» »

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

strani: 1 ... 10 11 12 13

M-XXXX ::

dzinks63 je izjavil:

Večja povprečna poraba je bila dosežena na daljši relaciji, ko je večino poti deloval bencinski motor pa še to sredi mrzle zime ob hudi burji. Na krajših relacija, ob uporabi samo električnega pogona je pa povsem druga zgodba, takrat je vožnja ob sedanjih cenah goriv, skoraj zastonj.

Da se ti povrne pa tistih 25 000€ razlike boš pa po mestu mogu prevozit ene 500 000km, če se akumulatorji in električni deli nikoli ne bodo pokvarili :P Hvala lepa...

RejZoR ::

Cena je definitivno krepko zapretiravana. High tech gor ali dol. 25k za tak avto bi verjetno marsikdo premislil. Če dfržava odbije svoj chunk, tko da bi bil potem za 20k. Za ceno 40k si kupiš 10k hatchbacka in za 30k natankaš bencina. Iz tega pa tud dobiš 10.000 litrov bencina če računamo po absurdno visoki ceni 3 evre za liter. Eko že res ni, je pa ekonomično, ko potegneš črto. Sem pričakoval, da bo Ampera bolj dostopna...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

WarpedOne ::

Pazi - tvoj avto je nov koštal čez 37 jurjev, si prepričan da za 12 jurjev nebi dobil nekaj, kar bi te pravtako pripeljalo od točka A do točke B in da nisi 25 jurjev vrgel stran? Tako kot si ti dal 25 jurjev doplačila za veselje, lahko kdo drug pri amperi doplača za morda malo drugačno sorto veselja - a vseeno.

Pri avtih se ne splača nič, razen če ti kdo šenka kako staro podprtijo za 0 EUR, ti pa potem furaš taksi in služiš. To se splača.
Vse ostalo so različno velike izgube in naložbe v veselje, kjer ima pa vsak svoj kriterij "kaj se splača".
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Gray_Warden ::

dzinks...kakor vidim ima ta tvoj avto povprečno porabo goriva okoli 7.7 litra.

zakaj ne bi nek človek potem kupil recimo novega hyundai i30 za 13.000 eur in se vozil z njim naokoli za TOČNO ISTO PORABO kot jo ima ta tvoj opel?

če drugega ne, bi 100% privarčeval pri servisih če bi imel hyundaja, poleg tega je opel 20.000 eur dražji, prinese pa niti 1 reči ki je hyundai nima.

skratka...tistega opelna ki si ga kazal se nikakor ne splača kupiti. sploh. nikoli. za tisti denar dobiš že konkretno boljša vozila, tudi z nižjo porabo. audiji recimo porabijo precej manj kot 7.7 litrov:
http://www.poraba.com/average_car.php?s...

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

RejZoR ::

Sam tale i-Blue je pa grd ko smrt. Se vidi da je nek star koncept...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Gray_Warden ::

vseeno je lepši vsaj od 1/3 avtov ki se vozijo na cestah.

poleg tega je spredaj precej podoben opel insigniji, za katero precej ljudi pravi da je lepa. Torej tudi ta hyundai ne more biti grd.....tipičen varčen avto pač...

(zakaj mislite da so vsi varčni avti grdi?!?..zato da jih malo ljudi kupi kajne:D)

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

Mr Hilter je izjavil:


Električni avto s start/stop? WTF

Z dizli dosegaš najnižjo porabo pri daljših vožnjah.

Prius je neumnost, ker naj bi bil ekološki avto.



Nič WTF, ker
a) prius ni električni avto in
b) prius je imel start-stop, kot že rečeno, leta 1997, ko je gen-1 doživel serijsko proizvodnjo. Še več, priusu se motor ugasne med vožnjo in ne samo takrat, ko stoji pri miru, kar je, kljub temu, da je bil prius prvi s temi štosi, še vedno nekaj generacij naprej od sedaj modernega start-stop, ki ga večina ponuja za solidno doplačilo (in ga posledično nihče ne kupi).

Jaz to pljuvanje čez toyotine hibride vidim kot dobesedno potrditev pravila, da izumi, ki so pred svojim časom, doživijo splošno zavrnitev množic.

In če se vrnem nazaj na topic - fotrov s-max bencinc, predelan na plin, bo drugo leto doživel zamenjavo, ki je že določena. C-max plug-in hybrid. Zakaj? Ker se, glede na dnevno rutino, izkaže, da bo 90% poti prevozil izključno na elektriko. Cena ? Nepomembna, glede na to da bodo stroški za pogon, glede na trenutno situacijo, ki pa bo prihodnje leto samo še slabša, nevredni omembe, cca 25€ elektrike mesečno.

Manj kot račun za mobitel.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

IceIceBaby ::

mind=blown

Ne resno, tuki šele jasno vidiš, kako drag špas je to.


1.12 meseca na leto :) Ni tako grozno.

Prav, naj bo fail zaradi mene, ampak ne razumem, kaj hudiča vas tako moti na njem ?


- Visoka nabavna cena
- Precej nekakovostna notranjost
- Slabe zmogljivosti, v vseh pogledih
- Relativno visoka poraba, glede na obljube
- Zame zelo neprivlačna oblika

RejZoR ::

Gray_Warden je izjavil:

vseeno je lepši vsaj od 1/3 avtov ki se vozijo na cestah.

poleg tega je spredaj precej podoben opel insigniji, za katero precej ljudi pravi da je lepa. Torej tudi ta hyundai ne more biti grd.....tipičen varčen avto pač...

(zakaj mislite da so vsi varčni avti grdi?!?..zato da jih malo ljudi kupi kajne:D)


Sorry, sem velik supporter Hyundai-a ampak tale gravž ni lep na nobenem nivoju lepote. Lep je faceliftan i30, lep je i30 modelno leto 2012, lep je trenutni i40, lepa je tanova Elantra, lep je i20. i-Blue pa nikakor ni lep. Da je lep, bi trdil samo nekdo, ki ga je zrisal. Za večino pa je lep samo ponoči.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Boeing ::

- Visoka nabavna cena
Nikoli ni bil niti mišljen kot volkswagen.

- Precej nekakovostna notranjost
V resnici je za ta cenovni rang notranjost popolnoma normalna oz. nič posebnega, je pa ergonomija vzlic drugačnemu pogonu seveda drugačna (ni šalthebla, recimo) in to je to, kar večino zmoti. Če bi bila notranjost tako zelo plastična, kot to nekateri poudarjajo, ga jaz ziher nebi vozil, ker sem, kar se tiče ergonomije, precej pikolovski. Ni pa to die S-klasse, popolnoma logično.

- Slabe zmogljivosti, v vseh pogledih
Niti ne, ciljna publika, za katero je bil ta avto sploh narejen, je s temi zmogljivostmi zelo zadovoljna. Potrebno se ga je privadit in se naučit izkoriščat potencial, ki ni opazen prvo minuto, ko se vsedeš vanj. Zame osebno popolnoma dovolj, ker me gas-bremza-gas že v osnovi utruja in tega ne počnem.

- Relativno visoka poraba, glede na obljube
4.6 poleti, 5.1 pozimi, gume 2.6 bar spredaj, 2.4 bar zadaj, po avtocestah 120 tempomat, izven avtocest cca 100 oz. toliko nad omejitvami, da še nisem interesanten policajem.

- Zame zelo neprivlačna oblika
Popolnoma subjektiven faktor, ki ima pri meni zelo malo utež. Dejstvo, da je zunanja oblika skoraj v celoti podrejena (sicer visokoserijski) aerodinamiki, se jasno kaže all-around. So se pa pri gen3 precej bolj potrudili, priznam.


Sicer pa, če hočem poleg sebe kaj lepega, vzamem s sabo bejbo, ne pa avto.


In ja, puncam je všeč in so nad njim navdušene. Še nobena do zdaj mi ni ušla ven brez "a lahka prosim probam kak je to za vozit?"
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Mr Hilter ::

p3460520Nič WTF, ker a) prius ni električni avto in b) prius je imel start-stop, kot že rečeno, leta 1997, ko je gen-1 doživel serijsko proizvodnjo. Še več, priusu se motor ugasne med vožnjo in ne samo takrat, ko stoji pri miru, kar je, kljub temu, da je bil prius prvi s temi štosi, še vedno nekaj generacij naprej od sedaj modernega start-stop, ki ga večina ponuja za solidno doplačilo (in ga posledično nihče ne kupi). <strong>Jaz to pljuvanje čez toyotine hibride vidim kot dobesedno potrditev pravila, da izumi, ki so pred svojim časom, doživijo splošno zavrnitev množic.</strong> In če se vrnem nazaj na topic - fotrov s-max bencinc, predelan na plin, bo drugo leto doživel zamenjavo, ki je že določena. C-max plug-in hybrid. Zakaj? Ker se, glede na dnevno rutino, izkaže, da bo 90% poti prevozil izključno na elektriko. Cena ? Nepomembna, glede na to da bodo stroški za pogon, glede na trenutno situacijo, ki pa bo prihodnje leto samo še slabša, nevredni omembe, cca 25€ elektrike mesečno. Manj kot račun za mobitel.[/st.citat naj bi izjavil:



Zame pa EKO avto ki porabi več fosilnega goriva kot 20 let star AX ni EKO.
Pa Prius je hibrid, če ima 2 motorja jasno da se en izklopi ko se ne rabi. Kako imaš lahko tak avto, pa še veš ne kako deluje? Aja za osvajanje punc, to pa razumem ;


Zame pa EKO avto ki porabi več fosilnega goriva kot 20 let star AX ni EKO.
Pa Prius je hibrid, če ima 2 motorja jasno da se en izklopi ko se ne rabi. Kako imaš lahko tak avto, pa še veš ne kako deluje? Aja za osvajanje punc, to pa razumem ;) Spet WTF.

IceIceBaby ::

Boeing, napisal sem ti, kaj mene osebno moti. Za 25k dobim boljše opremljen, močnejši, lepši in overall boljši avto.

Če bi iskal avto z nizko porabo bo raje kupil kakšnega sodobnega dizla ali turbo bencinarja, ki ga lahko voziš z enako porabo. Za podobno opremljen avto plačaš 10k manj.

Ali še boljše, rabljen avto za 3 jurje, ki mogoče porabi malo več, je pa 100x bolj eko, ker do konca uporabiš že narejeno stvar in ni treba delati nove.

jype ::

Boeing> Jaz to pljuvanje čez toyotine hibride vidim kot dobesedno potrditev pravila, da izumi, ki so pred svojim časom, doživijo splošno zavrnitev množic.

Glede na to da toyota hibride prodaja bistveno kot se lahko proizvaja je menda jasno, da to ne drži.

Boeing> In ja, puncam je všeč in so nad njim navdušene. Še nobena do zdaj mi ni ušla ven brez "a lahka prosim probam kak je to za vozit?"

Seveda so, saj je praktično edini spodoben avto v državi, ki ga dejansko lahko kupiš.

IceIceBaby> Boeing, napisal sem ti, kaj mene osebno moti. Za 25k dobim boljše opremljen, močnejši, lepši in overall boljši avto.

Ne, ga ne.

IceIceBaby> Ali še boljše, rabljen avto za 3 jurje, ki mogoče porabi malo več, je pa 100x bolj eko, ker do konca uporabiš že narejeno stvar in ni treba delati nove.

Al pa kupiš rabljenega priusa, ki porabi malo manj.

Vaš problem je to, da je nekdo naredil avto, ki se ne sklada z vašimi predstavami o avtomobilih, je pa dejansko daleč boljši od vsega, kar ste in boste kdajkoli vozili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mr Hilter ::

Je EGO ne ECO friendly :))

Jaz bi za kompenziranje mentalno fizičnih hib raje izbral Hummerja (je ECO in EGO friendly):

When you factor in all the energy it takes to drive and build a Prius it takes almost 50% more energy than a Hummer.

http://www.thetorquereport.com/2007/03/...

Saj razumem da enim ne gre v glavo.

jype ::

Mr Hilter> Saj razumem da enim ne gre v glavo.

Tudi res ni niti približno, ampak to je postranskega pomena. Glavno je, da je prius boljši v vseh pogledih.

Mr Hilter ::

jype je izjavil:

Mr Hilter> Saj razumem da enim ne gre v glavo.

Tudi res ni niti približno, ampak to je postranskega pomena. Glavno je, da je prius boljši v vseh pogledih.


Zakaj nisi citiral celote, vključno z:

When you factor in all the energy it takes to drive and build a Prius it takes almost 50% more energy than a Hummer.

http://www.thetorquereport.com/2007/03/...

Lahko kdo še spregleda in naprej živi v zmoti.

jype ::

-valvoline-> In to nam pove oseba ki sploh nima avta.

In ki se včasih s kolesom pelje za priusom in vidi, zakaj je najboljši avto od vseh.

-valvoline-> V bistvu prius ima tolk skupnega z ekologijo

Mi dol visijo vaše zmote.

Mr Hilter> Zakaj nisi citiral celote, vključno z:

Ker ne drži (ne zdi se mi pa nenavadno, da poskušajo proizvajalci slabših vozil s poceni marketinškimi "raziskavami" upravičiti svojo nesposobnost).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mr Hilter ::

jype je izjavil:

-valvoline-> In to nam pove oseba ki sploh nima avta.

In ki se včasih s kolesom pelje za priusom in vidi, zakaj je najboljši avto od vseh.

-valvoline-> V bistvu prius ima tolk skupnega z ekologijo

Mi dol visijo vaše zmote.

Mr Hilter> Zakaj nisi citiral celote, vključno z:

Ker ne drži (ne zdi se mi pa nenavadno, da poskušajo proizvajalci slabših vozil s poceni marketinškimi "raziskavami" upravičiti svojo nesposobnost).


Those bastards!

-valvoline- ::

Khm,izpušni plini od porabljenih 5 litrov bencina(zelo vprašljivih) na 100km pa gredo kam?

jype ::

Mr Hilter> Those bastards!

Jah, prodat poskušajo zanič avto, pa če koga prepričajo s tem, tudi dobro.

-valvoline-> Khm,izpušni plini od porabljenih 5 litrov bencina(zelo vprašljivih) na 100km pa gredo kam?

Glede na to da priusa očitno še nikoli nisi vozil ti bom težko razložil, kako deluje - poskusi enkrat, pa boš hitro pogruntal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Zheegec ::

-valvoline-> In to nam pove oseba ki sploh nima avta.

In ki se včasih s kolesom pelje za priusom in vidi, zakaj je najboljši avto od vseh.

Če ima direct-injection potem je bolj škodljiv za tvoja pljuča, kot Ferrari :) Direct-injection imajo novejši modeli in od njega je več mikroskopskih trdih delcev, kot od navadnih bencinarjev ali dizlov s DPF. Je pa manj SOx in NOx kot pri katerem koli dizlu, ampak primerljivo z ostalimi bencinarji.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

jype ::

ICE se priusu ne vrti, dokler se vozi v koloni s hitrostjo 5 km/h.

-valvoline- ::

5l na 100 je 5l na 100,nič mi ne rabiš razlagat saj sam nimaš pojma.
Juhu,navadnemu motorju so *prilepil* elektromotorja ki pomaga bencinskemu predvsem pri pospeševanju,big beal. Na AC poraba identična z in brez hibridno tehnologijo.

RejZoR ::

Ne vidim fore zakaj bi direktni vbrizg bencina povzročal več trdih delcev? Fora tega je da se gorivo lepše razprši v valj in lepše izgori. Torej kako potem lepše zgoreno gorivo povzroča več saj?
Res da nisem še bral nobenih tehnikalij okoli tega ampak mi ni glih logično.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

jype ::

-valvoline-> nič mi ne rabiš razlagat saj sam nimaš pojma.

Sine, ko boš znal odpret vrata na avtomobilu, se bova lahko pogovarjala o rečeh, ki niso vidne od zunaj, prej pa najbolje, da si modro tiho in se ne smešiš.

-valvoline- ::

Bistvo priusa je vgrajen kers,oz rekuperacija energije,poraba po mestu je podobna oz le malenkost višja kot poraba na AC. Nič drugega.

Mr Hilter ::

jype je izjavil:

-valvoline-> nič mi ne rabiš razlagat saj sam nimaš pojma.

Sine, ko boš znal odpret vrata na avtomobilu, se bova lahko pogovarjala o rečeh, ki niso vidne od zunaj, prej pa najbolje, da si modro tiho in se ne smešiš.


Barva tepiha?

-valvoline- ::

Prius je tolk zakompliciran tehno gadget,tisti k se vsaj malo spoznajo na avte bodo pljuval po njem po dolgem in počez.Ima vsaj 3x več senzorjev in elektronike kot standardni avti,da ne omenjam CVTja vrednega k pol avta ki skrbi za razporeditev mehanske in električne energije ter delovanje kersa. Dokler gre ni panike,če se kaj pokvari pa samo šus v glavo in avto direkt v reciklažo.

Zgodovina sprememb…

jype ::

-valvoline-> Prius je tolk zakompliciran tehno gadget,tisti k se vsaj malo spoznajo na avte bodo pljuval po njem po dolgem in počez.

Tako je. Tisti, ki se pa temeljito spoznajo na avtomobile, se pa iz njega naučijo, kako je treba dizajnirat sodobne pogonske sisteme, da ves čas delujejo pri optimalnih pogojih.

-valvoline-> Dokler gre ni panike,če se kaj pokvari pa samo šus v glavo in avto direkt v reciklažo.

To je še en mit, ki ga zelo radi ponavljajo proizvajalci, ki ne zmorejo skrbet za lastne avtomobile kot to znajo nekateri.

-valvoline- ::

Malo si zgoglaj po tujih forumih o okvarah priusov še posebej cvt related. Cifre za popravilo tm od 5000usd pa naprej. Če se boš kdaj okorajžil in si kupil avto upam da si boš glih priusa,sploh pa rabljenega z 150k+ pa boš ugotovil kšn fajn strojček je.

:D

jype ::

Sej sm že napisu da če bi kdaj rabu avto, bi zihr kupu enga na baterije, al priusa al pa rx450h.

Se mi pa zdi bolj verjetno, da bi si privoščil http://www.pipistrel.si/plane/taurus-el...

Mr Hilter ::

RejZoR je izjavil:

Ne vidim fore zakaj bi direktni vbrizg bencina povzročal več trdih delcev? Fora tega je da se gorivo lepše razprši v valj in lepše izgori. Torej kako potem lepše zgoreno gorivo povzroča več saj?
Res da nisem še bral nobenih tehnikalij okoli tega ampak mi ni glih logično.


:(
Under transient conditions GDi engines produce about as much soot as a modern diesel engine, and hence to reach PM regulatory limits, a particulate filter may be required.

:)
Both GDI and diesel engines provide a 20-30% improvement in fuel economy,

http://bznotes.wordpress.com/2007/01/14...

jype ::

Prius nima GDI mašine, se pa ves čas vrti pri optimalnih obratih.

RejZoR ::

Kako se lahko vedno vrti z optimalnimi obrati? Sej Prius ne deluje po principu Karme in Ampere, tko da je to nemogoče...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

jype ::

RejZoR> Kako se lahko vedno vrti z optimalnimi obrati? Sej Prius ne deluje po principu Karme in Ampere, tko da je to nemogoče...

Ja, ane, le kako je to mogoče?

Continuously variable transmission @ Wikipedia

energetik ::

RejZoR je izjavil:

Kako se lahko vedno vrti z optimalnimi obrati? Sej Prius ne deluje po principu Karme in Ampere, tko da je to nemogoče...
Takole.

Mr Hilter ::

Kar pridobiš na optimalnih obratih izgubiš na CTV? Predvidevam in ne trdim!
CTV efficiency:

http://www.insightcentral.net/KB/faq-cv...

para! ::

IceIceBaby> Boeing, napisal sem ti, kaj mene osebno moti. Za 25k dobim boljše opremljen, močnejši, lepši in overall boljši avto.

Ne, ga ne.


Seveda ga, samo moraš pozabit na okolje in na ljudi, ki se pritožujejo, ko neki delci v zraku pridejo visoko :)

Da ne govorimo, da za 42k EUR (opel ampera), dobiš že cestni dirkalnik, ne pa nekega oplovega kavnega mlinčka :)

lp
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: para! ()

tKBurek ::

jype je izjavil:

RejZoR> Kako se lahko vedno vrti z optimalnimi obrati? Sej Prius ne deluje po principu Karme in Ampere, tko da je to nemogoče...

Ja, ane, le kako je to mogoče?

Continuously variable transmission @ Wikipedia

enak menjalnik ima se mali miljon avtov. kaj je tukaj tako posebnega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tKBurek ()

WarpedOne ::

hilter:
Kar pridobiš na optimalnih obratih izgubiš na CTV? Predvidevam in ne trdim!

Ja in ne, oziroma kakorkdaj in kakorkje. CVT v teoriji prinese tja do 20% prihranka, v povprečju morda 10, v praksi pa cca 5%.
Toyotin/priusov CVT je čisto svoja zadeva, kjer ni izgub "klasičnih CVTjev". Je dejansko super zadeva, njen problem je, da je ne moreš uporabit nikjer drugje kot v paralelizaciji ICE in električnega motorja praktično točno tako kot je to narejeno v Priusu.

CVTji v nehibridnih zadevah so čisto drug svet in dejansko skozi trenje požrejo precejšnji del prihranka, ki ga prinesejo optimalnejši obrati.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

energetik ::

Ne vem, od kje vam, da ima Prius CVT, če ima pa planetni sistem z dvema elektromotrjema (link v mojem prejšnjem postu).
Verjetno ste zamešali s CVVT, ki je druga zadeva.

Še ena boljša simulacija.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Počasi, najprej naj razumejo, kako je mogoče, da se motor lahko ves čas vrti z optimalnimi obrati, potem bomo pa začeli razlagat, kako je mogoče, da z električnim motorjem dejansko prihraniš ogromno.

-valvoline- ::

jype je izjavil:

Počasi, najprej naj razumejo, kako je mogoče, da se motor lahko ves čas vrti z optimalnimi obrati, potem bomo pa začeli razlagat, kako je mogoče, da z električnim motorjem dejansko prihraniš ogromno.

Vidiš da nimaš pojma,daleč od tega kar si ti misliš,obrati se spreminjajo od 0-5000,fora je v tem da ko obrati padejo npr na manj k 1500-2000 pogon prevzame električni motor in to postopoma,medtem pa se postopno zmanjšuje količina vbrizganega goriva v ICE,enako velja ko se obrati povišajo na 4000+,ICEju se vbrizg goriva ne povečuje ampak za dodatno moč poskrbi eletromotor,če pa zmanjka štroma ali je aku slab potle se poveča vbrizg v ICE in avto deluje kot navadni bencinar.Največja hiba priusa je to da ima dejansko 3 pogona,mehanski ICE in 2 elektromotorja,torej 3x večjo možnost da pride do okvare,o CVTju in možnosti da pride do okvare je sploh brezveze komentirat.

Zgodovina sprememb…

jype ::

-valvoline-> Vidiš da nimaš pojma, arglebargle.

Haha.

IceIceBaby ::

IceIceBaby> Boeing, napisal sem ti, kaj mene osebno moti. Za 25k dobim boljše opremljen, močnejši, lepši in overall boljši avto.

Ne, ga ne.


Seveda ga. Ne pričakujem od tebe, da boš kdaj razumel ljudi, ki niso ti :) Ampak ja, za moje potrebe je Prius fail. Tudi z vidika ekologije.

IceIceBaby> Ali še boljše, rabljen avto za 3 jurje, ki mogoče porabi malo več, je pa 100x bolj eko, ker do konca uporabiš že narejeno stvar in ni treba delati nove.

Al pa kupiš rabljenega priusa, ki porabi malo manj.

Vaš problem je to, da je nekdo naredil avto, ki se ne sklada z vašimi predstavami o avtomobilih, je pa dejansko daleč boljši od vsega, kar ste in boste kdajkoli vozili.


Za ceno novega battery packa dobiš že spodoben avto. Baje izdelava in razgradnja baterij ni najbolj čista zadeva.

Sicer imaš pa prav. Prius se ne sklada z mojimi predstavami o avtomobilu. Je čisto nasprotje tega, kar hočem od avtomobila.

Ko bodo naredili električni avto, ki bo dejansko primerljiv z bencinarji bom pa prvi v vrsti pri dilerju. Sem se pripravljen odreči zvoku V6 ali V8 motorja v zameno za ogromen navor in odzivnost elektrike. Ampak trenutno ni pravih opcij.

jype ::

IceIceBaby> Za ceno novega battery packa dobiš že spodoben avto. Baje izdelava in razgradnja baterij ni najbolj čista zadeva.

Ampak tega ne delajo na Trdinovi ulici v Ljubljani - avtomobili pa točno tam spuščajo v zrak zdravju nevarne delce in pline - prius pa pač ne.

IceIceBaby> Sicer imaš pa prav. Prius se ne sklada z mojimi predstavami o avtomobilu. Je čisto nasprotje tega, kar hočem od avtomobila.

Kaj pa hočeš, natanko? Ker po moje ti vse to ponuja (v primerjavi z avtomobili) precej ugodna igrača, ki se priključi na USB.

IceIceBaby> Ko bodo naredili električni avto, ki bo dejansko primerljiv z bencinarji bom pa prvi v vrsti pri dilerju. Sem se pripravljen odreči zvoku V6 ali V8 motorja v zameno za ogromen navor in odzivnost elektrike. Ampak trenutno ni pravih opcij.

Seveda so, samo tvoje predstave o avtomobilih so odraz zastarele industrije.

Daedalus ::

Ko bodo naredili električni avto, ki bo dejansko primerljiv z bencinarji bom pa prvi v vrsti pri dilerju. Sem se pripravljen odreči zvoku V6 ali V8 motorja v zameno za ogromen navor in odzivnost elektrike. Ampak trenutno ni pravih opcij.


Tesla, anyone?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

-valvoline- ::

Muchos muchos dineros?

M-XXXX ::

Ampak tega ne delajo na Trdinovi ulici v Ljubljani - avtomobili pa točno tam spuščajo v zrak zdravju nevarne delce in pline - prius pa pač ne.

Na hitro: tvoje razmišljanje je: tudi če se onesnažuje 10x bolj, važno, da se ne onesnažuje pred tvojim nosom? Tud če 20 kitajcev pomre zaradi izdelave enega Priusa, važno, da placebo v tvoji glavi poskrbi, da si bolj zdrav....
strani: 1 ... 10 11 12 13


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Starejši avto, z nizko porabo - nasveti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8212572 (6447) Mesar
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14618017 (14898) MatWic
»

Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
1208592 (5339) Zheegec
»

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23616504 (13507) Azrael
»

poraba accent 1.4

Oddelek: Loža
191411 (1075) Djuro

Več podobnih tem