Forum » Na cesti » Nova politika BMWja - Mikrotransakcije
Nova politika BMWja - Mikrotransakcije
Apple ::
Enako dela IBM :)
Ce placas mal vec, ti odklenejo hitrost CPUjev. Skatla je ista.
To je delal Compaq, ko je se obstajal. Povsod enaki diski v delovnih postajah. Ce si placal malo vec, so ti odklenil velikost diska, npr iz 100GB na 200GB.
Ce placas mal vec, ti odklenejo hitrost CPUjev. Skatla je ista.
To je delal Compaq, ko je se obstajal. Povsod enaki diski v delovnih postajah. Ce si placal malo vec, so ti odklenil velikost diska, npr iz 100GB na 200GB.
LP, Apple
::
To imamo tudi pri nas na firmi na IBM-u. Kadar se delajo kakšne večje obdelave, naročimo dodatne CPU-je in plačamo samo za tistih nekaj dni uporabe. Zakaj bi v štartu kupovali zmogljivost, ki jo rabimo 1x letno?
OrkAA ::
Saj na to cilja tudi BMW. Ko bos pozimi hotel impresionirat punco na zmenku, bos za tisti mesec narocil ogrevane sedeze in autopilota.
LeQuack ::
Saj na to cilja tudi BMW. Ko bos pozimi hotel impresionirat punco na zmenku, bos za tisti mesec narocil ogrevane sedeze in autopilota.
In ko bo naslednjič to spet hotela boš rekel "Sorry, sem imel samo ene teden plačano. Lahko pa vklopim gretje za 10 minut, ampak ne več."
Quack !
Gregor P ::
Samo še tega se mi manjka
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Apple ::
Takrat ogrevanje ne sme delovati in je treba punco ogret na drug nacin :)
Bolj da takrat ne placas narocnine, kot pa da izklopis varovalko ali kaksno zicko :)
Bolj da takrat ne placas narocnine, kot pa da izklopis varovalko ali kaksno zicko :)
LP, Apple
bbbbbb2015 ::
Master_Yoda je izjavil:
Počasi a vztrajno nas korporacije spreminjajo v svoje kuzle. Fevdalizem 2.0
Sanjaj. V fevdalizmu je bila desetina, zdaj pa ze minimalno 40% pri placi gre za dvke prispevke, etc...
Ampak a si tudi v fevdalizmu bil delezen takih bonusov za tisto desetino?
V bistvu nisi v zameno dobil nic. Fevdalec je v prvi vrsti scitil sebe, ostalo bolj posredno.
Ce gremo nazaj na temo.
S tem je v bistvu zacela tesla. Za nekaj tisocakov ti odprejo kar nekaj vec moci.
Potem FSD za trenutnih 7.500€.
Kaj sledi naprej?
Tesla je pri svojem avtu porabila SynRM električni motor. Kaj to je, si poglej tukaj:
V grobem, oni morajo v SynRM motorju spremenljivo vrteti magnetno polje. To je že samo po sebi zelo zahtevna operacija, ki sicer prinese boljši električni izkoristek (ki je že itak visok). Ni pa tu konec zgodbe. S spremembo v managementu vrtenja in povečanju moči se lahko dokaj poljubno igrajo z outputom moči.
Kaj takega se pri ICE motorjih ploh ne da. Razen nekaj malega se spreminja krmiljenje šob v dizlu in pritiskov turbota, da iz 116KM motorja dobiš 180KM, kar je sicer tudi nekaj, samo to ni isto.
WizzardOfOZ ::
Odlično, zame več konjev, trše vzmetenje in boljša muska, za ženo ogrevani sedeži, manj konjev in mehko podvozje v istem avtu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Gregor P ::
Kaj se ne da, izklopiš cilindre
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WizzardOfOZ ::
Kaj se ne da, izklopiš cilindre
Niso še jemal tega.
Že golf 1.5 zna izklapljat cilindre.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Raptor F16 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Kaj takega se pri ICE motorjih ploh ne da. Razen nekaj malega se spreminja krmiljenje šob v dizlu in pritiskov turbota, da iz 116KM motorja dobiš 180KM, kar je sicer tudi nekaj, samo to ni isto.
Da se precej.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
Ena podobna zadeva je bil saabov koncept 1.4/3.0 motorja. Za po mestu si imel bate malo pod kotom in je bil motor samo 1.4 litra, za na avtocesto se je bat premaknil v drugačno pozicijo in je imel 3L prostornine.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Raptor F16 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ena podobna zadeva je bil saabov koncept 1.4/3.0 motorja. Za po mestu si imel bate malo pod kotom in je bil motor samo 1.4 litra, za na avtocesto se je bat premaknil v drugačno pozicijo in je imel 3L prostornine.
Misliš ojnice ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
ne vem, ker ne najdem vec podatkov o tem konceptu, vem pa da so to predstavili preden je saab propadel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Raptor F16 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
ne vem, ker ne najdem vec podatkov o tem konceptu, vem pa da so to predstavili preden je saab propadel.
En sistem ki sem ga videl je bil a posebno vpeta ojnica z mehanizmom za nastavljanje hoda.
Potem sem pa šel za foro pogledat en promo video iz leta 2000 in dejansko se je kar gornji del motorja s cilindri nagnil .
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
sbawe64 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
ne vem, ker ne najdem vec podatkov o tem konceptu, vem pa da so to predstavili preden je saab propadel.
http://saabworld.net/wp/saab-variable-c...
The five-cylinder SVC engine developed by Saab has a displacement of 1.6 liters and is as fuel-efficient under normal conditions as a conventional 1.6-liter engine, but can deliver power comparable to a highly tuned 3.0-liter engine when needed.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
codeMonkey ::
Malo modernejsi pristop:
Zanimive stvari, ampak na koncu strom (in softver) precej poenostavita stvari. Mehanske ure so tudi fajn, se danes, ampak primerjati jih z digitalnimi nima nekega smisla :)
Zanimive stvari, ampak na koncu strom (in softver) precej poenostavita stvari. Mehanske ure so tudi fajn, se danes, ampak primerjati jih z digitalnimi nima nekega smisla :)
zmaugy ::
Master_Yoda je izjavil:
Počasi a vztrajno nas korporacije spreminjajo v svoje kuzle. Fevdalizem 2.0
Sanjaj. V fevdalizmu je bila desetina, zdaj pa ze minimalno 40% pri placi gre za dvke prispevke, etc...
Desetina je bila samo za RKC. Graščak je bil ekstra.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
hojnikb ::
codeMonkey je izjavil:
Malo modernejsi pristop:
Zanimive stvari, ampak na koncu strom (in softver) precej poenostavita stvari. Mehanske ure so tudi fajn, se danes, ampak primerjati jih z digitalnimi nima nekega smisla :)
looks great doesn't work. Mislim da je prihodnost pri motorjih v HCCI ali derivatih ter camless glavah. Tukaj se se da marsikaj izvlet ven iz motorja.
Opposed piston dizajn bi bil se bolsi, ampak mislim da to serijski avti nebojo vidl.
Raptor F16 je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
Kaj takega se pri ICE motorjih ploh ne da. Razen nekaj malega se spreminja krmiljenje šob v dizlu in pritiskov turbota, da iz 116KM motorja dobiš 180KM, kar je sicer tudi nekaj, samo to ni isto.
Da se precej.
2jz, 4g63 in se marsikakater lepo pokaze, kaj se da nardit z hw tuningom :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Raptor F16 ::
looks great doesn't work. Mislim da je prihodnost pri motorjih v HCCI ali derivatih ter camless glavah. Tukaj se se da marsikaj izvlet ven iz motorja.
Opposed piston dizajn bi bil se bolsi, ampak mislim da to serijski avti nebojo vidl.
Elektro aktuatorsko krmiljeni ventili (solenoid valve) so prihodnost če mislimo iz ICE stisnit optimum.
Opposed piston design... wait a minute a bomo spet Boxer motor na novo odkrival ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
boxer motor deluje odlično.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
dexterboy ::
Boxer motorji so čista zmaga. Veliko manj vibracij kot pa klasični 4 valjni. Sicer se osebno nagibam k 8 valjnikom. Miren tek, veliko navora, dolga življenjska doba...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
LeQuack ::
codeMonkey je izjavil:
Malo modernejsi pristop:
Zanimive stvari, ampak na koncu strom (in softver) precej poenostavita stvari. Mehanske ure so tudi fajn, se danes, ampak primerjati jih z digitalnimi nima nekega smisla :)
Ja zgleda kul, ampak problem je koliko se podjetjem sploh še splača vlagati v klasične motorje, kot pa vejo da je električni avto sedaj neizogiben.
Quack !
WizzardOfOZ ::
Boxer nima nič manj vibracij in 2x več delov za isto zmogljivost.
Nima nekih hudih vibracij. Se mi zdi da jih ima manj. Ima pa konkretno nižje težišče, kar je pa zaželjeno. Pa krajša mašina je.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Raptor F16 ::
Boxer nima nič manj vibracijJa, ima.
Po zvoku ne bi rekel. Boxerji kar lepo ropotajo. Prednost je, da ne rabiš balansirat ročične gredi, ker se deviacijski momenti (sunki batov) sami uravnavajo.
No obvious prednost za športna vozila je nizko težišče, slabost pa kot že omenjano število delov in pa izrazito nizka lega ki vpliva ali na karoserijsko obliko ali pa odmaknjenost vozila od tal.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
WizzardOfOZ ::
Katerih delov imaš pa več? dve glavi, dve odmični več, več ležajev? A ni to boljše, če je bolj uležajeno. To pomeni manj problemov.
Vemo po čem sta se razlikovala alfin in subarujev boxer. Alfin je imel 3 ležaje na vsaki odmični, subaru jih ima 5. Zato subaru brbota brez problemov do milijona kilometrov, alfam pa so delal generalke pr 100k.
Moj prvi subaru (letnik 1985 - subaru leone 4WD (s štirikolesnim pogonom) z vso takratno opremo - elektro ogledala, elektro stekla (spredaj in zadaj), centralno zaklepanje, po višini nastavljiv volan, po višini nastavljiv sedež,... vse to za ceno TAS-ovega golfa iz sarajeva, ki je imel samo voznikovo ogledalo in šajbe na vinto) je naredil čez 750k kilometrov brez posegov v motor, pa pri sedanjem lastniku še kar dela in nič ne kaže, da bo kaj crknilo, samo pošvasat ga je bilo treba. Pri tem avtu je pleh prej zgnil, kot motor crknil.
Zato se še danes držim te znamke. In še danes kaže enako zanesljivost. Lep pa ni. Noben od subarujev ni lep. Je pa zanesljiv, pa vedno ko obrneš ključ kresne.
Vemo po čem sta se razlikovala alfin in subarujev boxer. Alfin je imel 3 ležaje na vsaki odmični, subaru jih ima 5. Zato subaru brbota brez problemov do milijona kilometrov, alfam pa so delal generalke pr 100k.
Moj prvi subaru (letnik 1985 - subaru leone 4WD (s štirikolesnim pogonom) z vso takratno opremo - elektro ogledala, elektro stekla (spredaj in zadaj), centralno zaklepanje, po višini nastavljiv volan, po višini nastavljiv sedež,... vse to za ceno TAS-ovega golfa iz sarajeva, ki je imel samo voznikovo ogledalo in šajbe na vinto) je naredil čez 750k kilometrov brez posegov v motor, pa pri sedanjem lastniku še kar dela in nič ne kaže, da bo kaj crknilo, samo pošvasat ga je bilo treba. Pri tem avtu je pleh prej zgnil, kot motor crknil.
Zato se še danes držim te znamke. In še danes kaže enako zanesljivost. Lep pa ni. Noben od subarujev ni lep. Je pa zanesljiv, pa vedno ko obrneš ključ kresne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
krucymucy ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Boxer nima nič manj vibracij in 2x več delov za isto zmogljivost.
Nima nekih hudih vibracij. Se mi zdi da jih ima manj. Ima pa konkretno nižje težišče, kar je pa zaželjeno. Pa krajša mašina je.
Krajsa je ravno toliko kot je krajsi V motor primerljive prostornine.
Vzdrzevanje je praviloma drazje kot pri primerljivem vrstnem motorju.
Drazja je tudi sama izdelava.
Tako kot povsod so prednosti in slabosti.
WizzardOfOZ ::
Ne razumem v čem je pa redno vzdrževanje dražje od vrstnega motorja?
Oljni filter je en, zračni filter je en, svečk je pa ravno tok kot na enakocilinderskem vrstnem motorju. Olja imajo (oziroma so imeli) tisti z jermenom tudi primerljivo, Tisti s ketno ga imajo pa 2x več (moj 1.6 motor z verigo ima 7 litrov olja, prejšnji 2.5 motor z jermenom je imel pa 4 litre.
Tudi večji servisi niso nič dost dražji. Jermen je malo daljši, ampak so cene mogoče pol evra višje zarad tega, pa 2 senzorja odmične ima, ker ima 2 glavi. Samo redko crknejo. Meni ni še noben, pa sem imel vsaj 15 subarujev v lasti.
Če moraš pa dihtunge na glavi menjat, pa je dvojno delo, ker sta 3 glavi. To se pa strinjam.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
feryz ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Kaj takega se pri ICE motorjih ploh ne da. Razen nekaj malega se spreminja krmiljenje šob v dizlu in pritiskov turbota, da iz 116KM motorja dobiš 180KM, kar je sicer tudi nekaj, samo to ni isto.Se ne da? Seveda se ne da delati takih razlik.
Ker ti v bistvu hočeš povedati, da štromarji vgradijo 750 konjski motor, ga v osnovni različici zaklenejo na 250 konj in se potem hvalijo, da se da z modifikacijami oz. v tem primeru, z dodatnimi plačili, odkleniti na strašanskih, trikratnih, 750 konj.
Verjeti ali ne, ko mojemu ICE avtu kaj ne paše, se moram tudi peljati do servisa s 50 konji namesto s 400. Potem tam priklopijo računalnik in čudo od čudes, avto poskoči iz 50 nazaj na 400.
krucymucy ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne razumem v čem je pa redno vzdrževanje dražje od vrstnega motorja?
Ker je treba pol avta podret spredaj da prides do jermenov, natezovalcev, crpalke ...
Cene samih delov za subaru so visje, samega materiala imas malo, dva lezaja vec recimo.
Potem imas pa se te serviserje, ki veselo racunajo because race car.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne razumem v čem je pa redno vzdrževanje dražje od vrstnega motorja?
Ker je treba pol avta podret spredaj da prides do jermenov, natezovalcev, crpalke ...
Cene samih delov za subaru so visje, samega materiala imas malo, dva lezaja vec recimo.
Potem imas pa se te serviserje, ki veselo racunajo because race car.
Pri boxerju ven vzameš samo hladilnik in imaš dovolj prostora, da vse jermene, napenjalce, rolce in vodno pumpo zamenjaš.
Itak hladilno tekočino menjaš, če menjaš vodno pumpo, tako da je občutno lažje 2 vijaka odvit in staknit 2 cevi ter vzet ven hladilnik, kot pa odvijačit cel levi nosilec motorja (kot moraš to narediti pri renaultih s prečno postavljeno mašino recimo).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Hemi426 ::
Če bodo naloženi z premium opremo, ki se bo bo vklopila samo ob subskribciji mi je tukaj težava teža in posledični večja poraba.
Pa tudi servisi se znajo podražiti, tudi če nimaš aktivirano.
Pa tudi servisi se znajo podražiti, tudi če nimaš aktivirano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hemi426 ()
WizzardOfOZ ::
Vse bo počasi "as a service".
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Raptor F16 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
dve glavi, dve odmični več, več ležajev? A ni to boljše, če je bolj uležajeno. To pomeni manj problemov.
TO niti približno ni res. Uležajeno ni v splošnem čisto nič bolje, samo več delov imaš ki MORAJO biti uležajeni .
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Siddh ::
Če sam delaš servis je itak vseeno ker je čas "zastonj" in je primerjava boxer/vrstni glede tega nesmiselna. Ampak koliko ljudi dela servise samih? Mogoče 1 %? Drugi plačajo nekomu, ki tega ne dela enkrat na 5 let. Boxerji so primerni samo za športne avtomobile kot neka specialnost. Delov je več, delajo se v manjših serijah zato so tudi deli dražji. Recimo če imaš variabilni timing, imaš pri vrstnem motorju eno ali dve variabilni jermenici, pri boxerju je to x2, se pravi so lahko že 4. Če sploh so boxer motorji z variabilnim timingom ventilov. Tudi običajni servisi so bolj komplicirani, na vrstnem ali V motorju opraviš popravila glave brez problema z motorjem v avtu, boxerja moraš ven vzet, kar je menda vsaj 10 servisnih ur po normativu. Odmične kot je nekdo prej omenil, pa so itak vpete in uležajene med vsakim cilindrom menda na vseh modernih motorjih. Edina prava prednost boxerja je nizko težišče in privlačnost privržencem zaradi zvoka. Z razlogom so vsa večja podjetja šla na vrstne 4 cilindrske in močnejše V6 ali V8 motorje. To so motorji kompaktnih dimenzij, razviti do potankosti, praktično brez večjih slabosti sestavljeni iz minimalnega števila delov za doseganje neke zmogljivosti. Npw. VW EA888 2.0 v golf GTI, audijih itd. Na vrstnih šestakih ostaja samo BMW, mercedes ima sicer en motor v ponudbi pa mazda nekaj novega spravlja skupaj. Boxer pa imajo samo še porsche, subaru in toyota v enem modelu.
WizzardOfOZ ::
A ti res misliš da samo zeljarji znajo avto narest? In da samo oni "razvijajo do potankosti", kar naj bi že to pomenilo? Ali res misliš da so športne mašine zanesljive?
Ko smo že pri tehniki in zanesljivosti, zakaj BMW še vedno uporablja boxer mašine v svojih motorjih? Zakaj ima večina ultralahkih letal boxer mašine? Ker bi bile nezanesljive?
Če pa gledaš daily avtomobile in ne športnih, pa potrebuješ zanesljivost, stabilnost in varnost. Boxer motor zagotavlja večjo varnost v nesreči kot inline ali V motor.
Boxer motor zagotavlja večjo stabilnost na cesti, kot inline ali V motor, ker ima nižje težišče.
Pa še zanesljivost boxerjev:
Ko smo že pri tehniki in zanesljivosti, zakaj BMW še vedno uporablja boxer mašine v svojih motorjih? Zakaj ima večina ultralahkih letal boxer mašine? Ker bi bile nezanesljive?
Če pa gledaš daily avtomobile in ne športnih, pa potrebuješ zanesljivost, stabilnost in varnost. Boxer motor zagotavlja večjo varnost v nesreči kot inline ali V motor.
Another key benefit of the Subaru 'Boxer' engine design is that it could save your life! This is the result of its low height when positioned in the front engine bay. In a full frontal or even an offset accident a severe impact will cause the front of the vehicle to crumple and subsequently cause the engine to be driven backwards towards the passenger compartment with potential penetration and severe trauma to the front occupants. Due to its low height, the 'Boxer' engine can be redirected under the floor of the passenger compartment avoiding any penetration of the passenger compartment and therefore reducing the chance of front occupant injury.
Boxer motor zagotavlja večjo stabilnost na cesti, kot inline ali V motor, ker ima nižje težišče.
because the cylinders in the Boxer engine lay on their sides the overall height of the engine is significantly lower especially when compared to the more normal 'inline' engine where all the pistons move in the same direction in a north-south configuration. This results in a low centre of gravity that has very significant advantages in terms of the vehicle's handling and stability, by helping to keep the tyres more firmly planted on the road surface as a result of a lower level of weight transfer from the inside wheel to the outside wheel when cornering.
Furthermore, because half of the total number of cylinders is on one side and the other half on the opposite side with a common crankshaft sandwiched in the middle the left-right weight distribution with the engine positioned on the centre line of the vehicle is equal. This also makes a very significant contribution to vehicle balance, stability and handling particularly when cornering or making rapid changes of direction.
The overall length of the Subaru Boxer engine is comparatively short compared to a conventional 'in line' or 'V' engine layout as a result of the degree of cylinder overlap that is possible due to the opposed piston configuration. This contributes to an improvement in vehicle front-rear weight distribution that again is a significant factor in vehicle handling, stability and also steering response. If a vehicle's weight is more centrally positioned the forces required to change direction are less due to a lower level of weight positioned in front of the steering axle. The result is more responsive and precise steering, again a key safety attribute.
Pa še zanesljivost boxerjev:
As mentioned previously because the cylinders lay on their sides positioned in opposite directions with a common crankshaft, the size and therefore the weight of the Boxer engine is relatively lightweight. Subaru 'Boxer' engines also feature all aluminium construction of the crankcase and cylinder heads that also significantly contributes to weight reduction. This not only improves the power to weight ratio and therefore driving and environmental performance but also again helps handling and stability.
Because the pistons move in opposite directions the natural rotational balance of the engine is very good due to the cancellation of the piston inertia forces that move in opposite directions. This means two things;
Good rotational balance means lower levels of vibration and harshness, which translates into less wear and tear and therefore higher levels of durability meaning a more reliable and lower cost of ownership.
Because the crankshaft is sandwiched between two very rigid crankcase halves it is very well supported and therefore its durability is significantly enhanced and because it absorbs less vibration its design can be of a much lighter construction. This not only contributes to the over lightness of the engine but also means a freer revving more responsive engine, both attributes bringing improvements in vehicle active safety through improved driveability.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Siddh ()
hojnikb ::
Raptor F16 je izjavil:
looks great doesn't work. Mislim da je prihodnost pri motorjih v HCCI ali derivatih ter camless glavah. Tukaj se se da marsikaj izvlet ven iz motorja.
Opposed piston dizajn bi bil se bolsi, ampak mislim da to serijski avti nebojo vidl.
Elektro aktuatorsko krmiljeni ventili (solenoid valve) so prihodnost če mislimo iz ICE stisnit optimum.
Opposed piston design... wait a minute a bomo spet Boxer motor na novo odkrival ?
Vi ste pa eni kekci. Govorim o opposed piston dizajnu, ne flat motorju, điz
#brezpodpisa
Siddh ::
WizzardOfOZ je izjavil:
A ti res misliš da samo zeljarji znajo avto narest? In da samo oni "razvijajo do potankosti", kar naj bi že to pomenilo? Ali res misliš da so športne mašine zanesljive?
Ko smo že pri tehniki in zanesljivosti, zakaj BMW še vedno uporablja boxer mašine v svojih motorjih? Zakaj ima večina ultralahkih letal boxer mašine? Ker bi bile nezanesljive?
Če pa gledaš daily avtomobile in ne športnih, pa potrebuješ zanesljivost, stabilnost in varnost. Boxer motor zagotavlja večjo varnost v nesreči kot inline ali V motor.
Boxer motor zagotavlja večjo stabilnost na cesti, kot inline ali V motor, ker ima nižje težišče.
Pa še zanesljivost boxerjev:
Nisem rekel da nima boxer prednosti. Ampak čez zgodovino se je zaradi cene, ki je posledica manjšega števila delov bolj razvijal vrstni motor. Zato je tudi zdaj vrstni motor bolj priljubljen, še cenejši za izdelavo in vzdrževanje. Glede varnosti po dolžini prečno postavljen 4 cilindraš zasede manj prostora v prednjem delu avtomobila, torej je več prostora za zmečkljivo cono in ravno tako so avti že oblikovani da se motor porine pod kabino v primeru trka.
Zanesljivosti tudi nisem nekaj omenjal, poudaril sem da je vzdrževanje dražje in včasih zahtevnejše. Zanesljivost se razlikuje od motorja do motorja, četudi gledaš samo običajne 4 cilindrske. Samo spomni se subarujevih tesnil glave...
Velik razlog zakaj ima BMW boxerje v motorjih je tradicija. Iz istega razloga ohranja ledvičke na vozilih recimo, to je pač njihov zaščitni znak. Sami motorji pa niso zaradi boxer zasnove nevem koliko boljši.
Za ultralahka letala pa nisem čisto prepričan, kolikor vem je večina ultralahkih letal dvotaktnih, dvotakti pa so precej enostavnejši za izdelavo, sploh glava je v bistvu ena komponenta, ni ventilov ipd. Na tak način je lažje narediti boxer motor.
Kot sem rekel, boxer bo mogoče ostal v športnih avtomobilih, v drugih pa je že itak izvenel.
Hemi426 ::
Opposed piston design sta za splošno uporabo pionirala sovjetski tank T-64, in UK Chieftain, katerih motorja sta bazirala na Junkersu, letalskem iz WW2.
Sem pa nekje prebral, da za avte niso primerni zaradi širine in večje zapletenosti zaradi servisov, pa dva crankshafta, itd.
V mladosti sem vozil Alfo 146, ki je zanimva iz vidika, da do 2000 je imela boxerja, od 2000-1 pa 4 cyl TwinSparka.
Sem hodil na meete, in ko sem videl boxerja v živo sem malo razumel, zakaj se je umaknil v zgodovino.
Razen super zvoka in nižjega težišča, nimajo neke prednosti za avte za nas rajo, še izdelava je zagotovo dražja.
Več jermenov, in višja težavnost pri servisu.
Pa tudi 4cly TwinSpar je isto kubikaži gladko premagal pri moči in porabi.
So pa izredni fascinatni, že hroščev zračni hlajeni mi požene kri po žilah, ko ga slišim :).
Sem pa nekje prebral, da za avte niso primerni zaradi širine in večje zapletenosti zaradi servisov, pa dva crankshafta, itd.
V mladosti sem vozil Alfo 146, ki je zanimva iz vidika, da do 2000 je imela boxerja, od 2000-1 pa 4 cyl TwinSparka.
Sem hodil na meete, in ko sem videl boxerja v živo sem malo razumel, zakaj se je umaknil v zgodovino.
Razen super zvoka in nižjega težišča, nimajo neke prednosti za avte za nas rajo, še izdelava je zagotovo dražja.
Več jermenov, in višja težavnost pri servisu.
Pa tudi 4cly TwinSpar je isto kubikaži gladko premagal pri moči in porabi.
So pa izredni fascinatni, že hroščev zračni hlajeni mi požene kri po žilah, ko ga slišim :).
WizzardOfOZ ::
To si bil potem na meetih skoraj 20 let nazaj. Ker so po 2 jermena imele res stare zasnove boxerjev, recimo subaru leone, pa alfe. Pri alfah je bila že celotna izvedba slaba, ker je vsaka odmična imela 2 ležaja manj kot pri subaruju, pa so imel zarad tega konkretne probleme. Od leta 1989 naprej so imeli subaruji samo en jermen. Zdaj imajo pa ketno, pa par litrov olja več v motorju.
siddh, ja, tesnila glav na 2.5 motorjih so se menjala na nekje 250k kilometrov (se dobi sedaj nadomestna tako kvalitetna, da tega ni več. Ampak to je 400€ popravila z materialom vred.
siddh, ja, tesnila glav na 2.5 motorjih so se menjala na nekje 250k kilometrov (se dobi sedaj nadomestna tako kvalitetna, da tega ni več. Ampak to je 400€ popravila z materialom vred.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78321 (29745) | WizzardOfOZ |
» | BMW 116i 2006 vs Megane 1.6 16V 2012 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10921 (8958) | FTad |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 97799 (70204) | jero_no1 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 197632 (162645) | Spajky |
» | Nakup avtomobila Alfa Romeo 156 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25599 (23549) | Valvoline |