Forum » Na cesti » Nova politika BMWja - Mikrotransakcije
Nova politika BMWja - Mikrotransakcije
Glugy ::
Če ne pristajam na naročnine pri igrah; programih ipd nevem zakaj bi na to pristal pri avtih. ( Preveč ) Denar(ja) poneumlja; tole je akcija butalistana.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
djabi ::
@bbbbbb2015
Če ti ne vidiš vzporednice med naročninami/najemniškimi modeli, ti jaz pač ne morem pomagati ...
Tudi pri najemu printerja moraš elektriko še vedno sam plačevati. V določenih primerih (odvisno od pogodbe) pa tudi tonerje kaj šele papir.
Ali pa pri klasičnemu najemu avta (rent-a-car), gorivo praviloma še vedno sam plačuješ.
Kako bo pri naročninah za storitve pri avtih? Le kdo bi vedel ..? Zato pa sedaj delajo razne modele/umotvore, ker so delničarji ugotovili, da prodaja avtov postopoma upada. Le kako bi lahko prišli do dodatnega zaslužka? Odgovor je na dlani.
Če ti ne vidiš vzporednice med naročninami/najemniškimi modeli, ti jaz pač ne morem pomagati ...
Tudi pri najemu printerja moraš elektriko še vedno sam plačevati. V določenih primerih (odvisno od pogodbe) pa tudi tonerje kaj šele papir.
Ali pa pri klasičnemu najemu avta (rent-a-car), gorivo praviloma še vedno sam plačuješ.
Kako bo pri naročninah za storitve pri avtih? Le kdo bi vedel ..? Zato pa sedaj delajo razne modele/umotvore, ker so delničarji ugotovili, da prodaja avtov postopoma upada. Le kako bi lahko prišli do dodatnega zaslužka? Odgovor je na dlani.
zmaugy ::
...
Omenjen je primer ogrevanih sedezev. Me prav zanima, ce bo v nakupni ceni avtomobila vkljucen tudi nakup ogrevanih sedezev v fizicni obliki, le za uporabo bo treba doplacat...
Na BMWju vem da že nekaj let imajo električno poklopljiva ogledala vgrajena, ko doplačaš samo v računalniku aktivirajo to funkcijo. Ziher so še kakšne take stvari že vgrajene. Dosti ljudi se ukvarjajo s programiranjem teh funkcij kot popoldansko dejavnostjo :D
V mojem avtu imam vse kar bi kadarkoli lahko potreboval. Ampak sem iz firbca plačal 100 EUR specialistu in mi je vključil še nekaj dodatnih funkcij - v bistvu vse, kar sploh obstaja za ta avto (vključno s smerjo v stopinjah - se mi zdi, naklonom in kotom koles na zaslonu - avto je 4x4 limuzina ). Stalo bi me isto tudi če bi imel manj serijsko vključene opreme (pogoj je, da je avtu ustrezen hardver).
Sem pa prepričan, da če bo naročniški model, bo dostop otežen in kakšna caka pri garanciji, če bo to vključil nekdo, ki ne bo imel blagoslova principala za to.
Ali pa preverjanje vsake toliko časa kaj je vključeno in kaj je plačano.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Apple ::
bbbbbb2015 je izjavil:
ja, to poznam.
Zanima me če imaš vir, da se Verge moti in bo BMW v resnici zaračunal prilagajanje kot ga ti opisuješ in ne posamezne funkcionalnosti - dodatno opremo.
Ker IMO gre zadeva v smeri kot jo opisuje verge. Preprosto je postalo ceneje vgradit vse komponenete v vsak avto, kot pa dejansko prilagajat konfiguracijo vsakemu kupcu. Je zgoraj naštetih tudi kar nekaj primerov, kjer so funkcionalnosti programsko omejene, čeprav hardware je v avtu.
BMW je sodno preganjal une kekce, ki so vso tehnično dokumentacijo dali online. Brez tega težko narediš kakšno koli prilagoditev. Sicer je na torrentu zip fajl vsega, samo to skomplicira zadeve.
Ta hip je treba plačevati recimo za SOS na cesti, kar mislim, da je 50€/letno. Prikazujejo se ti tudi vpoklici, če jih je kaj na dashboardu.
Imaš tudi par takih stvari, kar ne vem, če je koristno, aka "kje je moj avto"?
Če imaš novo serijo 5, če plačuješ SOS na cesti, imaš notri alarm. Če se sproži alarm, se preveže klic na servisno službo, ki pokliče policijo. To v Belgiji sigurno dela.
Pri enih lahko z BMW appom daš avto gret, če imaš vgrajen webasto. Vem da so hoteli zaračunavati za IOS dostop do avta, pa so to ukinili.
To je to ta trenutek. Nisem pa na tekočem, morda bi moral bolj preštudirati app.
Še vedno je za plačat, če želiš imeti Connected Drive povezavo med telefonom in avtomobilom. Prva 3 leta starosti avta je free, koliko bo stalo kasneje, še nevem. Je pa vse živo za doplačati: CarPlay (letno ali enkratno), real time traffic information, dostop do Deezerja, upravljanje pametne hiše, SOS, concierge storitve, updateanje zemljevidov online, pomoč pri iskanju parkinga, dnevnik voženj, wifi hot spot, etc...
Mene ne moti naročnina - plačaš za tisto, kar rabiš, ko rabiš in kolikor rabiš...
LP, Apple
Machete ::
Na BMWju vem da že nekaj let imajo električno poklopljiva ogledala vgrajena, ko doplačaš samo v računalniku aktivirajo to funkcijo. Ziher so še kakšne take stvari že vgrajene. .
To pa skoraj ne verjamem. Ker terja zadeva svoj motorček ali nekaj takega. Sem bil pa sam tudi malce presenečen, ko na 55k avtu nisem dobil avtomatsko poklopljiva ogledala. Jih moram z roko :] That's bmw for you.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
bbbbbb2015 ::
Ne verjamem, da bo šlo za fine tuning nastavitev. To bi ti lahko že servis naredil.
Povprečnega kupca - sploh pa kakšnega Nemca - takšne stvari tudi niti približno ne zanimajo, on ima rad, da se usede v nov avto in zadeva deluje.
Precej bolj verjetno je, da enostavno želijo več zaslužiti s subscriptioni. Sedaj prodajo avto in je to to, od tega avta ne dobijo nič več (razen od nekaj rezervnih delov, pa še to ne vedno). Tukaj bodo pa prihodki od posameznega avtomobila curljali še leta in leta.
V bistvu bojo posamezni fičrji "na leasing".
To se strinjam, da hočejo povečati prihodke. Je pa stvar taka, da vsaj BMW ni bil "softver na kolesih", kot je recimo Tesla. Tesla je recimo vgradila kamere v vse modele, ter recimo zaviranje z regeneracijo. V ozadju so imeli vsi avti vgrajen AI hardver.
Zdaj ko so se uporabniki pritožili, da e zavorna pot predolga, so zaviranje spremenili, da ne gre samo z aktivno regeneracijo, ampak avto prav bremza.
Potem, spremenili so, da avto bere prometne znake in znižuje hitrost.
BMW je bolj "mehatronika na kolesih", ne informatika na kolesih. Če bi pa vsem avtom vgradili dve kameri (kar sedaj dobiš samo z boljšimi lučmi), pa AI modul, bi pa recimo lahko dosti naredili z dodatki za avto.
bbbbbb2015 ::
Na BMWju vem da že nekaj let imajo električno poklopljiva ogledala vgrajena, ko doplačaš samo v računalniku aktivirajo to funkcijo. Ziher so še kakšne take stvari že vgrajene. .
To pa skoraj ne verjamem. Ker terja zadeva svoj motorček ali nekaj takega. Sem bil pa sam tudi malce presenečen, ko na 55k avtu nisem dobil avtomatsko poklopljiva ogledala. Jih moram z roko :] That's bmw for you.
Power folding mirror je opcija. Dobiš jo pri Luxury, M Sport opciji. Za Sport nisem prepričan. To spoznaš po tipki na vratih. Da bi kar vklopil s kodiranjem, ne bo šlo.
Je pa v hladnejših predelih ta opcija pogosto izklopljena. Lahko si jo vklopiš na idrajvu.
Lahko pa hardcore, kupiš power folding mirrors, jih napopaš, potegneš kable, zamenjaš stikala, ter preprogramiraš BMWja:
Folk to dosti dela z lučmi.
Machete ::
En kup enga dela in časa s temi predelavami. Poklopim jih itak 2x na leto. Meni se zdi s takimi stvarmi neumno ukvarjati. Pa menjavajo luči, pa pimpajo motorje .. kupi že prej original, pa vozi. Ne pa neke oguljene verzije preoblačit v 'boljše in novejše'.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Kumbaja ::
Na BMWju vem da že nekaj let imajo električno poklopljiva ogledala vgrajena, ko doplačaš samo v računalniku aktivirajo to funkcijo. Ziher so še kakšne take stvari že vgrajene. .
To pa skoraj ne verjamem. Ker terja zadeva svoj motorček ali nekaj takega. Sem bil pa sam tudi malce presenečen, ko na 55k avtu nisem dobil avtomatsko poklopljiva ogledala. Jih moram z roko :] That's bmw for you.
ali je to res ali ne ne vem. Menim pa da z vidika proizvodnje in stroškov niso zložljiva ogledala nič dražja od klasičnih. Tist motorček in kabel dol ali gor. Če se s tem izogneš dvema proizvodnima linijama (ali preklapljanju med njima), logistiki in skladiščenju podvojenih delov in podobno je samo vprašanje časa kdaj postane ceneje v vse avtomobile vgrajevat identične sestavne dele.
darkolord ::
Ni čisto tako. Pri 5 milijonih ogledal letno se tisti motorček in kabel kar poznata ...
pffff ::
In nato ti bojo te kurbe še računale uporabo? Me res ima da bi pocvikal ven tiste njihove računalnike in vse zvezal oldschool. Oz. bolj pametno in manj stresno, bom pač ostal na starih neumnih kripah, kjer ko bom želel gretje sedeža, volana ali pa celo klimo, ne bom potreboval kreditne kartice.
Cestitke. In cloudi, saas, narocnine za igranje iger,... sicer ze 15 let to govorim ob random casih in random nickih na slotechu, ampak se se kar ne prime nikogar. Kar podpirajte oderuske prakse, jih bo vedno vec.
Danes se nad takimi idejami zgrazate, ampak njihov razmah ste povzrocili vi sami, ker ste se pred casom narocili na "cloud". Mogoce kaksen music service na telekomu,...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pffff ()
pffff ::
Mene ne moti naročnina - plačaš za tisto, kar rabiš, ko rabiš in kolikor rabiš...
Te bo se zacela, ko bos sel v trgovino in bos placal narocnino za obleke, ki bojo razpadle, ce bos placilo zamudil. Samemu sebi v hrano "serjete".
Narocnina je nateg. Problem je samo v tem, da je kot kuhanje zabe, mlade generacije so ze tako navadili nanjo, da sploh ne opazajo vec kam to pelje.
Narocnine: Internet. Telefon. Voda. Plin. Elektriko. In nic drugega, nobenih kreditov, nobenih vezav, nobenih "ugodnih telefonov ob vezavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pffff ()
HulkHogan ::
Apple ::
Ne vem, v katerih vodah ste nekateri, samo je treba vedt, da narocnine prinasajo kontinuirani denar.
LP, Apple
bbbbbb2015 ::
Mene ne moti naročnina - plačaš za tisto, kar rabiš, ko rabiš in kolikor rabiš...
Te bo se zacela, ko bos sel v trgovino in bos placal narocnino za obleke, ki bojo razpadle, ce bos placilo zamudil. Samemu sebi v hrano "serjete".
Narocnina je nateg. Problem je samo v tem, da je kot kuhanje zabe, mlade generacije so ze tako navadili nanjo, da sploh ne opazajo vec kam to pelje.
Narocnine: Internet. Telefon. Voda. Plin. Elektriko. In nic drugega, nobenih kreditov, nobenih vezav, nobenih "ugodnih telefonov ob vezavi.
Ahahah.
Naročnina in oblaki so odlična stvar. To sem povedal že večkrat, pa povem še enkrat.
Ko sem jaz začel s kariero razvijalca, je firma, z katero smo delali, morala imeti svoj HW, mrežo, backup, vse skupaj vzdrževati. In na vse so gledali z nezaupanjem, npr. zakaj moramo kupovati nove trakove za backup po 3 letih.
Imel sem stranko, za katero smo delali mislim, da 15 let. Morda kako leto čez. Kupili so serverje, predelali eno sobo v serversko, backup, vse.
No, po eno 5 letih, ko je prostora na serverjih zmanjkalo, pa to, so se odločili, da pri nas najamejo v bistvu aplikacijo, pa se mi zafrkavamo z vsem tem, s čemer pa bi se mi itak zafrkavali.
Za stranko je to gotovo cenovno bolj sprejemljivo, kot da oni ženejo vse skupaj, pa menjavajo baterije na UPSu,pa to.
codeMonkey ::
Ta zgodba se ne tice le BMWja, ampak prakticno vsakega proizvajalca "premium" vozil. Z zadnjimi trendi (povezana vozila ter infrastruktura, avtomatizirana voznja, infotainment) je vloga softverja v avtomobilih bistveno vecja, kot v casu razvoja povprecnega vozila na cesti danes. Pri tem tudi stroski za ves potreben hardver narascajo do tocke, ko proizvajalec tezko ustvarja dobicek s samo proizvodnjo vozila. Ko upostevas se zelje, da imamo vozil manj, ta smer ni nepricakovana.
Glede hardverja, je zadeva taka, da bodo zadeve, ki jih je ceneje vgraditi ze v startu, ter softversko odklepati po potrebi, narejene na ta nacin, medtem ko bodo druge komponente narejene za lazjo vgradnjo in odstranitev. Do zdaj je bila vecina zadev obesenih na CAN vodila, ki niso najboljsa glede hitrega prenosa velike kolicine podatkov, kot tudi po sami omrezni arhitekturi, ki je staticna. S prebojem Etherneta v avtomobilsko domeno, so se stvari zapeljale proti centralizirani conski arhitekturi, kjer je glavni centralni HPC, medtem ko so ostale zadeve obesene na t.i. conske elektronske enote, ki delujejo kot gatewayi ter ponudniki storitev (v softverskem smislu). Na koncu to pomeni, da se bo dalo precej stvari na servisu samo vstekati in se bodo stvari pofockale naprej same od sebe, brez nekih potreb po preprogramiranju.
Glede hardverja, je zadeva taka, da bodo zadeve, ki jih je ceneje vgraditi ze v startu, ter softversko odklepati po potrebi, narejene na ta nacin, medtem ko bodo druge komponente narejene za lazjo vgradnjo in odstranitev. Do zdaj je bila vecina zadev obesenih na CAN vodila, ki niso najboljsa glede hitrega prenosa velike kolicine podatkov, kot tudi po sami omrezni arhitekturi, ki je staticna. S prebojem Etherneta v avtomobilsko domeno, so se stvari zapeljale proti centralizirani conski arhitekturi, kjer je glavni centralni HPC, medtem ko so ostale zadeve obesene na t.i. conske elektronske enote, ki delujejo kot gatewayi ter ponudniki storitev (v softverskem smislu). Na koncu to pomeni, da se bo dalo precej stvari na servisu samo vstekati in se bodo stvari pofockale naprej same od sebe, brez nekih potreb po preprogramiranju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
feryz ::
En kup enga dela in časa s temi predelavami. Poklopim jih itak 2x na leto. Meni se zdi s takimi stvarmi neumno ukvarjati. Pa menjavajo luči, pa pimpajo motorje .. kupi že prej original, pa vozi. Ne pa neke oguljene verzije preoblačit v 'boljše in novejše'.Pa ti res ne veš, zakaj so fajn? Zato da veš, da je avto zaklenjen že od daleč. Sicer lahko pogledaš tudi na ključ, ampak ključ je kdo ve kje, v nekem žepu ali torbi.
Rias Gremory ::
To mi deli, to sem čakal!
Končno bom lahko koristno uporabil lubrikant, ki sem vsa ta dolga leta zbiral!
Upam, da imajo vsi sedeži vgrajene BmwVibratorjeTM, ki se jih lahko upravlja na daljavo. Nočem, da žena misli da ni v kontroli medtem ko jo "bull" fu*a.
Letim po kredit!
Končno bom lahko koristno uporabil lubrikant, ki sem vsa ta dolga leta zbiral!
Upam, da imajo vsi sedeži vgrajene BmwVibratorjeTM, ki se jih lahko upravlja na daljavo. Nočem, da žena misli da ni v kontroli medtem ko jo "bull" fu*a.
Letim po kredit!
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
WaterBoy ::
Saj je tesla isto pri uporabi superchargerjev. Prvi lasnik jih lahko uporablja, drugi pa mora ponovno to kupiti, čeprav plačaš porabljeno energijo.
sbawe64 ::
čisto na začetku
WEF by 2030 You’ll own nothing And you’ll be happy
WEF by 2030 You’ll own nothing And you’ll be happy
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Machete ::
En kup enga dela in časa s temi predelavami. Poklopim jih itak 2x na leto. Meni se zdi s takimi stvarmi neumno ukvarjati. Pa menjavajo luči, pa pimpajo motorje .. kupi že prej original, pa vozi. Ne pa neke oguljene verzije preoblačit v 'boljše in novejše'.Pa ti res ne veš, zakaj so fajn? Zato da veš, da je avto zaklenjen že od daleč. Sicer lahko pogledaš tudi na ključ, ampak ključ je kdo ve kje, v nekem žepu ali torbi.
Super. Hvala za razodetje, sicer mi nič ne pomaga, ker nimam tega. Dokler je avto v vidnem polju lahko zaklenem še enkrat, če nisem ziher. Če je predaleč ne vidiš niti njegovih ušesk. Prav tako ne vidiš vedno predela z ogledali in je bolje kliknit lock, ki lovi tudi za vogal. Samo zaradi tega ne bi doplačal. SIcer pa v bistvu ne bi doplačal v nobenem primeru, ker premalokrat uporabim. Raje potem dam kaj drugega za ta denar. PS: začenjati pogovor ali stavke tipa 'PA KAJ TI NE VEŠ?' je malomeščansko.
Glede samih naročnin, pa to se pelje že dolgo. V bistvu delajo na tem, da bi bil kar avto na naročnino in v bistvu jih je že veliko že, ne pa še v tistem prav klasičnem pomenu sicer. Bodo pa kmalu. Jaz sem pa oldskul, KO želim, želim plačati in to takoj. Potem je to moje. Zato ne kupujem stvari na obroke in nimam streaming naročnin.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Rias Gremory ::
Zato ne kupujem stvari na obroke in nimam streaming naročnin.
Si pa zelo slab potrošnik! Kaj ne veš, da naročnine pomagajo, da lahko delavci in direktorji jedo zdrav zajtrk?
Vljudno te prosim, da si ogledaš zgornji video. Boljše bo za VSE (čisto vse ja, no ajde mogoče ne lih vse ampak to nima veze) če si bomo najeli stvari, pa še ekološko bo.
EDIT: Sicer nima popolnoma, ampak res popolnoma nobene veze kdo je ustanovil WEF.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rias Gremory ()
vostok_1 ::
čisto na začetku
WEF by 2030 You’ll own nothing And you’ll be happy
Prekleto sbawe, prehitel si me.
Prvo stvar, ko sem prebral OP, mi je to padlo na pamet.
Ampak ja. Ni zarote seveda.
Bill gates postal največji veleposestnik v ZDA, plebsem pa propagandni letak, kako si ne bodo ničesar lastili.
Take a guess who will own everything normies?
PS. Obdržite off-line reči folks. In the future boš imel pristrižena jajca, če ne boš v oblaku.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Velki ::
Imam audi A3 letnik 2008, pred kratkim kupil AX-a (sicer za kmetijske potrebe).
Če mi daš v AX-a klimo in za audi 15000 e ti ga takoj prodam in vozim AX-a do konca svojih dni. Pa še popravilo vsega je v obsegu mojih sposobnosti.
Pa se vozim vsak dan 25 km v službo!
Vsakemu ki ima par možganskih celic bi moralo biti jasno kam tak sistem pelje...
Tehnološki napredek mora biti saj se tako družba razvija in ima nek smisel ter nas ščiti pred naravo, vendar ta napredek bi moral biti dosežen na drugačne načine in predvsem na področjih ki so resnično družbeno koristna. Predvsem pa bi nujno morali dati moč ponovno od ljudstva izvoljenim predstavnikom in ne korporacijam.
Če mi daš v AX-a klimo in za audi 15000 e ti ga takoj prodam in vozim AX-a do konca svojih dni. Pa še popravilo vsega je v obsegu mojih sposobnosti.
Pa se vozim vsak dan 25 km v službo!
Vsakemu ki ima par možganskih celic bi moralo biti jasno kam tak sistem pelje...
Tehnološki napredek mora biti saj se tako družba razvija in ima nek smisel ter nas ščiti pred naravo, vendar ta napredek bi moral biti dosežen na drugačne načine in predvsem na področjih ki so resnično družbeno koristna. Predvsem pa bi nujno morali dati moč ponovno od ljudstva izvoljenim predstavnikom in ne korporacijam.
kuvanasarma ::
Tole sem mi zdi edino uporabno za kak car sharing.
Imaš recimo neko mesto, odprto samo za el.avte.
Na enem parkingu imaš parkiranih 200 komadov identičnih. Do tja se pripelješ s svojim dizlom/bencincom ga pustiš in vzameš električarja.
Če plačaš 50c/km maš vsega in svašta not, ti še big foot mama v živo poje, če pa vzameš enak avto za 7c/km pa nimaš ogrevanga volana, zicev, uno tretje...
Imaš recimo neko mesto, odprto samo za el.avte.
Na enem parkingu imaš parkiranih 200 komadov identičnih. Do tja se pripelješ s svojim dizlom/bencincom ga pustiš in vzameš električarja.
Če plačaš 50c/km maš vsega in svašta not, ti še big foot mama v živo poje, če pa vzameš enak avto za 7c/km pa nimaš ogrevanga volana, zicev, uno tretje...
Raptor F16 ::
In pol mene folk drka v glavo, ko predlagam kvalitetnega E90, da je kao "star".
BMW danes je garbage firma.
Ah daj pust 10+ let star avto lepo te prosm no.
Garbage firma je že lep čas. Glede na to koliko njihovih avtov zagori na cestah in kako nadpovprečno hitro izgubijo ceno v primerjavi z Audi/Mercedes mi sploh ni da bi jih gledal. Najbolj moteče ? Al kupiš trojko za 40 jurjev al pa osmico za 200 vse nekak zgleda isti kurac ko se notr vsedeš.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
bbbbbb2015 ::
Imam audi A3 letnik 2008, pred kratkim kupil AX-a (sicer za kmetijske potrebe).
Če mi daš v AX-a klimo in za audi 15000 e ti ga takoj prodam in vozim AX-a do konca svojih dni. Pa še popravilo vsega je v obsegu mojih sposobnosti.
Pa se vozim vsak dan 25 km v službo!
Vsakemu ki ima par možganskih celic bi moralo biti jasno kam tak sistem pelje...
Tehnološki napredek mora biti saj se tako družba razvija in ima nek smisel ter nas ščiti pred naravo, vendar ta napredek bi moral biti dosežen na drugačne načine in predvsem na področjih ki so resnično družbeno koristna. Predvsem pa bi nujno morali dati moč ponovno od ljudstva izvoljenim predstavnikom in ne korporacijam.
Wot? Pa ti si proti napredku. Ludistek ti eden, na na na, kdo bi si mislil.
Veš kaj se bova zmenila?
Ti meni lepo šenkaj ta tvoja dva avtka, ali še bolje, plačaj 100EUR da ju vzamem. Ti pa lahko hodiš v službo s peciklom. Manj co2 boš izdihal, samo toliko glej,da boš res vlekel sapo noter v pljučka na vsake toliko. Ker moj BMW na km spusti 104 g CO2 IN je bolj zelen ko tvoja pljučka netrenirano neoptimizirana.
Potem jaz lepo nabašem avtka v muzejček, "Kako smo živeli nekoč?", ter bom pobiral eno zmerno vstopnino. Folk bo z odprtimi usti, da še maska ne pokrije, gledal. 1EUR
Bogat bom boggggaaaat!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Miki N ::
Kakorkoli.. to ne bo rešilo pravega problema "bavarcev".
Evropska avtomobilska industrija je prezastopana kot sektor.
Evropa se mora odločiti... po eni strani bi furali novo normalnost dela v pižami in "rikša ekonomijo" deljenja vozil po drugi strani bi bili neke vodje v.. čem že?
In ne, osebno sem za zmanjšanje pomena avtomobilske industirje v celotni gospodarski zgodbi - to je izredno pomembno tudi za nas v Sloveniji. Že zamujamo.
Evropska avtomobilska industrija je prezastopana kot sektor.
Evropa se mora odločiti... po eni strani bi furali novo normalnost dela v pižami in "rikša ekonomijo" deljenja vozil po drugi strani bi bili neke vodje v.. čem že?
In ne, osebno sem za zmanjšanje pomena avtomobilske industirje v celotni gospodarski zgodbi - to je izredno pomembno tudi za nas v Sloveniji. Že zamujamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
WaterBoy ::
Ali pa če se grejo na naročnine, naj bodo avti po 10k in ostalo plačuješ kot naročnino. Ne pa da daš za nov avto 30k+ pol pa še na mesec po 50€ za ogrevan volan in car play (primer)
Raptor F16 ::
Ali pa če se grejo na naročnine, naj bodo avti po 10k in ostalo plačuješ kot naročnino. Ne pa da daš za nov avto 30k+ pol pa še na mesec po 50€ za ogrevan volan in car play (primer)
Pa to maš že zdaj operativni lizing na voljo. Jurja dvesto plačuješ na mesec in se voziš kot veliki Lola z novo BMW sedmico.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
zmaugy ::
Na BMWju vem da že nekaj let imajo električno poklopljiva ogledala vgrajena, ko doplačaš samo v računalniku aktivirajo to funkcijo. Ziher so še kakšne take stvari že vgrajene. .
To pa skoraj ne verjamem. Ker terja zadeva svoj motorček ali nekaj takega. Sem bil pa sam tudi malce presenečen, ko na 55k avtu nisem dobil avtomatsko poklopljiva ogledala. Jih moram z roko :] That's bmw for you.
Tole pa nisem jaz napisal...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Bradellist ::
Ne razumem, kako lahko nekateri zagovarjajo takšno idejo.
Seveda BMW bo naredil z naročnino bolje .... bolje kako, ceneje?
Če bo ceneje za uporabnika pomeni da je BMW na izgubi, dajte mi pokazat človeka na vodstveni poziciji v korporaciji, ki bo odobril nekaj kar je boljše za uporabnike in vodi v slabši dobiček podjetja?
Nekaj kar bo boljše za uporabnike je isključno posledica predvidevanj, da bo to prineslo višje cene ali boljšo prodajo.
To da je kvečjemu pri naročnini kontinuiran cash flow je napačna predpostavka, na koncu leta mora biti večji dobiček boli delničarja/lastnika k. za kontinuiran denarni tok, koliko je večji dobiček.....
Izposoja printerjev je cenejša dolgoročno za podjetja?
Recimo da bo nekdo dobil zato ker je večji uporabnik papir in kartuše ceneje in recimo, da si je sistem kako narediti vse skupaj ceneje na print naštudiral bolje. Zaposlenim v podjetju, se s to problematiko ne bo dalo toliko ubadati ali pa podjetje ne bo namenilo dovolj časa, da bi prišli do uporabnih optimizacij. Ampak to bo koliko največ 10-20% prihranek in sedaj bo ta servis to izposojal ceneje kot pride tebe nakup + printanje? Ma ja valda pravi jebeni karitas so...
Sploh pa v Sloveniji kjer je masa podjetij/potencialnih strank premala.. aka reba računati večjo provizijo, da pokriješ stroške poslovanja z manjšim številom izposojenih tiskalnikov.
Seveda BMW bo naredil z naročnino bolje .... bolje kako, ceneje?
Če bo ceneje za uporabnika pomeni da je BMW na izgubi, dajte mi pokazat človeka na vodstveni poziciji v korporaciji, ki bo odobril nekaj kar je boljše za uporabnike in vodi v slabši dobiček podjetja?
Nekaj kar bo boljše za uporabnike je isključno posledica predvidevanj, da bo to prineslo višje cene ali boljšo prodajo.
To da je kvečjemu pri naročnini kontinuiran cash flow je napačna predpostavka, na koncu leta mora biti večji dobiček boli delničarja/lastnika k. za kontinuiran denarni tok, koliko je večji dobiček.....
Izposoja printerjev je cenejša dolgoročno za podjetja?
Recimo da bo nekdo dobil zato ker je večji uporabnik papir in kartuše ceneje in recimo, da si je sistem kako narediti vse skupaj ceneje na print naštudiral bolje. Zaposlenim v podjetju, se s to problematiko ne bo dalo toliko ubadati ali pa podjetje ne bo namenilo dovolj časa, da bi prišli do uporabnih optimizacij. Ampak to bo koliko največ 10-20% prihranek in sedaj bo ta servis to izposojal ceneje kot pride tebe nakup + printanje? Ma ja valda pravi jebeni karitas so...
Sploh pa v Sloveniji kjer je masa podjetij/potencialnih strank premala.. aka reba računati večjo provizijo, da pokriješ stroške poslovanja z manjšim številom izposojenih tiskalnikov.
Rias Gremory ::
@Bradellist
Ali resno verjameš, da bodo to naredili v roku nekaj dni/tednov in globalno? Ne, trenutno samo tipajo trg.
Ali resno verjameš, da bodo to naredili v roku nekaj dni/tednov in globalno? Ne, trenutno samo tipajo trg.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Master_Yoda ::
Počasi a vztrajno nas korporacije spreminjajo v svoje kuzle. Fevdalizem 2.0
Sanjaj. V fevdalizmu je bila desetina, zdaj pa ze minimalno 40% pri placi gre za dvke prispevke, etc...
Dovie'andi se tovya sagain.
Bradellist ::
Rias Gremory je izjavil:
@Bradellist
Ali resno verjameš, da bodo to naredili v roku nekaj dni/tednov in globalno? Ne, trenutno samo tipajo trg.
Ne mislim, argumentiram za tiste ki zagovarjajo najemnino.
Najemnina je cenejša samo če rabiš za kratek čas. Kot je izposoja komboja pri selitvi, izposoja bagra za 1 teden itd.
Najemnina na dolgi rok nikoli ne more biti cenejša.
Razen če se lastniku jebe za dobiček/denar ali pa je osnovna sredstva dobil na lepe oči.
Raptor F16 ::
Bradellist je izjavil:
Ne razumem, kako lahko nekateri zagovarjajo takšno idejo.
Seveda BMW bo naredil z naročnino bolje .... bolje kako, ceneje?
Če bo ceneje za uporabnika pomeni da je BMW na izgubi, dajte mi pokazat človeka na vodstveni poziciji v korporaciji, ki bo odobril nekaj kar je boljše za uporabnike in vodi v slabši dobiček podjetja?
Nekaj kar bo boljše za uporabnike je isključno posledica predvidevanj, da bo to prineslo višje cene ali boljšo prodajo.
A veš to je neke vrste neomejen kredit brez obresti. Avto boš kupil ceneje (Step 1. povečajmo maso uporabnikov) ampak boš direktno BMW-ju plačeval uporabo dodatne opreme (Step 2. priklenimo jih na naročnino s trajnikom)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Bradellist ::
Raptor F16 je izjavil:
Bradellist je izjavil:
Ne razumem, kako lahko nekateri zagovarjajo takšno idejo.
Seveda BMW bo naredil z naročnino bolje .... bolje kako, ceneje?
Če bo ceneje za uporabnika pomeni da je BMW na izgubi, dajte mi pokazat človeka na vodstveni poziciji v korporaciji, ki bo odobril nekaj kar je boljše za uporabnike in vodi v slabši dobiček podjetja?
Nekaj kar bo boljše za uporabnike je isključno posledica predvidevanj, da bo to prineslo višje cene ali boljšo prodajo.
A veš to je neke vrste neomejen kredit brez obresti. Avto boš kupil ceneje (Step 1. povečajmo maso uporabnikov) ampak boš direktno BMW-ju plačeval uporabo dodatne opreme (Step 2. priklenimo jih na naročnino s trajnikom)
Step 3. na koncu življenske dobe avtomobila ima BMW na računu več, kot če bi ti v štartu prodal avto kot so po današnjih cenah.
Raptor F16 ::
Bradellist je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
A veš to je neke vrste neomejen kredit brez obresti. Avto boš kupil ceneje (Step 1. povečajmo maso uporabnikov) ampak boš direktno BMW-ju plačeval uporabo dodatne opreme (Step 2. priklenimo jih na naročnino s trajnikom)
Step 3. na koncu življenske dobe avtomobila ima BMW na računu več, kot če bi ti v štartu prodal avto kot so po današnjih cenah.
Da še v stilu zaključiva tale JazJaz
Step 4. Profit
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
sbawe64 ::
Master_Yoda je izjavil:
Počasi a vztrajno nas korporacije spreminjajo v svoje kuzle. Fevdalizem 2.0
Sanjaj. V fevdalizmu je bila desetina, zdaj pa ze minimalno 40% pri placi gre za dvke prispevke, etc...
Ena desetina je bila za fevdalca, druga desetina za cerkev.
Raptor F16
Za koga bo profit ?
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
bbbbbb2015 ::
Bradellist je izjavil:
Rias Gremory je izjavil:
@Bradellist
Ali resno verjameš, da bodo to naredili v roku nekaj dni/tednov in globalno? Ne, trenutno samo tipajo trg.
Ne mislim, argumentiram za tiste ki zagovarjajo najemnino.
Najemnina je cenejša samo če rabiš za kratek čas. Kot je izposoja komboja pri selitvi, izposoja bagra za 1 teden itd.
Najemnina na dolgi rok nikoli ne more biti cenejša.
Razen če se lastniku jebe za dobiček/denar ali pa je osnovna sredstva dobil na lepe oči.
Saj se približno ve, kdaj je najemnina veliko boljša. Če recimo kupiš nepremičnino, pa recimo, da plačaš s kešem, potem si na to nepremičnino vezan.
Lahko jo prodaš, sicer, samo to je vedno process pa še vprašanje je, če boš dosegel pravo ceno.
Lahko vložiš v Bitcoin (hecam, se), pa lahko kje drugje zaslužiš več.
Najem ti daje fleksibilnost.
sbawe64 ::
bbbbbb2015
Če si klošar imaš še večjo fleksibilnost.
Ali imaš avtodom, da ne pretiravam.
Q: koliko so ljudje dejansko fleksibilni, smislu danes sem v LJ, jutri letim za 10 let v NZ ? Imho bolj malo.
Z najemom daješ lastniku vsak mesec obrok kredita, na koncu ima on lastniško stanovanje, ti malo manj.
Najem ti daje fleksibilnost.
Če si klošar imaš še večjo fleksibilnost.
Ali imaš avtodom, da ne pretiravam.
Q: koliko so ljudje dejansko fleksibilni, smislu danes sem v LJ, jutri letim za 10 let v NZ ? Imho bolj malo.
Z najemom daješ lastniku vsak mesec obrok kredita, na koncu ima on lastniško stanovanje, ti malo manj.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
bbbbbb2015 ::
Master_Yoda je izjavil:
Počasi a vztrajno nas korporacije spreminjajo v svoje kuzle. Fevdalizem 2.0
Sanjaj. V fevdalizmu je bila desetina, zdaj pa ze minimalno 40% pri placi gre za dvke prispevke, etc...
Ena desetina je bila za fevdalca, druga desetina za cerkev.
Raptor F16
Za koga bo profit ?
Ah, daj no. Kakšna desetina. To so pravljice za male otroke. Poglej si dokumentarec o vitezih Templarjih, kako so se financirali. Ko si plačal davke gospodu, cerkvi, si šel pridelke prodat na mestni trg. Tam si moral plačati, danes bi rekli prometni davek, ki je bil čez 20%. Da si prišel do tja (in nazaj), si moral plačati cestnino. Ko si šel pit pivo, so imeli davek na pivo, si moral plačati še to.
Ko so prihajali Huni/Alani/Vandali/Germani pa kaj je še takih, so te v srednjem kraljestvu (Karel Veliki) zaščitili da si se zatekel za obzidje, samo od dveh krav si moral eno tam pustiti. Kdo se bo zate bojeval, če nič ne plačaš?
Danes bi to bil proračun MORS za oklepnike.
Pa take. Vsak, ki je imel neko pravico in pet minut časa, ti je nekaj vzel. Tako da to 10% ne drži.
bbbbbb2015
Najem ti daje fleksibilnost.
Če si klošar imaš še večjo fleksibilnost.
Ali imaš avtodom, da ne pretiravam.
Q: koliko so ljudje dejansko fleksibilni, smislu danes sem v LJ, jutri letim za 10 let v NZ ? Imho bolj malo.
Z najemom daješ lastniku vsak mesec obrok kredita, na koncu ima on lastniško stanovanje, ti malo manj.
Moja stranka v Bruslju je imela najeta tri nadstropja večje stolpnice. In to že nekaj let. Zdaj v pandemiji, ko delamo na daljavo, so najprej odpovedali eno etažo, pa drugo, zdaj pa so odpovedali najem za vse.
Že so napovedali, da ko bomo šli nazaj, računajo na fleksibilen delavnik (beri: lahko bomo delali od doma), oni pa bodo prišparali.
Kaj pa naj lastnik nepremičnine recimo zdaj v pandemiji?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Rias Gremory ::
Bradellist je izjavil:
Rias Gremory je izjavil:
@Bradellist
Ali resno verjameš, da bodo to naredili v roku nekaj dni/tednov in globalno? Ne, trenutno samo tipajo trg.
Ne mislim, argumentiram za tiste ki zagovarjajo najemnino.
Najemnina je cenejša samo če rabiš za kratek čas. Kot je izposoja komboja pri selitvi, izposoja bagra za 1 teden itd.
Najemnina na dolgi rok nikoli ne more biti cenejša.
Razen če se lastniku jebe za dobiček/denar ali pa je osnovna sredstva dobil na lepe oči.
Se strinjam.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
profii ::
Problem teh naročnin je nepodprtost določenih regij.
Tako kot pri nas ni polnega netflixa, tako ne deluje BMWjev connect.
V teoriji je vse lepo in prav, ampak ta teorija je samo za velike trge.
Tako kot pri nas ni polnega netflixa, tako ne deluje BMWjev connect.
V teoriji je vse lepo in prav, ampak ta teorija je samo za velike trge.
Rias Gremory ::
@bbbbbbbbbbbbbbbb
Kaj mene boli kurac? Lahko jo gre gledat vsak dan, mogoče mal prah pobrisat.
Sicer sem cca 2 meseca nazaj bral da so si nemci (ne vem točno kdo) spomnili, da ker jih je veliko prekinilo najemnino da bi zdaj obdavčili plače.
Evo, našel med pisanjem: Deutsche Bank proposes a 5% tax for remote workers post-pandemic
Kaj pa naj lastnik nepremičnine recimo zdaj v pandemiji?
Kaj mene boli kurac? Lahko jo gre gledat vsak dan, mogoče mal prah pobrisat.
Sicer sem cca 2 meseca nazaj bral da so si nemci (ne vem točno kdo) spomnili, da ker jih je veliko prekinilo najemnino da bi zdaj obdavčili plače.
Evo, našel med pisanjem: Deutsche Bank proposes a 5% tax for remote workers post-pandemic
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Raptor F16 ::
Rias Gremory je izjavil:
@bbbbbbbbbbbbbbbb
Kaj pa naj lastnik nepremičnine recimo zdaj v pandemiji?
Kaj mene boli kurac? Lahko jo gre gledat vsak dan, mogoče mal prah pobrisat.
Sicer sem cca 2 meseca nazaj bral da so si nemci (ne vem točno kdo) spomnili, da ker jih je veliko prekinilo najemnino da bi zdaj obdavčili plače.
Evo, našel med pisanjem: Deutsche Bank proposes a 5% tax for remote workers post-pandemic
Prosti trg očitno ne velja za vse. Ampak ko to berem si mislim samo O M F G
To je dobesedno fehtanje za bailout.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Rias Gremory ::
Problem teh naročnin je nepodprtost določenih regij.
Tako kot pri nas ni polnega netflixa, tako ne deluje BMWjev connect.
V teoriji je vse lepo in prav, ampak ta teorija je samo za velike trge.
Se deloma strinjam. Netflix ima verjetno geoblokade zaradi kakšnih licenc, ki so samo za določena področja. BMW connect ne poznam.
Ne strinjam se pa zato ker pokritost z omrežjem verjetno raste z vsakim letom. Nisem prepričan v to trditev ampak, če se ne omejim le na mobilno omrežje ampak tudi na internet z satelitov (Muskovo podjetje, in še katero drugo) potem bo zagotovo pokritost z mobilnim signalom v kombinaciji z satelitskim internetom bistveno boljše v roku 20-40 let.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
bbbbbb2015 ::
Rias Gremory je izjavil:
@bbbbbbbbbbbbbbbb
Kaj pa naj lastnik nepremičnine recimo zdaj v pandemiji?
Kaj mene boli kurac? Lahko jo gre gledat vsak dan, mogoče mal prah pobrisat.
Sicer sem cca 2 meseca nazaj bral da so si nemci (ne vem točno kdo) spomnili, da ker jih je veliko prekinilo najemnino da bi zdaj obdavčili plače.
Evo, našel med pisanjem: Deutsche Bank proposes a 5% tax for remote workers post-pandemic
Saj se jaz tudi strinjam. V tem primeru je boljši najem. Če pride kaj vmes, lepo odpoveš, lastnik pa naj se zajebava, kakor ve in zna.
krucymucy ::
Master_Yoda je izjavil:
Počasi a vztrajno nas korporacije spreminjajo v svoje kuzle. Fevdalizem 2.0
Sanjaj. V fevdalizmu je bila desetina, zdaj pa ze minimalno 40% pri placi gre za dvke prispevke, etc...
Ampak a si tudi v fevdalizmu bil delezen takih bonusov za tisto desetino?
V bistvu nisi v zameno dobil nic. Fevdalec je v prvi vrsti scitil sebe, ostalo bolj posredno.
Ce gremo nazaj na temo.
S tem je v bistvu zacela tesla. Za nekaj tisocakov ti odprejo kar nekaj vec moci.
Potem FSD za trenutnih 7.500€.
Kaj sledi naprej?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78284 (29708) | WizzardOfOZ |
» | BMW 116i 2006 vs Megane 1.6 16V 2012 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10917 (8954) | FTad |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 97769 (70174) | jero_no1 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 197611 (162624) | Spajky |
» | Nakup avtomobila Alfa Romeo 156 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25597 (23547) | Valvoline |