» »

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

««
10 / 13
»»

jype ::

LeQuack> Po moje so trenutno najbolj smiselni hibridni električni avtomobili z bencinskim ali dizel motorjem.

So tudi precej zmogljivi in precej prijaznejši do okolja, v katerem se vozijo, ker ne pacajo tolk kot običajna vozila.

Niso pa za "uživanje", kakor nekateri radi rečejo nasilni vožnji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

detroit ::

hehe ko naredijo neko kljuse kot je moj leonček za cca 10k, hibrid 200km elektro in dizl, težo cca 800kg in pri moji firmi štrom postaje za take avte ne bo nič. Če pa se to zgodi pa ostanem zvest firmi hehe in seveda tem sesalčkom...živi bili i videli. Upam samo da bo moj avto s porabo kot zippo uspešno trajal do razvoja teh zadev...
Skero

Mesar ::

No sam čaki, koliko električnih avtom ima prevoženih vsej 200kkm? Da se lahko v praksi pričnemo pogovarjat o vzdržljivosti...
Your turn to burn!

RejZoR ::

Električni avto + možnost uploada zvoka motorja po želji + nekaj namesto shitty Li-ion akumulatorjev = pure fun

Fact je, da so električni motorji zelo učinkoviti in imajo odlične torqy lastnosti. Problem je samo njih napajanje. In to da so vglavnem vsi električni avti ogabne gajbe. Pa cena, ki pa je itaq tko glupa zaradi zgrešenih akumulatorjev.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

PNG ::

Aja pa če govoriš o kogeneraciji jype, je pa ta nekje na nivoju bencinskih/dizelskih motorjev.

krucymucy ::

Fisker Karma kot koncept električnega vozila se mi dopade. Avto vozi zgolj na elektro motor, ima nekaj kapacitete v baterijah, ko zmanjka pa se prižge ICE bencinar ki deluje v "optimalnih" vrtljajih in poganja generator.
No saj o tem je bilo ze veliko predebatiranega v drugi temi.

Fisker Karma

PNG ::

krucymucy je izjavil:

Fisker Karma kot koncept električnega vozila se mi dopade. Avto vozi zgolj na elektro motor, ima nekaj kapacitete v baterijah, ko zmanjka pa se prižge ICE bencinar ki deluje v "optimalnih" vrtljajih in poganja generator.
No saj o tem je bilo ze veliko predebatiranega v drugi temi.

Fisker Karma


Ne, najverjetneje bodo range extenderji bolj kakšni wankli. V prihodnje.

IceIceBaby ::

jype, meni avioni niso všeč, pa sem že letel (pa ne samo v jetlinerju, kjer je filing itak isti kot na avtobusu). Pa tudi, če bi mi bili avioni všeč je zadeva kar precej dražja kot soliden avto in nekaj trackdayev letno.

Kar se pa Tesla Roadsterja tiče. Zadeva je narejena na osnovi Lotus Elise. Lotusa dobiš za 1/3 cene, ima podobne pospeške in veliko boljši handling. Torque band električnega motorja je zakon, ampak žal akumulatorji še niso na pravem nivoju.

LeQuack ::

Motorji z notranjim izgorevanjem imajo slab izkoristek, razen če gre za kakšne ladijske motorje dimenzije hiš:
Internal combustion engine @ Wikipedia

Wikipedia pravi:
Most steel engines have a thermodynamic limit of 37%. Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18%-20%

Medtem pa električni motorji dosegajo 90% in več izkoristek, kar ni zanemarljivo, glede na to da energija mora priti od nekje.
Quack !

PNG ::

Ajde, ne bom se več prepiral, tu še par linkov za lahko noč in adijo:

uničujoče posledice baterij za okolje: http://www.hybridcars.com/battery-toxic...

dobra alternativa za prihodnost: http://www.lanl.gov/orgs/mpa/mpa11/Gree...

življenjska doba baterij: http://news.cnet.com/8301-11128_3-10399... (tu govorijo o 10ih letih - prvič, to je marketing in je valda pretirano, drugič kapaciteta se niža z vsakim ciklom polnjenja, 10 let bo baterija rabila da bo njena kapaciteta 0, torej če interpoliramo (linearno, kao da se da, for the sake of argument) smo po 5ih letih (marketinška cifra!!) na 50% - torej pol manj.

Izhodišča za nadaljnjo debato. Hvala in adijo.

P.S.: LeQuack: gledaš izkoristek energijska vrednost goriva - kolesa. Te izgube NISO (!!!) povezane z motorjem, temveč z okoljem, gumami, cesto itd. Te izgube so pa prisotne ne glede na motor.

EDIT: Aja, pa efektivnost motorjev se računa z otto ciklom, ne pa na podlagi koliko kilometrov narediš z enim tankom kot na zgornjem linku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

M-XXXX ::

Medtem pa električni motorji dosegajo 90% in več izkoristek, kar ni zanemarljivo, glede na to da energija mora priti od nekje.

Edina važna stvar je končna cena za kupca. Ker če da kupec 25 000€ za avto ter v 5 letih 10 000€ goriva je vseeno pol ceneje kot 65 000€ za avto ter 5000€ za elektriko (gorivo)...

amigo_no1 ::

Blinder je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Blinder je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Škatlasti AX ima po mojem občutku večji uporovni količnik od moderne Kie.

Tvoj občutek potrebuje tunanje.


Kia Rio (Sedan)
Automobile drag coefficient @ Wikipedia
0.31


http://www.autozine.org/Archive/Kia/new...
Ceed
0.33


C AX
0.31
Citro%C3%ABn AX @ Wikipedia


Torej isto sranje kot 26 let nazaj.

S tem da so bile na Axu gume 13" 145/155 na ceedu pa med 15" 185 do 17" 225.


Tvoje znanje tut potrebuje tunanje :D Moraš tle zraven računat še čelno površino

Blinder je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Res ? Potem pa me razsvetli.


ja za zračni upor se ne gleda sam tisti Cx kot ti ampak se gleda Cx*S. S pa je čelna površina.

VW touareg ima Cx recimo 0.38, golf I gti ima 0.42. Možno da touareg ima večji zračni upor? Lahko pa si predstavljaš, da majhna škatla ima Cx=2.1. Pa ima ziher nižji zračni upor ko airbus a380, ko ima Cx=0.032



Saj so vsi 3 linki Cd številka (drag coefficient).


Ja ti ta Cd moraš pomnožit še s površino.

Verjetno si prav mislil, a si se pri pisanju malo zaštrikaj s formulo, potemtakem velja
Cx= Cd*S, kar je bolj pomemben podatek.

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

življenjska doba baterij: http://news.cnet.com/8301-11128_3-10399... (tu govorijo o 10ih letih - prvič, to je marketing in je valda pretirano, drugič kapaciteta se niža z vsakim ciklom polnjenja, 10 let bo baterija rabila da bo njena kapaciteta 0, torej če interpoliramo (linearno, kao da se da, for the sake of argument) smo po 5ih letih (marketinška cifra!!) na 50% - torej pol manj.


Prius ima 8 let garancije na akumulator. Tisti prvi modeli so zdaj stari že 15 let, pa jih baje veliko še vedno vozi s prvim packom.

Blinder ::

amigo_no1 je izjavil:

Blinder je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Blinder je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Škatlasti AX ima po mojem občutku večji uporovni količnik od moderne Kie.

Tvoj občutek potrebuje tunanje.


Kia Rio (Sedan)
Automobile drag coefficient @ Wikipedia
0.31


http://www.autozine.org/Archive/Kia/new...
Ceed
0.33


C AX
0.31
Citro%C3%ABn AX @ Wikipedia


Torej isto sranje kot 26 let nazaj.

S tem da so bile na Axu gume 13" 145/155 na ceedu pa med 15" 185 do 17" 225.


Tvoje znanje tut potrebuje tunanje :D Moraš tle zraven računat še čelno površino

Blinder je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Res ? Potem pa me razsvetli.


ja za zračni upor se ne gleda sam tisti Cx kot ti ampak se gleda Cx*S. S pa je čelna površina.

VW touareg ima Cx recimo 0.38, golf I gti ima 0.42. Možno da touareg ima večji zračni upor? Lahko pa si predstavljaš, da majhna škatla ima Cx=2.1. Pa ima ziher nižji zračni upor ko airbus a380, ko ima Cx=0.032



Saj so vsi 3 linki Cd številka (drag coefficient).


Ja ti ta Cd moraš pomnožit še s površino.

Verjetno si prav mislil, a si se pri pisanju malo zaštrikaj s formulo, potemtakem velja
Cx= Cd*S, kar je bolj pomemben podatek.


Jaja to bo to. Jaz sem navajen na enoto Cx kar ti poimenuješ z Cd. Sam različna oznaka za isto reč.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Boeing ::

PNG je izjavil:

Električni avtomobili niso avtomobili. Komaj čakam da izginejo iz obličja sveta, saj so zgolj marketinški nateg slaboumnih in nevedih.


Ah, blagor tebi, primitivni bmw-jevski duši...



Oprosti, ni bilo mišljeno osebno, ampak komentarja, ki bi bolje opisal mojo reakcijo na ta stavek, se pač nisem uspel spomniti...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Janac ::

jaz nebom nic menjal avta, ker je na elektricni pogon

šernk ::

Medtem pa električni motorji dosegajo 90% in več izkoristek, kar ni zanemarljivo, glede na to da energija mora priti od nekje.


in je kdo od vas pomislil od kje pride večina električne energije danes, ter koliko % izgube so preden pride do avta? Pa odštejte prosim jedrske elektrarne, baje, da jih je treba tako ali tako zapreti ker so "nevarne". Brez JE pa smo že sedaj krepko v krizi z elektriko.

Preden bodo električni avtomobili dejansko uporabni je treba poleg akumulatorjev izboljšati še pridobivanje električne energije iz drugih sredstev kot so fosilna goriva. Vodo smo v sloveniji praktično že izkoristili do max, veter...neki bi se tu dalo naredit ampak dosti ne, ker večinoma pri nas ali vetra ni ali pa je konkretno premočan, glede sonca bo potreben pa še velik tehnološki preskok, da bi zadeve postale dejansko uporabne, torej da ne rabim cele strehe za elektriko.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

Mesar> No sam čaki, koliko električnih avtom ima prevoženih vsej 200kkm? Da se lahko v praksi pričnemo pogovarjat o vzdržljivosti...

Približno pet milijard kilometrov, če šteješ samo osebna električna vozila. Če tudi tovornjake, avtobuse, vlake in druge oblike prevoznih sredstev (kolesa, rikše, skiroje, skuterje), potem je tega bistveno več.

;-) ::

Kero kolo, rikša, skiro, skuter pa ima 200.000km :))

Mr Hilter ::

Ma ljudjem preprosto ni jasno, da večkrat ko pretvarjaš energijo iz ene v drugo obliko, več izgubiš (izgube se množijo). Sploh moraš biti velik znanstvenik da stuhtaš kako super je avto ki s sabo vlači akumulatorje pa še agregat?

Električni avti so ekološki samo za ljudi uboge na duhu. Glej nič se ne kadi iz asupufa- praise the Lord for we are saved from the evil petrol! Aleluja. Meanwhile in Šoštanj.jpg

RejZoR ::

Ne, elektrika je že fajn in tud učinkovitost je visoka. Največji problem je kako se jo pridobiva in skladišči. Ker kurjenje premoga in hranjenje štroma v Li-ion akumulatorjih je skrajno zgrešeno indeed.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

LeQuack ::

Človeško telo je tudi precej učinkovito. Z enim Big Macom lahko pogajaš kolo ali pa tečeš celo uro.
Quack !

Invictus ::

Elektrika bi bila čista in poceni, če bi jo pridobivali v JE. Kar seveda spet za sabo potegne cel kup problemov.

Če se že gremo nekaj, si najprej preberite članek Rafaela Mihaliča - Zelena energija - bližnjica k energetski neodvisnosti ali slepa
ulica?

Možakar je iz stroke in je predstavil precej zdrave poglede na vse skupaj. Če ima kdo kje prostor, lahko gori naložim članek v PDF.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mr Hilter ::

LeQuack je izjavil:

Človeško telo je tudi precej učinkovito. Z enim Big Macom lahko pogajaš kolo ali pa tečeš celo uro.


Kolikor jaz vem, je precej manj učinkovito od motorja z notranjim izgorevanjem?

RejZoR ::

Dokler bojo elektrarne odvisne od fosilnih goriv ne bomo naredili nič. Spet si odvisen od enega tipa goriva tko kot smo zdej pri avtih od bencina. Če se bo dražilo fosilno gorivo (kar se sigurno bo), se bo dražila tud elektrika. Kar pa je nesmisel. Elektrika kot eden in edini smiselni vir bo šele ko bojo dejansko obratovale fuzijske elektrarne. Ker šele takrat bo to postal res neodvisni vir energije z minimalnim vplivom na okolje in velikim ter dolgotrajnim outputom. Ampak do takrat bo še mal trajal.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Invictus ::

Niti fuzijske elektrarne niso rešitev, ker je treba ogromne količine elektrike prenesti do uporabnikov. A vi sploh veste koliko elektrike gre v nič po slovenskih daljnovodih? Tam okoli 20 - 25%.

Rešitev je nek nov način nalaganja/izkoriščanja energije. Če ne bo revolucije, pač boljših stvari ne bo.

trenutno se mi zdi najboljša rešitev nek bencinski/dizelski generator za elektriko, nekaj baterij in elektromotor na vsakem kolesu da se izogneš izgubi menjalnika in ostali prenosov moči. Ker jih niti ne rabiš.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IvoJan ::

GrimReaper je izjavil:

;-) je izjavil:

kmetek je izjavil:

M-XXX

slika volana:

 RENAULT LAGUNA VOLAN

RENAULT LAGUNA VOLAN


Pjur skaj, v katalogu pa ti je ziher pisalo al pa so ti rekli da maš usnjen volan haha

Kater avto pod 30 (50?) jurjev pa ima usnjen volan? Usnjen volan pri poceni avtih pomeni pač da je šivan, in ni plastičen, usnje pa je seveda umetno, ker tukaj se gre za serijsko proizvodnjo v milijonih. Čeprav imaš tud tukej različne kvalitete, recimo pri moji Astri H sem povsem zadovoljen s kvaliteto, dočim pri novi Astri J dobiš takoj ko primeš za volan občutek cenenosti. Pa VW ima tud še kar ok volane.
Drugo je pa Bentley Arnage kjer volan ročno šivajo 16 ur (gledal včeraj na NG).

moj cooper s ima usnjen volan ;)

PNG ::

Mr Hilter je izjavil:

Ma ljudjem preprosto ni jasno, da večkrat ko pretvarjaš energijo iz ene v drugo obliko, več izgubiš (izgube se množijo). Sploh moraš biti velik znanstvenik da stuhtaš kako super je avto ki s sabo vlači akumulatorje pa še agregat?

Električni avti so ekološki samo za ljudi uboge na duhu. Glej nič se ne kadi iz asupufa- praise the Lord for we are saved from the evil petrol! Aleluja. Meanwhile in Šoštanj.jpg


Zato pa se počasi, a vztrajno dela na tem, da se električni avtomobili nehajo izdelovati. Mi pa do amena dol visi kdo tukaj to verjame, je pa res da tega ne boste prebrali nikjer na spletu ali v medijih.

Boeing ::

Jaz ti čisto verjamem.

In sicer, da je tvoj moto: Če nečesa ne razumeš oz. ne znaš narediti - je to potrebno ubiti.

edit: typo
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

IvoJan ::

PNG je izjavil:

Mr Hilter je izjavil:

Ma ljudjem preprosto ni jasno, da večkrat ko pretvarjaš energijo iz ene v drugo obliko, več izgubiš (izgube se množijo). Sploh moraš biti velik znanstvenik da stuhtaš kako super je avto ki s sabo vlači akumulatorje pa še agregat?

Električni avti so ekološki samo za ljudi uboge na duhu. Glej nič se ne kadi iz asupufa- praise the Lord for we are saved from the evil petrol! Aleluja. Meanwhile in Šoštanj.jpg


Zato pa se počasi, a vztrajno dela na tem, da se električni avtomobili nehajo izdelovati. Mi pa do amena dol visi kdo tukaj to verjame, je pa res da tega ne boste prebrali nikjer na spletu ali v medijih.

na napacnem forumu si ce imas tako misljenje. sej ves da geeki drkajo na teslo in ostale elektricne avtomobile. sem pa enakega misljenja kot ti. s svojim avtom uzivam vsak dan po kaksnih praznih cestah in mi ni zal goriva. zal pa vozniki raznih vozil korejskih in francoskih znamk(kia,renault,citroen,hyundai) tega ne bodo razumeli, ker je voznja z njihovimi vozili muka. sem se ne steje raznih RS izvedenk meganov in cliotov ker so zadeve hudicevo zabavne za vozit :) ciljam bolj na kaksne sparovcke tipa clio 1.4cdi ali pa citroen c3, oz. kia pro-ceed ki gre v ovinku samo naravnost zaradi svojih super lastnosti(ne govorim na pamet, bil sem s kolegom v avtu ko mu je popustila volanska letev in se je volan nehal odzivat)

Mr Hilter ::

Nove generacije ne bojo nikoli poznale montiranja športnega filtra, 'turbo' auspufa... ko ima potem župnik v nedeljo pri maši pridigo da to je pa res že preveč :))

Boobiz ::

PNG je izjavil:

Mr Hilter je izjavil:

Ma ljudjem preprosto ni jasno, da večkrat ko pretvarjaš energijo iz ene v drugo obliko, več izgubiš (izgube se množijo). Sploh moraš biti velik znanstvenik da stuhtaš kako super je avto ki s sabo vlači akumulatorje pa še agregat?

Električni avti so ekološki samo za ljudi uboge na duhu. Glej nič se ne kadi iz asupufa- praise the Lord for we are saved from the evil petrol! Aleluja. Meanwhile in Šoštanj.jpg


Zato pa se počasi, a vztrajno dela na tem, da se električni avtomobili nehajo izdelovati. Mi pa do amena dol visi kdo tukaj to verjame, je pa res da tega ne boste prebrali nikjer na spletu ali v medijih.


Ideje so ble da se postavi več manjših termoelektrarn, s to idejo bi lahko rešili ravno na problem šoštanj.jpg, ki ga vsi tako radi vlačijo po zobeh, ker bi toploto namesto v okolje pošiljali po sistemu daljinskega ogrevanja. Ampak kot je že invictus omenil ma slovenija tako v pizdi električne daljnovode, da je taka stvar dokaj nesmiselna. Več kot 3/4 toplote iz TEŠ gre v luft, ker imamo tako slabo preskrbo z daljinskih ogrevanjem/hlajenjem. Tisto kar pa se kadi iz hladilnega stolpa pa je vodna para. Sporno? I think not.
I'm drunk, what's your excuse?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boobiz ()

jype ::

RejZoR> hranjenje štroma v Li-ion akumulatorjih je skrajno zgrešeno indeed.

Aja? Nam boš razložil, kako so Li-ion akumulatorji škodljivi?

Mr Hilter> Kolikor jaz vem, je precej manj učinkovito od motorja z notranjim izgorevanjem?

Motor z notrim izgorevanjem nima avtonomnega life supporta in se ne vzdržuje z biorazgradljivimi agenti.

Invictus> trenutno se mi zdi najboljša rešitev nek bencinski/dizelski generator za elektriko

Dokler maš zaprtega v svoji dnevni sobi in nikoli ne prezračiš, to nikogar nič ne bo motilo.

tKBurek> s svojim avtom uzivam vsak dan po kaksnih praznih cestah in mi ni zal goriva

Dokler se ne drenjaš po Ljubljani nisi moj problem in mi je vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

IvoJan ::

jype je izjavil:

RejZoR> hranjenje štroma v Li-ion akumulatorjih je skrajno zgrešeno indeed.

Aja? Nam boš razložil, kako so Li-ion akumulatorji škodljivi?

Mr Hilter> Kolikor jaz vem, je precej manj učinkovito od motorja z notranjim izgorevanjem?

Motor z notrim izgorevanjem nima avtonomnega life supporta in se ne vzdržuje z biorazgradljivimi agenti.

Invictus> trenutno se mi zdi najboljša rešitev nek bencinski/dizelski generator za elektriko

Dokler maš zaprtega v svoji dnevni sobi in nikoli ne prezračiš, to nikogar nič ne bo motilo.

tKBurek> s svojim avtom uzivam vsak dan po kaksnih praznih cestah in mi ni zal goriva

Dokler se ne drenjaš po Ljubljani nisi moj problem in mi je vseeno.

se drenjam po ljubljani vsak dan, v sluzbo in nazaj, popoldan pa se rade volje odpeljem ven iz ljubljane in uzivam s svojim avtom.

jype ::

tKBurek> se drenjam po ljubljani vsak dan, v sluzbo in nazaj, popoldan pa se rade volje odpeljem ven iz ljubljane in uzivam s svojim avtom.

No, nehaj. V Ljubljano pojdi z vlakom, ker škoduješ njenim prebivalcem.

Če sam ne boš nehal, boš nekega dne pač ostal pred rampo, ker ne boš želel plačat prave cene za degradacijo okolja, ki jo povzročaš.

Mr Hilter ::

jype je izjavil:

RejZoR> hranjenje štroma v Li-ion akumulatorjih je skrajno zgrešeno indeed.

Aja? Nam boš razložil, kako so Li-ion akumulatorji škodljivi?

Mr Hilter> Kolikor jaz vem, je precej manj učinkovito od motorja z notranjim izgorevanjem?

Motor z notrim izgorevanjem nima avtonomnega life supporta in se ne vzdržuje z biorazgradljivimi agenti.

Invictus> trenutno se mi zdi najboljša rešitev nek bencinski/dizelski generator za elektriko

Dokler maš zaprtega v svoji dnevni sobi in nikoli ne prezračiš, to nikogar nič ne bo motilo.

tKBurek> s svojim avtom uzivam vsak dan po kaksnih praznih cestah in mi ni zal goriva

Dokler se ne drenjaš po Ljubljani nisi moj problem in mi je vseeno.



Jaz govorim o izkoristku mišice napram motorja z notranjim izgorevanjem. Ti pa spet po svoji visoki inteligenci napišeš odgovor ki nima veze z vprašanjem- minus točke se je dajalo v šoli.

kako so Li-ion akumulatorji škodljivi- A je rejzor o tem govoril? Spet brcaš v temo. Problem je čas polnjenja, oziroma življenska doba s hitrejšim filanjem. Če bi vsaj zajebanski Top Gear gledal bi vsaj nekaj pojma imel o električnem avtu.

No pa uporabi sedaj svojo božansko moč brisanja kar ti ne paše.

jype ::

Mr Hilter> Če bi vsaj zajebanski Top Gear gledal bi vsaj nekaj pojma imel o električnem avtu.

Videl bi neumnost brez primere: Če bi izdelovali avtomobile v mestnih središčih, potem bi bila njihova izpeljava smiselna. Ker se po njih z avtomobili zgolj vozite, je izjemno zaželjeno, da pri tem povzročate čim manj škode prebivalcem. Hibridna in električna vozila izdatno zmanjšajo vpliv na okolje tam, kjer je ta vpliv dejansko direktno škodljiv za ljudi.

Mr Hilter> No pa uporabi sedaj svojo božansko moč brisanja kar ti ne paše.

Če si misliš, da moram svoje sogovornike brisat, kadar se z njimi ne strinjam, se motiš: V prah jih zmeljem z argumenti!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

IvoJan ::

jype je izjavil:

tKBurek> se drenjam po ljubljani vsak dan, v sluzbo in nazaj, popoldan pa se rade volje odpeljem ven iz ljubljane in uzivam s svojim avtom.

No, nehaj. V Ljubljano pojdi z vlakom, ker škoduješ njenim prebivalcem.

Če sam ne boš nehal, boš nekega dne pač ostal pred rampo, ker ne boš želel plačat prave cene za degradacijo okolja, ki jo povzročaš.

malo tezko bom hodil v ljubljano z vlakom, edino ce bom vsako jutro sel na vlak do maribora in nazaj v lj ;)

jype ::

tKBurek> malo tezko bom hodil v ljubljano z vlakom, edino ce bom vsako jutro sel na vlak do maribora in nazaj v lj ;)

Skratka, iz Ljubljane si in se voziš z avtomobilom v Ljubljano.

The worst kind.

RejZoR ::

Kako so Li-ion škodljivi? Najprej nakopljejo rudo, jo odvlečejo na kitajsko za procesiranje, nato na japonsko za nadaljno obdelavo in nato nazaj v evropo ali pa ameriko. Ko se iztrošijo (kar se zgodi relativno hitro, sploh če redno uporabljaš quick charge) pa moraš zadevo še reciklirat. Kratkoročno gledano je zadeva čista. Dolgoročno pa je dost svinjska zadeva. Mogoče ne toliko kot rafiniranje nafte ampak ni pa tolk čisto kot eni hočejo prikazat.

So že tud delal raziskave za Toyoto Prius, da naj bi bile vse ekološke prednosti tega avta vprašljive zaradi vsega sranja, ki se ustvari med samo proizvodnjo in transportom teh akumulatorjev.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Zheegec ::

prius ima nikljeve baterije, vsaj do sedaj so jih imeli.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

IvoJan ::

jype je izjavil:

tKBurek> malo tezko bom hodil v ljubljano z vlakom, edino ce bom vsako jutro sel na vlak do maribora in nazaj v lj ;)

Skratka, iz Ljubljane si in se voziš z avtomobilom v Ljubljano.

The worst kind.

i know, right? se posebej uzivam medtem ko gazim kolesarje ki se mi rinejo pred avto >:D

jype ::

RejZoR> Kako so Li-ion škodljivi? Najprej nakopljejo rudo, jo odvlečejo na kitajsko za procesiranje, nato na japonsko za nadaljno obdelavo in nato nazaj v evropo ali pa ameriko. Ko se iztrošijo (kar se zgodi relativno hitro, sploh če redno uporabljaš quick charge) pa moraš zadevo še reciklirat. Kratkoročno gledano je zadeva čista. Dolgoročno pa je dost svinjska zadeva. Mogoče ne toliko kot rafiniranje nafte ampak ni pa tolk čisto kot eni hočejo prikazat.

To je pa tko, ko folk gleda "Top Gear", pa podaja pavšalne sodbe, čeprav pojma nima. Litijeva kemija je ena čistejših, vsekakor čistejša od običajnih alkalnih baterij in jasno tudi od nikljevih.

RejZoR> So že tud delal raziskave za Toyoto Prius, da naj bi bile vse ekološke prednosti tega avta vprašljive zaradi vsega sranja, ki se ustvari med samo proizvodnjo in transportom teh akumulatorjev.

Ker jih skrbi za planet, se raje vozijo z avtomobili, ki izmerljivo uničujejo zdravje ljudi, kot da bi se z avtomobili, ki so "vprašljivi zaradi izdelave baterij".

tKBurek> i know, right? se posebej uzivam medtem ko gazim kolesarje ki se mi rinejo pred avto >:D

Brez skrbi, za takšne kot si ti obstaja poseben krog pekla, ki je bil včasih rezerviran za tiste, ki spolno zlorabljajo otroke in tiste, ki se pogovarjajo med kinematografskimi predstavami.

RejZoR ::

@ALIEn3001
Ja, feler je da sem govoril Li-ion, mislil pa sem NiMH. NiMH je še vedno cenejši tip na račun parih slabosti. Li-ion pa so še vedno dost (pre)drage.

@jype
Ja ja, Top Gear blablabla. To sem jezst študiral že prej, na TG so mogoče samo potrdili moje sume.
O flancaju "vprašljivosti" pa raje ne bi. Priusa oglašuejo kot čistejši avto. Po izpustih ko pride iz tovarne mogoče ja. NIHČE pa ne meri tega, da mora ne vem kolk tisoč tonska ladja to kramo trogat čez pol sveta, da morajo nikljevo rudo nekje kopat, jo obdelovat in nato spet razpošiljat čez pol sveta v assembly plante. Ker ladje, letala in tovornjaki pa v zrak spuščajo rožice in metuljčke. "Vprašljivo" se reče zato ker tega nihče nikjer in nikoli ni upošteval v nobeni enačbi čistosti. Samo to kolk CO2 izpljune avto ko je že narejen. Da pa je prej šlo v luft na tisoče kilogramov CO2 samo za transport pa je "vprašljivo" če ga Prius kot avto sploh prinese not, da naredi kakšno smiselno razliko v prid ekologiji. In zapovrhu je še toliko bolj "vprašljivo", ker zraven še vedno laufa bencinski motor. Torej ne samo da ima not še vedno isto zadevo kot moj avto, ki ni hibrid, hibridni del je moral prepotovat po sveta. Zato je vse skupaj zelo VPRAŠLJIVO. Get it?
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

jype ::

RejZoR> Priusa oglašuejo kot čistejši avto.

Kar tudi je.

RejZoR> NIHČE pa ne meri tega, da mora ne vem kolk tisoč tonska ladja to kramo trogat čez pol sveta, da morajo nikljevo rudo nekje kopat, jo obdelovat in nato spet razpošiljat čez pol sveta v assembly plante.

Tako je. Ker ta reč ne vpliva bistveno na naša življenja in se od avtomobila do avtomobila ne razlikuje. Enaka ladja troga čez pol sveta tudi banane.

RejZoR> Samo to kolk CO2 izpljune avto ko je že narejen.

V resnici je CO2 popolnoma nepomemben - ni pa nepomembno to, koliko aromatskih spojin, saj in drugih škodljivih snovi avtomobil izpusti v okolje, v katerem se ga uporablja.

RejZoR> če ga Prius kot avto sploh prinese not, da naredi kakšno smiselno razliko v prid ekologiji.

Ekologija je kompleksna veda in ekologi niso hipiji, ki bi jim bilo popolnoma vseeno, kje in kako se dogajajo procesi, kako se njihove vplive na okolje dejansko meri in tudi komu v prid grejo spremembe v življenskem ciklu modela, dokler severni medvedi veselo mahajo.

Meni je jasno, da se večina proizvajalcev osebnih avtomobilov izdatno trudi prepričat svet, kako je prius v resnici umazan (which it very well is), vsi po vrsti pa pozabijo povedat, da je bistveno manj umazan tam, kjer je umazanija največji problem - v mestnem prometu.

Sodobnejši priusi se ponašajo z litijevo baterijo in če bi avto potreboval, bi zagotovo kupil enega od njih, glede na velikost družine verjetno kar 7 sedežni plus oziroma, če bi želel ugajat tudi sosedom, 450h.

LeQuack ::

A ni s stališča transporta torej bolje, da zadeva potuje po daljnovodih, ker nafto je treba razvažati s tankerji, tovornjaki in podobno, ko pa enkrat postaviš daljnovod pa je to to.
Quack !

Mr Hilter ::

LeQuack je izjavil:

A ni s stališča transporta torej bolje, da zadeva potuje po daljnovodih, ker nafto je treba razvažati s tankerji, tovornjaki in podobno, ko pa enkrat postaviš daljnovod pa je to to.


So izgube. Ne vem pa koliko nafte se porabi za dostavo nafte (v procentih).

Electric power transmission @ Wikipedia

jype ::

Ko se daljnovod podre, ni par sto kilometrov obale oblepljene s katranom.

RejZoR ::

Prius je zgrešena tehnologija kakorkoli obrneš. Zarad mene dajo not lahko kvantne akumulatorje, pa bo še vedno zgrešen. Fiskers Karma pa je smiselno zgrajena zadeva. Edino športni karakter mu morajo odstranit in ga prelevit v navadnega cestnega. Kar bi jim ceno močno zbilo. Polniš ga lahko na vtičnico in se skoz voziš izključno na električni pogon. Na ICE preklopi šele ko se baterije izpraznijo. Kar pa prinaša 2 stvari.
Zares neodvisno avtonomijo in dejansko delovanje na elektriko večino časa medtem ko Prius skoz neki dreka vmes z ICE-jem. Tko si lahko all electric, ti pa ni treba skoz trepetat kot šiba na vodi, da ti bo zmanjkalo štroma in boš 16 ur nekje prizemljen, če avta prej nisi napolnil. Oz če že si v tem primeru raje kupim Nissan Leaf. Zadeva ima svoje felerje ampak kot tak ni napačen avto. Celo po izgledu je še kar funky.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

energetik ::

ReyZoR, Priusa moraš smatrati kot bencinarja z izjemno dobrim izkoristkom, predvsem v mestu. Ni to električar. Ima pa toliko elektrotehnike vgrajene zato, da drži ves čas ICE v območju najboljšega izkoristka/najmanj emisij, poleg tega pa pobira zavorno energijo, ki bi sicer šla v luft kot toplota.
Na AC pri 130km/h ga seveda poseka turbodizel, ker pri taki zahtevani moči je ICE že na svoji optimalni točki oz. jo je že presegel, zato se z elektroniko ne da kaj več dosti storiti.
««
10 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36817392 (3746) kajetan
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35113792 (3863) -valvoline-
»

Opel Ampera - avto leta; začetek sprememb?

Oddelek: Loža
424403 (3256) s1m0n
»

Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
768692 (7103) Mesar

Več podobnih tem