» »

spletna trgovina solo.si

spletna trgovina solo.si

««
14 / 16
»»

keitai ::

Meni je po 2 letih umrla logitechova miš, ki je imela 3 letno garancijo. Jo poslal k solo ter po izdatni korespondenci ter par klicih dobil kupnino vrnjeno (miši ni bilo mogoče rešiti, RIP). Tako da, kaže da se nekako da rešiti te probleme (ali pa sem samo srečni primer).

Mitja358 ::

Sem danes klical tja, ker je včeraj preteklo 45 dni in še nisem dobil odgovora. Me pokličejo nazaj pa sporočim.

violamb ::

Po posredovanju tržnega inšpektorja so mi le zamenjali trdi disk.
2 mesca nazaj pa niso hoteli slišati o tem, kao da sem ga jaz gor odpiral in ne vem kaj so mi pokali po telefonu

PINki ::

Pa dobijo kakšno kazen? Saj kršijo zakon, če preteče 45 dni.

Ziga Dolhar ::

Nekej bo treba razumet ...

Garancijska zavezanca sta prodajalec in proizvajalec. Ne pa servis.

S servisom niste (vi, kot končni kupci) v pogodbenem razmerju. Ima pa servis lahko pridržno pravico (zastavno pravico) na izročenemu mu blagu, če mu prodajalec / proizvajalec ne plača servisa.

Sem poslal par mejlov nizozemskim kolegom, da preverijo še kako je s tem po njihovem pravu.
https://dolhar.si/

Mitja358 ::

Zdaj sem klical, pa so mi rekli, da me še danes nazaj pokličejo in mi povedo kako in kaj. Če ne bo nič, jih jutri pokličem in bom zahteval denar nazaj ali pa nov RAM.

PINki ::

Meni gre zelo na zivce da cakajo do zadnjega dne. Sam sem v Eventusu dal RAMe na servis pa sem cakal 20 dni, da sem dobil nove. Sicer se slisi malo, ampak 20 dni brez kompa ni kar tako. memtest pa v minuti najde napake... Max 5 dni bi moralo trajati taksno popravilo. Delovni cas pa tudi tak, da ni res. Odprto do 16h. Takrat se normalni ljudje delajo, je najvecja guzva itd... Zakaj ne morejo imeti odprto vsaj do 18h? To mi gre tudi na zivce.

Mitja358 ::

Že celo dopoldne ne dvignejo telefona. ;(

P.S. Ne vem kaj sploh lahko delajo 45 dni+. RAM itak ne moreš v večini primerov popravit. Tako, da samo pregledajo za morebitno fizično poškodbo, če ne pa dajo nov RAM.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mitja358 ()

bluefish ::

Ustaljena praksa pri njih.

Mitja358 ::

Zdaj bom klical z mobilnika, pa da vidim če dvignejo telefon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mitja358 ()

opeter ::

Mogoče pa berejo forum in vidijo, da jih boš ravnokar klical ;)
Vsaj nekatera podjetja/posamzniki to počnejo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Mitja358 ::

Saj ne vedo, katera mobilna števila je moja. Če ne bodo nikomur dvignili pa delajo sebi slabo.

Mitja358 ::

Zdaj so dvignili z domače št. in rekli, da danes ne morejo več rešit in da bo poskrbel, da se zadeva reši v ponedeljek. :|

To je pa res čist čist zadnji rok kar jim dan. Bom danes za vsak slučaj že sestavil pismo za inšpektorat.

bluefish ::

Če ne bodo nikomur dvignili pa delajo sebi slabo.
Tale tema je aktualna že več kot tri leta in ena bolj obsežnih glede pritožb. Kaj ti daje misliti, da se sploh obremenjujejo, ali sami sebi delajo ško ali ne?

Jaz bi sicer že danes napisal pismo na TIRS. No, pa naj imajo miren vikend.

Mitja358 ::

Dal sem jim še eno priložnost, ker je sedaj dvignil nek moški, ker drugače je bila vedno ženska.

Lahko, da se bo on spravil k zadevi in jo naredil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mitja358 ()

fosil ::

Upanje umira zadnje :D
Tako je!

Mitja358 ::

Nič ni bilo. Ne duha ne sluha. Jutri bo veselo. :D

PINki ::

Pa ne pozabit poročat!;)

birtija ::

Še moja izkušnja: po dobrem letu mi je šel zunanji disk po gobe. Garancije pa 5 let, Seagate. Novembra odnesel na SOLO, so povedal, da prej ko v 1 mesecu najbrž ne bo nič, ker ga morjo poslat v Nemčijo, to pa delajo 1x na mesec. Točno 30 dan so me poklical, sem dobil nov disk, sicer uradno popravljen/zamenjan od Seagata v njihovi embalaži.
Že večkrat kaj kupil pri njih, je pa to bla prva in edina reklamacija (do zdaj). Ker diska nisem tko hudo pogrešal, tud spraševal nisem nič ampak le čakal.
Tolk!

Machiavelli ::

pač saj nerečem negdo ima po tolikšnem času srečo z reklamacijo ker podjetje od katerega je Solo vzel artikel je še v obstoju..v kolikor pa firma propade pa hja..sam pao sam se ubio xD
Nigaaazz

Mustang2142 ::

Em, narocil sem vecino komponent za office (low end) komp, in sicer, stran je totalno za en pesji drek, če ni updejtana, vse kaze da kao še majo, in zelene luči, ko sem narocil kličem in mi recejo da nimajo 2 stvari in sploh nebo, napajalik sem ze dobil drugje (dinokomp. Si :)) ampak cakam še na procesor, sicer na solo majo odlične cene, ves drgod pa so cene katastrofalne, amd athlon ii x3 425 za 80 evrov je absudrna cena, na solo je dost ceneje skor vse.

Nimajo informacij, samo rekli so da bo jutri poslano, (gospa je rekla da me poklice cez eno uro, in jas sem klical cez 3 ure nazaj pa še nič)

Se sploh splaca cakat na processor, kaj to pomeni da ga še ziher 1 teden nebojo meli, jas se spoznam s kompi in tudi mislim hitro to nares, nimam se cajta jebat 1 mesec da bom naredo skup en komp tako da hočem vse v roku 2 dneh od narocila pa me bk za njihove dobave itd.. Pa si naj delajo zaloge če jim ni kaj prav bmk.

Najrajsi bi drazjega uzel, ker cakat mi sploh ni, ker ze mam 2 komponenti doma. Star komp je ze razstavljen, napol prodan.

Ma gdo izkusnje s cakanjem, mogoce podoben primer da so govorili "ja jutri bomo informacije dobil"... Itd pol pa ni blo 1 teden nic?

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

bluefish ::

Počakaj do jutri. Če ne bo odziva, potem prekliči naročilo in kupi drugje. Pri Solo so zadeve res cenejše, vendar tvegaš nedobavo ali zavlačevanje ali pa nategovanje z garancijo.

matonson ::

Galaxy ::

Ko poteče 45 dni se začnejo nabirati zamudne obresti, če jih prijaviš, a ne?

St235 ::

zamudne obresti za? in kako veze imajo obresti z dejansko prijavo?

Galaxy ::

Obresti ti morajo plačati za vsak nadaljni dan čakanja. Vsaj tako mi je povedal en serviser - kako pa to zakonsko deluje pa nimam pojma.

him ::

Bodi vesel če dobiš kupnino nazaj. Obresti menda so...sam tudi jaz newm kako se to zaračunava.
Men se ni dalo z obrestmi ubadat :).
http://img395.imageshack.us/img395/4779/clips21ar.gif

tt1024 ::

Seveda bodo pri solotu rade volje izplačali zamudne obresti. Lastniki so zamenjali že 3 firme, če se ne spomnim je bilo par mesecev nazaj tukaj govora o solotu in matični plošči, ki jo je nekdo imel pri njih cca. 60 dni. Bilo je govora o inšpekcijah, tožbah in ne vem kaj še, na koncu pa je dobil novo ploščo in je rekel, ah jebat ga važno da imam ploščo. Ljudje naj kar kupujejo tam in prihranijo tiste 2 eur. Res ne vem kako je nekdo lahko brez matične plošče 60 dni!?!?!?!?! Solo.si so nateguni in dokler bo zadosti ovc pri nas bodo nadaljevali s takim početjem.

Pa brez zamere samo na živce mi grejo non stop teme o teh nategovalcih!

St235 ::

Obresti seveda tečejo in sicer neodvisno od pritožbe. Dobil jih boš pa edino preko odškodninske tožbe. Tako, da vso srečo. Žal je tako, da v najboljšem primeru dobiš nov izdelek ali denar nazaj. Na obresti ni realno računat. Pa če nisi ravno za 10000EUR nabavil ne bodo ne vem kakšne.

Mitja358 ::

Danes so končno dvignili telefon. Ponudili so mi lastno izbiro in sem izbral Apacerja, ki je na zalogi. Bomo vidli če prispe. :D

tt1024 ::

Mitja358 je izjavil:

Sem danes klical tja, ker je včeraj preteklo 45 dni in še nisem dobil odgovora. Me pokličejo nazaj pa sporočim.


Se pravi je sedaj 55 dni odkar imaš na servisu RAM. Na koncu oni nimajo problemov z inšpekcijo, zamudnih obresti ne boš dobil in oni delajo naprej tako kot do sedaj. Res je lepo biti baraba v naši državi.

Machiavelli ::

V naši državi je idealno za tajkune pa take lumparije,zato nebežijo iz nje.
Če pa ukradeš liziko ali pa pašteto pa te nabutajo pa vržejo v keho...
Žalostno...
En tip je meu reklamirano kartico še v garanciji v Solotu 6-8mesecev umes so prišli 2 seriji lol
Na koncu so mu le dali eno ki je cenovno že 2x manj kot njegova reklamirana pa še to so hoteli doplačilo samo na srečo nobene položnice ni dobil.
Nigaaazz

Utk ::

Sem kupil pri Solu že marsikaj, in morda bom še. Cene so najnižje, no, za tisto kar niso, pač ne kupim tam, z garancijo si pa itak lahko v vsaki trgovini rit obrišeš (recimo renomirani enaa), in itak moraš sam odnest na servis. Če hočeš popravljeno še v istem letu. Do zdaj sem pa dobil vse s slovenskim uvoznikom, nič iz Nemčije, Nizozemske in ne vem iz kod.

nurmaln ::

No ne bluzi preveč. Ničesar ti ni treba samemu odnesti na servis, vsako zadevo lahko reklamiraš tam kjer si kupil. Resne firme bodo postopale v skladu z zakonom (včasih je treba res bit malo siten) in popravilo speljale v najkasneje 45 dneh ali vrnile kupnino. Koliko prej kot v 45 dneh bo popravilo opravljeno pa je v veliki meri odvisno od blagovne znamke produkta in uvoznika.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Utk ::

Ja ja, ni ti treba...ampak če ti že v trgovini rečejo, da bolje če odneseš sam, če hočeš dobit v enem mescu, potem veš kolk je ura. Sej jim lahko zatežiš, da morajo odnest to kar oni, ampak potem bi pa RES čakal 45 dni. Ne bluzi, da je 45 dni nek človeški rok. Noben resen servis ne popravlja več kot 3-4 dni, kaj dela roba ostalih nekaj tednov, mi pa ni jasno...verjetno kje v trgovini čaka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nurmaln ::

Če traja več kot 3-4 dni je običajno zaradi čakanja na rezervne dele. Nekateri proizvajalci spremljajo kaj se na trg prodaja in pooblaščenim servisom zagotavljajo določeno zalogo rezervnih delov vnaprej, drugi pač ne.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

solatko ::

Servisu zagotavljajo proizvajalci rezervne dele na zahtevo, proti plačilu, zato imajo servisi samo določene cenejše in vedno aktualne dele na zalogi. Glede na količino različnih izdelkov, bi moral servis imeti, po vaših željah, skoraj večjo zalogo delov, kot proizvajalec.
S servisi so problem tudi kadrovanja. Težko je za majhno plačo, dobiti dobrega delavca, zato vzamejo vsakega, ki se majčkeno spozna na zadeve in se je pripravljen učiti in usposabljati, kar v delavnici. Poslužujejo se študentov, honorarcev...., skratka vsakega, ki je pripravljen delat za malo več, od minimalca. Cena servisne ure je v tujini nekajkrat višja, kot pri nas, plače pa ravno tako.
Polno čakanje 45 dni je po navadi takrat, ko se neki izdelki v garancijskem roku kvarijo v večjih količinah, zato pred nakupom kakšnega izdelka, preverite na forumih, koliko časa se pokvarjeni izdelek nahaja v reklamaciji.
Dober primer je s servisom avtomobilov v LJ. Lastnik servisira dve svetovno znani znamki, pri eni dva mehanika nimata kaj počet, pri drugi so štirje polno zaposleni, pa še sobote in nedelje včasih, da zagotovijo renomeju znamke, ustrezno uslugo.

Mitja358 ::

Ves presenečen sem dobil danes nov RAM. No vsaj to, ker čakal sem res dolgo, zelo dolgo. :)

logit ::

Torej 50 dni za zamenjavo rama. Ni kaj. Zares upam da ne boš več pri njih kupoval.

Mitja358 ::

logit je izjavil:

Torej 50 dni za zamenjavo rama. Ni kaj. Zares upam da ne boš več pri njih kupoval.


58 dni*

Hanzek ::

Še moja izkušnja.
V soboto mi je "umrl" disk. Disk sem danes (ponedeljek) skupaj z računom in garancijo odnesel na Dunajsko 5 kjer mi je prijazna uslužbenka disk takoj zamenjala z novim.
Česa takšnega nisem bil deležen še v nobeni trgovini. :D
(pohvale z moje strani)

mrTwelveTrees ::

Sem mislil da so že zaprli

nesem 4. disk tja v reklamacijo, (3 so mi že zamenjali) pa se čudim a ta firma še obstaja ?
www.solo.si ... nič več pametnega gor, nič zaloge KR NEKI

odnos do stranke na psu...

omenim, da če mi zamenjajo disk in je NOVA serijska mi pripada NOVA granacija ker je nov izdelek,
ženska men za pultom pa, da se garancija podalša samo za toliko kolikor je disk na servisu...
AJA ? ja če dobim nazaj popravljen disk z isto serijsko

kokoš neumna

itak se meni ne da več nič z njimi zajebavat, briga me za tisti disk tudi če mi ga ne zamenjajo

ne vem od česa sploh živijo, sej nimajo prometa ???

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

Tista baba je učlovečen hudič
Čeprov mam še garancijo pr njih za corsair psu še 2 leti(od 5, ostalo je melo 3 leta) in rame še 7 let(ki pa itak ne bodo crknili) upam da propadejo čim prej. Taka trgovina si ne zasluži obstajat

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steinkauz ()

bibip ::

Pri njih sem kar nekaj vzel, pa potem tudi kar nekaj zamenjal (kar je posrkalo). Je tako, kot pravite. Če je na zalogi, je takoj urejeno, drugače se pa čaka. Jih je pa treba vmes malo spomnit, da ne pozabijo malo pospešit.

nendzi ::

Lp. Dejte mi nekaj svetovati. Jaz sem pri njih kupil osnovno ploščo. Zadnjič sem klical v trgovino,zaradi uveljavljanja garancije in so mi rekli, da naj pošljem direktno k proizvajalcu. Zdej ta proizvajalec je iz Nizozemske. Ali lahko nesem plato na firmo in zahtevam denar ali lahko zahtevam takojšni pregled in novo plato? Ker, da jaz pošiljam nekam v tujino in to potem ne pride to tja... Hvala za prijaznost.

opeter ::

Nekatere trgovine se dandanes obnašajo, kot da bi bili samo posredniki med kupci in izdelovalci. Ironično, ne?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

kmetek ::

nendzi: nizozemska?

asus, gigabyte, msi, asrock? katero imaš

asus, gigabyte - avtera
msi, asrock - pcplus, elkotex

itd

tt1024 ::

Ja, samo problem je ker solo to ni kupil na avteri oz. elkotexu ampak sam pripeljal in mu sedaj avtera in elko sigurno ne bo hotela tega vzeti v reklamacijo :)

Solo je zakon :)

rdecaluc ::

Sicer nikogar ne zagovarjam in se mi zdi to, da firma ne želi poslat na popravilo absurd.

Ampak od firme do proizvajalca ne velja 45 dnevni rok.. res je da vsaka firma to rešuje po svoje, ampak primeri so ko dobijo nazaj po skoraj pol leta.

Sicer pa preden nekje kupiš se pozanimaš kaj o trgovini in si prišparaš težave. Sam se naprimer Sola izogibam ^°.
Est modus in rebus. ,typos

Wisor ::

Pred nekaj časa ob izidu sem naročil AMDjev procesor Athlon II X640, po 1 tednu čakanja (zatrdili so mi nasledni dan), sem dobil nekega phenoma (se starega) in sem poklicav, lepo povedal, da so mi poslali napači že uporabljen procesor (na njem je bila termalna pasta) in se zmenil da jim ga prinesem nazaj na lastne stroške še isti dan. Seveda sem zadevo pela v njihovo pisarno, stavba Delo v LJ.... nakar mi "prodajalec" zatrdi, da mi procesorja ne more zamenjati in če želim da mi izroči X2 X640 moram ponovno narediti nakup preko ineterneta, denar pa naj bi vrnivi v roku 7 dni. Po procesor sem se odpravil v Mlacom (kjer sem dobil boljšo ponudbo, pa vsaj vedel sem da bo nov...). Po 30 dneh čakanja pokličem kaj se je zgodilo s tistimi 100€ in mi zatrdijo da bojo nakazali predvidoma v 2 dneh. Dnevi si minevali... 50 dan, pokličem kolega odvetnika in jih pokliče, zagrozi s tržnim inšpektoratom in tožbo zoper solo. V roku ene ure je bil denar nakazan, ne vem kako, ampak bil je. Pri takih šalabajzerjih pa ne kupim nič več in vsakomur odsvetujem nakup oz. obisk njihove spletne strani, pa tudi če se izedlki prodajajo za 50% ceneje kot v ostalih trgovinah.
««
14 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8614056 (6532) dwinxp
»

Trgovina Solo.si

Oddelek: Pomoč in nasveti
394094 (2302) mrbungle
»

Pomoč pri reklamaciji !!!

Oddelek: Pomoč in nasveti
342672 (1952) solatko
»

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Oddelek: Kaj kupiti
314760 (2927) Leks
»

Spletne trgovine, ki se ne držijo dobavnih rokov/zagotovil

Oddelek: Kaj kupiti
173131 (2446) grex

Več podobnih tem