo po telefonu, kot ste nekateri tukaj storili. Torej pokličem danes ob 9ih dopoldne na 080 in ko se oglasi nek moški me povsem na hitro odpravi, od mene želi le številko naročila. Resda je blo mau sumljivo ampak si rečem, ah, to je to in naročim robo drugje. Vendar kljub temu ob 13ih dobim na mail obvestilo, da je roba odposlana! Pokličem še enkrat in se oglasi veliko bolj prijazna ženska in mi zatrdi da bodo pošiljko ustavili in da zagotovo ne bo prišla do mene. Toda, kako naj jim po tem še zaupam?:S

solatko ::

Veliko kupujem po internetu. Vsako krat, ko želim kaj naročiti, najprej pokličem trgovino, če imajo zadeve na zalogi, kdaj približno jih lahko pričakujem in do sedaj, so mi še v vsaki poslali takrat, kot so rekli, tudi na elektroniki. Na maile težko odgovarjajo, če nimajo veliko ljudi zaposlenih, zato je bolje tistih par centov, večina pa jih ima tako 080.

kitewing ::

Res ne razumem, da še vendno naročate pri njih, čeprav ste prepričani, da trgovina ne deluje tako kot vi želite. Vsaj še 30 drugih konkurenčnih spletnih trgovin je v Sloveniji.

Volta ::

Kako zaboga še sploh poslujejo, pri taki izgubi?

Cjek ::

@solatko: od zdaj naprej bom tudi jaz kupoval po tem principu..pač sem imel do sedaj same dobre izkušnje in prave informacije o zalogah na straneh spletnih trgovin+staff ki se ni lagal

@jozko909: to temo sem prebral šele po naročilu, ko sem že opazil da nekaj ne "štima"..stran pa je delovala dobro organizirana in moje mnenje o trgovini je bilo pozitivno..dva dni..

solatko ::

S spletno stranjo se mora nekdo ukvarjat - nove artikle še nekako spravijo gor, buh var pa, da bi kakšnega tudi brisal. Škoda denarja, da bi jim kakšen študent za 4€ na uro to vsak teden ali 14 dni naredu, največ pa jih ima stran zaklenjeno (nižja cena) in jim mora to narediti (seveda proti plačilu) lastnik strani. Telefon je še vedno zakon, saj pri naših spletnih trgovcih.

Leks ::

se strinjam, da je potrebno najprej preveriti prek telefona/maila ali je stvar dejansko dobavljiva. Pa če si spreten govorec lahko dobiš še kakšen popust .)

jero_no1 ::

zaenkat opravil pri njih 2 nakupa:
1. disk 640 GB ter USB ključek 8 GB - dobil čez 2 dni (šel osebno iskat)
2. napajalnik - dobil po pošti naslednji dan

je pa res, da imajo mail samo za okras (ali pa zato ker ga morajo imet), po telefonu se pa da marskiaj zmenit. pa še nekaj glede vračila - jaz se prej pozanimam kaj kupujem, ne pa da potem ko dobim stvar v roke ugotovim, da bi v bistvu rad nekaj drugega. pa še to: ključek mi je crknu - uveljevljal garancijo pri uvozniku pa ni blo problemov.
od mene še dobijo €€€.

Legoless ::

Naročil nek Linksysov router, ki so ga imeli baje na zalogi. Po dveh tednih in nekaj 10 emailih, ni bilo odgovora. Naročilo sem preklical preko emaila in naročil drugje. Če bojo poslali, bojo poslali zastonj, mojega denarja ne bodo videli. Ni moj problem če so v izgubi in ne čekirajo emaila. Mojih evrov ne bodo dobili.

Lp

MTm2H37rqt7B ::

Pri njih kar redno kupujem taksne in drugacne stvari. Nikoli nobenih problemov.

Zgodovina sprememb…

Tomaz Eruj ::

spletno naročil ram, pa me kliče čez uro da lahko pridem iskat.
pridem not, plunem k€š, rame pod pazduho, zmagovalen nasmešek, črta domov.

ni mi pa všeč njihova stran... nefunkcionalna in grda.
««
3 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8614056 (6532) dwinxp
»

Trgovina Solo.si

Oddelek: Pomoč in nasveti
394094 (2302) mrbungle
»

Pomoč pri reklamaciji !!!

Oddelek: Pomoč in nasveti
342672 (1952) solatko
»

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Oddelek: Kaj kupiti
314760 (2927) Leks
»

Spletne trgovine, ki se ne držijo dobavnih rokov/zagotovil

Oddelek: Kaj kupiti
173131 (2446) grex

Več podobnih tem