» »

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

««
4 / 13
»»

Gregor P ::

i-REAL

uuuu tožba na vidiku ... naj rajši zamenjajo ime dokler jim je še božja milost dana:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

;-) ::

Že par let ;)

Gregor P ::

Saj pravim, samo še vprašanje časa; takoj ko se bo začela masivna serijska proizvodnja
 null

null



 tožba

tožba



8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

egonk ::

Mah, tole je že čisto običajno v USA ;)

kixs ::

furion je izjavil:

Js bom pocakal ene par let da pridejo vn diesel plugin hybridi...magari pure EV z diesel generatorjem za range. Do takrat menjavat avto je metanje dnarja v smeti.

kixs je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Usran vlak stane 8e iz MB do LJ(potniški,torej 3 ure vožnje,un ICS je precej dražji okol 15e če se ne motim),za ta dnar sam greš z avtom pa te enako stane. Sramota. Avtobuse pa sploh brezveze omenjat.


To seveda ne velja. Moras upostevat se ceno nakupa avta in celotno vzdrzevanje (gume, servisi, zavarovanje, izgubo vrednosti...).

Jah sam z avtom prides iz KP do LJ v 45min, vlak pa rabi 2 ure...pa vlak pride sam do postaje, in ne do tam kjer rabis ti it. Pa cenej je z avtom :P Jebes vlak pol. Z vlakom gre uni ki nima avta.


Moja poanta replike je bila zgolj opomba, da vecina ljudi pozabi na vse stroske povezane z avtom. Ni to samo gorivo.

Dodaten plus za vlak je tudi to, da lahko med voznjo kaj delas. Tako, da komaj cakam cas, ko bodo avti "sami" vozili - verjetno cez kaksnih 5-10 let (Googlov prototip ze vozi sam).

lp

RejZoR ::

Where is fun in that? Men je glih to fajn, ko sam upravljaš z zadevo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

IvoJan ::

RejZoR je izjavil:

Where is fun in that? Men je glih to fajn, ko sam upravljaš z zadevo.

pozabljas da si na geek forumu, obiskovalcem le-tega pa prihaja na avte ki vozijo sami.

jype ::

RejZoR> Where is fun in that? Men je glih to fajn, ko sam upravljaš z zadevo.

To lahko počneš doma, na računalniku, kjer nikogar ne ogrožaš.

IceIceBaby ::

Sem probu doma na računalniku, pa je tole ratal

jype ::

Upam, da je s sosedi vse OK :)

kixs ::

RejZoR je izjavil:

Where is fun in that? Men je glih to fajn, ko sam upravljaš z zadevo.


Meni recimo voznja zjutraj in popoldne v "gneci" po AC ni ravno neki "phun".

Drugo je voznja, recimo, iz NM proti Metliki. Ali pa od Kocevja do Delnic (na Hrvaskem).

lp

jype ::

kixs> Drugo je voznja, recimo, iz NM proti Metliki. Ali pa od Kocevja do Delnic (na Hrvaskem).

Ta je fajn, ja, sam ne z avtom :)

kixs ::

A z biciklom? ;)

IceIceBaby ::

Z avtom že, sam ne z yarisom :) Pa sploh ni treba divjat. So ceste, kjer je že vožnja po omejitvah lahko zelo zanimiva.

Vožnja po gužvi je pa itak nekaj najbolj stresnega. Vsaj zame. Skoraj 2 leta sem se vozil 60km v službo. Ko je lepo vreme še gre, že po dežju se pa ljudem očitno zmeša in eni divjajo, drugi vozijo 60 po regionalkah...

Ampak žal so pri nas druge opcije pogosto nesprejemljive. Jaz dam za javni prevoz do LJ skoraj toliko kot za bencin (10 litrov poraba, če bi imel šparovca bi bilo ceneje). Če se peljeva 2 je razlika že v prid avtomobilu.

Ampak cena še ni največji problem. Za cca 60km pot z javnim prevozom porabim skoraj 2 uri, z avtom pa cca 45 minut.

RejZoR ::

jype je izjavil:

RejZoR> Where is fun in that? Men je glih to fajn, ko sam upravljaš z zadevo.

To lahko počneš doma, na računalniku, kjer nikogar ne ogrožaš.


In elektronika je pa tolk bolj sposobna od nas? Bullshit. Imajo probleme spravit robotsko vodene avte skozi puščavo, ti bi jim pa zaupal pot skozi mesto kjer je miljavžent glupih pešcev in biciklistov, neomejeno nekih glupih ulic itd. Good luck with that. In just for the record, tud na cesti nikogar ne ogrožam nič bolj kot bi tak voden avto... oz bolje rečeno, nehaj naskakovat dekline, sej to tud lahko delaš na računalniku.
Zdej boš pa ti reku where is fun in that eh?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

kixs> A z biciklom? ;)

Z avtom še nikoli nisem bil postrežen s čokolado na tistem mejnem prehodu, s kolesom pa že.

RejZoR> In elektronika je pa tolk bolj sposobna od nas?

Halo? Seveda je.

RejZoR> ti bi jim pa zaupal pot skozi mesto kjer je miljavžent glupih pešcev in biciklistov, neomejeno nekih glupih ulic itd.

Bistveno, _bistveno_ bolj, kot zaupam to miljavžent glupim voznikom, ki na leto umorijo približno 1.3 milijona ljudi.

WarpedGone ::

dzinks63 je izjavil:

Se dela na tem, vendar se bolj tipa kot kaj drugega, nihče ne upa kar porinit v prodajo kakšen elekro trike, kot bi bil npr. BMW i1 koncept:


Vendar smo vse bližje temu, dražje kot bo gorivo, prej se bo pojavilo kaj resnega na trgu. Seveda je vse v ceni. Trenutno je najcenejša varianta električni skuter, katere se da že sedaj dobiti po zelo konkurenčni ceni.

Problem tegale je medosna razdalja. V štirikolesni zadevi so kolesa ob straneh in je lahko avto precej kratek pa še vedno pelje vsaj štiri osebe. Takle trajk je pa uporaben kvečjemu kot enosed, kot dvosed je že dolg kot ponedeljek (in posledično obupno problematičen pri manevriranjih po ozkih ulicah mesta).
Sprednjo premo je še možno nekako rešit zadaj imaš pa nujno pribitek cca 3/4 metra za hrbtom zadnjega potnika.
To morda ne zgleda problematično dokler je samo slika in ideja.
Ko se spraviš stvar mal bol resno konstruirat in razmišjat o posledicah tehničnih idej in obnašanju na cesti pa rata to pomemben faktor.

Neki podobnega kontstruiram za hobi - enosedna varianta je uporabno kratka, dvoseda je problematično dolga. In ne reci da ne nucaš dvoseda. Nucaš - prtljažnika namreč ni, motoristične škatle ob straneh niso zadostna rešitev.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mr Hilter ::

Elektronika me ne zmore pripeljati v službo, sosedov mulc star 12 let pa že veselo zna.

jype ::

kbal> Elektronika me ne zmore pripeljati v službo, sosedov mulc star 12 let pa že veselo zna.

Kva pa šrot kupuješ.

Mene elektronika zmore pripeljat v totalni megli v London, _po zraku!_.

para! ::

Zadnjič je na TVSLO en razlagal, da ne glede na to kako se cena goriva viša, se ljudje še vedno enako vozijo.
To je podobno kot s cigareti pr kadilcih, dražjo se in dražjo, pa se še vedno kadi. Enako je pri bencinu, tud če bo 6 EUR/l :)

lp
Death before dishonor!

kixs ::

Google automated car:

http://news.discovery.com/autos/how-goo...




Navozenih imajo cca 300.000km in brez nesrec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

amigo_no1 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

RejZoR ::

para! je izjavil:

Zadnjič je na TVSLO en razlagal, da ne glede na to kako se cena goriva viša, se ljudje še vedno enako vozijo.
To je podobno kot s cigareti pr kadilcih, dražjo se in dražjo, pa se še vedno kadi. Enako je pri bencinu, tud če bo 6 EUR/l :)

lp


Samo ni isto. Čik je čik. Zgoren denar. Z avtom pa dejansko pridem v službo, da sploh lahko služim denar. Torej avto ima nek namen in funkcionalnost. Cigareti je pač nimajo. Zadeva je zgolj in samo razvada tko kot pivo, viski al pa čokolada.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

ameba ::

Na sreči sem iz ljubljane...
Od marca- septembra imam motor, ostalo avto.

Za 1 tank na mesec se mi zdi bedarija menjat avto....

amigo_no1 ::

In elektronika je pa tolk bolj sposobna od nas?

Pri resnem zaviranju elektronika nedvoumno.

@nny ::

para! je izjavil:

Zadnjič je na TVSLO en razlagal, da ne glede na to kako se cena goriva viša, se ljudje še vedno enako vozijo.
To je podobno kot s cigareti pr kadilcih, dražjo se in dražjo, pa se še vedno kadi. Enako je pri bencinu, tud če bo 6 EUR/l :)

lp


Tu se motiš. Število kadilcev je upadlo, pa tudi kadilci zmanjšujejo količino, ker kajenje ni več "in" in so splošno nezaželjeni. Če že niso nehali ali omejili, pa verjemi, da o obeh možnostih močno razmišljajo. Kajenje postaja drag špas.

Sicer primerjava z gorivom ni povsem ustrezna, ker kadi četrtina, gorivo pa rabimo vsi.

http://www.zurnal24.si/tri-leta-protika...

darkolord ::

ker kadi četrtina, gorivo pa rabimo vsi.
2 milijona prebivalcev Slovenije ima lasten prevoz na natfne derivate ali kako?

francek1 ::

Boli me patka za porabo; pač več zaslužim in kompenziram zadevo. Avto pod 150 konjev je za babe...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

jype ::

francek1> Avto pod 150 konjev je za babe...

Avto je za idiote.

@nny ::

darkolord je izjavil:

ker kadi četrtina, gorivo pa rabimo vsi.
2 milijona prebivalcev Slovenije ima lasten prevoz na natfne derivate ali kako?


518 avtomobilov na 1000 prebivalcev, kamor so všteti tudi otroci in upokojenci.

Ted ::

Avto je definitivno velik strošek, žal pa ne živimo vsi v mestih in nimamo klasičnega delavnika med 8. in 16. uro ko še ujameš kak avtobus. Ob zadnjih podražitvah sem začel resno razmišljat o vgradnji plinskega sistema. Kljub relativno nizki porabi (7-8 litrov bencina na 100km), bi se mi vgradnja (emmegas sistem cca. 1000 EUR) pokrila pri 30-40kkm (v letu in pol) glede na trenutno razmerje med ceno plina in bencina (0,65 EUR). Razlika v ceni LPG in bencina bo verjetno še naraščala, LPG postaja ne samo alternativa ampak že nujnost...

Druga (cenejša) opcija za relacije je motor/maxiscooter. Če ima porabo do 5 litrov na 100km privarčuješ med 3-5 EUR. Po mestu pa itak kolo/scooter.
Mah...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ted ()

egonk ::

jype je izjavil:

kbal> Elektronika me ne zmore pripeljati v službo, sosedov mulc star 12 let pa že veselo zna.

Kva pa šrot kupuješ.

Mene elektronika zmore pripeljat v totalni megli v London, _po zraku!_.


Tole zdaj govorim brez citatov, ampak avtopilot za avion je lažje narest kot pa za avto, ker imaš nedvoumne inpute (višinomer, gps, etcetc. vs surov video stream iz kamere na avtu).

jype ::

egonk> Tole zdaj govorim brez citatov, ampak avtopilot za avion je lažje narest kot pa za avto, ker imaš nedvoumne inpute (višinomer, gps, etcetc. vs surov video stream iz kamere na avtu).

To drži zgolj zato, ker so sodobna letala že dolgo časa načrtovana in grajena s tem (avtomatskim upravljanjem) v mislih.

Z današnjo tehnologijo ne bi bilo niti drago, niti težko poskrbeti za to, če bi bilo to komercialno zanimivo (pa ni ravno zaradi tega, ker je mnogim upravljanje vozila fetiš oziroma užitek).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

egonk ::

jype je izjavil:

egonk> Tole zdaj govorim brez citatov, ampak avtopilot za avion je lažje narest kot pa za avto, ker imaš nedvoumne inpute (višinomer, gps, etcetc. vs surov video stream iz kamere na avtu).

To drži zgolj zato, ker so sodobna letala že dolgo časa načrtovana in grajena s tem (avtomatskim upravljanjem) v mislih.


Ne. Pešci niso kupi železja, ki se lepo svetijo na radarju.

jype ::

egonk> Ne. Pešci niso kupi železja, ki se lepo svetijo na radarju.

Se kar super vidijo na (20GHz+, kakršni se uporabljajo v avtomobilih) radarju, pa tudi kot gašperčki se svetijo na IR, da tega kako krasno izstopijo iz ozadja, ko so obsijani z laserjem, sploh ne omenjamo.

egonk ::

jype je izjavil:

egonk> Ne. Pešci niso kupi železja, ki se lepo svetijo na radarju.

Se kar super vidijo na (20GHz+, kakršni se uporabljajo v avtomobilih) radarju, pa tudi kot gašperčki se svetijo na IR, da tega kako krasno izstopijo iz ozadja, ko so obsijani z laserjem, sploh ne omenjamo.


Ok, maš prav. Kaj pa cesta, vozni pas?

Edit: evo kaj sem res hotel, citat iz wikipedije:

Further development of the autopilot were performed, such as improved control algorithms and hydraulic servomechanisms. Also, inclusion of additional instrumentation such as the radio-navigation aids made it possible to fly during night and in bad weather. In 1947 a US Air Force C-54 made a transatlantic flight, including takeoff and landing, completely under the control of an autopilot.[4][5]


To lahko vzamemo kot dokaz, da pač je lažje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: egonk ()

jype ::

egonk> Ok, maš prav. Kaj pa cesta, vozni pas?

To pa že dolgo deluje:

egonk ::

Samo ne od leta 47

jype ::

Ne, to pa ne :)

No, tehnologija je že tukaj, samo še najt se mora par milijonov norcev, ki bodo zanjo pripravljeni plačat. Jaz bom prvi.

Gregor P ::

Jaz bom pa najprej lepo počakal, da nekaj poskusnih jypov to dodobra stestira:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P ::

A to si ti notri8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

To _sem_ jaz.

kmetek ::

Javni prevoz je načrtno slab pri nas. Nihče noče izboljšati.

black ice ::

jype je izjavil:


Avto je za idiote.

Kaj pa potem dela Toyota pri hiši? :)

Razloži mi še tole. Kako bi optimalno rešil problem vožnje (60km v eno stran, torej 120km na dan)?
Naj te opozorim, da samo vožnja v eno stran z javnim prevozom traja uro in pol in je pol daljša kot z lastnim avtomobilom. S tem, da še niti nisem omenil cene (ki je v primeru javnega prevoza 2x višja). Če vzamem še koga s sabo (ergo car pooling) se mi računica še toliko bolj izide v prid avtomobila.

Sem še vedno idiot?

PS: Ne mi s kolesom, ker to na takšne razdalje ni optimalno. Cenovno ja, vendar je povprečen človek po takšni vožnji utrujen.

Gregor P ::

Tudi biciklisti plačajo ceno za kolesarjenje in sicer na račun zdravja, nič ni zastonj.;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

black ice> Kaj pa potem dela Toyota pri hiši? :)

Bil je odgovor na "Avto pod 150 konjev je za babe."

black ice> Razloži mi še tole. Kako bi optimalno rešil problem vožnje (60km v eno stran, torej 120km na dan)?

Jaz bi se preselil bližje.

black ice> Sem še vedno idiot?

Tega ne vem, ampak če imaš t.i. avto za babe, tudi nisi nujno baba.

black ice> PS: Ne mi s kolesom, ker to na takšne razdalje ni optimalno. Cenovno ja, vendar je povprečen človek po takšni vožnji utrujen.

Ne bom ti s kolesom, se ti pa ziher bolj splača dat 250 na mesec za sobo v radiju kilometra od službe kot se voziti 60km na dan:

http://www.slate.com/articles/business/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

black ice ::

Ja, samo v mestu smrdi, pa ljudje so vedno tečni ko driska. :D

Malo trolam, sicer mi pa na dolgi rok ne ostane nič drugega kot preselitev v mesto in za vikend 'domov'.

jype ::

black ice> Ja, samo v mestu smrdi, pa ljudje so vedno tečni ko driska. :D

Samo dokler se morajo vozit sem :)

gruntfürmich ::

jype, tudi ti bi lahko malo zmanjšal upor na kolesu z namestitvijo kakšnih spoilerjev, zamenjal plašče da bodo lepše tekli, zamenjal verigo, montiral boljše ležaje... namreč cena hrane gre gor in tudi da ne boš tudi ti prekomerno onesnaževal naže Zemlje s pretirano porabo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
««
4 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45368599 (20023) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143406 (33477) -valvoline-
»

Opel Ampera - avto leta; začetek sprememb?

Oddelek: Loža
425935 (4788) s1m0n
»

Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7612405 (10816) Mesar

Več podobnih tem