» »

F1 2004

F1 2004

««
19 / 43
»»

Microsoft ::

Da se jast neki malga dodam.

1. Ne pozabt, da so bili na koncu skupaj strije dirkaci, ki so imeli hitrejsi cas od MSja...

2. Ste videli, kako krilce ima Renault na zadnji strani avta tam, kjer ponavadi pridejo izpusni cevi ven? To je nekje med obema zadnjima kolesoma.
Men se zdi za nimivo.8-)

3. Kako to, da se niso odkrili, kje je Renault nasel lukno v pravilih? Moje mnenje je, da njihov start ne more bit fenomenaln zarad nobene druge stvari, kot pa elektronika...

4. Da se mal cez MSjevo kapo napisem. A ste vidl, da ma napisan z zlatim crkam na kapi six times in potem se sest zlatih crt? Mislmi ej, reklamo je sel delat za te naslove. Podn.

ČIP 008, pozabu si se na Alonsa. ;)

Tilen, glih zdej bo zanimiv, ker bo Sumaher mogu pokazat, kako je res dober, ko ima ekvivalentne konkurente. ;)

Nek nazaj je blo govora, da bi naj bli Kimi letos bil kao nek nesposoben voznik al neki tazga. Hm, danes se je lepo vidlo, ce je formula na nivoju, da se lahko pribliza MSju (enga Ferarija pa celo prehiti).

Drgace pa ce se jutri Renaulta v prvem ovinku ne zabijeta (pac, da bi bla neucakana), mislim, da je Renault skoraj zagotovo zmagal (razen v primeru kake okvare motorja ali cesa podobnega).


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

@ljash ::

Tilen: poglej zasebna sporočila.
Asus P4C800-E Deluxe, P4 3Ghz, 2*512 Geil Value,
Ati Radeon 9800PRO, Hitachi 160 GB SATA

ČIP 008 ::

Ja Tilen ti si očitno nezmotljiv (pa vendar nisi izpisal pravilno Sumaherjev piše se Schumacherjev krog)tako kot tvoj idol Schumi, ki misli da je najboljši čeprav je vsaj polovico zmag dobil podarjenih.To žal pokojnemu Ayrtonu Senni ni bilo potrebno pa vendar še danes Schumi lovi njegove rekorde.LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ČIP 008 ()

Tilen ::

čeprav je vsaj polovico zmag dobil podarjenih

pretiravas >:D

Sicer pa, ce bo, ko bo ulovil vse rekorde dvomim da bo jih se sploh kdo podrl glede na to v katero smer peljejo nova pravila F1, kaj pravis ? :)

aja pa za jutri bi naj kot za danes bila napovedana ploha ;) upam da se vlije >:D

Sicer pa glede na to da so prvi dirkaci vsi z Mischelin™ bi lahko rekel da so zagotovo tudi kaksno desetinko 2 prinesle njihove gume glede na to da je bila temperatura asfalta cez 46 stopinj vsaj tako je Mirko rekel >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Daedalus ::

>3. Kako to, da se niso odkrili, kje je Renault nasel lukno v pravilih? Moje mnenje je, da njihov start ne more bit fenomenaln zarad nobene druge stvari, kot pa elektronika...

Ma kaka elektronika neki. Kolko je meni znana, je Renault našel luknjo v pravilih, ki prepovedujejo elektronska štartna pomagala. Kaj pa stara dobra mehanska blokada diferenciala? Longshot, se ne spoznam na pogonske sklope avtomobila zadosti, samo sliši se verjetno...

Tilen, v primeru dežja - kdo je bil najboljši voznik na stezi lani v Braziliji, ko je MS letel ven? Ma ne da je bil to Raikkonen, ki je prehitel vse po vrsti>:D

Glede na izjave po dirki Renault ne laufa na hlapih, prav tako ne BAR. In Raikkonen je tudi znan po tem, da precej dobro štarta. Obeta se nam torej zanimiv štart, sploh pa prvi ovinek...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

@ljash ::

JimiBtn: poglej zasebna sporočila...
Asus P4C800-E Deluxe, P4 3Ghz, 2*512 Geil Value,
Ati Radeon 9800PRO, Hitachi 160 GB SATA

Tilen ::

Daedalus, ce primerjamo zmage v dezju am zadnjih 6 let, je rezultat KIMI VS SUMI koliksen?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

vasquez ::

Jarno je na kvalifikacijah dosegel najboljši čas tudi glede na vse treninge. To je malo čudno glede na to, da se na treningih vozi z bolj prazno posodo za gorivo. Če bo jutri šel hitro menjat, potem se lahko zgodi, da bo ob povratku ostal v gneči.

royal ::

Tu ni velik za debatirat,oba RENAULTA bosta pri startu potegnala ko nora in ze nebo vec koga zadaj..:O :O :O

Daedalus ::

>Daedalus, ce primerjamo zmage v dezju am zadnjih 6 let, je rezultat KIMI VS SUMI koliksen?

Tilen, ne mi s takimi naprej hodit, no. Ko bo Kimi dirkal šest let v F1, pol take primerjave zganjaj, prej pa ne:\
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

CallMeAl ::

Brazilijo 2003 je dobil Giancarlo in ne Kimi

vasquez ::

Bolj kot kvaliteta dirkača na vožjo v dežju vpliva obutev dirkalnika. Do sedaj je nekako veljalo, da ima Bridgestone boljše deževne gume, Michelin pa suhe kadar se z njimi vozi po mokrem. Razlike so precej velike, tudi do nekaj sekund, tako da dober voznik tega ne more nadomestiti.
To se je lepo videlo lani na VN ZDA, ko je bil Schumacher ob začetku dežja povsem izgubljen, kasneje, ko se je zares vlilo, pa je nabral veliko prednost.

CallMeAl ::

to drži. letos primerjave sicer še nismo videli, ker še ni deževalo (verjetno se je marskikaj spremenilo, ker je Bridgestone od lanskega leta bistveno spremenil konstrukcijo gum); lani je veljalo, da Michelinove gume za suho stezo bistveno bolje zadržujejo toploto kot pa Bridgestoneove - zato je v primeru rahlega dežja prišlo do tega, da so se Bridgestoneove gume preveč ohladile in so bile povsem nekonkurenčne. situacija pa je bila obrnjena pri intermediate gumah, pri katerih je Japoncem uspel pravi čudežni izdelek. kljub temu se v dežju - ob enaki opremi - ponavadi razlike med dirkači povečajo (nenazadnje sta Senna in Schumacher vedno vladala v dežju že takrat, ko so vsi uporabljali enake gume).

LP

Tilen ::

Mischelinove gume delujejo najbolje na rahlo mokri stezi in v tem primeru so hitrejse od B gum, ko se pa res vlije pa so B boljse.

Daedalus, upam da si prebral CallMeAl -ov post >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Daedalus ::

>Brazilijo 2003 je dobil Giancarlo in ne Kimi

To vem. Sej nisem nikjer trdil obratno. Mene je samo zanimalo, kdo je na stezi največ pokazal. In ne mislim zgolj končnega rezultata...

Tilen, upam da si prebral moj post... Da mogoče v prihodnosti ne boš več pisal bedarij>:D Raje ostani pri copy/paste:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Tattoo- ::

nenazadnje sta Senna in Schumacher vedno vladala v dežju že takrat, ko so vsi uporabljali enake gume

Kolikor se jest spomnim, je bil Senna v dežju vedno pred Schumacherjam...da ostalih sploh ne omenjam :D

Če bi kdo rad videl, kaj je to občutek za vožnjo v dežju, naj pogleda Donington 1993...kjer je Senna z popolnoma nekunkorenčnim McLaren Ford-om osmešil vso konkurenco...da ne omenjam preboja iz 6. mesta na prvo v uvodnem krogu :))
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Tilen ::

Tilen, upam da si prebral moj post... Da mogoče v prihodnosti ne boš več pisal bedarij Raje ostani pri copy/paste

Prevec posplosujes, ne mores ti zaradi ene napake v dezju takrat posplosit da je MS slabo dirka kadar dezuje. Se vedno ne vem, koliko dirk v zadnjih 6 letih ki so bile dezevne so dobili konkurenti ne MS :) Ce ima kdo ta podatek... vse dirke in pa kdo je kter odobil.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Microsoft ::

Deadlus:
Kolko je meni znana, je Renault našel luknjo v pravilih, ki prepovedujejo elektronska štartna pomagala.
Zdej nevem, a se hecas al ka? Ce so najdl lukno, ki preproveduje elektronska pomagala, pol je ze neki na tem, da so lahka sli okol pravil, da to lahka majo notri.

Nism 100%, da je elektronika. Samo lahka bi blo kaj v stilu stare McLarnove fore, ko se je program po startu sam sebe zbrisal... Ker lej, Renault nima najmocnejsga motorja, gume majo oa enake. Da bi bla GLIH ona dva voznika tak sposobna, da tak dobr startata, spet ne more bit.
Zdej, de bi pa kako mehansko novititeto pogruntal, ki bi tolko pripomogla k dobremu startu, je pa tezko za verjeti.

Raje ostani pri copy/paste
Ko sm tole preprebral, sm crkval od smeha. :)))

Tilen, ne mors primerjat taka dva dirkaca na tak nacin. Ce me spomin ne vara, je letos 3 sezona za nnjega pri McLarnu, prej je mel se eno pr Sauberju. Zdej Sumaher ze ma naslovov vec, kot je Kimi let v F1. Tak da ce to drzi, Kimija potem v tvoji karatkeristiki prvi dve leti sploh ni... :))) Skratka, popolnoma nerealno.
Potem, prvo leto je sedel nekonkurencni formuli. Sam lej, potem je pa rabil eno leto, da se je privadil na McLarna in naslednje leto je ze v boju za naslov. Res, da ga ni dobil, sam to je fenomenalen uspeh. On je dokazal, da zmore, ce je le formula na nivoju drugih.

Pa ni edini. Tud Renaul lahka nardi dost. Ce se spomnete zadne sezone Benettona. So ja tekmoval z Minardijem, da ne bi bli predzadni. Sam zdej stvar cisto drugacna. Upam,d a bojo napovedi Briatoreta drzale; leta 2005 gremo na naslov. ;))
Na letosnjih preostalih dirka jim je se kar neki falilo do vrha, sam ko ni motor vec v igri, se vidi, da so zelo dobri.

Da o BARu ne govorim, kak jim je ratal kar nek preporod. Lani neka osovrazena ekipa, letos pa jim gre zelo dobro. Ce pogledas takle, so si nabral kr neki navijacev. Po moje najvec v zadnjem letu. ;)

Pa tisti neki izgovori, da Sumaherjev krog neki ni bil najboljsi pa to. Jebat ga. Vsak ma sam eno prloznost se izkazat, kaj zna nardit v enem krogu. Ker pol tud jst lahka recem, da bi bil Montoya minimalno 1., ce mu nebi (mislim, da je bil predzadnji ali se en nazaj) v nekem ovinku avta odneslo, kjer je zgubil cas. Tolazim se s tem, da je Ralf pokazal, da je avto na nivoju in je stegnil oba Ferrarija.
Zanimivo je tudi, da pa Barichelo ni prisel kam visje. Ali j e tudi on naredil napako?

Da bi mela Ferrarija taktiko 2. postankov? Hm, neverjetno. Monako je pa le plac, kjer se splaca potrudit, ne pa eksperemintirat. Tak, da bi sli oni na neko taktiko dveh postankov, ki v zadnih letih ni prnesla zelenga 1. mesta, dvomim.
Jst upam, da drzi, da Ferari rsuje nek dober motor in da konkurenca to cim prej nadoknadi. Ce ne prej, se tolazim, da bo na Madzarskem ne-rdeca prva vrsta.



by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

CallMeAl ::

po navedbah f1-live.com sta oba Ferrarija na trši različici gum, kar pojasni njun zaostanek. močno dvomim, da sta na dveh postankih, zelo verjetno pa bo njun prvi "stint" daljši od obeh Renaultov in Buttona; če bodo takrat vozili blizu skupaj, bosta Ferrarija najbrž uspela prehitevati skozi bokse, saj se je Bridgestone letos zelo izkazal s konstantnostjo gum in verjetno bo Ferrari proti postanku s skoraj praznimi posodami goriva zelo hiter. seveda pa se računica zelo premeša, če se bo premešal vrstni red po štartu oziroma če bo npr:Button zadrževal oba Ferrarija, medtem ko si Renaulta ustvarita prednost. vsekakor imamo trenutno bistveno več vprašanj kot odgovorov, kar pomeni, da bo jutrišnja dirka zelo zanimiva - vsaj s taktičnega vidika...

LP

Daedalus ::

Problem bo za Ferrari, če majo tisti pred MS isto količino goriva kot MS. Mišelinke itak zdržijo vsaj toliko kot Bridgestone, tako da če bo razlika pri postankih za kak krog al pa dva, ne pridobijo nič. Še vedno bojo na začetku tisti na Mišelinkah občutno hitrejši, kasneje pa ne verjemem, da bojo gume lahko ustvarile veliko razliko v prid Ferrarija. Po izjavah pred kvalifikacijami se da namreč sklepat (tako na f1racing.net), da Renault ne vozi z malo goriva... Pa seveda ne pozabit da MS pod pritiskom dela včasih čudne napake...

Jimi, popolna mehanska zapora diferenciala je stara zadeva. Sej ne pravim, da je to to, ampak pri mojem zanju s tega področja se ne spomnim česa drugega...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Microsoft ::

Daedalus, nevem no, jst sam namigujem, in sem mnenja, da je start dober zaradi elektronike.

Ce pogledas takle. Avtomatski start (se prav, da kolesi ne zavrtijo v prazno) je prakticno ista zadeva, kot potem zdrs koles v prazno med voznjo (tu ne gre pozabt, da se v F1 lahka tudi pri vecjih hitrostih klesa zavrtijo v prazno, revcimo na ravnini). Tak da je potem zelo mali korak, da naredis nek avtomaski start. Mogoce more voznik vseeno pravi cas spustiti sklopko, samo potem pa na polno.
No, to so moja predvidevanja. Kot sem ze rekel, ne verjamem, da obstaja kaka mehanska komponenta, ki tako izboljsa start.

Ce kdo ve pravila na pamet.
A je tako, da se lahko traction control vklopi :
- po 50m
- ko doseze 50km/h
- ko doseze 100km/h
- nc od tega
Men se zdi, da se lahko vklopi, ko doseze 100km/h, sam nism pa sigurn.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Microsoft ::

No, mene zanimako bolj pravila, kot samo delovanje.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

shock ::

Kako mi je danes MS polepšal dan :D.

Tilen ::

blah, skoda >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

cdflip ::

shock

Meni pa upam ,da bo mozna prepoved naslednje dirke Montoyi......>:D >:D

ČIP 008 ::

Monaco predor 15:26 Schumi in razbita kosilnica = 0 točk upam, da letos ne zadnjič!:D

@ljash ::

juhu!

Sergio ::

Juhu, pa on ni bil nic kriv? Privoscljivci eni.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

zile ::

No vidš, ti ga pa na vse pretege kurcaš >:D .
Bo pa zanimivo slišat, kako je prišlo do tega.
Jest bi Moncao črtal iz seznama dirak za F1, predvsem zaradi varnosti.
Samo poglejte kako se je Fisichella prevrnil pri 50 na uro, ali pa kaj je ostalo od Reanaulta. ;(( Po drugi strani se pa grejo kako je treba druge proge priredit zaradi varnosti in kako morajo biti dirkalniki uber varni. Zzz. Vse prov, sam za koji kurac to ne velja za Monaco. Saj vem, denar pa prestiž. ;(

shock ::

cdflip:

Zakaj že?

Veš da je bil MS prvi in on je diktiral tempo in vsi ostali drugi za njim. Montoya je samo vozil za njim in nič drugega. Kaj pa je vedel JPM da bo M$ sredi prodora kr na enkrat zabremzal. To je isto kot da bi se vozil po avtocesti in ti bi nekdo pred tabo nenadoma zabremzal in bi se zaletel v njega. Skratka tuki je M$ kriv in noben drug. Še vesel sem da je naredil to napako ker drugač montoja ga ne bi moral porinit vn >:D .

Dr_M ::

To je isto kot da bi se vozil po avtocesti in ti bi nekdo pred tabo nenadoma zabremzal in bi se zaletel v njega.

ti pa neb zabmremzu, ce bi se kr na1x pred tabo pojavu avto?
kriv je pa itak un zadi...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

cdflip ::

" To je isto kot da bi se vozil po avtocesti in ti bi nekdo pred tabo nenadoma zabremzal in bi se zaletel v njega. "
Slucajno vem ,da bi tudi na avtocesti bil kriv voznik ,ki je vozil za tabo,ker to resuje varnostna razdalja. Ce Montoya pac ni sposoben tako hitro reagirati bi pac moral imeti vecjo varnostno razdaljo. Sem pac bil nekaj casa v Tacnu.....

shock ::

Dr_M:

Ni res, enkrat se je to zgodilo na avto cesti in je bil kriv tisti pred njim. Zakaj ker je nenadoma zabremzal in to brez razloga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shock ()

hokuto ::

Montoyini navijaci se imate pa res za kaj veselit (in kazete vso svojo sportno korektnost, ko se veselite ob tej epizodi) ... vse kar uspe naredit ta multi-talent je, da se po zaostajanju za vec kot en krog zaleti v vodeci avto, ki neizpodbitno doloca tempo voznje med tem, ko je safety car na progi. Res hvalevreden dosezek in spodbuden uspeh.

Pa ne noret, logicno je, da je kriv tisti, ki je zadaj, se toliko bolj med tem, ko je safety car zunaj in se toliko bolj, ko tisti, ki je zadaj zaostaja za cel krog. Ce se niste nikoli opazili, ko se SC pripravlja na zapustitev proge, vodeci avto velikokrat takticno zelo upocasni tempo, saj tako lahko prvi pospesi, ker mu drugi MORAJO sledit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hokuto ()

cdflip ::

shock
Povej datum in kje pa jutri preverim.

shock ::

cdflip:

A v F1 morajo upoštevat varnostno razdaljo med dirko?
A zdaj boš rekel da MS ni bil nič kriv ker se je prehitro pripeljal in nenadoma zabremzal ker je opazil varnostni avto pred sabo.

Daedalus ::

Dve možnosti - da je MS zaj*bal in mislil, da je varnostni avto dovolj daleč za malo pospeševanja, pol pa ugotovil, da se je zmotil in na silo bremzal, Montoya pa ni mel časa in prostora odreagirati, ker je MS pač zapeljal direkt pred njega... Ne pozabit, da dirkači iz sonca zapeljejo v tune, kjer je tem in je bilo že večkrat povedano, da se ne vidi najbolje. Druga možnost - napaka na dirkalniku MS-ja, pregrete zavore?? V vsakem primeru je MS zaprl pot Montoyi - če ne verjemete meni, poglejte posnetek...

zdaj pa Button vs. Trulli, he he...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

shock ::

Datuma ti na znam povedat, ampak vem da se je provida lepila enemu za rit in tisti pred provido je zanalašč z ročno zabremzal, da se je zaletela provida v njega. Ti povem iz prve roke ker moj oče je tud bil na policiji. Javno itak ni nikjer zapisano.

hokuto ::

A lepljenje na rit na avtocesti je pa dovoljeno?

cdflip ::

A je bilo to v casu dirkanja ali v casu faze z varnostnim avtomobilom???????!!!!! Me prav zanima komentar po dirki obeh akterjev. Gremo stavit ,da bo Montoya rekel jaz nic kriv saj Michael itak ne zna dirkati ,ker je Montoya pac pac Montoya.... Dovolj o tem.

hokuto ::

V casu faze varnostnega avtomobila.

@ljash ::

Bravo, bravo renault!

Sm kr upou na njih ;)


glede unga prehitevanja pa no comment..


LP
Asus P4C800-E Deluxe, P4 3Ghz, 2*512 Geil Value,
Ati Radeon 9800PRO, Hitachi 160 GB SATA

shock ::

A zaviranje brez razloga je dovoljeno?

Tilen ::

V vsakem primeru je MS zaprl pot Montoyi - če ne verjemete meni, poglejte posnetek...

Ko je varnostrni avto na stezi se ne prehiteva ;)

Moje mnenje glede nesrece... jah prevec so ga prizgali v tunel ne ;)

Zanimivo bo spremljat konferenco po dirki >:D

Aja, pa glede na danes MS ni dominiral in dirka res ni bila dolgocasna in na koncu zmaga Trullija in 2. Button, a sploh zdaj potrebujemo to spremembo pravil? >:D

Zdaj se je videlo da ce MS res ni skos v vrhu da znajo bit dirke res res zanimive, napete.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

shock ::

Tilen: Včeraj si mi nekaj obljubil. A si pozabil? Včeri si rekel da boš dal gor končni vrstni red :D.

zile ::

Jarno zasluženo zamgu. Bravo 8-)
Honda vsako dirko bližje zmagi. Tud bravo.
Ostali se bojo zmenili po dirki. Komaj čakam na nekatere odovore >:D

@ljash ::

shock ::

A mi lahko kdo pove kje lahko dobim tisti posnetek kjer se JPM in MS trčita. Tam je preveč nejasno v tunelu oz pretmno, rad bi malo izboljšal sliko.

hokuto ::

Shock, ce sprasujes glede zaviranja na dirki potem gotovo ni bilo brez razloga in kot ze receno tisti, ki sledi, mora med fazo varnostnega avtomobila NUJNO upostevati tempo vodecega.

Ce sprasujes glede ceste... ob primeru kot si ga ti navedel bi po mojem kvecjemu lahko bila oba kriva. Namrec dokazati nekomu, da je bremzal brez razloga je zelo tezko, ce ne celo nemogoce, saj samo on ve zakaj je moral bremzat, zato pa tudi je pravilo tako napisano, da mora sledeci avtomobil ob vsakem trenutku spostovati varnostno razdaljo in ce se sledeci zaleti v vodecega je 100% , da varnostne razdalje ni spostoval - to je nujna logicna posledica, ki je ni treba niti dokazovat. In pravila-zakoni so (naj bi bili ;)) naceloma tako napisani, da se jih da izvajat.
««
19 / 43
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152901 (2656) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257685089 (44004) Alexius Heristalski

F1 - pred sezono 2005 (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
60532676 (24225) OwcA
»

F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119240635 (25296) balocom
»

F1 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17010191 (8919) Nemelk

Več podobnih tem