Prijavi se z GoogleID

» »

spletna trgovina solo.si

spletna trgovina solo.si

strani: 1 ... 14 15 16 »

Kr_Edn ::

" Ajska :
............ (in ja, samo zato sem se registrirala, haha, da povem svoje... no, mogoče bom še kdaj kaj :))"

Edino pravilno. Ker je očitno, da nihče ne bo skenslal razne solote.shit, jih bomo pač morali sami s tem, da nehamo kupovati pri njih. In o tem moramo biti obveščeni,
tudi če se nekdo prijavi samo, da deli z drugimi slabe izkušnje.

tomix ::

No kot kaže tale solo počasi crkuje. Že lani jim je promet padel na 1/3 prometa od predlani in danes je 132.dan odkar imajo blokirana oba računa. Njihova bonitetna ocena v iBonu pa je 1. Edino kar me skrbi je na kakšen način se bosta Janja in Sergij vrnila na sceno. Torej v bodoče velja biti še previdnejši z novo nastalimi spletnimi trgovinami.

pegasus ::

Eto, če se kdo sprašuje, zakaj je email.si crknil ...

LordPero ::

... dafooq Solo ... jaz pa sem jim pred 2,5 meseca dal eno maticno v RMA. Bom se kdaj videl to mamaplato oz. kupnino?

Komu sploh lahko tezim (Janji? Trzni?)? Na maile in telefone seveda ne odgovarjajo & ja, racune majo blokirane.
LordPero

amigo_no1 ::

Če je rma pošlješ direktno proizvajalcu.

DSmidgy ::

Ne more poslat, če je plošča že pri Solo. Kaj pa tržna inšpekcija. Pri meni so rešili zadevo, ker ni bilo popravljeno v 45 dneh.

LordPero ::

Sem bil ravno blizu, sem dal njim za poslat ... :|

Drugace pa ja, sem razmisljal ali prvo direktorco klicat (TIS) al dat na trzno.
LordPero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LordPero ()

Loocas ::

hm.. tud njihova davčna je šla v izbris.. tko da.. tole je konc.

mailer ::

Sam ene izdelke imajo pa še vedno cenovno ogodneje od drugih. Škoda, da so si z odnosom do nekaterih kupcev uničili ime.

opeter ::

Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

flameir ::

ker tega nisem nikoli spremljal...mi lahko kdo pove, kaj se je zgodilo z email.si?
Ko sem komaj vedel, kaj je računalnik, sem imel tam mail, in je tam par let mailov, ki bi jih rad še kdaj videl. Zgolj sanje?

enadvatri ::

flameir je izjavil:

ker tega nisem nikoli spremljal...mi lahko kdo pove, kaj se je zgodilo z email.si?
Ko sem komaj vedel, kaj je računalnik, sem imel tam mail, in je tam par let mailov, ki bi jih rad še kdaj videl. Zgolj sanje?


Nesposobni ljudje zavozili podjetje in ob tem bili še nepošteni.

Ja, to so samo pobožne prošnje, ki ne bodo nikoli uslišane.

flameir ::

http://dronyx.wordpress.com/2009/06/13/...

verjetno ne deluje?
noja, itak sem geslo pozabil :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: flameir ()

Okapi ::

Če to deluje še po štirih letih, bi mejilo na čudež.;)

enadvatri ::

GMail ni nobena čudežna palica. Če bi uporabil običajen odjemalec pošte kot npr. Outlook, bi čisto isto delovalo! :) Ta pa je mojster, ki je to napisal ... :))

Ko je email.si poštni strežnik (ne nujno tudi spletni odjemalec) še deloval, je tudi to. Nato pa ni več. Ampak že več let ne deluje.

pegasus ::

Ubistvu sem kar ponosen, ko to berem ... email.si je s 1.1. 2007 ostal brez ljudi, ki bi bdeli nad njim 24/7, pa je migal še vsaj dve leti in pol :)
Če me spomin ne vara, je najprej crknil en bazni strežnik, pol je replikacija z drugega baznega strežnika zafilala diske, nakar je crknil web ... mail je pa še kar delal. Ne vem do kdaj in zakaj je crknil ;)

yayo ::

opeter je izjavil:

Imajo blokirane računa: http://www.bizi.si/INTERNET-TRGOVINA-D-...

Ampak še vedno prodajajo robo, ne?

opeter ::

yayo je izjavil:

Ampak še vedno prodajajo robo, ne?


Baje. Spletna stran/trgovina še vedno deluje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

enadvatri ::

In najbolj žalostno je, da zakonodaja omogoča legalno krajo oz. nateg. Oni imajo blokiran račun, poslovanja v celoti pa ne!

Človek naroči blago, ga vplača in kaj se zgodi nato, če ni preveril, da imajo blokirane račune? Ta denar gre upniku, ki prvi pride z izvršbo (in dobesedno tudi melje kavo novonastalega upnika). Dokler ne pride do stečaja, se takšna situacija lahko obrača v nedogled.

Ne kupujte. Najbolj pametno.

Lonsarg ::

Če ne plačaš naprej IN se ti jebe za garancijo(oziroma ti podpišejo garancijski list za pooblaščeni servis), potem vse štime. V nasprotnem primeru pa stran ja.

yayo ::

Sem svoj čas pri njih vzel par Usb ključev. En je pred kratkim odpovedal pa sem klical njihov telefon, glede na to, da so sami označeni na garancijskem listu kot servis. Telefonska ne obstaja več. Na mail so mi odgovorili, ampak dvoumno, nobenega vabila naj jim pošljem ključek nisem zasledil. Pa sem raje pisal direktno proizvajalcu (Patriot), ki je moj mail preposlal evropskemu distributerju. Od le tega sem dobil RMA številko in sem okvarjeni ključek poslal na servis v Nizozemsko (1euro postnine) . Še čakam na odgovor, oziroma na ključek, ampak je res dober občutek, ko se proizvajalec tako potrudi, da bi ti ustregel. Se sprašujem, na kakšni točki bil v sedaj, če bi se odločil za jajcanje s SOLO-m.

Lonsarg ::

Garancije direkt pri proizvajalcih so zakon, če jih omogočajo. Jaz sem enkrat vpisal na Motorolino stran serijsko, pa sem videl, da imam kar 1.5 let garancije direktno pri njih, čeprav je bilo na garancijskem listu samo 1 leto.

enadvatri ::

Lonsarg je izjavil:

Če ne plačaš naprej IN se ti jebe za garancijo(oziroma ti podpišejo garancijski list za pooblaščeni servis), potem vse štime. V nasprotnem primeru pa stran ja.


Po povzetju bi še šlo, ja. Upam pa, da ne pošiljajo starih likalnikov v škatlah! :)

Lonsarg je izjavil:

Garancije direkt pri proizvajalcih so zakon, če jih omogočajo. Jaz sem enkrat vpisal na Motorolino stran serijsko, pa sem videl, da imam kar 1.5 let garancije direktno pri njih, čeprav je bilo na garancijskem listu samo 1 leto.


Offtopic, meni so tudi 2 krat zamenjali Corsair ključek, ki sem ga uničil po krivdi cepca, ki je zložil računalo ... Narobe napajanje od USB priključka na škatli zvezal.

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Danes je konkurenca tako velika, da to podjetja (mednarodne reklamacije) skoraj obvezno počnejo. Njih takšen RMA ne stano toliko, kolikor imajo profita, uporabniška izkušnja je pa definitivno boljša kot če tega ne bi počeli.

Dobra uporabniška izkušnja = zadovoljen kupec = potencialna zvestoba določeni znamki

Edit: Typo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

yayo ::

Yup, (jebemti, nikakor se ne morem navaditi na tablet tipkovnico) dobra uporabniška izkušnja nekaj pomeni. Sem ravno dobil mail od Patriota, nov ključek pride v roku dveh tednov. :)

tomix ::

No sedaj računi niso več blokirani ker so bili vsi trije zaprti 2/10/2012.

amigo_no1 ::

Torej izboljšanje ali poslabšanje ?

yayo ::

Kakor za koga. :)) Da zaključim štorijo, ki sem jo začel zgoraj, pred tednom mi je na vrata pozvonil kurir TNT servisa in mi predal paket z novim USB3 ključkom (reklamiran je bil starejši USB2).

enadvatri ::

yayo je izjavil:

Kakor za koga. :)) Da zaključim štorijo, ki sem jo začel zgoraj, pred tednom mi je na vrata pozvonil kurir TNT servisa in mi predal paket z novim USB3 ključkom (reklamiran je bil starejši USB2).


Pohvalno. Privoščim jim, da bi jim zalaufalo.

Mislim pa, da bodo morali najprej dolgo poslovati korektno, ker so si pri večini dosedanjih kupcev zapravili ugled.

yayo ::

Nene, za razumet mojo anekdoto je treba prebrati par zgornjih sporočil. ;)

LordPero ::

yayo je izjavil:

Na mail so mi odgovorili, ...

Wow, wut? So ti odgovorili? Torej so dobili tudi moje emaile glede RMA (eno GA plato sem jim dal popravit ... enkrat začetk junija).

enadvatri je izjavil:

In najbolj žalostno je, da zakonodaja omogoča legalno krajo oz. nateg. Oni imajo blokiran račun, poslovanja v celoti pa ne!

Na žalost je to res, sploh v zadnjih letih je veliko tega v Sloveniji, ko podjetje pač preneha poslovati brez stečaja, neobveščenim deležnikom (=stakeholderji, nekje imam v spominu, da je to pravilen prevod) pa ostane samo še civilna tožba.
LordPero

nobodyelse ::

Napišem še jaz mojo edino izkušnjo s solotam. Pred dnevi mi je zacel cpu-fan ruzit (Blower fan je su), kar sicer niti ni taka kriza, tako da ga mam se kar.

Ugotovim da sem ga kupil pred 1.5let na solo.si (cenej kot je dons..) in jim pisem da bi rad uveljavil garancijo in da bi rad videl, ce bi lahko dostavil svojega in istočasno prevzel novega (ne morem bit 1 teden brez cpu-fana..).

In so mi odgovorili:
"Pozdravljeni,

Pošljite ga po pošti ali pustite v recepciji (dajte ga v eno kuverto) vključno z garancijskim listom in opisom napake.

Lep pozdrav,

SOLO"

Torej ne bu ne mu o mojih zeljah.. Vem da sem zahteven, ampak tko je in defenitivno ne kupim nic vec pri njih. (recimo kolega ze 2x pocu sipco od kindla in mu je amazon brez vprasanj ze 2x poslal novega...

PALOMINO ::

Imate pa tudi primerjave, en jebeni CPU cooler pri eni zahojeni firmi in Amazon Kindle.
Kako lahko sploh to primerjaš? Kindle je produkt ki prodaja vsebine in Amazon s tem služi miljone...

Koliko je pa zaslužil Solo na CPU Coolerju? 5 eur?

To je kot bi klel ker ti je Dacia odpovedala in niso prišli pote s helikopterjem?!
Kolega ki pa ima Rollce-a in se mu je pokvaril pa so ga prišli iskat s helikopterjem??!
Ni pravice ne...

Okapi ::

in jim pisem da bi rad uveljavil garancijo in da bi rad videl, ce bi lahko dostavil svojega in istočasno prevzel novega (ne morem bit 1 teden brez cpu-fana..).
A si normalen? Nikjer ti kar tako ne zamenjajo pokvarjene zadeve isti trenutek. Še pri hoferju ne vedno, ker ni nujno, da to sploh imajo na zalogi.

O.

LordPero ::

Ah, seveda ti v veliko podjetjih (tudi lokalnih, sploh pa v tujini) zamenjajo zadevo 1:1 oz. posodijo ustrezno nadomestilo.

Tudi cross shippment se use bolj uveljavlja (tudi nekje po Sloveniji, sicer pa iz tujine), kjer ti dobiš po pošti paket domov isti dan, ko pošlješ paket z RMA robo. Sicer pa je že Palomino povedal razliko.
LordPero

nobodyelse ::

Se delno strinjam z vsemi, sej nisem 100% pricakoval, da mi bodo kr novga dal. Minimum, ki pa se mi zdi cist upravicen, je pa da bi saj pokomentirali moje zelje, in mi mogoce ponudili nadomestni del vnaprej...

Sem tudi pisal na firmo proizvajalca fana in tam so mi odpisali z povezavo do rezervnega dela v njihovi spletni trgovini, kjer ga lahko kupim..

edit: najvec izkusenj mam z agt.si in za njih vem da bi dobil 3x lepsi odgovor glede tega fana, ce bi ga pri njih kupil.

Zgodovina sprememb…

r3dkv1c4 ::

nobodyelse je izjavil:

Se delno strinjam z vsemi, sej nisem 100% pricakoval, da mi bodo kr novga dal. Minimum, ki pa se mi zdi cist upravicen, je pa da bi saj pokomentirali moje zelje, in mi mogoce ponudili nadomestni del vnaprej...

Sem tudi pisal na firmo proizvajalca fana in tam so mi odpisali z povezavo do rezervnega dela v njihovi spletni trgovini, kjer ga lahko kupim..

edit: najvec izkusenj mam z agt.si in za njih vem da bi dobil 3x lepsi odgovor glede tega fana, ce bi ga pri njih kupil.

patriot ima na ub-je 60 mes garancije...imajo pa podobno kot corsair, politiko rma-ja, da v primeru , če ta izdelek ni več v proizvodnji oz. ga oni ne tržijo več ali pa zaradi kakršnegakoli drugega razloga ne morejo zagotoviti istega izdelka.....
......pošljejo novejši približek reklamiranega izdelka.
P.s.: corsair celo ne popravlja svojih produktov ampak jih enostavno uniči in pošlje novega!!!!
strani: 1 ... 14 15 16 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8611649 (4125) dwinxp
»

Trgovina Solo.si

Oddelek: Pomoč in nasveti
393482 (1690) mrbungle
»

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Oddelek: Kaj kupiti
314126 (2293) Leks
»

Spletne trgovine, ki se ne držijo dobavnih rokov/zagotovil

Oddelek: Kaj kupiti
172220 (1535) grex
»

Preklic nakupa v spletni trgovini

Oddelek: Pomoč in nasveti
91699 (1526) Leks

Več podobnih tem