Forum » Loža » Podražitev življenko pomembne tekočine - Bencina.
Podražitev življenko pomembne tekočine - Bencina.
gofra ::
Mestni avtobus
Žeton = 200SIT
Mesečna vozovnica = cca 4000 SIT
6 voženj dnevno = cca 30km, cca 3 ure časa,
Faktor udobja (lastna presoja) = 6/10 (rekreacija, kratke vožnje, razgibano, gneča, čakanja)
Vlak, medkrajevni avtobus – relacija Lj – Split:
Vlak = 10000 SIT,
Avtobus = 14000 SIT
Razdalja = cca 500km
Trajanje = med 10 in 12 ur
Faktor udobja (lastna presoja) = 3/10 (dolga vožnja, monotono, dolgčas, dokaj mirno in sproščeno)
Avtomobil
Strošek na prevoženi kilometer = (močno posplošeno) 60, 70 SIT
Razdalja 30km = 2100 SIT
Razdalja 22(mesec dni) x 30km = 46200 SIT
Razdalja Lj – Split (cca 500km) = 35000 SIT
Trajanje vožnje 30km po mestu = 45 min do 1,5h (5 let sem se vozakal po mestu)
Trajanje vožnje Lj – Split = 7, 8 ur
Faktor udobja (lastna presoja) = 6-8/10, (pestro, razgibano, od vrat do vrat, poljubni vmesni postanki, odgovornost, neudobno na daljše vožnje, požrti živci ob prometnih konicah)
Ne vem, a je treba še kaj dodat? Morda to, da sta obe vozovnici v Split (tako avtobus kot vlak) povratni? Okej rezultat primerjave: ja, za 13x več denarja, kot ga zapraviš za javni prevoz dobiš v povprečju še enkrat hitreje prevožene razdalje, ki so v povprečju morda za 30,40 odstotkov bolj udobne.
Sam sem žal (kljub temu, da ga nimam že več kot leto dni) zaljubljen v avtomobile in vse, kar je z njimi povezanega. Enostavno rad vozim, uživam v vožnji…
Žeton = 200SIT
Mesečna vozovnica = cca 4000 SIT
6 voženj dnevno = cca 30km, cca 3 ure časa,
Faktor udobja (lastna presoja) = 6/10 (rekreacija, kratke vožnje, razgibano, gneča, čakanja)
Vlak, medkrajevni avtobus – relacija Lj – Split:
Vlak = 10000 SIT,
Avtobus = 14000 SIT
Razdalja = cca 500km
Trajanje = med 10 in 12 ur
Faktor udobja (lastna presoja) = 3/10 (dolga vožnja, monotono, dolgčas, dokaj mirno in sproščeno)
Avtomobil
Strošek na prevoženi kilometer = (močno posplošeno) 60, 70 SIT
Razdalja 30km = 2100 SIT
Razdalja 22(mesec dni) x 30km = 46200 SIT
Razdalja Lj – Split (cca 500km) = 35000 SIT
Trajanje vožnje 30km po mestu = 45 min do 1,5h (5 let sem se vozakal po mestu)
Trajanje vožnje Lj – Split = 7, 8 ur
Faktor udobja (lastna presoja) = 6-8/10, (pestro, razgibano, od vrat do vrat, poljubni vmesni postanki, odgovornost, neudobno na daljše vožnje, požrti živci ob prometnih konicah)
Ne vem, a je treba še kaj dodat? Morda to, da sta obe vozovnici v Split (tako avtobus kot vlak) povratni? Okej rezultat primerjave: ja, za 13x več denarja, kot ga zapraviš za javni prevoz dobiš v povprečju še enkrat hitreje prevožene razdalje, ki so v povprečju morda za 30,40 odstotkov bolj udobne.
Sam sem žal (kljub temu, da ga nimam že več kot leto dni) zaljubljen v avtomobile in vse, kar je z njimi povezanega. Enostavno rad vozim, uživam v vožnji…
username ::
hmm kaj pa se je zgodilo z mojim postom?...
(uzela ga magla?)
(uzela ga magla?)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Kaboom ::
bencin kot življenjsko pomembna tekočina? edini življenjsko pomembni tekočini sta ti kri in voda, vse ostalo ti je luksuz z izjemo nekaterih zdravil.
sem hodil na faks oddaljen 20km pa nisem rabil svojega avta, s kolegi smo se vozli skupaj trije/štirje v avtu. za vse ostale potrebe mi je dovolj kolo.
dandanes pa se že vsako razvajeno srednješolskopamže mora pripeljat 10m do šole pa še to s 120konji pod havbo pa enim za volanom. če veš zakaj si kupil avto boš kupil tudi bencin.
če služiš denar z njim - denar itak moraš dat v obtok. če pa je avto luksuzni model s pripadajočo žejno mašino potem pa tudi veš zakaj ga imaš.
sem hodil na faks oddaljen 20km pa nisem rabil svojega avta, s kolegi smo se vozli skupaj trije/štirje v avtu. za vse ostale potrebe mi je dovolj kolo.
dandanes pa se že vsako razvajeno srednješolskopamže mora pripeljat 10m do šole pa še to s 120konji pod havbo pa enim za volanom. če veš zakaj si kupil avto boš kupil tudi bencin.
če služiš denar z njim - denar itak moraš dat v obtok. če pa je avto luksuzni model s pripadajočo žejno mašino potem pa tudi veš zakaj ga imaš.
Če se zatakne - pritisni močneje. Če se zlomi - bil je skrajni čas za nakup novega.
BigWhale ::
> ja, za 13x več denarja, kot ga zapraviš za javni prevoz dobiš v
> povprečju še enkrat hitreje prevožene razdalje, ki so v povprečju morda
> za 30,40 odstotkov bolj udobne.
Se pravi za 13x vec denarja, si enkrat hitreje na cilju? Spomni me, da te NIKOLI ne najamem za financnega svetovalca... ;)
Udobnost je subjektivna. Si kdaj med voznjo avtomobila spal? No, srcno upam da ne. Ker potem ratas nevaren za druge.
Na javnem prevoznem sredstvu imas manj moznosti, da si udelezen v prometni nesreci. Sploh ce gre za vlak.
> povprečju še enkrat hitreje prevožene razdalje, ki so v povprečju morda
> za 30,40 odstotkov bolj udobne.
Se pravi za 13x vec denarja, si enkrat hitreje na cilju? Spomni me, da te NIKOLI ne najamem za financnega svetovalca... ;)
Udobnost je subjektivna. Si kdaj med voznjo avtomobila spal? No, srcno upam da ne. Ker potem ratas nevaren za druge.
Na javnem prevoznem sredstvu imas manj moznosti, da si udelezen v prometni nesreci. Sploh ce gre za vlak.
gofra ::
Ups ja, sem bil prehiter in pozabil všteti dodatna štiri leta pri javnem transportu. Se opravičujem. No, 4x več pa bo kar prav!
Sicer pa...hmja...udobnost. Saj sem v oklepaj dodal lastna presoja. In evo, prometne nesreče - še en minus za avto...
Sicer pa...hmja...udobnost. Saj sem v oklepaj dodal lastna presoja. In evo, prometne nesreče - še en minus za avto...
Sergio ::
>>Sergio: I DO practise what I preach :)
Eden redkih, cestitam :)
>>Saj nisem vsevprek obsojal. Ce si iz Grosuplja je jasno, da ne mores vsak dan pes v Ljubljano. Mam pa par idej zate:
>>1. Prodej avto in najemi stanovanje v centru ali kje blizu centra Ljubljane.
>>2. Punca se potem lahko preseli k tebi.
>>3. Kupi bicikl, veliko marelo in pelerino (vse skupaj 10 jurjev) za potovanje v solo in nazaj.
1. Prodaja avtomobila bi pokrila 2 leti najemnin. Vzamimo, da se stroski za vzdrzevanje in voznjo pretvorijo v stroske za vzdrzevanje stanovanja. Po dveh letih bi bil na nuli, pa se avta ne bi vec imel. Kako bom sel pa v Bled na kremsnite? :)
>>Pa se spremenil bos zivljenski stil v smeri, ki je zdrava za druzbeni, dusevni in fizicni razvoj. Vsak dan bos na poti v solo lahko lepo pozdravljal upokojence in sem in tja kaki babici pomagal cez cesto, dovolj blizu telekomove centrale bos da bos lahko dobil 8M ADSL in potem se pocasi razlogi, zaradi katerih bi potreboval avto, kar zgubijo.
Moja mestna kultura ter obnasanje sta na taki ravni, ce se sprehajam po centru, brez skrbi. 8M ADSL ze lovim, babic po cestah (no, bolj pijancev) je pa dovolj tudi v Grosupljem :)
>>Vse zgoraj omenjeno sem jaz ze naredu, edino avta nisem prodal, ker ga nisem nikoli imel.
Restecp. Jaz bi za to potezo moral zrtvovati prevec.
Eden redkih, cestitam :)
>>Saj nisem vsevprek obsojal. Ce si iz Grosuplja je jasno, da ne mores vsak dan pes v Ljubljano. Mam pa par idej zate:
>>1. Prodej avto in najemi stanovanje v centru ali kje blizu centra Ljubljane.
>>2. Punca se potem lahko preseli k tebi.
>>3. Kupi bicikl, veliko marelo in pelerino (vse skupaj 10 jurjev) za potovanje v solo in nazaj.
1. Prodaja avtomobila bi pokrila 2 leti najemnin. Vzamimo, da se stroski za vzdrzevanje in voznjo pretvorijo v stroske za vzdrzevanje stanovanja. Po dveh letih bi bil na nuli, pa se avta ne bi vec imel. Kako bom sel pa v Bled na kremsnite? :)
>>Pa se spremenil bos zivljenski stil v smeri, ki je zdrava za druzbeni, dusevni in fizicni razvoj. Vsak dan bos na poti v solo lahko lepo pozdravljal upokojence in sem in tja kaki babici pomagal cez cesto, dovolj blizu telekomove centrale bos da bos lahko dobil 8M ADSL in potem se pocasi razlogi, zaradi katerih bi potreboval avto, kar zgubijo.
Moja mestna kultura ter obnasanje sta na taki ravni, ce se sprehajam po centru, brez skrbi. 8M ADSL ze lovim, babic po cestah (no, bolj pijancev) je pa dovolj tudi v Grosupljem :)
>>Vse zgoraj omenjeno sem jaz ze naredu, edino avta nisem prodal, ker ga nisem nikoli imel.
Restecp. Jaz bi za to potezo moral zrtvovati prevec.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
jype ::
Ja, ce nimas avta, ti 100 jurjev na mesec, kolikor stane avto, ostane v zepu. Za najemnino bo dovolj.
Hecno, da si omenil ravno Bled pa kremsnite. Sam sem bil pred kratkim tam, sem iz Ljubljane (Zalog) in sem rabil 4 ure do tja. Imam fajn bicikel za rekreacijo in hudo obtolceno kripo za commuting (kot je ze nekdo omenu kolesa radi kradejo, ampak takih kot je moj ze ne).
No, ni treba da so vsi tolk zagrizeni kot jaz, ampak se vedno je pa fino, ce se cimvec reci optimizira.
Tistile username je pa hecen. Ce je avto in poceni parkiranje njegova pravica, potem je moja pravica, da mi za to njegovo udobje (ja, meni osebno, ostali se kar postavite v vrsto) izplaca odskodnino 570.000.000,00 EUR mesecno, pa drzavi se kak davek. Ta denar bom potreboval za sanacijo poskodb okolja pri gradnji cest, omejevanje skode zaradi uhajanja tezkih kovin z avtocest v okolje, za denarno podporo druzinskim clanom prizadetih v prometnih nesrecah in za razvoj boljsega, cloveku prijaznejsega, po celotni drzavi razvejanega omrezja za javni prevoz. Ce bo kaj denarja ostalo pa bomo kupili lisice in pajke, da bomo sankcionirali napacno parkiranje, ki je pri nas takorekoc nacionalni sport.
Hecno, da si omenil ravno Bled pa kremsnite. Sam sem bil pred kratkim tam, sem iz Ljubljane (Zalog) in sem rabil 4 ure do tja. Imam fajn bicikel za rekreacijo in hudo obtolceno kripo za commuting (kot je ze nekdo omenu kolesa radi kradejo, ampak takih kot je moj ze ne).
No, ni treba da so vsi tolk zagrizeni kot jaz, ampak se vedno je pa fino, ce se cimvec reci optimizira.
Tistile username je pa hecen. Ce je avto in poceni parkiranje njegova pravica, potem je moja pravica, da mi za to njegovo udobje (ja, meni osebno, ostali se kar postavite v vrsto) izplaca odskodnino 570.000.000,00 EUR mesecno, pa drzavi se kak davek. Ta denar bom potreboval za sanacijo poskodb okolja pri gradnji cest, omejevanje skode zaradi uhajanja tezkih kovin z avtocest v okolje, za denarno podporo druzinskim clanom prizadetih v prometnih nesrecah in za razvoj boljsega, cloveku prijaznejsega, po celotni drzavi razvejanega omrezja za javni prevoz. Ce bo kaj denarja ostalo pa bomo kupili lisice in pajke, da bomo sankcionirali napacno parkiranje, ki je pri nas takorekoc nacionalni sport.
ferdo ::
jzt sm ZA :)
marsikateremu politiku bi sedaj šlo v nos, če bi zbirali peticijo, glede teh finančnih sredstev..
mislim, da je to ena fajn dobra ideja za enega pogumnega ljubljančana.
marsikateremu politiku bi sedaj šlo v nos, če bi zbirali peticijo, glede teh finančnih sredstev..
mislim, da je to ena fajn dobra ideja za enega pogumnega ljubljančana.
username ::
Tistile username je pa hecen. Ce je avto in poceni parkiranje njegova pravica, potem je moja pravica, da mi za to njegovo udobje (ja, meni osebno, ostali se kar postavite v vrsto) izplaca odskodnino 570.000.000,00 EUR mesecno, pa drzavi se kak davek.Ha, ti jih pa pihneš. Zdaj mi pa prosim razloži, zakaj bi moral jaz izplačevati odškodnino TEBI OSEBNO? In kako si izračunal višino odškodnine, lahko to podkrepiš s kakim argumentom/ekonomskim izračunom? Se mi je zdelo, da ne.
No, saj glede na vsebino mi je jasno, da se hecaš. Ampak pravijo, da je v vsaki šali nekaj resnice. In ti bi mene sankcioniral samo zaradi tega, ker sem izrazil svoje mnenje (namreč zakaj ne bi zahteval odškodnine tudi od vseh ostalih desettisočev avtomobilistov v Sloveniji, ki pač nič ne rečejo, pa toliko bolj vozijo in parkirajo). Izražanje svojega mnenja pa je temeljna svoboda.
Sicer pa, kdor ima avto, plačuje dovolj. Zavarovanje, cestnina (pri registraciji), trošarine za gorivo, davki... Nikomur nisem nič dolžen.
Pa ne mi plozat o okolju - malo se pozanimaj kakšne svinjarije so v računalniških komponentah... A se boš odpovedal računalniku? Sicer bom jaz zahteval odškodnino od tebe.
Malo strpnosti, fantje!
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
BigWhale ::
> Zdaj mi pa prosim razloži, zakaj bi moral jaz izplačevati odškodnino
> TEBI OSEBNO?
Mogoce zato, ker mora ON vdihovati TVOJ izpuh? :)
> TEBI OSEBNO?
Mogoce zato, ker mora ON vdihovati TVOJ izpuh? :)
username ::
> Zdaj mi pa prosim razloži, zakaj bi moral jaz izplačevati odškodninoJa kako pa veš, da vdihava samo in zgolj moj izpuh? Saj nisem edini voznik v Ljubljani. Razen, če se ni privezal za moj auspuh. (a zato včasih avto slabše potegne ).
Mogoce zato, ker mora ON vdihovati TVOJ izpuh? :)
No, mu bom kupil tubo neostika, da se bo lahko doma v miru zadel.
Pa še tebi častim eno, BigWhale, boš mogoče manj tečen.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
jype ::
Ja, jaz OSEBNO vdihujem svinjarijo, ki jo vsak dan prdite po cestah. Ne bi me toliko motilo, ce ne bi bilo 98% te svinjarije tam CISTO IN SAMO ZARADI VASE LENOBE.
Da.
No, seveda bi mi lahko VSAK voznik osebnega vozila izplacal tako vsoto, potem bi zagotovo ze v slabem letu zrihtal javni prevoz, ki bi bil cenejsi (ocitno, ker ne bi rabli placat pol miljarde evrov), hitrejsi in bolj udoben kot avtomobili.
No, ce resno pomislim, potem me onesnazevanje zaradi informacijske tehnologije manj skrbi kot onesnazevanje zaradi udobnosti. Informacijska tehnologija dejansko pomaga zmanjsevati obremenjenost okolja, bolj kot katerakoli druga tehnologija do danes. Jaz se v nasprotju z obicajnimi naravovarstveniki ne bojim visoke tehnologije, se pa bojim primitivne miselnosti, ki sem ji vsak dan prica na cesti. Ta je bistveno bolj nevarna za zivljenja ludi, kot tudi za okolje. Jaz ne vem kaj se zgodi, ko se usedete za volan, ampak zdi se, kot da se v trenutku spremenite v totalne norce.
Vpijete, trobite, z raznimi gestami nakazujete drugim udelezencem, da niso kompetentni za udelezbo v prometu...
U, zadnjic se mi je zgodila ena fajn prigoda: sem stal na Kersnikovi 4, pred vrati. Cakal sem kolega. Stal sem na PLOCNIKU (to je tista rahlo privzdignjena povrsina na robu ceste, ki je bila vcasih, pred davnimi casi, namenjena ljudem, ki hodijo po svojih nogah.). Potem je prisla z enim ogromnim mercedezom ena gospa, po obrazu je bila lepo ometana s tistim rahlo roznato obarvanim gipsom, ki se stopi, ce se potis, zato je seveda imela klimo v vozilu, verjetno nastavljeno na minus 10. Pripeljala je, zapeljala na plocnik, ampak ker sem vajen prometa, sem se umaknil, in mi ni zlomila noge. Nic nisem rekel, ker se mi ni zdelo smiselno. Je pa prisel varnostnik iz Kersnikove 4 in jo opozoril, da je avtomobil postavljen na napacnem mestu in da ga mora nemudoma odstranit. Vnel se je resen prepir. Gospa se ni pustila zmesti in je odsla po STUDENTSKE BONE! Saj veste, da prihrani, ker mora placevat drag bencin za tisto ogromno ladjo na kolesih. No, ker je v blizini stal fant od ljubljanskih redarjev, ki vedno tam stoji zato, da se ulica ne zabase totalno in ne postane neprehodna, so hitro prisle redarske okrepitve in na avtomobil montirali lisice. Potem je, ker je bil avto na plocniku in je resno oviral pesce (tiste brez avta) pri varnem premikanju po ulici, je kmalu prisel tudi pajek. Tacas je gospa z ometom prisla nazaj in spet se je vnel prepir. Potozila je o tem kako ima kruto zivljenje, kako ji gre vedno vse narobe in kako vedno ravno njej storijo silo. Povedala je da nima denarja za placat kazen in ko je kazalo, da jih ne bo mogla prepricat, je planila v jok, in njen licen omet je zacel odpadati. Verjetno se je mozem zasmilila, ocitno pa je bilo, da niso vedeli, kaj naj naredijo z razvajeno babo, ki s 5 metrov dolgim mercedezom karavan, nepravilno parkiranim na plocniku ene od bolj ozkih ulic, pride kupit studentske bone. Potem sem jim pomagal. Svetoval sem jim, da gospa lahko proda avto, in bo lahko placala dajatve, povezane z odvozom vozila, kupi skiro, bicikel, rolerje in pelerino, pa se ji bo ostali za spohtl, da si bo omet spraskala z obraza. Tega, da bo z rolerji, skirojem in biciklom vzdrzevala telesno kondicijo, s tem tudi zmanjsevala moznost za nastanek bolezni srca in ozilja in si nasploh priskrbela boljse pocutje, pa se za fitnes ji ne bo treba vec dajat clanarine, sploh nisem omenjal. Sem mislil, da so ji prednosti jasne. Ko me je slisala je cisto popizdila in rekla, da se mora vsak dan iz VRHOVCEV! vozit v CENTER! in da ne more tako dalec potovat brez vozila, ki je prilagojeno za take razdalje. Takrat sem obupal in sem rekel da ko bo sla domov naj mi pise razglednico iz Singapurja. Potem je prisel kolega in sva sla. Ko sva prisla nazaj, avtomobila ni bilo vec, gospa pa je se vedno stala tam. Ker nisem vedel, ali ima pri sebi strelno orozje, ali pa kak vecji noz, sem se raje potuhnil in odsel v drugo smer. Ni bila videti uravnovesena. Verjetno je poklicala kolega z vecjim avtomobilom, ki ga ne bodo mogli dvignit s pajkom.
No, zato se meni zdi, da je cisto OK, ce so avtomobili drag spas.
Da.
No, seveda bi mi lahko VSAK voznik osebnega vozila izplacal tako vsoto, potem bi zagotovo ze v slabem letu zrihtal javni prevoz, ki bi bil cenejsi (ocitno, ker ne bi rabli placat pol miljarde evrov), hitrejsi in bolj udoben kot avtomobili.
No, ce resno pomislim, potem me onesnazevanje zaradi informacijske tehnologije manj skrbi kot onesnazevanje zaradi udobnosti. Informacijska tehnologija dejansko pomaga zmanjsevati obremenjenost okolja, bolj kot katerakoli druga tehnologija do danes. Jaz se v nasprotju z obicajnimi naravovarstveniki ne bojim visoke tehnologije, se pa bojim primitivne miselnosti, ki sem ji vsak dan prica na cesti. Ta je bistveno bolj nevarna za zivljenja ludi, kot tudi za okolje. Jaz ne vem kaj se zgodi, ko se usedete za volan, ampak zdi se, kot da se v trenutku spremenite v totalne norce.
Vpijete, trobite, z raznimi gestami nakazujete drugim udelezencem, da niso kompetentni za udelezbo v prometu...
U, zadnjic se mi je zgodila ena fajn prigoda: sem stal na Kersnikovi 4, pred vrati. Cakal sem kolega. Stal sem na PLOCNIKU (to je tista rahlo privzdignjena povrsina na robu ceste, ki je bila vcasih, pred davnimi casi, namenjena ljudem, ki hodijo po svojih nogah.). Potem je prisla z enim ogromnim mercedezom ena gospa, po obrazu je bila lepo ometana s tistim rahlo roznato obarvanim gipsom, ki se stopi, ce se potis, zato je seveda imela klimo v vozilu, verjetno nastavljeno na minus 10. Pripeljala je, zapeljala na plocnik, ampak ker sem vajen prometa, sem se umaknil, in mi ni zlomila noge. Nic nisem rekel, ker se mi ni zdelo smiselno. Je pa prisel varnostnik iz Kersnikove 4 in jo opozoril, da je avtomobil postavljen na napacnem mestu in da ga mora nemudoma odstranit. Vnel se je resen prepir. Gospa se ni pustila zmesti in je odsla po STUDENTSKE BONE! Saj veste, da prihrani, ker mora placevat drag bencin za tisto ogromno ladjo na kolesih. No, ker je v blizini stal fant od ljubljanskih redarjev, ki vedno tam stoji zato, da se ulica ne zabase totalno in ne postane neprehodna, so hitro prisle redarske okrepitve in na avtomobil montirali lisice. Potem je, ker je bil avto na plocniku in je resno oviral pesce (tiste brez avta) pri varnem premikanju po ulici, je kmalu prisel tudi pajek. Tacas je gospa z ometom prisla nazaj in spet se je vnel prepir. Potozila je o tem kako ima kruto zivljenje, kako ji gre vedno vse narobe in kako vedno ravno njej storijo silo. Povedala je da nima denarja za placat kazen in ko je kazalo, da jih ne bo mogla prepricat, je planila v jok, in njen licen omet je zacel odpadati. Verjetno se je mozem zasmilila, ocitno pa je bilo, da niso vedeli, kaj naj naredijo z razvajeno babo, ki s 5 metrov dolgim mercedezom karavan, nepravilno parkiranim na plocniku ene od bolj ozkih ulic, pride kupit studentske bone. Potem sem jim pomagal. Svetoval sem jim, da gospa lahko proda avto, in bo lahko placala dajatve, povezane z odvozom vozila, kupi skiro, bicikel, rolerje in pelerino, pa se ji bo ostali za spohtl, da si bo omet spraskala z obraza. Tega, da bo z rolerji, skirojem in biciklom vzdrzevala telesno kondicijo, s tem tudi zmanjsevala moznost za nastanek bolezni srca in ozilja in si nasploh priskrbela boljse pocutje, pa se za fitnes ji ne bo treba vec dajat clanarine, sploh nisem omenjal. Sem mislil, da so ji prednosti jasne. Ko me je slisala je cisto popizdila in rekla, da se mora vsak dan iz VRHOVCEV! vozit v CENTER! in da ne more tako dalec potovat brez vozila, ki je prilagojeno za take razdalje. Takrat sem obupal in sem rekel da ko bo sla domov naj mi pise razglednico iz Singapurja. Potem je prisel kolega in sva sla. Ko sva prisla nazaj, avtomobila ni bilo vec, gospa pa je se vedno stala tam. Ker nisem vedel, ali ima pri sebi strelno orozje, ali pa kak vecji noz, sem se raje potuhnil in odsel v drugo smer. Ni bila videti uravnovesena. Verjetno je poklicala kolega z vecjim avtomobilom, ki ga ne bodo mogli dvignit s pajkom.
No, zato se meni zdi, da je cisto OK, ce so avtomobili drag spas.
BigWhale ::
Zato so meni vsec rolerji... Na prehodu za pesce si dovolj hiter, da skocis in se vrzes na havbo avtomobila, kjer z malo srece z ritjo naredis kar lepo udrtino...
... potem se pa kak cepec najde in zagrozi, da bo policijo klical, ce mu pa telefon ponudis, je pa se bolj slabe volje. Ne razumem tega...
Mi je pa hecno, ko nekateri jamrajo nad javnim prevozom, sploh tisti, ki se morajo voziti manj kot 50km. Javni prevoz Lj-Mb poteka prav izvrstno. Pa nikoli ni bilo tezav... ... pardon, razen enkrat, ko je iztiril tovorni vlak.
... potem se pa kak cepec najde in zagrozi, da bo policijo klical, ce mu pa telefon ponudis, je pa se bolj slabe volje. Ne razumem tega...
Mi je pa hecno, ko nekateri jamrajo nad javnim prevozom, sploh tisti, ki se morajo voziti manj kot 50km. Javni prevoz Lj-Mb poteka prav izvrstno. Pa nikoli ni bilo tezav... ... pardon, razen enkrat, ko je iztiril tovorni vlak.
username ::
Javni prevoz Lj-Mb poteka prav izvrstno.Že mogoče (nimam izkušenj.)
Javni prevoz znotraj LJ pa je nekoliko manj izvrsten.
Živim na južnem koncu LJ, cca 3km od strogega centra. Za pot na faks (FDV za Bežigradom) sem potreboval 45 minut, včasih tudi več). Z avtom je ista pot 20 minut - čez center, če grem vmes na obvoznico pa vse skupaj 10-15 minut. Čas pa je denar.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
username ::
Hja, sem bil zgoraj nejasen, 45 minut velja za prevoz z mestnimi avtobusi. Resnici na ljubo sem prišel z biciklom vsaj 15 minut prej. Ampak je pogoj, da je vsaj približno znosno vreme.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
jype ::
Hecno. Jaz pa rabim z Rudnika do bezigrada 25 minut (ce sibam pa 15), cas pa je denar samo takrat, ko denarja ne zapravis za avto.
Takole zgleda: rakovnik 4 minute, streliska 3 minute, resljeva 4 minute, dunajska 7 minut. Vmes pocakam se kak semafor ali dva. S takim tempom nisem nic presvican, ruzak imam v kosari na prtljazniku, ce dezuje imam pelerino, ce snezi, grem bolj pocasi. Med voznjo se sprostim in lahko o marsicem razmisljam, saj se mi nikamor ne mudi.
Bi sel z avtobusom, pa se avtomobilistom zdi, da je parkiranje v centru Ljubljane predrago, pa rajsi parkirajo napacno, protizakonito in za druge udelezence nevarno. Potem pac ni denarja, ki bi pokril deficit v javnem prevozu in posledicno je javni prevoz vedno slabsi. V bolj razvitih drzavah stane parkiranje v mestih priblizno 20krat toliko, kot pri nas. Ampak se nihce ne sekira, ker pac ne grejo z avtomobili direktno v center, razen kadar imajo za to dober razlog.
You got it all wrong: Linux is free as in free speech, not as in free beer.
Takole zgleda: rakovnik 4 minute, streliska 3 minute, resljeva 4 minute, dunajska 7 minut. Vmes pocakam se kak semafor ali dva. S takim tempom nisem nic presvican, ruzak imam v kosari na prtljazniku, ce dezuje imam pelerino, ce snezi, grem bolj pocasi. Med voznjo se sprostim in lahko o marsicem razmisljam, saj se mi nikamor ne mudi.
Bi sel z avtobusom, pa se avtomobilistom zdi, da je parkiranje v centru Ljubljane predrago, pa rajsi parkirajo napacno, protizakonito in za druge udelezence nevarno. Potem pac ni denarja, ki bi pokril deficit v javnem prevozu in posledicno je javni prevoz vedno slabsi. V bolj razvitih drzavah stane parkiranje v mestih priblizno 20krat toliko, kot pri nas. Ampak se nihce ne sekira, ker pac ne grejo z avtomobili direktno v center, razen kadar imajo za to dober razlog.
You got it all wrong: Linux is free as in free speech, not as in free beer.
jype ::
username: now we're talking!
Naredi mi uslugo in pojdi vedno, kadar je lepo vreme (recimo danes, ni vroce, ni mraz, pogledas na http://www.arso.gov.si/podro~cja/vreme_... in vidis da ne bo padalo) s kolesom. Pa bo ze velik korak naprej, ker ce bodo sli z bicikli vsi, ki lahko grejo, bom jaz dihal bistveno boljsi zrak. In ti tudi.
Saj te nic ne stane, prijetno je, ceneje kot avto, edino kar priporocam, ce imas vsaj priblizno dobro kolo, da imas dve dobri kljucavnici. Nasa policija ne samo da ne isce tatov koles, ampak ce ga sam najdes niti ne ukrepa. Sem ze preizkusil in so se mi samo smejali, ceprav mi je teslo unicilo kljucavnico (kolesa mi ni odpeljal ker ga je prej pregnal varnostnik).
Naredi mi uslugo in pojdi vedno, kadar je lepo vreme (recimo danes, ni vroce, ni mraz, pogledas na http://www.arso.gov.si/podro~cja/vreme_... in vidis da ne bo padalo) s kolesom. Pa bo ze velik korak naprej, ker ce bodo sli z bicikli vsi, ki lahko grejo, bom jaz dihal bistveno boljsi zrak. In ti tudi.
Saj te nic ne stane, prijetno je, ceneje kot avto, edino kar priporocam, ce imas vsaj priblizno dobro kolo, da imas dve dobri kljucavnici. Nasa policija ne samo da ne isce tatov koles, ampak ce ga sam najdes niti ne ukrepa. Sem ze preizkusil in so se mi samo smejali, ceprav mi je teslo unicilo kljucavnico (kolesa mi ni odpeljal ker ga je prej pregnal varnostnik).
Dr_M ::
3 leta sm se vozu z avtobusom iz fuzin do siske....vsaka smer po 1 uro...
z avtom pa 15 minut.
z avtom pa 15 minut.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
jype ::
In to pomeni, da se zdaj peljes tudi 90 metrov dalec v stacuno. Ker je avtobus tolk pocasen. Pa v kolosej ne gres pes, ker mas 15 minut, z avtom pa 5, pa rajs potem visis 10 minut vec za masino in zamudis film, kot pa da bi su pol ure prej, pa v miru nakupu kokice.
Dr_M ::
In to pomeni, da se zdaj peljes tudi 90 metrov dalec v stacuno.
seveda....samo preparkiram avto v sosednji box.
Pa v kolosej ne gres pes, ker mas 15 minut,
pol ure pa res...pa se to gre najblizja pot cez njive.
z avtom pa 5, pa rajs potem visis 10 minut vec za masino in zamudis film, kot pa da bi su pol ure prej, pa v miru nakupu kokice.
ne, grem z avtom 1 uro prej, da dubim dobre karte, potem pa na eno kavo
seveda....samo preparkiram avto v sosednji box.
Pa v kolosej ne gres pes, ker mas 15 minut,
pol ure pa res...pa se to gre najblizja pot cez njive.
z avtom pa 5, pa rajs potem visis 10 minut vec za masino in zamudis film, kot pa da bi su pol ure prej, pa v miru nakupu kokice.
ne, grem z avtom 1 uro prej, da dubim dobre karte, potem pa na eno kavo
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
||_^_|| ::
Pa se moja kratka racunica:
Mesecna Domzale-Lj mislm da stane nekje 11ksit. Pa LPP je 4ksit(to je nekdo gor omenil).
Vsak delovni dan grem v BTC al pa na Vic al pa oboje. Sepravi, od Domzal do btcja je 10km, do vica pa 22km. In zdej recimo da grem v emu mescu 10x na Vic in 10x v BTC to znese 22km+100km=300km in ker morem priti se domov je to +300km=600km.
Avto mi porabi 7-8l dizla na 100km, kar pri 600km znese 7830 SIT. Kar je obcutno ceneje kot vlak&bus pa se neizmerno udobneje in bolj prilagodljivo.
Mesecna Domzale-Lj mislm da stane nekje 11ksit. Pa LPP je 4ksit(to je nekdo gor omenil).
Vsak delovni dan grem v BTC al pa na Vic al pa oboje. Sepravi, od Domzal do btcja je 10km, do vica pa 22km. In zdej recimo da grem v emu mescu 10x na Vic in 10x v BTC to znese 22km+100km=300km in ker morem priti se domov je to +300km=600km.
Avto mi porabi 7-8l dizla na 100km, kar pri 600km znese 7830 SIT. Kar je obcutno ceneje kot vlak&bus pa se neizmerno udobneje in bolj prilagodljivo.
jype ::
Ja ampak ti si iz Domzal in ne 3km od strogega centra, kot sta Dr_M pa username. Pa se onadva vseeno vozita z avtom. Razlika je ocitna. Velika vecina avtomobilov ki se vsak dan guzvajo po Ljubljani pride odznotraj obvoznice na obvoznico, se pelje malo okol in zavije nazaj not. To je pa mal neumno, a ni?
Dr_M ::
jype: ocitno ti nimas kej druzga pocet v zivljenju, kot pa zgublat dragocen cas v prometu. zacni zivet zaboga, pa bos vidu kaj pomeni zgubit vsak dan 2h casa....
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr_M ::
jype: ce grem u kino grem s punco...sam ne. pa s kolesom se ne vozim vec, ker me je lani en debil skor zbil in sm si sfuku komolec, tip je pa spizdu.
ce ze se ze vozim kje s kolesom, se vozim tm kjer ni avtomobilov.
ce ze se ze vozim kje s kolesom, se vozim tm kjer ni avtomobilov.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
strle12 ::
Čas je za wankel motorje z MAZDO in majhno porabo goriva!
Postati velik je veliko dejanje!!
Da si velik pa so le sanje!
Da si velik pa so le sanje!
jype ::
A. Fajn :) A punca nima bicikla? Ker js tut ne grem nikol sam, ampak greva skupej z bicikli. Tut ce dezuje. Pa zadovoljna sva, ker nama ni treba po dezju iskat parkerplaca pa se rint med une nervozne norce, k vijugajo gor pa dol po unem ogromnem parkplacu pred kolosejem.
Mene so tut ze zbil in pobegnil, pa tut sem bil kr uredu krvav, ampak tok nor nism, da bi pol jst okol gonu s tono pleha pa pobiju ljudi :)
Plus to da na biciklu mas z dobrimi refleksi bistveno vec sans, da ostanes ziv. Pac ne smes kr pelat skoz zeleno luc, ker tisti z avti vcasih kr peljejo skoz rdeco. Pa slisis lahko norce, k drvijo 200 po Zaloski in se jim lahko umaknes. Ce si v avtu pa te moznosti nimas.
Ampak vec k je avtomobilov na cesti, vecja je moznost da se sm pa ke kdaj dva pocta, ane? Torej dejansko tko pripomores k temu, da je vec nesrec, ce se vozis z avtom.
Mene so tut ze zbil in pobegnil, pa tut sem bil kr uredu krvav, ampak tok nor nism, da bi pol jst okol gonu s tono pleha pa pobiju ljudi :)
Plus to da na biciklu mas z dobrimi refleksi bistveno vec sans, da ostanes ziv. Pac ne smes kr pelat skoz zeleno luc, ker tisti z avti vcasih kr peljejo skoz rdeco. Pa slisis lahko norce, k drvijo 200 po Zaloski in se jim lahko umaknes. Ce si v avtu pa te moznosti nimas.
Ampak vec k je avtomobilov na cesti, vecja je moznost da se sm pa ke kdaj dva pocta, ane? Torej dejansko tko pripomores k temu, da je vec nesrec, ce se vozis z avtom.
Dr_M ::
pac vozim se zdej z avtom...ampak nikol kr tko za brez veze ker mi pase... vozim se samo, ce je res nujno in po najkrajsi oz najhitrejsi poti (okol ljubljane cim vec po obvoznici) in vedno po omejitvah (max +10%)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
BigWhale ::
> Čas je za wankel motorje z MAZDO in majhno porabo goriva!
V bistvu je tole urbana legenda. Rotacijski motorji porabijo malenkost vec goriva ampak imajo vecji izkoristek... :)
V bistvu je tole urbana legenda. Rotacijski motorji porabijo malenkost vec goriva ampak imajo vecji izkoristek... :)
jype ::
A no sej pol je pa vse OK :)
Ker zmeri ko js omenim da ni pametno zlorabljat avtomobila se vsi zapicjo vame k da je avto njihova pravica. Zal avto ni pravica od nikogar. Live with it.
Ker zmeri ko js omenim da ni pametno zlorabljat avtomobila se vsi zapicjo vame k da je avto njihova pravica. Zal avto ni pravica od nikogar. Live with it.
Dr_M ::
ne avto ni pravica, avto je privilegij. s tem se popolnoma strinjam.
pac nimam tok kesa, da bi bi skos na bencinski visel, pa se zato raj mn vozim, pa se to s pametjo.
pac nimam tok kesa, da bi bi skos na bencinski visel, pa se zato raj mn vozim, pa se to s pametjo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
kopernik ::
jype:
In ko boš imel dojenčka, mu boš kupil kolo ?
Ko bo potrebno otroka peljati k zdravniku med tvojim delovnim časom, ga boš vozil s kolesom (da boš ja porabil za to 3x več časa in boš potem delal do osmih zvečer) ? V slabem vremenu ?
Brez avta je življenje precej težje. To je dejstvo. Potem, ko imaš otroke pa še toliko bolj, ker je miljon enih malih opravkov, ki jih brez avta težko opraviš v nekem pametnem času.
In ko boš imel dojenčka, mu boš kupil kolo ?
Ko bo potrebno otroka peljati k zdravniku med tvojim delovnim časom, ga boš vozil s kolesom (da boš ja porabil za to 3x več časa in boš potem delal do osmih zvečer) ? V slabem vremenu ?
Brez avta je življenje precej težje. To je dejstvo. Potem, ko imaš otroke pa še toliko bolj, ker je miljon enih malih opravkov, ki jih brez avta težko opraviš v nekem pametnem času.
username ::
Pa se onadva vseeno vozita z avtom.Ja seveda. Saj z avtom se človek ne vozi samo po mestu, ampak tudi na izlete, na morje, v Celovec, na obisk k sorodnikom na deželi... Pač rabiš avto, vsaj za vikend. Zakaj mi bo pa čez teden doma stal, jaz pa na bus? Zavarovanje in cestnino moram plačat v vsakem primeru.
Ne vem, komu se ti na Zaloški umikaš, saj je tam kolesarska steza kolikor vem. Razen če po kolesarski ne gonijo z avti?
V glavnem, jaz sem za avtomobile, ti si za kolesa. Prav. Prevladalo bo mnenje tistega, ki ima več somišljenikov. Tako je demokratično. Se pravi zmagamo avtomobilisti, ker imamo več glasov
Dr_M, ti se pa nikar ne opravičuj, koliko se voziš z avtom. Saj ti plačuješ gorivo, vse ostale stroške za svoj avto ter gradnjo in uporabo cest (kot vsi vozniki). Če voziš varno in po predpisih, se smeš voziti, kolikor te je volja - tud če ni nujno in je samo za lastni užitek.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
kopernik ::
Še to sem hotel dodati:
Če se le da, se vozim s kolesom v službo (ker od nedavno živim dokaj blizu službe), vendar pa so dnevi, ko bi brez avta imel velike probleme. Zato se mi ne zdi smiselno kar tako počez obsojati tistih, ki se vozijo z avtom.
Če se le da, se vozim s kolesom v službo (ker od nedavno živim dokaj blizu službe), vendar pa so dnevi, ko bi brez avta imel velike probleme. Zato se mi ne zdi smiselno kar tako počez obsojati tistih, ki se vozijo z avtom.
jype ::
Skandinavske drzave veljajo za zelo razvite. Tam se zelo malo ljudi vsak dan vozi z avtomobili. Ker so se sami tako odlocili, ker je ocitno tako bolje za vse. Manj je nesrec, boljsi zrak je, manj je svinjarije. Smesno, da se ti zdi, da meni kaj pomaga, ce ti placas za avtocesto. Meni grejo avtoceste na jetra. Nocem, da jih gradijo, ker so najbolj bedast poseg v naravo. Komot bi naredili zeleznico, ki bi bila bistveno bolj ucinkovita in varna, pa manj bi stalo. In ker jaz TUDI placam VELIK delez svojega zasluzka za te iste avtoceste, imam po tvoje seveda tudi jaz PRAVICO zahtevat kar je moje. Torej lahko grem in iz avtoceste izrezem svoj blok betona, ce te prav razumem.
Ampak na zalost temu ni tako. Za to da se ti lahko vozis z avtomobilom, se moram jaz marsicemu odpovedat. Marsikje je cesta, ni pa kolesarske steze. Marsikje, kjer je cesta IN kolesarska steza (na primer na Zaloski) se avtomobili ne le USTAVIJO na kolesarski stezi, ampak se tudi VOZIJO po njej, kadar se jim zelo mudi prehitevat kolono. Skratka tudi tam, kjer imam moznost varno se vozit z biciklom, mi jo vozniki celo protizakonito jemljejo. In se nic ne opravicujejo, obicajno se se derejo name, da se moram umaknit. Kultura na nivoju, res.
Ampak na zalost temu ni tako. Za to da se ti lahko vozis z avtomobilom, se moram jaz marsicemu odpovedat. Marsikje je cesta, ni pa kolesarske steze. Marsikje, kjer je cesta IN kolesarska steza (na primer na Zaloski) se avtomobili ne le USTAVIJO na kolesarski stezi, ampak se tudi VOZIJO po njej, kadar se jim zelo mudi prehitevat kolono. Skratka tudi tam, kjer imam moznost varno se vozit z biciklom, mi jo vozniki celo protizakonito jemljejo. In se nic ne opravicujejo, obicajno se se derejo name, da se moram umaknit. Kultura na nivoju, res.
BigWhale ::
Najbrz ste dobili po mailu video tistega srebrnega BMWja na mariborski obvoznici... Mnja... :)
Najbrz ima tudi Power Fuel nalepko na pokrovku za tank... ;> Pa kako modro ledico kje :P
Najbrz ima tudi Power Fuel nalepko na pokrovku za tank... ;> Pa kako modro ledico kje :P
jype ::
Jaz nic vsevprek ne obsojam voznikov. Jaz obsojam samo odnos vecine voznikov do problematike prometa v sodobnem mestu. Dejstvo je, da vas 90% narobe parkira zato, da vam ni treba placat 200 tolarjev za eno uro parkiranja. Za avto kupit vam pa ni problem dat miljon, dva, tri.
Po moje bi moral vsak, ki ima avto, placat tolk dajatev, da bi s tem pokril vse alternativne oblike prevoza, ki so bolj smiselne. Torej tudi izdelavo kolesarskih stez, izboljsan javni prevoz in take reci. Zakaj pa ne? Ce si lahko privoscis luksuz, ki ga prinasa avto, potem si ga lahko privoscis tudi za malo vec denarja. Dejstvo je, da je danes prag bistveno prenizko postavljen, saj ima vsak drugi prebivalec Ljubljane svoj avto. A je to smiselno? Ne, ni. Ne samo da v Ljubljani ni prostora za vse te avtomobile, vsi ti avtomobili tudi zelo redko zapustijo mesto in se predvsem vozijo iz enega konca mesta na drugega, s tem pa povzrocajo veliko skodo mestu in njegovim prebivalcem. Edino korist od tega pa imajo lastniki avtomobilov sami, torej je treba rec uravnoteziti tako, da bodo korist od tega imeli tudi drugi.
Jaz tudi uporabljam avto, ampak uporabljanje avtomobila in zlorabljanje avtomobila sta dve popolnoma razlicni stvari. Ce se rad vozis z avtomobilom iz uzitka, bos ta uzitek pac placal toliko, kolikor vse nas stane, da si ga lahko privoscis. Trenutno ne placas bistveno vec kot jaz, pa se ti vozis z avtom, jaz pa ne.
Po moje bi moral vsak, ki ima avto, placat tolk dajatev, da bi s tem pokril vse alternativne oblike prevoza, ki so bolj smiselne. Torej tudi izdelavo kolesarskih stez, izboljsan javni prevoz in take reci. Zakaj pa ne? Ce si lahko privoscis luksuz, ki ga prinasa avto, potem si ga lahko privoscis tudi za malo vec denarja. Dejstvo je, da je danes prag bistveno prenizko postavljen, saj ima vsak drugi prebivalec Ljubljane svoj avto. A je to smiselno? Ne, ni. Ne samo da v Ljubljani ni prostora za vse te avtomobile, vsi ti avtomobili tudi zelo redko zapustijo mesto in se predvsem vozijo iz enega konca mesta na drugega, s tem pa povzrocajo veliko skodo mestu in njegovim prebivalcem. Edino korist od tega pa imajo lastniki avtomobilov sami, torej je treba rec uravnoteziti tako, da bodo korist od tega imeli tudi drugi.
Jaz tudi uporabljam avto, ampak uporabljanje avtomobila in zlorabljanje avtomobila sta dve popolnoma razlicni stvari. Ce se rad vozis z avtomobilom iz uzitka, bos ta uzitek pac placal toliko, kolikor vse nas stane, da si ga lahko privoscis. Trenutno ne placas bistveno vec kot jaz, pa se ti vozis z avtom, jaz pa ne.
username ::
Najbrz ste dobili po mailu video tistega srebrnega BMWja na mariborski obvoznici.hja, sem videl tisti video. Tip je sicer car ... če bi to delal na dirkališču. Ampak ni normalen, da se gre take štose na javni cesti, to je grozljivo. Takim bi jaz vzel izpit pa še avto. No ampak to je že OT.
Dejstvo je, da je danes prag bistveno prenizko postavljen, saj ima vsak drugi prebivalec Ljubljane svoj avto.Bi se dalo razpravljati, ali je finančni prag prenizko postavljen, ali pa so pač take potrebe ljudi po prevozu, ki jih očitno sedanji javnio prevoz ne zadovoljuje.
Pa nehaj jokati, če moraš plačevati za avtomobiliste (pa to najbrž sploh ni res). Si se pač odločil za bicikel, lahko pa še ti nabaviš avto in uporabljaš prometno infrastrukturo. Kdo ti je kriv, če je nočeš. Kot stare mame, ki hodijo v posteljo ob sedmih zvečer, potem pa pizdijo, zakaj je treba imeti in plačevati ulično razsvetljavo "saj pošteni ljudje so ponoči doma".
AJA, pa zdajle se mi je posvetilo: ko enkrat gradiš cesto, je zelo majhen ali ničen dodaten strošek narediti še kolesarsko stezo. Itak pa se kolesarji vozijo tudi po cestah.
TOREJ SE TI FINAČNO ŠLEPAŠ NA MENE IN NE JAZ NA TEBE!
ZAHTEVAM ODŠKODNINO! OD TEBE OSEBNO! mi boš kar ti plačal naslednjo registracijo in avtomobilsko zavarovanje (vidiš, še manj pogolten sem od tebe, to znese 400-500 EUR na leto, ti si hotel pa miljone vsak mesec)
... no pa ne preveč resno zadnjih dveh odstavkov jemat, da ne bo hude krvi
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
jype ::
Ma ja saj se lahko ravsamo gor al pa dol, ampak od biciklov na cesti ne nastanejo luknje tut po 100 letih, tko da tukej ni vprasanje kdo je komu dolzan denar za vzdrzevanje ceste. Da tega, da pr nas ceste vzdrzujejo tko da je nevarno vozit se z avtom, kaj sele s kolesom, sploh ne omenjam.
Saj jaz dajem denar za ceste, samo obrabljam jih manj. Pa ne onesnazujem zraka s takim tempom. Pa ja, vem da je to da ima vsak svoj avto delno posledica slabega javnega prevoza, ampak ce si vsak kupi svoj avto, pa mu pri tem ni treba placat ornk prispevka za javni prevoz, se stanje ne bo nikoli izboljsalo.
Pa se kazni, ja, to me tut kr pogreje. Ce te na Norveskem ustavijo in napihas vec kot 0.0 promila, placas ~8000 EUR in gres v zapor za 1 mesec. Zaporni kazni se nikakor ne mores izognit. Pri nas pa na Slovenski cesti gonis 120, zbijes dva pesca do smrti in placas 100 jurjev za prehitro voznjo. Hecno da sploh se kdo ziv hodi po mestu. Jaz bi vzel izpit vsakomur, ki kakorkoli ogroza zivljenja drugih. Recimo da vozi 90 tam kjer je omejitev 50, ali pa da parkira na plocnik ob prometni cesti tako da pesci ne morejo mimo, ali pa da pelje skozi rdeco, ali pa da ponoci vozi brez luci. Tiste, ki vozijo brez izpita, neregistrirano vozilo ali pa vozijo pod vpivom alkohola, bi vozilo takoj zaplenil in jim zagotovil najmanj 1 mesec zaporne kazni in resno denarno kazen.
Policaji so pa tut mal leseni kar se tega tice, ker ustavljajo ljudi ko po cist ravni cesti cez barje vozijo z visjo hitrostjo od dovoljene, nikol pa se ne postavijo v zasedo v kaksnem strnjenem naselju, kjer je ocitno da prevelika hitrost hitro lahko pomeni nesreco. Jaz razumem da je vse skupaj treba jemati z dobro mero zdrave pameti, ampak trenutno ne vidim, kje se pri nasem prometnem kaosu zdrava pamet uporablja.
Saj jaz dajem denar za ceste, samo obrabljam jih manj. Pa ne onesnazujem zraka s takim tempom. Pa ja, vem da je to da ima vsak svoj avto delno posledica slabega javnega prevoza, ampak ce si vsak kupi svoj avto, pa mu pri tem ni treba placat ornk prispevka za javni prevoz, se stanje ne bo nikoli izboljsalo.
Pa se kazni, ja, to me tut kr pogreje. Ce te na Norveskem ustavijo in napihas vec kot 0.0 promila, placas ~8000 EUR in gres v zapor za 1 mesec. Zaporni kazni se nikakor ne mores izognit. Pri nas pa na Slovenski cesti gonis 120, zbijes dva pesca do smrti in placas 100 jurjev za prehitro voznjo. Hecno da sploh se kdo ziv hodi po mestu. Jaz bi vzel izpit vsakomur, ki kakorkoli ogroza zivljenja drugih. Recimo da vozi 90 tam kjer je omejitev 50, ali pa da parkira na plocnik ob prometni cesti tako da pesci ne morejo mimo, ali pa da pelje skozi rdeco, ali pa da ponoci vozi brez luci. Tiste, ki vozijo brez izpita, neregistrirano vozilo ali pa vozijo pod vpivom alkohola, bi vozilo takoj zaplenil in jim zagotovil najmanj 1 mesec zaporne kazni in resno denarno kazen.
Policaji so pa tut mal leseni kar se tega tice, ker ustavljajo ljudi ko po cist ravni cesti cez barje vozijo z visjo hitrostjo od dovoljene, nikol pa se ne postavijo v zasedo v kaksnem strnjenem naselju, kjer je ocitno da prevelika hitrost hitro lahko pomeni nesreco. Jaz razumem da je vse skupaj treba jemati z dobro mero zdrave pameti, ampak trenutno ne vidim, kje se pri nasem prometnem kaosu zdrava pamet uporablja.
Alec999 ::
Zaston javni prevoz .. zapret mestno jedro .. pa zgradit podzemno zeleznico v Ljubljani to je moje mnenje kako dolgorocno optimizirat stanje. Za tak nacrt dam tud prostovoljne prispevke in zacnem usakodnevno uporabljat javi prevoz.
Lp,
Alec999
Lp,
Alec999
Dr_M ::
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Daedalus ::
En tak "drifter" bi se kmal v mene pa brata enkrat zaleto... Tip ma konkretno srečo, da nisem videl registerske...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Turtle ::
Hja zdele se vozm z Q4 (2.0 Turbo) in če sem res prisem porab okol 11l.....tank ma 60l....se prav 12.420,00 na tank...ko sem prvič tanku je bil bencin 98SIT.....se prav bi me pršu tank 5.880,00. To je blo ene 6let nazaj.....se prav nekje 110% povečanje v 5 letih oziroma 22% na let .....to je pa velik.....plača se mi definitvino ne tok povečala......sem pa zdej si Avtomatika zrihtu.....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Turtle ()
Dr_M ::
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
username ::
No da malo poživim debato, je pa tukaj en zanimiv komentar na katastrofalno obnašanje kolesarjev (sicer bi se dalo napisati še dosti več - pa da ne bo pomote, tudi sam kdaj kolesarim, včasih sem pa kar pogosto, ampak vsaj osnovnih prometnih pravil sem se vedno držal):
LINK !
LINK !
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
gofra ::
Ha, jst imam avtomobiliste že tako naštudirane, da znam po hitrosti približevanje križišču in znamki avtomobila precej ekzaktno napovedat ali me bo dotični spustil ali ne. Sem pa kljub temu vsak dan presran, ko se peljem čez rondo prii Žalah. Tam je kot bi bil neviden. Sicer težav z avtomobilisti nisem nikoli imel - mislim, da so precej strpni do kolesarjev. Vem pa kako je če ti po ozkem cestišču med vožnjo avtomobila pred teboj po 2m levo in desno pleše kakšna stara mamca ali dedek na kolesu. Dejstvo je, da je treba opazovati opazovati in še enkrat opazovati...
In za vse tiste, ki ste šli z enim očesom skozi moj post zgoraj: ...Meni pa dizel kuri samo 5 koma jozef litra plinskega olja na 100 km pa se mi tako bolj splača vozit se z avtom...Ma nemoj? Registracija, servisi nabavna cena vozila in vsi ostali stroški so pa darilo dedka mraza ali kaj? Ljudje, bodite realni...Ne glede kako v kur** je javni transport je nesporno dejstvo, da se razen, če avtomobila resnično nujno ne potrebuješ, izplača bolj. Mnogo bolj.
//Offtopic:
Turtle: iz te pošasti na avtomatika? Jah no, porabi res manj - heh.
11L ja...vraga...v prostem teku že. Kaj to 164 ali 155?
In za vse tiste, ki ste šli z enim očesom skozi moj post zgoraj: ...Meni pa dizel kuri samo 5 koma jozef litra plinskega olja na 100 km pa se mi tako bolj splača vozit se z avtom...Ma nemoj? Registracija, servisi nabavna cena vozila in vsi ostali stroški so pa darilo dedka mraza ali kaj? Ljudje, bodite realni...Ne glede kako v kur** je javni transport je nesporno dejstvo, da se razen, če avtomobila resnično nujno ne potrebuješ, izplača bolj. Mnogo bolj.
//Offtopic:
Turtle: iz te pošasti na avtomatika? Jah no, porabi res manj - heh.
11L ja...vraga...v prostem teku že. Kaj to 164 ali 155?
Super Sonic ::
jasno je da bencin bo še šel gor, ker enostavno mora jit.
ni mi pa jasno naslednje:
ljudje, ki stanujejo izven Lj, imajo bencinske agregate. To je zdej problem.
kaj če bi imeli dizel? A se sploh zavedate kolk bi prišparal?
Imaš pa folk, ki živi v Lj. Tu bi moral imet bencinarje.
Da povem svojo zgodbo:
Živel sem v Grosuplju in avto (Sergijo je zelo lepo povedu vse) je bil nuja. Ampak, odločil sem se za VW Golfa druge generacije, naredu generalno na avtu (okoli 200k) in morm rečt, da je avto naredu potem servisu 90 tisoč brez napake (bil je reden servis).
Torej je avto, ki je malo starejši (pa tudi grd, a hkrati pojem vožje) odlično služil svojemu namenu.
Torej sem za dve leti vožnje (skupaj z bencinom, registracijo, vzdržvanjem, itd.) zapravil na avtu 400. 000 sit.
To ni veliko, lahko pa rečm samo tistim (BigWhale), ki izjavlljajo tole:
"Avto je v izjemno redkih primerih cenejsi od javnega prevoza. Mene je prisla mesecna vozovnica za vlak 60k SIT, bencin + cestnina pa cca 140k SIT.",
BRAVO! ČESTITAM.
Pri tej relaciji imaš bencinski avto. BRAVO (to leti tudi na vse ostale)
zdej sem pa v lj, za bežigradom.
ja avto so mi ukradli in žagali (itak) in sem brez.
zdej Jype pravi da je tu avto popolnoma nepotreben. Pa je res?
do službe imam 5km. (po zračni razdalji okol 3km), PA RABM KO HODM NA BUS, 50 min DA PRIDM IZ BEŽIGRADA DO BCT-ja.jA? 50 POF**** MINUT. VSAK DAN. (v eno smer)
zdej kolo je ena lepa stvar, ampak po obvoznici z njim ne morm, poleg tega moram prevozit cel mest da pridm do službe. Časovno sem hitrejši, pa se pojavi tu ena druga stvar (no tri, vsaj):
če delaš nekje podzemljo v skaldišču, ni panike.
če pa delaš v stiku z ljudmi, prešvican ne moreš bit, zmečakan tudi ne, vsak dan isto oblečen ravno tako ne.
druga stvar:
kam zavraga lahko s punco greva, ko je na vrsti lep sončen wikend? KAM? po Lj. sama beda, morš jet ven (Slovenija je lepa dežela) in maš kej za vidit.
zdej kolege vsak wikend morit, da zatgnejo nekam je noro,pa še svoj lajf imajo.
tretja stvar:
z avtom sem v službi v 5-tih minutah, ko vozim bicikel nekje 30 minut rabm, bus kot rečeno 50-60 minut.
Rap3r je dejal:
"Toliko o šparanju itd. Noben mi nebo reku da morm jz eno uro prej zjutri ustat če grem z busom kot z avtom..."
to je res. Vsak dan pušnem vsaj 1 uro časa. Zdej če bi bluzil, bi mi blo vseen, tako ko moram pa delat, hodt v šolo, itd., sem zelo zaseden in 1 ura pomeni v 1 tednu, 7 ur, kar v 2 tednih pomeni 14 ur in v treh tednih 21 ur. NA VSAKE TRI TEDNE ZGUBIM 1 DAN. in ta dan preživim na kolesu.nimam tega časa. (računica s busom je še bolj katastrofalna).
Poleg tega imam šolo in predavanja, kar pomeni, da bi vsak dan bicikleral kot Amrstrong oz na busih 6,8,14, 7 bil ZELO reden gost.
Na policiji med pod imenom prekrški še ne poznajo, po pločnikih nisem nikol vozu, pa tudi na prostorih za invalide nisem nikoli puščal svojga vozila...
TOREJ:
avto se nesporno rabi, res je samo to, da se pretirava.
Nekdo, bi stanuje iz LJ, rabi DIZEL nekdo ki je doma v centru mesta in ima službo v njem (recimo LJ), pa skoraj mora imeti avto-bencinarja.
preveč avtomobilov, pa se je pojavilo zaradi EKONOMIJE.
lani so prodali 10 avtomobilov, torej jih morajo letos 11, naslednje leto pa 12.
zato imajo avtomobile tisti ljudje, kateri jih ne rabijo, in zato imajo takšne avtomobile, katerih ne rabijo.
Vse ostalo je nakladnje malih Japončkov.
p.s.
pa Rap3r kaj ti počneš z 5-tko da žre 9,5 litra? WTF?
ni mi pa jasno naslednje:
ljudje, ki stanujejo izven Lj, imajo bencinske agregate. To je zdej problem.
kaj če bi imeli dizel? A se sploh zavedate kolk bi prišparal?
Imaš pa folk, ki živi v Lj. Tu bi moral imet bencinarje.
Da povem svojo zgodbo:
Živel sem v Grosuplju in avto (Sergijo je zelo lepo povedu vse) je bil nuja. Ampak, odločil sem se za VW Golfa druge generacije, naredu generalno na avtu (okoli 200k) in morm rečt, da je avto naredu potem servisu 90 tisoč brez napake (bil je reden servis).
Torej je avto, ki je malo starejši (pa tudi grd, a hkrati pojem vožje) odlično služil svojemu namenu.
Torej sem za dve leti vožnje (skupaj z bencinom, registracijo, vzdržvanjem, itd.) zapravil na avtu 400. 000 sit.
To ni veliko, lahko pa rečm samo tistim (BigWhale), ki izjavlljajo tole:
"Avto je v izjemno redkih primerih cenejsi od javnega prevoza. Mene je prisla mesecna vozovnica za vlak 60k SIT, bencin + cestnina pa cca 140k SIT.",
BRAVO! ČESTITAM.
Pri tej relaciji imaš bencinski avto. BRAVO (to leti tudi na vse ostale)
zdej sem pa v lj, za bežigradom.
ja avto so mi ukradli in žagali (itak) in sem brez.
zdej Jype pravi da je tu avto popolnoma nepotreben. Pa je res?
do službe imam 5km. (po zračni razdalji okol 3km), PA RABM KO HODM NA BUS, 50 min DA PRIDM IZ BEŽIGRADA DO BCT-ja.jA? 50 POF**** MINUT. VSAK DAN. (v eno smer)
zdej kolo je ena lepa stvar, ampak po obvoznici z njim ne morm, poleg tega moram prevozit cel mest da pridm do službe. Časovno sem hitrejši, pa se pojavi tu ena druga stvar (no tri, vsaj):
če delaš nekje podzemljo v skaldišču, ni panike.
če pa delaš v stiku z ljudmi, prešvican ne moreš bit, zmečakan tudi ne, vsak dan isto oblečen ravno tako ne.
druga stvar:
kam zavraga lahko s punco greva, ko je na vrsti lep sončen wikend? KAM? po Lj. sama beda, morš jet ven (Slovenija je lepa dežela) in maš kej za vidit.
zdej kolege vsak wikend morit, da zatgnejo nekam je noro,pa še svoj lajf imajo.
tretja stvar:
z avtom sem v službi v 5-tih minutah, ko vozim bicikel nekje 30 minut rabm, bus kot rečeno 50-60 minut.
Rap3r je dejal:
"Toliko o šparanju itd. Noben mi nebo reku da morm jz eno uro prej zjutri ustat če grem z busom kot z avtom..."
to je res. Vsak dan pušnem vsaj 1 uro časa. Zdej če bi bluzil, bi mi blo vseen, tako ko moram pa delat, hodt v šolo, itd., sem zelo zaseden in 1 ura pomeni v 1 tednu, 7 ur, kar v 2 tednih pomeni 14 ur in v treh tednih 21 ur. NA VSAKE TRI TEDNE ZGUBIM 1 DAN. in ta dan preživim na kolesu.nimam tega časa. (računica s busom je še bolj katastrofalna).
Poleg tega imam šolo in predavanja, kar pomeni, da bi vsak dan bicikleral kot Amrstrong oz na busih 6,8,14, 7 bil ZELO reden gost.
Na policiji med pod imenom prekrški še ne poznajo, po pločnikih nisem nikol vozu, pa tudi na prostorih za invalide nisem nikoli puščal svojga vozila...
TOREJ:
avto se nesporno rabi, res je samo to, da se pretirava.
Nekdo, bi stanuje iz LJ, rabi DIZEL nekdo ki je doma v centru mesta in ima službo v njem (recimo LJ), pa skoraj mora imeti avto-bencinarja.
preveč avtomobilov, pa se je pojavilo zaradi EKONOMIJE.
lani so prodali 10 avtomobilov, torej jih morajo letos 11, naslednje leto pa 12.
zato imajo avtomobile tisti ljudje, kateri jih ne rabijo, in zato imajo takšne avtomobile, katerih ne rabijo.
Vse ostalo je nakladnje malih Japončkov.
p.s.
pa Rap3r kaj ti počneš z 5-tko da žre 9,5 litra? WTF?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Super Sonic ::
pa tole:
"A vasi dedati pa babice so se pa loh 5 ur pes sprehodil po snegu pa -10 in vstal ob treh zjutri da so delal v tobacni tovarni al kjerkol ze? Zresnte se mal"
dons se piše leto 2004 in ne 1920.
lahko da v povprečju delamo manj fizično kot tvoji dedeki in babice, je pa zato psihično služba dans veliko bolj naporna kot je bila v preteklosti- skratka življenje je drugačno.
"A vasi dedati pa babice so se pa loh 5 ur pes sprehodil po snegu pa -10 in vstal ob treh zjutri da so delal v tobacni tovarni al kjerkol ze? Zresnte se mal"
dons se piše leto 2004 in ne 1920.
lahko da v povprečju delamo manj fizično kot tvoji dedeki in babice, je pa zato psihično služba dans veliko bolj naporna kot je bila v preteklosti- skratka življenje je drugačno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30808 (20894) | jb_j |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32765 (27166) | BigWhale |
⊘ | Boste menjal avto zaradi podražitve goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 107803 (96903) | Ziga Dolhar |
» | Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 20155 (15076) | noraguta |
» | Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 11366 (11366) | kekz |