» »

Mimovrste

Mimovrste

««
«
1 / 90
»»

darjob ::

Zanima me če ima kdo kakšne izkušnje z to spletno trgovino. In če veste še za katere druge poceni trgovine, ki so zanesljive! Hvala že v naprej.
LP:)

Gwanaroth ::

Z Mimovrste same dobre izkušnje. Nikoli še ni bilo problema, tako da ti lahko samo priporočam.

Poleg njig se splača pogledat še: RoLAN in enaA
Lights often keep secret hypnosis..

darjob ::

Kaj pa z uveljavo garancije?

djordjevic ::

Na mimovrste sem kupil plato in ni delovala. Zadevo sem poslal nazaj in dobil nakazan denar na račun, brez zapletov.

Uros!no ::

Ne tako splošno no... Kako pa masliš da je?

PARTyZAN ::

Na Mimovrste sem nabavil ze precej robe, pa nikoli nisem imel zapletov pri njih. Reklamiral sem ze dost stvari, pa so bili vsakic posteni, tako da sem zelo zadovoljen.

Vsako trgovino definira servis, saj se sele tam pokaze tisti pravi odnos do kupca.

Od mene bodo definitivno dobili se kar nekaj denarja ;).

amigo_no1 ::

StratOS ::

Le enkrat malce preveč ( 2 tedna ) čakal pošiljko, kriv naj bi bil oslužbenec, ki ni poslal naprej pošte, oz. se je lagal, da jo ima v zalogi.
"Multitasking - ability to f##k up several things at once."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."

Svizec69 ::

Tudi jaz imam same pozitivne izkušnje z mimovrste. Zadnji primer sem imel, ko sem naročil prenosnik in sem dobil 1gb rama namesto 2gb. Pozabili so dograditi, ker so to imeli oni posebno akcijo. Sem ji poklical razložil problem, naslednji dan je prišel poštar na dom po prenosnik, če 2 dni sem ga že imel nazaj popravljenega! Tak da res pohvalno. Pa to ni edina pozitivna izkušnja, sem že dosti stvari naročil pri njih in nikoli še nisem imel problemov.

tommy boy ::

Do sedaj nisem imel problemov s to trgovino, pa sem pri njih kupil že kar nekaj stvari- tako da same pohvale z moje strani:)

mte ::

Tudi jaz sem imel precej pozitivne izkušnje, vendar odkar so ukinili brezplačno poštnino nad 15.000sit, pridem malo ceneje skozi kje drugje, recimo z enaa.com tudi nimam nekih nekih negativnih izkušenj, čeprav je tudi res, da moraš za servis in garancijo nekaterih stvari pri enaa hodit k drugih serviserjem, pri mimovrste pa pošlješ kar njim.
Tako da če imaš na izbiro mimovrste ali kakšno čudno lokalno trgovino, bi jaz definitivno bolj zaupal mimovrste.
lp

g. Oden ::

Res je, jaz še samo mimovrste zaupam. Odkar sem imel neprijetne izkušnje pri nekaterih ostalih trgovcih (nakupi.si, Comtron) mi tudi ni več težko malo več zapravit in dobit dejansko garancijo za svoj nakup. Mimovrste all the way.

fizolcek ::

Imam samo jaz občutek, da je mimovrste postal kar drag oz. da niso več med najcenejšemi, kot pred časi?

Kibby ::

Kupil platko, bla DOA, poslal back, doil novo, se danes dela... Dobil napajalc, le-ta je crknil, poslal back, cakal, cakal in cakal... dokler se nisem razpizdo pa me klice nek njihov "mešter" pravi ja pozabili smo na njega... wtf.. pol me za tri dni kliče nek mulc, ja kao njim dela... da mi ga sendajo back... Nikoli več mimovrste, mi bojo neki cicibani tam pamet solili... da sploh ne omenjam da vsako vracanje robe stane (postnina) + traja dolgo... raje kupim v neki stacuni, kam lahko s "peshondo" pridem in vrnem, ne pa da se jebem s postnino, pakiranjem itd. pol pa te nek mulc proba nategovat preko telefona... Mimovrste? NE HVALA!!

PS: Se strinjam s piscem nad mano... ugodni ze en cas niso...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kibby ()

Svizec69 ::

fizolcek:

cenovno pred ostalimi več niso ne, to je pa posledica zanesljivega in kvalitetnega dela, ki se tudi mora nekako plačati. So pa nekatere stvari še vedno med cenejšimi. Jaz sem recimo prenosnika kupil tam in je bila takšna cena samo pri mimovrste in enaa, drugje pa je bilo dražje za cca. 30€. Poštnino res ni fajn da moreš vedno plačati 3€, ampak se da to rešiti tako da napišeš par kvalitetnih mnenj na njihovi strani in dobiš 0.25€ na mnenje. Sam sem tako prišparal že za dve dostavi. Ampak kot že rečeno, za te dražje stvari, kjer je potreba zanesljiva garancija in kvaliteten servis raje dam 10€ več pri mimovrste in nimam težav, če se pojavi kakšna težava, kot pa pri nekaterih kjer te zabavajo do onemoglosti in ti nočejo upoštevati garancije.

Svizec69 ::

Kibby:

sem kar presenečen nad napisanim. Dobro je vedeti da taki tud znajo bit ja, čeprav sam še zdaleč nimam takih izkušenj pri njih. Aja pa še vse artikle (reklamacijo oz. garancijo) sem poslal nazaj na NJIHOVE stroške, samo poklicat jih moreš prej, da dajo na pošto nalog za prevzem pošiljke, tako da ti pridejo na dom odpeljejo in ko je popravljeno spet nazaj pripeljejo. Vsaj pri meni je do sedaj vedno bilo tako.

Je pa fajn vedet da niso vedno taki ja in da je tudi pri njih potrebno paziti.

Galaxy ::

Kupil sem moj monitor Samsung 2232BW pri njih in moram reči, da ni bilo problema z ničemer. Dostavili so mi v 2 dneh, saj niso imeli takoj na zalogi. Z njim sem ultra-zadovoljen in prav tako z Mimovrste. Do sedaj še nisem imel problemov ne z njimi ali z monitorjem.

5 točk za Mimovrste :D

tomaz- ::

tud jaz zelo zadovoljen!

Steinkauz ::

Jst sm pr njih naroču za vsaj 1500eur robe do zdej, pa je blo še vedno vse kul, tut z garancijo ponavad ni problemov. Sam glih zdejle pa čakam že 3 tedne, ker sm poslal en disk, k je začel škrtat, v garancijo. Jim napišem mail, kolk časa mislijo še met(30 dni je max right?), avot odgovor v 2 dneh bo odgovor, mine en teden, še zdej ga ni :D Ne vem kaj majo za mencat z diskom k gre po gobe. Popravll ga ne bodo, al naj mi pošlejo novga al pa keš nazaj :\

Kibby ::

45 dni je...

Svizec69 ::

ja 45 dni je. Pa bolj zanesljivo je če pokličeš, točno veš pri čem si in ti takoj povedo kako je z zadevo. Pri emailih pa ej itak povsod tako, da al moreš poslat 3-4 emaile, da točno opredeliš napako in odgovoriš na vsa podvprašanja, ali pa bolj dolgo čakaš. En telefonski klic reši vse zadeve v 5 min :) pa še z gospodično s prijetnim glasom se pogovarjaš :)

Leks ::

Ja servis imajo kar urejen, cene pa vsekakor niso med najugodnejšimi v Sloveniji, sploh če imaš vsaj malo barantaške žilice v sebi, lahko pri drugih trgovcih (manjših) dosti ceneje prideš skozi.

rejven ::

vse kar sem do sedaj naroču je bilo tko kot je treba tako, da brez pripomb.

moat ::

Glas za mimovrste. Vsi večji nakupi, ki sem jih opravil do sedaj, so šli preko mimovrste. Nikoli problemov okrog naročil ali morebitnega uveljavljanja garancije. Res, kapo dol!

LP, moat

biokill ::

Poglej, mimovrste je ena najbolj zanesljivih spletnih trgovin, je pa res , da imajo kakšno stvar malo dražje kot drugje.....

....samo dobre izkušnje do sedaj..:))

patron ::

Naročil sem že preko 80 naročil in pri nobenem ni bilo težav. Uveljavljal sem eno garancijo za neko matično ploščo, dobil sem takoj novo in deluje brezhibno. Ravnokar sem včeraj naročil en avto radijo, danes so ga že dobili čeprav piše dobava do 7 dni. Mimovrste je zakon =)

BendeR ::

Meni se dogajajo prav smešne stbari prav pri najbolj "zanesljivi" spletni trgovini. Pred dobrim mescom dni sem naročil pomnilnik (v nadaljevanju pomnilnik a). Nekje 3 dni po oddanju naročila me je poklicala prijetna gospodična, češ, da je pomnilnik a nedobavljiv in da če mi lahko ponudijo zamenjavo (takrat menda dobavljivo) za isto ceno (v nadaljevanju pom. b). Zadeva je bila ob normalnem nakupu skoraj 30€ dražja kot prvi, zato sem rade volje privolil. Minili so trije tedni, a nič. Že skoraj obupan sem poslal mail z vprašanjem, kaj se dogaja z mojim naročilom. Po 4 dneh sem dobil odgovor, da je ponujen pomnilnik (spomnimo se, da mi je bilo zagotovoljeno, da je dobavljiv) nedobavljiv in da če mi lahko ponudijo še eno zamenjavo. Prav presenečen sem bil, ko sem zagledal alternativo. Bil je pomnilnik A, za katerega mi je bilo zagotovoljeno, da je nedobavljiv in ki je bojda na zalogi že skoraj 3 tedne. ;D

Ob vsem čakanju je na moje spoznanje prišlo tudi do komplikacij glede drugega artikla, ki sem ga naročil. To je bil disk (320 GB sata 2 disk ... da ne bo kdo jamral, češ da gre za neko prastaro zverino še iz časov prvih atarijev). Artikl je iz takratne akcije izginil iz prodaje in dobil oznako - "Artikel je bil odstranjen iz ponudbe". Z razlago :

Spoštovani uporabnik!Zaradi različnih razlogov (nedobavljivost, neaktualnost ipd.) smo artikel, ki si ga ogleduješ, umaknili iz naše ponudbe. Artikel si lahko ogledaš, ga primerjaš z drugimi artikli, vendar ga ne moreš naročiti. Za kakršna koli vprašanja nam piši na info@mimovrste.com

Skratka. Sprejel sem ponujeno alternativo, ki to nikoli ni bila in ob enem dodal vprašanje, kaj hudiča bo zdaj z diskom. Seveda sem SAM dodal v mail, da če bo nabava diska dodatno vplivala na zdaj že dober mesec trajajočo čakanje na naročena artikla, potem naj mi pošljejo 500gb disk, ki ga bom seveda doplačal.

Še kot zanimivost. Po izbiri drugega pomnilnika mi je bil obljubljen rok dobave najdlje do 21.2. ;D

Mislim, da ni treba povdarit. Za mene je mimovrste po dobavi artiklov MRTEV. Če se zadeva še zavleče bom naročilo enostavno storniral.
:=)

patron ::

Ti čisto verjamem, vse jim pač ne more it dobro. Ampak mislim, da je vedno bolje. Pri njih sem že od samega začetka in sem zadovoljen z njimi.

kurjač ::

Pred leto dni sem naročil pri mimovrsti Tv kartico. Pisalo je "udobje iz naslonjača" se pravi , da ima daljinc. Ko sem škatlo odprl in stresel vsebino ven daljinca ni bilo ;( . Mi kekci pravijo, da se opravičujejo ker pri tem modelu pač ni daljinca. Vse skup sem poslal nazaj seveda na svoje stroške;( . To je bil moj zadnji internetni nakup nasploh.
Sedaj kupujem pri lokalnemu trgovcu, ki mu prej serviram povezavo do artikla (jasno najcenejšega). Ta pa zavija z očmi :D

SmeskoSnezak ::

A zna kak pravnik razložit, zakaj pošta zaračunava nek (1€ tam nekje) strošek, če pa piše na računu mimovrste 3€ za dostavo in obdelavo? Men se zdi, da sn pred cajtom, lih tu na st-ju bral, da pošta tega ne bi smela delat?
@ Pusti soncu v srce... @

kitewing ::

Plačal si ob prevzemu poštarju in ti je računal 0.96Eur provizije za vplačilo.

SmeskoSnezak ::

Aha... zdaj pa naj en pravnik razloži, če pošta sme to delat ali ne? Kaka provizija, za kaj?
@ Pusti soncu v srce... @

Melanholija ::

No to pa drži, nebi smeli zaračunavat, ko sem sam kupil pri mimovrste fotoaparat mi sploh niso hoteli dati paketa če ne plačam, čeprav so pri mimovrste trdili da ne smejo, bi moral na mimovrste gnjavit pa bi mi dal nazaj evro, sam se mi zdi brezveze. Edit: sam nič ne vidim (furum slo-tech pač) zato so možne slovnične napake.

Zgodovina sprememb…

kitewing ::

Odvisno kakšno pogodbo ima Mimovrste z Pošto. Če Mimovrste plača provizijo jo tebi ni treba, če jo pa oni niso jo moraš ti. Odvisno od pogodbe. Seveda pa mora biti ta strošek objavljen na njihovi strani.
PS: za vsako transakcijo je potrebno plačati provizijo...

kitewing ::

Preveri pri Mimovrste in ti bodo pojasnili. Če ti je Pošta zaračunala preveč reklamiraj in ti bodo prinesli denar nazaj.

mtosev ::

Preveri pri Mimovrste in ti bodo pojasnili. Če ti je Pošta zaračunala preveč reklamiraj in ti bodo prinesli denar nazaj.


ja dobis 0,94 al 0,96eur.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

smarkic ::

Ravno sem naročil pri Mimovrste in na obvestilu o zaključenem nakupu piše:
"Provizije na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, nisi dolžan plačati. Vplačnina je plačana po pogodbi. Bodi pozoren, da ti bo poštar izročil račun, ki se nahaja nad posebno položnico."

Bomo videli jutri, koliko bodo poštarji vprašali ob dostavi.

kitewing ::

Kako bi bilo lepo, če bi reklamacije reševali najprej v trgovini in ne najprej na forumu.

xabre ::

Jaz imam tudi samo dobre izkušnje s to trgovino. Žal pa nisem imel vedno sreče pri izbiri robe, ampak so brez problema uredili pod garancijo.

Seveda mora biti garancijski zahtevek upravičen, za hitro in ugodno rešitev.

smarkic ::

Prevzel robo, plačal po računu - brez provizije za položnico. Še ena pozitivna izkušnja z MV.

Volk| ::

Jaz sem do zdaj tudi imel dobre izkusnje. Le zdaj pa vec ne...in ne bom kupoval vec pri njih.Pa sem zapravil veliko denarja tukaj.
Ce primerjate cene z drugimi internetnimi ponudniki so tukaj malenkost visje. Toda evro gor ali dol, ce je trgovina dobra. Ja, dokler ne prides do reklamacije. Samo da prodajo!
Moja slaba izkusnja z Mimovrste:
Kupil včeraj monitor. Doma priklopil, in ugotovil 1 mrtev pixel. Ni panike, sem mislil, bom ze vrnil.
Danes grem v MB na Mimovrste kjer sem včeraj prevzel, da bi vrnil monitor. So rekli, da mora imeti najmanj 3 mrtve pixle da sprejmejo v reklamacijo. Rečem, ok, pa vrnem kot nezadovoljen in denar nazaj, da naročim novega. SO rekli, da to tudi ne gre, ker če vračam za gotovino, da moram it na pošto, plačat pošnitno(bom videl kelko bo to zneslo za monitor, ko grem pol na pošto) in ga vrnem. Denar pa lahko pričakujem v 15 dneh na račun.

Glede na na to da jaz lahko prevzamem v MB v poslovalnici oni pa ne morejo se mi zdi totalno bedasto. Izgovor pa je njihov, da je to za njih prevelik strošek, če bi oni to nosli.

KO je vse ok, je trgovina ok, pri reklamacijah pa se vedno zatakne.

No, jaz več ne bom kupoval pri njih, vam sem opisal dozivetje, vi pa sami presodite ali se splaca(glede na to da niso več tako poceni kot drugi(supercena.com, enaa.com,...)
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

bluefish ::

postopek vračanja je res glup. Upam pa, da se ne razburjaš nad nezmožnostjo reklamacije, ker pogoje določa proizvajalec.

Volk| ::

Ne, za reklamacijo mi je povedala da morajo biti okvarjeni najmanj 3 pixli na 1 cm.
Jaz sem pac pol hotel vrnit izdelek v 30 deven roku kot kao "nezadovljen".
Tu so pa problemi.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

BendeR ::

Do zdaj naročil robe za slabih 5k€. Zapletlo se je le pri pomnilniku, ki ga žal ni blo nikjer za dobit. Čez 2 tedna me je klicala prijetna gospodična in mi ponudila bolj kvaliteten izdelek za enako ceno. Skratka čista desetka. :D
:=)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BendeR ()

Volk| ::

Dobil po mailu:
Ce ste osebno prevzel monitor v poslovalnici Maribor, vam ga morajo tudi osebno prevzeti nazaj. Ko ga prejmemo v naso poslovalnico na Jesenicah, vam bomo vrnili kupnino ali zamenjali za novega. Zal mi je, da tega usluzbenec ni storil takoj. Prosim, da se ponovno oglasite in bodo zadevo uredili.


Zadevo sem tako tudi uredil in upam da bom res dobil denar nazaj kot je dogovorjeno.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Stowaway ::

Moje izkušnje z mimovrste so obup.
Z nakupom nisem imela problemov, težave so nastopile pri garanciji. Po pol leta se mi je pokvaril prenosnik in nesla sem ga na servis mimovrste v popravilo.
To se je zgodilo 13. oktobra.
Prenosnika ni in ni bilo. Klicala sem jih verjetno tisočkrat in vedno dobila odgovor da naj čakam, da ga bo serviser poslal nazaj, če pa se to ne bo zgodilo v 45 dneh, bom dobila novega. Naknadno sem izvedela, da je serviser prejel prenosnik šele 18.10.
2. 12. o prenosniku še zmeraj nič sledi in klicala sem na mimovrste da končno dobim novega in rekli so, da moram počakati na izdelavo nekega 'dobropisa'. Naslednji teden sem ponovno klicala, jim dala celo številko transakcijskega računa, da mi nakažejo denar. Nič od tega. Poslala sem mail direktorju, ki je rekel, da niso krivi oni pač pa serviser. Klicala sem serviserje, ki so rekli, da so računalnik vrnili po 8 dneh od prevzema. Klicala sem na mimovrste, ki so rekli, da se je izgubil po pošti. Končno so me obvestili, da so imeli prenosnik po nesreči ves čas oni v skladišču. Nakazali da mi bodo denar.
Danes je 16.12. Denar še zmeraj čakam.

Verjamem sicer, da se te reči ne dogajajo vedno in da je pri meni šlo bolj za izjemo. Ampak nikoli več preko mimovrste.
(privoščim jim propad. lol.)

bluefish ::

V takem primeru vsekakor kakšen klic na inšpekcijo ali na zps.

kitewing ::

Moje izkušnje z mimovrste so obup.
Z nakupom nisem imela problemov, težave so nastopile pri garanciji. Po pol leta se mi je pokvaril prenosnik in nesla sem ga na servis mimovrste v popravilo.
To se je zgodilo 13. oktobra.
Prenosnika ni in ni bilo. Klicala sem jih verjetno tisočkrat in vedno dobila odgovor da naj čakam, da ga bo serviser poslal nazaj, če pa se to ne bo zgodilo v 45 dneh, bom dobila novega. Naknadno sem izvedela, da je serviser prejel prenosnik šele 18.10.
2. 12. o prenosniku še zmeraj nič sledi in klicala sem na mimovrste da končno dobim novega in rekli so, da moram počakati na izdelavo nekega 'dobropisa'. Naslednji teden sem ponovno klicala, jim dala celo številko transakcijskega računa, da mi nakažejo denar. Nič od tega. Poslala sem mail direktorju, ki je rekel, da niso krivi oni pač pa serviser. Klicala sem serviserje, ki so rekli, da so računalnik vrnili po 8 dneh od prevzema. Klicala sem na mimovrste, ki so rekli, da se je izgubil po pošti. Končno so me obvestili, da so imeli prenosnik po nesreči ves čas oni v skladišču. Nakazali da mi bodo denar.
Danes je 16.12. Denar še zmeraj čakam.

Verjamem sicer, da se te reči ne dogajajo vedno in da je pri meni šlo bolj za izjemo. Ampak nikoli več preko mimovrste.
(privoščim jim propad. lol.)

Tu je šlo pa čisto mimovrste...sedaj vsaj veš od kod ime

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kitewing ()

Ciklamen ::

Mimovrste uporabljam že kakšno eno leto, in jih ne zamenjam za nič!

Pošiljke so vedno hitre in točne, po zelo ugodnih cenah.

Same dobre izkušnje, ni še bilo slabih!

Pdove05 ::

Mimovrste= hitro+zanesljivo na ceno vpliva tudi inflacija zato niso krive Mimovste same.
««
«
1 / 90
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste zaračuna osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31751670 (17867) V-i-p
»

Mimovrste drazji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14349535 (30357) PoStrah
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8029393 (20719) technolog
»

Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
368170604 (155434) zoot

Več podobnih tem