» »

Kateri karavan kupiti ?

Kateri karavan kupiti ?

kiFni ::

chucki je izjavil:

Ni dovolj € , pa greš 10 let star avto menjati?... Vozi naprej!


Samo res. Sploh če avto dela in ni večjih stroškov z njim. 10 let ni veliko. Vozi še nekaj let, dokler ne razpade ali crkne.
Imam 17 let star avto in dokler dela BP in gre skozi tehničnega, ga ne mislim menjat. res pa da je to honda.

Vem da ni moja/naša stvar, če si si zaželel nov avto, ga pač kupi.

balluf ::

kiFni je izjavil:

chucki je izjavil:

Ni dovolj € , pa greš 10 let star avto menjati?... Vozi naprej!


Samo res. Sploh če avto dela in ni večjih stroškov z njim. 10 let ni veliko. Vozi še nekaj let, dokler ne razpade ali crkne.
Imam 17 let star avto in dokler dela BP in gre skozi tehničnega, ga ne mislim menjat. res pa da je to honda.

Vem da ni moja/naša stvar, če si si zaželel nov avto, ga pač kupi.


Saj sem že napisal, ne vem če si bom lahko čez 5+ let lahko privočšil nov avto, na focusu se počasi pojavljajo menjave obrabljenih izrabljenih delov ,nebi rad zapravilcelo vrednost avta in ga cez par lst prodal za drobiž.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Od tega sta najmanj dva subaruja, sej vemo.


Ni treba subaruja zraven vleči. Je dosti drugih, ki so na višji stopnji kot holzvagn.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

veqlargh ::

Nebivedu: daj mi jih povej (resno me zanima). Ker meni je drgač Forester za naslednjega cilj, samo bo še bolj verjeno predrag, ker so krepko čez 30k novi, rabljene pa težko dobiš. XV je fajn, samo ma mal premal prtljažnika za dva mulca :D

Mufasa ::

Subaru long term test: http://www.autobild.de/artikel/subaru-x...

Mene tudi zanimajo te silni karavani. Pod premium znamke štejem BMW, Merc, Audi, Volvo, Mazda 6, Lexus, ipd.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

krneki0001 ::

@veqlargh , recimo honda accord, toyota avensis, C6, mazda 6
Kar se foresterja tiče je tako, da sam bi ga sicer imel, vendar bencinarja. Dizel odpade. XV mi je pa najbolj všeč, prostora za 2 mulca ima pa dovolj, če daš na streho še trugo.

@Mufasa , levorg bo prišel z 1.6 motorjem in 180KM, ker bo turbo motor v tem avtu. Zadeva bo zanimiva, samo cena je pa visoka - 28k začetna. Bi bilo pa zanimivo imet to mašino v XV-ju.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

zanima me kater avto izgubi 50% vrednosti v 3 letih, kot nekateri modreci pišejo? (najpogosteje tisti ki si ne zmorejo privoščiti novega avta ker imajo itq previsoke želje za svoj žep, ker se želijo kurčiti pred sosedi...)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

balluf ::

gruntfürmich je izjavil:

zanima me kater avto izgubi 50% vrednosti v 3 letih, kot nekateri modreci pišejo? (najpogosteje tisti ki si ne zmorejo privoščiti novega avta ker imajo itq previsoke želje za svoj žep, ker se želijo kurčiti pred sosedi...)


Vsak ima svoje želje, staro,novo... Jaz ponavadi imam tako srečo, da ponavadi še pri novih stvareh naletim na škart kaj šele pri rabljenih ;(.

Utk ::

50%, ali več, izgubiš šele ko ga prodaš, nič prej.
A se za hladilnik tudi kdo sekira, da izgubi 50% vrednosti po treh letih?

RedDrake ::

gruntfürmich je izjavil:

zanima me kater avto izgubi 50% vrednosti v 3 letih, kot nekateri modreci pišejo? (najpogosteje tisti ki si ne zmorejo privoščiti novega avta ker imajo itq previsoke želje za svoj žep, ker se želijo kurčiti pred sosedi...)


Bmw 520d - now 50k, 3 leta star od 20k do 32k (več je cenejših, povprečna izguba več kot 50%)
Passat karavan - novi so med 25k in 50k, rabljeni 3 leta stari so od 11k do 20k, kar je več kot 50%
Renault megane - nov med 11k in 22k, rabljeni med 7k in 13k, kar je manj kot 50%
Hyundai i40 (dizel) - nov med 19k in 30k, rabljeni med 13 in 23k, kar je manj kot 50%

Ampak baje da VW dobro drži ceno, Renault in Hyundai pa ne. Hmmmmmm ...

WarpedGone ::

Sej si sam pogruntal.... višja kot je nova cena, hitreje pade, v absolutnem in relativnem pogledu.
Nima tolk opravit s samim avtom kot psihologijo kupca.
40 jurjev je velik denar, mi je dodatnihi 20 res tolk pomembnih da grem na rabljeno reč? Ne, dam 60 za novega.
Kdor komaj spraska 10jurjev skup, pa mu je dodatnih 5 jurjev že pogosto SF.

Na koncu dneva so pa cene take, da še najdejo kupce.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Jasno, tisti, ki imajo dovolj se ne sekirajo za ceno. In večina vozil z nakupno ceno nad 20-25k izgubi 50% v treh letih, ali še več, če gre za kako bolj obksurno stvar.
Malo sem samo podrezal v naciwagen kamp, čigar mitologija pravi, da njihov übertech drži ceno bolje od francoskih in korejskih jajc.

Utk ::

Če ga ne prodaš, nič ne izgubiš.

RedDrake ::

Geee, thanks, Captain Obvious!
Vrednost se zmanjša.
Poljudno - avto izgubi na ceni.

Tudi drugače, s stvarjo ki jo uporabljaš (i.e. avto, računalnik, stroj, ...) načeloma nimaš finančne izgube/profita ker ne gre za investicijo.
Lahko pa optimiziraš svoje stroške, če kupiš 4 leta staro vozilo in ga prodaš ko ima 8 let, namesto da kupiš novo vozilo in ga prodaš po 4-ih letih. Tudi če novega prodaš po 8-ih letih, si še vedno na slabšem. Pri 10+ pa se stvari že počasi "glihajo".
To velja v Sloveniji, kjer so celo povprečne plače na nivoju revščine za razviti zahod.
Drugače bi bilo tako kot v Švici, kjer je povprečen avto limuzina srednjega/višjega razreda, in ne renault Clio.

Utk ::

Če kupiš starega golfa, za denar za katerga bi dobil novo dacio, si prihranil kvečjemu kakšen posmeh sosedov, denarja sigurno ne.
Če kupiš eno generacijo starega golfa, ker se to bolj splača kot novega megana, si en curk prihranil.
Če kupiš bmw 5 za 20 jurjev, 50 jurjev za novega pa itak nimaš, si še večji curk prihranil.
Nekaj prihraniš samo, če kupiš avto, ki bi ga sicer rad in lahko kupil novega, pa kupiš rabljenega, in ga itak ne misliš imet predolgo, tako kupljenih rabljenih pa v Sloveniji ni niti 5%.
Če itak nimam za ferrarija, še ne pomeni, da sem prihranil 200 jurjev.
Če se rabljeni absolutno najbolj splačajo, se absolutno najbolj splača rabljena dacia. Pa ne vidim, da se bi ljudje tepli za njih.

jan_g ::

RedDrake je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

zanima me kater avto izgubi 50% vrednosti v 3 letih, kot nekateri modreci pišejo? (najpogosteje tisti ki si ne zmorejo privoščiti novega avta ker imajo itq previsoke želje za svoj žep, ker se želijo kurčiti pred sosedi...)


Bmw 520d - now 50k, 3 leta star od 20k do 32k (več je cenejših, povprečna izguba več kot 50%)
Passat karavan - novi so med 25k in 50k, rabljeni 3 leta stari so od 11k do 20k, kar je več kot 50%
Renault megane - nov med 11k in 22k, rabljeni med 7k in 13k, kar je manj kot 50%
Hyundai i40 (dizel) - nov med 19k in 30k, rabljeni med 13 in 23k, kar je manj kot 50%

Ampak baje da VW dobro drži ceno, Renault in Hyundai pa ne. Hmmmmmm ...


Načeloma se strinjam, da rabljeni dosti zgubijo na ceni in to ne gleda na znamko. Ampak a si pogledal pri cenah rabljenih za take, ki so kupljeni v Sloveniji? Sem na hitro pogledal za Passata, letnik 2012 in ga ni pod 16k. Isto BMW serija 5, dizel, letnik 2012 30k+

Invictus ::

gruntfürmich je izjavil:

zanima me kater avto izgubi 50% vrednosti v 3 letih, kot nekateri modreci pišejo? (najpogosteje tisti ki si ne zmorejo privoščiti novega avta ker imajo itq previsoke želje za svoj žep, ker se želijo kurčiti pred sosedi...)

Vsi normalni. Pusti tiste male pizdece ala punto, corsa in clio ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Bellzmet ::

gruntfürmich ::

v resnici 50% v 3 letih ne izgubi praktično nobeden, samo uvožena zgarana jajca za 50k+...
ampak ok, če je slovenčkom to za referenco, zakaj se splača kupit rabljen avto previsokega ranga za njih, pa naj bo to-to. ampak potem pa je samo suh kruh in posebna v hladilniku. pa poceni gume in fušarski servisi. ampak to je zelo čudno, ko pa so FULLL prišparali...:O
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

l0g1t3ch ::

gruntfürmich je izjavil:

v resnici 50% v 3 letih ne izgubi praktično nobeden, samo uvožena zgarana jajca za 50k+...
ampak ok, če je slovenčkom to za referenco, zakaj se splača kupit rabljen avto previsokega ranga za njih, pa naj bo to-to. ampak potem pa je samo suh kruh in posebna v hladilniku. pa poceni gume in fušarski servisi. ampak to je zelo čudno, ko pa so FULLL prišparali...:O


Iz 30k€ na 13,9k€, avto star manj kot 3 leta in še danes 3 leta po nakupu vozi brez ene težave. To nikakor ne pomeni da je to pravilo ampak samo primer da tudi dobri avti lahko izgubijo nad 50% cene in to še prej ko v treh letih.
Avto je bil kupljen v SLO in servisiran na uradnem servisu. Podatki o avtu so bili pred nakupom preverjeni na podlagi številke šasije in prometnega pri nekem drugem uradnem servisu, ki je potrdil lastnikove navedbe z podatki iz globalne baze ki jo ima proizvajalec za svoje servise.

gruntfürmich ::

opel insignije in podobna precenjena jajca seveda izvzeta...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

l0g1t3ch ::

gruntfürmich je izjavil:

opel insignije in podobna precenjena jajca seveda izvzeta...


Mazda 6 tudi ?

pijavka ::

l0g1t3ch je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

v resnici 50% v 3 letih ne izgubi praktično nobeden, samo uvožena zgarana jajca za 50k+...
ampak ok, če je slovenčkom to za referenco, zakaj se splača kupit rabljen avto previsokega ranga za njih, pa naj bo to-to. ampak potem pa je samo suh kruh in posebna v hladilniku. pa poceni gume in fušarski servisi. ampak to je zelo čudno, ko pa so FULLL prišparali...:O


Iz 30k€ na 13,9k€, avto star manj kot 3 leta in še danes 3 leta po nakupu vozi brez ene težave. To nikakor ne pomeni da je to pravilo ampak samo primer da tudi dobri avti lahko izgubijo nad 50% cene in to še prej ko v treh letih.
Avto je bil kupljen v SLO in servisiran na uradnem servisu. Podatki o avtu so bili pred nakupom preverjeni na podlagi številke šasije in prometnega pri nekem drugem uradnem servisu, ki je potrdil lastnikove navedbe z podatki iz globalne baze ki jo ima proizvajalec za svoje servise.

Kateri avto?

Utk ::

En, ki verjetno ni bil nikoli vreden več kot 20, je pa morda res kdo plačal tudi 30 zanj.

l0g1t3ch ::

Sem napisal, Mazda 6.
Podobno ugodno je kolega letos kupil i40, je pa treba malo dlje časa spremljat strani kot je avto.net.

veqlargh ::

krneki0001 je izjavil:

@veqlargh , recimo honda accord, toyota avensis, C6, mazda 6
Kar se foresterja tiče je tako, da sam bi ga sicer imel, vendar bencinarja. Dizel odpade. XV mi je pa najbolj všeč, prostora za 2 mulca ima pa dovolj, če daš na streho še trugo.


Jaz drugega kot bencinarje ne kupujem. Potem pa predelam na LPG in je to to. Dizlov ne maram. Tx, Mazda 6 se mi zelo dopade, ampak je imel tast zadnje tri in je tale zadnja občutno slabša kot prejšnje. Od novega je bila na servisih skoraj tedensko (sicer so bile malenkosti, elektronika, radio, navigacija, uravnavanje snopa luči itd...) ampak nek priokus ostane. Čeprav CX5, ki jo je potem vzel je pa še hujš :) Se bom zmenil naslednji teden za test XV-ja, ker si em presenetil, da je 1.6 boxer dost za tak avto. Konjev ni baš veliko, tud turbo ni... me res firbec matra zdaj :)

Bellzmet ::

l0g1t3ch: Kateri letnik je tale Mazda 6? Je II generacije?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

l0g1t3ch ::

2. generacija, z že 2.2 dizel motorjem

Bellzmet ::

Kul...

krneki0001 ::

veqlargh je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

@veqlargh , recimo honda accord, toyota avensis, C6, mazda 6
Kar se foresterja tiče je tako, da sam bi ga sicer imel, vendar bencinarja. Dizel odpade. XV mi je pa najbolj všeč, prostora za 2 mulca ima pa dovolj, če daš na streho še trugo.


Jaz drugega kot bencinarje ne kupujem. Potem pa predelam na LPG in je to to. Dizlov ne maram. Tx, Mazda 6 se mi zelo dopade, ampak je imel tast zadnje tri in je tale zadnja občutno slabša kot prejšnje. Od novega je bila na servisih skoraj tedensko (sicer so bile malenkosti, elektronika, radio, navigacija, uravnavanje snopa luči itd...) ampak nek priokus ostane. Čeprav CX5, ki jo je potem vzel je pa še hujš :) Se bom zmenil naslednji teden za test XV-ja, ker si em presenetil, da je 1.6 boxer dost za tak avto. Konjev ni baš veliko, tud turbo ni... me res firbec matra zdaj :)


Sam ne norim z avtom za vsak dan. Zato imam nedeljski avto, pa se znorim na dirkališču. Zato mi je teh 115 konjev, ki jih ima 1.6 mašina, dovolj. Marsikdo misli, da je to premalo, vendar meni je dovolj. Navora ima dovolj, potegne tudi dobro, prostora ima dovolj, pa pogon ima odličen in še reduktor (5 dolgih in 5 kratkih prestav), da lahko v še tako hude klance lezeš in še kako prikolico zraven povlečeš tja. Sicer velika večina tega nikoli ne uporablja, sam pa ogromnokrat. Recimo v koloni na avtocesti vklopiš reduktor in spustiš gas in sklopko, pa se premikaš 5km/h in avto sam čisto počasi leze tudi v hrib.

Če boš pa do ovembra počakal na levorga (sicer bo dražji), ga boš lahko testiral, ker takrat pride ven. Tam bo tudi 1.6 motor, le da bo s turbino in bo imel 180KM, kar pa bo že kar leoa konjenica za 4.70m dolgega karavana.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Siddh ::

Mimogrede, na katerem dirkališču pa se znoriš?


krneki0001 ::

Grobnik
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Spock83 ::

Hud je ta Levorg.

Nebivedu kater avto pa imaš za na grobnik?

krneki0001 ::

Porshe 911 carerra letnik 1984.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Not A Number ::

Moj nasvet je, da kupiš (znotraj tvojega cenovnega ranga) avto, ki je na slo cestah najbolj pogost. Znotraj istega cenovnega ranga se itak vsi avti kvarijo približno enako - tudi Subaruji in BMW-ji se kvarijo, samo lastniki to potem itak zanikajo, ker resnica preveč boli. Je pa potem po 6+ letih, ko je avto že recimo prestar za nove/original dele veliko lažje najti kakšen rabljen ali ne-original rezervni del, če je avto pogost.

krneki0001 je izjavil:

@veqlargh , recimo honda accord, toyota avensis, C6, mazda 6

Ravno Honde Accord Tourer NE PRIPOROČAM. Jo imam, 2.2 iCTDi dizel, letnik 2005, prvi lastnik. Avto je na slo cestah zelo redek. Kadar dela je super, ampak ko kaj crkne so deli _zelo_ dragi. Da bi kje našel kakšen rabljen ali ne-original del je pa skoraj nemogoče, ker teh avto ni, ni povpraševanja, nič. Limuzine so, ampak zaradi čudnih japoncev niso vsi deli kompatibilni s karavansko izvedbo. Mi je pred kratkim crknil en del, ki stane nov 1300€ (najceneje na netu iz Anglije). Poklical vse odpade v rangu 300km - nikjer nimajo tega avta, da bi lahko kak del dobil ceneje.
Za primerjavo: imam tudi Mercedesa E 320, tudi letnik 2005, limuzina. Kar se pokvarljivosti tiče je tam-tam s Hondo (samo druge stvari crknejo), ampak se da dobiti dele veliko ceneje (tako original kot ne-original kot rabljene - vedno sem imel izbiro, ki je pri Hondi ni bilo). Aja, pa še to: čeprav ima večji in močnejši motor je servis za Mercedesa cenovno isto kot servis za Hondo pri popoldancu, ki mu sam prinesem olje+filtre iz motornaolja.com.

Iz tega vidika so Octavie super - na slo cestah jih je ogromno, kar pomeni, da čez 10let ne bo problem najti delov.

[Za lažje razumevanje zgornjega teksta: moja filozofija nakupovanja avtov je, da kupim novega in ga zvozim do konca. Za "navidezni" padec vrednosti po nakupu novega avta se ne sekiram, ker ga itak nimam namena prodajati, dokler ni zvožen in vreden praktično skoraj 0.]

balluf ::

Tako nekako je padla odločitev ,da gremo za vikend gledat:

Focusa (zenin predlog)
Octavio (moj predlog) vmes pogledamo se leona in golfa( ker jih prodajajo v istem salonu)
308 (zenin predlog)
Auris(moj predlog)

Sumim pa,da vem kdo bo moral popustiti:'(8-) (upam da se ij bo Octavia v živo bolj dopadla)

PrimoZ_ ::

Not A Number je izjavil:

Moj nasvet je, da kupiš (znotraj tvojega cenovnega ranga) avto, ki je na slo cestah najbolj pogost. Znotraj istega cenovnega ranga se itak vsi avti kvarijo približno enako - tudi Subaruji in BMW-ji se kvarijo, samo lastniki to potem itak zanikajo, ker resnica preveč boli. Je pa potem po 6+ letih, ko je avto že recimo prestar za nove/original dele veliko lažje najti kakšen rabljen ali ne-original rezervni del, če je avto pogost.

krneki0001 je izjavil:

@veqlargh , recimo honda accord, toyota avensis, C6, mazda 6

Ravno Honde Accord Tourer NE PRIPOROČAM. Jo imam, 2.2 iCTDi dizel, letnik 2005, prvi lastnik. Avto je na slo cestah zelo redek. Kadar dela je super, ampak ko kaj crkne so deli _zelo_ dragi. Da bi kje našel kakšen rabljen ali ne-original del je pa skoraj nemogoče, ker teh avto ni, ni povpraševanja, nič. Limuzine so, ampak zaradi čudnih japoncev niso vsi deli kompatibilni s karavansko izvedbo. Mi je pred kratkim crknil en del, ki stane nov 1300€ (najceneje na netu iz Anglije). Poklical vse odpade v rangu 300km - nikjer nimajo tega avta, da bi lahko kak del dobil ceneje.
Za primerjavo: imam tudi Mercedesa E 320, tudi letnik 2005, limuzina. Kar se pokvarljivosti tiče je tam-tam s Hondo (samo druge stvari crknejo), ampak se da dobiti dele veliko ceneje (tako original kot ne-original kot rabljene - vedno sem imel izbiro, ki je pri Hondi ni bilo). Aja, pa še to: čeprav ima večji in močnejši motor je servis za Mercedesa cenovno isto kot servis za Hondo pri popoldancu, ki mu sam prinesem olje+filtre iz motornaolja.com.

Iz tega vidika so Octavie super - na slo cestah jih je ogromno, kar pomeni, da čez 10let ne bo problem najti delov.

[Za lažje razumevanje zgornjega teksta: moja filozofija nakupovanja avtov je, da kupim novega in ga zvozim do konca. Za "navidezni" padec vrednosti po nakupu novega avta se ne sekiram, ker ga itak nimam namena prodajati, dokler ni zvožen in vreden praktično skoraj 0.]


Dober nasvet. Za japonce, konkretno Honda in Mazda, se servise plačuje v suhem zlatu :/ Načeloma zelo dobri avti, samo uradni servisi in deli so dragi ko žafran.
Po drugi strani pa deli za kake škode, volkswagne, renoje, fiate,... dobesedno ležijo za vsakim vogalom.

sumoborac ::

balluf je izjavil:

Tako nekako je padla odločitev ,da gremo za vikend gledat:

Focusa (zenin predlog)
Octavio (moj predlog) vmes pogledamo se leona in golfa( ker jih prodajajo v istem salonu)
308 (zenin predlog)
Auris(moj predlog)

Sumim pa,da vem kdo bo moral popustiti:'(8-) (upam da se ij bo Octavia v živo bolj dopadla)

Happy wife, happy life ;)
Moja je najbolj palila na barvo. In samo moja izbira avta je mela pravo opcijo :D (neka metal rdeca). Nakoncu so zmagale finance in barva sploh ni prisla na vrsto...
Prid sm al pa tm ostan...

balluf ::

sumoborac je izjavil:

balluf je izjavil:

Tako nekako je padla odločitev ,da gremo za vikend gledat:

Focusa (zenin predlog)
Octavio (moj predlog) vmes pogledamo se leona in golfa( ker jih prodajajo v istem salonu)
308 (zenin predlog)
Auris(moj predlog)

Sumim pa,da vem kdo bo moral popustiti:'(8-) (upam da se ij bo Octavia v živo bolj dopadla)

Happy wife, happy life ;)
Moja je najbolj palila na barvo. In samo moja izbira avta je mela pravo opcijo :D (neka metal rdeca). Nakoncu so zmagale finance in barva sploh ni prisla na vrsto...


Uf takrat ko sta prišla ven Bravo,in Brava mi je bil Bravo zakon.8-)
Po ceniku in z popusti ki so že navedeni v njem,z približno enako opremo so tako :
Focus
308
Auris
Octavia

noraguta ::

Ma dacia loga mcv.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

balluf ::

noraguta je izjavil:

Ma dacia loga mcv.


Star Reno ne pride v poštev, včasih sem bil vrlik Renault fan zadnja leta si mi pa ;((:'(.

krneki0001 ::

Not A Number je izjavil:

Moj nasvet je, da kupiš (znotraj tvojega cenovnega ranga) avto, ki je na slo cestah najbolj pogost. Znotraj istega cenovnega ranga se itak vsi avti kvarijo približno enako - tudi Subaruji in BMW-ji se kvarijo, samo lastniki to potem itak zanikajo, ker resnica preveč boli. Je pa potem po 6+ letih, ko je avto že recimo prestar za nove/original dele veliko lažje najti kakšen rabljen ali ne-original rezervni del, če je avto pogost.

krneki0001 je izjavil:

@veqlargh , recimo honda accord, toyota avensis, C6, mazda 6

Ravno Honde Accord Tourer NE PRIPOROČAM. Jo imam, 2.2 iCTDi dizel, letnik 2005, prvi lastnik. Avto je na slo cestah zelo redek. Kadar dela je super, ampak ko kaj crkne so deli _zelo_ dragi. Da bi kje našel kakšen rabljen ali ne-original del je pa skoraj nemogoče, ker teh avto ni, ni povpraševanja, nič. Limuzine so, ampak zaradi čudnih japoncev niso vsi deli kompatibilni s karavansko izvedbo. Mi je pred kratkim crknil en del, ki stane nov 1300€ (najceneje na netu iz Anglije). Poklical vse odpade v rangu 300km - nikjer nimajo tega avta, da bi lahko kak del dobil ceneje.
Za primerjavo: imam tudi Mercedesa E 320, tudi letnik 2005, limuzina. Kar se pokvarljivosti tiče je tam-tam s Hondo (samo druge stvari crknejo), ampak se da dobiti dele veliko ceneje (tako original kot ne-original kot rabljene - vedno sem imel izbiro, ki je pri Hondi ni bilo). Aja, pa še to: čeprav ima večji in močnejši motor je servis za Mercedesa cenovno isto kot servis za Hondo pri popoldancu, ki mu sam prinesem olje+filtre iz motornaolja.com.

Iz tega vidika so Octavie super - na slo cestah jih je ogromno, kar pomeni, da čez 10let ne bo problem najti delov.

[Za lažje razumevanje zgornjega teksta: moja filozofija nakupovanja avtov je, da kupim novega in ga zvozim do konca. Za "navidezni" padec vrednosti po nakupu novega avta se ne sekiram, ker ga itak nimam namena prodajati, dokler ni zvožen in vreden praktično skoraj 0.]


japonca razen toyote z D4D motorjem se kupuje bencinarja, ker bencinarji veliko manj crkujejo).

Če so slovenski servisi predragi, greš v tujino. V trstu ali celovcu so servisi boljši in tudi kvalitetnejši, cena je pa nižja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

ingeniero ::

Utk: Ford Mondeo, cena novega 18.000, po 5. letih še samo 6.000 €, se pravi je izgubil 2/3 cene. Trenutno pri 330.000 prede brez izrednega servisa (hitro potrkam). Dacia dvomim, da pri taksni kilometrini se diha ...

noraguta ::

Sej ne recem mondeo je sel tud pr men do pekla in nazaj. Oz krepko cez 300k
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

krneki0001 ::

ingeniero je izjavil:

Utk: Ford Mondeo, cena novega 18.000, po 5. letih še samo 6.000 €, se pravi je izgubil 2/3 cene. Trenutno pri 330.000 prede brez izrednega servisa (hitro potrkam). Dacia dvomim, da pri taksni kilometrini se diha ...


dacia duster z 1.6 16V motorjem in 4x4 pogonom bivšemu sodelavcu dela že 270k kilometrov brez problemov. Samo redni servisi (in parkrat menjava končnikov, ki so pri tem avtu potrošna roba).

Če kdo hoče poceni 4x4 avto, je duster z bencinsko mašino pomoje trenutno najcenejša dovolj dobra zadeva.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Not A Number ::

krneki0001 je izjavil:

Not A Number je izjavil:

...Ravno Honde Accord Tourer NE PRIPOROČAM...


japonca razen toyote z D4D motorjem se kupuje bencinarja, ker bencinarji veliko manj crkujejo).

Če so slovenski servisi predragi, greš v tujino. V trstu ali celovcu so servisi boljši in tudi kvalitetnejši, cena je pa nižja.

Ne boš verjel, ampak ravno 2.2 iCTDi motor pri Hondi je najbolj zanesljiva komponenta na avtu. Crkuje pa vse ostalo: zavore dobesedno požira (zaradi napake v dizajnu), elektronika in razni senzorji, klima, aktuator in amortizerji prtljažnih vrat, itd.
Tudi če bi bil bencinar bi bilo isto - toliko o tvojem "japonce se kupuje bencinarja" ... kot sem napisal, crkujejo vsi avti, samo eni lastniki si nočejo tega priznati...

Da bi se pa vozil cca 150km-200km v eno smer na servis in potem nazaj - si pa že malo smešen. Škoda mojega časa. Če živiš ob meji pa verjamem, da gre.

krneki0001 ::

Res je crkujejo vsi avtomobili, samo eni veliko manj od drugih. Recimo mojemu avtu je v 17ih letih crknilo par lučk v armaturi in antena (motorček, ki jo je dvigal iz avta). Za koliko avtov lahko to rečeš po 17ih letih.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Bellzmet ::

Tisti, ki predlagate Dacio - na crash testu 2014 je imela eno izmed najslabših ocen po NCAP.

krneki0001 ::

Bellzmet je izjavil:

Tisti, ki predlagate Dacio - na crash testu 2014 je imela eno izmed najslabših ocen po NCAP.


Avta ne kupuješ zan zaletavat, ampak za vozit. NCAP-u pa že dolgo časa ne verjamem več, ker delajo tako da tisti, ki jim več plača, dobi boljšo oceno. Ali pa dobi avto točke zato, ker mu lučke svetijo in piskači piskajo. Nobena lučka in piskanje ne pomaga, če se pri trku zaletiš čelno, brez da si privezan.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Utk ::

ingeniero je izjavil:

Utk: Ford Mondeo, cena novega 18.000, po 5. letih še samo 6.000 €, se pravi je izgubil 2/3 cene. Trenutno pri 330.000 prede brez izrednega servisa (hitro potrkam). Dacia dvomim, da pri taksni kilometrini se diha ...

Kolk od teh 330 v kolkih letih si ti naredil? Bencinar, a?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119290 (4689) jest10
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20359469 (32034) urkoman
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28440030 (29469) Sparkxl
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17335761 (28827) Superboyy
»

Nakup novega avta - nasvet (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10217839 (14980) RejZoR

Več podobnih tem