» »

Mimovrste

strani: 1 2 3 4 ... 16

zvery1 ::

Zanimivo, sam nisem imel nikoli problemov z uveljavljanjem garancije na Mimovrste.
Artikel (Mp3 player) so mi zamenjali brez vprašanj 14 dni po nakupu, monitor, ki mi je crknil eno leto od nakupa, sem imel pa popravljen in poslan na moj naslov v 21-ih dneh.
AMD X6 1090T, 16GB DDR3, GF 750Ti, Gigabyte 890XA-UD3,
1 x SSD, 4 x HDD, running Ubuntu 14.04 x64

Swiwer ::

Meni gre pa na k.. ko napisejo da je nekaj na zalogi, pa se izkaze da je dalec od tega. V nedeljo zvecer (torej efektivno v ponedeljek zjutraj) sem narocil artikel, ki je bil oznacen kot na zalogi. Namenoma sem izbral osebni prevzem v LJ zato da me bodo do 12:00 ure sigurno obvestili, da lahko pridem ze kar iskat. Seveda maila od nikoder. Edini mail ki sem ga dobil je bilo "portdilo" narocila kjer pa pise da je ponedeljek 9. do cetrtek 12. februar. WTF? Na zalogi!? Sem si mislil OK, ga nimajo na zalogi v LJ ampak na Jesenicah. Bodo v ponedeljek poslali v Ljubljano pa bom v torek prisel iskat (mimogrede zdaj je ze vseeno ce mi ga oni dostavijo). In v torek spet nic. Za izdelek "na zalogi" moram cakat tri dni, u.p.m.! Jaz in verjetno marsikdo, ki nekaj kupuje si pogosto izbere izdelek v neki trgovini zato ker je tam "kao" na zalogi, potem se pa izkaze da bi blo boljs it v BigBang ga iskat pa ga takoj dobis.

Saj nimam kaj dosti za pripomnit cez mimovrste.com samo mi gre na zivce tak bedni nacin nategovanja z njihovo zalogo. Ze tko je dost on-line stacun, ki imajo totalno zgresene podatke o zalogi na spletnih straneh samo ni treba da so zdej se mimovrste.com taki bedniki. Pol je vseen ce pri SOLO narocim zadevo, je vsaj ceneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Swiwer ()

sss ::

En dan sem bral track log od neke pošiljke poslane iz HK,China v Slo.
Sramota je, da potrebujejo slovenske internet trgovine enako časa kot pošiljka poslana iz Kitajske.

Naroču sem že en kp stvari preko neta in načeloma mi še ničesar niso prinesli naslednji dan. Tud če mi prinesejo drugi dan je že praznik.
Če ste iz bližine BTCja se vam najbolj splača izbrati osebni prevzem saj se izognete stroškom dostave. Kje so časi, ko so imeli na Mimovrste brezplačno dostavo..

Swiwer ::

Mah tut osebni prevzem ne pomaga zmeri. Artikel ki je bil oznacen "na zalogi" sem narocil v ponedeljek zjutraj pa ga se v sredo nisem dobil. Narocilo sem pac storniral. Vidim da znajo biti mimovrste.com isti slackerji kot vsi drugi.

svetetko ::

hej! a je slučajno še kdo naroču tole grafo na mimovrste: http://www.mimovrste.com/artikel/263005... če ja, ali ste jo že dobl? namreč jst jo zdle čakam že 8 dni, sm klicu, pa so rekl da jo bom dobu. neki sumliv se mi zdi vse skupi, glede na to da zdaj na njihovi strani piše da je umaknjena iz prodaje... vesel bi bil kakršnekoli informacije :)

xabre ::

Če so ti sprejelo naročilo, potem boš prej ko slej dobil.

svetetko ::

ja naročilo je potrjeno, čudn mi je da dajo tako ceno za grafo in folk ful navali pol jo pa umaknejo iz prodaje? na njihovi strani pa piše da loh pride do spremembe cen, pa ti pol ponudijo odstop ali zamenjavo oz neki v tem smislu. a se je komu to že zgodilo? kako pol to zgleda?

xabre ::

Zgleda so razprodal zalogo po taki ceni. Noč posebnega. Jaz sem naročil en laptop pa sem ga dobil po kakšnih treh tednih, ko je bil že umaknjen iz prodaje. To je dokaj pohvalno da se potrudijo in nekje najdejo še en tak kos. Če se ti ne mudi preveč.

Cena pa velja tista v času naročila, poznejše spremembe ne veljajo.

Kolk je pa bla grafa?

svetetko ::

K sm jo naroču je bla dobavljivost do 14 dni. bla je pa 186 evrov :P zato pa pomoje tak naval :)

Samson ::

Mimovrste...hum kaj rect? Narocil mogoce v 3 letih ali vec mogoce 5 artiklov. Vedno prislo v 2-3 dneh. Nazadnje je dober mesec nazaj zena si zamislila nalup "kuhalne klime" poimenovano kuhinjska napa, in ker je po besedah in mailu iz mimovrste na zalogi, je morala vplacati po predracuni cca 15x evrov. Cakali 10 dni od nikoder nape. Na maile odgovori da je treba pocakat, ker je ni pri dobavitelju. OK. en teden gor ali dol, nima veze. Pocakamo se dodatnih 10 dni, nakar zena klice kaj je sedaj z napo in gospodicna rece, da je rok dobave podaljsan za dodatnih 14 dni. To je bilo prejsnji cetrtek in zena se je odlocila, da naj ji nakazejo denar nazaj. Odgovor gospodicne, da bo denar nakazan sele v ponedeljek, ker se pac izplacuje ob ponedeljkih. Pomeni da so veliiiiiiko dnevov obracali nas denar, niso se pa v resnici sploh pozanimali pri dobavitelju, ce je sploh klima na zalogi. Narocena je pa bila pri njih zato, ker nikjer v sloveniji ne dobis bele candy nape, hehe. In oni so se klical zeno, ker je opravila nakup prek neta, da kako si je ona zamislila napo dobit, ce pa jo ni placala in da naj takoj placa da jo gredo iskat kao...No ostalo pa ste ze na zacetku prebrali. Ja, recesija se ze pozna, hehe. Ni klim, ker so inox oh in sploh in samo te se izdelujejo. Mnjah kaj cmo. Imajo napo na hrvaskem za 950 kun, pa se ddv nazaj dobis. Ocitno je evropa naredila svoje z cenami in dobavami, hehe.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

oberskitona ::

MIMOVRSTE je res MIMO dajo oglas za grafično kartico, ki je nimajo in po potrditvi naročila po tem ko so mi poslali mail kdaj bo dostava, sem namesto kartice na ta datum dobil mail, da nebo te kartice ker jih pač oni niso dobli se pravi 14 dni me je nekdo dobesedno na suho nateg.... . Kartico hd 4870 so prodajali pred pol leta za 172eura ker je takrat nisem dobil so mi rekli naj malo počakam da jo bodo dobli čez kak mesec samo sedaj pa je 6 mesecev skoraj mimo pa še vedno je ni za tako ceno pri njih.

Pa da nebo kdo pametnjaro kako se to lahko zgodi 2 plate sem jim že moral vrnit ker so mi nove poslali defektne itd....

Dejstvo je da nemore neka trgovina prodajat, reklamirat, potrjevat naročil in pošiljat mailov z datumom dostave za blago ki ga sploh nima.

Oni so si tem delali reklamo ampak na žalost zelo slabo tolko o MIMOvrste.

Samson ::

No ja sej ce realno pogledamo, nobena internetna trgovina nima zalog dejansko, ampak ko nekaj narocis, posredujejo naprej dobaviteljem in potem posljejo tebi. Ampak da ne morejo prej preverit je pa tudi malce mimo...V glavnem mora pisat NA ZALOGI, hehe. Potem so zmagali naceloma.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

Mertelj Pero ::

Zaenkrat imam le slabe izkušnje s SOLO (čakam en tedn na rame, ki so na zalogi, nato spet kličem (ja jaz sem moral klicati) in mi ponudijo druge, spet čakam nekaj dni...), z drugimi vedno bilo kar točno. Pri Enaa so me sami poklicali, da ni nekaj na zalogi in podobno stvar ponudili in dobava je bila še vedno na isti datum.

Skratka tako pač je... če imajo artikel na zalogi, ga dobiš drugi dan, če ni... je pa cela štala....

Joze_K ::

Ja tudi jaz že večkrat tam nakupoval, se kar trudijo,..., vendar pri tem zadnjem nakupu pa so TOTALNO MIMObrcnili z dobavnim rokom..., na splet napisano do 14 dni, sedaj pa že ČAKAM MESEC dni na dobavo, pa ravno zdaj sem spet dobil sporočilo še ni na zalogi / vse sem seveda v predplačilu plačal.
Gre pa za Onkyo TX-SR606 receiver,..., iz druge trgovine v SLO pa so mi sporočili, da ga imajo na zalogi (Mediamarket),...

po pravici sem kar malo razočaran nad sedanjo zadevo...., kolikor se mi je zdelo "kupovanje iz fotelja" praktično, toliko bom sedaj razmislil ali naj vseeno stopim do lokalnega prodajalca in zadevo vzamem takrat ko sem mi zalušta.... :'(

BuzzFuzz ::

Jaz nisem imel nikoli problemov z Mimovrste, Demise ali Elektroniko. Slabe izkušnje imam samo s SOLO. Podoben primer kot Mertelj Pero, rami se naročijo, in to s klicem (ponedeljek), možakar mi potrdi da so na zalogi, nato do danes nobenega emaila, ne pošte, kličem pred nekaj minutami in povprašam kako je za rami in mi reče da jih ni na zalogi. Seveda mi je takoj ponudil druge v istem cenovnem razredu. SOLO enkrat in nikoli več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BuzzFuzz ()

Mertelj Pero ::

S totimi rami je zdaj očitno res problem, ker grejo cene gor in očitno jih nočejo dati pod ceno.
Jaz sem naročil DDR1 OCZ 2x1gb, 26.90€ (pisalo da so na zalogi), nato so mi za isto ceno ponudili ExtremeMemmory (sedaj pa so 35,90€, OCZ pa so zdaj 36,90€).
Sicer to vse lepo in prav, a se mi ni zdelo lepo, da sem moral sam klicati in da na mail ni bilo odgovora.

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

rami ddr1 gredo samo še gor.

Klemeen ::

Danes dobil z mimovrste po pošti lcd monitor in router, vse lepo in prav dela..zadovoljen.
Nekaj me zanima, v njihovih "peavilih" piše, da se lahko izdelek vrne brez pripomb ali karkoli nazaj v roku 45 dni (če jih obvestiš po 15 dneh, da boš izdelek vrnil) in oni ti vrnejo denar in to je to. Je že kdo probal to? Torej če je tako, lahko jaz naprimer naročim komp za 2000€ dobim na dom, se malo igram z njim kak teden ali dva, jih obvestim da ga bom vrnil in čez 45 dni ga pošljem po pošti nazaj in dobim ves denar 2000€ na moj trr??? Simpl kot pasulj..ali ne? Hvala za info.

krho ::

Čas za dobavo je "približno povprečje" prejšnjih dobav.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

kmetek ::

Danes dobil z mimovrste po pošti lcd monitor in router, vse lepo in prav dela..zadovoljen.
Nekaj me zanima, v njihovih "peavilih" piše, da se lahko izdelek vrne brez pripomb ali karkoli nazaj v roku 45 dni (če jih obvestiš po 15 dneh, da boš izdelek vrnil) in oni ti vrnejo denar in to je to. Je že kdo probal to? Torej če je tako, lahko jaz naprimer naročim komp za 2000€ dobim na dom, se malo igram z njim kak teden ali dva, jih obvestim da ga bom vrnil in čez 45 dni ga pošljem po pošti nazaj in dobim ves denar 2000€ na moj trr??? Simpl kot pasulj..ali ne? Hvala za info.


to že pove o tem, da nisi resen kupec.

Mertelj Pero ::

In če ni resen kupec, potem tudi 2000€ nimaš. Če pa si že vzel kredit samo zaradi zajebancije, pa boš ga itak preplačal z obrestmi. :)

Klemeen ::

Danes dobil z mimovrste po pošti lcd monitor in router, vse lepo in prav dela..zadovoljen.
Nekaj me zanima, v njihovih "peavilih" piše, da se lahko izdelek vrne brez pripomb ali karkoli nazaj v roku 45 dni (če jih obvestiš po 15 dneh, da boš izdelek vrnil) in oni ti vrnejo denar in to je to. Je že kdo probal to? Torej če je tako, lahko jaz naprimer naročim komp za 2000€ dobim na dom, se malo igram z njim kak teden ali dva, jih obvestim da ga bom vrnil in čez 45 dni ga pošljem po pošti nazaj in dobim ves denar 2000€ na moj trr??? Simpl kot pasulj..ali ne? Hvala za info.


to že pove o tem, da nisi resen kupec.


Kaj ma to veze z pravili Mimovrste?? Jaz sem samo lepo vprašal in dal primer, če je to možno izvesti, saj kolikor jaz razumem se to lahko naredi, čeprav niti ne nameravam narediti, zanima pa me zato, če slučajno router ne bi ustrezal mojim potrebam, da ga bi vrnil in če je to mogoče če se naredi tako kot sem zgoraj opisal...podobna rpavila ima big bang če se ne motim.

@Mertelj Pero, dal sem samo primer, saj nekateri lahko to naredijo tudi samo zaradi zajebancije, ne mislim pa mene, saj lahko vsak izdelek sam preizkusim, saj delam v trgovini z tehniko, tako da ne rabim spletne trgovine za preizkušanje robe.

BuzzFuzz ::

S totimi rami je zdaj očitno res problem, ker grejo cene gor in očitno jih nočejo dati pod ceno.
Jaz sem naročil DDR1 OCZ 2x1gb, 26.90€ (pisalo da so na zalogi), nato so mi za isto ceno ponudili ExtremeMemmory (sedaj pa so 35,90€, OCZ pa so zdaj 36,90€).
Sicer to vse lepo in prav, a se mi ni zdelo lepo, da sem moral sam klicati in da na mail ni bilo odgovora.



hehe, tudi meni je ponudil ExtremeMemmory...

borutz ::

jaz sem tudi narocil v nedeljo disk ki je bil na zalogi pa sem sele danes dobil
sem klical in ocitno so imeli ogromen naval narocil zaradi kode na popust+ brezplacna dostava

sem ze kar nekaj stvari narocil in to je prvic da je trajalo en teden, ce je bil izdelek na zalogi

se jim oprosti ker do sedaj res ni bilo nobenih problemov
isti disk je sedaj 25 eurov drazji >:D

lp

kilercek ::

Danes dobil z mimovrste po pošti lcd monitor in router, vse lepo in prav dela..zadovoljen.
Nekaj me zanima, v njihovih "peavilih" piše, da se lahko izdelek vrne brez pripomb ali karkoli nazaj v roku 45 dni (če jih obvestiš po 15 dneh, da boš izdelek vrnil) in oni ti vrnejo denar in to je to. Je že kdo probal to? Torej če je tako, lahko jaz naprimer naročim komp za 2000€ dobim na dom, se malo igram z njim kak teden ali dva, jih obvestim da ga bom vrnil in čez 45 dni ga pošljem po pošti nazaj in dobim ves denar 2000€ na moj trr??? Simpl kot pasulj..ali ne? Hvala za info.


to že pove o tem, da nisi resen kupec.


Kaj ma to veze z pravili Mimovrste?? Jaz sem samo lepo vprašal in dal primer, če je to možno izvesti, saj kolikor jaz razumem se to lahko naredi, čeprav niti ne nameravam narediti, zanima pa me zato, če slučajno router ne bi ustrezal mojim potrebam, da ga bi vrnil in če je to mogoče če se naredi tako kot sem zgoraj opisal...podobna rpavila ima big bang če se ne motim.

@Mertelj Pero, dal sem samo primer, saj nekateri lahko to naredijo tudi samo zaradi zajebancije, ne mislim pa mene, saj lahko vsak izdelek sam preizkusim, saj delam v trgovini z tehniko, tako da ne rabim spletne trgovine za preizkušanje robe.



Moj primer: pred cca 1 mesecem naročil plato, dobil čez dan-dva, pričel sestavljat komp...ups, podnožje za AMD??? Najprej sem mislil, da so zajebal naročilo, ampak sem preveril naročilo in sem bil pač površen pri naročanju (ne naročevat če ti žena in mulci okol skačejo!!!) Zadevo sem po svojih najboljših močeh zapakiral nazaj, na priložen list papirja sem obkrožil, da nisem zadovoljen z artiklom, poslal nazaj, naslednji dan sem imel kupnino nakazano na računu. Druge plate nisem jemal, ker sem vmes od sodelavca dobil rabljeno. Sicer pa pri mimovrste že večletna stranka, nikoli komplikacij.

Klemeen ::

http://www.mimovrste.com/artikel/275014...

Naročil prenosnika, torej če mi slučajno ne bo všeč, ali karkoli, ga lahko po 2 tednih brez problema vrnem nazaj v trgovino, tudi če bo že rabljen in že vse naloženo gor, itd. kolikor jaz to razumem, ga lahko potem brez problema pošljem nazaj in dobim denar nazaj na trr. Tudi če bo že rabljen in vse gor??? Zgleda da ja, kot sem bral in vse, samo v malokateri trgovini, boš lahko vrnil prenosnik nazaj v trgovino in poleg tega še dobil nazaj ves denar. Zato tudi sprašujem tiste ki mate izkušnje z tem, za druge izdelke ste že povedali nekateri, a za prenosnike je isto:|

Klemeen ::

Pozabil vprašat...
Mogoče kakšna akcija na mimovrste in spet kakih 5% popusta, kot je bilo pred tednom, ko so se selili? Ali vsaj brezplačna dostava. Hvala za info. lp

Mertelj Pero ::

Akcije trenutno ni nobene.
V meniju na desni strani ti piše, da lahko vrneš v 30 dneh, brez obveznosti. To je to.

uros_m ::

Za vse, ki jih zanima kako in kaj je okoli vračanja izdelkov (predvsem zadnji odstavek): klik me đentli

Tackleberry ::

Pozdravljeni,
no bom pa še jaz dodal svojo zgodbico o mimovrste.com.

Naročil sem laptop, torbico, miš. Skupni znesek 1900 EUR. Pošljejo mi 2 tracking numberja s potrditvijo odpreme. Vse OK.
Dobim 2 paketa, že na občutek prelahko in sumljivo. Seveda manjka laptop. Prijazno pišem, kaj se je zgodilo in valda naj počakam.
Čakam in slučajno pogledam na 1 paket in se 1 tracking number sploh ne ujema.
Pišem še enkrat mi dopišejo 3i number. OK
kličem na pošto in seveda mankajoči number nikoli niso prevzeli ;(WTF.
Pregovarjanje s pošto in mimovrste support, valda noben ni kriv in nihče nič ne ve.
Mimovrste pošlje poizvednico šele po parih dneh ne takoj, ko sem prijavil napako (zelo so namreč ažurni8-ONOT).
Vmes se pozanimam na pošti, kakšna bi morala biti procedura v tem primeru. In zopet se ne ujema z poslovanjem Mimovrste. Super;(( Prodajalec bi mi moral namreč poslati takoj nov izdelek, potem pa naj odškodninsko ureja s pošto.
Tako, da sem zaenkrat ob 1900 eur in laptop (ki ga pa tudi nujno rabim).

Upam, da sem koga odrešil muk nakupovanja pri njih. Mene namreč ne vidijo več.

Mam pa občutek, da bo šlo naprej po Murphiju. Če (ko) dobim laptop, mi nekaj pravi, da bo škart roba in skoz na servisu.

MihaPR ::

@fache: Vse pošiljke tehtamo, preden zapustijo našo odpremo. Tvoj paket je bil poslan iz našega skladišča, vendar v enakem stanju ni prišel do poštnega logističnega centra v Ljubljani. Vse naše pošiljke so zavarovane, tako da so vse skrbi, da naročenih artiklov ne bi prejel, odveč.

Žal nam je, da jo včasih takole zagode 'poštni škrat', vendar se je Pošta izkazala kot daleč najbolj zanesljiv dostavljalec v Sloveniji. To pa seveda ne pomeni, da niso imuni na razne nepripetljaje. Tudi Pošta skrbi za pravilno dostavo tako, da pakete tehtajo na vseh možnih kontrolnih točkah.

Nov prenosnik je že na poti in ga bomo dostavili v najkrajšem možnem času, se pa hkrati opravičujemo za zamudo.

LP, Miha

*** Polno razkrijte

Miha Rejc
vodja korporativnega komuniciranja @ mimovrste
***

Tackleberry ::

@obutimacek
odgovor je nepopolen. očitno niste dojeli v čem je največji problem.
meni se pa tudi ne da več s tem ukvarjati.
če pa mislite, da boste dobili kupca nazaj, pri taki masi spletnih ponudnikov, s preprostim "se opravičujemo" se pa motite.

lp

Leks ::

Verjetno želi za svoj težko prigaran denar dobiti najboljše blago in dokaj hitro ter kakovostno storitev.
Je pokazal svoj trud in klical naokoli, kje se je zataknilo, vendar ni zaleglo. Tukaj sta ga zasrali trgovina
in dostava. Poleg opravičila bi si kot stranka zaslužil še kakšno darilo, vsaj 16GB USB...
Trgovina in dostava pa se naj potem kasneje dogovorita, kdo je kriv.

hooger ::

bolje ena tečna stranka manj, kot pa ena preveč.....

energetik ::

Jaz imam z Mimovrste samo dobre izkušnje. Pred časom sem naročil 1 plošček SDRAM, ki ga je zaznalo samo pol (plata ni podpirala). Poklical, poslal nazaj in kmalu imel denar nakazan na TRR. Sicer pa sem naročil že vsaj 15 stvari in vedno vse dobil v 3-4 dneh.

opeter ::

bolje ena tečna stranka manj, kot pa ena preveč.....


Jep. Taki so najhujši.
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tilen ::

bolje ena tečna stranka manj, kot pa ena preveč.....


Jep. Taki so najhujši.


Prodajalci, seveda.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Leks ::

Prodajalci, ki ne dojemajo, da želimo potrošniki danes veliko več za svoj denar, kot pred cca 5-10 leti.
Živela konkurenca :)

kitewing ::

@obutimacek
odgovor je nepopolen. očitno niste dojeli v čem je največji problem.
meni se pa tudi ne da več s tem ukvarjati.
če pa mislite, da boste dobili kupca nazaj, pri taki masi spletnih ponudnikov, s preprostim "se opravičujemo" se pa motite.

lp

Lahko bi bilo malo več strpnosti. Verjetno imate tudi vi radirko v predalu. Ljudje smo na žalost zmotljivi in takle odziv je malo smešen. Z dobrimi postopki in ustrezno kontrolo napake lahko zmanjšaš na minimum ne moreš jih pa odpraviti.

Osebno me napake sicer motijo, vedar če je korekten odnos se vse reši.

NavadniNimda ::

Jaz pa sem že ene 5x kupoval pri MimoVrste in jih lahko samo pohvalim za profi odnos in ameriški način dela.

opeter ::

Prodajalci, seveda.


Ne, ampak kupci.
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tilen ::

Prodajalci, seveda.


Ne, ampak kupci.


Takšni trgovci ste potem v recesiji, ja. Prav vam je.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

opeter ::

Nisem trgovec, imam pa tudi sam izkušnje s tečno stranko.
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tackleberry ::

no ja, če smo že pri tem, imam tudi jaz precej izkušnj z delom s strankami; zato opeter, nočem več komentirati in srati v detajle po forumu, da ne bo še kdo ob bonus pri plači.
sem samo podal svoje mnenje o moji "negativni" izkušnji pri nakupu. sem bil precej potrpežljiv, dokler nisem jaz moral delati njihovega dela, tako da... misli si kar hočeš.Krivdo sta pošta in trgovec zvračala drug na drugega, s tem da sem omenil da so bili tracking numberji popolnoma neusklajeni in pomanjklivi (kaj naj si potem mislim?)Na koncu mi je vodja paketne moral razložiti proceduro v takih primerih.

Bom se pa definitivno še enkrat oglasil in poročal o njihovem najkrajšem možnem dostavnem času.

@Hooger in opeter@, ko bosta pa vidva nataknjena na kol od trgovcev bosta pa sigurno najbolj cvilila.

Eddy ::

Živjo,

Moram rečt da sem sam kupil 2-krat pri mimovrste in nisem imel problemov.
Pa poznam Tekleberry-jev problem v detajle in sem tudi sam razočaran nad odzivom.
Menim pa, da je bil tukaj problem, ker dodatnega računalnika niso imeli več na zalogi.
In so pač rekli dajmo še mal počakat, sej se bo našlo, namesto da bi takoj urgirali.
Tukaj se meni zdi problem in slaba referenca tako dobrega podjetja!

LP, Edi
www.ekwaterblocks.com

tomaz- ::

Mimovrste: do sedaj vse pohvale.. vse poslano tako, kot je treba. enkrat zaplet s tem, da v paketu nisem dobil tistega, kar naj bi bilo notri. Paket malo "raztrgan", prazen.. Poklical na Mimovrste, v treh dneh dobil odgovor, da dobim nov paket, krivec: POŠTA!.. Vse piz++rije so oni reševali s pošto, jaz sem dobil robo brez problema na domv enem tednu.. Zaenkrat same pohvale za Mimovrste... morate pa nekaj upoštevat. Zagotovo je tud nekaj osebkov, ki bi radi "dobili" tisto, kar niso plačali, zato morajo tud pri Mimovrste preveriti dejstva in to terja svoj čas. Moram pa rečt, da so učinkoviti in nimam pripomb!! Niso ravno najcenejši, so pa firma na mestu in jaz jim zaupam. Pa lahko na pamet rečem, da je bil to recimo cca trideseti nakup pri njih. Skupno zagotovo preko cca 5000 ojrov (seveda ne kupujem samo zase, hehe ) .. Pa tud pri ena A so podobni. Tako da, jaz obem zaupam.. Mi je pa jasno, da ni šans, da bodo stvar rešili v eni minuti, oz tako hitro, kot bi si mogoče kakšna stranka zaželela.. Ampak dosedaj so VSE REŠILI.. In to je bistvo, fantje moji..

TehDucky ::

Jaz sem tudi do sedaj imel pri njih 2 nakupa. Zadnji nakup je bil Logitech wave ter G5, Usb ključ 32gb ter podloga za miško. Vse je bilo na zalogi razen ključa, vendar sem ob naročilu dal gumb, naj pošljejo tisto kar imajo na zalogi, ostalo pa malo kasneje. Kar pa se seveda ni zgodilo. Vse stvari sem potem dobil šele po 1 tednu, moram pa reči, da so zelo lično zavili škatle. V škatli s samo usb ključem sem dobil ogromno pene, kar pa jim seveda štejem kot plus. Drugače pa se niti nisem sekiral, le zdelo se mi je da se malo vleče. Prvič sem pa kupil kartušo, 1gb ram ter baterijo za mobitel, ki pa sem jih dobil v 2 dneh.

Lp

Tackleberry ::

Mimovrste: do sedaj vse pohvale.. vse poslano tako, kot je treba. enkrat zaplet s tem, da v paketu nisem dobil tistega, kar naj bi bilo notri. Paket malo "raztrgan", prazen.. Poklical na Mimovrste, v treh dneh dobil odgovor, da dobim nov paket, krivec: POŠTA!.. Vse piz++rije so oni reševali s pošto, jaz sem dobil robo brez problema na domv enem tednu.. Zaenkrat same pohvale za Mimovrste... morate pa nekaj upoštevat. Zagotovo je tud nekaj osebkov, ki bi radi "dobili" tisto, kar niso plačali, zato morajo tud pri Mimovrste preveriti dejstva in to terja svoj čas. Moram pa rečt, da so učinkoviti in nimam pripomb!! Niso ravno najcenejši, so pa firma na mestu in jaz jim zaupam. Pa lahko na pamet rečem, da je bil to recimo cca trideseti nakup pri njih. Skupno zagotovo preko cca 5000 ojrov (seveda ne kupujem samo zase, hehe ) .. Pa tud pri ena A so podobni. Tako da, jaz obem zaupam.. Mi je pa jasno, da ni šans, da bodo stvar rešili v eni minuti, oz tako hitro, kot bi si mogoče kakšna stranka zaželela.. Ampak dosedaj so VSE REŠILI.. In to je bistvo, fantje moji..


ja to bo to. hotel sem 2 laptopa za ceno enega. pa sigurno je še tukaj kdo tak....
to, da rešujejo s pošto OK, sam naj rešujejo takoj, ko stranka prijavi napako (pošta ima 3 dni po zakonu da dostavi).
rešili bodo....sej bodo morali....samo danes je to premalo, fant. so drugačni časi, konkurenca diha za vrat, pa še informacije so lahko dostopne.

you.go ::

@Tackleberry: Zaupaj mi na besedo, da nam gre na vsak način za to, da imamo zadovoljne kupce. In da nas takšne situacije vedno znova spravijo v slabo voljo.

Toda, kot so že omenili ostali sogovorniki v tem threadu, napak ne moremo preprečiti niti pri sebi, kaj šele pri partnerjih, zato lahko zgolj planiramo svoje delo tako, da jih karseda učinkovito razrešimo. S tem je povezano dodatno delo in čas, kar nam ne predstavlja nobenega problema, za kupca pa razumemo, da je situacija bolj neprijetna. Plačal in dobil škatlo, vendar ne tega, kar si kupil.

Punce in fantje pri nas se trudijo in nenehno izboljšujejo proces v takšnih in podobnih primerih in iščejo izboljšave, skupaj s Pošto, ki se zaveda svoje odgovornosti. Razumem pa, da tebi to ni veliko mar - mogoče ti nekaj pomeni to, da nam ni vseeno.

In tudi zato lahko ponudimo zgolj opravičilo, saj dogodkov za nazaj več ne moremo spremeniti. Upam, da kupci prepoznate tudi iskreno opravičilo, ki pa zna biti dandanes prava redkost. Seveda se tu zgodba šele začne in zdaj mora slediti še učinkovita rešitev težave. o kateri te bodo pa zagotovo obveščali naši sodelavci.

jurre ::

hja, do napak vedno lahko kje pride, se zgodi. Glede opravicila se pa tudi strinjam, ponekod se tega ne dobis...
Sam lahko tudi pohvalim mimovrste, sedajle sem preletel moje nakupe - opravljenih imam 20 nakupov od leta 2004, pa tudi pri enem nisem imel tezav ali reklamacij;) Tudi oce je ze velikokrat kaj kupil preko mimovrste, pa tudi ni imel tezav.
Vedno gre pa lahko pri vsaki stvari nekaj narobe, saj poznas murphyja:|
Osebno pa raje vecje in drazje stvari (LCD monitorji, laptopi) prevzamem z osebnim prevzemom! In se raje zapeljem do Jesenic tistih 40km v eno smer in sam prevzamem izdelek, kot da se mu na posti kaj zgodi, se mi vsaj na nikogar ni treba jezit:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jurre ()
strani: 1 2 3 4 ... 16


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
809075 (401) technolog
»

Mimovrste oddano naročilo/spreminjanje cene (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
542845 (570) Mare2

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
56273513 (13053) kuglvinkl
»

Ali je to pravično z strani mimovrst? )=

Oddelek: Pomoč in nasveti
493423 (1161) Siddh

Več podobnih tem