» »

spletna trgovina solo.si

spletna trgovina solo.si

««
2 / 16
»»

biokill ::

Jaz sem si pri solo naročil usnjeno torbico za digitalni fotoaparat.......
...sem čakal prvi tedn, NIČ.....drugi tedn , NIČ....potem sem počas kr že pozabil da sem naročil in nazadnje sem dobil po 4tednih;( ;( ;( ;(

Ne priporočam,,,:D

jrtjtejtt ::

no, jst sm naroču mamaplato v čet in so me v petek klical da je pripravljena za prevzem. takoj v pon sem jo pobral. jaz sem zaadovoljen, je pa res samo en nakup...

qbase ::

no še vedno ni noben povedu ali lahko kar z mailom odpovem naročilo.

#000000 ::

Obstaja free telefon 080 43 57 poklič in boš skenslal naročilo. LP

Leks ::

moj prvi nakup bil vredo, dobil blago v dogovorjenem času.

Drugi nakup pa je bil obup in so mi še sedaj dolžni cca 20€. V bistvu sem naročil in plačal en izdelek, po nekaj dneh sem jih klical in jih povprašal kje je izdelek in so dejali da ga ni več in mi ponudili zamenjavo (češ da je njegov naslednik) za isti denar.

Ko sem prišel naslednji dan do računalnika sem malo preveril cene "naslednika" in videl da so v povprečju 20€ cenej od tistega, ki sem ga plačal. Po klicu so mi dejali da imam dobropis pri naslednjem nakupu. Bomo videli če bo od tega kaj ostalo, bom poskusil nabaviti nekaj v tej vrednosti, da vidim če bom dobil zastonj.

Potem pa TACE STRAN od njih, ker itaq samo nategujejo

Lp

Roadkill ::

Zanimivo.

Kako bi pa ti rešil situacijo, ko nekdo naroči izdelek, ki ga ni mogoče več dobiti?
Ü

charlotte ::

Mogoče bi oni na spletni strani zapisali da ga ni več moč dobavit?

zcetrt ::

Kot prvo ga nebi prodajal. Kot drugo bi mu morali povrniti razliko v znesku in ne dobropis. 20 eur dobropisa ni enako 20 eur. Napaka je bila na njihovi strani.
4.

qbase ::

Evo rešeno...počakal sem še en dan če se bo kaj zgodilo...pol pa sem poklical in odpovedal naročilo... kdo se bo pa z budalami ukvarjal.;(( :( :( :( 8-O . Danes pa sem obiskal big bang dobil mrežno in westerna , dal sem sicer 10 € več , ampak odnos do kupca je tud nekaj vreden. Od zdaj naprej samo še bigbang ker so edini, ki so mi takoj zamenjali pokvarjeno zadevo in ker so edini s katerimi imam samo dobre izkušnje.
Moje priporočilo....NIKOLI NE KUPUJTE PRI SOLO.si ker so cigani. Na uradu za varstvo potrošnikov so pa že itak znani in še bolj bodo postali.:D

LordWorm ::

Zaenkrat kupil vec stvari ki delujejo ok. Nimam iskusenj z vracanjem.
ni podatka

aiko ::

1. naročilo (procesor) -ok
2. naročilo (procesor in disk) - ok
3. naročilo (2xproc, 4x disk) - 22.02.2008- še sedaj ni odposlano
Zadeve so bile na zalogi (kao) in sicer : 2x coreduo, 4x WD5000ABYS, včeraj sem poklical,. da kje je roba, dali so mi nekega tipa na telefon, kateri mi reče, da teh diskov nimajo več (lahko bi poklicali in jih odstranli s spletne strani če jih ni) in da imajo sedaj WD5001ABYS; zmenli smo se da vzamem te in mi zagotovi, da jih danes dobim. Seveda nič od tega. Klical in mi povejo, da jih še niso prejeli (seveda so tudi tej diski na zalogi).
p.s.: Naročilo je bilo na firmo. vrednost nakupa: cca.640€

V primeru, da v ponedeljek-torek ne dobim željene robe jih skenslam.

tipkovnica ::

CIGANI! se popolnoma strinjam s qbase-om. tokl so me raz...zdili, da moram se jaz povedat svojo izkusnjo.

narocila sem prenosno toshibo, ki so jo imeli na zalogi, 850 eur, in torbico zanjo, tudi na zalogi.
cakala sem ju 3 tedne, 5 vmes klicala, ko sem bila ze res sitna in sita njihovih obljub, se je nekamu dalo poklicat nazaj in povedat, da imajo probleme s tiskarjem za slo tipkovnico. whatver, to ni morj problem, in ce bi me takoj poklical, bi skenslala narocilo.
no, pol sm stvar koncno enkrat dobila ... gumbki so na tipkovnivnici vn strleli, torbice ni blo v paketu...WTF? klicem nazaj in mi recejo, da kolk sm glupa, naj sam ornk prtisnem na gumbke in bodo skocili na svoje mesto...HALO!!! a za to sm dala 850 eur? in kje je moja torbica, vprasam? hja, gospa, torbic pa nimamo na zalogi, a vam niso povedal? FAK, mal je manjkal, da se mi nebi utrgal...pa sm jim rekla, da nej mi kr lapo nakazejo kes od torbice nazaj, ker nocem met vec opravka z njimi. to je blo reseno.
cez kak teden, prvic tipkam nekaj slovenskega in glej si ga zlomka: tipki za Č in Đ sta zamenjani. a se nau konc? zgodba s klicanjem se je ponovila, noben me ni poklicu nazaj, dokler nism rekla moji mami, da nej se predstavi kot moja sefica in se je pregovarjala s tipi tm po telefonu do konca, pogovor je bil kr neki - keri debili!!! nato mi je pol odgovorni za toshibe reku, de nej kr sama zamenjam gumbke...ja, pa ja, sm mu rekla, s cim jih nej pa vn spravim, s pilco za nohte? kaksen odnos, k da sm tazadn drek in ne njihova stranka.
nadaljevanje sigurno sledi, govorila sem pa s tipom po imenu sergej, njegova sefica je pa gospa Janja Pevec.
gled ena to, kake pizdarije so mi nardil, bi mi mogl dam pridt tisti 2 dipku popravit, mi senkat eno kur...evo torbico in me vprasat, c elagko se kej zame nardijo, da se mi oddolzijo. sej vem, da se napake dogajajo, sam se da vse popravi z enim korektnim odnosom!
no, to je sam moje mnenje, ce me pa hoce kdo citirat, skopirat in kam drugam prlepit, pa kr lepo prosim.
ne kupujte na solo.si, se ne izplaca!!!

Dangsteer ::

No, jaz jih bom pa malo pohvalil :)) :))
Včeraj zjutraj sem naročil disk WD, danes zjutraj mi ga je poštar že prinesel.Zraven je bilo vse kar spada zraven račun in garancija, poleg tega je tudi najcenejši pri nas.
Upam pa da mi nebo crknil, ker vidim da imate z vračanjem vsi težave.(no, v nobenem primeru ni dobro če ti disk crkne :D )

LP

Zgodovina sprememb…

novinec09 ::

@tipkovnivca:

Če bi bil jaz na tvojem mestu bi jim prenosnika poslal nazaj in zahteval nazaj denar, saj to se ne sme dogajat, sploh pa ne z NOVIM prenosnikom!
Imaš 30dni časa, da jim vrneš! >:D

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: novinec09 ()

maticm ::

Ta trgovina NI VREDNA "POL KURCA"!!
Če hočeš čakat na odgovor pol leta in nadaljnje pol leta na izdelek kupi na solo.si!

LP

Klemenn ::

men se bol trapasto zdi to, da noben od spletnih prodajalcev ne bere vsaj tega foruma in se vsaj potrudi napake popravt (po pravic povedano, zihr kdo pove tut kakšno stvar mal po svoje in ni vse sm prodajalec kriv)

očitno imajo prodajalci že dovolj dela in denarja, da jim ni mar za vse kupce

r5r ::

Nekateri pa res imate smolo. Namreč jaz sem včeraj dobil disk, ki sem ga prejšni večer naročil.

Verjetno lahko iz tega sklepamo, da se splača naročiti samo zadeve, ki jih imajo na zalogi.
And it makes me wonder.

coffeetime12 ::

Še moja izkušnja. Poklical v trgovino, povprašal za izdelke, ki so me zanimali in če jih imajo na zalogi. Seveda je bil odgovor, da imajo vse kar rabim na zalogi. Ker pa sem bil opozorjen že pred časom s strani prijatelja, da je ta njihova "zaloga" bolj fantazija kot resnica, sem možakarju jasno povedal, da naj še enkrat preveri, če res imajo vse. Pa je preveril, preverjal, spraševal sodelavce okrog itn in mi potrdil, da je vse pri njih. Povem mu, da imam tisti dan v Ljubljani opravke in da bom prišel zadeve kar osebno prevzeti. Ok, dogovorjeno.

Čez 1h me kliče možakar in pravi, da bodo imeli graf. kartico po 14 uri (na zalogi??!>:D ). No, popoldne ob 15 se pojavim v Delovi stolpnici in res me je vse že čakalo tam.
Kupil sem si GF7600GT, zunanji WD Passport usb HDD, 2x 512 rama, pa še neke kable, če se prav spomnim. Ker sem si pozabil ustvariti račun, smo to uredili kar tam pri njih. Na koncu pa omenim, da je to kar nekaj denarja in če dobim še kaj popusta? Seveda sem pričakoval odgovor, da so to že najnižje cene itn, ampak ker sem malo "bluzil", sem na koncu dosegel še 10€ popusta>:D .

Je pa res, da sem izdelke prevzel sam, saj kot sem že omenil, mi je svetoval prijatelj, da naj po telefonu 5x preverim in težim ter nato sam prevzamem, ker bom drugače čakal in čakal in čakal.....

Spikster ::

No pred ene mescom pa pol je moj fotr naročil pri solo.si en rutr (asus WL-500W). Sicer neki cajta je mogu počakat, ker rutrja ni blo na zalogi ampak ga je čez 2-3 tedne poklicala ena ženska da so rutrji prsli in da loh pride iskt. Povedu ji je da ne more, ker je mogu se nekam jt in bi se vrnu k bi blo že zaprt. Ona naju je pa počakala, tko da sva prsla ene 20min po uradnem zaprtju, plačala in šla.:D
Z reklamacijami pa nimam nobenih iskušn.

Drgač pa spraulite garancije, račune pa poskenerite, tut če se že skor nč več ne vid (photoshop dela čudeže:D ).

maticm ::

ja če bi vsaj pisalo da ni na zalogi... (logitech v470)
Še vedno piše da je na zalogi pa je nimajo že...(najmanj 1 mesec).
Še dokaz:
miš na solo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: maticm ()

lucif3rka ::

dokler nič ne vračaš, je vse ok:)
sedaj pa že en mesec čakam na vračilo kupnine za vrnjeno grafično kartico...

Spikster ::

Pa sej so vsi isti;(
Tolk cajta jim morš najedat da nakonc neki popusti. Oni al pa tvoji živci:D

aha981 ::

solo.si ... niti slučajno kaj z njimi več!

En primer...in zadnji pri solo.si

Kupil matično ploščo...cena 150€...dobil v roku dveh dneh...vse lepo in prav...odprem škatlo...vse not samo plošče NE...
No potem je minil dober mesec da sem dobil škatlo z matično ploščo.
Da ne govorim kaj se je vse vmes zgodilo:)
//ni podpisa sploh!

Spikster ::

A pa škatla je bla zaprta (mislm tko brez sledi...)?

ziciko ::

Pa se jaz bi nekaj povedal o trgovini SOLO.
Pri njih sem naročil procesor (140€) in sicer v petek 21.3.08.
Poklical sem po telefonu, dobil prijaznega prodajalca ki mi je povedal da se moram prijaviti oziroma registrirati na njihovi strani, da lahko nekaj naročim.
Reko sem da to traja in da bom šel kar v trgovino i kupil procesor.
Prodajalec je takoj reko: no, saj to lahko urediva tudi po tel.
Povedal sem mu podatke in cez nekaj minut sem imel svoj racun.
Drugi dan sem dobil tudi procesor ki sem ga placal po povzetju.
Vse je bilo super, do takrat.

Ker pa s procesorjem nekaj ni bilo v redu (od starta rac. do prihoda v BIOS je temp narasla na 45°C, torej v slabi minuti) sem poklical trgovino po vikendu oz. praznikih.
Dobil sem gospoda kateremu sem razlozil za kaj gre in ta je reko da ni problemov in da mi bodo takoj poslali drugi procesor: "Dobite ga jutri"

Seveda sem takoj odposlal procesor ki sem ga reklamiral in cakal na drugega.

Drugi dan, proc. ni bilo. Pocakal sem se en dan, ga tudi ni bilo.
Okrog 12 ure sem poklical v trgovino, en gospod mi je razlozil da se nisem pogovarjal z njim v zvezi reklamacije in da bo preveril za kaj gre in me poklical.

Medtem ko sem cakal na klic sem malo brskal po Slo-Tech forumu in prebral napisano o tej trgovini.
Malo me je zaskrbelo in sem takoj poklical v trgovino.
Oglasila se je zenska oseba ki je bilo zelo neprijazna. Povedala mi je da je gospod, s katerim sem se pogovarjal v stalezu in da me bo poklical ko bo to lahko storil.
Vprasal sem, ce bo v stalezu 15 dni, jaz ne bom dobil toliko casa odgovora.?
Ponovno je ga. pokazala svojo neprijaznost. Bilo mi je prav nerodno kako je govorila z mano, dokler ni prekoracila vse meje, tako da sem ji povedal kaj mislim o njenem "prijaznem" obnasanju do strank.
Povedal sem ji tudi da sem pravkar prebral nekaj o njihovi trgovini in da se tam omenja ena zelooo neprijazna gospa, ter da domnevam da je to prav ona, in da bom tudi jaz napisal svoje mnenje o trgovini in seveda odnosu do strank.
Njen je odgovor bil "no, vi kar.."
Ker sem videl da nič ni od nje, da se ne da zmeniti sem ji povedal osebne podatke, ces da bo ona preverila kaj je s to zadevo in da me bo poklicala.

Iz tega kar sem prebral tukaj o tej trgovini sem res posumil, toda nisem imel kaj drugega kot pocakat. Ker sem bil precej oster z njo, mislil sem da se ne bo zgodilo da me ne poklice.

In seveda, poklicala je in zahtevala stevilko posiljke.
Ker pa sem procesor poslal z navadno posto, nisem dobil nobenega potrdila. Na posti sem placal nekaj cez 3€ in to je vse.
Ga. mi je povedala (seveda na "svoj" nacin) da procesorja niso dobili in da bo poskusila posiljko izsledit.

Trenutno cakam kaj bo ukrenila.
Moje je misljenje da so procesor dobili, toda ko so videli da ni poslano priporoceno, vedo da ne morem dokazati da sem ga res poslal in da bom ostal brez denarja in procesorja.
Vem da bi moral poslati priporoceno posiljko, toda, posiljal sem vec stvari na ta nacin in je vedno prislo na pravi naslov.
Ne na zadnje, na posti se zelo redko "izgubijo" stvari, sploh pa na relaciji Mb-Lj.

P.S.
Zgornji del teksta sem napisal vceraj, in ker me nihce ni poklical sem danes ponovno poklical trgovino. Ista gospa, od vceraj mi je povedala da moram pocakat na sodelavca ki je v stalezu da se vrne na delo in da me bo takrat poklical.
Kako bo zadeva tekla naprej, bom porocal, v glavnem, ze danes sem trdno preprican da nikoli vec ne bom imel opravka s to trgovino.
L.P.

Klemenn ::

spletne trgovine pri nas očitno še niso "zrele", tiste ki pa so pa imajo normalne (trgovinske) cene

moje skromno mišljenje :\

sniffo ::

ziciko, nauk tvoje zgodbe je bolj kot to, da ne kupuj na solo.si to, DA NE POŠILJAJ VREDNIH STVARI PO NAVADNI POŠTI

#000000 ::

Mah men je pa solo OK, so v LJ kar mi je pri roki, nimam nobene slabe izkušnje z njimi, dobrih pa kr nekaj.
To da se da so v Ljubljani men ugaja, ker ponavad nima časa da bi čakal poštarja, kdaj bo prikolovratil, grem vedno osebno tja, pa še cenejš je (ne vse) kot bi šel v obično štacuno, pa še nikol ni gužve :D

@ziciko Pomojem si mal paranoika, dvomim da boš ostal brez procesorja, pomojem ti ga bodo poslal tud če ga ne dobijo nazaj, da si pač ne uničjo slovesa.

ziciko ::

Da, vem da sem ga polomil s posiljanjem navadne posiljke, toda moj namen ni bil ta da izpostavim posto in postarje.

Kot sem povedal, sem trdno preprican da je naslovnik dobil posiljko, to so mi pritrdili tudi na posti kje sem oddal paket.

Hotel sem ukazati prav na obnasanje posameznikov v tej trgovini.
Tako kot sem reko tudi osebi na drugi strani telefonske zice, bom povedal tudi tukaj:
Nismo kupci, stranke, potrosniki tukaj zaradi taksnih osebkov, ampak ravno nasprotno: oni so tu, ali tam..kakor hocete, zaradi nas.
Če niso sposobni normalno pogovarjati se s stranko ki zeli dodatna pojasnila za SVOJ vlozeni denar, mislim da nimajo kaj iskati na delovnem mestu ki zahteva kontakt s strankami.

Na mojo odlocitev da posiljko oddam kot navadno je vplival najprej prvi razgovor z prodajalcem (domnevam da je bil prodajalec) ki se je obnasal tako kot je red, in mi obljubil zamenjavo brez nepotrebnih vprasanj kot so..
kdaj bom poslal procesor, ali je neposkodovan, ali imam original embalazu, racun in podobno.
Takoj, ko sem mu razlozil problem, je brez dodatnih vprasanj reko: Bomo vam poslali drugi procesor, dobite ga jutri.
No, to sem ze napisal.

Pomislil sem kako imam opravka z resno trgovino in osebjem, sem pa se, kot kaze za enkrat, rahlo zmotil.

Ne pisem to da bi nekom hotel vsiliti moje misljenje, ne, napisal sem kar se dozivel in kar se vedno dozivljam, oziroma kaj se ni koncano.
Mogoce bo komu pomagalo v bodoce.

Rad bi povedal da sem ze dosti krat posiljal v Ljubljano razne stvari in vedno na isti nacin, razen ene maticne ki sem jo poslal priporoceno.
Vse je vedno prislo do naslovnika in seveda, nazaj do mene ne glede ali je bila reklamacija ali sam zadevo poslal na servis (maticne plosce, fotoaparat, tipkovnica...), da ne govorim o "privatnih" zadevah.

L.P.

ziciko ::

@#000000, verjami da nimas prav kar zadeva paranoika.

Povem ti, kaj sem povedal tudi danas.. "njima"
Ne rabim od vas ne procesorja ne denarja, samo me nehajte "voziti" okrog kot debila. Povejte mi da niste dobili posiljke in da mi ne boste poslali drug' procesor in jaz grem v trgovini kupit drugega.

140€ ni denar zaradi katerega bi si zrl zivce in postal paranoik:D
Bom pač kupil drugi procesor v drugi trgovini in to je to.
Vseeno, hvala za javljanje in tvoje misljenje o njih.:D

Modri dirkač ::

Ker pa s procesorjem nekaj ni bilo v redu (od starta rac. do prihoda v BIOS je temp narasla na 45°C, torej v slabi minuti)


Brez zamere, ampak zelo dvomim, da je tukaj problem v procesorju ...:)
Everybody lies!

ziciko ::

@Modri dirkač, otkrito, pricakoval sem prej ali slej nekaj podobnega.
Toda, tema ni "napaka procesorja" ampak "trgovina SOLO".
Seveda vem na kaj mislis:))
Tezave s procesorjem sem opisal v drugi temi, tukaj pa se nisem hotel ponavljati.
Ker pa nimam kaj skrivati, nasprotno, ti lahko razlozim v cem je tezava in za kaj mislim da je kriv prav procesor oziroma hladilnik (ker pa je box, se reklamira skupaj).
L.P.

Spikster ::

Ja ziciko. Polomil si ga pri pošiljanju proca z navadno pošto.
Jaz že tako ali tako sploh ne maram pošte, ker nikoli ne vem ali bom sploh dobil tisto kar sem naročil in me potem če ne gre use vredu več stane (tut psihično), kakor če bi se zapeljal do trgovine. Na relaciji LJ - MB se mi pa ne da vozit (oz. mojmu fotru:D ), tako, da trgovin in ponudnikov izven LJ sploh ne gledam (no razen če je zeelo poceni:)) ).

gansta ::

Hmmm, ko tole berem me kar spreletava "strah". Do sedaj sem naročil 4 stvari pri SOLO: toshiba torba za prenosnika, Logitech G5, Router Linksys, TIpkovnico Logitech. vse prispelo v roku 1-2 dni, brez vsakršnih težav. Pred dnevi pa sem naročil Ipod Shuffle....včeri in danes sem čakal doma pa pošte ni bilo..pa se mi je zdelo vse skupi čudno, pa grem pod moj profil in vidim, da sem po nesreči v naglici označil:"osebni prevzem...". Sedaj me pa zanima, kje lahko to prevzamem, ter ura. Slišal sem, da je to na Dunajski 5, se pravi Delo, 10 nadstropje... Kaj je to soba ali kaj, je spodaj vratar pa njemu rečem...(nisem iz lj :D)? Lahko pridem recimo ob 2 popoldne...?

Ne mislit, da jim nisem poslal emaila, vendar ni bilo nobenega odgovora...

Lp, hvala če bo kdo vedel odgovoriti

jurre ::

jaz mam zaenkrat dobre izkusnje. Narocil sem 2 USB kljucka v sredo pozno zvecer, izbral sem dostavo na dom (ker sem videl da je tudi zastonj in se mi ni dal cakat v LJ 1,5 ure po sluzbi in letat tam okol), v cetrtek sem dobil mail, da je bilo blago odposlano, v petek mi je postar prinesel. Edino kar je bilo, da je bila v petek cena 2€ nizja, mam tud sreco...0:)

Kolega je kupil ruter pri njih, narocil preko neta en dan, sel naslednji dan iskat, vse ok..
Drug kolega kupil procesor, mislim da je sel tudi iskat, je bilo ok.

@gansta
za osebni prevzem je na netu pisalo po 16.30 uri, tako da moras zgleda takrat pridet, da robo posljejo iz skladisca v to Delovo bajto. Tako, da gres v bajto od Dela skozi tisti vhod, ki je cisto pri Dunajski, mimo vratarja, z dvigalom v 10. nadstropje in tam zadevo prevzames, placas pa je to to...Majo gor samo pisarno, ene 2 sobice sta male, pa par folka notr..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jurre ()

gansta ::

Aha se pravi,če je od tega 2-3 dni lahko po moje pridem tudi prej, ker so že prejeli robo....0:)

jurre ::

hm pomoje lahko...nisem pa 100%. Ker tam med narocilom, vem da je sigurno pisalo osebni prevzem po 16.30 uri. Pa jaz npr. itak ne bi mogel isti dan prevzet, ce sem zvecer narocil. Ne vem, a je splosno to napisalo, ali kao prej ne mores. Ceprav pomoje lahko, saj so uni verjetno tam... probaj prej poklicat za vsak slucaj. A kaksenga mail pa ne posljejo, da lahko blago prevzames med to in to uro ali kaj podobnega..?

gansta ::

Ne mail ti pošljejo, istega kakor da bi naročil z dostavo sej zato sm pa šele po 2 dneh pogruntal, da sm obkljukal osebni prevzem... ker je v mailu pisalo:

Spoštovani,

Vaše naročilo je bilo odpremljeno in bo prispelo naslednji delovni dan na vaš naslov....

V samih splošnih pogojih pa tut skoraj nič ne piše o osebnem prevzemu.... :D Probat bom šel kar ob 2, ker drugače nimam časa...0:)

JaniK ::

Pozdravljeni,
Naj vam še sam zaupam svojo zgodbo s to famozno spletno trgovino SOLO.si!
Pred več kot mesecem dni, natančneje 18.03.2008 sem v omenjeni spletni trgovini naročil 22" LCD monitor katerega sem prejel takoj naslednji dan (19.09.08). Vse ok in prav. Ker z monitorjem nisem bil zadovoljen sem se z prodajalcem zmenil, da ga pošljem nazaj ker po zakonu to lahko naredim oni pa mi bodo vrnili denar takoj, ko monitor prejmejo oz najkasneje v 30tih dneh od prejema zahtevka (na njihovih spletnih straneh piše drugače). Tako sem monitor s priporočeno pošto poslal nazaj na njihov naslov 20.03.2008. 21.03.08 dopoldan sem jih poklical in preveril ali so monitor prejeli nakar so mi potrdili prejem.Do sedaj vse ok.
Težave so se začele po približno 10ih dneh ko sem ji poklial in hotel preveriti kdaj mi bodo nakazali kupnino. Najprej so mi obljubili da bo to še isti teden. Seveda denarja ni bilo nikjer. Poklical sem jih spet in mi je prijazen gospod na drugi strani povedal, da se je zakon spremenil in da imajo mesec dni časa, da vrnejo kupnino. Se pravi bi mi mogli denar vrniti najkasneje do 20.04.2008. Mislim, da je bilo 21. tm, ko sem ji spet klical, da preverim kaj je z mojim denarjem. Če se prav spomnem sem govoril z prodajalcem po imenu Valter kateri mi je zagotovil, da bo zadevo preveril v finance in naj bi bila zadeva urejena do 25.04.08. Isti dan popoldan so me še poklicali kjer so želeli imeti moj TR. Seveda nič- V petek (25.04.) sem ponovno klical, govoril sem z prodajalcem Sergejem (če se prav spomnem ker se zelo neradi predstavljajo) kateri mi je ponovno obljubil da se bo pozanimal v finance. NIČ! Danes smo 28. Aprila pa denarja še vedno nimam! Zjutraj sem spet klical, govoril sem z Valterjem kateri bo spet spomnil gospo v financah kaj je na stvari. Zmenila sva se, da se slišiva popoldan. Popoldan pred kako uro spet kličem, dobim Sergeja kateri je zelo neprijazen kot češ kaj spet težim (citiram: "..jah pa sej vam ni treba klicat vsake pol ure"). Prašal sem ga kdo je odgovoren za te zadeve oz naj mi prosim pove kaj je zdaj s to zadevo. Pravi da on nemore nič pomagat in da lahko samo posreduje v finance...itd

Kaj mi preostane ? Odvetnik, tožba ? Čakanje ? Kaj lahko potrošnik naredi v takem primeru ? Skratka, "jebeš" nizke cene z tako spetno trgovino!

lp,
Jani

Leks ::

@Janik
sočustvujem s tvojo zgodbo

Mislim, da še nisem razložil mojega zapleta s tistimi 20€, ki sem jih imel v dobrem od takrat ko so mi poslali cenejši model.
Denarja mi niso hoteli nakazati na moj račun, tako da sem bil prisiljen naročiti drug izdelek v enaki ali višji vrednosti (z doplačilom).

Seveda sem najprej po tel. preveril če res imajo izdelek na voljo, nato sem ga naročil, ker je sta 22€ sem doplačal 2€.

Ne vem zakaj jim je tako hudo vrniti denar. Verjetno zato ker je laže, da pri drugem izdelku, ki ga boš naročil še nekaj zaslužijo.

Barabe, nikoli več pri njih. Raje drugje malenkost več, kot pri njih in se kasneje pošteno opečeš.

Preden kupujete pri SOLO se vprašajte: "Ali sem res tako bogat, da bi tako poceni kupoval"

Lp

Grimlord ::

@Janik
Preden kupujete pri SOLO se vprašajte: "Ali sem res tako bogat, da bi tako poceni kupoval"

Podpis!
Iz malenkosti nastane popolnost in popolnost ni malenkost.

Tr0n ::

Narocil WD disk in 24" monitor. Oboje prispelo dobro zapakirano v roku dveh dneh. Deluje brez problemov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

JaniK ::

Narocil WD disk in 24" monitor. Oboje prispelo dobro zapakirano v roku dveh dneh. Deluje brez problemov.


Dokler bo vse delalo kot mora ne boš imel težav, ko pa bo treba uveljavljati garancijo ali reklamacijo se pa kar pripravi na nočno moro ! (Upam, da ne bo potrebno)

Lp,
Jani
PS:
Zanimivo prišel sem do parih ugotovitev...
- Select Technology - SOLO.si - EMAIL.si (Recimo, da je to eno in isto)
- Prodajalca Valter in Sergej Foški sta očitno šefa in ne navadna boga prodajalca...
- Me prav zanima kdo je ga. Janja Pevec (Podpisnica računa, katera se tudi ne oglaša na email...)
- Verjetno je podjetje tok v minusu, da nimajo niti tolk, da bi potrošnikom kupnino vračal...(Tožarjenje z DELOM)

SKLEP: Sledi tožba!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JaniK ()

ant ::

jaz sem imel tudi probleme z njimi :)

sem kupil eno miško in pač nisem bil zadovoljen z njo, zato sem jo vrnil. ker v 30ih dneh še vedno ni bilo nakazila sem jim malo zagrozil s tržno inšpekcijo, nato pa je bilo naslednji dan nakazano.

lp

friksi ::

JaniK.
To ali je podjetje v minusu (oz. za preteklo leto) se da ugotoviti v nekaj minutah preko AJPES-a.

LP

fizolcek ::

V Solo se pomoje splača kupovati, če točno veš kaj rabiš, če pa že ko naročaš razmišljaš v smeri, da mogoče izdelek ne bo ustrezal, potem pa res niso pravi.

SepoX ::

Po podatkih iz Ajpesa so imeli v letu 2006 takle izid - BILANČNI DOBIČEK/IZGUBA(-232.614.000 SIT).

Tilen ::

232 milijonov? 8-O
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

IVo ::

Heh ni čudno da ne upoštevajo reklamacij!:\

kmetek ::

LOL, kar kupujte pri njih še :)
««
2 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8613645 (6121) dwinxp
»

Trgovina Solo.si

Oddelek: Pomoč in nasveti
394017 (2225) mrbungle
»

Pomoč pri reklamaciji !!!

Oddelek: Pomoč in nasveti
342589 (1869) solatko
»

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Oddelek: Kaj kupiti
314652 (2819) Leks
»

Spletne trgovine, ki se ne držijo dobavnih rokov/zagotovil

Oddelek: Kaj kupiti
173005 (2320) grex

Več podobnih tem