Forum » Kaj kupiti » Kje pa vi kupujete DVDR/DVDRW medije?
Kje pa vi kupujete DVDR/DVDRW medije?
boštjan ::
če se želite pogovarjat o avtenti,si preprosto odprite novo temo
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
BaRtMaN ::
Za kvaliteto je definitvno napomembnejše pečenje na čimmanjši hitrosti, torej 4x do 8x za audio, za data pa več kot 16x raje ne.
ZoR ::
ne vem če ste že omenil tele, nabavu sm verbatimove DVD+R 16x made in taiwan MCC 004 (photo printable). zanima me kako se kej obnesejo. do zdej sm vse dvd movieje presemaval na MCC 003 (DVD+R 8x made in taiwan)
Bramac ^^ ::
A sm ful narobe kupu, ker sm vzel verbatim 16x dvd-r? Sem čist pomotoma spregledu da so -r ker se mi je mudilo. Bili so pa še kar dragi (3,6k).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bramac ^^ ()
Dr_M ::
ni panike. so dobri.
drugac pa se locijo po barvi pakiranja. -r so rdeci (al neki tazga ), +r pa modri.
drugac pa se locijo po barvi pakiranja. -r so rdeci (al neki tazga ), +r pa modri.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
MEDENA ::
sprobal nove smartbuy 16x dvd-r , superca :)
spindle 10kom res zastonj samo XXXX SIT , veste kje
spindle 10kom res zastonj samo XXXX SIT , veste kje
Quikee ::
bond007: Sure.. samo ne pricakuj prevec. Morm rect, da moje izkusnje z njegovim predhodnikom (Prodisc F01) niso dobre. Za taksno ceno/kom pa dobis v JAE ze tudi Verbatime 16x DVD-r, ki so se po vrhu printable.
Mirč ::
kaj maxxeli dvd-r ali dvd+r (8x)v big bangu so vredu cena je 1190.Posamezni pa 280sit.Ali so philips boljši ali tdk
lp
lp
schurda ::
Tisti v škatlicah posamično Made in Japan so OK (MXLRG03). V torti pa je vprašanje, mogoče so Ritek. Dobri so še v torti 4x+R (Maxell 001) s slovensko etiketo.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: schurda ()
Quikee ::
Jap.. Maxelli v torti so Riteki... bolj natancno.. DVD-R so RITEKG05, DVD+R pa RITEKR03. Scani RITEKR03 in moje mnenje je nekje na prejsnji strani.
Kar se tice Philipsov so pa po navadi CMC MAG.. lahko pa tudi FUJIFILM, MBI ali pa kaj taksnega... TDK-ji pa TDK002, TTH01, TTG02 ali pa tudi kaksni CMC MAG, RICOHJPNR02, itd. oz. pri TDK-jih in Philipsih nikoli ne ves kaj bos dobil.
Verbatimi so se vedno glede na ceno in kvaliteto najbolj zanesljiv nakup.
Kar se tice Philipsov so pa po navadi CMC MAG.. lahko pa tudi FUJIFILM, MBI ali pa kaj taksnega... TDK-ji pa TDK002, TTH01, TTG02 ali pa tudi kaksni CMC MAG, RICOHJPNR02, itd. oz. pri TDK-jih in Philipsih nikoli ne ves kaj bos dobil.
Verbatimi so se vedno glede na ceno in kvaliteto najbolj zanesljiv nakup.
OldSkul ::
Ugotovil sem, da morajo biti DVD čisti, preden jih dam pečt. Ker če so na spodnji strani odtisi prstov, se resno na tem mestu pojavljajo lise. Če so čisti do tega ne prihaja. Pa sem že kurcov Verbatim 8x medije.
OldSkul ::
Problem je bilo to, da ko sem DVD dajal v pekač, sem ga zmeraj tako prijel, da so bili odtisi spodaj. Zdaj jih bolj pazljivo vstavljam v DVD pekač.
Quikee ::
Quikee ::
sadarj79: Hmm.. pa si ziher, da se lise pojavijo na tocno tistih mestih ko so prstni odtisi.. ker namrec bi rad bolj raziskal to zadevo. =)
OldSkul ::
Pa še kaako sem ziher. Ravno tak ko so odtisi, so tudi lise. To sem že prej opazil, samo mi ni potegnilo, da to naredijo prstni odtisi, ko pa so tak nedolžni.
Light Bearer ::
Imel bi nekaj vprašanj:
1. Kaj je bolje DVD+R ali DVD-R? V čem je razlika, razen bitsetinga pri DVD+R in nekaj več MB pri DVD-R? Kaj naj bi bil "boljši sistem za odpravljanje napak", zaradi česar naj bi bil DVD+R boljši? Zanima me tako na splošno, pa tudi kaj se bolje obnese za NEC 3540?
2. Kakšna hitrost snemanja je najboljša kar se tiče kakovosti? Hitrost me sploh ne zanima, zanima me samo kakovost. Rečeno je bilo da naj bi bilo najbolje snemati pri deklariranih hitrostih, z izjemo 16X medijev, katere je bolje dati na 12X. 16 X speed je pač malce too much kar se kvalitete tiče, vsaj zaenkrat seveda. Bile pa so neke omembe da naj bi ne bilo razlik do 4 GB, tisto kar pa je čez 4 GB pa da naj bi bilo malce bolje pri manjši hitrosti kot je deklarirana. Ali to drži ali je tako samo bilo včasih sedaj pa so te težave odpravljene? Torej, če snemam 8X medije čez 4 GB, ali glede kvalitete karkoli profitiram če namesto na deklarirani hitrosti, snemam na 4X ali 6X hitrosti?
3. Kako je z starostjo medijev? Videl sem Verbatim CD medije na katerih je bila letnica 2002 in me zanima koliko je ta stvar sploh še uporabna glede na to da je bila v skladišču že 3 leta? Ali se in koliko, neposneti mediji slabšajo skozi leta? Torej, ali je kar se kvalitete in obstojnosti tiče, CD/DVD medij (od istega proizvajalca seveda) z letnico 2002 v čemerkoli slabši kot tisti z letnico 2005?
1. Kaj je bolje DVD+R ali DVD-R? V čem je razlika, razen bitsetinga pri DVD+R in nekaj več MB pri DVD-R? Kaj naj bi bil "boljši sistem za odpravljanje napak", zaradi česar naj bi bil DVD+R boljši? Zanima me tako na splošno, pa tudi kaj se bolje obnese za NEC 3540?
2. Kakšna hitrost snemanja je najboljša kar se tiče kakovosti? Hitrost me sploh ne zanima, zanima me samo kakovost. Rečeno je bilo da naj bi bilo najbolje snemati pri deklariranih hitrostih, z izjemo 16X medijev, katere je bolje dati na 12X. 16 X speed je pač malce too much kar se kvalitete tiče, vsaj zaenkrat seveda. Bile pa so neke omembe da naj bi ne bilo razlik do 4 GB, tisto kar pa je čez 4 GB pa da naj bi bilo malce bolje pri manjši hitrosti kot je deklarirana. Ali to drži ali je tako samo bilo včasih sedaj pa so te težave odpravljene? Torej, če snemam 8X medije čez 4 GB, ali glede kvalitete karkoli profitiram če namesto na deklarirani hitrosti, snemam na 4X ali 6X hitrosti?
3. Kako je z starostjo medijev? Videl sem Verbatim CD medije na katerih je bila letnica 2002 in me zanima koliko je ta stvar sploh še uporabna glede na to da je bila v skladišču že 3 leta? Ali se in koliko, neposneti mediji slabšajo skozi leta? Torej, ali je kar se kvalitete in obstojnosti tiče, CD/DVD medij (od istega proizvajalca seveda) z letnico 2002 v čemerkoli slabši kot tisti z letnico 2005?
"The world is a dangerous place. Not because of the people who are evil,
but because of the people who don't do anything about it."
- Albert Einstein
but because of the people who don't do anything about it."
- Albert Einstein
Quikee ::
Light Bearer:
1. Pusti teoreticno boljse lastnosti DVD+R ker jih v praksi ne bos sploh opazil razlike. Kar je vazno kar se tice DVD+R in DVD-R je, da ignoriras da obstajata dva formata kar se kvalitete pecenja tice, ker je vse odvisno od medija samega. Kar se pa kompatibilnosti tice pa prav tako ni vec panike.. sploh ce nastavljas booktype DVD+R na DVD-ROM. Kar se pa tice DL medijev pa je ravno booktype DVD-ROM tista prednost, ki daje DVD+R DL mocno prednost pred DVD-R DL mediju kar se tice kompatibilnosti.
2. Ne tezave 16x medijev niso odpravljene.. je pa bolj v meglo zavito tisto o problemih nad 4 GB ker je prav tako odvisno od samega medija in pekaca. Je pa res, da se 16x mediji boljse zapecejo pri 12x ali nizji hitrosti.. odvisno cisto od medija in pekaca.. zaradi tega tudi ni nekega pravila 8x medij se pece najboljse pri 8x.. 16x pri 12x recimo.. je pa v vecini tak. Sicer lahko komot dobis medije, ki se lepo pecejo pri 16x.. drugic pa dobis enake medije, ki se ne pecejo dobro niti pri 8x. Zato pa se dela preverjanje PIE/PIF nad mediji ce zelis imeti kvaliteto in pol stopnjujes hitrost.. ce ne bi bilo tak bi naredil PIE/PIF samo prvic za doloceno znamko medija in nikoli vec. Polek tega pecenje pri nizji hitrosti vecinoma na boljsih medijih lahko tudi slabse kot pri visji. Po vecini pa je 8x tista hitrost, kjer se dosegajo najboljsi rezultati za 8x medije in navzgor. Seveda obstajajo izjeme.. navzgor (recimo YUDEN000T02 na Philipsu) in navzdol (kateri slabsi mediji ampak vecinoma je ali 4x minimalno boljsa in se ne splaca ali pa je slabsa). 4x je danes minimum hitrost s katero se pece.
3. Ja seveda je 2002 slabse kot 2005.. saj se medij zacne pocasi slabsat od izdelave naprej. Ce je medij dobro skladiscen pri ustreznih pogojih vecinoma ne bo razlike.. ce pa je slabo skladiscen pa bos tak opazil pri preverjanju "kvalitete" po peki.. naceloma ce je kvaliteta po peki OK (in so mediji tudi kvalitetni) ni potreben strah, da bi se kaj kmalu pokvarli. Sicer je zelo tezko dolocit, koliko so mediji stari saj tega na skatli tega po navadi ne pise.
1. Pusti teoreticno boljse lastnosti DVD+R ker jih v praksi ne bos sploh opazil razlike. Kar je vazno kar se tice DVD+R in DVD-R je, da ignoriras da obstajata dva formata kar se kvalitete pecenja tice, ker je vse odvisno od medija samega. Kar se pa kompatibilnosti tice pa prav tako ni vec panike.. sploh ce nastavljas booktype DVD+R na DVD-ROM. Kar se pa tice DL medijev pa je ravno booktype DVD-ROM tista prednost, ki daje DVD+R DL mocno prednost pred DVD-R DL mediju kar se tice kompatibilnosti.
2. Ne tezave 16x medijev niso odpravljene.. je pa bolj v meglo zavito tisto o problemih nad 4 GB ker je prav tako odvisno od samega medija in pekaca. Je pa res, da se 16x mediji boljse zapecejo pri 12x ali nizji hitrosti.. odvisno cisto od medija in pekaca.. zaradi tega tudi ni nekega pravila 8x medij se pece najboljse pri 8x.. 16x pri 12x recimo.. je pa v vecini tak. Sicer lahko komot dobis medije, ki se lepo pecejo pri 16x.. drugic pa dobis enake medije, ki se ne pecejo dobro niti pri 8x. Zato pa se dela preverjanje PIE/PIF nad mediji ce zelis imeti kvaliteto in pol stopnjujes hitrost.. ce ne bi bilo tak bi naredil PIE/PIF samo prvic za doloceno znamko medija in nikoli vec. Polek tega pecenje pri nizji hitrosti vecinoma na boljsih medijih lahko tudi slabse kot pri visji. Po vecini pa je 8x tista hitrost, kjer se dosegajo najboljsi rezultati za 8x medije in navzgor. Seveda obstajajo izjeme.. navzgor (recimo YUDEN000T02 na Philipsu) in navzdol (kateri slabsi mediji ampak vecinoma je ali 4x minimalno boljsa in se ne splaca ali pa je slabsa). 4x je danes minimum hitrost s katero se pece.
3. Ja seveda je 2002 slabse kot 2005.. saj se medij zacne pocasi slabsat od izdelave naprej. Ce je medij dobro skladiscen pri ustreznih pogojih vecinoma ne bo razlike.. ce pa je slabo skladiscen pa bos tak opazil pri preverjanju "kvalitete" po peki.. naceloma ce je kvaliteta po peki OK (in so mediji tudi kvalitetni) ni potreben strah, da bi se kaj kmalu pokvarli. Sicer je zelo tezko dolocit, koliko so mediji stari saj tega na skatli tega po navadi ne pise.
Yossarian ::
Quikee, ignoriraj tega Medeno. Jaz te redno spremljam in upoštevam tvoje nasvete. Zelo te cenim, še posebej zato, ker ti nikoli ni težko odgovorit, tudi če večkrat ponavljaš eno in isto stvar. Kot je že Bartman predtem napisal, je tudi meni zelo pomembno, da bo zapečeni material čimdlje obstojen.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: perci ()
Caligula ::
Ta tema je vsaj relativno koristna. Clovek se v njej pojavi vsake toliko, da najde par koristnih informacij o tem kje bodo njegovi podatki dobro shranjeni.
In je razlog, da ima 20 strani-ker se pojavljajo novi mediji, firmweri,,...
Medena, tebi gre verjetno v nos, da nobena od tvojih milijon brezveznih tem o tisoč in eni vrsti idiotskega RAMa, ki so res popolnoma nekoristne v praksi,... ne zdrzijo tako dolgo.
Naj ti pomagam-koga boli k..... za tisoc in en kilav RAM iz ZDA, ki ga menjas na tri dni za tiste 3 Mhz vec, za testiranja pa porabis dneve in da jih pol spet prodajas...
Niti nebi bilo nic narobe, ce se nebi tako debilno usajal. Naj clovek uziva, sploh pa ce je pri tem koristen. Tudi ti bi verjetno par osebkom bil, ce nebi imel tako idiotskih komentarjev v koristnih temah. Pejt spet kak RAM kupit pa ga en teden testirat pa naprej prodajat, take teme pa preprosto pusti pri miru.
Resno-ne bit vec infantilno teslo.
In je razlog, da ima 20 strani-ker se pojavljajo novi mediji, firmweri,,...
Medena, tebi gre verjetno v nos, da nobena od tvojih milijon brezveznih tem o tisoč in eni vrsti idiotskega RAMa, ki so res popolnoma nekoristne v praksi,... ne zdrzijo tako dolgo.
Naj ti pomagam-koga boli k..... za tisoc in en kilav RAM iz ZDA, ki ga menjas na tri dni za tiste 3 Mhz vec, za testiranja pa porabis dneve in da jih pol spet prodajas...
Niti nebi bilo nic narobe, ce se nebi tako debilno usajal. Naj clovek uziva, sploh pa ce je pri tem koristen. Tudi ti bi verjetno par osebkom bil, ce nebi imel tako idiotskih komentarjev v koristnih temah. Pejt spet kak RAM kupit pa ga en teden testirat pa naprej prodajat, take teme pa preprosto pusti pri miru.
Resno-ne bit vec infantilno teslo.
mihec87 ::
Torej keri dvd-ji so zdj v redu?
Koker sem jst bral so to fuji dvd+r 8x made in japan pa verbatim pastel +r 8x japan a ti so v redu?
Djte se kere druge povedat??
Koker sem jst bral so to fuji dvd+r 8x made in japan pa verbatim pastel +r 8x japan a ti so v redu?
Djte se kere druge povedat??
Dr_M ::
made in japan so najboljsi mediji, pa ni vazn od kerga proizvajalca so.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Quikee ::
"Rofl vsak okvirno ve za medije... ni treba delat seminarjov s tega"
To niti priblizno ni res.. skoraj vsi, ki se prvic srecajo ali ze dalj casa kupujejo neinformirano medije sploh ne vedo kaj kupujejo in za to imas dovolj dokazov na raznih forumih ne le pri nas. Problem je tudi, da medij ene znamke ni nujno isto kot enak medij iste znamke. Kar hocem povedat je, da zelo malo ljudi ve, da mediji znamke X izdeluje neko druga tovarna.. zato dostikrat zasledis, da se ljudje menijo kako dobra je znamka X pod katero se prodajajo mediji recimo 7 razlicnih izdelovalcev, ki se pa po sami kvaliteti mocno razlikujejo. Prav tako zasledis medije od zelo "popularne" znamke X, v katerih se "skrivajo" zanic medije od zanic proizvajalca po drugi strani pa mas prakticno neznano znamko Y in medije od vrhunskega proizvajalca (si ze cu kdaj za That's?, BurnMaster? - vrjetno ne.. ker se pri nas ne prodajajo ampak ce bi se pojavli brez, da se bi informiral 100% ne bi vedel kaj pravzaprav kupujes.. so pa obojni TY).
"Čim dlje obstojen medij ? Kupuj normalne medije..."
Kaj je pa normalen medij ? Taksen ko je okrogel in ima luknjo na sredini? Kot sem ze prej rekel je problematika, da se pod znamko X dobijo mediji vec proizvajalcev (in nikjer ni navedeno kdo je proizvajalec na nobenem mediju).. tudi med zanic in kvalitetnimi ze samo po sebi dokazuje nasprotno.
"..in na malo nižji hitrosti pa THE END, ni treba zdej doktorate pisat....fak."
Kaj je malo nizja hitrost? Mislis, da bo medij zapecen pri nizji hitrosti nujno bolj kvaliteten... taksne ideje imajo tudi nekateri, ki snemajo 8x in 16x medije pri 1x ali 2x hitrosti v prepricanju, da je pri nizkih hitrostih kvaliteta najboljsa.. rezultat taksnega dejanja je v dostih primerih "unicen" medij ali pa mnogo slabsa kvaliteta in se enkrat izpodbija argument, da "vsak okvirno ve za medije". Polek tega ti pri slabih medijih glede kvalitete ne bo pomagala niti nizja niti visja hitrost.. niti pekac.. nic.. saj je kvaliteta najbolj odvisna od medija samega in ne pekaca in hitrosti pecenja.. torej dobro poznavanje medijev in same peke je se kako pomembno.
Seveda se problematika medijev tukaj niti priblizno ne konca in to kar mene zanima je le, da hocem najt medije z najboljso obstojnostjo ne glede na ceno in medije, ki imajo najboljse razmerje med obstojnostjo in ceno.. saj vrjetno vsak noce kupovati nekaj kar tako na slepo pa ceprav je ta stvar po tvoje trivialna kot so mediji. Prav tako marsikdo zapisuje medije podatke "sentimentalne" vrednosti ali na kak drug nacin "unikatne" podatke in taksne informacije o CD/DVD medijih, ki jih najdes v tej temi so za taksnega cloveka se kako pomembni.. prav tako so pomembni bilokaksni podatki o tem kako se z mediji ravna in kako moznost izgube podatkov najbolj minimizirat.
Kar se pa tice mojega pisanja po tvojem "seminarskih" oz. "doktoratov" je pa tak, da hocem se malo bolj pdoprobno odpisat zadeve in na kaj je treba pazit.. in za razliko od marsikoga ne dajem kratkih in popolnoma neutemeljenih odgovorov sploh ko se mi zdi kaksna stvar pomembna za vedet. Prav tako glede na to kolko lahko napisem glede ene trivialne stvari kot so mediji bi ti ze lahko dalo vedet, da stvar niti malo ni trivialna kot se tebi zdi.
Za v prihodnje pa te prosim, da se ali zadrzis bilokaksnih neutemeljenih pripomb ali odgovorov in prav tako bilokaksnih zaljenj in pusti prost tok taksnih ali drugacnih informacij o medijih v relaciji z pekaci za tiste, ki jim ni vseeno in jih te stvari zanimajo. Ker te pa taksne stvari ne zanimajo, pa ti prav tako noben ne zvija roke, da to temo moras brati.
To niti priblizno ni res.. skoraj vsi, ki se prvic srecajo ali ze dalj casa kupujejo neinformirano medije sploh ne vedo kaj kupujejo in za to imas dovolj dokazov na raznih forumih ne le pri nas. Problem je tudi, da medij ene znamke ni nujno isto kot enak medij iste znamke. Kar hocem povedat je, da zelo malo ljudi ve, da mediji znamke X izdeluje neko druga tovarna.. zato dostikrat zasledis, da se ljudje menijo kako dobra je znamka X pod katero se prodajajo mediji recimo 7 razlicnih izdelovalcev, ki se pa po sami kvaliteti mocno razlikujejo. Prav tako zasledis medije od zelo "popularne" znamke X, v katerih se "skrivajo" zanic medije od zanic proizvajalca po drugi strani pa mas prakticno neznano znamko Y in medije od vrhunskega proizvajalca (si ze cu kdaj za That's?, BurnMaster? - vrjetno ne.. ker se pri nas ne prodajajo ampak ce bi se pojavli brez, da se bi informiral 100% ne bi vedel kaj pravzaprav kupujes.. so pa obojni TY).
"Čim dlje obstojen medij ? Kupuj normalne medije..."
Kaj je pa normalen medij ? Taksen ko je okrogel in ima luknjo na sredini? Kot sem ze prej rekel je problematika, da se pod znamko X dobijo mediji vec proizvajalcev (in nikjer ni navedeno kdo je proizvajalec na nobenem mediju).. tudi med zanic in kvalitetnimi ze samo po sebi dokazuje nasprotno.
"..in na malo nižji hitrosti pa THE END, ni treba zdej doktorate pisat....fak."
Kaj je malo nizja hitrost? Mislis, da bo medij zapecen pri nizji hitrosti nujno bolj kvaliteten... taksne ideje imajo tudi nekateri, ki snemajo 8x in 16x medije pri 1x ali 2x hitrosti v prepricanju, da je pri nizkih hitrostih kvaliteta najboljsa.. rezultat taksnega dejanja je v dostih primerih "unicen" medij ali pa mnogo slabsa kvaliteta in se enkrat izpodbija argument, da "vsak okvirno ve za medije". Polek tega ti pri slabih medijih glede kvalitete ne bo pomagala niti nizja niti visja hitrost.. niti pekac.. nic.. saj je kvaliteta najbolj odvisna od medija samega in ne pekaca in hitrosti pecenja.. torej dobro poznavanje medijev in same peke je se kako pomembno.
Seveda se problematika medijev tukaj niti priblizno ne konca in to kar mene zanima je le, da hocem najt medije z najboljso obstojnostjo ne glede na ceno in medije, ki imajo najboljse razmerje med obstojnostjo in ceno.. saj vrjetno vsak noce kupovati nekaj kar tako na slepo pa ceprav je ta stvar po tvoje trivialna kot so mediji. Prav tako marsikdo zapisuje medije podatke "sentimentalne" vrednosti ali na kak drug nacin "unikatne" podatke in taksne informacije o CD/DVD medijih, ki jih najdes v tej temi so za taksnega cloveka se kako pomembni.. prav tako so pomembni bilokaksni podatki o tem kako se z mediji ravna in kako moznost izgube podatkov najbolj minimizirat.
Kar se pa tice mojega pisanja po tvojem "seminarskih" oz. "doktoratov" je pa tak, da hocem se malo bolj pdoprobno odpisat zadeve in na kaj je treba pazit.. in za razliko od marsikoga ne dajem kratkih in popolnoma neutemeljenih odgovorov sploh ko se mi zdi kaksna stvar pomembna za vedet. Prav tako glede na to kolko lahko napisem glede ene trivialne stvari kot so mediji bi ti ze lahko dalo vedet, da stvar niti malo ni trivialna kot se tebi zdi.
Za v prihodnje pa te prosim, da se ali zadrzis bilokaksnih neutemeljenih pripomb ali odgovorov in prav tako bilokaksnih zaljenj in pusti prost tok taksnih ali drugacnih informacij o medijih v relaciji z pekaci za tiste, ki jim ni vseeno in jih te stvari zanimajo. Ker te pa taksne stvari ne zanimajo, pa ti prav tako noben ne zvija roke, da to temo moras brati.
perci ::
Medena: Od zdej naprej tvojih postov v tej temi ne mislim več brat. Samo še na briši bom stiskal. Lahko pa kej pametnega poveš (dvomim).
Eschelon ::
Hvalabogu, da se najdejo taki, kot je Quikee. Nimamo se ravno vsi čas ukvarjat s stotinami(?!) scanov kvalitete zapečenih medijev, vendar so informacije iz njih pomembne za čisto vsakega - saj ne, da bi se vsi tega zavedali. Zame je že tako, da se kak družinski film, zapečen na DVD lahko ne gleda tudi po več let in ne bi rad videl, da bi čez pet let, ko bi me končno spet kaj zanimalo pogledat, nabasal na CRC (oz. ECC) napake. Saj po svoje je žalostno, da firme lahko prodajajo šrot, ne da bi jim kdo stopil na prste - človek pričakuje, da bodo kupljene stvari delovale vsaj približno spodobno, ne pa da morajo entuzijasti delati doktorate, da si sploh lahko upamo zapečt en bogi DVD. Kje so tu kaki minimalni standardi (pa ne mislim na raznobarvne "knjige"), ki bi jih morali izpolnjevati pekači in pa mediji, da jih bi proizvajalec sploh smel plasirati na trg? Kaj če bi dali Quikeeju kake DVD-ATEST kompetence (da bi umeščal dobavljeno robo v kvalitetne razrede - proti plačilu uvoznika/zastopnika)?
PS: Quikee for president
PS: Quikee for president
Vedeti, razumeti, znati.
Light Bearer ::
Hvala za odgovore Quikee
Kot je bilo že rečeno, mnogi zelo cenimo tvoje znanje in tvojo pripravljenost da ga deliš z nami. Keep up the great work!
Jaz drugače uporabljam samo kvalitetne medije, več ali manj Verbatim (MCC, za najpomembnejše stvari pa TY), medije pa testiram z DvdInfoPro ter CD-DVD Speed. Moj pekač je NEC 3540.
1. Ali lahko malo bolje razložiš o problemih nad 4 GB? Kaj je vzrok temu problemu? Ali je to vezano na slabše medije in slabše pekače ali se problem pojavlja tudi pri kvalitetnih medijih in boljših pekačih?
2. "Sicer je zelo tezko dolocit, koliko so mediji stari saj tega na skatli tega po navadi ne pise." Kar se tiče Verbatim medijev, povsod piše letnica. Trenutno kupujem ravno večje število CD-jev, pa nekako niham med Verbatimi made in japan iz 2002 ter med Verbatimi made in china (MCC) iz 2004.
3. Ali morda kdo ve koliko vrst Verbatim CD-jev se dobi pri nas in kako se ločijo po kvaliteti? Jaz sem do zdaj naletel na made in china (MCC) in made in india (Moser Baer India), videl pa sem tudi made in japan, vendar ne vem od katerega proizvajalca so. Zanima me predvsem kakšne izkušnje ima kdo z Verbatim CD-ji made in china (MCC). CD-ji so sicer res MCC, vendar pa me moti to da Verbatim na Kitajskem DVD-jev sploh ne izdeluje, za kar mora seveda biti nek razlog.
Eschelon, se popolnoma strinjam s tabo. To da še danes na tem izjemno pomembnem trgu ni nobenega nadzora, je pravi škandal in nekaj je potrebno narediti na tem področju. Če si je človek lahko že desetletja nazaj kupil najbolj podn videokaseto in na njo brez strahu pred izgubo podatkov posnel video, pa smo danes pri CD/DVD medijih priča popolnoma obrnjeni sliki. Sramota!!! Najbolj škandalozno pri vsem tem pa je predvsem to, da o tem sploh nobeden ne govori, kar je seveda razlog za to da na trgu ni nobenega nadzora. Ja, večina ljudi je še danes prepričanih v tiste kriminalne izmišljotine o 100 in več letni življenski dobi CD/DVD-jev. Hmm, ideja za skupinsko tožbo? Če bi nekdo tožil proizvajalce za njihove laži in za kriminalno nezanesljivost CD/DVD medijev, potem bi zadeva seveda prišla v cajtnge in bi dvignila ogromno prahu. Precej folka k danes o vsem tem nima pojma, bi se tako zavedlo problema in posledično bi se zadeve kaj hitro začele premikati v pravo smer. Obstaja pa tudi opcija kakšne peticije, katero bi lahko poslali na organizacije za zaščito potrošnikov.
Kot je bilo že rečeno, mnogi zelo cenimo tvoje znanje in tvojo pripravljenost da ga deliš z nami. Keep up the great work!
Jaz drugače uporabljam samo kvalitetne medije, več ali manj Verbatim (MCC, za najpomembnejše stvari pa TY), medije pa testiram z DvdInfoPro ter CD-DVD Speed. Moj pekač je NEC 3540.
1. Ali lahko malo bolje razložiš o problemih nad 4 GB? Kaj je vzrok temu problemu? Ali je to vezano na slabše medije in slabše pekače ali se problem pojavlja tudi pri kvalitetnih medijih in boljših pekačih?
2. "Sicer je zelo tezko dolocit, koliko so mediji stari saj tega na skatli tega po navadi ne pise." Kar se tiče Verbatim medijev, povsod piše letnica. Trenutno kupujem ravno večje število CD-jev, pa nekako niham med Verbatimi made in japan iz 2002 ter med Verbatimi made in china (MCC) iz 2004.
3. Ali morda kdo ve koliko vrst Verbatim CD-jev se dobi pri nas in kako se ločijo po kvaliteti? Jaz sem do zdaj naletel na made in china (MCC) in made in india (Moser Baer India), videl pa sem tudi made in japan, vendar ne vem od katerega proizvajalca so. Zanima me predvsem kakšne izkušnje ima kdo z Verbatim CD-ji made in china (MCC). CD-ji so sicer res MCC, vendar pa me moti to da Verbatim na Kitajskem DVD-jev sploh ne izdeluje, za kar mora seveda biti nek razlog.
Eschelon, se popolnoma strinjam s tabo. To da še danes na tem izjemno pomembnem trgu ni nobenega nadzora, je pravi škandal in nekaj je potrebno narediti na tem področju. Če si je človek lahko že desetletja nazaj kupil najbolj podn videokaseto in na njo brez strahu pred izgubo podatkov posnel video, pa smo danes pri CD/DVD medijih priča popolnoma obrnjeni sliki. Sramota!!! Najbolj škandalozno pri vsem tem pa je predvsem to, da o tem sploh nobeden ne govori, kar je seveda razlog za to da na trgu ni nobenega nadzora. Ja, večina ljudi je še danes prepričanih v tiste kriminalne izmišljotine o 100 in več letni življenski dobi CD/DVD-jev. Hmm, ideja za skupinsko tožbo? Če bi nekdo tožil proizvajalce za njihove laži in za kriminalno nezanesljivost CD/DVD medijev, potem bi zadeva seveda prišla v cajtnge in bi dvignila ogromno prahu. Precej folka k danes o vsem tem nima pojma, bi se tako zavedlo problema in posledično bi se zadeve kaj hitro začele premikati v pravo smer. Obstaja pa tudi opcija kakšne peticije, katero bi lahko poslali na organizacije za zaščito potrošnikov.
"The world is a dangerous place. Not because of the people who are evil,
but because of the people who don't do anything about it."
- Albert Einstein
but because of the people who don't do anything about it."
- Albert Einstein
Han ::
Konkreten primer: pred letom in pol sem naredil backup prvih dveh epizod Vojne zvezd na DVD-R plošči znamke MAM-E (nekdanji Mitsui), ki naj bi bili po zagotovilih proizvajalca ultra visoke kvalitete in fenomenalno kompatibilini. Danes na določenih mestih nista več berljivi.
Vse ostale plošče (Verbatim, Fuji - Prodisc, Fuji - TY, Platinum - Ritek, Pioneer) delujejo kolikor toliko normalno. Pekač: Pioneer DVR-106D (v1.08).
Vse ostale plošče (Verbatim, Fuji - Prodisc, Fuji - TY, Platinum - Ritek, Pioneer) delujejo kolikor toliko normalno. Pekač: Pioneer DVR-106D (v1.08).
Quikee ::
Eschelon: Sej res, da skeniranja medij ti vrjetno ni potrebno opravljati.. ampak samo skeniranje medijev je zelo uporabno pri predcasnem izogibanju izgube podatkov. Recimo ce skeniras medij po peki in si zadovoljen z rezultatom (to je prvi poskus kvalitete medija.. torej prvi priblizek, ce ti bo medij dolgo casa brez napak. Seveda ker kvaliteta po peki ti sama po sebi ne pomeni nujno, da bo medij dolgo casa vredu ampak je verjetnost manjsa ce je malo napak).. si ga shranis. Cez pol leta ali pa eno leto ali pa pac ko nekaj casa potece skeniras se enkrat in rezultata primerjas. Ko primerjas potem leahko ocenis priblizno koliko casa se bo medij vredu.. ce so rezultati slabi seveda presnames medij, da dolgorocno ne izgubis podatkov.
Smo se pa tudi pogovarjali, kako cim bolj minimiziras moznost izgube podatkov.. predvsem za te namene, ko bo medij(i) dolgo casa ne bo uporabljen. Seveda v primeru ce mas podatke posnete na enem mediju se pac cim bolj probas drzat nasvetov iz online knjige Care and Handling of CDs and DVDs. Ampak, kako se se lahko recimo dodatno zavarujes, da se podatki dolgorocno ne izgubijo? Nekak je dobro ce si cisto iste podatke posnames na 2 medija.. pri tem smo priblizno ocenli, da se verjetnost izgube zmanjsa za vec kot polovico pri pogoju, da sta medija neodvisna.. torej 2 medija razlicnih proizvajalcev, shranjena na razlicnih mestih. Ce kerega od obeh medijev doleti, da podatke ne bo mogel prebrati se mas vedno rezervo drug medij, pri katerem je to se mozno.. in tako lahko po se vedno vrjetnost, da rekonstruiras podatke ceprav sta oba medija "poskodovana". To se mi zdi tak, najbolj enostavna in varna resitev, ko snemas vazne podatke na dolg rok.
"Kaj če bi dali Quikeeju kake DVD-ATEST kompetence (da bi umeščal dobavljeno robo v kvalitetne razrede - proti plačilu uvoznika/zastopnika)?" Ves to sploh ne bi bilo slabo, sicer ne mislim ravno, da bi jaz to delal ampak neka organizacija, ki bi pretestirala razne produkte glede na dolocene pogoje in ce ne bi izpolnjevali pogojev bi lahko preprecla prodajo teh medijev v drzavi recimo. Po drugi strani bi pa bilo to zelo zelo slabo, ce bi bilo globalno.. saj ravno taksni mediji "dvomljive" kakovosti drzijo cene kvalitetnih medijev(in tudi drugih produktov) nizke zaradi mocne konkurence. Primer kako bi bilo je recimo stanje DL medijev trenutno saj je DL medije zelo tezko naredit in zaradi tega taksne cene, ker jih vsak ne zna naredit in konkurence skorajda ni. To pa s pridom izkoriscajo proizvajalci, ko drzijo cene DL medijev visoke. Zato se mi zdi trenutno stanje pri SL medijih se najboljse.. pac moras se dobro pozanimat, kaj je najboljse kupit.
Smo se pa tudi pogovarjali, kako cim bolj minimiziras moznost izgube podatkov.. predvsem za te namene, ko bo medij(i) dolgo casa ne bo uporabljen. Seveda v primeru ce mas podatke posnete na enem mediju se pac cim bolj probas drzat nasvetov iz online knjige Care and Handling of CDs and DVDs. Ampak, kako se se lahko recimo dodatno zavarujes, da se podatki dolgorocno ne izgubijo? Nekak je dobro ce si cisto iste podatke posnames na 2 medija.. pri tem smo priblizno ocenli, da se verjetnost izgube zmanjsa za vec kot polovico pri pogoju, da sta medija neodvisna.. torej 2 medija razlicnih proizvajalcev, shranjena na razlicnih mestih. Ce kerega od obeh medijev doleti, da podatke ne bo mogel prebrati se mas vedno rezervo drug medij, pri katerem je to se mozno.. in tako lahko po se vedno vrjetnost, da rekonstruiras podatke ceprav sta oba medija "poskodovana". To se mi zdi tak, najbolj enostavna in varna resitev, ko snemas vazne podatke na dolg rok.
"Kaj če bi dali Quikeeju kake DVD-ATEST kompetence (da bi umeščal dobavljeno robo v kvalitetne razrede - proti plačilu uvoznika/zastopnika)?" Ves to sploh ne bi bilo slabo, sicer ne mislim ravno, da bi jaz to delal ampak neka organizacija, ki bi pretestirala razne produkte glede na dolocene pogoje in ce ne bi izpolnjevali pogojev bi lahko preprecla prodajo teh medijev v drzavi recimo. Po drugi strani bi pa bilo to zelo zelo slabo, ce bi bilo globalno.. saj ravno taksni mediji "dvomljive" kakovosti drzijo cene kvalitetnih medijev(in tudi drugih produktov) nizke zaradi mocne konkurence. Primer kako bi bilo je recimo stanje DL medijev trenutno saj je DL medije zelo tezko naredit in zaradi tega taksne cene, ker jih vsak ne zna naredit in konkurence skorajda ni. To pa s pridom izkoriscajo proizvajalci, ko drzijo cene DL medijev visoke. Zato se mi zdi trenutno stanje pri SL medijih se najboljse.. pac moras se dobro pozanimat, kaj je najboljse kupit.
zile ::
Kakšen sploh je točen kriterij za cd/dvd, da ustreza oz. je v mejah normale za uporabo? Je ta kriterij veljaven pred ali po peki. Kaj če pekač nima podpore v firmwaru za nove medije in zaradi tega slabo peče?
To, kar so povzeli po neki teoriji na cdfreaks je po moje samo nek približek. P1=280, P=8 pri 4x. Kaj pa pri ostali hitrostih ?
Se mi je namreč zgodilo da dvd enota lahko prebere tud medij, ki ima P1=1000 in P=approx.200. Res da bere temu primerno počasneje, amapk vendarle. Veliko je tudi potem odvisno kater DVD bralnik bo bolje bral posnet DVD. Lahko se zgodi, da bralnik bolje bere slabše zapisan DVD, amapk to je redkost. Skratka veliko neznank.
To, kar so povzeli po neki teoriji na cdfreaks je po moje samo nek približek. P1=280, P=8 pri 4x. Kaj pa pri ostali hitrostih ?
Se mi je namreč zgodilo da dvd enota lahko prebere tud medij, ki ima P1=1000 in P=approx.200. Res da bere temu primerno počasneje, amapk vendarle. Veliko je tudi potem odvisno kater DVD bralnik bo bolje bral posnet DVD. Lahko se zgodi, da bralnik bolje bere slabše zapisan DVD, amapk to je redkost. Skratka veliko neznank.
Quikee ::
Light Bearer:
1. Ja problem 4 GB je sicer kar nasplosen problem pri visoki hitrosti vrtenja medija. Pa ni nujno, da je to ravno 4 GB ampak problem visanja napak proti koncu medija tako, da ni 4 GB neka meja, ki bi dolocala da od tukaj naprej je problem.. ampak je cisto odvisno. Lahko, da sploh ne vidis. Seveda je odvisno tako od pekaca in se obolj od samega medija. Problem tukaj je pa cisto logicen.. saj je nihanje oz vibriranje medija proti zunanjemu robu vedno vecja in zaradi tega pride do povecanja napak tako pri branju in pisanju pri 16x hitrosti. Odvisno pa je predvsem tega kako je sam medij balansiran torej teza more biti cim bolj enakomerno porazdeljena po mediju prav tako medij ne sme bit ukrivljen. Seveda se pojav normalizira, ko prehajas nanizje hitrosti.. ampak ne prenizko. Zato je kvaliteta snemanja ravno najboljsa pri sredini torej 8x hitrosti za vecino danasnjih medijev.
2. Ja vidim to letnico saj je edina kar sem jo opazil na skatli od Verbatim DVD+R 16x mediju.. ampak ne pise ravno, da je leto izdelave medija tisto.. lahko pomeni leto predstavitve te vrste medijev. Nisem pa tudi nikjer zasledil na kaksnem forumu, da tista letnica pomeni ravno leto izdelave.
3. Made in Japan so TY.. tako kot pri DVD-jih veljajo za ene od najboljsih tudi pri CD-jih. Ker o raznih CD-jih ne vem prav dosti in jih prakticno ne snemam vec, ti kaj dosti ne morem povedat. Ce je isto kot pri DVD potem so Made in China narejeni pri nekem drugem izdelovalcu medijev.. s predpisi, tehnologijo in preverjanjem kvalitete od MCC-ja. Tako mas tudi MCC DVD medije, ki so narejeni ali pri CMC oz. Prodisc-u.. ti so made in Taiwan, ter MBI, ki so made in India. V MCC-jevi lastni tovarni so pa narejeni le tisti, ki so made in Singapore. Kaksne vecja nihanja kvalitete v sirsem pogledu med njimi ni opaziti. Vsi made in Japan mediji (vecinoma so to Verbatim pastel) pa so kupljeni od TY in nimajo nobene veze z MCC.
....
Kot sem ze rekel v odgovoru namenjenemu Eschelon-u je tako, da ce uvedes kontrolo, vecini manjsim tovarnam preprecis prodajo medijev.. s tem bi cene medijev bile mnogo vecje in to si jaz ravno ne bi zelel. Kaj bi pa zelel pa je, da se bi izvajalo dosti razlicnih in podrobnih testiranj kvalitete.. predvsem glede obstojnosti medijev. In seveda se vec informacij na voljo koncnemu uporabniku. Morem pa rect, da za razliko od nas v drugih drzavah recimo lahko prav tako pri medijih uveljavis garancijo in ti medij zamenjajo (sicer ti ne povrnejo za skodo, ki bi recimo nastala pri izgubi podatkov ampak vsaj nekaj). Ali pa vecinoma trgovine dovoljujejo, da zamenjas medije ce so poskodovani (tudi ce si na njih ze nekaj posnel!) ter tudi moznost vracila denarja. Ko berem po forumih tak, kaj lahko delajo v drugih drzavah (recimo vracilo produkta po dolocenem casu, ce z njim nisi zadovoljen ne glede ali je bilo kupljeno preko interneta ali v trgovini) potem pravzaprav vidis kako "slabe" (nazadnjaske) zakone o varstvu potrosnikov imamo.
1. Ja problem 4 GB je sicer kar nasplosen problem pri visoki hitrosti vrtenja medija. Pa ni nujno, da je to ravno 4 GB ampak problem visanja napak proti koncu medija tako, da ni 4 GB neka meja, ki bi dolocala da od tukaj naprej je problem.. ampak je cisto odvisno. Lahko, da sploh ne vidis. Seveda je odvisno tako od pekaca in se obolj od samega medija. Problem tukaj je pa cisto logicen.. saj je nihanje oz vibriranje medija proti zunanjemu robu vedno vecja in zaradi tega pride do povecanja napak tako pri branju in pisanju pri 16x hitrosti. Odvisno pa je predvsem tega kako je sam medij balansiran torej teza more biti cim bolj enakomerno porazdeljena po mediju prav tako medij ne sme bit ukrivljen. Seveda se pojav normalizira, ko prehajas nanizje hitrosti.. ampak ne prenizko. Zato je kvaliteta snemanja ravno najboljsa pri sredini torej 8x hitrosti za vecino danasnjih medijev.
2. Ja vidim to letnico saj je edina kar sem jo opazil na skatli od Verbatim DVD+R 16x mediju.. ampak ne pise ravno, da je leto izdelave medija tisto.. lahko pomeni leto predstavitve te vrste medijev. Nisem pa tudi nikjer zasledil na kaksnem forumu, da tista letnica pomeni ravno leto izdelave.
3. Made in Japan so TY.. tako kot pri DVD-jih veljajo za ene od najboljsih tudi pri CD-jih. Ker o raznih CD-jih ne vem prav dosti in jih prakticno ne snemam vec, ti kaj dosti ne morem povedat. Ce je isto kot pri DVD potem so Made in China narejeni pri nekem drugem izdelovalcu medijev.. s predpisi, tehnologijo in preverjanjem kvalitete od MCC-ja. Tako mas tudi MCC DVD medije, ki so narejeni ali pri CMC oz. Prodisc-u.. ti so made in Taiwan, ter MBI, ki so made in India. V MCC-jevi lastni tovarni so pa narejeni le tisti, ki so made in Singapore. Kaksne vecja nihanja kvalitete v sirsem pogledu med njimi ni opaziti. Vsi made in Japan mediji (vecinoma so to Verbatim pastel) pa so kupljeni od TY in nimajo nobene veze z MCC.
....
Kot sem ze rekel v odgovoru namenjenemu Eschelon-u je tako, da ce uvedes kontrolo, vecini manjsim tovarnam preprecis prodajo medijev.. s tem bi cene medijev bile mnogo vecje in to si jaz ravno ne bi zelel. Kaj bi pa zelel pa je, da se bi izvajalo dosti razlicnih in podrobnih testiranj kvalitete.. predvsem glede obstojnosti medijev. In seveda se vec informacij na voljo koncnemu uporabniku. Morem pa rect, da za razliko od nas v drugih drzavah recimo lahko prav tako pri medijih uveljavis garancijo in ti medij zamenjajo (sicer ti ne povrnejo za skodo, ki bi recimo nastala pri izgubi podatkov ampak vsaj nekaj). Ali pa vecinoma trgovine dovoljujejo, da zamenjas medije ce so poskodovani (tudi ce si na njih ze nekaj posnel!) ter tudi moznost vracila denarja. Ko berem po forumih tak, kaj lahko delajo v drugih drzavah (recimo vracilo produkta po dolocenem casu, ce z njim nisi zadovoljen ne glede ali je bilo kupljeno preko interneta ali v trgovini) potem pravzaprav vidis kako "slabe" (nazadnjaske) zakone o varstvu potrosnikov imamo.
Quikee ::
"Kakšen sploh je točen kriterij za cd/dvd, da ustreza oz. je v mejah normale za uporabo? Je ta kriterij veljaven pred ali po peki. Kaj če pekač nima podpore v firmwaru za nove medije in zaradi tega slabo peče?
To, kar so povzeli po neki teoriji na cdfreaks je po moje samo nek približek. P1=280, P=8 pri 4x. Kaj pa pri ostali hitrostih ?
Se mi je namreč zgodilo da dvd enota lahko prebere tud medij, ki ima P1=1000 in P=approx.200. Res da bere temu primerno počasneje, amapk vendarle. Veliko je tudi potem odvisno kater DVD bralnik bo bolje bral posnet DVD. Lahko se zgodi, da bralnik bolje bere slabše zapisan DVD, amapk to je redkost. Skratka veliko neznank.
"
Po ECMA standardu je doloceno, da mora imeti medij PIE < 280 pri 8 ECC blokov ter PIF < 4 pri 1 ECC bloku.. skenirano pri 1x hitrosti, da ga morajo vse naprave prebrati brez ponovnega poskusanja. Seveda je odvisno od same bralne naprave, kako visoko se zna prebrati torej to je minimum, da lahko reces, da je medij se dober. Samo jaz se na te meje ne zanasam.. pravzaprav je odvisno od cloveka samega kolko si doloci kolko so te vrednosti, da bo medij se za njega sprejemljive kakovosti. Prav tako je problem, ker je ta standard dolocen za posebne zelo kalibrirane naprave (taksne ko vedno skenirajo karseda podobno pri uporabi istega medija.. to ne pomeni, da so skenirane vrednosti vedno enake saj to je nemogoce narediti) ala CATS. Normalni DVD pekaci namenjeni uporabnikom pa niso kalibrirani.. zato lahko prihaja, do velikih razlik ze pri dveh primerkih istega pekaca istega podjetja z istim firmware-om. Zato se mi ne zdi smiselno recimo postavljat nekih dolocenih mej, kdaj je medij se dober in kdaj ni. To sicer lahko cisto sam vidis cez cas kdaj so rezultati dobri in kdaj ne.. seveda pa je vedno dobro,da je PIE in PIF cim nizji.. zato lahko nekak dolocis kateri medij je dober, kateri slab.. predvsem z pomocjo transfer rate testa.. ko vidis kdaj je pri najvecji hitrosti moral pogon znizati hitrost oz. ponovno prebrati podatke. Drugo je tudi hitrost skeniranja, ki bi morala biti 1x.. ampak noben ne bi rad tako dolgo cakal na razultate zato se uporabljajo predvsem visje hitrosti.. sicer niso tak natancne ampak to se ti dodatno prikaze ce je medij dobro zapecen ali ne.. saj ce so rezultati dobri pri visji hitrosti potem so pri nizji seveda vsaj enake.
Seveda visoke PIE in PIF in tudi POF vrednosti same po sebi ne pomenijo, da medija ni mogoce prebrat.. ampak nakazejo pa, da so tezave.. in v prihodnjosti se ti bo zelo hitro zgodilo, da medija ne bo mogoce vec prebrati brez (popravljivih napak). Sicer pa kaj sploh je PIE in PIF testiranje.. to je pravzaprav bolj podroben pogled o sposobnosti branja predvajalnika.. torej ti kaze vse napake, kar se zgodijo pri branju in ce je nivo napak nizek nje velika vrjetnost, da se bodo napake dale popravit. Zakaj pa je nizka vrednost po peki vazna tudi za obstojnost medija je pa tak, da ce mas nivo napak nizek je medij bolj odporen do dodatnih napak, ki se bodo zgodile v prihodnjosti saj bo vecina informacij za popravljanje se neuporabljena. Torej v primeru recimo ce imamo popolnoma enak medij z enak hitrim pojavljanjem napak v prihodnjosti bo tisti, kateri ima manj napak bolj obstojen kot tisti z dosti napakami. Seveda je tukaj spet polno spremenljivk katera je najbolj vazna hitrost pojavljanja napak zaradi razgrajevanja pisalne povrsine na katero vpliva predvsem okolje, ce recimo na medij dobro pazimo in ga ne poskodujemo. Zaradi tega, ker je to tezko dolocit ti ne preostane nic druga kot da reces, da je za obstojnost pomemben nivo napak po peki, kar je seveda vecinoma res.. samo ni pa nujno to, da se bo nivo napak cez cas vecal z manjso hitrostjo na mediju z manj napakami po peki, kot pa tistemu, ki ima vec napak po peki, ker je lahko tudi ravno nasprotno.
Torej ceprav samo skeniranje ima polno spremenljivk lahko kjub temu dolocis kvaliteto medija ceprav ne natancno ampak vsaj priblizno.. sploh ce dobro poznas svoj pekac in razumes vrednosti, ki jih dobis. Pri tem pa tudi ne rabis upostevas ECMA standarda.. lahko pa je vsaj neko merilo priblizne kvalitete. Prav tako ko skeniras na istem pogonu, dva razlicna medija bos takoj videl keri je boljsi keri pa slabsi.. saj bo en 100% mel slabse rezultate kot drugi. =) Ce so pa priblizno isti rezultati pa lahko reces, da sta oba enako dobra.
Zdaj kaj se je pomembno ampak v nobenemu programu za skeniranje na voljo tega ne bos opazil je pa gostota PIE in PIF.. kar je vsaj v po mojem mnenju veliko bolj pomembna od le maksimalne vrednosti, ki jo dosezejo vrednosti za eno crto. Problem je ker PIE vrednosti recimo pri polnem skenu DVD medija pri 1 ECC je okoli 140000.. ker pa mas okno dosti manjse velikosti le okoli 800 pikslov recimo lahko prikazes na zaslonu le 800 vrednosti.. zato se 140000 vrednosti razdeli na 800 intervalov. Iz teh posamicnih intervalov se potem pregleda maksimalna vrednost v intervalu in se narise crta v visini maksimalnega PIE. Zdaj ker ti dobis na grafu informacijo le o maksimumu.. ti ne pove ravno kaksna je gostota vrednosti. Zakaj pa je gostota PIE in PIF sploh pomembna pa je zato ker se je izkazalo, da enojni maksimumi (okolica vrednosti ima recimo PIF 0 nato je pa ena vrednosti PIF 8.. maksimum bo zato 8 za celoten interval) ne predstavljajo problemov ampak so problemi vecinoma tam, kjer je dosti visokih vrednosti.. in tam je velika vrjetnost, da obstaja napaka na mediju in ni napaka pri branju zaradi taksnih ali drugacnih vzrokov.. prav tako taksno napako ce gre za napako na mediju za predvajalnik ni problema popravit in prav tako ni bistvena za obstojnost. Glede na to sem jaz sprogramiral sam svoj program za skeniranje.. ki sicer se ni predstavljen javnosti in ga ni mogoce nikjer se zaenkrat dobit. Moj program pa prav tako prikazuje maksimume ampak zraven njih tudi povprecno vrednost celotnega intervala pri tem lazje vidis za kaksno vrsto maksimuma gre in ce je bistvenega pomena glede kvalitete ali ne.
Slika:
Glede na to, da je stvar, ko gres v detajle zelo obsirna sploh principi zapisovanja, zgradbe in nasplosno o peki na DVD medije bom vrjetno imel to za diplomsko nalogo.. in ta program bo vrjetno mojo diplomsko delo ce se ze kdo sprasuje. =)
To, kar so povzeli po neki teoriji na cdfreaks je po moje samo nek približek. P1=280, P=8 pri 4x. Kaj pa pri ostali hitrostih ?
Se mi je namreč zgodilo da dvd enota lahko prebere tud medij, ki ima P1=1000 in P=approx.200. Res da bere temu primerno počasneje, amapk vendarle. Veliko je tudi potem odvisno kater DVD bralnik bo bolje bral posnet DVD. Lahko se zgodi, da bralnik bolje bere slabše zapisan DVD, amapk to je redkost. Skratka veliko neznank.
"
Po ECMA standardu je doloceno, da mora imeti medij PIE < 280 pri 8 ECC blokov ter PIF < 4 pri 1 ECC bloku.. skenirano pri 1x hitrosti, da ga morajo vse naprave prebrati brez ponovnega poskusanja. Seveda je odvisno od same bralne naprave, kako visoko se zna prebrati torej to je minimum, da lahko reces, da je medij se dober. Samo jaz se na te meje ne zanasam.. pravzaprav je odvisno od cloveka samega kolko si doloci kolko so te vrednosti, da bo medij se za njega sprejemljive kakovosti. Prav tako je problem, ker je ta standard dolocen za posebne zelo kalibrirane naprave (taksne ko vedno skenirajo karseda podobno pri uporabi istega medija.. to ne pomeni, da so skenirane vrednosti vedno enake saj to je nemogoce narediti) ala CATS. Normalni DVD pekaci namenjeni uporabnikom pa niso kalibrirani.. zato lahko prihaja, do velikih razlik ze pri dveh primerkih istega pekaca istega podjetja z istim firmware-om. Zato se mi ne zdi smiselno recimo postavljat nekih dolocenih mej, kdaj je medij se dober in kdaj ni. To sicer lahko cisto sam vidis cez cas kdaj so rezultati dobri in kdaj ne.. seveda pa je vedno dobro,da je PIE in PIF cim nizji.. zato lahko nekak dolocis kateri medij je dober, kateri slab.. predvsem z pomocjo transfer rate testa.. ko vidis kdaj je pri najvecji hitrosti moral pogon znizati hitrost oz. ponovno prebrati podatke. Drugo je tudi hitrost skeniranja, ki bi morala biti 1x.. ampak noben ne bi rad tako dolgo cakal na razultate zato se uporabljajo predvsem visje hitrosti.. sicer niso tak natancne ampak to se ti dodatno prikaze ce je medij dobro zapecen ali ne.. saj ce so rezultati dobri pri visji hitrosti potem so pri nizji seveda vsaj enake.
Seveda visoke PIE in PIF in tudi POF vrednosti same po sebi ne pomenijo, da medija ni mogoce prebrat.. ampak nakazejo pa, da so tezave.. in v prihodnjosti se ti bo zelo hitro zgodilo, da medija ne bo mogoce vec prebrati brez (popravljivih napak). Sicer pa kaj sploh je PIE in PIF testiranje.. to je pravzaprav bolj podroben pogled o sposobnosti branja predvajalnika.. torej ti kaze vse napake, kar se zgodijo pri branju in ce je nivo napak nizek nje velika vrjetnost, da se bodo napake dale popravit. Zakaj pa je nizka vrednost po peki vazna tudi za obstojnost medija je pa tak, da ce mas nivo napak nizek je medij bolj odporen do dodatnih napak, ki se bodo zgodile v prihodnjosti saj bo vecina informacij za popravljanje se neuporabljena. Torej v primeru recimo ce imamo popolnoma enak medij z enak hitrim pojavljanjem napak v prihodnjosti bo tisti, kateri ima manj napak bolj obstojen kot tisti z dosti napakami. Seveda je tukaj spet polno spremenljivk katera je najbolj vazna hitrost pojavljanja napak zaradi razgrajevanja pisalne povrsine na katero vpliva predvsem okolje, ce recimo na medij dobro pazimo in ga ne poskodujemo. Zaradi tega, ker je to tezko dolocit ti ne preostane nic druga kot da reces, da je za obstojnost pomemben nivo napak po peki, kar je seveda vecinoma res.. samo ni pa nujno to, da se bo nivo napak cez cas vecal z manjso hitrostjo na mediju z manj napakami po peki, kot pa tistemu, ki ima vec napak po peki, ker je lahko tudi ravno nasprotno.
Torej ceprav samo skeniranje ima polno spremenljivk lahko kjub temu dolocis kvaliteto medija ceprav ne natancno ampak vsaj priblizno.. sploh ce dobro poznas svoj pekac in razumes vrednosti, ki jih dobis. Pri tem pa tudi ne rabis upostevas ECMA standarda.. lahko pa je vsaj neko merilo priblizne kvalitete. Prav tako ko skeniras na istem pogonu, dva razlicna medija bos takoj videl keri je boljsi keri pa slabsi.. saj bo en 100% mel slabse rezultate kot drugi. =) Ce so pa priblizno isti rezultati pa lahko reces, da sta oba enako dobra.
Zdaj kaj se je pomembno ampak v nobenemu programu za skeniranje na voljo tega ne bos opazil je pa gostota PIE in PIF.. kar je vsaj v po mojem mnenju veliko bolj pomembna od le maksimalne vrednosti, ki jo dosezejo vrednosti za eno crto. Problem je ker PIE vrednosti recimo pri polnem skenu DVD medija pri 1 ECC je okoli 140000.. ker pa mas okno dosti manjse velikosti le okoli 800 pikslov recimo lahko prikazes na zaslonu le 800 vrednosti.. zato se 140000 vrednosti razdeli na 800 intervalov. Iz teh posamicnih intervalov se potem pregleda maksimalna vrednost v intervalu in se narise crta v visini maksimalnega PIE. Zdaj ker ti dobis na grafu informacijo le o maksimumu.. ti ne pove ravno kaksna je gostota vrednosti. Zakaj pa je gostota PIE in PIF sploh pomembna pa je zato ker se je izkazalo, da enojni maksimumi (okolica vrednosti ima recimo PIF 0 nato je pa ena vrednosti PIF 8.. maksimum bo zato 8 za celoten interval) ne predstavljajo problemov ampak so problemi vecinoma tam, kjer je dosti visokih vrednosti.. in tam je velika vrjetnost, da obstaja napaka na mediju in ni napaka pri branju zaradi taksnih ali drugacnih vzrokov.. prav tako taksno napako ce gre za napako na mediju za predvajalnik ni problema popravit in prav tako ni bistvena za obstojnost. Glede na to sem jaz sprogramiral sam svoj program za skeniranje.. ki sicer se ni predstavljen javnosti in ga ni mogoce nikjer se zaenkrat dobit. Moj program pa prav tako prikazuje maksimume ampak zraven njih tudi povprecno vrednost celotnega intervala pri tem lazje vidis za kaksno vrsto maksimuma gre in ce je bistvenega pomena glede kvalitete ali ne.
Slika:
Glede na to, da je stvar, ko gres v detajle zelo obsirna sploh principi zapisovanja, zgradbe in nasplosno o peki na DVD medije bom vrjetno imel to za diplomsko nalogo.. in ta program bo vrjetno mojo diplomsko delo ce se ze kdo sprasuje. =)
schurda ::
Quikee, no z eno stvarjo se ne strinjam s tabo. Medij začne vibrirat, ko preide v resonanco. To pa ni nujno pri večjih hitrostih, lahko je tudi pri nižjih. Fajn pa je v tem primeru, da so deviacijski momenti medija in seveda ležajev v pekaču čim manjši, da to teh zadev ne prihaja.
No še ena stvar je, ki je pomembna za končnega uporabnika. Recimo nekdo, ki se ne spozna na zadeve, bi moral kupit medij vseeno kakšne firme, na katerega bi zapekal stvari, ki bi bile berljive povsod brez problemov, recimo ala hard disk, ki ga daš v en kompjuter in dela, v drugem pa isto. Ta nivo bi v bistvu moral biti minimum za vse, ne glede na ceno. Standard bi moral zagotoviti dejansko to kar se od medija zahteva, da se piše in bere. Normalen medij bi se recimo pisal in bral z 1-2x hitrostjo, dober s 4-8x, špica bi se brala recimo z 12-16x (samo primer). Ampak na žalost se vsi že pišejo in berejo skoraj pri 16x, žal pa ne zmorejo osnovne stvari, da se medij piše in bere.
Ne vem, kje je globoka znanost, greš po avto, avto se pelje, več daš boljši je, ampak pelje se. Kupiš radio, igra... Kupiš kompjuter, deluje, več daš, hitrejši je, več zmore, bla, bla. Ampak vse to opravlja funkcijo za katrero je narejeno.
Ne vem zakaj bi moral biti končni potrošnik filter za škart robo. Škoda cajta, napora in denarja. Če bi prišla kvaliteta na tak nivo kot so recimo HD-ji potem lahko temo ukinemo, ker je ne rabimo. Ali pa da se naredi škandal, kot ga je imel IBM z diski. So šli lepo po gobe. Diski pa se zaradi tega niso podražili. In v bistvu bi si vsi to želeli. In potem bi bilo kupovanje medijev le še stvar okusa.
No še ena stvar je, ki je pomembna za končnega uporabnika. Recimo nekdo, ki se ne spozna na zadeve, bi moral kupit medij vseeno kakšne firme, na katerega bi zapekal stvari, ki bi bile berljive povsod brez problemov, recimo ala hard disk, ki ga daš v en kompjuter in dela, v drugem pa isto. Ta nivo bi v bistvu moral biti minimum za vse, ne glede na ceno. Standard bi moral zagotoviti dejansko to kar se od medija zahteva, da se piše in bere. Normalen medij bi se recimo pisal in bral z 1-2x hitrostjo, dober s 4-8x, špica bi se brala recimo z 12-16x (samo primer). Ampak na žalost se vsi že pišejo in berejo skoraj pri 16x, žal pa ne zmorejo osnovne stvari, da se medij piše in bere.
Ne vem, kje je globoka znanost, greš po avto, avto se pelje, več daš boljši je, ampak pelje se. Kupiš radio, igra... Kupiš kompjuter, deluje, več daš, hitrejši je, več zmore, bla, bla. Ampak vse to opravlja funkcijo za katrero je narejeno.
Ne vem zakaj bi moral biti končni potrošnik filter za škart robo. Škoda cajta, napora in denarja. Če bi prišla kvaliteta na tak nivo kot so recimo HD-ji potem lahko temo ukinemo, ker je ne rabimo. Ali pa da se naredi škandal, kot ga je imel IBM z diski. So šli lepo po gobe. Diski pa se zaradi tega niso podražili. In v bistvu bi si vsi to želeli. In potem bi bilo kupovanje medijev le še stvar okusa.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
Quikee ::
"Quikee, no z eno stvarjo se ne strinjam s tabo. Medij začne vibrirat, ko preide v resonanco. To pa ni nujno pri večjih hitrostih, lahko je tudi pri nižjih. Fajn pa je v tem primeru, da so deviacijski momenti medija in seveda ležajev v pekaču čim manjši, da to teh zadev ne prihaja."
Ja sej.. samo pri visjih hitrostih se nebalansiranost medija se lahko se bolj pozna. Sicer pa to ni edini razlog za slabse pisanje proti koncu medija pri visokih hitrostih.
"No še ena stvar je, ki je pomembna za končnega uporabnika. Recimo nekdo, ki se ne spozna na zadeve, bi moral kupit medij vseeno kakšne firme, na katerega bi zapekal stvari, ki bi bile berljive povsod brez problemov, recimo ala hard disk, ki ga daš v en kompjuter in dela, v drugem pa isto. Ta nivo bi v bistvu moral biti minimum za vse, ne glede na ceno. Standard bi moral zagotoviti dejansko to kar se od medija zahteva, da se piše in bere. Normalen medij bi se recimo pisal in bral z 1-2x hitrostjo, dober s 4-8x, špica bi se brala recimo z 12-16x (samo primer). Ampak na žalost se vsi že pišejo in berejo skoraj pri 16x, žal pa ne zmorejo osnovne stvari, da se medij piše in bere."
Ja to ze samo hitrost branja samo po sebi ni problem.. pisanja pa je. Samo ne vem kaj bi dosegel s taksnim rangiranjem.. slab medij bi ostal slab ne glede na hitrost.. saj ni hitrost v vecini primerov razlog za slabo obstojnost medijev ampak mediji sami torej slabi materiali (tudi v casih 1x,2x,4x so obstajali zanic mediji). Seveda ne gre pozabit, kaksno delo bi imeli proizvajalci pekacev, ki ze zdaj v pekace natlacijo le strategije od najbolj znanih medijev.. ali pa se celo to ne (Japonski proizvajalci pekacev ne marajo taiwanskih medijev recimo.. zato majo Nec-i in podobni bolj bogo podporo za Ritek in podobne medije). Zato tudi razni manj znani proizvajalci medijev izdelujejo medije z tujim MID-jem, kot recimo YUDEN000T02 ali TYG02 ali kaj podobnega, ker njihov lasten MID v pekacih ni podprt. In ze imas skart medije pri roki..
"Ne vem, kje je globoka znanost, greš po avto, avto se pelje, več daš boljši je, ampak pelje se. Kupiš radio, igra... Kupiš kompjuter, deluje, več daš, hitrejši je, več zmore, bla, bla. Ampak vse to opravlja funkcijo za katrero je narejeno."
Noja.. tudi drugje ni tako enostavno in marsikdaj tudi ne velja vec das boljse dobis. Nasplosno gledano pa velja za navadnega uporabnika, da to kaj kupi to tudi dobi. Sej z skart mediji je podobno samo te v prihodnjosti lahko caka (ne)prijetno presenecenje.
"Ne vem zakaj bi moral biti končni potrošnik filter za škart robo. Škoda cajta, napora in denarja. Če bi prišla kvaliteta na tak nivo kot so recimo HD-ji potem lahko temo ukinemo, ker je ne rabimo."
Hja ce bi prisla.. ampak glede na to, da je nihanje pri medijih ze pri isti vrsti medijev lahko veliko potem bolj tezko. Ce bi vsi mediji imeli konstantno kvaliteto potem bi pa res obstajala ta tema se le za to, da bi iskali najbolj ugodne cene medijev. Kr glava me boli ko pomislim kako bo sele z HD-DVD in Blu Ray. Cas je za popolnoma novo tehnologijo.. in ne nadgradnjo stare.
"Ali pa da se naredi škandal, kot ga je imel IBM z diski. So šli lepo po gobe. Diski pa se zaradi tega niso podražili. In v bistvu bi si vsi to želeli. In potem bi bilo kupovanje medijev le še stvar okusa."
Skandal?.. kaki skandal bi te naredil proti tovarnam na taiwanu ali kitajskem in celo nekateri EU, kjer izdelujejo skart medije? Taksnih proizvajalcev je prevec in proti njim bi zelo tezko kaj naredil. Pri IBM-u ni bil problem saj si vedel kdo je krivec.. kaj pa pri medijih? Taksnih proizvajalcev je mnogo prevec.. sigurno pa jih je okoli 50% vseh proizvajalcev ce ne se ki vec. Konkurenca pa je tudi zelo mocna in ce bi vse te proizvajalce iztrebil bi to 100% imelo vpliv na cene saj so zaradi taksnih skart medijev in njihovih nizkih cen so prisilno vsi mediji nizje cene saj kdo bi kupoval medije po ceni 500 SIT/kom... ce pa jih od drugega nezanega proizvajalca dobis po 100 SIT. Taksnega stanja pri HD-jih ni, kjer je malo proizvajalcev. Kaksne realne resitve trenutno ne vidim.
Ja sej.. samo pri visjih hitrostih se nebalansiranost medija se lahko se bolj pozna. Sicer pa to ni edini razlog za slabse pisanje proti koncu medija pri visokih hitrostih.
"No še ena stvar je, ki je pomembna za končnega uporabnika. Recimo nekdo, ki se ne spozna na zadeve, bi moral kupit medij vseeno kakšne firme, na katerega bi zapekal stvari, ki bi bile berljive povsod brez problemov, recimo ala hard disk, ki ga daš v en kompjuter in dela, v drugem pa isto. Ta nivo bi v bistvu moral biti minimum za vse, ne glede na ceno. Standard bi moral zagotoviti dejansko to kar se od medija zahteva, da se piše in bere. Normalen medij bi se recimo pisal in bral z 1-2x hitrostjo, dober s 4-8x, špica bi se brala recimo z 12-16x (samo primer). Ampak na žalost se vsi že pišejo in berejo skoraj pri 16x, žal pa ne zmorejo osnovne stvari, da se medij piše in bere."
Ja to ze samo hitrost branja samo po sebi ni problem.. pisanja pa je. Samo ne vem kaj bi dosegel s taksnim rangiranjem.. slab medij bi ostal slab ne glede na hitrost.. saj ni hitrost v vecini primerov razlog za slabo obstojnost medijev ampak mediji sami torej slabi materiali (tudi v casih 1x,2x,4x so obstajali zanic mediji). Seveda ne gre pozabit, kaksno delo bi imeli proizvajalci pekacev, ki ze zdaj v pekace natlacijo le strategije od najbolj znanih medijev.. ali pa se celo to ne (Japonski proizvajalci pekacev ne marajo taiwanskih medijev recimo.. zato majo Nec-i in podobni bolj bogo podporo za Ritek in podobne medije). Zato tudi razni manj znani proizvajalci medijev izdelujejo medije z tujim MID-jem, kot recimo YUDEN000T02 ali TYG02 ali kaj podobnega, ker njihov lasten MID v pekacih ni podprt. In ze imas skart medije pri roki..
"Ne vem, kje je globoka znanost, greš po avto, avto se pelje, več daš boljši je, ampak pelje se. Kupiš radio, igra... Kupiš kompjuter, deluje, več daš, hitrejši je, več zmore, bla, bla. Ampak vse to opravlja funkcijo za katrero je narejeno."
Noja.. tudi drugje ni tako enostavno in marsikdaj tudi ne velja vec das boljse dobis. Nasplosno gledano pa velja za navadnega uporabnika, da to kaj kupi to tudi dobi. Sej z skart mediji je podobno samo te v prihodnjosti lahko caka (ne)prijetno presenecenje.
"Ne vem zakaj bi moral biti končni potrošnik filter za škart robo. Škoda cajta, napora in denarja. Če bi prišla kvaliteta na tak nivo kot so recimo HD-ji potem lahko temo ukinemo, ker je ne rabimo."
Hja ce bi prisla.. ampak glede na to, da je nihanje pri medijih ze pri isti vrsti medijev lahko veliko potem bolj tezko. Ce bi vsi mediji imeli konstantno kvaliteto potem bi pa res obstajala ta tema se le za to, da bi iskali najbolj ugodne cene medijev. Kr glava me boli ko pomislim kako bo sele z HD-DVD in Blu Ray. Cas je za popolnoma novo tehnologijo.. in ne nadgradnjo stare.
"Ali pa da se naredi škandal, kot ga je imel IBM z diski. So šli lepo po gobe. Diski pa se zaradi tega niso podražili. In v bistvu bi si vsi to želeli. In potem bi bilo kupovanje medijev le še stvar okusa."
Skandal?.. kaki skandal bi te naredil proti tovarnam na taiwanu ali kitajskem in celo nekateri EU, kjer izdelujejo skart medije? Taksnih proizvajalcev je prevec in proti njim bi zelo tezko kaj naredil. Pri IBM-u ni bil problem saj si vedel kdo je krivec.. kaj pa pri medijih? Taksnih proizvajalcev je mnogo prevec.. sigurno pa jih je okoli 50% vseh proizvajalcev ce ne se ki vec. Konkurenca pa je tudi zelo mocna in ce bi vse te proizvajalce iztrebil bi to 100% imelo vpliv na cene saj so zaradi taksnih skart medijev in njihovih nizkih cen so prisilno vsi mediji nizje cene saj kdo bi kupoval medije po ceni 500 SIT/kom... ce pa jih od drugega nezanega proizvajalca dobis po 100 SIT. Taksnega stanja pri HD-jih ni, kjer je malo proizvajalcev. Kaksne realne resitve trenutno ne vidim.
cbelica ::
Malo offtopic:
Katere CD-R medije se trenutno splaca stancat (glasba - za v avto)?
Katere CD-R medije se trenutno splaca stancat (glasba - za v avto)?
98% of the teenage population does or has tried smoking pot.
If you're one of the 2% who hasn't, copy & paste this in your Signature
e-marko ::
Cbelica, če ti radio v avtu špila brez problema in ni izbirčen glede medijev potem vzami najcenejše. Jaz sem enkrat v trenutku slabosti kupil eProformance 50 komadov in jih imam sedaj samo za v avto. Tako mi ni škoda, če kateri crkne. Pač vržeš stran. Je pa res, da do sedaj še ni noben crknil. Samo pri max. 24X hitrosti jih moram peči drugače so polni napak.
LP
LP
...somebody, somewhere...
Dr_M ::
jest lohk sam povem, da so LG mediji crap...sploh za v avto.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
fosil ::
Po moje so tud CDR mediji najboljši taiyo yuden. Edini taiyo yuden, ki sem jih pri nas videl pa so Plextorji. Majo jih pa v Comtronu v BTCju. Ampak ne v tisti štacuni v City parku, ampak samo v uni ki je tam posebej, jah mal so čudni. Pa v Pchandu bi jih najbž tud dubu če si glih kje blizu Trzina doma.
cbelica ::
Mam slabe izkusnje z Verbatim CD-ji, zato sprasujem... sicer pa, moj NEC3500 mi 'ne pusti', da bi snemal cd-je pri nizji hitrosti od 8x; a ni tole malo prehitro za CD-je s glasbo?
98% of the teenage population does or has tried smoking pot.
If you're one of the 2% who hasn't, copy & paste this in your Signature
schurda ::
@tribesman & boštjan: Moderatorja, prosim, če skineta Medeno, ker ni več zaželen in ne mislim več dobivat pritiska zaradi njega. Žalit nekoga, ki se trudi, to presega vse meje.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
Dr_M ::
sicer pa, moj NEC3500 mi 'ne pusti', da bi snemal cd-je pri nizji hitrosti od 8x
to ni problem medija, ampak pekaca.
mam liteon dvd pekac in nec, pa noben ne pece obicajnih cdjev z mn kot 8x.
to ni problem medija, ampak pekaca.
mam liteon dvd pekac in nec, pa noben ne pece obicajnih cdjev z mn kot 8x.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
boštjan ::
držie se teme in se vzpodbujat trouble makerje
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
Quikee ::
SmartBuy 16x DVD-R - PRODISCF02:
LG 4163 @ 16x
Nec3540 @ 16x
Philips 1640P @ 16x
Philips 1640P @ 8x
Memorex 8x DVD+R - CMC MAG. E01:
LG 4163 @ 8x
Philips 1640P @ 8x
Verbatim 8x DVD-R (Pearl White) - CMC MAG. AE1:
Verbatimi vec niso vsi MCC ( +Pasteli, ki so TY )... tisti z napisom "Pearl White" so CMC MAG.
LG 4163 @ 8x
LG 4163 @ 16x
Nec3540 @ 16x
Philips 1640P @ 16x
Philips 1640P @ 8x
Memorex 8x DVD+R - CMC MAG. E01:
LG 4163 @ 8x
Philips 1640P @ 8x
Verbatim 8x DVD-R (Pearl White) - CMC MAG. AE1:
Verbatimi vec niso vsi MCC ( +Pasteli, ki so TY )... tisti z napisom "Pearl White" so CMC MAG.
LG 4163 @ 8x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Philips 1640P in BenQ 1620 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Strojna oprema | 28138 (13089) | e-marko |
» | NEC dvd-rw 3500/3520/3540 (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Strojna oprema | 103033 (27542) | nuclear |
» | NEC ND-3540A problem...Oddelek: Pomoč in nasveti | 2387 (1678) | dean444 |
» | dvd taiyo yudenOddelek: Kaj kupiti | 1751 (1555) | Quikee |
» | Kateri DVD+/-RW? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 9619 (7243) | AtaStrumf |