Forum » Loža » Podražitev življenko pomembne tekočine - Bencina.
Podražitev življenko pomembne tekočine - Bencina.
JOKER ::
Kaj pravite na drastično podražitev goriva ?
Pa tile politiki in pa g.Lotrič na Petrolu nas bodo čisto uničili.
Torej... komentarji ...
Pa tile politiki in pa g.Lotrič na Petrolu nas bodo čisto uničili.
Torej... komentarji ...
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
Microsoft ::
Prav je tak. Kaj pa mas na gas za tisat? Lepo se voz, pa se ne preseravat z nekim V12 6.3L motorjem.
Narava tud hoce met mal miru pred tem sranjem.
by Miha
Narava tud hoce met mal miru pred tem sranjem.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
trillian ::
nekako so zadevo vlekli do maja, pa je zato tako velik skok. se pomnite, da so hoteli pred vstopom v evropo na vsak nacin ne imet inflacije, no, bencin je zato ostajal poceni. zdaj, ko smo v evropi, pa se je bencin podrazil sorazmerno vsem nepodrazitvam poprej.
a ni logicno?
a ni logicno?
"The generation of random numbers is too important to be left to chance"
Caligula ::
Bush monkeyboy je hotelpocen nafto pa jo je sam podrazill.
Sam zanjga bo kriza resna sele, ko se bojo banane podrazile
Sam zanjga bo kriza resna sele, ko se bojo banane podrazile
Binji ::
Lepo se voz, pa se ne preseravat z nekim V12 6.3L motorjem.
Jst mam kripo z 1.3 motorjem, torej natanko 4.8x MANJSIM, pa vseeno porabim dosti dosti prevec dnarja za bencin da me ne bi prizadelo tudi to povisanje cen.
No mogoce mas pa ti tolko dnarja da te to ne briga sam mene z mojim financnim stanjem vem da ja.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Binji ()
Microsoft ::
Haj, vem da je avto dans prakticno zivljensko pomemben, sam ko gledam, ko se folk voz po eno zemlo al pa po liter mleka ene 100m stran, se tezk zadrzim, da kej tazga ne bi napisal.
BTW, avta nimam. Sta mi ze starsa namignala, da bi mi lahka dala star avto, ko bi ona dva koupla novga, vendar sem odkolnil...
by Miha
BTW, avta nimam. Sta mi ze starsa namignala, da bi mi lahka dala star avto, ko bi ona dva koupla novga, vendar sem odkolnil...
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
darh ::
če polno tankam me pride ~300 sit dražje... so what...
Excuses are useless! Results are priceless!
jRk0 ::
tebi mogoce sowhat ja xbite, ker delas, nekateri pa ne morjo kar tako dnara dobit...
pa se teh 300 sit je draz je od prejsne podrazitve...ce pa vse racunas ki so ble v tem letu pa je ze precej...
pa se teh 300 sit je draz je od prejsne podrazitve...ce pa vse racunas ki so ble v tem letu pa je ze precej...
You fuck up once, you loose two teeth.
BigWhale ::
Hm, od kar sem se zacel malo bolj redno vozit z avtom se je bencin podrazil za 90 SIT, tam nekje... to je kar razlika... :)
Dr_M ::
mnja...bo treba enga dizla nabavt
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Caligula ::
Suzuki Maruti.
4-5L na 100 km.
cuka na 100km.
Se manj zre od mojga dizla. Sm se zalubu v to malo jetro.
Pa se skoda ga ni k ga lahk kdorkol podrajsa pa te briga
4-5L na 100 km.
cuka na 100km.
Se manj zre od mojga dizla. Sm se zalubu v to malo jetro.
Pa se skoda ga ni k ga lahk kdorkol podrajsa pa te briga
Dr_M ::
hja....sej tut moj AX porab 5.5L/100km ce ga mat voz, al pa 6.5L/100km ce ga jest vozim
ce bi ga pa pa ksna stara mama vozila, bi slo pa okol 5L
ce bi ga pa pa ksna stara mama vozila, bi slo pa okol 5L
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
rap3r ::
Mah tole z bencinom čist sux.
Sploh pa moja petka k pokur 9,5L
Sploh pa moja petka k pokur 9,5L
Ne droga, ne trava me ne mika, le kakšna promilja alkohola se učasih po krvi mi potika:)
gofra ::
Dražje gorivo je pač posledica dražje nafte in tukaj imajo naši "ta visoki" bolj malo prstov vmes. Trošarina so nižali pomojem kolikor se je dalo. Sicer pa ja: prihodnost je v majhnih OSEBNIH (Mercedez 600 zame ni osebni avto, prej ladja s kolesi) dizlih. VOzite se čim manj, se izplača. Jaz sem svojega AX prodal pred letom in pol - stroškov imam bistveno manj (heh, pa tako mini avto je bil).
Na TopGear (BBC) je bila nekoč raziskava:
Prometna avtocesta, delavnik, 1 uro časa. Rezultat? 15 avtomobilov je prevažalo več kot eno osebo. Koliko je bilo ostalih, si lahko mislite. BOdočnost je tudi v javnem transportu. Se pa bojim, da bo treba dati skozi vsaj še ene par županj, da bodo stvari zadihale normalno...
Na TopGear (BBC) je bila nekoč raziskava:
Prometna avtocesta, delavnik, 1 uro časa. Rezultat? 15 avtomobilov je prevažalo več kot eno osebo. Koliko je bilo ostalih, si lahko mislite. BOdočnost je tudi v javnem transportu. Se pa bojim, da bo treba dati skozi vsaj še ene par županj, da bodo stvari zadihale normalno...
MEDENA ::
Al pa kurčev Kranj ob 2h,3h ...KATASTROFA....iz SAVE/ISKRE.... 1avto=1oseba....
KJE SO MESTNI PREVOZI za delavce? Kakor ZDA za otroke? JE TOK TEŠKO?!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
KJE SO MESTNI PREVOZI za delavce? Kakor ZDA za otroke? JE TOK TEŠKO?!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
rap3r ::
Double_J rd bi jz tebe vidu ob najhujšem nalivu in zimskih mesecih na biciklu...
Jah renault 5 ja...
Jah renault 5 ja...
Ne droga, ne trava me ne mika, le kakšna promilja alkohola se učasih po krvi mi potika:)
Double_J ::
Pozimi sem se kar vozil. Dež pa, če je hud - grem na bus. Ali pa sploh ne grem nikamor - še bolš.
Dve šivanki...
dr.J ::
Prednost avta pred javnim prevozom je prihranek na času. Z avtom na dan porabim za pot v službo in domov 1 uro, z javnim prevozom pa 3,5 ure.
Samo niso povsod ljudje tako mahnjeni (po potrebi ali ne) na avtomobile kot Slovenci. javni prevoz je jasno boljši, in ko upoštevaš poleg stroška za gorivo še amortizacijo avta, servis in zavarovanje, prideš do tega, da precej mesecev na leto delaš za pleh, medtem ko pametnejši tega ne počno zlepa.
Samo niso povsod ljudje tako mahnjeni (po potrebi ali ne) na avtomobile kot Slovenci. javni prevoz je jasno boljši, in ko upoštevaš poleg stroška za gorivo še amortizacijo avta, servis in zavarovanje, prideš do tega, da precej mesecev na leto delaš za pleh, medtem ko pametnejši tega ne počno zlepa.
Zheegec ::
Za tiste ki povezujete višjo ceno bencina in USA -> zato ker ZDA povečujejo svoje zaloge nafte se tudi nafta draži (eden od vzrokov), ampak še vedno imamo cenejši bencin kot vse naše države sosede
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Smorny ::
Sem si izračunal, da se splača kupit kolo. Primer: kolo 70ksit, avto porabi 7 l/100km + en servis/leto. Ker zavarovanje je tako fiksno in ga plačaš neglede koliko se voziš je izvzeto. Torej rašitev je 4000 km z koesom in investicija se splača.
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smorny ()
username ::
Hja, res, dizla kupit.
30 SIT cenejši, pa itak je poraba manjša.
razmišljam, da bi se losal svojega bencinarja...
30 SIT cenejši, pa itak je poraba manjša.
razmišljam, da bi se losal svojega bencinarja...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
rap3r ::
Usi sam neki preračunavate, kok pride cenej itd če greš na kolo.
Zakaj si nekupte 486 ker požre nevem kolkrat mn, če zračunaš kolik je to dolgoročno tako kot avto, ki ga ponavadi nekupiš za manj kot leto, se splača a ne.
Če bi naprimer iz 360W napajalnika šou na 300" bi mislim da približno kukr se spomnem prišparu med 2000 in 3000 na mesc...
Toliko o šparanju itd. Noben mi nebo reku da morm jz eno uro prej zjutri ustat če grem z busom kot z avtom...
Zakaj si nekupte 486 ker požre nevem kolkrat mn, če zračunaš kolik je to dolgoročno tako kot avto, ki ga ponavadi nekupiš za manj kot leto, se splača a ne.
Če bi naprimer iz 360W napajalnika šou na 300" bi mislim da približno kukr se spomnem prišparu med 2000 in 3000 na mesc...
Toliko o šparanju itd. Noben mi nebo reku da morm jz eno uro prej zjutri ustat če grem z busom kot z avtom...
Ne droga, ne trava me ne mika, le kakšna promilja alkohola se učasih po krvi mi potika:)
Smorny ::
Delaj kar hočeš, jaz pa razmišlajm o nakupu kolesa, ker delam veliko kratkih relacij po mestu in bi mi to odgovarjalo.
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Dr_M ::
ja, ampak res...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
bobby ::
Prej sem živel v strogem centru Lj in sem si ves ponosen kupu avto! ha ha zdej sem pa car k se mi ni treba z busom vozt. ok, 1,5 leta sem mel avto v Lj, pa sem naredu trecmo 1000km na mesec-čez vikende mal iz lj na piknike in podobno,..stroški so bli majhni za moje pojme, pol sem se pa selu 25km iz Lj. in tle se začne zgodbica,..
Moje ugotovitve. takrat,ko sem bil v Lj in sem imel možnost LPP sem raj dajal za benz.naredu sem recmo 15000km na leto (sem šparal ) zdej delam po cca 45000 na leto, da ne govorim o tem,kako hitr se mi števc za kilometre obrača,.. joooj in prišel do ugotovitve, če živiš v območju,kjer imaš LPP, ne rabiš avta ker je tolk velik strošek da greš za tist $$$ k ga v enmu letu pršparal za 1mesec na bahamske otoke!!! mene zdele stanje avto cca 450000sit na leto da se v službo prpelem pa dam. prišparam pri cajtu 2 ure na dan če grem z busom al pa avtom (poleg tega busi peljejo 1x na uro-mogoče ne pa v lj k je vsakih 10minut eden,če je pa prepozn pol pa taxi tistga jurja da te dam prpele.). 450000!!! (bencin, gume, skor 2 servisa na leto+kakšna okvara+pol pa še kakšna praska pa kakšna teta se ti v rit zaleti, kakšnga psa zbiješ,...) aja avto je polo, 1,6L
ČE/KO se preselim nazaj v Lj, avto gre baybay, bom šu za tist gnar raj 1x na let za en mesec nekam drugam po svetu.
Moje ugotovitve. takrat,ko sem bil v Lj in sem imel možnost LPP sem raj dajal za benz.naredu sem recmo 15000km na leto (sem šparal ) zdej delam po cca 45000 na leto, da ne govorim o tem,kako hitr se mi števc za kilometre obrača,.. joooj in prišel do ugotovitve, če živiš v območju,kjer imaš LPP, ne rabiš avta ker je tolk velik strošek da greš za tist $$$ k ga v enmu letu pršparal za 1mesec na bahamske otoke!!! mene zdele stanje avto cca 450000sit na leto da se v službo prpelem pa dam. prišparam pri cajtu 2 ure na dan če grem z busom al pa avtom (poleg tega busi peljejo 1x na uro-mogoče ne pa v lj k je vsakih 10minut eden,če je pa prepozn pol pa taxi tistga jurja da te dam prpele.). 450000!!! (bencin, gume, skor 2 servisa na leto+kakšna okvara+pol pa še kakšna praska pa kakšna teta se ti v rit zaleti, kakšnga psa zbiješ,...) aja avto je polo, 1,6L
ČE/KO se preselim nazaj v Lj, avto gre baybay, bom šu za tist gnar raj 1x na let za en mesec nekam drugam po svetu.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
rap3r ::
Aham in zakaj je trapasta? Brez avta si lahko, in tudi brz ultra hitrega compa si tud lahko, tko da bi lahko tud tm pršparu...
Ne droga, ne trava me ne mika, le kakšna promilja alkohola se učasih po krvi mi potika:)
jype ::
Jaz nikol nisem mel avta. Ne rabim. Ce moram kaksne monitorje okol vozit, pa ne grejo na bicikl, pac tezim kolegom, znancem, itak ma vsak svoj avto in itak da noben od teh ljudi dejansko avta ne potrebuje.
Ce zivis znotraj kroga ljubljanske obvoznice potem avta ziher ne rabis. Mogoce enga na 5 ljudi, vec je totalna potrata. Jaz zivim zunaj obvoznice (okol 4 km stran), pa z biciklom vedno in ob vsakem vremenu cist komot zmorem jit na siht in zasluzit denar, ki mi ga potem ni treba dat za avto.
Blazno smesno je da se tle upa clovek pizdit kako "vi k delate pa mate denar, jaz pa nimam tolk dnarja da bi dajal za drazji bencin". Proklete pizde! A avto si pa lahko prvoscte, pa svinjate in pobijate po cestah? Sploh ne bi bil tolk napadalen, pa se VI, ja VI, soferji, vsaj enkrat na teden, ko je letaliska zabasana s tovornjaki, upate vozit po kolesarski stezi gor pa dol. Prekleti bebci. Potem si pa se upajo stopit iz avta in mi rect da naj se JAZ umaknem, pa da se jim mudi. Naj grejo s skirojem al pa pes, pa bojo prej, lenobe zagamane!
Potem se pa obnasajo kot da je avto njihova temeljna clovekova pravica. Mater jim vola, avto je danes eno samo preseravanje. "Ja kaj pa ce dezuje, kaj pa ce je sneg" Eno samo jamranje. A vasi dedati pa babice so se pa loh 5 ur pes sprehodil po snegu pa -10 in vstal ob treh zjutri da so delal v tobacni tovarni al kjerkol ze? Zresnte se mal. Dons mamo gore-tex pelerine in kolesarsko obutev, mamo windstopper kapce in mamo tus kabine v sluzbah. Blazno bebavo da ravno tisti k se skos z avti furajo pa zrejo tablete da niso bolani so vsako leto na bolniski, jaz pa nisem bil bolan odkar se vozm z biciklom. Pa se na biciklu lahko SLISIM kadar se kreten 250 na uro po zaledeneli cesti priblizuje in lahko skocm cez betonsko ograjo, ker lahko VIDIM da ga bo odnesl iz ovinka. Ce bi bil v avtu bi pac letu s ceste skupaj z njim in noben mi nebi mogu pomagat razen mogoce volvo.
Ok, sem spustu iz sebe hudica, zdej pa resno. Ne rabte avtomobila. Vedno se da poti optimizirat in vedno se da zmenit tako, da si en avto deli vec ljudi. Seveda ne smes bit egoisticna in oportunisticna svinja, tako kot je vecina ljudi, ki se vsak dan iz Ljubljane pelje v Ljubljano in potem nazaj. Zelo pomembno je tudi, da se vsi od doma odpravijo tocno pet minut pred zacetkom sluzbe, da so ja cimbolj nervozni in se zabijajo sem in tja, ker se jim pac mudi ker ne smejo zamudit. Potem pa morajo gonit domov kolkr jim stisne avto, ker niso nic z druzino in otroki, ker morajo delat cele dneve da lahko odplacajo avto.
Ja, vem da se eni morajo vozit 50km v sluzbo, ne derem se na tiste. Bi pa blo fino, ce bi drzava mal bolj resno vzela "skladen regionalni razvoj" da bi lahko tut kdo k ni iz Ljubljane dobil kaksno resno sluzbo v blizini doma.
Sam sem veliko potoval po svetu in sem ze videl kako lahko javni prevoz odlicno funkcionira. Pojdite v skandinavijo, lahko tudi v severno Nemcijo, na Nizozemsko. Tam se velika vecina vozi z javnim prevozom in jim cisto nic ne gre narobe.
Ce zivis znotraj kroga ljubljanske obvoznice potem avta ziher ne rabis. Mogoce enga na 5 ljudi, vec je totalna potrata. Jaz zivim zunaj obvoznice (okol 4 km stran), pa z biciklom vedno in ob vsakem vremenu cist komot zmorem jit na siht in zasluzit denar, ki mi ga potem ni treba dat za avto.
Blazno smesno je da se tle upa clovek pizdit kako "vi k delate pa mate denar, jaz pa nimam tolk dnarja da bi dajal za drazji bencin". Proklete pizde! A avto si pa lahko prvoscte, pa svinjate in pobijate po cestah? Sploh ne bi bil tolk napadalen, pa se VI, ja VI, soferji, vsaj enkrat na teden, ko je letaliska zabasana s tovornjaki, upate vozit po kolesarski stezi gor pa dol. Prekleti bebci. Potem si pa se upajo stopit iz avta in mi rect da naj se JAZ umaknem, pa da se jim mudi. Naj grejo s skirojem al pa pes, pa bojo prej, lenobe zagamane!
Potem se pa obnasajo kot da je avto njihova temeljna clovekova pravica. Mater jim vola, avto je danes eno samo preseravanje. "Ja kaj pa ce dezuje, kaj pa ce je sneg" Eno samo jamranje. A vasi dedati pa babice so se pa loh 5 ur pes sprehodil po snegu pa -10 in vstal ob treh zjutri da so delal v tobacni tovarni al kjerkol ze? Zresnte se mal. Dons mamo gore-tex pelerine in kolesarsko obutev, mamo windstopper kapce in mamo tus kabine v sluzbah. Blazno bebavo da ravno tisti k se skos z avti furajo pa zrejo tablete da niso bolani so vsako leto na bolniski, jaz pa nisem bil bolan odkar se vozm z biciklom. Pa se na biciklu lahko SLISIM kadar se kreten 250 na uro po zaledeneli cesti priblizuje in lahko skocm cez betonsko ograjo, ker lahko VIDIM da ga bo odnesl iz ovinka. Ce bi bil v avtu bi pac letu s ceste skupaj z njim in noben mi nebi mogu pomagat razen mogoce volvo.
Ok, sem spustu iz sebe hudica, zdej pa resno. Ne rabte avtomobila. Vedno se da poti optimizirat in vedno se da zmenit tako, da si en avto deli vec ljudi. Seveda ne smes bit egoisticna in oportunisticna svinja, tako kot je vecina ljudi, ki se vsak dan iz Ljubljane pelje v Ljubljano in potem nazaj. Zelo pomembno je tudi, da se vsi od doma odpravijo tocno pet minut pred zacetkom sluzbe, da so ja cimbolj nervozni in se zabijajo sem in tja, ker se jim pac mudi ker ne smejo zamudit. Potem pa morajo gonit domov kolkr jim stisne avto, ker niso nic z druzino in otroki, ker morajo delat cele dneve da lahko odplacajo avto.
Ja, vem da se eni morajo vozit 50km v sluzbo, ne derem se na tiste. Bi pa blo fino, ce bi drzava mal bolj resno vzela "skladen regionalni razvoj" da bi lahko tut kdo k ni iz Ljubljane dobil kaksno resno sluzbo v blizini doma.
Sam sem veliko potoval po svetu in sem ze videl kako lahko javni prevoz odlicno funkcionira. Pojdite v skandinavijo, lahko tudi v severno Nemcijo, na Nizozemsko. Tam se velika vecina vozi z javnim prevozom in jim cisto nic ne gre narobe.
Sergio ::
Respect, jype.
Ampak kurc, javni prevoz v Ljubljani NI dobro organiziran, in 2 pof***** zetona za P+R na Dolgem Mostu nista zadosti, ker se vsako jutro v avtu peljemo trije, po minimumu.
Pa poglejmo statistike:
Enosmeren bus do Grosupljega: 620 SIT
Enosmeren vlak do Grosupljega: 500 SIT
Oba dizlasa. Oba onesnazujeta.
Mesecne karte za dijake so 18.000 SIT ter 14.000 SIT, ce bi hotel kombinirati z mestnim busom, se stevilka dvigne se za 4.000 SIT.
Avto pac nujno rabim za svoj stil zivljenja. (Hisa v Grosupljem, punca v Crnucah, faks na Vicu, sluzba v Siski). Je pa res, da NIKOLI ne parkiram za mestu za invalide, NIKOLI ne vozim po kolesarski stezi in NE gonim.
jype, ne obsojaj vsepovprek ljudi, ki se ne zgledujejo po tebi. Niso vsi grozni oh in sploh vozniki.
Za moj obstoj je avto nujnost. Zal ne gre drugace. In to sem sprejel. 202 SIT na liter? Jebiga, ze hujse smo preziveli, in se hujse bomo.
Pomislite malo raje na amortizirano vrednost prevozenega kilometra. Servise, registracijo. Plus dodatne stroske, ce kdo od vas kavlcev dejansko zgrmi v prepad pri visoki hitrosti.
Ampak kurc, javni prevoz v Ljubljani NI dobro organiziran, in 2 pof***** zetona za P+R na Dolgem Mostu nista zadosti, ker se vsako jutro v avtu peljemo trije, po minimumu.
Pa poglejmo statistike:
Enosmeren bus do Grosupljega: 620 SIT
Enosmeren vlak do Grosupljega: 500 SIT
Oba dizlasa. Oba onesnazujeta.
Mesecne karte za dijake so 18.000 SIT ter 14.000 SIT, ce bi hotel kombinirati z mestnim busom, se stevilka dvigne se za 4.000 SIT.
Avto pac nujno rabim za svoj stil zivljenja. (Hisa v Grosupljem, punca v Crnucah, faks na Vicu, sluzba v Siski). Je pa res, da NIKOLI ne parkiram za mestu za invalide, NIKOLI ne vozim po kolesarski stezi in NE gonim.
jype, ne obsojaj vsepovprek ljudi, ki se ne zgledujejo po tebi. Niso vsi grozni oh in sploh vozniki.
Za moj obstoj je avto nujnost. Zal ne gre drugace. In to sem sprejel. 202 SIT na liter? Jebiga, ze hujse smo preziveli, in se hujse bomo.
Pomislite malo raje na amortizirano vrednost prevozenega kilometra. Servise, registracijo. Plus dodatne stroske, ce kdo od vas kavlcev dejansko zgrmi v prepad pri visoki hitrosti.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
BigWhale ::
> Oba dizlasa. Oba onesnazujeta.
Ce smo ze pri okolje varstvu, oba skupaj onesnazujeta bistveno manj, kot ce bi se vsi ti potniki, ki jih prepeljeta, peljali (v vecini primerov) vsaj s svojim avtom :)
Poleg tega je manj akumulatorjev, manj azbestnih oblog na sklopkah, bremzah... itd itd... :)
Ce smo ze pri okolje varstvu, oba skupaj onesnazujeta bistveno manj, kot ce bi se vsi ti potniki, ki jih prepeljeta, peljali (v vecini primerov) vsaj s svojim avtom :)
Poleg tega je manj akumulatorjev, manj azbestnih oblog na sklopkah, bremzah... itd itd... :)
Sergio ::
BigW: poglej si malo modele javnega prevoza v ostalih evropskih drzavah. Mislis, da bi meni bil problem pustit avto doma, ce bi zivel v Stockholmu, Stuttgartu, Hannovru, Muenchnu, etc? Ne.
Mi pa _je_ problem pustit avto doma pri taki organizaciji javnega prevoza kot jo imamo v Sloveniji.
Glede onesnazevanja sem pa hotu samo nakazat, da zelezniska pot proti Novem mestu sploh ni elektricna.
Mi pa _je_ problem pustit avto doma pri taki organizaciji javnega prevoza kot jo imamo v Sloveniji.
Glede onesnazevanja sem pa hotu samo nakazat, da zelezniska pot proti Novem mestu sploh ni elektricna.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
BigWhale ::
Sergio, ne pritozujem se nad tvojim commutingom... ;)
Ma, bom raje tiho, jaz sem se vozil 140km z avtom in z vlakom... Rabil bi nekaj tako hitrega kot je avto in tako udobnega, kot je vlak... :))
Ma, bom raje tiho, jaz sem se vozil 140km z avtom in z vlakom... Rabil bi nekaj tako hitrega kot je avto in tako udobnega, kot je vlak... :))
jype ::
Sergio: I DO practise what I preach :)
Saj nisem vsevprek obsojal. Ce si iz Grosuplja je jasno, da ne mores vsak dan pes v Ljubljano. Mam pa par idej zate:
1. Prodej avto in najemi stanovanje v centru ali kje blizu centra Ljubljane.
2. Punca se potem lahko preseli k tebi.
3. Kupi bicikl, veliko marelo in pelerino (vse skupaj 10 jurjev) za potovanje v solo in nazaj.
Tako bos manj onesnazeval KLJUB temu (s tem se popolnoma strinjam in vem, kako je po nekaterih severnih mestih super organiziran javni prevoz) da je pri nas javni prevoz zaendrek.
Pa se spremenil bos zivljenski stil v smeri, ki je zdrava za druzbeni, dusevni in fizicni razvoj. Vsak dan bos na poti v solo lahko lepo pozdravljal upokojence in sem in tja kaki babici pomagal cez cesto, dovolj blizu telekomove centrale bos da bos lahko dobil 8M ADSL in potem se pocasi razlogi, zaradi katerih bi potreboval avto, kar zgubijo.
Vse zgoraj omenjeno sem jaz ze naredu, edino avta nisem prodal, ker ga nisem nikoli imel.
Seveda je to zgolj predlog in me nic ne moti, ce se vozis z avtom, samo razlagam, da se potrebi po svojem vozilu lahko elegantno izognes, ce se ti to zdi dovolj pomembno. Najpomembnejsi korak k optimizaciji prometa je seveda ta, da svoje pamze, ko jih bos imel, naucis pravilno razmisljat, da ne bodo postali take egoisticne svinje, kakrsna je vecina soferjev.
Saj nisem vsevprek obsojal. Ce si iz Grosuplja je jasno, da ne mores vsak dan pes v Ljubljano. Mam pa par idej zate:
1. Prodej avto in najemi stanovanje v centru ali kje blizu centra Ljubljane.
2. Punca se potem lahko preseli k tebi.
3. Kupi bicikl, veliko marelo in pelerino (vse skupaj 10 jurjev) za potovanje v solo in nazaj.
Tako bos manj onesnazeval KLJUB temu (s tem se popolnoma strinjam in vem, kako je po nekaterih severnih mestih super organiziran javni prevoz) da je pri nas javni prevoz zaendrek.
Pa se spremenil bos zivljenski stil v smeri, ki je zdrava za druzbeni, dusevni in fizicni razvoj. Vsak dan bos na poti v solo lahko lepo pozdravljal upokojence in sem in tja kaki babici pomagal cez cesto, dovolj blizu telekomove centrale bos da bos lahko dobil 8M ADSL in potem se pocasi razlogi, zaradi katerih bi potreboval avto, kar zgubijo.
Vse zgoraj omenjeno sem jaz ze naredu, edino avta nisem prodal, ker ga nisem nikoli imel.
Seveda je to zgolj predlog in me nic ne moti, ce se vozis z avtom, samo razlagam, da se potrebi po svojem vozilu lahko elegantno izognes, ce se ti to zdi dovolj pomembno. Najpomembnejsi korak k optimizaciji prometa je seveda ta, da svoje pamze, ko jih bos imel, naucis pravilno razmisljat, da ne bodo postali take egoisticne svinje, kakrsna je vecina soferjev.
ferdo ::
BigW, supersonična leteča metla z foteljom , kaj misliš?
Sergio, glede elektrike si pozabu, da tudi elektrarne, ki jo proizvajajo niso vedno čiste.
Naše zastarele lokomotive oz. vlaki, so zelo potratni zaradi zastarelega voznega parka slov.železnic.
Poglej kako stare so vlečne lokomotive za prevoz tovora. Iz kopra morejo vleč dve ali tri celo kompozicijo, če bi bila pa sodobna lokomotiva pa recimo max.dve, tadruga bi samo malo pomagala, da se doseže max. hitrost potem se pa izklopi, in pomaga pri zaviranju, kar je spet pozitiven učinek, se več energije vrača v omrežje.
Skratka, glede naših vlakov in njihove porabe elektrike si brcnu v prazno. Oče mi je železničar "vozil je tovorne vlake" in vem iz prve roke kako je stem bilo in kako je še danes.
Saj so novi sIEMENSi potniški, zamnjali so stare poljske gomuljke, hvala bogu... vsaj neki..
Tovora pa več prevozimo kot potnikov.
Sej ni važno če je elektrika ali je, važno je kako ZELENA "okolju prijazna" je ta elektrika.
jzt nardim na leto cca 2000km z beciklom, tudi 1000km več, odvisno... avto je zame če so vremenski pogoji neugodni, časovna stiska in daljša relacija, če grem na sestanek, ne bom šu z beciklom, posu tega ne sprejme, more bit privat zadeva.Vse kar se vrti okoli privatnih stvari, čimveč kolesarjenja.V trgovino peš ali kolo, to je DEJSTVO, če se gre pa po tedensko fasngo, nebo prikolce vleku z beciklom:), gremo pa trije z autom, je že bolj racionalno.
Treba se zamislit kake potrebe imamo, ne se pa fine delati, ker to nas bo še drago koštalo, ne samo benzin ampak tudi zdravje...
LP
Sergio, glede elektrike si pozabu, da tudi elektrarne, ki jo proizvajajo niso vedno čiste.
Naše zastarele lokomotive oz. vlaki, so zelo potratni zaradi zastarelega voznega parka slov.železnic.
Poglej kako stare so vlečne lokomotive za prevoz tovora. Iz kopra morejo vleč dve ali tri celo kompozicijo, če bi bila pa sodobna lokomotiva pa recimo max.dve, tadruga bi samo malo pomagala, da se doseže max. hitrost potem se pa izklopi, in pomaga pri zaviranju, kar je spet pozitiven učinek, se več energije vrača v omrežje.
Skratka, glede naših vlakov in njihove porabe elektrike si brcnu v prazno. Oče mi je železničar "vozil je tovorne vlake" in vem iz prve roke kako je stem bilo in kako je še danes.
Saj so novi sIEMENSi potniški, zamnjali so stare poljske gomuljke, hvala bogu... vsaj neki..
Tovora pa več prevozimo kot potnikov.
Sej ni važno če je elektrika ali je, važno je kako ZELENA "okolju prijazna" je ta elektrika.
jzt nardim na leto cca 2000km z beciklom, tudi 1000km več, odvisno... avto je zame če so vremenski pogoji neugodni, časovna stiska in daljša relacija, če grem na sestanek, ne bom šu z beciklom, posu tega ne sprejme, more bit privat zadeva.Vse kar se vrti okoli privatnih stvari, čimveč kolesarjenja.V trgovino peš ali kolo, to je DEJSTVO, če se gre pa po tedensko fasngo, nebo prikolce vleku z beciklom:), gremo pa trije z autom, je že bolj racionalno.
Treba se zamislit kake potrebe imamo, ne se pa fine delati, ker to nas bo še drago koštalo, ne samo benzin ampak tudi zdravje...
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ferdo ()
username ::
Potem se pa obnasajo kot da je avto njihova temeljna clovekova pravica.
Saj je!
Živim 3 km od strogega centra LJ. Čisto resno povem svoje mnenje: za prevažanje hočem uporabljati avto in pika. Ne maram avtobusa, ne maram bicikla, ne maram taksija (OK, to zadnje včasih, če gremo kdaj zvečer ven, to je druga zgodba). Zahtevam možnost parkiranja kjerkoli (ker imamo pravico pripeljati se čim bližje cilju, ki je za vsakega drugačen) in če je na uličnih parkirnih mestih premalo prostora, zahtevam parkirne hiše, kjer cena ne sme biti več kot 100 SIT na uro, s popusti za daljše parkiranje (tako nekako je bilo ko sem bil v Grčiji in glede na podoben standard ni razloga, da bi bilo pri nas dražje - vendar žal je).
Vožnja z avtomobilom JE naša državljanska pravica!
In to dejansko mislim čisto resno, da ne bo kdo mislil da je joke.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
ferdo ::
si se kdaj vprašu, da si len? ne rečt, da nimaš možnosti, če imaš auto, si lahko tudi becikl privoščiš. Te bi bilo sram se s kolesom vozit, je tvoja intelektualnost na takem nivoju, da je vožnja z beciklom, neka statusna zaostalost?
Dej bodi najprej do sebe pošten, in ne tako govorit, da tizahtevaš, nekega dne bo tvoje telo nekaj zahtevalo, se boš do sebe tudi tako obnašu "oz.se že obnašaš"
Saj imaš pravico, sam se odločaš, ampak zaradi osebnih prepričanj nastane to kar imaš ti v glavi...
Svetujem ti, da se posvetuješ z zdravnikom in farmacevtom!
Pa še neki!
To je resen problem.
PS, kaj nebi bilo lepše, na placu kjer TI hočeš parkerno hišo za svoje železje, imeli PARK, klopce, se vozili z becikli?..
Daj bodi izjema, pa si kupi letalo, pa imej svoj hangar, ali raketo in svoje iztrelišče sredi barja...
Dej bodi najprej do sebe pošten, in ne tako govorit, da tizahtevaš, nekega dne bo tvoje telo nekaj zahtevalo, se boš do sebe tudi tako obnašu "oz.se že obnašaš"
Saj imaš pravico, sam se odločaš, ampak zaradi osebnih prepričanj nastane to kar imaš ti v glavi...
Svetujem ti, da se posvetuješ z zdravnikom in farmacevtom!
Pa še neki!
To je resen problem.
PS, kaj nebi bilo lepše, na placu kjer TI hočeš parkerno hišo za svoje železje, imeli PARK, klopce, se vozili z becikli?..
Daj bodi izjema, pa si kupi letalo, pa imej svoj hangar, ali raketo in svoje iztrelišče sredi barja...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ferdo ()
Caligula ::
Avtomobile defintivno pregnat s centrov mest.
Pa na avtobuse klima naprave, ker je normalno, da se jim folk izogiba, ce si v 30 sekundah cist presvican na busu.
Pa na avtobuse klima naprave, ker je normalno, da se jim folk izogiba, ce si v 30 sekundah cist presvican na busu.
BigWhale ::
Ferdo, onesnazevanje okolja je precej lazje nadzorovat, ce se dogaja na enem mestu v vecji kolicini, kot pa ce se dogaja na milijonih malih mest in to premicnih ;)
Username, res edina tvoja pravica je, da zivis, pa se ta je vprasljiva. Vse drugo ti pa drugi predpisujejo. Ce se ti zdi, da je stvar kakorkoli drugacna, si v eni hudi zablodi.
Username, res edina tvoja pravica je, da zivis, pa se ta je vprasljiva. Vse drugo ti pa drugi predpisujejo. Ce se ti zdi, da je stvar kakorkoli drugacna, si v eni hudi zablodi.
||_^_|| ::
Ce bi bili avtobusi&vlaki klimatizirani in cena normalna verjemi da bi jih uporabljalo veliiiiiiiiiiik folka vkljucno z mano. Sam tko me pa ceneje pride da grem z avto vsak dan v sluzbo/na faks, pa se bolj udobno in hitreje.
BigWhale ::
Avto je v izjemno redkih primerih cenejsi od javnega prevoza. Mene je prisla mesecna vozovnica za vlak 60k SIT, bencin + cestnina pa cca 140k SIT.
Edina prednost avta je, da si hitrejsi. No, razen ob petkih popoldan mogoce ne. ;)
Edina prednost avta je, da si hitrejsi. No, razen ob petkih popoldan mogoce ne. ;)
kopernik ::
Problemi javnega prevoza:
- odvisnost od urnika avtobusa/vlaka
- počasnost (kako se pride iz Lj-Polje v Lj-Vrhovci prej kot v eni uri ?. Z avtom manj kot v 15 minutah - po obvoznici. Z busom vsak dan zgubiš cca. uro in pol do dve v primerjavi z avtom.)
- neudobnost (velikokrat ne dobiš nit sedeža)
Prednosti:
- ceneje
- okolju bolj prijazno
- vlak zelo udoben (toda, železnica pelje skozi 10% naselij v Sloveniji - tko na pamet rečeno)
- odvisnost od urnika avtobusa/vlaka
- počasnost (kako se pride iz Lj-Polje v Lj-Vrhovci prej kot v eni uri ?. Z avtom manj kot v 15 minutah - po obvoznici. Z busom vsak dan zgubiš cca. uro in pol do dve v primerjavi z avtom.)
- neudobnost (velikokrat ne dobiš nit sedeža)
Prednosti:
- ceneje
- okolju bolj prijazno
- vlak zelo udoben (toda, železnica pelje skozi 10% naselij v Sloveniji - tko na pamet rečeno)
Caligula ::
Kolesa in skuterji.
Oz kak star Tomos.
Sam za oboje rabis 30 kilsko ketno, ker kradejo kot srake.
Oz kak star Tomos.
Sam za oboje rabis 30 kilsko ketno, ker kradejo kot srake.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31209 (21295) | jb_j |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32941 (27342) | BigWhale |
⊘ | Boste menjal avto zaradi podražitve goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 108514 (97614) | Ziga Dolhar |
» | Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 20261 (15182) | noraguta |
» | Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 11447 (11447) | kekz |