Forum » Na cesti » BMW 116i 2006 vs Megane 1.6 16V 2012
BMW 116i 2006 vs Megane 1.6 16V 2012
GreenT ::
Zdravo!
... imam en 1st world issue.
Pred dobrimi 5-imi leti sem začel gradit hišo in s kletvicam na avto.net pospremil volva, ki mi je naredil za kako fasado minusa. Takat sem se preklel, da avta višjega cenovnega razreda ne povoham več. Nikoli! Stran metanje denarja. Imel sem dost in šel na Renault ter hotu kupit clia. Najcnej najbolj navadnega clia. Avto, ki bo nov in bo naslednih 10let, ko se bom ukvarjal z bajto, cimmanj sral. Ker je imel Megane Generation popolnoma isto ceno, sem na koncu vzel slednjega in bil 5let čist zadovoljen. Avto ni volvo, je bolj kot ne plastik fantastik,...ampak je poceni za vzdrzevanje, prijeten za vozit in nasploh fajn avto za tipicnega Slovenca. Pa prevažat cement v prtljažniku.
5 let kasnej bajta stoji. Kredit je sicer ostal,...ampak vseeno. In zdej se moja mati odločjo, da bi prodali svoj BMW 116i l.2006. Avto ima 80.000km in je bil realno vožen samo kakih 5let. Nima niti praske in prou neverjetno je notri po 10ih letih še vedno vonj po novi plastiki. Men gre kr na jok ko to gledam. Avto je lep. Moder. BMW. Kaj bi vi nardili. Bi nardili menjavo? Megana na avto.net za kakih 7-8k, ...in odkup beemerja. Kilometrov ma megane kakih 60k. Rabim pa avto dons za nič drugega kot 20km dnevno na šiht in to je to. Kar me seveda skrbi so cene servisov, .... še vedno plačujem kredit in 1000evrov za neke brezvezne fore 3x na leto lih ne bi plačval. Poraba 116ke, prve generacija je pa kakih 10 litrov na 100km. Megane 6.5lt. Ampak to sem pripravljen požret.
:)
... imam en 1st world issue.
Pred dobrimi 5-imi leti sem začel gradit hišo in s kletvicam na avto.net pospremil volva, ki mi je naredil za kako fasado minusa. Takat sem se preklel, da avta višjega cenovnega razreda ne povoham več. Nikoli! Stran metanje denarja. Imel sem dost in šel na Renault ter hotu kupit clia. Najcnej najbolj navadnega clia. Avto, ki bo nov in bo naslednih 10let, ko se bom ukvarjal z bajto, cimmanj sral. Ker je imel Megane Generation popolnoma isto ceno, sem na koncu vzel slednjega in bil 5let čist zadovoljen. Avto ni volvo, je bolj kot ne plastik fantastik,...ampak je poceni za vzdrzevanje, prijeten za vozit in nasploh fajn avto za tipicnega Slovenca. Pa prevažat cement v prtljažniku.
5 let kasnej bajta stoji. Kredit je sicer ostal,...ampak vseeno. In zdej se moja mati odločjo, da bi prodali svoj BMW 116i l.2006. Avto ima 80.000km in je bil realno vožen samo kakih 5let. Nima niti praske in prou neverjetno je notri po 10ih letih še vedno vonj po novi plastiki. Men gre kr na jok ko to gledam. Avto je lep. Moder. BMW. Kaj bi vi nardili. Bi nardili menjavo? Megana na avto.net za kakih 7-8k, ...in odkup beemerja. Kilometrov ma megane kakih 60k. Rabim pa avto dons za nič drugega kot 20km dnevno na šiht in to je to. Kar me seveda skrbi so cene servisov, .... še vedno plačujem kredit in 1000evrov za neke brezvezne fore 3x na leto lih ne bi plačval. Poraba 116ke, prve generacija je pa kakih 10 litrov na 100km. Megane 6.5lt. Ampak to sem pripravljen požret.
:)
GreenT ::
To vem ja. Že takrat ko ga je kupla sem se za glavo prjel. Pomoje sploh najslabš motor kar je bmw kdaj dal ven. Velike pije in nič ne da od sebe. Samo, ...jst sem bl volvo/megane driver. Vozim se 40, tm k je 50 omejitev in mi moč motorja ne predstavla lih neke hude ovire. Poraba je pa pač taka kot je,... pr 600km na mesc je dost vseeno.
PALOMINO ::
BMW 1 je kar se tiče prostora na ravni Clia. Če se pališ na nemško plehovje menjaj...sicer pa...
blackbfm ::
Avto ima 80.000km in je bil realno vožen samo kakih 5let. Nima niti praske in prou neverjetno je notri po 10ih letih še vedno vonj po novi plastiki
Ne sanjaj, po 10k km oz enem letu avto ni vec kot nov. No lahko je pa vseeno solidno ohranjen ne recem .. Sam nevem kdo pri zdravi pameti bi menjal avto ki mu zadostuje za 6 let starejsa jajca.. Makes no sense
shadeX ::
Če bi bil sam v tvoji koži menjave ne bi menjal, ker:
- Si ne bi upal privoščiti nepotrebnih stroškov glede na to da bi imel kredit
- Kot praviš sam si z Meganom zadovoljen (zakaj torej reskirat potencialne probleme z dražjim vzdrževanjem?)
- Večja poraba bencina (po tvoji navedbi - tega nisem sam preverjal. Se mi pa zdi 10l dost za 1.6 in avta s tako porabo nebi vzel niti v sanjah)
- BMW ima 11 let, Megane 5. Jaz za starejši avto z več kilometri ne bi menjal :)
- (moje osebno mnenje) BMW Serije 1 ni tako drastično lep v primerjavi z drugimi BMW-ji (npr serija 3,5)
- Si ne bi upal privoščiti nepotrebnih stroškov glede na to da bi imel kredit
- Kot praviš sam si z Meganom zadovoljen (zakaj torej reskirat potencialne probleme z dražjim vzdrževanjem?)
- Večja poraba bencina (po tvoji navedbi - tega nisem sam preverjal. Se mi pa zdi 10l dost za 1.6 in avta s tako porabo nebi vzel niti v sanjah)
- BMW ima 11 let, Megane 5. Jaz za starejši avto z več kilometri ne bi menjal :)
- (moje osebno mnenje) BMW Serije 1 ni tako drastično lep v primerjavi z drugimi BMW-ji (npr serija 3,5)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
sandmat ::
Če bi bil sam v tvoji koži menjave ne bi menjal, ker:
- Si ne bi upal privoščiti nepotrebnih stroškov glede na to da bi imel kredit
- Kot praviš sam si z Meganom zadovoljen (zakaj torej reskirat potencialne probleme z dražjim vzdrževanjem?)
- Večja poraba bencina (po tvoji navedbi - tega nisem sam preverjal. Se mi pa zdi 10l dost za 1.6 in avta s tako porabo nebi vzel niti v sanjah)
- BMW ima 11 let, Megane 5. Jaz za starejši avto z več kilometri ne bi menjal :)
- (moje osebno mnenje) BMW Serije 1 ni tako drastično lep v primerjavi z drugimi BMW-ji (npr serija 3,5)
This.
zakaj bi menjal megana, ki ti funkcionira, nimaš z njim problemov in te kup stroškov, ki pride z leti, ne čaka naslednji mesec po menjavi?
Še en argument: mislim, da je megane po prostornosti v plusu napram bmw 1, ki je rang cliota (s 4kratnikom cene slednjega, a vseeno).
GreenT ::
Ne vem, jest mam en kup mešanih občutkov. Nisem se še odločil.
Ta podalšan vikend sm oba avta u nulo spucal in si ju orenk ogledal. Gre za dva popolnoma različna avtomobila. Konc koncev je megane-generation, nov(!) stal 10.800e. BMW pa 23.000e.
Kar me najbolj moti pri meganu je že kr precej vidna rja na podvozju, ...pa na pragovih vrat so tut kr konkretne pikice. Gumbi od radia so se odluščli, zici kažejo obrabo, panti na vratih pokajo, etc.... Pa sem avto res pazil. Za 60k/5let se mu pozna kr precej obrabe. Sej drugače je avto fajn. Prostoren, poceni, varčen,...sam je pa daleč od kakšne kvalitete. Stikala in materiali so plastik fantastik. Vozi se pa tko mehko, da je že kr mal nevarno. Nisem prepričan, da je to lih "lastnost" teh avtomobilov. Bl sumim na kakšno šparanje pr tehnologiji podvozij. Res je smotan, ker se pred vsakim ovinkom mal userjes, ... al bo slo s 50kmh skos, al ne. To je budget avto in je kot tak tut narjen. Poleg tega je za avtocesto popolnoma neprimeren. Pr 130kmh je tak hrup, da se komej pogovarjaš. Poraba pa dvojna.
Po drugi stranj je pa defenitivno plus super poceni vzdrževanje. Mehanik je za vsakim vogalom. Pa furanje po makadamu in slabih cestah ni tak problem, ker je tok mehek avto. Plus je tut, da je avto za svojo velikost neverjetno prostoren. Prtlažnik je ogromen, spredej je placa dovolj tut za koga višjiga,...
Dočim BMW je dve klasi bolj kvalitetno narjen. Podvozje je zaščiteno kot se zagre, lak se že na oko vidi, da je kakšen sloj več, gumbi/stikala so konkretni in dajejo občutek kakovosti. Da o tem, da je razlika o vožnji kot dan in noč ne bi. Jutr ga pelem mal šmirastim doharjem pokazat, da ga prklopjo mal na aparate in da vidm kakšna je dejanska situacija. Kar gledam na netu te avti nekih težav naj ne bi meli. Bo pa verjetno za nardit saj mali servis, bremze, gume, pa še kej se bo najdlo,... Če res ni kakih štal s tem konkretnim avtom,....ah.....ne vem,....
Ta podalšan vikend sm oba avta u nulo spucal in si ju orenk ogledal. Gre za dva popolnoma različna avtomobila. Konc koncev je megane-generation, nov(!) stal 10.800e. BMW pa 23.000e.
Kar me najbolj moti pri meganu je že kr precej vidna rja na podvozju, ...pa na pragovih vrat so tut kr konkretne pikice. Gumbi od radia so se odluščli, zici kažejo obrabo, panti na vratih pokajo, etc.... Pa sem avto res pazil. Za 60k/5let se mu pozna kr precej obrabe. Sej drugače je avto fajn. Prostoren, poceni, varčen,...sam je pa daleč od kakšne kvalitete. Stikala in materiali so plastik fantastik. Vozi se pa tko mehko, da je že kr mal nevarno. Nisem prepričan, da je to lih "lastnost" teh avtomobilov. Bl sumim na kakšno šparanje pr tehnologiji podvozij. Res je smotan, ker se pred vsakim ovinkom mal userjes, ... al bo slo s 50kmh skos, al ne. To je budget avto in je kot tak tut narjen. Poleg tega je za avtocesto popolnoma neprimeren. Pr 130kmh je tak hrup, da se komej pogovarjaš. Poraba pa dvojna.
Po drugi stranj je pa defenitivno plus super poceni vzdrževanje. Mehanik je za vsakim vogalom. Pa furanje po makadamu in slabih cestah ni tak problem, ker je tok mehek avto. Plus je tut, da je avto za svojo velikost neverjetno prostoren. Prtlažnik je ogromen, spredej je placa dovolj tut za koga višjiga,...
Dočim BMW je dve klasi bolj kvalitetno narjen. Podvozje je zaščiteno kot se zagre, lak se že na oko vidi, da je kakšen sloj več, gumbi/stikala so konkretni in dajejo občutek kakovosti. Da o tem, da je razlika o vožnji kot dan in noč ne bi. Jutr ga pelem mal šmirastim doharjem pokazat, da ga prklopjo mal na aparate in da vidm kakšna je dejanska situacija. Kar gledam na netu te avti nekih težav naj ne bi meli. Bo pa verjetno za nardit saj mali servis, bremze, gume, pa še kej se bo najdlo,... Če res ni kakih štal s tem konkretnim avtom,....ah.....ne vem,....
kingsix ::
Prvič slišim za težave z rjo na Renault... mam laguno letnik 2007 in nima pikice rje. Stric ma letnik 2001 scenicvin enako - niti pikice rje.
Skratka..kot si sam zaključik gre za avta kjer je razlika v ceni več kot x2.
Je pa Renojev 1.6 motor boljši od BMWjevega in splošno zelo cenejši za vzdrževanje. Osebno se mi zdi no brainer...
Skratka..kot si sam zaključik gre za avta kjer je razlika v ceni več kot x2.
Je pa Renojev 1.6 motor boljši od BMWjevega in splošno zelo cenejši za vzdrževanje. Osebno se mi zdi no brainer...
shadeX ::
Meni se zdi da si se že odločil kateri avto bi imel raje in tukaj iščeš samo potrditev, da imaš prav. V prvem postu nisi naštel teh slabosti na meganu, ki si jih povedal sedaj :)
Ganon ::
Niti slučajno ne bi menjal. Predrago vzdrževanje. Bog ne daj, da pride do kakšne okvare.
Pri pet let starem avtomobilu? Avto si pazil? Dal sem skozi že kar nekaj Renaultov in niti pri enem samem ni bilo težav, ki jih omenjaš. Doma imamo še vedno Clia letnik 2003 in ni ne rjav, nima ne obrabljenih gumbov, ne sedežev, ničesar. Nakladaš, da glava boli.
Kar me najbolj moti pri meganu je že kr precej vidna rja na podvozju, ...pa na pragovih vrat so tut kr konkretne pikice. Gumbi od radia so se odluščli, zici kažejo obrabo, panti na vratih pokajo, etc.... Pa sem avto res pazil.
Pri pet let starem avtomobilu? Avto si pazil? Dal sem skozi že kar nekaj Renaultov in niti pri enem samem ni bilo težav, ki jih omenjaš. Doma imamo še vedno Clia letnik 2003 in ni ne rjav, nima ne obrabljenih gumbov, ne sedežev, ničesar. Nakladaš, da glava boli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
Unknown_001 ::
Ps. Glede stikal naj te potolažim. Stikala so v VSEH avtomobilih (verjetno nimaš RR) ena tistih komponent ki je najbolj šparovno narejena. Edina zahteva je, da paše na mesto vgradnje in da je zunanja površina estetsko sprejemljiva kar pa ni težko doseči. Dolivek na hrbtni strani ali skritem robu povrh pa peskana tekstura.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
sandmat ::
Niti slučajno ne bi menjal. Predrago vzdrževanje. Bog ne daj, da pride do kakšne okvare.
Kar me najbolj moti pri meganu je že kr precej vidna rja na podvozju, ...pa na pragovih vrat so tut kr konkretne pikice. Gumbi od radia so se odluščli, zici kažejo obrabo, panti na vratih pokajo, etc.... Pa sem avto res pazil.
Pri pet let starem avtomobilu? Avto si pazil? Dal sem skozi že kar nekaj Renaultov in niti pri enem samem ni bilo težav, ki jih omenjaš. Doma imamo še vedno Clia letnik 2003 in ni ne rjav, nima ne obrabljenih gumbov, ne sedežev, ničesar. Nakladaš, da glava boli.
tudi jaz lahko to potrdim - več renaultov dal skozi, na enem se niso luščili gumbi. 6 let star Megane 3 GT line je kot nov. Rje ni nikjer, gumbi so kot novi. V kolikor je obraba posledica tvoje uporabe, pričakuj, da bo enako z bmwjem.
DamijanD ::
Ne razumem pa zakaj bi moral BMWja peljati na servis in ne vem kaj preverjati. Ali ni bil avto redno servisiran? - glede na to da gre za družinski avto maš dostop do vseh realnih informacij...
b3D_950 ::
Bl sumim na kakšno šparanje pr tehnologiji podvozij. Res je smotan, ker se pred vsakim ovinkom mal userjes, ... al bo slo s 50kmh skos, al ne. To je budget avto in je kot tak tut narjen.
Preveri stanje amortizerjev in fedrov.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
jero_no1 ::
Bl sumim na kakšno šparanje pr tehnologiji podvozij. Res je smotan, ker se pred vsakim ovinkom mal userjes, ... al bo slo s 50kmh skos, al ne. To je budget avto in je kot tak tut narjen.
Preveri stanje amortizerjev in fedrov.
To je po mojih izkušnjah kar splošna lastnost (predvsem cenejših) francoskih avtov.
carota ::
@OP, glede na to, da poznaš vse detajle obeh, in se ne moreš odločiti, pomeni, da so plusi in minusi pri obeh opcijah enakovredni. Rešitev je preprosta - vrzi kovanec in vzemi BMW-ja.
HotBurek ::
Menjaj avto, prodaj Megana. Sploh, če nisi velik 2m, ker je 1ka res majhna notri.
V BMWju se pelješ bolješe, ker ima avto spredaj motor, zadaj pogon, ter 50/50 razporeditev teže med sprednjo in zadnjo osjo.
Je pa 116 res low end za BMWje, tko da nekih presežkov ni za pričakovat. Če ti je avto ok, zunaj in notraj, te oprema, ki je verjetno osnovna, pol je pač poceni začetek. Naslednji, čez 10 let je lahko serija 3...
Ampak, boš imel avto, s katerim lahko pozimi, ko je sneg, zapelješ pred nakupovalni center in malo podriftaš. Če je poletje vroče, je pozimi veliko snega. Ne bo ti žal, pa še fun je ;)
Cena servisov na BMWjih je tam od oka "malo dražja" (ene 20% napram kakmu VW ali še kaj nižji rang), ker je tud material na koncu "malo boljši", tako da za dražji servis dobiš tudi boljši material.
Kam si peljal oz. voziš avto na servis, če ni skrivnost?
To, da je avto letnik 2006 in da je star 11 let ni problem. Ima zgolj 80k kilometrov in to šteje. Kater EURO ima? Če ima EURO4, potem ga lahko voziš še 10 let bp.
V BMWju se pelješ bolješe, ker ima avto spredaj motor, zadaj pogon, ter 50/50 razporeditev teže med sprednjo in zadnjo osjo.
Je pa 116 res low end za BMWje, tko da nekih presežkov ni za pričakovat. Če ti je avto ok, zunaj in notraj, te oprema, ki je verjetno osnovna, pol je pač poceni začetek. Naslednji, čez 10 let je lahko serija 3...
Ampak, boš imel avto, s katerim lahko pozimi, ko je sneg, zapelješ pred nakupovalni center in malo podriftaš. Če je poletje vroče, je pozimi veliko snega. Ne bo ti žal, pa še fun je ;)
Cena servisov na BMWjih je tam od oka "malo dražja" (ene 20% napram kakmu VW ali še kaj nižji rang), ker je tud material na koncu "malo boljši", tako da za dražji servis dobiš tudi boljši material.
Kam si peljal oz. voziš avto na servis, če ni skrivnost?
To, da je avto letnik 2006 in da je star 11 let ni problem. Ima zgolj 80k kilometrov in to šteje. Kater EURO ima? Če ima EURO4, potem ga lahko voziš še 10 let bp.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
anketar ::
no brainer, prodaj megana, pa fukn plin v bmw-ja, ko boš čez par let prodaju bmw-ja boš lahka dal 800-1000€ večjo ceno od ostalih (za materiale pa poglej tud na kkšnem odpadu itd. se da kr dost stvari najt)
blackbfm ::
ko boš čez par let prodaju bmw-ja boš lahka dal 800-1000€ večjo ceno od ostalih
lah ga bo pelu na odpad
anketar ::
pred odpadom bo še vedno neki vreden, zdej je okol 6k, če ni lagal o ohranjenosti, še vedno ga lahko proda na hrvaško, ker je več kot euro3 standard al pa v srbijo, bosno
Gambino ::
Pa kdo še kupuje takšna jajčka od BMW1 letnik 2006. Pa takšna jajca samo mulci f.... kupujejo. To so jajca in če hočeš še veliko vložit potem kar kupi.
WarpedGone ::
Zamenjaj.
In čez 3 mesec odpri novo temo, kater avto kupi. Karkoli razen, volva ali BMW, aja pa, renaulta tut ne.
116i? Really?
Če bi mel BMW si kup bmw ne pa nek poor-man-11-let-star-izgovor
In čez 3 mesec odpri novo temo, kater avto kupi. Karkoli razen, volva ali BMW, aja pa, renaulta tut ne.
116i? Really?
Če bi mel BMW si kup bmw ne pa nek poor-man-11-let-star-izgovor
Zbogom in hvala za vse ribe
konspirator ::
Hudobec82
Zakaj bi se ti zaradi nje sekiral ?
Če ga je kupila naj ga še proda (ta jajca od bosanskega motornega vvozila).
Pri meni si je sorodnik kupil zanič telefon (cat b30 na tipke) z zanič kamero, ki ga ne moreš uporabiti niti kot modem za internet (ne dela na w7,8.1 10 niti na ubuntu), skupaj z oderuško naročnino pri telekomu (11 eur za 500 enot, na mesec porabi za 10 (enot) minut pogovorov, vezava 2 leti).Sem mu rekel naj raje predčasno prekine in požre svoj zajeb, samo je trmast in bo vztrajal do konca.
5 let kasnej bajta stoji. Kredit je sicer ostal,...ampak vseeno. In zdej se moja mati odločjo, da bi prodali svoj BMW 116i l.2006. Avto ima 80.000km in je bil realno vožen samo kakih 5let. Nima niti praske in prou neverjetno je notri po 10ih letih še vedno vonj po novi plastiki. Men gre kr na jok ko to gledam.
Zakaj bi se ti zaradi nje sekiral ?
Če ga je kupila naj ga še proda (ta jajca od bosanskega motornega vvozila).
Pri meni si je sorodnik kupil zanič telefon (cat b30 na tipke) z zanič kamero, ki ga ne moreš uporabiti niti kot modem za internet (ne dela na w7,8.1 10 niti na ubuntu), skupaj z oderuško naročnino pri telekomu (11 eur za 500 enot, na mesec porabi za 10 (enot) minut pogovorov, vezava 2 leti).Sem mu rekel naj raje predčasno prekine in požre svoj zajeb, samo je trmast in bo vztrajal do konca.
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
anketar ::
WarpedGone je izjavil:
Zamenjaj.
In čez 3 mesec odpri novo temo, kater avto kupi. Karkoli razen, volva ali BMW, aja pa, renaulta tut ne.
116i? Really?
Če bi mel BMW si kup bmw ne pa nek poor-man-11-let-star-izgovor
Pa kdo še kupuje takšna jajčka od BMW1 letnik 2006. Pa takšna jajca samo mulci f.... kupujejo. To so jajca in če hočeš še veliko vložit potem kar kupi.
če rab avto za 20km dnevno pa da ne bo crknu v ovinku, bmw mu bo več kot dovolj služu (kolk bo pa vložu v bmw par kosov? ne sanji)
GreenT ::
Evo! 14dni je mem. Čist sm moker.
Ne.
Resno. Hotu sem mal počakat, preden nadaljujem, da zberem misli, se umirim in napišem besedo ali dve.
Megana sem še tisti dan mal peljal mimo vaških prodajalcev in zanj nakonc iztržil 6500e. Brez drame in komplikacij. Zadovoljen sem tako-tako.... Lahko bi bil kakšen stotak več. Morm pa rečt, da se prodajalci niso kej dost grebl zanga. Teh avtomobilov je ko listja, ... Vseeno sem bil vesel, (in sm še), da sem se ga znebil. Avto je bil milo rečeno, slabe kvalitete in kazal so se že prvi problemi. Sej pravim, ne bom še enkrat našteval.
Z mat sva se torej še isti dan zmenila za prodajo BMW-ja. Na konc ga je dala za 4000e. Kar je precej pod ceno. Res pa je, da je avto 5let stal v garaži in bi se lahko hitro kakšen problem pokazal. (no, mogoče se še bo). Imam pa še vedno 2.5k v žepu za morebitne težave in neprijetnosti. Pač nisem sanjač, avto je starejši letnik in mislt, da ne bo šlo nikol nič narobe je naivno. Zdej ga vozim že 14dni in lahko po pravic povem, da sem navdušen, mi ni žal in je to vseeno čist drug svet kot Renault. Pred enim mescem bi bil hud, če bi mi kdo reku, da je Renault jajc,...ampak zdej vidim, da je res. Že sam feeling, kako se avto pelje, pospešuje (kljub isti kubaturi), se drži ceste,... je neprimeno boljši kot pri Meganu. Da o kvaliteti materialov ne izgubljam besed. Avto je dejansko užitek vozit. Komej čakam, da se lahko kam zapeljem.
Kakorkoli že, avto sem peljal tudi na neuradni servis. Servis z računom in štemplom, se razumemo, ...ne kak popoldanski fušar. Na pregled v pravem pomenu besede. Menjava svečk, olja, filter olja, filter klime, filter kabine, svečke in sprednje ploščice s senzorji, so me prišle 280e. Verjetno bi blo res na uradnem servisu to 2x, ampak cena se mi zdi ugodna. To je popolnoma isto al pa še cenej kot Reno.
Vsekakor pa poročam, takoj ko bo kej novega. :)
Ne.
Resno. Hotu sem mal počakat, preden nadaljujem, da zberem misli, se umirim in napišem besedo ali dve.
Megana sem še tisti dan mal peljal mimo vaških prodajalcev in zanj nakonc iztržil 6500e. Brez drame in komplikacij. Zadovoljen sem tako-tako.... Lahko bi bil kakšen stotak več. Morm pa rečt, da se prodajalci niso kej dost grebl zanga. Teh avtomobilov je ko listja, ... Vseeno sem bil vesel, (in sm še), da sem se ga znebil. Avto je bil milo rečeno, slabe kvalitete in kazal so se že prvi problemi. Sej pravim, ne bom še enkrat našteval.
Z mat sva se torej še isti dan zmenila za prodajo BMW-ja. Na konc ga je dala za 4000e. Kar je precej pod ceno. Res pa je, da je avto 5let stal v garaži in bi se lahko hitro kakšen problem pokazal. (no, mogoče se še bo). Imam pa še vedno 2.5k v žepu za morebitne težave in neprijetnosti. Pač nisem sanjač, avto je starejši letnik in mislt, da ne bo šlo nikol nič narobe je naivno. Zdej ga vozim že 14dni in lahko po pravic povem, da sem navdušen, mi ni žal in je to vseeno čist drug svet kot Renault. Pred enim mescem bi bil hud, če bi mi kdo reku, da je Renault jajc,...ampak zdej vidim, da je res. Že sam feeling, kako se avto pelje, pospešuje (kljub isti kubaturi), se drži ceste,... je neprimeno boljši kot pri Meganu. Da o kvaliteti materialov ne izgubljam besed. Avto je dejansko užitek vozit. Komej čakam, da se lahko kam zapeljem.
Kakorkoli že, avto sem peljal tudi na neuradni servis. Servis z računom in štemplom, se razumemo, ...ne kak popoldanski fušar. Na pregled v pravem pomenu besede. Menjava svečk, olja, filter olja, filter klime, filter kabine, svečke in sprednje ploščice s senzorji, so me prišle 280e. Verjetno bi blo res na uradnem servisu to 2x, ampak cena se mi zdi ugodna. To je popolnoma isto al pa še cenej kot Reno.
Vsekakor pa poročam, takoj ko bo kej novega. :)
shadeX ::
Pred enim mescem bi bil hud, če bi mi kdo reku, da je Renault jajc,...ampak zdej vidim, da je res.
BMW je tudi jajc, če se vsedeš in zapelješ z avtom še višjega cenovnega razreda. Avto je vsekakor boljši kot si že sam opazil, ampak ga boš temu primerno tudi plačal. Renault je avto za povprečnega slovenca ampak te bo vseeno pripeljal od točke A do točke B, tako kot BMW. S tem, da boš za to bolj luksuzno pot več plačal.
Kakorkoli važno, da si na koncu zadovoljen in upam da ti bo avto dobro služil. Srečno vožnjo.
MaliJanez ::
Evo! 14dni je mem. Čist sm moker.
Ne.
Resno. Hotu sem mal počakat, preden nadaljujem, da zberem misli, se umirim in napišem besedo ali dve.
Megana sem še tisti dan mal peljal mimo vaških prodajalcev in zanj nakonc iztržil 6500e. Brez drame in komplikacij. Zadovoljen sem tako-tako.... Lahko bi bil kakšen stotak več. Morm pa rečt, da se prodajalci niso kej dost grebl zanga. Teh avtomobilov je ko listja, ... Vseeno sem bil vesel, (in sm še), da sem se ga znebil. Avto je bil milo rečeno, slabe kvalitete in kazal so se že prvi problemi. Sej pravim, ne bom še enkrat našteval.
Z mat sva se torej še isti dan zmenila za prodajo BMW-ja. Na konc ga je dala za 4000e. Kar je precej pod ceno. Res pa je, da je avto 5let stal v garaži in bi se lahko hitro kakšen problem pokazal. (no, mogoče se še bo). Imam pa še vedno 2.5k v žepu za morebitne težave in neprijetnosti. Pač nisem sanjač, avto je starejši letnik in mislt, da ne bo šlo nikol nič narobe je naivno. Zdej ga vozim že 14dni in lahko po pravic povem, da sem navdušen, mi ni žal in je to vseeno čist drug svet kot Renault. Pred enim mescem bi bil hud, če bi mi kdo reku, da je Renault jajc,...ampak zdej vidim, da je res. Že sam feeling, kako se avto pelje, pospešuje (kljub isti kubaturi), se drži ceste,... je neprimeno boljši kot pri Meganu. Da o kvaliteti materialov ne izgubljam besed. Avto je dejansko užitek vozit. Komej čakam, da se lahko kam zapeljem.
Kakorkoli že, avto sem peljal tudi na neuradni servis. Servis z računom in štemplom, se razumemo, ...ne kak popoldanski fušar. Na pregled v pravem pomenu besede. Menjava svečk, olja, filter olja, filter klime, filter kabine, svečke in sprednje ploščice s senzorji, so me prišle 280e. Verjetno bi blo res na uradnem servisu to 2x, ampak cena se mi zdi ugodna. To je popolnoma isto al pa še cenej kot Reno.
Vsekakor pa poročam, takoj ko bo kej novega. :)
Če misliš da maš dober avto, 11 let star BMW 1 serija, se mi smiliš Nevem če sem se že kdaj vozil v večji žalosti od avta kot je to. BMW 116i 2009 letnik. Beda od bede druga nemorem rečt.
anketar ::
kaj ste nesramni, ko da vsi furate najnovejše 3-ke al pa meme audi-je, čestitke da si izbral edino pravo rešitev, zdej sam še pozab, da žmigavci obstajajo pa si zmagu :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: anketar ()
bambam20 ::
Če misliš da maš dober avto, 11 let star BMW 1 serija, se mi smiliš Nevem če sem se že kdaj vozil v večji žalosti od avta kot je to. BMW 116i 2009 letnik. Beda od bede druga nemorem rečt.
Se opolnoma strinjam s tabo. Samo 10s do 100 km/H ima pospešek in končno 200 km/H. Res. Ena velika žalost.
shadeX ::
Ja in kaj ima to veze? A ni končni rezultat pomemben - da je uporabnik zadovoljen? Pa četudi bi megana zamenjal za yugota.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
bambam20 ::
Ja in kaj ima to veze? A ni končni rezultat pomemben - da je uporabnik zadovoljen? Pa četudi bi megana zamenjal za yugota.
Neki se omenja, kako zanič je ta motor v BMW-ju. Smeh. NOben motor v BMW.ju ni slab. Vsi vlečejo zelo dobro. Tudi tisti iz leta 2006. edino porabo po mestu ima pa visoko.
konspirator ::
Če misliš da maš dober avto, 11 let star BMW 1 serija, se mi smiliš Nevem če sem se že kdaj vozil v večji žalosti od avta kot je to. BMW 116i 2009 letnik. Beda od bede druga nemorem rečt.
Se opolnoma strinjam s tabo. Samo 10s do 100 km/H ima pospešek in končno 200 km/H. Res. Ena velika žalost.
Važno da je op sedaj formalno član v klubu voznikov bosanskega motornega vvozila.Še štiri alpina nalepke https://www.aliexpress.com/item/2015-Ne... daš gor in bo šel avto vsaj 20 kmh več !
To je približno isti fenomen kot honda vtec fanboji.
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
shadeX ::
Važno da je op sedaj včlanjen v klub voznikov bosanskega motornega vvozila.
In spet, kaj ima to sploh veze oz. zakaj bi bil to tvoj problem?
MaliJanez ::
Smešni ste mi eni. Ko vsi vemo da ni vsak BMW pravi BMW in tudi vsak mercedes ni mercedes tak kot tudi vsak audi ni audi. Ponavadi so/ste glih tisti najglasnejši ko vozite najnižje razrede teh znamk ali pa avto star 15-20 let in ga je čisto čas povozil samo ne glavno da je bmw pa ni važno če je avto podpovprečen ali pa že za na odpad, samo da je znak na havbi a ne :D
Pravi bmw se zacne od 4. Serije navzgor, audi od a5 dalje in mercedes od e mogoče od C navzgor, ker te nižje serije niso nič posebnega samo firmo plačaš avto pa je povprečen. Prava sveta trojica se začne pri 60-70k in navzgor.
Pravi bmw se zacne od 4. Serije navzgor, audi od a5 dalje in mercedes od e mogoče od C navzgor, ker te nižje serije niso nič posebnega samo firmo plačaš avto pa je povprečen. Prava sveta trojica se začne pri 60-70k in navzgor.
bambam20 ::
Unknown_001 ::
Evo! 14dni je mem. Čist sm moker.
Ne.
Resno. Hotu sem mal počakat, preden nadaljujem, da zberem misli, se umirim in napišem besedo ali dve.
Megana sem še tisti dan mal peljal mimo vaških prodajalcev in zanj nakonc iztržil 6500e. Brez drame in komplikacij. Zadovoljen sem tako-tako.... Lahko bi bil kakšen stotak več. Morm pa rečt, da se prodajalci niso kej dost grebl zanga. Teh avtomobilov je ko listja, ... Vseeno sem bil vesel, (in sm še), da sem se ga znebil. Avto je bil milo rečeno, slabe kvalitete in kazal so se že prvi problemi. Sej pravim, ne bom še enkrat našteval.
Z mat sva se torej še isti dan zmenila za prodajo BMW-ja. Na konc ga je dala za 4000e. Kar je precej pod ceno. Res pa je, da je avto 5let stal v garaži in bi se lahko hitro kakšen problem pokazal. (no, mogoče se še bo). Imam pa še vedno 2.5k v žepu za morebitne težave in neprijetnosti. Pač nisem sanjač, avto je starejši letnik in mislt, da ne bo šlo nikol nič narobe je naivno. Zdej ga vozim že 14dni in lahko po pravic povem, da sem navdušen, mi ni žal in je to vseeno čist drug svet kot Renault. Pred enim mescem bi bil hud, če bi mi kdo reku, da je Renault jajc,...ampak zdej vidim, da je res. Že sam feeling, kako se avto pelje, pospešuje (kljub isti kubaturi), se drži ceste,... je neprimeno boljši kot pri Meganu. Da o kvaliteti materialov ne izgubljam besed. Avto je dejansko užitek vozit. Komej čakam, da se lahko kam zapeljem.
Kakorkoli že, avto sem peljal tudi na neuradni servis. Servis z računom in štemplom, se razumemo, ...ne kak popoldanski fušar. Na pregled v pravem pomenu besede. Menjava svečk, olja, filter olja, filter klime, filter kabine, svečke in sprednje ploščice s senzorji, so me prišle 280e. Verjetno bi blo res na uradnem servisu to 2x, ampak cena se mi zdi ugodna. To je popolnoma isto al pa še cenej kot Reno.
Vsekakor pa poročam, takoj ko bo kej novega. :)
Srečno in varno na cesti z novo pridobitvijo.
Ja definitivno je razlika. Nobena znamka ni dobrodelna ustanova da ti bodo enako dober avto prodajal bolj "pošteno" kot ostali. Kar pomeni da so cene vse tam tam, le fora je v tem, da če hočeš boljše, to plačaš.
Pa mimgrede renojevi uradni servisi so med dražjimi. Drsgo ko pras***
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Invictus ::
Če kupuješ rabljen avto, vzameš tistega za katerega imaš dobrega in zanesljivega mehanika .
Vse znamke so kot rabljeni avti v redu, če so pravilno vzdrževani... Sam to včasih preveč stane...
Vse znamke so kot rabljeni avti v redu, če so pravilno vzdrževani... Sam to včasih preveč stane...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
bambam20 ::
Unknown_001 ::
Če kupuješ rabljen avto, vzameš tistega za katerega imaš dobrega in zanesljivega mehanika .
Vidiš. Tole misel si bom pa zapomnil. Dobrih je malo. Slabih pa ogromno.
Kolega je volvota servisiral pri takem ki mu je povsem dobre dele sabotiral. Kako je to legalno možno... je pa baje bilo vse na šwarc
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
kingsix ::
Unknown_001 ::
Pravi bmw se zacne od 4. Serije navzgor,
Pravi BMW se začne pri 6-ih cilindrih in je bencinar.
This guy gets it.
I've got better one.
Avto z mašino pod 2 litra je prdalica.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
bambam20 ::
Unknown_001 je izjavil:
Pravi bmw se zacne od 4. Serije navzgor,
Pravi BMW se začne pri 6-ih cilindrih in je bencinar.
This guy gets it.
I've got better one.
Avto z mašino pod 2 litra je prdalica.
Ti si precej premlad, da bi razumel to interno šalo, ki kroži med ljubitelji BMW vozil.
GreenT ::
Ja pa ne. Lejte, ... vsak po svojih zmožnostih. Seveda je 116i jajc in švoh, če voziš M5, k košta kot bajta na periferiji. Ampak avto za tak denar je zame pač nedosegljiv. In mislm, da tut za večino folka v Sloveniji. Eno je tisto, kar si želiš in gledaš na netu, drugo pa tisto, kar si dejansko lahko prvošiš ob kreditu za bajto, otrocih, dopustih, hrani, položnicah in povprečni plači. Za moje zmožnosti je 116i en mali popolnoma nesamoumevni luksuz in sem v tej smeri tut razmišljal, ko sem odpru to temo. Bi dali za malo bolši avto malo več? Vam je vseeno al mate BMW al Renoja,..al Kio al Toyoto? Sam priznam, da sem z leti (in živlenskimi stroški), bolj v tej smeri razmišljal, ... avto najcnej možn in najcnej vzdrževanje. Ampak problem je, ker to ni ultimativna resnica. Avto je vseeno nekej več. Vseen ti predstavla nek užitek, veselje, ponos,...za kerga se splača kakšen dinar več dat? ..... A ni res?
Unknown_001 ::
Ti si precej premlad, da bi razumel to interno šalo, ki kroži med ljubitelji BMW vozil.
Ka je staronja?
Kaj je tu tako težkega za razumet. Isto je za razumet kot fora da porše brez boxer mašine za zadnjo premo ni pravi porše
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
shadeX ::
Avto je vseeno nekej več. Vseen ti predstavla nek užitek, veselje, ponos,...za kerga se splača kakšen dinar več dat? ..... A ni res?
Niti ne, ker je odvisno od človeka in njegovih prioritet. Ti pač bolj ceniš užitek, veselje pri vožnji za kar si pripravljen odšteti tudi nekaj več. Nekaterim pa to ni toliko pomembno in raje kot se vozijo v avtu višjega cenovnega razreda, si raje poštimajo za ta denar del hiše, naredijo vikend. Na koncu je pomembno, da je človek zadovoljen z vloženim oz. zapravljenim denarjem.
blackbfm ::
Avto je vseeno nekej več. Vseen ti predstavla nek užitek, veselje, ponos,...za kerga se splača kakšen dinar več dat? ..... A ni res?
to veselje mine po dveh tednih plačuješ ga pa par let
Utk ::
60,000 km v petih letih je 12,000 na leto, 32 na dan, se pravi, pol ure na dan, se pravi dvakrat po 15 minut. Za dvakrat 15 minut na dan se da zelo poceni veliko bolj uživat. Če mene vprašaš. Sej sploh ne dvomim, da je ta bmw boljši, ampak megan bi še 5 let vozil brez velikih stroškov, bmw, dvomim. Če ne drugo, bojo začela leta svoje delat.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | BMW serija 1 (116d, 118d) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33770 (3151) | n3zn4n |
» | Avto do 15k eur (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8979 (7039) | Raptor F16 |
⊘ | Težava z avtom (podvozje) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27866 (22617) | bluefish |
» | Renault Megane GrandCoupeOddelek: Na cesti | 6265 (4986) | neooo |
» | Kateri avto vozite, katerega si želite? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12475 (10497) | Martin Krpan |