» »

Kateri karavan kupiti ?

Kateri karavan kupiti ?

krneki0001 ::

1.0 ecoboost (turbo) ima 125lb ft, kar je 169.xxx ali zaokroženo 170Nm navora. Pa ne vem, če ima pri 2000 obratih že dve tretjini navora.

Recimo toliko ima moj 17 let star avto z 2.0 motorjem (123KM in 176NM navora).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

springfield ::

Pri 2k ima 1.0 ecoboost ze max navor
https://media.ford.com/content/dam/ford...

hojnikb ::

1.0 ma 170nm od 1400 naprej.
v overboost pa 200nm


mas pa tut varjanto z 140Hp in 210nm


kr posten vzigalnik
#brezpodpisa

l0g1t3ch ::

VW turbo motor
TSI 1.2 86KM -> 160nm navora od 1400 do 3500rpm
TSI 1.2 110KM -> 175nm navora od 1400 do 4000rpm

Hyundai na motor
GDI 1.6 135KM -> 165nm na 4850rpm

Pa še par grafov za 1.4, 1.6 in 2.0 na motorje od Hyudai. Tudi drugi nimajo magično višjega navora.



Iz tega vidiš da ti novi "vžigalniki" glede navora za šalo pojedu tudi klasične 2.0 bencinarje. To je pač samo predsodek da imaš pa sedaj v npr. Ocatviji samo 1.2 motor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: l0g1t3ch ()

Bellzmet ::

Ja tukaj se vidi napredek.

In npr. Hyundai i40 je recimo GDI 1.6 notr, pa še pogledaš, da je avto npr. za 100kg - 200kg težji od kakšnega podobnega iz VAG skupine (recimo Octavia, Golf, Leon) in ti hitro postane jasno, zakaj gre VAGu tako dobro. In seveda, da je slepo primerjanje mašin samo po kubaturi čisto brezveze, brez prave osnove in da to dela samo folk, ki nima blage veze o motorjih.

krneki0001 ::

Sej ni vprašanje ali bo zmogel. Pri takem navoru in moči ni to problem. Vprašanje je pa bolj vzdržljivost in zanesljivost. Da iz enega litra dobiš toliko ven, je verjetno tudi obremenitev večja. Koliko časa bo zmogel delat? Eno leto, pet let?

Nekako se mi zdi 2000ccm motor s štirimi cilindri, 123KM in 180NM navora mnogo manj navit in obremenjen, kot turbo 1000ccm s tremi cilindi in enako močjo ter navorom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Dokler materiali štimajo ni važno al ti potegneš 140KM ven iz 500cc al pa 3000cc.

Stvar je že nekaj časa na trgu (~2012) pa še ni videt, da bi stvari umirale po tekočem traku.

Bigger is not always better.
#brezpodpisa

Bellzmet ::

@nebivedu: Ja to je zopet rekla-kazala in neko čutenje na vodi.

Pač trend motorjev gre v nižjo kubaturo, ker je boljši izkoristek. Nekateri tega pač nočejo sprejeti. BI pa prosil za neko konkretno znenstveno razlago oz. test od kje mišljenje, da je motor z nižjo kubaturo bolj pokvarljiv? Se pravi nekaj v stilu 1.2 TSI vs 1.8 TSI? Aja pa komentarji, da je brat od sestričninga svaka (seveda mehanik) rekel, da...seveda niso referenca.

@hojnik: tako ja. Motorji so že nekaj časa na tržišču pa jih še kar delajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

M-XXXX ::

Vendar to je samo v naši glavi. Neka številka, ki se nam še zdi "sprejemljiva" in ni dosegla neke meje, ki obstaja samo pri nas v glavi (no to ne velja za nekoga, ki recimo dejansko razvija tak motor). Pred 50 leti je bila ta štilka par konjev na liter prostornine, pred par 10 leti je bila par 10KM/l, pred parimi leti je bila 100KM/l, zdaj pa gredo po 200KM/L pri serijskem avtu in več. Čez par 10let bo mogoče že 500. Pa bodo motorji ravno tako delali po par 100 000km...

l0g1t3ch ::

Pa sej motor večino časa deluje na nizkem procentu maksimalne moči, tista maksimalna moč je pač številka na papirju ki jo zelo redko ali nikoli ne dosežeš.
Za 130 po AC rabiš koliko, 30 mogoče 40KM ?

Seveda na dolgi rok je večja možnost da kaj crkne, ker enostavno je motor bolj kompleksen od klasičnega na bencinca. Ampak sem skoraj prepričan da šibka točka ne bodo bati, ojnice, itd... ampak elektronika, turbine,...

krneki0001 ::

l0g1t3ch je izjavil:

Seveda na dolgi rok je večja možnost da kaj crkne, ker enostavno je motor bolj kompleksen od klasičnega na bencinca. Ampak sem skoraj prepričan da šibka točka ne bodo bati, ojnice, itd... ampak elektronika, turbine,...


Na dolgi rok bo N/A motor z malo elektronike imel manj okvar kot nek turbo motor z variabilnimi zadevami in ogromno elektronike. Že samo zato, ker je vsega skupaj manj je manjša možnost da kaj crkne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

noraguta ::

Pa deli so cenejš, pa popravt je laži.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

WarpedGone ::

Ne kapirate... Teli torque charti in objavljene cifre pomenijo max dosegljiv. Kakšna je cifra ko je tlak turbine na max.
Ko ti furaš enakomerno in "počasi", tiščiš gas "čist mal" ali pa sploh ne in tlak turbine ni na max, posledično tut razpoložljiv navor motorja ni niti blizu narisanemu na tem grafu. Ko ob taki enakomerni vožnji stisneš gas, se mora najprej povečat pretok zraka skozi mašino, da se pospeši turbino, da ta polnilni tlak spravi na max in navor zraste do max možnega. To terja svoj čas, ki se precej občuti.

In nemi sanjat da je ta čas praktično ničelen. Če bi to držalo, resnejše mašine nebi imele večstopenjskega turbo sistema, ki minimiza ta leg z čist miniturbinco, ki se na max vrti že dlako nad standgasom.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

l0g1t3ch je izjavil:

Pa sej motor večino časa deluje na nizkem procentu maksimalne moči, tista maksimalna moč je pač številka na papirju ki jo zelo redko ali nikoli ne dosežeš.


Tudi pri N/A je enako. Torej je še dodatna zanesljivost.

Ne da bi pljuval po avtomobilih z malimi mašinami, ampak nekako sem navajen, da ko se vsedem v avto in obrnem ključ, moj avto vedno vžge in me odpelje proti cilju. (kamor me tudi vedno pripelje, ker me do sedaj še nikoli ni na cesti pustil, kljub starosti in morju kilometrov, ki jih je prevozil).
Ne znam si pa predstavljat, kako je to, da se usedeš v avto in ta ne dela, ali pa da crkne sredi avtoceste ali pa kje "bogu izza nogu". Moram potrkat, ampak kaj takega se mi v subaruju še ni zgodilo, pa jih vozim nekje zadnjih 20 let.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

l0g1t3ch ::

WarpedGone je izjavil:

Ne kapirate... Teli torque charti in objavljene cifre pomenijo max dosegljiv. Kakšna je cifra ko je tlak turbine na max.
Ko ti furaš enakomerno in "počasi", tiščiš gas "čist mal" ali pa sploh ne in tlak turbine ni na max, posledično tut razpoložljiv navor motorja ni niti blizu narisanemu na tem grafu. Ko ob taki enakomerni vožnji stisneš gas, se mora najprej povečat pretok zraka skozi mašino, da se pospeši turbino, da ta polnilni tlak spravi na max in navor zraste do max možnega. To terja svoj čas, ki se precej občuti.

In nemi sanjat da je ta čas praktično ničelen. Če bi to držalo, resnejše mašine nebi imele večstopenjskega turbo sistema, ki minimiza ta leg z čist miniturbinco, ki se na max vrti že dlako nad standgasom.


Ne razumem kaj točno bi rad povedal ?

Iz izkušenj pa vem da 1.2 TSI v novi octaviji iz nizkih obratov vleče bolje kot:
2.0 cvvt v elantri
1.6 v stari octaviji
2.2 dizel v mazdi 6 (včasih je prav zopno len pod 2k)

WarpedGone ::

Ne razumem kaj točno bi rad povedal ?

Seveda vleče, kolk pa nuca da začne vlečt? Kolk mu zmanjkuje sape medtem ko menjaš višje? Itd.
Zbogom in hvala za vse ribe

l0g1t3ch ::

Pa moj namen ni sedaj na mrtvo zagovarjat downsizing. Samo pravim da ti motorji kljub na papirju smešni prostornini iz sebe spravijo zelo veliko.
Kako se bodo obnesli na dolgi rok, 10 let in več je pa drugo vprašanje. Kot sem že napisal si mislim da šibka točka ne bodo samo bati, ojnice, bloki, ... ampak vsa dodatna kompleksnost v obliki podpornih sistemov (elektronika, turbina, IC, ... )

V končni fazi lahko kupiš npr. Mazdo ki zagovarja "right sizing" in ima še vedno 2.0 NA bencinarje in 2.2 dizle.
Ali pa celo električni avto in vse zgornje dileme odpadejo :)

hojnikb ::

sam mazda ma pa dost visoko kompresijo (skyactiv).. Torej spet večje obrementive, tako kot pri turbinah
#brezpodpisa

l0g1t3ch ::

WarpedGone je izjavil:

Ne razumem kaj točno bi rad povedal ?

Seveda vleče, kolk pa nuca da začne vlečt? Kolk mu zmanjkuje sape medtem ko menjaš višje? Itd.


Začne definitivno prej kot mazdin dizel in primerljivo z ostalima dva bencinarjema.

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Ne razumem kaj točno bi rad povedal ?

Seveda vleče, kolk pa nuca da začne vlečt? Kolk mu zmanjkuje sape medtem ko menjaš višje? Itd.

Na mojem traja mogoče pol sekunde, toliko da zaznam.
Pri menjanju ni zmankovanja sape, avtomatik poskrbi za primerne in hitre menjave v pravih trenutkih.

videc ::

Hja, Ford 1.8TDCi mašina vleče od 1700 obratov naprej. Maks. navor je 280Nm. http://www.automobile-catalog.com/curve...
1.5Tdci ima maks. navor 270Nm. Ga pa še nisem vozil. http://www.automobile-catalog.com/curve...
Ti manjši motorji so pač trenutno na voljo. Dejstvo.
Namesto 1.6 ali 2.0 atmosferc/bencinar imaš 1.0 ali 1.2 turbo bencinar.
Namesto 2.0 dizel imaš sedaj 1.5 ali še manj dizel. Tehnologija gre naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

Buggy ::

WarpedGone je izjavil:

Ne razumem kaj točno bi rad povedal ?

Seveda vleče, kolk pa nuca da začne vlečt? Kolk mu zmanjkuje sape medtem ko menjaš višje? Itd.



ma kaj pa vem...jaz na svojem 2.0t, ki ima low pressure turbino (0.7bara) pravzaprav pri tekoci voznji sploh ne cutim kdaj turbina kickne, ker se praviloma vrti ze od zelo nizkih vrtlajjev, zato ima tudi tako zvezno razpotegnjen MAX navor cez skoraj 4K rpm. Pri prestavljanju med voznjo vsekakor neopazno...pri speljevanju iz mesta pa zacutis ja...ker zavrti kolesa ;)

http://en.bsr.se/tuning-kits/t/1205

Druga stvar so turbine pri dizlih, kjer pa res sune in zato rabi dolocen cas...vendar je tudi veselja hitro konec.

dj_uro ::

fantje, turbina dela vedno, ne takrat, ko pohodite gas... zato so izjave tipa, ko se začne vrtet... vrti se že z nizkimi vrtljaji... vrti se zmeraj ;)


p.s. z OPom sva bila v kontaktu, vendar na že dobljeni rabat v višini 10% nimam kaj narediti... torej je dobil že v štartu dobro ponudbo...
vw-klub.si

WarpedGone ::

fantje, turbina dela vedno, ne takrat, ko pohodite gas... zato so izjave tipa, ko se začne vrtet... vrti se že z nizkimi vrtljaji... vrti se zmeraj ;)

Veš neki malega, ravno tolk da misliš da veš vse. U bistvu ti pa jasno ni skor nič.
Zbogom in hvala za vse ribe

dj_uro ::

turbino poganjajo izpušni plini, kateri pa non stop ven ''silijo'' ... vrtet se pa neha, ko ni več izpušnih plinov...
prime pa odvisno od motorja (pribl. 1500 obratov navzgor)

kompresor se pa odvisno od avta ali nonstop vrti ali pa ne...
kolikor mi je znano, pri VWju dela kompresor po potrebi, pri MBju pa nadomestuje turbino in se vrti nonstop...

zdaj pa ti, WarpedOne razsvetli oz. negiraj mojo poved... če si upaš ;)
vw-klub.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dj_uro ()

Spock83 ::

Hja šteje tudi velikost polža in koliko le ta kompresira zrak. Zato imaš tudi bi-turbo. Manjši za nižje vrtljaje (manjši dotok izpušnih plinov) in večji pravzame od tam kjer mali neha. Potem tukaj imaš še varijabilno turbino itd...

Mene zanima za kater avto se je odločil avtor te teme?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

WarpedGone ::

zdaj pa ti, WarpedOne razsvetli oz. negiraj mojo poved... če si upaš ;)

Ni kej za negirat, problem so luknje... ne veš česa vse ne veš. Mal si brcnil ob problem s "prime". Ja, turbino poganjajo izpušni plini. Ki tećejo ker je znotraj cilindra višji tlak kot zunaj in se jim mudi ven. Večja kot je razlika tlaka, bol sejim mudi... in z večjo silo zadevajo ob lopatice turbine in v višje obrate jo silijo.

Pogostjo/običajno je okrog (recimo) 1500 vrtljajev že dovolj tlačne razlike, da se turbino požene v obrate, kjer ustavarja "opazen" nadtlak na sesalnem delu.

Ampak, ko ti pri 3000 dvigneš nogo iz gasa za dovolj časa, lahko tlačna razlika tolk upade, da turbina pade iz uporabnih vrtljajev. Motor je še vedno na 3000 zaradi kintetične energije, ampak turbina se pa ustavlja. Ko stisneš gas, motor zopet začne segrevat zrak in tlak naraste, turbina se pospeši v uporabno območje in 'začne delat'. Ampak to se ne zgodi v trenutku ampak nuca svoj neničelni čas. V tem času pa motor kljub 'pravim' vrtljajem ne dosega deklarirane vrednosti navora. Kolk je ta čas dolg je odvisno od nebroj faktorjev, kjer je prvi v vrsti pač masa turbine same. Manjša kot je, manj energije potrebuje da se zavri v delovno področje (kjer se nato kmalu odpre tlačni ventil, ki limitira max polnilni pritisk). Manjša turbina nujo tudi ustvarja manjši max tlak in s tem manj poveča moč glede na NA. Zato je profit imet več turbin, tipično manjšo in večjo. Manjša hitreje začne delat, večja pa nato tlak dvigne višje, kot bi manjša to lahko sama po sebi.

Pa sm orisal šele najbo grobe detajle. Teh praktično ne zmanjka.
Zbogom in hvala za vse ribe

balluf ::

Spock83 je izjavil:

Hja šteje tudi velikost polža in koliko le ta kompresira zrak. Zato imaš tudi bi-turbo. Manjši za nižje vrtljaje (manjši dotok izpušnih plinov) in večji pravzame od tam kjer mali neha. Potem tukaj imaš še varijabilno turbino itd...

Mene zanima za kater avto se je odločil avtor te teme?


Se še nisem odločil 100% ,se je pa tehtnica prevesila bolj na stran Focusa, tudi oprema ni še ziher...
Sem pričakoval nek denar ,ki se pa trenutno izmika.:'(

Moram pa reči ,da je tema postala kar pestra..vsega je po malem. :P

LordNacho ::

Par informacij glede 1.0 ecoboost motorja (100hp);
- Pri 160 vrtljaji 3500 (5. prestava), poraba 6.8-7l (z maksimalnim pospeševanjem ob upočasnitvah - torej zlo ne-varčna vožnja)
- Pri 130, približno varčna vožnja 6.2-6.5l
- Dinamična vožnja po mestu in po avtocesti 160 (z maksimalnim pospeševanjem (skoraj) vedno), poraba 7.2
- Maks navor po občutku pri 3800-6000 obratov
- Navor pri 2000 obratih po občutku okrog 2/3 maksimalnega (mogoče mal manj)
- Navora dovolj za speljevanje s sklopko
- Najnižja poraba po mestu in avtocesti (s približno varčno vožnjo), 5.9, 6l
- Pospešuje (sam v avtu) na ravnini do nekje 200km/h, obrati okoli 6000

krneki0001 ::

V katerem avtu? Nekaj drugega je verjetno v mondeotu, kot v fiesti
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

LordNacho ::

Fiesta, če je 1.0 ecoboost, s 100 konji, je enak povsod. (Mondeo mislim da ga nima, Focus pa uporablja enakega). Mislim, da sta 100hp in 125hp motorja mehanično enaka. (Na forumih je bilo govora le o različnih oznakah na turbinah, kar so nekateri sklepali, da se pojavlja zaradi različnih zmesi kovin - mehanično sta turbini enaki)

Menda (po poročilih auto news outletov) je tudi 140hp 1.0 ecoboost mehanično enak, razlika le v tesnilih.

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Se še nisem odločil 100% ,se je pa tehtnica prevesila bolj na stran Focusa

Če si zagret za fokusa imaš kar nekaj testov, ni ravno za karavan, pa vseeno je kar precej informacij s prve roke:

kratki test: Ford Focus 1.5 TDCi (88 kW) Titanium

1. Podaljšani test: Ford Focus 1.5 TDCi (88 kW) Titanium
2. Podaljšani test: Ford Focus 1.5 TDCi (88 kW) Titanium
3. Podaljšani test: Ford Focus 1.5 TDCi (88 kW) Titanium

hojnikb ::

LordNacho je izjavil:

Fiesta, če je 1.0 ecoboost, s 100 konji, je enak povsod. (Mondeo mislim da ga nima, Focus pa uporablja enakega). Mislim, da sta 100hp in 125hp motorja mehanično enaka. (Na forumih je bilo govora le o različnih oznakah na turbinah, kar so nekateri sklepali, da se pojavlja zaradi različnih zmesi kovin - mehanično sta turbini enaki)

Menda (po poročilih auto news outletov) je tudi 140hp 1.0 ecoboost mehanično enak, razlika le v tesnilih.


Tut mondeo ma 1.0, sam 125HP različico...

LordNacho je izjavil:

Par informacij glede 1.0 ecoboost motorja (100hp);
- Pri 160 vrtljaji 3500 (5. prestava), poraba 6.8-7l (z maksimalnim pospeševanjem ob upočasnitvah - torej zlo ne-varčna vožnja)
- Pri 130, približno varčna vožnja 6.2-6.5l
- Dinamična vožnja po mestu in po avtocesti 160 (z maksimalnim pospeševanjem (skoraj) vedno), poraba 7.2
- Maks navor po občutku pri 3800-6000 obratov
- Navor pri 2000 obratih po občutku okrog 2/3 maksimalnega (mogoče mal manj)
- Navora dovolj za speljevanje s sklopko
- Najnižja poraba po mestu in avtocesti (s približno varčno vožnjo), 5.9, 6l
- Pospešuje (sam v avtu) na ravnini do nekje 200km/h, obrati okoli 6000


kaj pa turbo lag, je kaj občutn pri tej mašini ?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

nicksonn ::

Še en tehnični katalog za 1.0 ecoboost, avto je pa focus:

pdf - fokus

Spodaj sta tudi grafa, kjer se lepo vidi, kako je 100HP verzija "porezana" nad 4000 rpm. Elektronika pač spusti kortistni zrak mimo kompresorja turbine.

Vseeno, ne bi menjal za 2,5L NA, turbinčku še vseeno manjka ene 50Nm, pa še zadnje čase mi sploh ne kuri veliko.
x n!

Jux ::

Kupoval sem nov avto za družino, svež naraščaj in Chevrolet Aveo ni več zagotavljal primernega prostora. Pomemben mi je bil prtljažnik (čimvečji). Preferiral sem bencinarja (pod 15k km letno).

Gledal sem:
- Mazda 6 - na zunaj lepa, na notraj me je razpizdil "poceni" volan in nagravžni poceni gumbi. Filing med vožnjo bolj beden, kot da bi bil v podmornici.
- Hyundai i40 - ful lep, dobri materiali notri, ok prtljažnik. Relativno drag.
- Peugeot 308SW - lep, 1.2 turbo mašine zelo poskočne (avto zakoplje na vsakem semaforju če hočeš), solidna oprema, zelo velik prtljažnik. Je Peugeot, tako da je kakovost izdelave vprašljiva.
- Ford Focus - izgleda solidno, vendar je prtljažnik velikosti enega razreda nižje
- Honda Civic Tourer - super se pelje, solidna oprema, velik prtljažnik. Še kar dobro izgleda.
- Škoda Octavia 1.6 TDI - avto mi ni bil všeč na videz, na prvi pogled še kar drag, motorji niso izgledali nič extra, nobenih popustov in cenkanja.

Na koncu sem kupil Octavio. Ko pri ostalih avtomobilih vkalkuliraš notri še financiranje (ali kredit ali leasing) ni računice v primerjavi z Octavio. Brezobrestno financiranje, na mesec me pride 230 EUR oz. dve bolj resni večerji za dva. Ker ni bilo nič pametnega v zalogi od bencincev (nisem mogel čakat na dobavo) sem vzel dizelaša. Da ne govorimo o resell value, ki je pri Octaviah off-the-charts.

Kaj naj rečem. Pelje se super, funkcionalno je premišljen, za izgled sem se navadil, popije malo, prtljažnik je ogromen. Če bi danes kupoval, bi se mogoče odločil za superba, ker je tanov model lep, pa pri isti klasi opreme dobiš veliko več pri superbu, tako da sta cenovno zelo blizu. Je pa mogoče prevelik za center, kjer parkiram avto.

Tako da, glas za Octavio.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com

LordNacho ::

hojnikb je izjavil:


kaj pa turbo lag, je kaj občutn pri tej mašini ?


Se čuti, ampak ni moteče. Mogoče maks ene pol sekunde (2000 obratov, rahlo na gasu), in zanemarljivo pri tam ene 3-3,5, z zmernim gasom (turbina je res mičkena). Se pa močno občuti porast navora pri tam nekje 3-3,5 obratov. (Pa naj grafi rečejo kar hočejo).


p.s. Kako se pravilno napiše "na gasu" (na plinu - glede na uplinjač in take zadeve...)? :P

Zgodovina sprememb…

Zvezdica27 ::

heh... če kdorkoli danes za Peugeot napiše, da je kakovost izdelave vprašljiva... plastika je bolj bedna, ja, samo pleh ima pa PSA fakin vrhunski - dosti boljši od Forda. Jaz recimo imam Partnerja 2007, sem ruknil srno in ... sploh ne rjavi, pa nisem ščitil (zdaj sem - še vedno nič).

Lej, zelo enostavno je: Ford dela mašine za pol firm (PSA, Fiat, Ford pa bogve kaj še) in to je bistvo. Mašine slabe danes ni v resnih avtih. Pleh je danes po moje povsod nadstandarno dober. Da avto koplje? Debil.

Jaz sem ti povedal: najcenejši bo Renault (motorje dela običajno sam), deli so đabe, šraufa v vsaki vasi vsaj 1 (izema: espace in razni vel satisi). Najbolj boš jebal na japoncih ali azijcih (razen morda nissana, kolikor ga na renaultih pokrijejo), kjer so deli dragi in tudi mehansko je delo na njih zahtevnejše (nima lih vsak računalnika zanj) pa razne fore kaj je serijsko narobe itd...

Človek božji, z Reaultom ali Peugeotom (ali drugim EU avtom) kjer ti crkne bo serviser. Za marsikakega japonca boš v tujini ob okvari hitro popušil denarja, da res ne bo. Recimo sredi Francije.

Glej velkost gum... da so pnevmatike normalne in zato poceni...

ni vse samo motor, ker jaz se sploh ne spomnim, kdaj bi komu nazadnje res ribnil motor (oče popravlja kamione tako da sem precej v stiku s tem). Ej, leta 2015 smo...

Okoli turbo lukenj: časi turbo petke so minili. Ne morem verjet, kake pišete... znanost o turbinah - pa jebemu a je to važno dandanes? To je vse testirano in optimizirano in če mi kdo reče, da čuti turbo lag (da se čuti) - na sodobnem avtu - laže.

zz

GrimReaper ::

Zvezdica27 je izjavil:

Okoli turbo lukenj: časi turbo petke so minili. Ne morem verjet, kake pišete... znanost o turbinah - pa jebemu a je to važno dandanes? To je vse testirano in optimizirano in če mi kdo reče, da čuti turbo lag (da se čuti) - na sodobnem avtu - laže.

Testna Corsa E 1.4T 100 je imela zelo moteč turbo lag, avto je sigurno rabil 0,5-1s, da se je prebudil iz nekje 3000 obratov.
Me prav zanima kako je s 150KM različico, ki sem jo hotel kupit. Testov pa še kar nobenih, čeprav je že maja prišel ven. Res pa da tudi 100KM ni noben grajal, tako da avto moraš sam probat.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

krneki0001 ::

Zvezdica27 je izjavil:

Okoli turbo lukenj: časi turbo petke so minili. Ne morem verjet, kake pišete... znanost o turbinah - pa jebemu a je to važno dandanes? To je vse testirano in optimizirano in če mi kdo reče, da čuti turbo lag (da se čuti) - na sodobnem avtu - laže.

zz


Kolikokrat si pa vozil turbo petko?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

urosh ::

Not A Number je izjavil:

Moj nasvet je, da kupiš (znotraj tvojega cenovnega ranga) avto, ki je na slo cestah najbolj pogost. Znotraj istega cenovnega ranga se itak vsi avti kvarijo približno enako - tudi Subaruji in BMW-ji se kvarijo, samo lastniki to potem itak zanikajo, ker resnica preveč boli. Je pa potem po 6+ letih, ko je avto že recimo prestar za nove/original dele veliko lažje najti kakšen rabljen ali ne-original rezervni del, če je avto pogost.

krneki0001 je izjavil:

@veqlargh , recimo honda accord, toyota avensis, C6, mazda 6

Ravno Honde Accord Tourer NE PRIPOROČAM. Jo imam, 2.2 iCTDi dizel, letnik 2005, prvi lastnik. Avto je na slo cestah zelo redek. Kadar dela je super, ampak ko kaj crkne so deli _zelo_ dragi. Da bi kje našel kakšen rabljen ali ne-original del je pa skoraj nemogoče, ker teh avto ni, ni povpraševanja, nič. Limuzine so, ampak zaradi čudnih japoncev niso vsi deli kompatibilni s karavansko izvedbo. Mi je pred kratkim crknil en del, ki stane nov 1300€ (najceneje na netu iz Anglije). Poklical vse odpade v rangu 300km - nikjer nimajo tega avta, da bi lahko kak del dobil ceneje.
Za primerjavo: imam tudi Mercedesa E 320, tudi letnik 2005, limuzina. Kar se pokvarljivosti tiče je tam-tam s Hondo (samo druge stvari crknejo), ampak se da dobiti dele veliko ceneje (tako original kot ne-original kot rabljene - vedno sem imel izbiro, ki je pri Hondi ni bilo). Aja, pa še to: čeprav ima večji in močnejši motor je servis za Mercedesa cenovno isto kot servis za Hondo pri popoldancu, ki mu sam prinesem olje+filtre iz motornaolja.com.

Iz tega vidika so Octavie super - na slo cestah jih je ogromno, kar pomeni, da čez 10let ne bo problem najti delov.

[Za lažje razumevanje zgornjega teksta: moja filozofija nakupovanja avtov je, da kupim novega in ga zvozim do konca. Za "navidezni" padec vrednosti po nakupu novega avta se ne sekiram, ker ga itak nimam namena prodajati, dokler ni zvožen in vreden praktično skoraj 0.]


Pojma nimam kateri del bi stal 1300€ in ga nebi nasel v takem krogu, kot si rekel. Sam imam enak model, le da letnik 10/2007. Do sedaj menjani diski, pakne (prevozenih 250kkm). Reden servis na AC Mobil v MB stane res kot suho zlato. 200€ - z njihovim materialom. To je pa res dosti suhega zlata - ena verizica... Delam z njim 1000km na teden in je avto zelo zanesljiv. Sedaj mi je pricela puscati guma pri servo volanu - popravilo 130€. Vse servise delam na AC Mobil v MB.
Ne recem, da kaj ne more crknit - to pri se se tako dragem avtu zgodi.
Kar se pa tice cene servisa, pa je zadeva zelo relativna. Recimo sosed mi za svojega MB E350 rece, da ma ful poceni servis - samo 600€. To so moji 3je. Je pa res, da je avto v startu tudi stal skoraj 3x vec :)
Avto sem kupil 2 leti star, z 40kkm in se eno leto tovarniske garancije (2,2 dizl) za celih 15k€ (izguba vrednosti vec kot 50% napram novemu). Se naslednjih 250kkm pa mora iti. Potem pa bo po moje potrebna menjava...

Spock83 ::

Kar se tiče vzdrževanja se strinjam s tem člankom... http://www.zurnal24.si/servis-hibrid-vz...

balluf ::

Evo trenutno je situacija taka :

Octavia: mi "dj_uro zrihta" 10%-2300E cca, KONČNA CENA=20700 (v najbližjem Škoda salonu so mi nazadnje ponudili 1,3%-300E cca)
Focus: po telefonu so mi ponudili 4,5%-850E, KONČNA CENA=18100(v najbližjem Ford salonu so mi ponudili strešne nosilce);(:'(
(Plačilo pri obeh 100% ) Kolikor mi zmanjka si bom sposodil-verjetno manjši kredit pri banki.

Za enkrat toliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: balluf ()

Mufasa ::

A loh za finto napises se za kater tip motorja in opreme se gre?
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

balluf ::

Mufasa je izjavil:

A loh za finto napises se za kater tip motorja in opreme se gre?


Octavia: Style 1.2 TSI/81kW
Focus: Titanium 1.0 Ecoboost 92kW

damjan1980 ::

Vidim da eni tu pametujete o turbo bencinskih mlinckih, pisete cele eseje, not pa se niste sedeli, kaj sele vozli.
Vozil sem celo zivljenje vec ali manj bencinske atmosferce od 1.2 do 1.8. Poraba pri teh je bila pri cisto vseh med 7,5 in tudi do 12 litrov po mestu. 12 je dosegla citroenova 1.4 mojstrovina, vozne lastnosti pa najslabse od vseh.
Dizlov ne maram. Sem imel 2, pa ni to to. Na zivce mi gre ropotanje, visja nabavna cena in drazje vzdrzevanje.
In se iz danes na jutri odlocim in kupim VW 1.2 TSI. O tem nisem vedel nic, razen da ima okrog 90km in 1.2 mlincek.
Ko sem jaz to prvic peljal, nisem mogel verjeti. Poskocen bolj od vseh prejsnjih, pa lahko oni biser gori napise doktorat o nekih zakasnitvah, ki jih pozna samo on. Peljem ga enako kot njegove predhodnike, poraba pa od 5.5 do 7.5. Samo za 7.5 ga moram res tiscat do onemoglosti. Vecinoma se vrti okrog 6.5. Potegne iz nizkih vrtljajov takoj, poskocen cisto dovolj. Za mene bomba vozilo. Probleme ima le ko je nalozen do konca, kar pa je tudi pricakovano pri 90km.

Bellzmet ::

Se strinjam. Zgleda da si res edini, ki je dejansko vozil od VAG 1.2 TSI. Drugi so samo na netu prebrali "1.2" in pišejo tukaj doktorate.

r00k ::

Meni ste pa smesni tisti ki ste vozili 1.4 75hp mlinčke stare 25 let, zdej pa vam je 90ks avto vrh današnje ponudbe.. Pa tista o 160kmh in porabi 7l je tudi bolj lovska.

GrimReaper ::

Sam imam 1.4 MultiAir 135, pa ga ne bi preveč hvalil. Saj napram 1.6 NA je občutna razlika, ampak ne obstajajo zastonj 2.0T, kaj šele 6 ali več valjni motorji.
Vsaj zame je pri 135KM oz. 8s do 100 šele normalna vožnja, pač taka da se med pospeševanji ne čaka pretirano in si ne rabiš ravno kave kuhat vmes. Potem vsakih 20KM več se pa šele začnejo pravi užitki.
Povem pa lahko realno porabo pri živahni izvenmestni vožnji, ki se giblje nekje med 11 in 12 litri. Prejšnji 1.6 105 je imel 9l, res pa da novi vsaj tolk več kot pije, tudi bolje gre.
Da se prit na 6l, ampak zame je potem taka vožnja slabša kot pa če 1.2-1.6 atmosferca prestavljaš pri nekje 4000, res pa da bo ta potem pil 7-8l. Da bi vozil nekje vmes, pa sam ne morem, pa itak nisem kupil avta za šparanje, niti avto ni namenjen umirjeni vožnji.

Da ne govorim da ima moj najslabšo možno kombinacijo, turbo, TCT avtomatski menjalnik ter stop/start.
Turbo dela tako kot se zagre samo od 3000 pa do 5000, prestavljanje pri 5000 ne prinese boljših rezultatov kot pri 4500, prej kakšno desetinko ali dve slabše. Torej nekaj takega kot bi vozil dizla.
Tudi tovarniškega podatka navora, 230 Nm @ 1750/min v praksi ni opazit. Lahko da ima tolk, ampak pri pospeševanju se tega ne opazi, ker kot pravim moraš počakat do 3000. Nima zastonj Golf 1.4 TSI 160 poleg turbine tudi kompresor.
Speljevanje levo pred kolono in vključevanje v krožno, ko se ti že nekdo približuje je pa sploh nevarno početje. Na pomoč turbine lahko pozabiš, ker kot rečeno začne filat šele pri 3000, launch controla pa na križišču ravno ne moreš izvajat, ker rabi kontrolirano okolje (leva noga na zavori). Ker nimaš sklopke, je speljevanje slabše kot pri 50KM avtu.
Včeraj mi je avtobus pri zavijanju levo pustil za 3 avte prostora, sem mislil kako bom hitro mimo, sem imel pa še skoraj slabši pospešek kot on.
Danes pa hočem v krožno, pa je bil eden že not, ampak še dovolj daleč da se je dalo vključit, ampak sem se potem povsem po polžje, ravno tolk da je šlo naprej in da je videl da me bo moral počakat.
Stop/start sicer ni tako kritičen, avto spelje praktično v trenutku ko premakneš nogo iz zavore na gas. Je pa vseeno dovolj tečen, da ga izklopim, če se le spomnim, ponavadi šele na križišču.

Tako da naslednji bo vsekakor raje 1.6T 200 kot pa 1.4T 150 (konkretno gledam Astro K), z ročnim menjalnikom in brez stop/start. Časi atmosfercev so pa na žalost mimo, kdor je imel recimo Clia RS 2.0 200 ali BMW 325Ci, ga bo še hudo pogrešal.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Se bojim da res... vse bol se slinim po 'navadnem' 2.0T s cca +200 konji in ročnim menjalnikom. Bo pil 10 a bom že preživel.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

*UGH* tale je pa prav francosko grd.

People pay money for this ?
#brezpodpisa


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7121226 (6625) jest10
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20362857 (35422) urkoman
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28444307 (33746) Sparkxl
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17338457 (31523) Superboyy
»

Nakup novega avta - nasvet (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10218812 (15953) RejZoR

Več podobnih tem